دیپ وب و دارک وب چیست؟ کثیف ترین مکان دنیا

1397/03/29

با سلام میخام درباره دارک وب و دیپ وب براتون توضیح بدم
وقتی توی اینترنت اشکار مثلا گوگل یه کلمه سرچ کنید فقط 4% از اون موضوعی که یرچ کردید براتون نمایش میده و 96% درصد اون توی وب پنهان پنهان مونده که شما با شبکه تور میتونید ب اون96% دسترسی پیدا کنید ولی به خطراتی که شمارو تحدید میکنه نمی ارزه من شخصا چهار ساله که توی دیپ وب میچرخم ولی کلا روی روح و روان انسان تاثیر میزاره
دیپ وب چیست؟.
توی دیپ وب چیزایی میتونید پیدا کنید که توی هیچ کدوم از سایتای اینترنت اشکار نمیتونید پیدا کنید برای مثال توی دیپ وب میتونید
1 قاتل اجیل کنید
2هکر استخدام کنید
3 یه دختر بچه بخرید
4کیف و کفش که با پوست انسان ساخته شدن بخرید
5تماشای فیلمای پورن کودکان تماشا کنید
به رد روم برید و شکنجه و تماشای کودکان وزنان باردار رو تماشا کنید بصورت انلاین
6اسلحه بخرید
7انواع مواد مخدر بخرید
شکنجه ادما رو تماشا کنید
8عروسک های زنده لولیتا رو بخیرد
9 فیلم تخریب دیزی رو ببینید کمه گفته میشه 97% مردم دنیا تاب دیدن این فیلم رو ندارن
9هر فکری بنظرتون برسه توی دیپ وب رخ میده هر فکری
وقتی شما از تور استفاده میکنید نیازی به فیلتر شکن ندارید چون اون خودش شمارو ناشناس نگه میداره. سایت های دارک وب تا جایی بی خطر هستند که هنوز شما از روی اشتباه یا سهل انگاری مجوز دسترسی به اطلاعات سیستم رو سرور سایت ندید. به همین خاطره میگیم یه کلیک اشتباه میتونه زندگیتون رو به باد بده
خب اینا فقط چیزای پیش پا افتاده دیپ وب بود که گفتم براتون گفتم دوستانی که سوال دارن میتونید از من بپرسید
وب تاریک به شبکه‌ای گفته می‌شود که در دسترس عموم نبوده و بیشتر برای مقاصد غیرقانونی مورد استفاده قرار می‌گیرد. ردیابی فعالیت‌های آن و شناسایی افراد در آن دشوار یا غیرممکن است. در این شبکه اطلاعات جامعی نهفته شده که افراد ناشناس آن‌ها را مدیریت می‌کنند، فروشندگان مواد مخدر، هکرها، تروریست‌ها و افراد سودجو غالباً این دسته از افراد را تشکیل می‌دهند. دارک وب بخش کوچکی از وب پنهان است.[۱][۲][۳][۴][۵][۶][۷]

دارک وب سایت‌هایی است که برای عموم قابل مشاهده است اما توسط آی‌پی‌های مخفی سرور اجرا می‌شوند. در این شبکه تمامی اطلاعات به صورت آنلاین و با پسوردهایی محافظت شده‌اند. برای دسترسی به اطلاعات آن باید از چندین پِی‌وال‌ها گذشته و از نرم‌افزارهای به خصوص استفاده کرد. هر کاربری می‌تواند به سادگی از این وب‌سایت‌ها بواسطه سرویس‌هایی همچون هیدن ویکی دیدن کند. بسیاری از این وب‌سایت‌ها از موتورهای جستجو بهره نمی‌گیرند، از این‌رو جستجو در جستجوگرها برای پیدا کردن آن‌ها تقریباً با شکست مواجه می‌شود. اغلب این وب‌سایت‌ها که آن‌ها را برای مخفی‌سازی هویتشان از ابزار رمزگذاری تور بهره می‌گیرند و پسوند .onion را دارند. همچنین بیشتر اطلاعات دارک وب در پایگاه داده‌هایی نظیر LexisNexis ذخیره می‌شود
تفاوت دارک وب و دیپ وب؟؟؟؟؟؟؟؟؟
گرچه این دو به جای یکدیگر بکار گرفته می‌شوند اما در اصل این دو به یک موضوع مشابه اشاره نمی‌کنند. دیپ وب به تمام وب سایت‌هایی اشاره می‌کند که نمی‌توان آن‌ها را از طریق موتورهای جستجوگر پیدا کرد. دارک وب بخش کوچکی از دیپ وب می‌باشد. دیپ وب شامل تمام اطلاعات غیرقابل رهگیری همچون وب سایت‌ها ایمیل، دیتابیس‌ها و… می‌شود. اما در مورد دارک وب قضیه تنها در خصوص تفاوت‌های تکنیکی است به این معنا که در این حوزه محصولات و خدماتی ارائه می‌شود که غالب مردم به دنبال آن نیستند و تنها عده معدودی به دنبال آن می‌گردند مثل سایت‌های مواد مخدر. سایت‌های غیرقانونی در دیپ وب را دارک وب می‌گویند






اتاق قرمز یا رد روم ؟؟؟؟
شما به اتاقهای قرمز دارک نت دست یافته اید.
تا حالا فکر کرده اید که مرگ شبیه چه چیزی می تواند باشد؟
در اینجا شما جزئیات جنایت آمیز و خونین را تجربه خواهید کرد بدون اینکه خودتان مجبور باشید آنها را بگذرانید.
ما گروه کوچک وجهانی از افرادی هستیم که خود را وقف ارائه دادن بهترین سرگرمی زنده و خونین برای شما کرده ایم.
نمایشهای مرگ بصورت زنده از یک سایت مجزا پخش میشود و هر ماه نمایش داده میشوند_ تا زمانیکه شرکت کننده ای باشد.
در حالیکه همهء نمایشها بگونه ای از قبل برنامه ریزی شده اند، چیزهای اتفاقی نیز رخ می دهند. همیشه راههای جدیدی برای رفتن وجود دارد و شما ممکن است سعی کنید حدس بزنید اتفاق بعدی چه خواهد بود.
یکبار که هزینهء عضویت را پرداخت نمایید، تمام نمایشهای اتاق قرمز بمدت یکسال مجانی میباشد.
توجه داشته باشید که تماشاگران نمی توانند با شرکت کنندگان تعامل داشته باشند یا درخواستهای شخصی بکنند. شما همچنین می توانید کامنتهای خود را بصورت بی نام بگذارید.
چه کسی اینکار را انجام میدهد؟
شرکت کننده های ما داوطلب هستند، بیماران لاعلاجی که میخواهند بمیرند، مجرمین و تفاله های کثیف اجتماع.
از پذیرش افسران پلیس، مسئولین دولتی، سیاستمداران، افراد زیر ۱۸ سال و والدینی که کودک خردسال دارند معذوریم
افراد مشهور، سلبریتیها و هرکس با سطح شناخته شدگی بالا میان عموم مردم.
شاید براتون سوال پیش بیاید این اهداف از پیش تعیین شده چه کسانی هستند و یا اصلا چرا به عنوان هدف انتخاب میشوند. اگر دقت کنید من قبلا توی سایت در جستجوی هیولا اعلام کردم که به طور مبتدیانه وارد دیپ وب نشوید. پیام من برای همین روز هستش. اگر شما در ایران هستید کوچک ترین بلایی سرتون نمیاد اما اگر خارج از ایران باشید ممکنه با کوچیک ترین اشتباه توی این محیط که میتونه حتی شامل یک کلیک بشه زندگی خودتون رو به باد بدهید. درسته! فقط یک کلیک که کمتر از یک ثانیه زمان میخواد. با یک کلیک اشتباه شما به تور مجوز این رو میدید که ثاحب سایت اطلاعات شما رو بدست بگیره و حتی بتونه از طریق وب کم زندگی شما تحت کنترل بگیره.

قربانی های سایت های رد رومی جزو هم جور افراد با هر سنی هستند. به طور مثال از یک دختر بچه ۲ یا ۳ ساله گرفته تا یک پیرمرد ۵۰ ساله اما اکثر قربانی ها زنان بالغ هستند چون شکنجه اونها بیشتر باب میل افراد سادیسمی هستند. بعضی رد روم ها هم تنها در یک حیطه خاص فعالیت میکنند مثلا شکنجه افراد دوجسنه ام تو اف یا بالعکس و یا هر دو. سایت هایی هم هستند که مانند پیتر اسکالی تنها بر روی کودکان زیر ۱۰ سال تمرکز دارند.

شکنجه های رد رومی بر روی صنعت فیلم سازی ها تاثیر به سزایی گذاشت. کارگردان ها و افراد معمولی در زمین کشت و کشتار و یا شکنجه به اندازه افراد سادیمسی نمیتوانند یک صحنه خشن را تصویر سازی کنند. به همین خاطر تعداد از کارگردانان به سایت های رد رومی روی آوردند و طی همین اتفاقات جرقه یکی از خشن ترین فیلم های سینمایی سریالی تاریخ به ذهن James Wan رسید و مجموعه اره به وجود آمد. فردی ملقب به (ساسیتیس – sasitis) تصمیم به ساخت ویدیویی ماجرایی کرد و طی آن چندین قربانی را طی مراحل مختلف به قتل رساند. تنها فعالیت (ساسیتیس – sasitis) در همین یک ویدیو خلاصه شد چون قبل و بعد این ویدیو چیزی از او وجود نداشت و بعد ساخت این ویدیو ناپدید شد. ایده کلی موضوعی اره از همین یک فیلم شکل گرفت اما کارگردان و نویسنده مجموعه برای ساخت ادامه این فیلم نیاز به ایده های سکنجه ای و کشتار داشتند پس به همین خاطر از ویدیو های تکی دیگری که دیگر سایت ها میگذاشتند استفاده کردند. میتوان گفت بیشتر صحنه های شکنجه و کشتاری که درون مجموعه اره هستند ایده گیری از ویدیو های رد رومی است.






پیتر اسکالی متجاوز معروف دیپ وب بود که در مجموع به ۱۸ دختر با منتشر کردن فیلم تخریب دیزی daisys destruction در دیپ وب معروف شد، در این فیلم این مرد پنجاه و یک ساله به همراه یک زن که هیچوقت مشخص نشد کی هست شروع به ازار و اذیت دختری به نام دیزی میکنند ، در این فیلم که حدودا چهل دقیقه است انواع شکنجه ها روی دیزی انجام میشود و بعد به او تجاوز میشود این دختر که بعد از دستگیری پیتر اسکالی جنازش پیدا شد مشخص شد که در زمان فیلمبرداری هشت سال بیشتر سن نداشت، این فیلم سریع در اینترنت پخش شد و به همان سرعت از اینترنت پاک شد اما کسانی که این فیلم رو دیدند، دیدن این فیلم رو اصلا پیشنهاد نکردند حتی برای انسان های با روحیه قوی، بعد از پخش این فیلم پلیس دست به کار شد و چند سال بعد پیتر اسکالی را در فیلیپین دستگیر کرد و در خانه ی او دو جسد از دختران زیر دوازده سال و چندین فیلم تجاوز به ان ها پیدا شد، پیتر اسکالی به سه بار حبس ابد در بیمارستان روانی مجکوم شد!!! !!! اون تاکنون چندین فقره تجاوز وقتل مرتکب شده که کوچکترین کیس ۱۸ ماه عمر داشت.



لولیتا ؟
عروسک های لولیتا برخلاف شهرتشان در فضای دیپ وب با ظاهر دیگر شهره هستند انان دخترانی کم سن و سال هستند که بطرز فجیعی دست و پاهای انها قطع شده. داستانی که براتون میخام ارائه بدم از دکتری هست در یکی از کشورهای شرق اروپا با خرید و یا سرپرستی دختران بی سرپرست از یتیم خانه ها انهارا به خانه خود برده و انواع شکنجها وروی انها مرتکب و انهارا تبدیل به بردهای جنسی میکند وهمچنین پس از قطع دست و پا و کور و لال کردن انهارا شانس فرار را هم از انها گرفته و برای انواع اعمال خشونت امیز جنسی با نام عروسکهای لولیتا بفروش میرساند
صحبت های دکتری که لولیتاهارو درست و در دیپ وب میفروشد:

من برده های لولیتا رو درست کردم احتمالا شما دارید از خودتون میپرسید منظورم چیه: خیلی سادس، من دختر های جوان رو به عنوان یک اسباب بازی جنسیِ قابل کنترل به فروش میرسانم, اون دخترها نمیتونن راه برن، نمیتونن حرف بزنن و حتی نمیتونن مقاومت کنن، اونا برای سرگرمی سادیستی تو درست میشوند، کنجکاوی چطوری؟
من یک جراح هستم که توی حومه ی شرق اروپا توی یکی از کشورا زندگی میکنم جایی که دخترای بسیار زیبایی داره و زندگی و جامعه یه طوری هست که اگه پول نداشته باشی بگا میری.
خب اینجا ما دنبال دخترایی میگردیم که پدر و مادر ندارن چون واقعا اونا زندگی نمیکنن و بعضی از اونا خوش شانسن که ما اونارو به سرپرستی میگیریم, من خودم شخصا دخترایی رو میخرم که حدود نه یا ده ساله باشن و هنوز به سن بلوغ نرسیده باشن. یتیم خونه هم بسیار دوستانه باهاشون رفتار میکنه و اونا خوشحالن که یه دهن برای غذا خوردن دارن و جایی که بتونن توش زندگی کنن.
اونا هیچوقت سوالی نمیپرسن و منم هیچوقت چیزی نمیگم اونا میدونن من یه جراح هستم و اعضای بدنشونو به فروش میرسونم، ولی خب الان یه کار بهتر پیدا کردم: اونا تبدیل میکنم به اسباب بازی جنسی.
تو هم میتونی یک دونه ازین اسباب بازیا سفارش ولی اونا ارزون نیستن قیمتشون حدود سی هزار دلار تا چهل هزارتاست، ولی اونا تا اخر عمر ارضاتون میکنن و مثله یک عروسک میشن ولی یک عروسک زنده!!!
من این دخترا رو میخرم و اونارو لخت میارن توی خونه ی من، بعدش کامل از نظر سلامتی بررسی میکنم و میبرمشون حمام تمیزشون میکنم چون اونا خیلی کثیفن شاید حتی چندسال باشه که حمام نکردن، بعد اونارو میبرم توی تخت جراحی و بیهوششون میکنم
به اونا یه هویت جدید میدم و اسم جدید بهشون میدم یتیم خانه تمام اطلاعات اونارو نابود میکنه جوری که اونا اصلا وجود ندارن فقط به عنوان یه اسباب بازی هستن.
خودمم چنتا ازین اسباب بازیا دارم مثلا: داشا که یازده ساله هست و مراحل تبدیلش تازه داره تموم میشه، تانیا که دوازده ساله هست و دوسال پیش تبدیلش کردم و لودا که چهارده ساله هست و چهار ماهه حامله هستش.
خب فردای اون صبح وقت یه عملیات بزرگه وقتی که بیهوششون کردم تا زمانی که بیهوش هستن من کارمو انجام میدم، احتمالا میپرسید اونا چرا مقاومت نمیکنن، خب اینکه خیلی راحته، چون من دست و پاهاشون رو قطع میکنم درسته!!! دست هاشون رو تا شونه قطع میکنم و پاهاشون رو تا بالای زانو، دیگه این دختر به هیچ‌وجه نمیتونه فرار کنه.
خب مرحله بعدی یکم سخته و بیشتر دخترا توی این مرحله کشته میشن، خب وقتی که من دست و پاهاشون رو قطع کردم همینطوری ولشون نمیکنم, یه میله اهنی پنج سانتی به صورت خیلی نزدیک وصل میکنم به استخون دست و پاشون یه سر دیگه میله که از زخم بیرون هستش رو بهش یه حلقه ی o شکل وصل میکنم و اون موقع هرموقع خواستید کاری انجام بدید میتونید اونارو به هر شی ای که میخواید وصل کنید و لذت ببرید. البته باید صبر کرد تا زخم ها کامل خوب شوند و بعد استفاده شوند. من خودم چنتا از عروسکامو به هرجای خونه که بخوام وصل میکنم اينجورى دکور خونه من بسیار زیبا میشه و منم میتونم توی اون حالت ازشون استفاده کنم.
ولی دست و پا قطع کردن پایان کار نیست و عملیات هنوز ادامه داره، بعد از اون تار های صوتی رو از بین میبرم که دیگه نتونه حرف بزنه یا حتی صدایی در بیاره و تموم دنداناشو میکشم و وقتی دهنشو خالی کردم یه قطعه سیلیکونی فرو میکنم توی فَکش و لثه هاشو با لایه های نرم میپوشونم که نتونه گاز بگیره اما هنوز میتونه چیزارو به ارومی بجوعه.
خب وقتی عملیات تموم شد بهشون دوهفته وقت میدم که زخما خوب بشن بعد تمرینشون شروع میشه.
خب از اونجایی که دیگه اون یه دختر نیست و تبدیل شده به یک اسباب بازی و نمیتونه چیزی بخوره باید ما بهش غذا بدیم، من روزی یک وعده بهشون غذا میدم با بطری بچه که محتویات داخلش شامل چیزیایی ضروری بدن مثله ویتامینا و مواد مغذی میشه بعد از اون دیگه نباید چیزی بخوره وگرنه چاق میشه چون نمیتونه حرکت کنه.
روزی حدود دو یا سه بارم بهشون آب، چای یا لیموناد میدم. اول برای یادگیری شیشه بچه رو خودم میزارم توی دهنش اما بعد چند وقت شیشه رو میزارم کنار و خودش باید سعی کنه بلندش کنه و یاد بگیره و بعدش چشماش رو میبندم که نتونه ببینه و اون باید بدون دیدن، شیشه رو پیدا کنه و بخوره. خب این دخترا همونجور که غذا میخورن باید دفع هم بکنن، من روزی دوبار میبرمشون دستشویی چون دست ندارن شما باید کاراشون رو انجام بدین ولی چون غذای زیادی نمیخورن پس زیاد نیازی به دست شویی نیست.
از اوجایی که نمیتونن حرف بزنن من بهشون یاد میدم که چطوری ارتباط برقرار کنن و چطوری از سکس لذت ببرن، من هرروز به کسشون شلاق میزنم و با ویبراتور اونارو تحریک میکنم تا اونجایی که دیگه نمیتونن فرق بین درد و لذت رو تشخیص بدن. به نوک سینه هاشون انبردست وصل میکنم و نرمشون میکنم، و هروز داخل اندام تناسلیشون

سوزن میزارم و با موم داغ اندام تناسلیشون رو شکنجه میکنم و بعد میدوزمشون، در حین این شکنجه ها چشماشون رو میبندم اما یک دوربین فیلم برداری همیشه در حال ظبط کردن شکنجه ها هست و بعد اون فیلم هارو براش پخش میکنم به علاوه اینکه باشد روزی یک ساعت فیلم های هاردکور پورن و شکنجه تماشا کنه.
در این مرحله اون علاوه براینکه از نظر بدنی تبدیل به یک برده شده حتی از نظر روحی و فکری هم تبدیل به برده شده و دیگه مغزش مقاومت نمیکنه اون دیگه نمیتونه با چیزی ارتباط برقرار کنه چون نمیتونه حرف بزنه و فقط میتونه احساس کنه و این چیزیه که یک برده واقعی باید باشه.
خب میرسیم به مراحل اخر، من اونارو با دارو به یک خواب ملایم میفرستم و هدفون میزارم روی گوششون و برای چندین ساعت، صداهای بسیار بسیار بلند براشون پخش میکنم تا جایی که پرده گوش هم پاره بشه و قدرت شنوایی هم از دست بره، بعد از اون چشماشون رو با لیزر تقریبا کور میکنم ولی اون ها کاملا کور نمیشن و هنوز میتونن ما رو به عنوان سایه ای ببینن و نور های قوی رو تشخیص بدن.
خب از اوجایی که تقریبا همه ی حواس های ان ها از بین رفته، من وقتی شکنجه روشون انجام میدم از عکس‌العمل و طرز نفس کشیدنشون میفهمم که دارن درد رو احساس میکنن و این خیلی خوبه.
بعد از انجام این مراحل صبر میکنم تا ریکاور بشن و بعد اون ها تبدیل به یک اسباب بازی لولیتا بی سرپناه شده اند اونا نمیتونن چیزی بشنون، چیزی بگن و چیزی ببینن پس مراقبت از ان ها بسیار اسونه و فقط نیاز به غذا دارن و تمیز کردن شما میتونید هرکاری میخواید یا اون ها انجام بدین چون اون ها شکنجه سنگین شدن و حتی میتونید از ان ها به عنوان دکور خونه هم استفاده کنید، ولی مراقب باشد چون اون ها هنوز میتونن حامله بشن پس از کاندوم استفاده کنید مگر اینکه از برده لولیتای حامله خوشتون بیاد، با من در ارتباط باشید اگه یکی از این برده ها لازم دارید.

9 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2018-06-18 23:49:42 +0430 +0430
نقل از: NiGhT_qUeEn سلام مطلب مفیدی بود کنج کاو شدم

چطوری دیپ وب یا دارک وب برم؟

سلام با استفاده از شبکه tor ولی خواهشا مواظب باشید کجا میرید و چی میبینید خیلی مواظب باشید چون تور دنیای دیگست که توسط هکر ها وقاتل ها و ادم رباها و باند های بزرگ مافیایی مدیریت میشه

0 ❤️

2018-06-18 23:53:33 +0430 +0430

ی سر برو حوزه علمیه قم نظرت عوض میشه داداچ

8 ❤️

2018-06-18 23:54:59 +0430 +0430
نقل از: NiGhT_qUeEn این شبکه tor اپلیکیشنی یا چیز خاصی داره ؟ منظورم اینه باید نرم افزاری نصب کنم؟ چطوری به شبکه tor وصل بشم کامل موضوع رو شرح بدید ممنون میشم

تور اصلا فضای ایمنی نداره طوری كه به سپاه سایبری به هیچ وجه اجازه دسترسی به تور را نمیدهند.
بله با مرورگر tor میشه وارد کثیف ترین مکان دنیا شد

0 ❤️

2018-06-18 23:55:16 +0430 +0430

برین اینجا و برنامه رو با توجه به سیستم عاملتون دانلود کنید

https://www.torproject.org/download/download-easy..en

0 ❤️

2018-06-18 23:55:24 +0430 +0430
نقل از: NiGhT_qUeEn سلام مطلب مفیدی بود کنج کاو شدم

چطوری دیپ وب یا دارک وب برم؟

به FBI هم حواست باشه :D

0 ❤️

2018-06-18 23:57:11 +0430 +0430
نقل از: qazvini
نقل از: NiGhT_qUeEn سلام مطلب مفیدی بود کنج کاو شدم

چطوری دیپ وب یا دارک وب برم؟

به FBI هم حواست باشه :D

بله ولی تو ایران نه

0 ❤️

2018-06-18 23:58:30 +0430 +0430

اینم ی سری از لینک های دارک وب

http://3g2upl4pq6kufc4m.onion
http://xmh57jrzrnw6insl.onion http://zqktlwi4fecvo6ri.onion
http://32rfckwuorlf4dlv.onion
http://5plvrsgydwy2sgce.onion http://2vlqpcqpjlhmd5r2.onion/ http://nlmymchrmnlmbnii.onion
http://kpynyvym6xqi7wz2.onion/links. http://wiki5kauuihowqi5.onion/
http://kpvz7ki2v5agwt35.onion http://idnxcnkne4qt76tg.onion/
http://torlinkbgs6aabns.onion/
http://jh32yv5zgayyits3.onion/
http://wikitjerrta4qgz4.onion/ - http://xdagknwjc7aaytzh.onion
http://3fyb44wdhnd2ghhl.onion
http://3fyb44wdhnd2ghhl.onion http://j6im4v42ur6dpic3.onion/
http://p3igkncehackjtib.onion/
http://kbhpodhnfxl3clb4.onion
http://cipollatnumrrahd.onion/ http://dppmfxaacucgzpc.onion
https://facebookcorewwwi.onionn http://b7cxf4dkdsko6ah2.onion
http://torbrokerge7zxgq.onion/
http://fogcore5n3ov3tui.onion/ http://2vx63nyktk4kxbxb.onion/ http://samsgdtwz6hvjyu4.onion
http://easycoinsayj7p5l.onion http://jzn5w5pac26sqef4.onion http://ow24et3tetp6tvmk.onion/ http://qc7ilonwpv77qibm.onion/ http://3dbr5t4pygahedms.onion/
http://y3fpieiezy2sin4a.onion/
http://qkj4drtgvpm7eecl.onion/ http://nr6juudpp4as4gjg.onion/pptobtc. http://nr6juudpp4as4gjg.onion/doublecoins. http://lw4ipk5choakk5ze.onion/raw/4588/
http://6w6vcynl6dumn67c.onio/ http://wvk32thojln4gpp4.onion/ http://5mvm7cg6bgklfjtp.onion/ http://lw4ipk5choakk5ze.onion/raw/evbLewgkDSVkifzv8zAo/ http://nr6juudpp4as4gjg.onion/torgirls.
http://tuu66yxvrnn3of7l.onion/ http://nr6juudpp4as4gjg.onion/
http://ucx7bkbi2dtia36r.onion/ http://nr6juudpp4as4gjg.onion/tor.
http://hbetshipq5yhhrsd.onion/
http://cstoreav7i44h2lr.onion -
http://tfwdi3izigxllure.onion/
http://e2qizoerj4d6ldif.onion/
http://jvrnuue4bvbftiby.onion/
http://bgkitnugq5ef2cpi.onion/
http://vlp4uw5ui22ljlg7.onion http://b4vqxw2j36wf2bqa.onion http://ybp4oezfhk24hxmb.onion http://mts7hqqqeogujc5e.onion http://mobil7rab6nuf7vx.onion/
http://54flq67kqr5wvjqf.onion/

1 ❤️

2018-06-18 23:58:34 +0430 +0430
نقل از: mohamadehema
نقل از: qazvini
نقل از: NiGhT_qUeEn سلام مطلب مفیدی بود کنج کاو شدم

چطوری دیپ وب یا دارک وب برم؟

به FBI هم حواست باشه :D

بله ولی تو ایران نه

آره ولی ایشون لوکیشنشونو زدن اتریش واسه اون گفتم

0 ❤️

2018-06-19 00:00:25 +0430 +0430

ترجیحا وارد این فضا نشید ولی اگه شدید خیلی حواستونو جمع کنید اگه پیشنهادیم دریافت کردید به هیچ عنوان جواب ندین کلا با کسی حرف نزنین :D

0 ❤️

2018-06-19 00:00:49 +0430 +0430
نقل از: NiGhT_qUeEn
نقل از: mohamadehema
نقل از: NiGhT_qUeEn این شبکه tor اپلیکیشنی یا چیز خاصی داره ؟ منظورم اینه باید نرم افزاری نصب کنم؟ چطوری به شبکه tor وصل بشم کامل موضوع رو شرح بدید ممنون میشم

تور اصلا فضای ایمنی نداره طوری كه به سپاه سایبری به هیچ وجه اجازه دسترسی به تور را نمیدهند.
بله با مرورگر tor میشه وارد کثیف ترین مکان دنیا شد

از گوگل میشه دانلودش کرد ؟

اگه اتریش زندگی میکنی خطرات زیادی میتونه زندگیتو تحدید کنه از ربوده شدن و تکه تکه شد و نمایشتون توی رد روم یا اتاق قرمز
و هک شدن سیستمتون و دستگیری توسط fbi و…

0 ❤️

2018-06-19 00:01:07 +0430 +0430

اینم موتور جستجو برای سرچ توو سایت های .onion

https://ahmia.fi/

0 ❤️

2018-06-19 00:01:31 +0430 +0430
نقل از: NiGhT_qUeEn Fbi میتونه شناساییم کنه ؟ جرمش چیه اگه بگیرنم؟

ورود به دیپ وب خودش جرمه ولی اینکه مجازاتش چیه دقیق نمیدونم

0 ❤️

2018-06-19 00:02:57 +0430 +0430
نقل از: qazvini ترجیحا وارد این فضا نشید ولی اگه شدید خیلی حواستونو جمع کنید اگه پیشنهادیم دریافت کردید به هیچ عنوان جواب ندین کلا با کسی حرف نزنین :D

خعلی خوبه ک . ی دفه بدن هیچ اطلاعاتی میری تووش .

بعد از همه جا بی خبر وارد ی چنلش میشی و کلی اطلاعات ازت ب سرقت میره .

بعدشم کلی ذوق میکنی ک من توو دارک وب وارد شدم :)))))

5 ❤️

2018-06-19 00:03:14 +0430 +0430
نقل از: NiGhT_qUeEn
نقل از: mohamadehema
نقل از: NiGhT_qUeEn
نقل از: mohamadehema
نقل از: NiGhT_qUeEn این شبکه tor اپلیکیشنی یا چیز خاصی داره ؟ منظورم اینه باید نرم افزاری نصب کنم؟ چطوری به شبکه tor وصل بشم کامل موضوع رو شرح بدید ممنون میشم

تور اصلا فضای ایمنی نداره طوری كه به سپاه سایبری به هیچ وجه اجازه دسترسی به تور را نمیدهند.
بله با مرورگر tor میشه وارد کثیف ترین مکان دنیا شد

از گوگل میشه دانلودش کرد ؟

اگه اتریش زندگی میکنی خطرات زیادی میتونه زندگیتو تحدید کنه از ربوده شدن و تکه تکه شد و نمایشتون توی رد روم یا اتاق قرمز
و هک شدن سیستمتون و دستگیری توسط fbi و…

تخمکام مور مور شد چه باحاله و ترسناکه

و خطرناک

0 ❤️

2018-06-19 00:04:20 +0430 +0430
نقل از: NiGhT_qUeEn Fbi میتونه شناساییم کنه ؟ جرمش چیه اگه بگیرنم؟

fbi رو بیخیال توسط افراد دیگه که دستشون توی دارک وب و دیپ وب هست به خطر میفتی مثلا یهو با یه کلیک اشتباه تو دارک وب یهو یه شب چند نفر جلوی در خونت در میزنن و میبرنت و خدا نیاره اون روزو

0 ❤️

2018-06-19 00:07:49 +0430 +0430
نقل از: NiGhT_qUeEn
نقل از: mohamadehema
نقل از: NiGhT_qUeEn
نقل از: mohamadehema
نقل از: NiGhT_qUeEn این شبکه tor اپلیکیشنی یا چیز خاصی داره ؟ منظورم اینه باید نرم افزاری نصب کنم؟ چطوری به شبکه tor وصل بشم کامل موضوع رو شرح بدید ممنون میشم

تور اصلا فضای ایمنی نداره طوری كه به سپاه سایبری به هیچ وجه اجازه دسترسی به تور را نمیدهند.
بله با مرورگر tor میشه وارد کثیف ترین مکان دنیا شد

از گوگل میشه دانلودش کرد ؟

اگه اتریش زندگی میکنی خطرات زیادی میتونه زندگیتو تحدید کنه از ربوده شدن و تکه تکه شد و نمایشتون توی رد روم یا اتاق قرمز
و هک شدن سیستمتون و دستگیری توسط fbi و…

چقدر خایه داری که 4 سال تو دیپ وب میگردی ایران هستی که خطری تحدیدت نمیکنه ؟

یله ایرانیا رو اثلا تو دیپ وب ادم حساب نمیکنن چون شرایط کشورمون جوریه که دسترسی بهمون ندارن خوشبختانه ولی بیشترین خطر رو شرق اروپا و غرب اسیا و کل امریکا داره

2 ❤️

2018-06-19 00:12:19 +0430 +0430

خیلی این لحظه عرفانیه نمیشه با کلمه وصفش کرد فقط باید حسش کنی :D
p.s: نشد ازت نقل کنم پیامم حاوی لینک با مطلب غیر مجاز بود :D

1 ❤️

2018-06-19 00:14:13 +0430 +0430
نقل از: NiGhT_qUeEn
نقل از: mohamadehema
نقل از: NiGhT_qUeEn
نقل از: mohamadehema
نقل از: NiGhT_qUeEn
نقل از: mohamadehema
نقل از: NiGhT_qUeEn این شبکه tor اپلیکیشنی یا چیز خاصی داره ؟ منظورم اینه باید نرم افزاری نصب کنم؟ چطوری به شبکه tor وصل بشم کامل موضوع رو شرح بدید ممنون میشم

تور اصلا فضای ایمنی نداره طوری كه به سپاه سایبری به هیچ وجه اجازه دسترسی به تور را نمیدهند.
بله با مرورگر tor میشه وارد کثیف ترین مکان دنیا شد

از گوگل میشه دانلودش کرد ؟

اگه اتریش زندگی میکنی خطرات زیادی میتونه زندگیتو تحدید کنه از ربوده شدن و تکه تکه شد و نمایشتون توی رد روم یا اتاق قرمز
و هک شدن سیستمتون و دستگیری توسط fbi و…

چقدر خایه داری که 4 سال تو دیپ وب میگردی ایران هستی که خطری تحدیدت نمیکنه ؟

یله ایرانیا رو اثلا تو دیپ وب ادم حساب نمیکنن چون شرایط کشورمون جوریه که دسترسی بهمون ندارن خوشبختانه ولی بیشترین خطر رو شرق اروپا و غرب اسیا و کل امریکا داره

پس قاچاق ادم کار روزمره شونه اره؟

وقتی شما از تور استفاده میکنید نیازی به فیلتر شکن ندارید چون اون خودش شمارو ناشناس نگه میداره. سایت های دارک وب تا جایی پر خطر هستند که هنوز شما از روی اشتباه یا سهل انگاری مجوز دسترسی به اطلاعات سیستم رو سرور سایت بدید. به همین خاطره میگیم یه کلیک اشتباه میتونه زندگیتون رو به باد بده
اره یهو میشه سر از رد روم دربیاری روی صندلی و یه وب کم انلاین که هزاران نفر مریض سادیسمس شمارو تماشا میکنن که چجور تکه تکه میشی چجور پخته میشی و خورده میشی وهمه کاربرای انلاین خوشحالی میکنن کسی که داره تماشا میکنه کافیه یه فهش بده هر جای دنیا باشه بعد یک هفته خودشو رو اون صندلی میبینه باورش سخته نه؟

0 ❤️

2018-06-19 00:14:35 +0430 +0430
نقل از: qazvini خیلی این لحظه عرفانیه نمیشه با کلمه وصفش کرد فقط باید حسش کنی :D p.s: نشد ازت نقل کنم پیامم حاوی لینک با مطلب غیر مجاز بود :D

ایشالا قسمتشون بشه :دی

1 ❤️

2018-06-19 00:14:56 +0430 +0430
نقل از: NiGhT_qUeEn
نقل از: mohamadehema
نقل از: NiGhT_qUeEn
نقل از: mohamadehema
نقل از: NiGhT_qUeEn
نقل از: mohamadehema
نقل از: NiGhT_qUeEn این شبکه tor اپلیکیشنی یا چیز خاصی داره ؟ منظورم اینه باید نرم افزاری نصب کنم؟ چطوری به شبکه tor وصل بشم کامل موضوع رو شرح بدید ممنون میشم

تور اصلا فضای ایمنی نداره طوری كه به سپاه سایبری به هیچ وجه اجازه دسترسی به تور را نمیدهند.
بله با مرورگر tor میشه وارد کثیف ترین مکان دنیا شد

از گوگل میشه دانلودش کرد ؟

اگه اتریش زندگی میکنی خطرات زیادی میتونه زندگیتو تحدید کنه از ربوده شدن و تکه تکه شد و نمایشتون توی رد روم یا اتاق قرمز و هک شدن سیستمتون و دستگیری توسط fbi و...

چقدر خایه داری که 4 سال تو دیپ وب میگردی ایران هستی که خطری تحدیدت نمیکنه ؟

یله ایرانیا رو اثلا تو دیپ وب ادم حساب نمیکنن چون شرایط کشورمون جوریه که دسترسی بهمون ندارن خوشبختانه ولی بیشترین خطر رو شرق اروپا و غرب اسیا و کل امریکا داره

پس قاچاق ادم کار روزمره شونه اره؟

هیچی مثل تجاورز به بچه بعد یه روز کاری و پر مشغله که کلی آدم و مواد مخدر و اسلحه قاچاق کردی اون وسطا با 2 3 نفر قیمه درست کردی خستگی آدم رو در نمیاره. خلاصه ای بود از وضعیت دیپ وب :D

2 ❤️

2018-06-19 00:16:23 +0430 +0430
نقل از: Gangsta-Rap
نقل از: qazvini خیلی این لحظه عرفانیه نمیشه با کلمه وصفش کرد فقط باید حسش کنی :D p.s: نشد ازت نقل کنم پیامم حاوی لینک با مطلب غیر مجاز بود :D

ایشالا قسمتشون بشه :دی

انشالله خدا همه مارا آدم کند. :D

1 ❤️

2018-06-19 00:17:32 +0430 +0430
نقل از: qazvini
نقل از: NiGhT_qUeEn
نقل از: mohamadehema
نقل از: NiGhT_qUeEn
نقل از: mohamadehema
نقل از: NiGhT_qUeEn
نقل از: mohamadehema
نقل از: NiGhT_qUeEn این شبکه tor اپلیکیشنی یا چیز خاصی داره ؟ منظورم اینه باید نرم افزاری نصب کنم؟ چطوری به شبکه tor وصل بشم کامل موضوع رو شرح بدید ممنون میشم

تور اصلا فضای ایمنی نداره طوری كه به سپاه سایبری به هیچ وجه اجازه دسترسی به تور را نمیدهند.
بله با مرورگر tor میشه وارد کثیف ترین مکان دنیا شد

از گوگل میشه دانلودش کرد ؟

اگه اتریش زندگی میکنی خطرات زیادی میتونه زندگیتو تحدید کنه از ربوده شدن و تکه تکه شد و نمایشتون توی رد روم یا اتاق قرمز و هک شدن سیستمتون و دستگیری توسط fbi و...

چقدر خایه داری که 4 سال تو دیپ وب میگردی ایران هستی که خطری تحدیدت نمیکنه ؟

یله ایرانیا رو اثلا تو دیپ وب ادم حساب نمیکنن چون شرایط کشورمون جوریه که دسترسی بهمون ندارن خوشبختانه ولی بیشترین خطر رو شرق اروپا و غرب اسیا و کل امریکا داره

پس قاچاق ادم کار روزمره شونه اره؟

هیچی مثل تجاورز به بچه بعد یه روز کاری و پر مشغله که کلی آدم و مواد مخدر و اسلحه قاچاق کردی اون وسطا با 2 3 نفر قیمه درست کردی خستگی آدم رو در نمیاره. خلاصه ای بود از وضعیت دیپ وب :D

مختصر و مفید :))))

2 ❤️

2018-06-19 00:24:01 +0430 +0430
نقل از: NiGhT_qUeEn
نقل از: mohamadehema
نقل از: NiGhT_qUeEn
نقل از: mohamadehema
نقل از: NiGhT_qUeEn
نقل از: mohamadehema
نقل از: NiGhT_qUeEn
نقل از: mohamadehema
نقل از: NiGhT_qUeEn این شبکه tor اپلیکیشنی یا چیز خاصی داره ؟ منظورم اینه باید نرم افزاری نصب کنم؟ چطوری به شبکه tor وصل بشم کامل موضوع رو شرح بدید ممنون میشم

تور اصلا فضای ایمنی نداره طوری كه به سپاه سایبری به هیچ وجه اجازه دسترسی به تور را نمیدهند.
بله با مرورگر tor میشه وارد کثیف ترین مکان دنیا شد

از گوگل میشه دانلودش کرد ؟

اگه اتریش زندگی میکنی خطرات زیادی میتونه زندگیتو تحدید کنه از ربوده شدن و تکه تکه شد و نمایشتون توی رد روم یا اتاق قرمز
و هک شدن سیستمتون و دستگیری توسط fbi و…

چقدر خایه داری که 4 سال تو دیپ وب میگردی ایران هستی که خطری تحدیدت نمیکنه ؟

یله ایرانیا رو اثلا تو دیپ وب ادم حساب نمیکنن چون شرایط کشورمون جوریه که دسترسی بهمون ندارن خوشبختانه ولی بیشترین خطر رو شرق اروپا و غرب اسیا و کل امریکا داره

پس قاچاق ادم کار روزمره شونه اره؟

وقتی شما از تور استفاده میکنید نیازی به فیلتر شکن ندارید چون اون خودش شمارو ناشناس نگه میداره. سایت های دارک وب تا جایی پر خطر هستند که هنوز شما از روی اشتباه یا سهل انگاری مجوز دسترسی به اطلاعات سیستم رو سرور سایت بدید. به همین خاطره میگیم یه کلیک اشتباه میتونه زندگیتون رو به باد بده
اره یهو میشه سر از رد روم دربیاری روی صندلی و یه وب کم انلاین که هزاران نفر مریض سادیسمس شمارو تماشا میکنن که چجور تکه تکه میشی چجور پخته میشی و خورده میشی وهمه کاربرای انلاین خوشحالی میکنن کسی که داره تماشا میکنه کافیه یه فهش بده هر جای دنیا باشه بعد یک هفته خودشو رو اون صندلی میبینه باورش سخته نه؟

اوف خیلی باحالو ترسناکه
میشه یک سفر بیام ایران بعد از تو ایران برم تو دیپ وب یا بازم چون اتریش هستم خطر تحدیدم میکنه؟

چرا که نه
دارک وب هرچی دربارش بگی باز کمه

0 ❤️

2018-06-19 00:25:50 +0430 +0430
نقل از: mohamadehema
نقل از: NiGhT_qUeEn
نقل از: mohamadehema
نقل از: NiGhT_qUeEn
نقل از: mohamadehema
نقل از: NiGhT_qUeEn
نقل از: mohamadehema
نقل از: NiGhT_qUeEn این شبکه tor اپلیکیشنی یا چیز خاصی داره ؟ منظورم اینه باید نرم افزاری نصب کنم؟ چطوری به شبکه tor وصل بشم کامل موضوع رو شرح بدید ممنون میشم

تور اصلا فضای ایمنی نداره طوری كه به سپاه سایبری به هیچ وجه اجازه دسترسی به تور را نمیدهند.
بله با مرورگر tor میشه وارد کثیف ترین مکان دنیا شد

از گوگل میشه دانلودش کرد ؟

اگه اتریش زندگی میکنی خطرات زیادی میتونه زندگیتو تحدید کنه از ربوده شدن و تکه تکه شد و نمایشتون توی رد روم یا اتاق قرمز
و هک شدن سیستمتون و دستگیری توسط fbi و…

چقدر خایه داری که 4 سال تو دیپ وب میگردی ایران هستی که خطری تحدیدت نمیکنه ؟

یله ایرانیا رو اثلا تو دیپ وب ادم حساب نمیکنن چون شرایط کشورمون جوریه که دسترسی بهمون ندارن خوشبختانه ولی بیشترین خطر رو شرق اروپا و غرب اسیا و کل امریکا داره

پس قاچاق ادم کار روزمره شونه اره؟

وقتی شما از تور استفاده میکنید نیازی به فیلتر شکن ندارید چون اون خودش شمارو ناشناس نگه میداره. سایت های دارک وب تا جایی پر خطر هستند که هنوز شما از روی اشتباه یا سهل انگاری مجوز دسترسی به اطلاعات سیستم رو سرور سایت بدید. به همین خاطره میگیم یه کلیک اشتباه میتونه زندگیتون رو به باد بده
اره یهو میشه سر از رد روم دربیاری روی صندلی و یه وب کم انلاین که هزاران نفر مریض سادیسمس شمارو تماشا میکنن که چجور تکه تکه میشی چجور پخته میشی و خورده میشی وهمه کاربرای انلاین خوشحالی میکنن کسی که داره تماشا میکنه کافیه یه فهش بده هر جای دنیا باشه بعد یک هفته خودشو رو اون صندلی میبینه باورش سخته نه؟

پشمانم!:(

0 ❤️

2018-06-19 00:41:45 +0430 +0430
نقل از: NiGhT_qUeEn
نقل از: mohamadehema
نقل از: NiGhT_qUeEn
نقل از: mohamadehema
نقل از: NiGhT_qUeEn
نقل از: mohamadehema
نقل از: NiGhT_qUeEn
نقل از: mohamadehema
نقل از: NiGhT_qUeEn
نقل از: mohamadehema
نقل از: NiGhT_qUeEn این شبکه tor اپلیکیشنی یا چیز خاصی داره ؟ منظورم اینه باید نرم افزاری نصب کنم؟ چطوری به شبکه tor وصل بشم کامل موضوع رو شرح بدید ممنون میشم

تور اصلا فضای ایمنی نداره طوری كه به سپاه سایبری به هیچ وجه اجازه دسترسی به تور را نمیدهند.
بله با مرورگر tor میشه وارد کثیف ترین مکان دنیا شد

از گوگل میشه دانلودش کرد ؟

اگه اتریش زندگی میکنی خطرات زیادی میتونه زندگیتو تحدید کنه از ربوده شدن و تکه تکه شد و نمایشتون توی رد روم یا اتاق قرمز
و هک شدن سیستمتون و دستگیری توسط fbi و…

چقدر خایه داری که 4 سال تو دیپ وب میگردی ایران هستی که خطری تحدیدت نمیکنه ؟

یله ایرانیا رو اثلا تو دیپ وب ادم حساب نمیکنن چون شرایط کشورمون جوریه که دسترسی بهمون ندارن خوشبختانه ولی بیشترین خطر رو شرق اروپا و غرب اسیا و کل امریکا داره

پس قاچاق ادم کار روزمره شونه اره؟

وقتی شما از تور استفاده میکنید نیازی به فیلتر شکن ندارید چون اون خودش شمارو ناشناس نگه میداره. سایت های دارک وب تا جایی پر خطر هستند که هنوز شما از روی اشتباه یا سهل انگاری مجوز دسترسی به اطلاعات سیستم رو سرور سایت بدید. به همین خاطره میگیم یه کلیک اشتباه میتونه زندگیتون رو به باد بده
اره یهو میشه سر از رد روم دربیاری روی صندلی و یه وب کم انلاین که هزاران نفر مریض سادیسمس شمارو تماشا میکنن که چجور تکه تکه میشی چجور پخته میشی و خورده میشی وهمه کاربرای انلاین خوشحالی میکنن کسی که داره تماشا میکنه کافیه یه فهش بده هر جای دنیا باشه بعد یک هفته خودشو رو اون صندلی میبینه باورش سخته نه؟

اوف خیلی باحالو ترسناکه
میشه یک سفر بیام ایران بعد از تو ایران برم تو دیپ وب یا بازم چون اتریش هستم خطر تحدیدم میکنه؟

چرا که نه
دارک وب هرچی دربارش بگی باز کمه

چیزای جذابش چیه مثلا میشه یک سایت پولی رو رایگان توش رفت؟

من مرگ و میر و شکنجه تو فیلم به مهمان خونه دیدم یا فیلم به روی قبرت تف میکنم
باورت میشه انقدر ترسیدم و هیجان دارم
بی کلم کصم خیس شده لبم رو میجوم
دارمتصور میکنم بدترین اتفاقی که تو اتاق قرمزمیوفته چی میتونه باشه (dash)

اتاق قرمز یه جور چت رومه که 1000 نفر به بالا شکنجه های انلاین رو تماشا میکنن سایتای رد رومی هم کم نیستن بیشتر از 200 تا سایت انلاین و این همه پسر نوجوون و دختر نو جوون و زن حامله بد بخت ک بیشتر از یتیم خونه ربوده میشن یا گداهای توی خیابون یا کنجکاوی و فضولی بیش از حد یه نفر دیگه یه سلاخ اونجا هست هرچی کاربرای انلاین دستور بدن اون بلا هارو سرت میاره از شکستن انگشتات تا با دریر سوراخ کردن شکم یه زن حامله تا فرو کردن میله تو اونجات که از دهنت بیرون میزنه یا خام خام خوردن گوشت بدن قربانی و چاقو کردن تو چشمای قربانی تا برق وارد کردن تو بدن فرد قربانی از طیق کون و کس و هزاران بلای دیگه که گفتنشم ترس داره ?

0 ❤️

2018-06-19 00:49:09 +0430 +0430
نقل از: NiGhT_qUeEn
نقل از: mohamadehema
نقل از: NiGhT_qUeEn
نقل از: mohamadehema
نقل از: NiGhT_qUeEn
نقل از: mohamadehema
نقل از: NiGhT_qUeEn
نقل از: mohamadehema
نقل از: NiGhT_qUeEn
نقل از: mohamadehema
نقل از: NiGhT_qUeEn
نقل از: mohamadehema
نقل از: NiGhT_qUeEn این شبکه tor اپلیکیشنی یا چیز خاصی داره ؟ منظورم اینه باید نرم افزاری نصب کنم؟ چطوری به شبکه tor وصل بشم کامل موضوع رو شرح بدید ممنون میشم

تور اصلا فضای ایمنی نداره طوری كه به سپاه سایبری به هیچ وجه اجازه دسترسی به تور را نمیدهند.
بله با مرورگر tor میشه وارد کثیف ترین مکان دنیا شد

از گوگل میشه دانلودش کرد ؟

اگه اتریش زندگی میکنی خطرات زیادی میتونه زندگیتو تحدید کنه از ربوده شدن و تکه تکه شد و نمایشتون توی رد روم یا اتاق قرمز
و هک شدن سیستمتون و دستگیری توسط fbi و…

چقدر خایه داری که 4 سال تو دیپ وب میگردی ایران هستی که خطری تحدیدت نمیکنه ؟

یله ایرانیا رو اثلا تو دیپ وب ادم حساب نمیکنن چون شرایط کشورمون جوریه که دسترسی بهمون ندارن خوشبختانه ولی بیشترین خطر رو شرق اروپا و غرب اسیا و کل امریکا داره

پس قاچاق ادم کار روزمره شونه اره؟

وقتی شما از تور استفاده میکنید نیازی به فیلتر شکن ندارید چون اون خودش شمارو ناشناس نگه میداره. سایت های دارک وب تا جایی پر خطر هستند که هنوز شما از روی اشتباه یا سهل انگاری مجوز دسترسی به اطلاعات سیستم رو سرور سایت بدید. به همین خاطره میگیم یه کلیک اشتباه میتونه زندگیتون رو به باد بده
اره یهو میشه سر از رد روم دربیاری روی صندلی و یه وب کم انلاین که هزاران نفر مریض سادیسمس شمارو تماشا میکنن که چجور تکه تکه میشی چجور پخته میشی و خورده میشی وهمه کاربرای انلاین خوشحالی میکنن کسی که داره تماشا میکنه کافیه یه فهش بده هر جای دنیا باشه بعد یک هفته خودشو رو اون صندلی میبینه باورش سخته نه؟

اوف خیلی باحالو ترسناکه
میشه یک سفر بیام ایران بعد از تو ایران برم تو دیپ وب یا بازم چون اتریش هستم خطر تحدیدم میکنه؟

چرا که نه
دارک وب هرچی دربارش بگی باز کمه

چیزای جذابش چیه مثلا میشه یک سایت پولی رو رایگان توش رفت؟

من مرگ و میر و شکنجه تو فیلم به مهمان خونه دیدم یا فیلم به روی قبرت تف میکنم
باورت میشه انقدر ترسیدم و هیجان دارم
بی کلم کصم خیس شده لبم رو میجوم
دارمتصور میکنم بدترین اتفاقی که تو اتاق قرمزمیوفته چی میتونه باشه (dash)

اتاق قرمز یه جور چت رومه که 1000 نفر به بالا شکنجه های انلاین رو تماشا میکنن سایتای رد رومی هم کم نیستن بیشتر از 200 تا سایت انلاین و این همه پسر نوجوون و دختر نو جوون و زن حامله بد بخت ک بیشتر از یتیم خونه ربوده میشن یا گداهای توی خیابون یا کنجکاوی و فضولی بیش از حد یه نفر دیگه یه سلاخ اونجا هست هرچی کاربرای انلاین دستور بدن اون بلا هارو سرت میاره از شکستن انگشتات تا با دریر سوراخ کردن شکم یه زن حامله تا فرو کردن میله تو اونجات که از دهنت بیرون میزنه یا خام خام خوردن گوشت بدن قربانی و چاقو کردن تو چشمای قربانی تا برق وارد کردن تو بدن فرد قربانی از طیق کون و کس و هزاران بلای دیگه که گفتنشم ترس داره ?

اون کاربرایی که تماشا میکنن امکانش هست پلیس هم باشه تا برای دستگیری افراد و مدیریت این سایت اقدام کنن؟

چه نفعی براشون داره رد روم پولیه ؟
اشتراک باید خرید؟

پلیس هم باشه هیچ کاری نمیتونه بکنه دوست عزیز چون فضای دیپ وب و دارک وب توسط هکرها مدیریت میشه و اصلا به هیچ وجه قابل ردیابی نیست
نفعش پوله اکانتش پولیه و حتی داشتن ادر سایت هم کار هرکسی نیست گاو نر میخاد ومرد کهن ولی من دارم ادرسشو

1 ❤️

2018-06-19 01:04:19 +0430 +0430
نقل از: NiGhT_qUeEn
نقل از: mohamadehema
نقل از: NiGhT_qUeEn
نقل از: mohamadehema
نقل از: NiGhT_qUeEn
نقل از: mohamadehema
نقل از: NiGhT_qUeEn
نقل از: mohamadehema
نقل از: NiGhT_qUeEn
نقل از: mohamadehema
نقل از: NiGhT_qUeEn
نقل از: mohamadehema
نقل از: NiGhT_qUeEn این شبکه tor اپلیکیشنی یا چیز خاصی داره ؟ منظورم اینه باید نرم افزاری نصب کنم؟ چطوری به شبکه tor وصل بشم کامل موضوع رو شرح بدید ممنون میشم

تور اصلا فضای ایمنی نداره طوری كه به سپاه سایبری به هیچ وجه اجازه دسترسی به تور را نمیدهند.
بله با مرورگر tor میشه وارد کثیف ترین مکان دنیا شد

از گوگل میشه دانلودش کرد ؟

اگه اتریش زندگی میکنی خطرات زیادی میتونه زندگیتو تحدید کنه از ربوده شدن و تکه تکه شد و نمایشتون توی رد روم یا اتاق قرمز و هک شدن سیستمتون و دستگیری توسط fbi و...

چقدر خایه داری که 4 سال تو دیپ وب میگردی ایران هستی که خطری تحدیدت نمیکنه ؟

یله ایرانیا رو اثلا تو دیپ وب ادم حساب نمیکنن چون شرایط کشورمون جوریه که دسترسی بهمون ندارن خوشبختانه ولی بیشترین خطر رو شرق اروپا و غرب اسیا و کل امریکا داره

پس قاچاق ادم کار روزمره شونه اره؟

وقتی شما از تور استفاده میکنید نیازی به فیلتر شکن ندارید چون اون خودش شمارو ناشناس نگه میداره. سایت های دارک وب تا جایی پر خطر هستند که هنوز شما از روی اشتباه یا سهل انگاری مجوز دسترسی به اطلاعات سیستم رو سرور سایت بدید. به همین خاطره میگیم یه کلیک اشتباه میتونه زندگیتون رو به باد بده اره یهو میشه سر از رد روم دربیاری روی صندلی و یه وب کم انلاین که هزاران نفر مریض سادیسمس شمارو تماشا میکنن که چجور تکه تکه میشی چجور پخته میشی و خورده میشی وهمه کاربرای انلاین خوشحالی میکنن کسی که داره تماشا میکنه کافیه یه فهش بده هر جای دنیا باشه بعد یک هفته خودشو رو اون صندلی میبینه باورش سخته نه؟

اوف خیلی باحالو ترسناکه میشه یک سفر بیام ایران بعد از تو ایران برم تو دیپ وب یا بازم چون اتریش هستم خطر تحدیدم میکنه؟

چرا که نه دارک وب هرچی دربارش بگی باز کمه

چیزای جذابش چیه مثلا میشه یک سایت پولی رو رایگان توش رفت؟

من مرگ و میر و شکنجه تو فیلم به مهمان خونه دیدم یا فیلم به روی قبرت تف میکنم باورت میشه انقدر ترسیدم و هیجان دارم بی کلم کصم خیس شده لبم رو میجوم دارمتصور میکنم بدترین اتفاقی که تو اتاق قرمزمیوفته چی میتونه باشه (dash)

اتاق قرمز یه جور چت رومه که 1000 نفر به بالا شکنجه های انلاین رو تماشا میکنن سایتای رد رومی هم کم نیستن بیشتر از 200 تا سایت انلاین و این همه پسر نوجوون و دختر نو جوون و زن حامله بد بخت ک بیشتر از یتیم خونه ربوده میشن یا گداهای توی خیابون یا کنجکاوی و فضولی بیش از حد یه نفر دیگه یه سلاخ اونجا هست هرچی کاربرای انلاین دستور بدن اون بلا هارو سرت میاره از شکستن انگشتات تا با دریر سوراخ کردن شکم یه زن حامله تا فرو کردن میله تو اونجات که از دهنت بیرون میزنه یا خام خام خوردن گوشت بدن قربانی و چاقو کردن تو چشمای قربانی تا برق وارد کردن تو بدن فرد قربانی از طیق کون و کس و هزاران بلای دیگه که گفتنشم ترس داره ?

اون کاربرایی که تماشا میکنن امکانش هست پلیس هم باشه تا برای دستگیری افراد و مدیریت این سایت اقدام کنن؟

چه نفعی براشون داره رد روم پولیه ؟ اشتراک باید خرید؟

اینو بخون شاید برات جالب باشه :دی

https://direclown.wordpress.com/2016/07/05/so-called-red-room-site-a-creepy-experience/
خاطرات یه باباییه که میخواسته بره رد روم ببینه

1 ❤️

2018-06-19 01:10:26 +0430 +0430
نقل از: mina-bala

پیتر اسکالی وارد میشود... دیزی دیستراکشن... نابودی دیزی... فیلمی که هیچ جا جز دارک وب نمیتونی پیداش کنی... هنوز هم که هنوز فیلمی ساخته که هیچ کس جرات نمیکنه پخشش کنه یا راجبش حرف بزنه...

در ضمن من فیلم رو کامل دارم... پول میگریم میفرستمش...

منم دارم 50 تومن گرفتم ولی ۴۰دقیقه نیست همس ۵دقیقه هست صحنه های اصلی فیلم

0 ❤️

2018-06-19 01:11:31 +0430 +0430
نقل از: qazvini
نقل از: NiGhT_qUeEn
نقل از: mohamadehema
نقل از: NiGhT_qUeEn
نقل از: mohamadehema
نقل از: NiGhT_qUeEn
نقل از: mohamadehema
نقل از: NiGhT_qUeEn
نقل از: mohamadehema
نقل از: NiGhT_qUeEn
نقل از: mohamadehema
نقل از: NiGhT_qUeEn
نقل از: mohamadehema
نقل از: NiGhT_qUeEn این شبکه tor اپلیکیشنی یا چیز خاصی داره ؟ منظورم اینه باید نرم افزاری نصب کنم؟ چطوری به شبکه tor وصل بشم کامل موضوع رو شرح بدید ممنون میشم

تور اصلا فضای ایمنی نداره طوری كه به سپاه سایبری به هیچ وجه اجازه دسترسی به تور را نمیدهند.
بله با مرورگر tor میشه وارد کثیف ترین مکان دنیا شد

از گوگل میشه دانلودش کرد ؟

اگه اتریش زندگی میکنی خطرات زیادی میتونه زندگیتو تحدید کنه از ربوده شدن و تکه تکه شد و نمایشتون توی رد روم یا اتاق قرمز و هک شدن سیستمتون و دستگیری توسط fbi و...

چقدر خایه داری که 4 سال تو دیپ وب میگردی ایران هستی که خطری تحدیدت نمیکنه ؟

یله ایرانیا رو اثلا تو دیپ وب ادم حساب نمیکنن چون شرایط کشورمون جوریه که دسترسی بهمون ندارن خوشبختانه ولی بیشترین خطر رو شرق اروپا و غرب اسیا و کل امریکا داره

پس قاچاق ادم کار روزمره شونه اره؟

وقتی شما از تور استفاده میکنید نیازی به فیلتر شکن ندارید چون اون خودش شمارو ناشناس نگه میداره. سایت های دارک وب تا جایی پر خطر هستند که هنوز شما از روی اشتباه یا سهل انگاری مجوز دسترسی به اطلاعات سیستم رو سرور سایت بدید. به همین خاطره میگیم یه کلیک اشتباه میتونه زندگیتون رو به باد بده اره یهو میشه سر از رد روم دربیاری روی صندلی و یه وب کم انلاین که هزاران نفر مریض سادیسمس شمارو تماشا میکنن که چجور تکه تکه میشی چجور پخته میشی و خورده میشی وهمه کاربرای انلاین خوشحالی میکنن کسی که داره تماشا میکنه کافیه یه فهش بده هر جای دنیا باشه بعد یک هفته خودشو رو اون صندلی میبینه باورش سخته نه؟

اوف خیلی باحالو ترسناکه میشه یک سفر بیام ایران بعد از تو ایران برم تو دیپ وب یا بازم چون اتریش هستم خطر تحدیدم میکنه؟

چرا که نه دارک وب هرچی دربارش بگی باز کمه

چیزای جذابش چیه مثلا میشه یک سایت پولی رو رایگان توش رفت؟

من مرگ و میر و شکنجه تو فیلم به مهمان خونه دیدم یا فیلم به روی قبرت تف میکنم باورت میشه انقدر ترسیدم و هیجان دارم بی کلم کصم خیس شده لبم رو میجوم دارمتصور میکنم بدترین اتفاقی که تو اتاق قرمزمیوفته چی میتونه باشه (dash)

اتاق قرمز یه جور چت رومه که 1000 نفر به بالا شکنجه های انلاین رو تماشا میکنن سایتای رد رومی هم کم نیستن بیشتر از 200 تا سایت انلاین و این همه پسر نوجوون و دختر نو جوون و زن حامله بد بخت ک بیشتر از یتیم خونه ربوده میشن یا گداهای توی خیابون یا کنجکاوی و فضولی بیش از حد یه نفر دیگه یه سلاخ اونجا هست هرچی کاربرای انلاین دستور بدن اون بلا هارو سرت میاره از شکستن انگشتات تا با دریر سوراخ کردن شکم یه زن حامله تا فرو کردن میله تو اونجات که از دهنت بیرون میزنه یا خام خام خوردن گوشت بدن قربانی و چاقو کردن تو چشمای قربانی تا برق وارد کردن تو بدن فرد قربانی از طیق کون و کس و هزاران بلای دیگه که گفتنشم ترس داره ?

اون کاربرایی که تماشا میکنن امکانش هست پلیس هم باشه تا برای دستگیری افراد و مدیریت این سایت اقدام کنن؟

چه نفعی براشون داره رد روم پولیه ؟ اشتراک باید خرید؟

اینو بخون شاید برات جالب باشه :دی

https://direclown.wordpress.com/2016/07/05/so-called-red-room-site-a-creepy-experience/
خاطرات یه باباییه که میخواسته بره رد روم ببینه

ممنون

0 ❤️

2018-06-19 01:24:11 +0430 +0430
نقل از: mohamadehema
نقل از: qazvini
نقل از: NiGhT_qUeEn
نقل از: mohamadehema
نقل از: NiGhT_qUeEn
نقل از: mohamadehema
نقل از: NiGhT_qUeEn
نقل از: mohamadehema
نقل از: NiGhT_qUeEn
نقل از: mohamadehema
نقل از: NiGhT_qUeEn
نقل از: mohamadehema
نقل از: NiGhT_qUeEn
نقل از: mohamadehema
نقل از: NiGhT_qUeEn این شبکه tor اپلیکیشنی یا چیز خاصی داره ؟ منظورم اینه باید نرم افزاری نصب کنم؟ چطوری به شبکه tor وصل بشم کامل موضوع رو شرح بدید ممنون میشم

تور اصلا فضای ایمنی نداره طوری كه به سپاه سایبری به هیچ وجه اجازه دسترسی به تور را نمیدهند.
بله با مرورگر tor میشه وارد کثیف ترین مکان دنیا شد

از گوگل میشه دانلودش کرد ؟

اگه اتریش زندگی میکنی خطرات زیادی میتونه زندگیتو تحدید کنه از ربوده شدن و تکه تکه شد و نمایشتون توی رد روم یا اتاق قرمز و هک شدن سیستمتون و دستگیری توسط fbi و...

چقدر خایه داری که 4 سال تو دیپ وب میگردی ایران هستی که خطری تحدیدت نمیکنه ؟

یله ایرانیا رو اثلا تو دیپ وب ادم حساب نمیکنن چون شرایط کشورمون جوریه که دسترسی بهمون ندارن خوشبختانه ولی بیشترین خطر رو شرق اروپا و غرب اسیا و کل امریکا داره

پس قاچاق ادم کار روزمره شونه اره؟

وقتی شما از تور استفاده میکنید نیازی به فیلتر شکن ندارید چون اون خودش شمارو ناشناس نگه میداره. سایت های دارک وب تا جایی پر خطر هستند که هنوز شما از روی اشتباه یا سهل انگاری مجوز دسترسی به اطلاعات سیستم رو سرور سایت بدید. به همین خاطره میگیم یه کلیک اشتباه میتونه زندگیتون رو به باد بده اره یهو میشه سر از رد روم دربیاری روی صندلی و یه وب کم انلاین که هزاران نفر مریض سادیسمس شمارو تماشا میکنن که چجور تکه تکه میشی چجور پخته میشی و خورده میشی وهمه کاربرای انلاین خوشحالی میکنن کسی که داره تماشا میکنه کافیه یه فهش بده هر جای دنیا باشه بعد یک هفته خودشو رو اون صندلی میبینه باورش سخته نه؟

اوف خیلی باحالو ترسناکه میشه یک سفر بیام ایران بعد از تو ایران برم تو دیپ وب یا بازم چون اتریش هستم خطر تحدیدم میکنه؟

چرا که نه دارک وب هرچی دربارش بگی باز کمه

چیزای جذابش چیه مثلا میشه یک سایت پولی رو رایگان توش رفت؟

من مرگ و میر و شکنجه تو فیلم به مهمان خونه دیدم یا فیلم به روی قبرت تف میکنم باورت میشه انقدر ترسیدم و هیجان دارم بی کلم کصم خیس شده لبم رو میجوم دارمتصور میکنم بدترین اتفاقی که تو اتاق قرمزمیوفته چی میتونه باشه (dash)

اتاق قرمز یه جور چت رومه که 1000 نفر به بالا شکنجه های انلاین رو تماشا میکنن سایتای رد رومی هم کم نیستن بیشتر از 200 تا سایت انلاین و این همه پسر نوجوون و دختر نو جوون و زن حامله بد بخت ک بیشتر از یتیم خونه ربوده میشن یا گداهای توی خیابون یا کنجکاوی و فضولی بیش از حد یه نفر دیگه یه سلاخ اونجا هست هرچی کاربرای انلاین دستور بدن اون بلا هارو سرت میاره از شکستن انگشتات تا با دریر سوراخ کردن شکم یه زن حامله تا فرو کردن میله تو اونجات که از دهنت بیرون میزنه یا خام خام خوردن گوشت بدن قربانی و چاقو کردن تو چشمای قربانی تا برق وارد کردن تو بدن فرد قربانی از طیق کون و کس و هزاران بلای دیگه که گفتنشم ترس داره ?

اون کاربرایی که تماشا میکنن امکانش هست پلیس هم باشه تا برای دستگیری افراد و مدیریت این سایت اقدام کنن؟

چه نفعی براشون داره رد روم پولیه ؟ اشتراک باید خرید؟

اینو بخون شاید برات جالب باشه :دی

https://direclown.wordpress.com/2016/07/05/so-called-red-room-site-a-creepy-experience/
خاطرات یه باباییه که میخواسته بره رد روم ببینه

ممنون

خواهش میکنم

0 ❤️

2018-06-19 01:31:27 +0430 +0430

ولی این تاپیک به نظرم جاش اینجا نیست چون خیلیا از وجود همچین جایی خبر ندارن که همون بهتر نداشته باشن بدتر به جاهای تخمی کشیده میشن بعضیام تو این سایت هستن که هنوز زیر سن قانونین و تو بلوغن از رو کنجکاوری برن تو دیپ وب ممکنه عوابق بدی داشته باشه.مثل نهنگ آبی که خیلی نوجوون بخاطرش مردن.حالا نه اینکه اینجام بمیرن حتما ولی تاثیر مخربی رو روانشون میذاره همینطور رو خیلی از آدمای بالغ.

6 ❤️










‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «