جواب سوالات رایج شما در مورد سکس مقعدی

1400/12/26

جواب سوالات رایج شما در مورد سکس مقعدی (جلسه پرسش و پاسخ با دکتر Zhana)

سلام به همگی ، من دکتر “zhana” هستم و از اینکه قرار است به سوالات شما در مورد سکس مقعدی جواب بدم خیلی هیجان زده ام. ظاهرا شما هم همین حس را دارید چون در مورد این مبحث بیشتر از هر مبحث دیگری از شما سوال دریافت کردم ، پس بهتره وقت را تلف نکنیم و بریم سراغ جواب سوالات تان!

سکس مقعدی میتواند برای زنان هم لذت بخش باشد؟

بگذارید با یک سوال اساسی تر شروع کنیم “آیا سکس مقعدی اصلا میتواند لذت بخش باشد؟” ، جواب این سوال قطعا بله است. کاملا مشخص است که سکس مقعدی دخولی برای کسی که کیر دارد میتواند خیلی لذت بخش باشد ولی مفعول بودن هم در سکس مقعدی میتواند برای زنان و هم مردان و خلاصه هر کسی که مقعد دارد لذت بخش باشد. همه ی ما در مقعد گیرنده های عصبی ای داریم که وقتی تحریک میشوند جدا از جنسیت و گرایش جنسی فرد حس فوق العاده ای را فراهم میکنند. برای کسایی هم که مثل خودم کیر ندارند “pegging” (سکس مقعدی دخولی با اسباب بازی جنسی) هم می تواند گزینه ی خیلی لذت بخشی باشد.

آیا دریافت کننده و مفعول سکس مقعدی هم میتواند به ارگاسم برسد؟

بله! خود من هر موقع که سکس مقعدی دارم به ارگاسم میرسم. ولی این را هم اضافه کنم که اکثر افراد دریافت کننده و به اصطلاح “مفعول” در سکس مقعدی از طریق ترکیبی از تحریک مقعد و آلت تناسلی شان (مثل تحریک کیر یا چوچوله شان یا استفاده همزمان از ویبراتور موقع دخول مقعدی) به ارگاسم میرسند. البته امکان ارگاسم فقط با تحریک مقعد هم ممکن است و عده ای هستند که آن را تجربه میکنند.

تابحال امتحانش نکردم …آیا چیزی را از دست میدم …آیا اینکار برای همه است؟

با اینکه همه ی ما آناتومی لازم برای لذت بردن از سکس مقعدی را داریم ولی هیچ عمل جنسی ای نیست که بشه گفت برای همه مناسب است. شاید شما از آن دسته افرادی باشید که یکبار امتحانش کردید و از آن خوشتان نیامد ، ولی اگر تابحال آن را امتحان نکرده اید و نسبت بهش کنجکاو هستید پیشنهاد میکنم که یکبار امتحانش کنید ، البته به روش درست.

منظور از روش درست چیست؟ از کجا/چطور شروع کنم؟ انجام دادنش خیلی گیجم میکند و من را میترساند.

سه قانون کلی برای سکس مقعدی وجود دارد : 1.شروع کوچک و پله به پله 2.آرام جلو برید و 3.یک عالمه روان کننده استفاده کنید.
1.خب اولین مرحله شروع پله به پله است ، اول با یک انگشت ، بعدش دوتا و در مرحله بعد هم میتوانید از"بات پلاگ" استفاده کنید. شما همان اول کار نباید مثل پورن یک دیلدو کلفت 30 سانتی یا حتی یک کیر سایز معمولی را داخل مقعدتان جا بدید. عضلات “اسفنکتر” بیرونی و درونی (این عضلات به انقباض دریچه مقعد و کنترل دفع کمک می‌کنند) اکثر اوقات نقش مهمی در نگه داشتن اجسام داخل مقعد (منظورم را که میفهمید!) دارند و لازم است که آنها را آرام آرام ریلکس کنید.
2.عجله نکنید ، پارتنر مفعول را خوب برانگیخته کنید و وقت زیادی برای عشق بازی بگذارید ، انجام کمی “rimming” (تحریک مقعد با زبان) هم میتواند ایده خوبی باشد. سپس به آرامی چیزهای بزرگتری را وارد مقعد کنید ، به پارتنرتان زمان کافی برای سازگار شدن دهید تا عضلات “اسفنکتر” شان به مرور بازتر و ریلکس تر شوند. در غیر اینصورت نتیجه چیزی جز درد نخواهد بود ، چیزی که قرار نیست جزوی از سکس مقعدی باشد. شاید کمی اذیت شوید ولی اگر همه کارها را درست انجام دهید و به آرامی جلو برید نباید خبری از درد باشد. بعضی ها شاید در عرض چند دقیقه عضلات مقعد شان باز شود و بعضی ها هم ممکن است برای ریلکس شدن کامل به چند شب با هم بودن نیاز داشته باشند. صبور باشید و بگذارید مفعول سکس مقعدی سرعت کار را تعیین کند.
3.در آخر هم موقع استفاده از روان کننده خساست به خرج ندهید. در خصوص سکس مقعدی استفاده بیش از حد از روان کننده = میزان کافی از روان کننده. مقعد مثل واژن روان کننده طبیعی خودش را تولید نمیکند و آب دهان هم معمولا کافی نیست ، به خصوص برای تازه کارها. پس روان کننده را فراموش نکنید و پارتنرتان هر چقدر روان کننده خواست در اختیارش بگذارید.

بهترین روان کننده برای سکس مقعدی؟

زمانی که از اسباب بازی های سیلیکونی در سکس مقعدی استفاده نمیکنم ترجیح میدهم از روان کننده های سیلیکونی استفاده کنم چون بیشتر دوام می آورند. ولی یادتان باشد که موقع استفاده از اسباب بازی های سیلیکونی از روان کننده هایی که بر پایه آب هستند استفاده کنید. من خودم شخصا روان کننده های شرکت LELO را دوست دارم ولی هر روان کننده ی دیگری که بر پایه آب باشد هم کارتان را راه می اندازد.

تابحال تجربه تحریک و بازی با پروستات را نداشته ام ، از کجا شروع کنم؟

اگر شما پروستات دارید مفعول بودن در سکس مقعدی میتواند لذت بخش تر هم باشد ، چون شما دارای یک عضو مستقل هستید که موقع تحریک شدن میتواند حس فوق العاده ای به شما بدهد و بهترین روش برای تحریک آن از داخل بدن و از طریق مقعد است! کار را با دو انگشت به صورت حرکت قلاب شکل شروع کنید. شما میتوانید از اسباب بازی های مخصوص تحریک پروستات (ویبره دار یا بدون ویبره) استفاده کنید ، این اسباب بازی ها با شکل خمیده ای که دارند میتوانند به خوبی غده پروستات را تحریک کنند.

بهترین اسباب بازی های جنسی برای مردان کدامند؟

شرکت LELO چندین مدل اسباب بازی و ویبراتور را به طور خاص برای تحریک پروستات طراحی کرده است. البته شما میتوانید از آنها جدا از اینکه پروستات دارید یا نه برای تحریک مقعد استفاده کنید. من شخصا از آنها برای سکس با افراد مختلفی استفاده کرده ام.
اگر شما تازه کار هستید پیشنهاد میکنم از اسباب بازی billy شرکت LELO استفاده کنید. این اسباب بازی مورد علاقه من برای تازه کارهاست چون به نظرم بهترین سایز ممکن را دارد. همچنین این اسباب بازی برای شروع سکس مقعدی و قبل از اینکه برید سراغ چیزهای بزرگتر هم مناسب است (البته اگر تصمیم داشتید همچین کاری کنید!). اگر هم فکر میکنید برای اسباب بازی های سایز بزرگتر آماده اید می توانید از مدل the Loki و the Hugo استفاده کنید. مدل the Loki به خاطر دسته ی راحتی که دارد برای تحریک مقعدتان توسط خودتان و یا موقعی که میخواهید همزمان از دستتان برای تحریک پارتنرتان استفاده کنید مناسب است. مدل the Hugo هم به خاطر اینکه به خوبی داخل مقعد قرار میگیرد و به راحتی بیرون نمی آید برای مواقعی که میخواهید همزمان از هر دو دست تان برای کارهای دیگری مثل تحریک واژن استفاده کنید مناسب است ، البته میتوانید در رستوران هم با ریموت کنترل ازش استفاده کنید! خبر ندارید من تا حالا چقدر از این دو اسباب بازی کار کشیده ام.

آیا استفاده بیش از حد از ماساژور پروستات میتواند باعث آسیب دیدگی مقعد شود؟

نه ، درست همانطور که ویبراتور های چوچوله به چوچوله آسیب نمی زنند ، ویبراتور های مقعدی هم به مقعدتان آسیبی نمی زنند. حالت لرزشی این ویبراتور ها هیچ آسیبی به مقعد وارد نمیکند. به آنهایی هم که نگران عمل فیزیکی ورود و خروج این وسایل داخل مقعدشان هستند باید بگم که “خیلی وقت ها شاید هر روز چیزی هم اندازه ی همین اسباب بازی ها از مقعدتان بیرون میاد و آسیبی هم به شما نمی زند ، حالا چرا باید یهویی فکر کنید که داخل کردن چیزی میتواند به شما آسیب بزند!” البته اگر شما مقعد را با وسایلی که خیلی بزرگتر از سایز نرمال هستند کش بیارید احتمال آسیب دیدگی در صورت استفاده بلند مدت از آنها وجود دارد.

آیا خونریزی طبیعی است؟

سکس مقعدی اغلب میتواند باعث ایجاد زخم های خیلی کوچکی در پوشش داخلی مقعد شود ، به خصوص اگر افراد به آرامی کار را پیش نبرند یا خشن رفتار کنند و یا به اندازه ی کافی از روان کننده استفاده نکنند. گاهی اوقات این زخم های کوچک ممکن است باعث خونریزی شوند. اگر مقدار خون کم باشد جای نگرانی نیست ولی اگر خونریزی نسبتا قابل توجهی دارید به پزشک مراجعه کنید چون ممکن است دچار شکاف مقعدی شده باشید که حتما باید زیر نظر پزشک درمان شود.

آیا تلمبه زدن های عمیق و سریع در مقعد میتواند به پارتنرم آسیب بزند؟

خوشحالم که یک نفر پیدا شد که این سوال را بپرسد چون ایده ی اکثر مردم از اینکه سکس مقعدی باید چطور انجام شود از پورن نشات میگیرد. در پورن تلمبه زدن های سنگین و سریع در مقعد بسیار رایج است و اینجاست خیلی خیلی مهم است که به خودتان یادآوری کنید که سکسی که در پورن میبینید با سکس واقعی متفاوت است. پورن استارها مثل ورزشکارهای المپیک در سکس هستند و به طور تخصصی برای انجام کارهایی که در پورن میبینید تمرین کرده اند چون پورن شغل آنهاست. در کل جواب این سوال برای اکثر مردم “معمولا نه” است ، افراد معمولا سکس مقعدی آرام و ملایم را ترجیح میدهند ، به خصوص موقع شروع سکس و یا در صورتی که در سکس مقعدی تازه کار باشند. قطعا آدم های معمولی ای هم هستند که میتوانند خودشان را به سطح پورن استارها برسانند ، البته یادتان باشد که این سطح از سکس مقعدی پیشرفته تر از این حرفاست و نباید شروع کارتان از آنجا باشد، دوم اینکه احتمالا هیچ وقت قرار نیست به آن سطح از سکس مقعدی برسید. پس هیچ وقت پارتنری که آماده ی اینکار نیست را تحت فشار قرار ندهید. هیچوقت!

آیا سکس مقعدی میتواند باعث بواسیر شود؟ برای پیشگیری و درمان باید چکار کرد؟

متاسفانه تحقیقات زیادی در این خصوص انجام نشده. به گفته ی اکثر پزشکان احتمال بروز بواسیر به دلیل سکس مقعدی وجود دارد ولی احتمال آن زیاد نیست. ولی اگر از قبل دچار بواسیر باشید احتمال اینکه وضعیت آن بعد از سکس مقعدی وخیم تر شود بیشتر است.

بهترین روش برای پیشگیری از کثیف کاری های سکس مقعدی چیست؟

یکی از رایج ترین نگرانی های مردم نسبت به سکس مقعدی و تکراری ترین سوالی که امروز ازم پرسیده شد در مورد “کثیف کاری” سکس مقعدی بود ، اینکه چطور ازش جلوگیری کنیم و راه حلی برایش پیدا کنیم ، پس بهتره وقت تلف نکنیم و بریم سر اصل مطلب یعنی “مدفوع”!

آیا احتمال مدفوعی شدن آلت پارتنرم وجود دارد؟

واقعیت این است که در خود مقعد مدفوع چندانی وجود ندارد. مدفوع معمولا در عمق بیشتر و در روده راست قرار دارد . پس اگر از اسباب بازی های خیلی بزرگ استفاده نکنید و خیلی عمیق تلمبه نزنید احتمالا فقط با کمی از باقی مانده مدفوع از آخرین باری که دستشویی کردید مواجه خواهید شد.
ولی در کل باید گفت بله ، احتمال مدفوعی شدن کیر پارتنرتان هست. بالاخره هر چی نباشد مشغول سکس مقعدی هستید و احتمال همه چیز هست. ولی راستش را بخواهید این خیلی مسئله ی بزرگی نیست ، بالاخره پیش میاد!خودتان را بشورید و به سکس ادامه بدید ، حتی اگر تصمیم گرفتید که به سکس مقعدی ادامه ندهید و کار دیگری را امتحان کنید. اگر هم شما مفعول سکس مقعدی هستید و این اتفاق افتاد اصلا خجالت نکشید و اگر هم فاعل بودید عوضی بازی در نیارید و کاری نکنید که پارتنرتان نسبت به این موضوع احساس بدی داشته باشد.

چطور هنگام سکس مقعدی بهداشت را رعایت کنیم؟ چطور برای اینکار آماده شویم؟

1.ناحیه مقعدتان را خوب بشویید ، میتوانید موقع حمام کردن با انگشتانتان اینکار را انجام دهید. 2. مطمئن بشید که نیاز به مدفوع کردن ندارید و از قبل دستشویی کرده اید. 3. مطمئن بشید که اسهال نداشته باشید. 4. شب قبلش غذای تند نخورید.

آیا دوش “douche” (شستشو مقعد یا واژن با کمک پمپاژ آب) قبل از سکس مقعدی واقعا ضروری است؟

اگر همه ی نکاتی که تابحال گفته شد را رعایت کنید اکثر اوقات نیازی به دوش نخواهید داشت ، به خصوص اگر شما و پارتنرتان با کمی مدفوع مشکلی نداشته باشید. من شخصا به ندرت اینکار میکنم و اکثر اوقات هم مشکلی پیش نمیاد. ولی اگر خواستید میتوانید با آب ولرم و بدون صابون و شوینده “تنقیه” (شستشو مقعد با کمک یک وسیله پمپاژ آب) کنید.

تمیز کردن تا چه حدی به بعد افراطی محسوب میشود؟ میدونم که دوش مقعد به صورت مرتب ضرر دارد ولی حدش کجاست؟

اگر تصمیم به دوش مقعدتان گرفتید خواهشا بیش از حد اینکار را انجام ندهید چون امکان التهاب و آسیب به پوشش داخلی مقعدتان وجود دارد. در کل عدد جادویی ای در کار نیست ولی بیشتر از دو سه بار در هفته اینکار را انجام ندهید.

آیا همسرم برای سکس مقعدی لازم است از کاندوم استفاده کند؟

در همه ی فعالیت های “استاندار” در سکس مقعدی (به خصوص دخول کیر در مقعد) خطر بالایی نسبت به انتقال عفونت های جنسی وجود دارد. پس اگر با کسی که پارتنر متعهد و بلند مدت شما نیست سکس مقعدی دارید حتما استفاده از کاندوم را در نظر داشته باشید. در غیر اینصورت نیازی به کاندوم نیست مگر اینکه پارتنرتان نسبت به مدفوعی شدن کیرش حساس باشد ، البته همانطور که گفتم اگر تصمیم به سکس مقعدی دارید باید سعی کنید هر چه زودتر با این مسئله کنار بیاید.

آیا احتمال ابتلا به عفونت مجاری ادراری (UTI) از طریق سکس مقعدی بدون کاندوم وجود دارد؟

بله ، زنان میتوانند از طریق مقعد هم دچار عفونت مجاری ادراری شوند چون سکس مقعدی بعضی از باکتری هایی که در روده زندگی میکنند را جابه میکند و در تماس با بخش داخلی تر بدن قرار میدهد و استفاده از کاندوم هم نمیتواند از این مسئله جلوگیری کند.
مردان مجرای ادراری بلند تری دارند و به ندرت به عفونت مجاری ادراری دچار میشوند. ولی با این وجود این احتمال هست که از طریق سکس مقعدی بدون کاندوم به باکتری هایی که باعث عفونت مجاری ادراری میشوند آلوده شوند.

چطور میتوانیم بدون ریسک عفونت بعد از سکس مقعدی بریم سراغ واژن؟

میشه گفت اینکار تقریبا غیر ممکن است ، هر چقدر هم مقعدتان را تمیز کنید و دوش انجام دهید باز هم خطر عفونت وجود دارد. برای همین خیلی مهم است که مستقیم بعد از سکس مقعدی و بدون شستشو یا تعویض کاندوم (یا هر دو) سراغ واژن نروید. به جز اینکار هیچ راه دیگری برای جلوگیری از عفونت نیست. میدانم که شاید اینکار را در پورن زیاد دیده باشید ولی من شدیدا مخالف اینکار هستم. درست است که قرار نیست همیشه این اتفاق بیفتد ولی به هر حال همیشه خطر عفونت وجود دارد.
مصرف آنتی بیوتیک های مخصوص UTI (عفونت های مجاری ادراری) قبل از سکس میتواند از عفونت جلوگیری کند ولی باز هم پیشنهاد نمیکنم اینکار را انجام دهید چون عفونت های مجاری ادراری مقاوم در برابر آنتی بیوتیک ها در حال شیوع هستند و مصرف سر خود آنتی بیوتیک میتواند باز هم شما در را در معرض خطر این نوع عفونت ها قرار دهد.

آیا در مورد سکس مقعدی هم روش پیشگیری مشابه ادرار کردن بعد از سکس واژنی برای کاهش خطر عفونت های مقاربتی وجود دارد؟

اول این را یادتان باشد که ادرار کردن بعد از سکس واژنی فقط از عفونت های مجاری ادراری (UTI) جلوگیری میکند نه عفونت های مقاربتی (STI). این مسئله در مورد سکس مقعدی هم صدق میکند ، ادرار کردن و تمیز کردن خودتان بعد از سکس مقعدی از عفونت های مجاری ادراری جلوگیری میکند. برای پیشگیری از عفونت های مقاربتی (STI) حتما از کاندوم استفاده کنید.

چطور موهای زائد ناحیه مقعد را به درستی اصلاح کنم؟

بعضی ها آن ناحیه را کاملا شیو میکنند که به نظرم مشکلی ندارد ولی من شخصا کلا مخالف شیو کردن هر قسمتی از موهای بدن (به جز ریش!) هستم و بیشتر مشوق لیزر کردن و وکس کردن هستم.
خب دوستان ، این هم از این سری از جلسه پرسش و پاسخ، مراقب خودتون باشید!



منبع

برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2022-03-17 23:47:55 +0330 +0330

دمت گرم، خیلی خوب بود، ملت دنبال سوراخ هستند وگرنه این مطلب علمی باید بیشترین لایک بخوره

3 ❤️

2022-03-18 07:11:12 +0330 +0330

مثل همیشه 👌 😎

2 ❤️

2022-03-18 14:09:24 +0330 +0330

عای بود و مفید
مرسی

0 ❤️

2022-03-18 18:03:15 +0330 +0330

↩ KarbarKhas
لایک بابت نگاه طنازانه به موضوع

0 ❤️

2022-03-19 18:02:57 +0330 +0330

عالی بود فقط یک سوال اگر بواسیر داشته باشم چطوری درستش کنم تا توی سکس مقعدی دیده نشه؟

0 ❤️

2022-03-20 18:15:17 +0330 +0330

↩ Er…fan
ممنون

0 ❤️

2022-03-21 09:44:27 +0330 +0330

↩ Hotbigcock
ممنون

0 ❤️

2022-03-26 13:46:29 +0430 +0430

خیلی عاِی و مفید بود مرسی ❤

3 ❤️

2022-04-01 02:42:53 +0430 +0430

شت

0 ❤️

2022-04-03 08:11:04 +0430 +0430

↩ Lili48
سلام درود بر شما
اگر فاغل و مفغول به هم اعتماد داشته باشند . و هردو با هم همکاری کنند . و البته وقت بزارند بدون شک خانمها میتونند از کئن دادن و اقایون از کون کردن لذت ببرن .
موفق باشید

0 ❤️

2022-04-03 08:38:31 +0430 +0430

↩ Lili48
من ندیدم تا حالا خانمی بگه اهل کون دادنم با وجودی که خیلاشون خبره این کارند … حال که نظر دکتر جان و دیدی بهتر خیلی زود دست به کار بشی و لذت شو ببری…خیلی باحالی

0 ❤️

2022-04-11 17:24:50 +0430 +0430

الان بیشتر دخترا اینا رو میدونن با یکی بودم یه کرمی میزد هم خوش بو بود هم ضد باکتری از این چیزا

0 ❤️

2022-04-11 18:45:37 +0430 +0430

↩ Adamamini
مگه میشه زن باشی و کون ندی؟؟؟منم از هرکی میپرسم میگه اصلا کون ندادم ولی ذروغ میگن.من خودم ماهی دو تا سه بار به همسرم کون میدم باور کن من بیشتر از همسرم لذت میبرم البته نکات بهداشتی باید رعایت بشه
لذتش زمانی هست ک کیر پارتنرت کلفت باشه

2 ❤️

2022-04-11 18:47:26 +0430 +0430

↩ mafoolkrj
زیر۱۸ باید بری بمیری
من شوهرم ۱۸داره بازم میگم کمه
البتته اگر سیاه باشه عالیه

0 ❤️

2022-04-11 18:49:20 +0430 +0430

↩ Lili48
یعنی تو کون ندادی؟یادم افتاد امشب اماده بشم برای کون دادن به همسری

0 ❤️

2022-04-12 08:13:17 +0430 +0430

↩ Lili48
معلومه که حال داده هم به من هم به شریک جنسیم … امیدوارم خیلی زود تجربش کنی و لذتش و ببری عزیز دلهایی تو

0 ❤️

2022-04-12 08:17:28 +0430 +0430

↩ Batoo
افرین خوشم اومد راستش و گفتی نوش جونت انشالله همیشه بدی و کیفش و ببری

0 ❤️

2022-04-12 09:58:07 +0430 +0430

↩ Lili48
نمی دونی از چه لذتی دور ماندی …

0 ❤️

2022-04-15 02:25:37 +0430 +0430

فاعل اگه کار بلد و با حوصله باشه هم خودش هم مفعولش از شکش مقعدی میتونن خوب لذت ببرن…منم تجربه خوبی داشتم و درد خاصی نداشتم

1 ❤️

2022-04-17 19:04:27 +0430 +0430

ببخشید من یه مشکلی تو اکانتم داشتم خوشحال میشم کسی بتونه کمکم کنه این اکانت رو تازه درست کردم اکانت قبلی ام هر وقتی میخام برم داخل اش پیام میده ( ببخشید آزمون و خطا مجاز نیست)چیکار کنم

0 ❤️

2022-04-17 22:11:03 +0430 +0430

سکس مقعدی خیلی لذت داره ولی به شرطی ک نظامی ت خوب رعایت بشه

1 ❤️

2022-04-20 09:12:40 +0430 +0430

👌 👌 مرسی دکترجان…کارت درسته ❤️

1 ❤️

2022-05-02 13:14:05 +0430 +0430

به نظرم داشتن یه زن کونی که عاشق کون دادن باشه خورش یه نعمته که هر کسی گیرش نمیاد ، خوشبختانه من این نعمتو دارم که دوست دخترم کونیه و هیچ وقت مشکلی با کردنش از عقب نداره ، همه مواردی هم که در بالا ذکر شد کاملا درسته ، پیشنهاد من اینه که بعد از اینکه پارتنرتون رو تحریک کردید و با انگشت کمی کونشو باز کردید کیرتون رو بدید دست خودش تا خودش اروم آروم بکنه تو کونش اینجوری راحت تحملش میکنه بعدش که رفت داخل و جا باز کرد اروم آروم شروع به تلمبه زدن کنید و هر وقت احساس کردید طرفتون داره لذت میبره کم کم سرعت رو بالا ببرید ، در ضمن هیچ وقت کیرتون رو از کون درنیارید و وارد کس کنید چون ممکنه باعث عفونت پارانرتون بشه اگه دوس دارید کس بکنید اول از کس بکنیتش بعد برید سراغ کون . موفق باشید

1 ❤️

2022-05-07 20:38:37 +0430 +0430

جامع و‌کامل 🌹

0 ❤️

2022-05-12 20:15:25 +0430 +0430

↩ Batoo
کسشر چرا میگی با انگشتم امثال تورو ارضا میکنم
فقط میاید اینجا عقده هاتونو خالی کنید

0 ❤️

2022-05-14 18:25:18 +0430 +0430

↩ Lili48
پس تو که تاالان کون ندادی باور کن عمرت برباد رفته.
دهنت سروس یکبار بده از کون ببین چی میبینی

0 ❤️

2022-05-14 18:27:17 +0430 +0430

↩ 1mtin1
اخه با انگشت همه میتونن.ولی مهم داشتن کیر بزرگه که تو نداری و عقده کوتاهی کیرت رو با انگشت میخای خالی کنی

0 ❤️

2022-05-14 19:05:43 +0430 +0430

↩ Batoo
کیر بزرگ ؟ من کیرم کوچیکم باشه از اونایی ک ت دیدی ک بزرگ تره عاخه
بعدشم اگ ت به ۱۷ تا میگی کوچیک مشکل ا من نیس 😂

0 ❤️

2022-05-15 10:52:47 +0430 +0430

من فقط یک بار امتحانش کردم و باید بگم برای آقایون هم واقعا لذت بخشه در کنار دردی که داره

0 ❤️

2022-09-16 20:10:19 +0430 +0430

خانومی که سکس مقعدی دوس داره واقعا یه نعمته
آیدی تلگرامم برای صحبت در این مورد:
روی لینک زیر ضربه بزنید:
T.me/ali_1367_chalus

0 ❤️

2022-11-24 20:57:33 +0330 +0330

طریقه راضی کردن پارتنر رو هم میگفتی توش:/

0 ❤️










‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «