ده نکته برای گرفتن عکس لختی جذاب‌تر

1401/12/15

روش گرفتن عکس‌های لختی سکسی و جذاب: 10 نکته و ترفند کاربردی از زبان متخصصین



دلایل زیادی برای گرفتن عکس‌های لختی وجود دارد. برای زوج‌ها، گرفتن و فرستادن عکس‌های لختی می‌تواند در کم‌رنگ‌ترکردن فاصلۀ مکانی، شروع صمیمیت و نزدیکی، شهوانی‌کردن چت‌ها و حتی وسیله‌ای برای قدردانی و شیطنت مؤثر واقع شود. اما برای چهره‌های معروف شبکه‌های اجتماعی (اینفلوئنسرها)، مدل‌ها و کارگران جنسی، عکس‌های برهنه یا نیمه‌لخت بیشتر جنبۀ بازاریابی و درآمدزایی دارد.
«مگان ایکسیم» (Megan Ixim)، متخصص برندسازی، فعال در پویش‌های پذیرش چاقی، سازندۀ ویدئو و صاحب پیج «@that.fat.babe» (That Fat Babe) دربارۀ گرفتن عکس‌های لختی می‌گوید: «قرار نیست حتماً با گرفتن عکس‌های سکسی کسب درآمد کنید یا برنامۀ خاصی برای این عکس‌ها داشته باشید. گرفتن این عکس‌ها باعث می‌شوند بدنتان را آن‌طور که هست بپذیرید، به بیماری‌های روحی مثل خودزشت انگاری (dysmorphia) غلبه کنید و در نهایت عشق به خود را تمرین کنید».
اما دقیقاً چطور باید عکس لختی بگیریم؟ در این پست، راهنمایی جامعی برای گرفتن شهوانی‌ترین، جذاب‌ترین و دلرباترین عکس‌های لختی به شما ارائه می‌کنیم.


چیزهایی که قبل از گرفتن این عکس‌ها باید بدانید



به‌عنوان عکاس، کارگردان و مدل عکس‌ها باید به‌ یاد داشته باشید که زاویه و نورپردازی تنها عوامل مؤثر و مهم برای گرفتن عکس‌های لختی نیستند. البته لازم نیست حتی نگران نور و زاویه باشید؛ چرا که در این پست خلاصۀ تمام نکات لازم برای تنظیم زاویه و نور را نیز برایتان شرح می‌دهیم.
به عقیدۀ «جاوای فرای‌نِکراسُوا» (Javay Frye-Nekrasova)، کارشناسی ارشد آموزش و مدرس در وب‌سایت فروش ابزارهای جنسی برند «لاوهانی» (Lovehoney)، یکی از چیزهایی که درمورد این‌گونه تصاویر باید نگرانش باشید حفاظت از امنیت و حریم خصوصی شما است. فرقی نمی‌کند که این تصاویر را در صفحات اجتماعیتان برای عموم (یا به صورت نیمه خصوصی) منتشر می‌کنید یا اصلاً قصد فاش‌کردنش را حتی برای دوستان نزدیکتان ندارید. به نظر او، «اگر از آن دسته افرادی هستید که اصولاً زیاد گوشی خودتان را در اختیار دیگران می‌گذارید، در صورت داشتن چنین تصاویری بهتر است آن‌ها را در پوشه‌های مخفی قرار دهید یا از اپلیکیشن‌های امنی استفاده کنید که این فایل‌ها را رمزگذاری می‌کند».
به نظر متخصصین، اگر تصمیم دارید این عکس‌ها را برای کسی ارسال کنید بهتر است همیشه بدترین احتمال را در نظر بگیرید. «کارلی اس» (Carly S.)، متخصص لذت‌های جنسی، از مدرسین فروشگاه جنسی «Spectrum Boutique» و صاحب وبسایت «Dildo or Dildon’t» در این مورد می گوید: «همیشه موقع ارسال این عکس‌ها برای دیگری باید این احتمال را در نظر بگیرید که کسی غیر از خودش ممکن است روزی این عکس‌ها را ببیند. اگر فکر این‌که این عکس‌ها را قرار است شخص دیگری هم ببیند شما را ناراحت کرد، از فرستادنش برای دیگران خودداری کنید». اگر همیشه دوست‌دارید عکس‌های لختیتان را به دیگران هم نشان بدهید اما نگران حفظ حریم خصوصیتان هم هستید، می‌توانید زمانی که دوستتان را ملاقات می‌کنید عکس‌ها را در گوشی خودتان به او نشان بدهید. مزیت بزرگ این کار این است که می‌توانید واکنشش به عکس‌هایتان را هم‌زمان ببینید.
به‌نظر «کارلی اس» وقتی می‌خواهید تصمیم بگیرید که از کدام بخش از بدنتان عکس بگیرید باید به تأثیر این عکس‌ها بر دیگران فکر کنید. او هم‌چنین می‌گوید: «باید برای متمایزکردن خودتان به ویژگی‌های منحصربه‌فردی که در مورد بدنتان وجود دارد مثل خال، زخم، تتو و پیرسینگ توجه کنید». برعکس اگر دوست ندارید به هر دلیلی شناخته شوید، می‌توانید طوری ژست بگیرید که این ویژگی‌ خاص یا این بخش از بدنتان در تصویر دیده نشود. حتی می‌توانید با مواد آرایشی آن‌ها را بپوشانید یا با استفاده از نرم‌افزارهای ویرایش عکس حذفشان کنید. «PhotoDiva» و «RetouchMe»، دو نمونه از نرم‌افزارهای مناسب این کار هستند.
نکتۀ آخر این که پیش از ارسال عکس برهنه بهتر است از کسی که می‌خواهید برایش عکس را ارسال کنید اجازه بگیرید. «فرای‌نِکراسُوا» می‌گوید: «قبل از این‌که برای کسی تصاویر لختی خودتان را بفرستید از او برای این کار اجازه بگیرید». حتی اگر این شخص در گذشته از دیدن تصاویر برهنۀ شما بهره برده، باز هم باید این کار را انجام بدهید. «مطمئن شوید که در زمان درستی اقدام به ارسال چنین تصاویری می‌کنید. فرض کنید این عکس‌ها را بدون مقدمه درحالی برای پارتنرتان ارسال می‌کنید که در جلسۀ کاری و درحال تلاش برای ترفیع رتبه در شرکت باشد». حرف حساب جواب ندارد! همین که خیلی کوتاه و ساده بگویید «الان میشه برات عکس لختمو بفرستم؟»، کفایت می‌کند. البته اگر می‌خواهید کمی بیشتر روی جمله‌بندیتان کار کرده باشید، این مورد هم مثال خوبی است: «فکرکردن به تو و شیطونیامون خیلی تحریکم می‌کنه. دلم می‌خواست تو هم می‌دیدی که فکرکردن به تو چه حسی بهم می‌ده. از خودم چنتا عکس گرفتم. دلت می‌خواد برات بفرستمشون؟»


نکات مهمی که در هنگام عکاسی باید به آن‌ها توجه کنید



1. پیشاپیش به خودتان قوت قلب بدهید


به نظر «کارلی اس» باید قبل از عکاسی به نکات و چیزهایی که درمورد بدنتان دوست دارید توجه داشته باشید: «با خودتان طوری صحبت کنید که گویا با بهترین دوستتان حرف می‌زنید. هیچ‌وقت کسی به درمورد بدن بهترین دوستش حرف‌های ناجوری نمی‌زند یا به او توهین نمی‌کند. پس بهترین دوست خودتان باشید و به خودتان و بدنتان توهین نکنید».
این تمرین پیش از عکاسی به خودآگاهی بیشتر شما کمک می‌کند. «کارلی» می‌افزاید: «وقتی با اعتماد به نفس از خودتان عکس بگیرید، این حس در تصاویر شما خودش را نشان می‌دهد».


2. فضای عکاسی باید مرتب و تمیز باشد


هیچ‌کس برای عروسیش جلوی سطل آشغال عکس نمی‌اندازد، مگر نه؟ برای گرفتن عکس لختی هم نباید وسط شلوغی یا جلوی آت‌‌وآشغال‌های کف اتاق عکاسی کنید. پس به‌قول «فرای‌نِکراسُوا» قبل از این‌که چیلیک چیلیک عکس بگیرید، دستی به سر و روی اتاقتان بکشید.
«در ضمن اگر دوست دارید هویتتان برای کسانی که این عکس‌ها را می‌بینند ناشناخته باقی بماند، دقت داشته باشید که چیزی در پس زمینۀ عکس‌ها مشخصۀ شما و هویتتان نباشد». از عکس‌های فارغ‌التحصیلی و دوستان و اعضای خانواده گرفته تا دستۀ نامه‌های بازنشدۀ گوشۀ اتاق، همه باید از پس زمینۀ تصاویر شما حذف شوند.


3. بهترین نور را برای عکس‌ها پیدا کنید


اصلاً نگران تنظیم نور عکس‌هایتان نباشید چون از چیزی که به‌نظر می‌رسد کار به‌مراتب ساده‌تری است. «ایکسیم» (Ixim) برای تنظیم نور توضیح می‌دهد: «دوربین گوشی را روی حالت سلفی قرار دهید. سپس دور تا دور اتاق از خودتان عکس بگیرید و به حالت بازتاب نور از بدنتان در تصاویر دقت کنید».
«کارلی اس» هم فکر می‌کند که بهترین زاویۀ نور از روبه‌رو به‌سمت بدن است. عکس‌انداختن رو‌به‌روی پنجره احتمالاً تصاویر جذابی خلق می‌کند.
به‌نظر «ایکسیم»، «نور پس زمینه در بهترشدن عکس‌هایتان نقش دارد. نور پس‌زمینه، گرفتگیِ زیبایی به عکس‌ها اضافه می‌کند و قطعاً ارزش تمرین و امتحان‌کردن را دارد». احتمالاً این بازی با نور موردعلاقۀ دختر‌های امو «Emo» است.


4. زاویه‌های مختلف را امتحان کنید


به نظری «کارلی اس»، «نگه‌داشتن گوشی با فاصلۀ کمی از بالای سرتان در هنگام عکس‌برداری می‌تواند عکس‌هایتان را دل‌رباتر کند». به جای حالتی که دوربین به موازات چشم یا صورتتان قرار دارد، با قراردادن دوربین با فاصله و بالای سرتان می‌توانید نیم‌رخ‌های قشنگ‌تری بیندازید.
کارلی اضافه می‌کند: «البته باید حالت‌های مختلف نور و هایلایت را امتحان کنید تا بتوانید زاویه‌ای که بدنتان را بهتر از بقیه نشان می‌دهد در تصاویر پیدا کنید». مثلاً اگر دوست دارید در عکس‌ها روی طول، رنگ یا حجم پاها تأکید کنید، باید دوربین را روی زمین قرار دهید و از زاویه پایین به بالا عکاسی کنید.


5. نیازی به لوازم عکاسی حرفه‌ای ندارید


اگر هوس کرده‌اید که برای عکس‌های لختیتان از گران‌قیمت‌ترین دوربین‌ها و سه‌پایه‌های بازار استفاده کنید، اشکالی ندارد. ولی به‌نظر «ایکسیم» برای گرفتن عکس‌های خوب نیازی به این ول‌خرجی‌ها نیست. «حقیقتاً اگر گوشی را به بطری آب تکیه بدهید و روی حالت تایمر و سلفی بگذارید، باز هم می‌توانید عکس‌های خیلی خوبی از خودتان بگیرید».


6. لای ملافه‌ها عکس بگیرید


«ایکسیم» می‌گوید:«یکی از بهترین روش‌های عکاسی لختی این است که در عین پوشاندن بیشتر بدنتان، هم‌چنان عکس‌هایتان حالت سکسی و جنسی داشته باشند». به نظر او، یکی از بهترین راه‌های چنین کاری این است که در رخت‌خواب دراز بکشید و ملافه‌ای را هنرمندانه روی بدن لختتان بیاندازید. به قول خودش: «در همین حال با نشان‌دادن قسمت‌هایی از کنار باسن و گردنتان در عکس‌ها شیطنت به‌خرج بدهید». نمایش گوشه‌هایی از کنار پستان و چاک باسن هم نتیجۀ جالبی را رقم می‌زند.


7. کف و حباب بهترین دوستان عکس‌های سکسی شما هستند


اگر قرار است قسمت‌هایی از بدنتان را در عکس‌ها نشان بدهید، عکس با حباب و زیر دوش هم ایدۀ خوبی است. «ایکسیم» در مورد حالت‌های این عکس‌ها می‌گوید: «وقتی عکس‌هایی بفرستید که در آن‌ها روی بخش تناسلی و نوک سینه‌ها را با کف و حباب پوشانده‌اید، در عین حال که کاملاً لخت نیستید، هم‌چنان عکس‌هایتان لختی به‌حساب می‌آیند».
چون قرار است دست‌هایتان کفی و خیس بشوند، قبل از شروع کار دوربین را در گوشه‌ای روی سه‌پایه قرار دهید و شروع به فیلم‌برداری کنید. در این موقع وقت آن رسیده که با کودک درونتان ارتباط برقرار کنید؛ آب‌بازی کنید و کف و حباب را به اطراف بپاشید. وقتی حمام‌کردنتان تمام شد، دست‌هایتان را خشک کنید، فیلم را تماشا کنید و از بهترین ژست‌هایتان اسکرین‌شات بگیرید.
البته اگر باز هم هوس ول‌خرجی به‌سرتان زد، می‌توانید گارد گوشی ضدآب تهیه کنید و در حال بازی با آب و کف، از خودتان سلفی بگیرید.


8. عکس‌های بعد حمامی بگیرید


اگر از عکاسی زیر دوش خوشتان نمی‌آید یا به هر دلیلی امکان انجامش برایتان فراهم نیست، راه‌های دیگری برای گرفتن عکس‌های سکسی در فضای حمام و زیر دوش وجود دارد. «ایکسیم» در مورد نحوۀ انجام این کار می‌گوید: «گوشی را به جایی از آینۀ حمام و مقابل دوش تکیه بدهید و مثلاً درحالی که از زیر دوش بیرون می‌آیید از خودتان سلفی بگیرید». بسته به این‌که دوش با پرده یا در کشویی از بقیۀ حمام جدا شده باشد، می‌توانید از آن‌ها برای پوشاندن بخش‌هایی از بدن لخت و خیستان استفاده کنید و بقیۀ بدنتان را به دوربین نشان بدهید.
«ایکسیم» در نهایت اضافه می‌کند: «از آینه و در بخارگرفتۀ حمام (اگر البته در حمام شیشه‌ای باشد) هم می‌توانید برای پوشاندن و نمایش بدنتان استفاده کنید».


9. سلفی‌های جلوی آینه را از دست ندهید


«کارلی اس» می‌گوید: «استفاده از آینه برای سلفی‌گرفتن، زاویه‌های خوبی برای عکاسی از باسنتان می‌دهد». سریع و راحت ژست بگیرید، عکس بیندازید و ارسالش کنید.
ژست‌گرفتن جلوی آینه را بلد نیستید؟ اگر اصولاً فرد سلطه‌پذیری هستید، روبه‌روی آینه زانو بزنید و دوربین را در امتداد چشم‌ها تنظیم کنید. با این ژست به گیرندۀ عکس نشان می‌دهید که چقدر وقتی روی زانو‌هایتان نشسته‌اید بدن زیبایی پیدا می‌کنید.
اگر به‌دنبال ژست سلطه‌جو هستید، روبه‌روی آینه بایستید و موقع عکاسی گوشی را نزدیک به باسنتان نگه دارید؛ این‌کار شما را قدبلندتر نشان می‌دهد.


سخن آخر


سلفی‌های لختی به محرک‌های جنسی ضمن سکس‌چت و صحبت‌های جنسی معروفند. اما در واقعیت می‌توانند چیزی بیشتر از وسیلۀ خودارضایی پارتنرتان در زمان دوری از شما باشند. گرفتن عکس‌های برهنه به بهبود اعتمادبه‌نفس و رفع شرم و خجالت‌های بیهوده کمک می‌کند و حتی می‌تواند منبعی برای کسب درآمد به‌حساب بیاید.
صرف‌نظر از مقصودی که برای گرفتن عکس لختی دارید و این‌که چند نفر قرار است آن را ببینند، نگران بی‌عیب و نقص‌شدن عکس‌هایتان نباشید. پس زمینۀ مرتب، تمرین و کمی خلاقیت تمام چیزی است که برای گرفتن عکس‌های سکسی در تنهایی به آن‌ها نیاز دارید.


منبع

برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2023-03-06 19:56:34 +0330 +0330

نکات مفید و بدردبخور. بچه هایی که توی مسابقه عکس آماتوری شرکت می کنند بخونند.

1 ❤️

2023-03-06 20:02:00 +0330 +0330

😍 😎

1 ❤️

2023-03-07 01:55:44 +0330 +0330

ای ول خیلی خوب بود
من همیشه از خودم عکس سکسی می‌گیرم و تقریباً همه این نکات رو رعایت می‌کنم.

5 ❤️

2023-03-07 12:56:07 +0330 +0330

👍

1 ❤️

2023-03-07 22:55:26 +0330 +0330

↩ jimbox
مطلب رو جابه‌جا کردم تا این زودتر منتشر بشه برای مسابقه

1 ❤️

2023-03-13 08:12:13 +0330 +0330

لنز ۸۵ هم خیلی خوبه، سوژه رو از بک جدا میکنه و با نورپردازی خوب میشه به عکس عالی رسید

1 ❤️

2023-03-13 12:45:19 +0330 +0330

↩ Nasrinjooon
حرفه ای هستی خوش به حالت

1 ❤️

2023-03-22 18:30:35 +0330 +0330

عالی بود ممنون

1 ❤️

2023-03-30 15:20:44 +0330 +0330

عکاس داریم اینجا؟
خیلی دوست دارم یه سری عکس آتلیه ای داشته باشم

1 ❤️

2023-03-31 19:22:51 +0330 +0330

↩ badr57
سلامت باشی

0 ❤️

2023-03-31 19:23:53 +0330 +0330

↩ klein-martin
عکاس در شهوانی، اسم رمزِ سکسه. اگر واقعاً منظورتون عکاسیه، برید سراغ عکاسای حرفه‌ای، نه کسی که کون‌لخت در شهوانی ادعا می‌کنه عکاسه.

1 ❤️

2023-04-07 17:35:45 +0330 +0330

یبار زنم ی عکس سکسی فرستاد که وایساده بود و شورت تن گو
بتن داشت لای کون و بدون کرست با کفشای پاشنه بلند
و ته تو پشت گودی کمر و موهاشم ریخته بود رو نصف صورتش
جوری عکس گرفته بود از کمی دورتر و با زاویه که هم پشت بدنشو
کامل میشد دید و هم جلوی بدنشو از تو آیینه
و با رژ لب پایین آیینه نوشته بود درشت
الان به کیرت نیاز دارم 👌🥥
من وقتی این صحنرو دیدم کارو بیخیال شدم و رفتم که ی سکس
داغو انجام بدم بعضی موقعها سکس بی موقع اصل حاله
👙👠💄

2 ❤️

2023-04-14 20:49:39 +0330 +0330

دختران سرزمینم توجه کنن :)

1 ❤️

2023-04-28 21:37:49 +0330 +0330

↩ LucyTheMorningStar
درسته
اما شخص مورد اعتماد نمی شناسم متاسفانه

1 ❤️

2023-06-06 13:02:11 +0330 +0330

↩ Nasrinjooon
کو پس؟؟

0 ❤️







‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «