دردبازی: پوست گرم تحمل بیشتری دارد

1399/11/03


بسیار منطقی به نظر می‌رسد ولی در اکثر مواقع چشم به رویش می‌بندند. یا اینکه شما خود یا برده‌تان را آماده نکردید. در درد بازی، پوست گرم می‌تواند درد بیشتری را نسبت به پوست نسبتا سرد تحمل کند.
نحوه‌ی کارش چگونه است؟ به پوست مرغی شدن(مورمور شدن) فکر کنید. هر کدام از آن برجستگی‌های نقطه مانند، یک ماهیچه در پوست است. وقتی سردتان است، این ماهیچه‌ها منقبض می‌شوند که باعث به وجود آمدن برجستگی شده و این برجستگی مو را سیخ می‌کند. خیال کنید که خز دارید، و با این مکانیزم شما خز خود را به خوبی در مقابل سرما یا زخم و نیش ضخیم کردید. ولی انسانها، حیوان‌های کچلی هستند که خز ندارند. پس حتی اگر پوستتان بیشترین زورش را هم بزند، باز هم احساس سرما می‌کنید. ولی تمام آن ماهیچه‌های منقبض شده تاثیر دیگری نیز دارند. آنها پوست را سفت می‌کنند. پس وقتی به پوست سفت شده ضربه بزنید یا فشارش دهید، بیشتر از موقعی که ریلکس و منعطف است دردش می‌آید.

پس چگونه پوست را گرم می‌کنید؟ به دو شکل :

از بیرون پوست را گرم کنید

کار راحتی است، دمای محیط را بالا ببرید. لباس‌های گرم بپوشید. ولی اگر لباس زیرهای چرمی هنگام سکس تنتان است، این لباس گرم گزینه‌ی شما نیست. ولی واقعا، اگر بخاری برقی در دسترس است، از آن استفاده کنید. اگر نه، بپرسید که می‌توانند شوفاژ را زیاد کنند یا نه. قبل از شروع بازی یک عالمه لباس گرم بپوشید تا از همان اول کار احساس سرما نکنید.

پوست را از درون گرم کنید

بدن برای خودش یک پا بخاری است. سوخت این بخاری غذا و چیزهای دیگر است. خوردن غذای کافی خیلی کمک می‌کند. نوشیدنی‌های گرم مثل چای و شکلات داغ هم مفید است. و اگر خواب کافی داشته باشید این بخاری خیلی بهتر عمل می‌کند.

پوست به خاطر خونی که در آن جریان می‌یابد خود به خود گرم می‌شود. وقتی این عروق خونی کمی متسع‌تر باشند، خون بیشتری می‌تواند عبور کند و خود به خود پوست گرم می‌شود. می‌توانید هنگامی که پوست گل می‌اندازد این پدیده را شاهد باشید. به زمان‌هایی که شرمگین و گلگون می‌شوید یا زمانی که گوش هایتان سرخ می‌شود فکر کنید.
می‌توانید با یک ماساژ خوب یا اسپنک های سبک در سرتاسر بدن پوست را گرم و سرخ کنید. بدون درد، ولی همراه حس خوشایند. مزیت این روش این است که نه تنها پوست، بلکه عضلات و خود فرد هم برای بازی آماده می‌شود. به هر حال باید با ارتباط مثبت و خوب شروع کنید.
در ضمن، چه کسی به یک ماساژ خوب نه می‌گوید؟

منبع

2950 👀
11 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2021-01-22 21:17:11 +0330 +0330

👍 👍
به نکته ی ظریفی اشاره کردی!

به نظر من که بهترین روش برای گرم کردن بدن ورزشه، اصن آدم ورزش میکنه تا ساعت ها داغه!
اینم یکی دیگه از فواید اسپنک که آدمو به ورزش وامیداره و یکی دیگه از فواید ورزش که تحمل دردو زیاد میکنه!

2 ❤️







‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «