تمایل مردان به کصلیسی در سنین بالا

1399/04/09

چرا مردان در سنین بالاتر تمایل بیشتری به کُسلیسی دارند

ما دنبال این هستیم که این روند هر چه زودتر قطع شود، همین و بس!

by Taylor Andrews Sep 25, 2019



زنگ خطر را بزنید چون طبق بررسی‌ها فقط ۳۵٪ مردان دگرجنس‌گرا به طور مرتب کُسِ پارتنرشان را می‌خورند. این واقعاً مضحک است چرا که اگر شما جزو آن دسته‌ی کوچک از زنانی که فقط با دخول به ارگاسم می‌رسند نیستید، احتمالاً برای ارگاسم به لیسیده شدنِ کُستان نیاز دارید. ولی ظاهراً این کار خیلی برای مردها زحمت دارد، واقعاً که! به خصوص جوانان، پژوهشی که اخیراً توسط Cosmo و SKYN انجام شده است نشان می‌دهند که مردان در سنین بالا تازه شروع به خوردن کُس پارتنرشان می‌کنند، این پژوهش نشان می‌دهد که ۱۴٪ مردان بین ۱۸ تا ۲۲ساله باور دارند که «نیازی به انجام این کار حس نمی‌کنند» و حدود ۵۰٪ مردان بین ۱۸ تا ۲۷ساله با انجام دخول و سکس معمولی راحت‌تر هستند و خیلی از خوردن کُس لذت نمی‌برند (این رقم برای افراد بین ۲۸ تا ۳۲ساله حدود ۳۲٪ است). در این مقاله سعی بر درک این است که چرا مردان علاقه‌ی زیادی به خوردن کُس ندارند.

دشمن CUNNILINGUS (خوردن کُس) را بشناسید

حداقل سه دلیل بزرگ برای عدم تمایل به انجام این کار وجود دارد. دلیل نخست این است که آموزش سکس در مدارس آمریکا افتضاح است. [دیگه وای به حال ایران!]
دکتر ‘دانگ’ (Chris Donaghue, PhD) می‌گوید: «در فرهنگ ما به نوعی ترس از سکس وجود دارد که همین مسئله باعث تضعیف اعتماد به نفس جنسی افراد و به خصوص زنان شده است و متاسفانه کلاس‌های آموزش سکس در مدارس هم اطلاعات درستی را به نوجوانان منتقل نمی‌کنند، اگر کسی از این کلاس‌ها فقط استفاده از کاندوم را یاد بگیرد شانس آورده است چه برسد به سکس دهانی!»

فیلم‌ها و سریال‌ها و پورن هم اوضاع را بدتر کرده است (البته اگر سریال Euphoria را دیده باشید می‌فهمید که در رابطه ی Ethan و Kat سکس دهانی خیلی اهمیت دارد!)، دکتر ‘کویین’ (Carol Queen) می‌گوید: «در سینما و تلویزیون به لذت جنسی زنان توجه نمی‌شد و هنوز تبعیض جنسیتی در آنها وجود دارد. در مواقع نادری هم که صحنه‌هایی از سکس دهانی وجود دارد مشخص نیست که دقیقاً چه اتفاقی می‌افتد پس به فیلم و سریال هم نمی‌توان به چشم یک آموزش نگاه کرد.»
از طرفی سکس غیرتعهدی در جامعه رایج شده است که باعث شده افراد فقط به دنبال یک ارگاسم سریع باشند و علاقه‌ای به آشنایی با نیازهای پارتنرشان نشان نمی‌دهند. آمارها نشان می‌دهد که ۳۷٪ مردان بین ۱۸ تا ۲۲ سال اگر طرف مقابل‌شان را به خوبی نشناسند تمایلی به خوردن کُس‌شان ندارند.

با این حال بزرگترین مشکل این است که خیلی از زنان جوان این باور به خوردشان داده شده (از طریق تبلیغات و صنعت آرایشی و حتی پارتنرهایشان) که واژن آنها حال‌بهم‌زن و بدبو است، انگار که روی واژن‌شان برچسب خطر “خورده نشود” زده شده.⚠️
در یکی نظرسنجی‌هایی که اخیراً انجام شد مردان به خاطر دلایلی مانند “حال‌بهم‌زن بودن”، “بوی بد و خیس بودن” و “پرمو بودن” حاضر به کُسلیسی نیستند. (البته مردها هم باید بدانند که ساک زدن کیرشان همیشه برای ما زنان هم لذت‌بخش نیست!).
چنین شایعاتی باعث اضطراب و خجالت خیلی از زنان جوان شده که مانع درخواست کردن و حتی تمایل آنها به سکس دهانی می‌شود.


طرفداران کُسلیسی

خبر مهم: همه‌ی مردان از خوردن کُس نمیترسند، در نظرسنجی‌های ما، مردها نسبت به انجام این کار نظراتی مانند «زنان یک هدیه‌اند و باید برای لذت‌شان تلاش کنیم» یا «من به اندازه‌ی پارتنرم از خوردن کُسش لذت می‌برم» داشتند. وقتی مردهای جوان بفهمند که ارضا کردن پارتنرشان می‌تواند از ارگاسم خودشان برای‌شان لذت‌بخش‌تر باشد آن وقت است که ارزش و اهمیت این کار را درک می‌کنند.

نظرسنجی ما همچنین نشان می‌دهد که هرچه مردان آگاهی بیشتری نسبت به سکس دهانی داشته باشند مهارت‌شان برای این کار بیشتر خواهد شد. ۵۵٪ از مردان بالای ۳۳سال باور دارند که می‌توانند پارتنرشان را فقط با کُسلیسی به ارگاسم برسانند در صورتی که این رقم برای مردان بین ۱۸ تا ۲۲سال حدود ۴۱٪ است.
دکتر کویین همچنین می‌گوید: «با گذشت سن، لذت بردن از سکس بسیار با اهمیت‌تر می‌شود چون خیلی از نوجوانان با سکس آشنایی چندانی ندارند. همچنین وقتی نزدیکی و صمیمیت بین زوج‌ها بیشتر می‌شود صحبت کردن درمورد این که چطور هر دو می‌توانند از سکس لذت بیشتری ببرند راحت‌تر می‌شود.»


چگونه برنده شوید (بدون شلوار!)

اگر با مردی هستید که هنوز نمی‌داند زبانش می‌تواند چه غوغایی بین پاهایتان درست کند می‌توانید با چند روش سر صحبت را با او باز کنید:
می‌تواید روش آموزشی را امتحان کنید و مثلاً بگویید: «در توییتر خواندم که رساندن زنان به ارگاسم بدون تحریک مستقیم چوچوله‌شان مثل این است که بدون دست زدن به کیر مردها آنها را ارضا کنید.»
همچنین می‌توانید خودتان کنترل را بدست بگیرید، دکتر ‘پورتر’ (Alex B. Porter) نویسنده‌ی کتاب “Cunnilinguist” می‌گوید: «با خودتان بازی کنید و پارتنرتان را مجبور کنید شما را تماشا کند و قبل از این که لب‌هایش را روی کُس‌تان بگذارد به او نشان دهید که باید چه کار کند.»

گاهی اوقات هم فقط باید سر راست باشید و به او بگویید نمی‌داند چگونه شما را به اندازه‌ی کافی تحریک کند تا به ارگاسم برسید و بهتر است روش دیگری را امتحان کند. اگر پارتنرتان با این کار مشکلی نداشت که فوق‌العاده است ولی اگر به لذت شما اهمیت نمی‌دهد باید رابطه‌تان را با او ارزیابی کنید و تصمیم بگیرید که آیا می‌خواهید با کسی در رابطه باشید که به لذت و تمایلات شما اهمیت نمی‌دهد؟

خلاصه اینکه چه پارتنرتان تازه سبیل‌هایش سبز شده است یا کسی است که تا حالا سه بار شغلش را عوض کرده باید در مورد سکس دهانی با او حرف بزنید، چون زندگی کوتاه‌تر از این است که خودتان را از لذت سکس دهانی محروم کنید. شاید مجبور شوید اوایل کار او را راهنمایی کنید و به او آموزش دهید ولی هر مردی که به اندازه‌ی لذت خودش به دنبال لذت شما باشد مرد زندگی است!


نظر پنج مرد درمورد این که چرا عاشق خوردن کُس هستند

**AUSTIN، بیست و پنج ساله:** «هیچ حسی بهتر از این نیست که کاری کنم چشم‌های پارتنرم به پشت سرش برگردد چون می‌دانم کارم را درست انجام می‌دهم.» **Jerry بیست و پنج ساله:** «عاشق خوردن کُس زنان هستم چون آنها را برای سکس آماده می‌کند، با این کار هم او تحریک می‌شود و هم خودم.» **Israel بیست و هشت ساله:** «مثل بوسیدن می‌ماند ولی لب‌ها فرق می‌کند! من می‌خواهم او بداند که عاشق خوردن و لیسیدن هر سانتی‌متر از بدنش هستم. شنیدن آه و ناله‌هایش مثل موسیقی می‌ماند که باعث می‌شود من هم به اندازه‌ی او از این کار لذت ببرم.» **Alex بیست و نُه ساله:** «همین که می‌دانم می‌توانم باعث لذت او شوم برایم لذت‌بخش است و باعث تقویت اعتماد به نفس‌ام می‌شود. می‌دانم که او همیشه فقط با دخول ارضا نمی‌شود پس سکس دهانی و عشق‌بازی حداقل کاری است که از دستم بر می‌آید.» **Keith سی و سه ساله:** «به ارگاسم رساندن زنان بیش از هر چیزی دیگری من را حشری می‌کند، به خصوص این که می‌توانم ارگاسم‌شان را مزه هم کنم!»

منبع:

cosmopolitan.com/sex-love/a29214611/oral-sex-cunnilingus-reasons-men-arent-going-down

11336 👀
1 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .







‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «