تفاوت بین ارگاسم کلیتوریسی و واژینال

1391/11/30

الیس عزیز
تفاوت ارضا شدن از واژن با ارضای کلیتوریسی چیست؟ آیا ارگاسم واژینال تنها در صورت سکس همراه با دخول امکان پذیر است؟چرا؟ و اگر کلیتوریس در حین دخول تحریک شود ارضای کلیتوریسی پیش خواهد آمد؟ چطوری می شود یک ارگاسم واژینال داشت؟ و آیا می توان هر دو نوع ارضا شدن را در یک زمان تجربه کرد؟

womanorgasm.jpg

خواننده عزیز
عوامل زیادی در اینکه یک ارگاسم چه حسی را داشته باشد دخیل هستند.یکی از آنها این است که چه نوع تحریکی برای کدام اندام انجام شود. ارگاسم واژینال نشان دهنده آن است که زنان می توانند با تحریکی که توسط آلت یا هر وسیله دیگری در حین دخول صورت می گیرد به مرحله ارضا شدن برسند بدون اینکه کمترین تحریکی بر کلیتوریس اعمال شود. واژن دارای اعصاب حسی زیادی است ولی به خودی خود نمیتواند ارگاسم را پیش بیاورد و بهتر است که به جای آنکه به کلیتوریس و واژن به عنوان دو عضو جداگانه نگاه کنیم آنها را شبکه ای از اعصاب و ماهیچه بدانیم. در حقیقت جدا دانستن این دو بخش از بدن نشانه عدم داشتن درکی درست از کلیتوریس است. این بخش از بدن زن در واقع واژن و مقعد را احاطه کرده است. مهم نیست که ارگاسم از کجا شروع می شود . یک ارگاسم یک ارگاسم و یک ارگاسم است همین.

فروید روانشناس معروف ، بیان کرد که ارضای یک زن بالغ نه از طریق تحریک کلیتوریس بلکه از طریق واژن صورت می پذیرد . پذیرفتن این کلام فروید به آن معناست که در لذت بردن یک زن از سکس تمام مرکزیت ، آلت مردانه می باشد . باید گفت که مبنای این تئوری به جای مطالعه اندام زنانه ، این فرضیه بوده است که زن از نظر جنسی در مرتبه پایین تری از مرد قرار دارد لذت جنسی او وابسته به آلت مردانه می باشد.
در بعضی از زنان تحریک کلیتوریس ، فشار داخلی در واژن و یا فشار به اطراف آن می تواند زن را به قله ارگاسم برساند. وقتی که هیجانات جنسی در زن بیدار می شوند، کلیتوریس متورم شده و تغییر حالت می دهد.رگ های خونی در آن ناحیه نیز پر خون شده و زن سرشار از لذت می شود. لب های داخلی واژن نیز ورم کرده و تغییر شکل می دهند و بالن هایی که در بخش بالای واژن قرار دارند باعث می شوند که رحم تغییر جا بدهد. ارگاسم لحظه ایست که تمام های هیجانات به صورت انقباضات ماهیچه ای غیر ارادی در واژن، رحم و مقعد رها می شوند.
شما خودتان یا به همراهی پارتنرتان می توانید کلیتوریس را به روش های مختلف مالش، مکیدن و یا فشار تحریک نمایید و یا اینکه از یک ویبراتور استفاده کنید. بعضی زنان تماس مستقیم کلیتوریس را حتی با استفاده از لوبریکنت دردناک توصیف می کنند و خوب است که بدانید که تحریک کلیتوریس به تنهایی برای یک مدت طولانی باعث از بین رفتن حس لذت و تحریک می شود. بعضی زنان که نمی توانند مستقیما کلیتوریس را لمس کنند اطراف آن را تحریک می نمایند. کلیتوریس را می توان همزمان با دخول هم تحریک نمود. بیشتر اوقات وقتی که زن روی مرد قرار می گیرد کلیتوریس با مالش به استخوان ناحیه تناسلی مرد تحریک می گردد و اگر هم مرد در رو باشد می تواند با بالا کشیدن خود در جایی قرار بگیرد که استخوان بالای آلت، ناحیه کلیتوریس را مالش دهد. ساده ترین روش تحیریک کلیتوریس با انگشتان است که خود شما یا شریکتان می توانید در حین سکس آن را انجام دهید.
جدای از تحریکات کلیتوریس، باید بدانیم که یک ارگان بسیار مهم دیگر هم وجود دارد که در ارضا شدن بسیار دخیل است و آن مغز ماست. احساسات،‌عواطف و خاطرات ما تعیین می کنند که چگونه سکسی را تجربه کنیم. تحریکات ذهنی، یعنی زمانی که تصورات ما مغز را تحریک می کنند ، به طور جدی می توانند ما را به ارگاسم برسانند. آرام و متمرکز بر احساسات خود بودن به جای نگرانی در رابطه با نحوه عملکرد، به مغز کمک می کند تا لذت را برای شما پدید آورد.
همانطور که گفته شد با توجه به اینکه ارگاسم یک پدیده کاملا منحصر به فرد است هیچ الگوی خاصی برای آن وجود ندارد و هر آنچه که به شما احساس خوب بدهد و لذت ببخشد وبیشتر شما را با بدنتان مرتبط نماید خوب است.

8178 👀
0 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2013-02-23 21:49:07 +0330 +0330

[quote=Hermes1]یک ارگان بسیار مهم دیگر هم وجود دارد که در ارضا شدن بسیار دخیل است و آن مغز ماست[/quote]
هر چی میکشین از دست همین مغزتونه دیگه وگرنه دست خانوما کارشو خوب بلده
[quote=Hermes1]تحریکات ذهنی، یعنی زمانی که تصورات ما مغز را تحریک می کنند[/quote]
بخشی ازمغز بخش دیگشو تحریک می کنه زیباییشم به همینه :D

0 ❤️

2013-11-01 12:19:33 +0330 +0330

با تشکر از مترجم محترم lady seducer و یاد نیک از ایشان.

0 ❤️

2018-06-18 10:21:21 +0430 +0430

لایک .مرسی از مترجم

1 ❤️

2019-06-06 17:59:23 +0430 +0430

لایک مر۳۰ ترجمه

1 ❤️

2019-06-06 18:01:38 +0430 +0430

لایک مر۳۰ ترجمهه

0 ❤️

2019-06-06 20:43:51 +0430 +0430

دوسدختر من فقط با کلیتوریس و لیسیدن ارضا میشه

0 ❤️







‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «