بهترین پوزیشن‌های سکسی برای آلات کوچک!

1401/04/23

بهترین شیوه‌های مقاربت برای آلت‌های کوچک تا بتوانید شریک جنسی‌تان را دیوانه‌ی خود کنید!


آیا از این نگران هستید که آلت کوچکی دارید؟ آیا درمورد اینکه بتوانید شریک جنسی‌تان را راضی کنید مضطرب هستید؟ بیایید تعدادی از باورهای نادرست پیرامون این قضیه را رد کنیم و درمورد حالت‌های سکس برای آلت‌های کوچک صحبت کنیم; حالاتی که شما نیز میتوانید امتحانشان کنید!

محتوای مقاله:
• آنچه باید درنظر بگیرید
• حالات مقاربت برای آلات کوچک
• حالت‌های سکس مقعدی برای آلات کوچک
• خلاصه‌ای از تمام حالات مناسب برای آلات کوچک

بنابر گفته‌ی سرویس ملی سلامت بریتانیا، میانگین سایز آلت، ۹ سانتی‌متر است که حدوداً برابر با ۳.۷۵ اینچ می‌شود (در حالت خوابیده) و در حالت نعوظ به طول ۱۳ الی ۱۸ سانتی‌متر که معادل ۵-۷ اینچ است میرسد. بسیاری از مردان جهان نیز آلتی کوچکتر از میزان میانگین دارند.
تحقیقات اینگونه بیان می‌کنند که مردانی با آلات تناسلی در محدوده‌ی «میانگین»، همواره تصور می‌کنند که آلتشان کوچک است. این باور اغلب منجر به کمبود اعتمادبه‌نفس جنسی و عدم رضایت می‌شود.
با این‌حال، هم شما و هم شریک جنسی‌تان خواهید توانست به لذت جنسی برسید؛ حتی اگر آلتی کم‌اندازه داشته باشید!
این مقاله برخی از بهترین حالات داشتن آمیزش جنسی با آلت تناسلی کوچک را برایتان فهرست‌بندی کرده است.

آنچه باید درنظر بگیرید
مردان اغلب سایز آلت تناسلی را با مردانگی، قوای جسمانی و قدرت جنسی معادل می‌دانند. اما، مواردی وجود دارند که باید پیش از نگرانی بابت اندازه‌ی آلتتان، به آنان توجه کنید:

1. سکس تماماً درمورد عمل دخول نیست
اگر نگران داشتن آلت کوچک و ناتوانی در ارضای جنسی شریکتان هستید، باید این مسئله را در ذهن داشته باشید که سکس تنها درمورد دخول نیست. شما می‌توانید همچنان از طریق پیش‌نوازش (foreplay) و یا آمیزش دهانی، به آنان لذت دهید. شما همچنین میتوانید از نقش‌آفرینی (roleplay) برای رساندنشان به ارگاسم بهره ببرید.

2. قطر و کلفتی
وقتی مردان از سایز آلتشان حرف می‌زنند، اغلب به طول آن اشاره می‌کنند و نه به صخامتش!
با این‌حال، قطر آلت تناسلی همواره نقش بسزایی در تجربه‌ی جنسی‌تان ایفا خواهد کرد.

3. تجربه‌ی جنسی
تحقیقات نشان می‌دهند سایز آلت تناسلی در رضایت جنسی فیزیولوژیکی زنان تأثیری ندارد؛ زیرا اندام تناسلی زنانه (واژن) خود را به گونه‌ای وفق میدهد که با اندازه‌ی جسم داخل‌شده، سازگاری داشته باشد.
بنابراین، اندازه‌ی آلت تناسلی مهمترین امر در داشتن تجربه‌ی جنسیِ مطلوب نیست.
همچنین، مردان اغلب در مقایسه با شرکای جنسی‌شان، نسبت به بزرگی آلت خود ناراضی‌تر هستند!
در یک پرسش همگانی اینطور دریافت شد که ۸۵٪ زنان از سایز آلت شریکشان رضایت دارند و در مقابل تنها ۵۵ درصد از مردان نسبت به اندازه‌ی آلت خود راضی بودند!

4. حالات متنوع مقاربت را امتحان کنید
اگر احساس میکنید که سایز آلتتان دریافت رضایت جنسی را برای شما یا شریکتان دشوار می‌کند، میتوانید موقعیت‌های متنوع و گوناگون آمیزش جنسی را برای داشتن دخولی عمیق‌تر امتحان کنید. علاوه بر آمیزش دخولی، شما همچنین میتوانید از آمیزش دهانی ‌و یا اسباب‌بازی‌های جنسی جهت برانگیختگی مضاعف استفاده‌ نمایید.

موقعیت‌های جنسی برای آلتی کوچک
بهترین پوزیشن‌های آمیزش جنسی برای آلات تناسلی کوچک که به اندام تناسلی زنانه دسترسی بهتری می‌دهند. حالت‌هایی همچون قرارگیری مردروی (Missionary)، که در آن پاها در هم درآویخته میشوند دخول عمیق‌تر را برای مردان دشوار می‌کنند. تعدادی از بهترین موقعیت‌های مقاربت برای نفوذ ‌عمیق‌تر و تجربه‌ی جنسی بهینه، در اینجا ارائه شده‌اند.

1. حالت خمیازه (Yawning Position)
حالت خمیازه، همانطور که در «کاماسوترا» به آن اشاره شده، یکی از بهترین موقعیت‌های آمیزش برای آلات کوچک است. (توضیح مترجم: کاماسوترا/Kamasutra کتاب مصوری کهن است که برای مدتی طولانی بعنوان مرجعی جهت آموختن طرق و موقعیت‌های متفاوت آمیزش جنسی از آن استفاده شده ‌است. این کتاب، قدمتی دیرینه داشته و از ارزش بالای علمی، ادبی و تاریخی برخوردار است و یکی از منابع اولیه‌ی بکار رفته در این مقاله خواهد بود)
در این موقعیت (حالت خمیازه)، زن پاهای خود را باز میکند، آنان را عقب میبرد تا زانو‌هایش سینه‌اش را لمس کنند و کف پایش رو به بالا قرار میگیرد. مرد بین پاهای شریکش زانو میزند و آلتش را وارد واژن او میکند. این زاویه اجازه‌ی دسترسی بهتری به مرد می‌دهد ‌ و باعث می‌شود آلتش دخول عمیق‌تری داشته باشد؛ زیرا ران‌های زن به عقب کشیده شده‌اند. «موقعیت خمیازه» به شما کمک می‌کند در راحتی بیشتری قرار داشته باشید، درست مثل حالت «مردروی/missionary» مذکور.


2. حالت پیچ‌و‌مهره/قلاب
یکی دیگر از حالات فوق‌العاده‌ی سکس برای آلات کوچک، حالت قلاب‌ پهلو‌به‌پهلو است. بنا بر اشارات کاماسوترا، مردان باید بر روی سمت چپ بدن خود و زنان بر سمت راستشان دراز بکشند، اما عوض نمودن موقعیت با یکدیگر جایز خواهد بود. این یک حالت آمیزش احساسی می‌باشد که به شرکای جنسی اجازه می‌دهد نزدیک هم بمانند و بدن یکدیگر را نوازش کنند. این موقعیت همچنین ممکن است کمی دامنه‌ی حرکات مرد را محدود کند اما در دخولی عمیق‌تر از پهلو کمک میکند.


3. حالت زانو به سینه
در موقعیت «زانو به سینه»، شریک مؤنث بر تخت دراز می‌کشد، پاهایش را به هم وصل میکند، زانوهایش را خم میکند و آنان را به سمت چانه‌اش می‌آورد. بدین ترتیب باسن او بالا و رو به بیرون قرار میگیرد؛ که این امر به مرد دسترسی بهتری می‌دهد.
این موقعیت به حالت «خمیازه» نیز شباهت دارد. هرچند، تفاوتشان آن است که در این حالت مقاربت، زانو‌های زن بهم متصل‌اند و سینه‌اش را لمس‌ ‌میکنند. بدین شکل، مرد نیز میتواند از پاهای زن برای نگه داشتن او بهره ببرد و عمیقانه‌تر دخول کند.


4. حالت سگی
یکی از حالات مقاربت که حتماً باید با شریک ‌جنسی‌تان امتحان کنید، شیوه‌ی سگی (doggy style) است. در این موقعیت، شخص مؤنث بصورت چهار دست و پا قرار می‌گیرد و کمی کمرش را خم می‌کند. مرد پشت زن زانو می‌زند و از پشت واژنش را مورد دخول قرار می‌دهد. این امر به مرد اجازه می‌دهد که تمام طول آلتش را به داخل فرو ببرد. برای لذت جنسی مضاعف، شما همچنین می‌توانید از پشت سینه‌ی ایشان را نوازش دهید. حالت مقاربت «‌سگی»، به شما دسترسی بهتری به فنج (چوچوله/کلیتوریس/clit) نیز می‌دهد و بدین ترتیب میتوانید درحین فروبردن، این ناحیه از اندام تناسلی او را نیز مورد تحریک قرار دهید. (فنج: واژه‌ی مصوب پزشکی برای کلیتوریس)


5. آغوش خرچنگی
در این موقعیت از حالات سکس برای آلات کوچک، جفت شرکای جنسی بر پهلویشان می‌خوابند، و رو در روی یکدیگر قرار می‌گیرند. زن زانوی راست خود را خم میکند، پای خود را کمی بالا‌ می‌آورد و آن را بر روی کمر مرد قرار می‌دهد، به طوری که پشت پایش مفصل ران (کفل) او را لمس می‌کند.
مرد می‌تواند از پهلو نفوذ را انجام دهد، که به او زاویه‌ای بهتر برای دخولی عمیق‌تر می‌دهد. درست مثل «حالت قلاب»، آغوش خرچنگی نیز دخول عمیق از پهلو را مهیا می‌سازد اما دامنه‌ی حرکات را محدود میکند. شما می‌توانید از این حالت مقاربت برای داشتن آمیزشی عمیق، آرام ‌و احساسی استفاده کنید.


6. حالت نیلوفری (لوتوس/Lotus) نشسته
شما همچنین می‌توانید حالت مقاربت «نیلوفری نشسته» را برای آلات کوچک‌تر امتحان کنید که اجازه‌ی نفوذ بیشتری به شما می‌دهد. در این حالت، مرد بر روی تخت به صورت چهارزانو می‌نشیند و زن بر روی پای او نشانده می‌شود و پاهایش را دور او حلقه می‌کند؛ که اجازه‌ی دخول را به او می‌دهد. در این حالت، زن کاملاً مسئول است و می‌تواند سرعت حرکت را تعیین کند.
او می‌نواند خود را کمی بلند کند و سپس دوباره بنشاند. این عمل اجازه‌ی دخول بهتری می‌دهد. در کنار آن، حالت «نیلوفری/لوتوس»، به مرد اجازه‌ی نوازش سینه‌های زن و مالش کلیتوریس او را نیز می‌دهد. بنابراین، حالت مقاربت «نیلوفری» می‌تواند تجربه‌ی جنسی را بهبود ببخشد.


7. حالت سواری (دختر گاوچر‌ان/cowgirl)
دختر گاوچران (سواری) یکی از بهترین حالات سکس برای آلات کوچک‌جثه است؛ بدین ترتیب که زن در بالای بدن مرد قرار میگیرد که اجازه‌ی ورود تمام طول آلت را به درون واژن میدهد. در این حالت، مرد دراز میکشد، و زن پاهایش را در دو طرف مفصل ران او قرار می‌دهد. بدین شکل می‌تواند به راحتی آلت مرد را به درون واژنش فرو ببرد، خودش را بلند کند و مجدداً بنشیند تا دخولی عمیق را تجربه کند. همچنین، در حالت «دختر گاوچران»، مرد می‌تواند به تحریک نوک سینه‌ها و کلبتوریس زن نیز بپردازد. این امر به بهبود تجربه‌ی جنسی کمک می‌کند.


8. شهروند قائم (upstanding citizen)
اگر نمی‌خواهید حالات مقاربت سنتی را بیازمایید، میتوانید حالت «شهروند قائم» را با شریکتان امتحان کنید. در این حالت، مرد، زن را در دستانش بلند میکند، زن پاهایش را به دور او می‌پیچاند و در همین حال، مرد به دخول ادامه می‌دهد. این موقعیت آمیزشی به آلت مرد اجازه می‌دهد تا ورود عمیق‌تری داشته باشد. شما می‌توانید موقعیت جنسی «شهروند قائم» را جهت داشتن تکیه‌گاه بهتر، در برابر یک دیوار انجام دهید.


حالت‌های سکس مقعدی برای آلات کوچک
اگر می‌خواهید آمیزش مقعدی را امتحان کنید، تعدادی از بهترین حالات مقاربت مقعدی برای آلات کوچک در اینجا ذکر شده‌اند.

1. رقص رو‌پایی (lap dance)
اگر میخواید چیزی غیر از حالت «مقعدی مردروی» (missionary anal) را امتحان کنید، باید حتماً آمیزش مقعدی در موقعیت «رقص روی ‌پا» را تجربه کنید. این حالت مقاربت شباهت زیادی به «دختر گاوچران برعکس (reverse cowgirl)» دارد. بدین صورت که مرد بر روی یک صندلی یا مبل می‌نشیند و زن از پشت بر روی او قرار می‌گیرد; گویا که میخواهد برایش رقص رو‌پایی انجام دهد. در این حالت، زن خودش را بلند کرده و مجدداً می‌نشیند تا تمام طول آلت به شکلی عمیق‌تر به درونش نفوذ کند. شما در این حالت می‌توانید سینه‌های زن را جهت برانگیختگی نوک ‌پستان‌هایش مالش دهید. همچنین، تحریک کلیتوریس شریکتان در حالت «رقص روپایی» نیز بسیار آسان خواهد بود.


2. حالت سگی ایستاده (standing doggy style)
اگر از حالت سگی خوشتان می‌آید، می‌توانید همچنین درحالت ایستاده نیز برای آمیزش مقعدی از آن استفاده کنید. در حالت سگی ایستاده، شرکای جنسی در نزدیکی یکدیگر می‌ایستند، بطوریکه پشت زن در مقابل سینه‌ی مرد قرار می‌گیرد. زن از ناحیه‌ی کمر خم می‌شود و مرد از پشت عمل دخول را انجام می‌دهد. این حالت آمیزش به مردان اجازه می‌دهد تمام طول آلتشان را به داخل فرو ببرند.


3. شیوه‌ی قاشقی (از پهلو / spooning)
اگر می‌خواهید در موقعیتی آسوده‌تر آمیزش مقعدی داشته باشید، می‌توانید «حالت آمیزش قاشقی» را برای آلات تناسلی کم‌جثه امتحان کنید. شما در حالت «قاشقی»، نه تنها میتوانید شریکتان را در آغوش بگیرید بلکه می‌توانید به سکس بپردازید. در این حالت، زن همچون قاشقی کوچک است که به پهلو برروی تخت دراز می‌کشد و پشتش به سینه‌ی مرد است.
مرد که قاشق بزرگ‌تر محسوب‌ می‌شود، میتواند به راحتی از ناحیه‌ی مقعد عمل دخپل را انجام دهد. شما همچنین می‌توانید یکی از پاهای شریکتان را رو به بالا نگه‌دارید تا در حرکاتتان دسترسی بیشتری داشته باشید. با اینکه ممکن است نتوانید در حالت قاشقی، با سرعت فشارتان را اعمال کنید، اما می‌توانید با حرکات آهسته‌تر، دخول عمیق‌تری داشته باشید.


خلاصه‌ای از حالات آمیزشی مناسب برای آلات کوچک
مردانی با آلت‌های تناسلی کوچک‌تر، اغلب احساس می‌کنند که ممکن است نتوانند شریک جنسی خود را ارضا نمایند. درحالیکه، اندازه‌ی آلت تناسلی تأثیر چشم‌گیری در رضایت جنسی نخواهد داشت. برای تجربه‌ی جنسی بهبودیافته، میتوانید موقعیت‌های مختلف آمیزش را امتحان کنید، از سکس دهانی لذت ببرید و اسباب‌بازی‌های جنسی را امتحان کنید. برخی از بهترین حالات مقاربت برای آلات کوچک، «حالت خمیازه»، «آغوش خرچنگی» و «شیوه‌ی سگی» هستند. شما همچنین میتوانید موقعیت‌های آمیزش مقعدی، مانند «رقص روپایی» و «شیوه‌ی قاشقی» را نیز امتحان کنید!

منبع

برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2022-07-14 20:27:39 +0430 +0430

داداش این جا همه کیرشون بالای نیم متر هست . یه سری هم جای کمربند میبندن دور کمرشون 😂😂😂

8 ❤️

2022-07-14 22:29:01 +0430 +0430

↩ Lili48
موافقم با صحبتتون، بنده نیز تصور این مورد برام دشوار بود
البته اشاره کردن که حرکت دادن در این موقعیت دشوار میشه ولی به نظر نمیاد دخولش هم چنان ساده باشه
سپاس از خواندن مطلب و اظهار نظرتون🙏

1 ❤️

2022-07-14 22:31:40 +0430 +0430

↩ هاینریش
ضمن سپاس بسیار از درج نظر، اطهار لطف و ذکر چنین مواردی بس جذاب و خلاقانه. به حتم در مقالات آتی از پیشنهادات مذکور بهره خواهم برد 🙏 😁 🌹

1 ❤️

2022-07-14 22:35:07 +0430 +0430

↩ dark_man00
صد البته اصلا ایران زمین آلت کوچک که چه عرض کنیم متوسطش هم نداره! ما این مطلب رو صرفاً جهت ترحمی نسبت به کوچک‌کیران درمانده‌ی مشرق آسیا همچون چین و ژاپن درج نمودیم وگرنه در این سرزمین که به قول شما همه پورن‌استارن😁

2 ❤️

2022-07-14 23:51:28 +0430 +0430

↩ هاینریش
باعث بس افتخار خواهد بود و مایه‌ی کِبْر!
لیکن اینجانب ز نمایاندن مقعد مغرق خود معذور می‌باشم تا اطلاع ثانوی😂
البته تفکر رونمایی از دگر اندام و اعضا را در ذهن می‌پرورانم همواره و از جلوه دادنشان ابایی ندارم😁
باشد که سزاوار ابیات بس هوشمندانه و خردمندانه‌ی شما گردند👌

1 ❤️

2022-07-15 00:19:04 +0430 +0430

↩ هاینریش
پرسشیست بس دشوار به یقین
لیکن بهر دلیل، آیا گرایش استریتی و هتروسکشوالی بنده کفایت خواهد نمود؟😂

1 ❤️

2022-07-15 01:52:46 +0430 +0430

اینکه
تقریبا شد همه ی پوزیشن های ممکن!
کلا دیگه حالتی غیراز این ها، نمیگم نیست، اما اکثرشون همینه دیگه!

1 ❤️

2022-07-15 02:02:41 +0430 +0430

ممنون از مطالب شما عزیز
یک مطلبی هم برای سایزهای بالا و رابطه مقعدی مرحمت بفرمایید
و مهمتر از آن برای حفظ نعوذ برای چند بار سکس هم راهکار بفرمایید ممنون میشم

1 ❤️

2022-07-15 02:30:08 +0430 +0430

عالی

2 ❤️

2022-07-15 04:20:13 +0430 +0430

↩ هاینریش
در تشخیص این امر عاجزم که از این حجم عزم و پافشاری شما مفتخر باشم یا صرفاً وحشت‌زده😂

1 ❤️

2022-07-15 04:23:16 +0430 +0430

↩ Johnnysins778
ضمن سپاس از دقت نظر و ارزیابی شما، این‌ها صرفاً بهینه‌ترین و درعین‌حال راحت‌ترین حالات مقاربت هستند که به سبب همین راحتی و ایجاد امکان دخول عمیقانه‌تر، برای آلات کوچک مناسب می‌باشند و اینکه جزو حالات شناخته شده و رایج باشند دور از انتظار نیست🙏

0 ❤️

2022-07-15 04:25:03 +0430 +0430

↩ gameplay189
با سپاس از حسن نظر شما و همچنین پیشنهاداتی که مطرح فرمودید.
قطعاً مدنظر قرار داده و مطالب مرتبط مناسب را در سری مقالات آینده درج خواهم نمود
پیروز باشید🌹

1 ❤️

2022-07-15 14:55:54 +0430 +0430

↩ ماه تابانم
اغراق میکنی دیگه همچین مال خاصیم نیستم ولی سپاس از تعریفات و تمجیدات، بس خجالت‌زده شدم 🙏 😂 🌹

0 ❤️

2022-07-15 15:00:12 +0430 +0430

↩ بیست و پنج سانتی دارم
برای آلات بزرگ‌تر تقریبا هر موقعیت جنسی برای آمیزش مناسب خواهد بود و بعید میدونم ترجیحات بخصوصی وجود داشته باشن
لیکن به جست‌جو می‌پردازم و اگر موردی به چشمم خورد ترجمه می‌کنم براتون 🙏

1 ❤️

2022-07-15 22:48:02 +0430 +0430

این پوزیشن ها خب رایج هم هستش دیگه

0 ❤️

2022-07-22 04:36:25 +0430 +0430

↩ Lili48
اینا رو اگ سایزت بزرگ باشه انجام بدی چی میشه اکثرا داگی نمیدن:/

0 ❤️

2022-07-23 17:38:28 +0430 +0430

بیشتر مدلهای که گفتی برای کوتاه آلتان سخته

0 ❤️

2022-09-29 05:56:27 +0330 +0330

عالی بود من التم کوچیکه ولی تا حدودی اینارو غریزی فهمیده بودم اما مطالب عالی بود

0 ❤️







‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «