راهنمایی برای داشتن ارگاسم‌های پشت سرهم

1399/12/08

چگونه مغز خودتون رو دستکاری کنید تا چندین ارگاسم پشت هم داشته باشید (بله، شما می‌توانید انجامش دهید)


علی رغم آنچه ممکن فکر کنید، در واقع ارگاسم در جایی نزدیک به کلیتوریس شروع نمی شود. بله، درست خواندید. در حالی که کلیتوریس ناحیه مرکزی لمس، لرزش و غیره برای ایجاد ارگاسم در زنان است، اما در اینجا بازیکنی هست که نقش مهم‌تری در لذت این بازی داشته و آن ذهن و افکار شماست.
تمام میل و احساسات جنسی شما از ذهن شروع می شود. مغز بزرگترین اندام جنسی در بدن شماست. می‌توان اینگونه گفت که مغز شما کلید ارگاسم‌های متعدد و پشت‌ سرهم است. این موضوع نقش مهمی در رسیدن شما به ارگاسم بزرگ بعدی دارد.
اگر از خودتون می‌پرسید که چگونه چندین ارگاسم متعدد داشته باشید، در اینجا چیزی‌هایی که لازم است درباره هک‌کردن مغز خودتان برای رسیدن به لذت بیشتر بدانید را خواهیم گفت:

مغز و لذت
لذت‌بردن در مغز شروع می شود، مطالعات نشان داده است كه تحريك كليتوریس، نوك سينه ها و ساير نقاط جنسی بخش‌هایی از مغز (يعني قشر حسي) را فعال مي‌كند که باعث ایجاد حس لذت هستند. همین بخش‌های مغز وقتی به فانتزی‌های جنسی، تجارب لذت بخش جنسی گذشته و غیره فکر می‌کنیم، روشن می‌شوند.

همانطور که استنلی روزنبرگ در کتاب «دسترسی به قدرت شفابخش عصب واگ» توضیح می دهد مغز، سیستم عصبی و شبکه مجاری ادراری-کلیتورال در یک شبکه مرتبط باهم هستند. مغز توسط محرک‌های جنسی مانند بوسیدن یا لمس پارتنر، دیدن تصاویر اروتیک، تماشای پورنوگرافی یا داشتن یک تخیل جنسی فعال می‌شود. سپس سیگنالی به کلیتوریس ارسال می‌کند که احساس لذت جنسی می‌کنید. بدن سپس با تحریک جنسی واکنش نشان می‌دهد. واژن خودش را مرطوب می‌کند ، کلیتوریس برجسته میشود، و لبه‌هایش صورتی رنگ می‌شوند. این پاسخی فیزیولوژیک است. سپس یک پاسخ با همبستگی مثبت را به مغز ارسال می‌کند که می گوید: اره، من فعال و آماده انجامش هستم!
دیدید؟ مغز و کلیتوریس با هم کار می‌کنند.

بله درست است، همه‌ی زنان می‌تواند ارگاسم های متعدد داشته باشند

کلیتوریس در واقع بسیار عظیم است چراکه قسمت انتهایی بیش از ۸هزار سلول عصبی [نورون] به آن ختم می‌شود. بیشتر ساختمان کلیتوریس داخل بدن قرار دارد و فقط قسمت برجسته‌ی کوچک و بیرونی‌تر آن در بخش بالایی والوا (vulva) و خارج از بدن قرار دارد. قسمت برجسته (نوبن) قسمت بلوط مانند کلیتوریس است که مثل نوک یه کوه یخ شناور که بیرون زده است. کلیتوریس شامل بالب‌ها و باله‌های کشیده‌ای است که به لابیا (labia) و شکم ختم می‌شوند. [اگر می‌خواهید چند تصویر ببینید تا بهتر متوجه شوید در متن اصلی لینک چند عکس قرار داده شده است.]

به عنوان یک محقق جنسی می‌توانم بگویم که هر فردی که دارای کلیتوریس باشد از نظر جسمی قادر به داشتن ارگاسم‌های متعدد است. کلیتوریس تنها عضوی است که فقط و فقط برای لذت‌بردن طراحی شده است، بنابراین ما از نظر جسمی طوری طراحی شده‌ایم که هر اندازه که دلمان بخواهد به ارگاسم برسیم. افرادی که کلیتوریس دارند بعد از رسیدن به انزال دچار دوره بازدانده‌ی سکس نمی‌شوند (مثل اتفاقی که واسه الت تناسلی مردانه می‌افتد)، به این معنی که از نظر تئوری می‌توانیم بی‌نهایت ارگاسم پشت سرهم داشته باشیم.

چرا در حال تلاش برای داشتن ارگاسم‌های متعدد هستید

آیا شما می خواهید چندین ارگاسم داشته باشید اما به نظر نمی رسد «به آنجا برسید؟» آیا شما می‌خواهید ارگاسم‌های متوالی داشته باشید، اما حس شما بعد از اولین ارگاسم کم می‌شود؟
این احتمالا به خاطر ذهنیت شما می‌باشد. اگرچه ممکن است به نظر برسد که کلیتوریس ما بعد از اولین ارگاسم «بی حس» می‌شود، اما معمولاً مغز ما مقصر است. به یاد داشته باشید، مغز ما فوق العاده قدرتمند است.

روش‌های مختلفی وجود دارد که در آنها ناخودآگاه مانع خود می شویم. بسیاری از اوقات، ما برای لذت بیشتر تلاش نمی‌کنیم زیرا از نظر ذهنی خودمان را عقب نگه می‌داریم. به یک زن در طول دوران رشدش درباره اهميت لذت بردنش از رابطه جسنی گفته نمي‌شود.
به زنان گفته شده است که باید به پارتنر خود لذت زیادی منتقل کنند و اگر اندکی لذت نصیبتان شد، خوب است اما ضروری نیست. ما لذت بردن زنان را به عنوان یک اولویت درجامعه قرار نمی‌دهیم، که به نوبه خود بر احساس آنان در مورد ارگاسم تأثیر می‌گذارد. به همین دلیل است که به عنوان مثال، بسیاری از افراد دارای کلیتوریس نسبت به دریافت رابطه جنسی دهانی ترس دارند. آنها نگرانند که پارتنر آنها موافق این موضوع نباشد.

تحقیقات به ما می‌گوید این باورهای ذهنی با عواقب جسمی همراه است. در یک مطالعه بر روی ۴۶۲ زن دگرجنسگرا که در مجله‌ی «آرشیو رفتارهای جنسی» منتشر شده است، تقریباً همه آنها گزارش کرده‌اند که در جایی از زندگی خود هنگام رابطه ادای داشتن ارگاسم را درآورده‌اند (ارگاسم جعلی یا دروغین)، به دلیل این موضوع که به آنها گفته شده بود که ارگاسم مرد از ارگاسم زن مهمتر است. هر چه زن خواسته‌های جنسی‌اش را درون خود می‌ریخت، احتمال جعل ارگاسم خود برای دلجویی از پارتنرش بیشتر بود.

موارد دیگری از این ارتباط ذهن و بدن را که در مقالات علمی نیز می‌بینیم: مطالعه‌ای که اخیرا در مجله‌ی «درمان مشکلات جنسی و زناشویی» انجام شده است به عنوان مثال همبستگی مثبتی در بین افرادی که اعتماد به نفس کافی داشتند (ذهنیت مثبت درباره بدن خود) با نتیجه عملکرد جنسی‌شان وجود داشت (یعنی سطح تحریک‌شدن، تمایلات جنسی، شدت خیس‌شدن و نهایتا دفعات ارگاسم). مغز ما بسیار قدرتمند است، برخی تحقیقات نشان می‌دهد بسیاری از موارد والوادینا (درد در ناحیه کلیتوریس و واژن) در واقع می‌تواند با اضطراب و افسردگی در زنان مرتبط باشد. به همین ترتیب مغزها متصل به اندام تناسلی ما هستند.

اگر چنین افکار منفی در مورد تمایلات جنسی‌تان و حتی خودتان داشته باشید، چگونه می توانید ارگاسم‌های متعدد را تجربه کنید؟ این معادله‌های ذهنی منجر به تشکیل یک حلقه با بازخورد منفی دائمی می‌شود به گونه‌ای که می‌تواند توانایی ما در داشتن ارگاسم‌های متوالی تحت تأثیر قرار دهد، حتی اگر از نظر جسمی این توانایی را داشته باشیم. به ما گفته شده که لذت ما از رابطه آنقدر مهم نیست، بنابراین وقتی به ارگاسم رسیدید با گفتن کلماتی مثل «اوکی، عالیه. من ارضا شدم و دیگه بسه» مسیر ارگاسم شما تمام می‌شود. اگر به خود بگویید که دیگر نمی خواهید ادامه دهید، حساسیت کلیتوریس شما به لمس بسیار زیاد شده است و یا اینکه پارتنرتان از لذت‌دادن و تحریک شما خسته شده است، قطعا ارگاسم شما ادامه پیدا نخواهد کرد. ما این محدودیت را از طریق افکار منفی خود ایجاد می‌کنیم.

چگونه مغز خودتون رو هک کنید تا ارگاسم‌های متعدد داشته باشید

  1. چرخه را بشکنید
    اولین کاری که باید انجام دهیم این است که چرخه ذهن خود را بشکنیم. من اینجا هستم تا به شما بگویم، شما کاملا می‌توانید ارگاسم‌های متوالی را تجربه کنید. با مثبت اندیشی شروع کنید. در آینه با صدای بلند به خود بگویید: من می‌توانم به همان اندازه که می‌خواهم لذت ببرم و من لایق آن هستم.
    هنگامی که با پارتنرتان هستید، بارها و بارها به خود بگویید که شهوت شما زیاد است. افکار منفی را کنار بگذارید. با عزم راسخ تصمیم بگیرید: امروز قصد دارم بیش از یک ارگاسم داشته باشم.

  2. هر روز خود ارضایی کنید
    خود ارضایی این فرصت را به شما می دهد تا بدون فشار ناشی از حضور پارتنر، چیزهای مختلف را امتحان کنید. هرچه بیشتر خودارضایی کنید، بدن و مغز شما با چرخه پاسخ جنسی و ارگاسم بهتر آشنا می شوند. چه بهانه بهتری می‌تواند وجود داشته باشد؟
    روش‌های زیادی برای تحریک کلیتوریس وجود دارد که لمس مستقیم آن شاملش نمی‌شود. اگر بعد از ارگاسم، کلیتوریس شما بیش از حد حساس میشود (یا حتی دردناک است)، سعی کنید سایر مناطق بدن را لمس کنید. نوک سینه های خود را تحریک کنید، ویبراتور خود را بر روی لابیای خارجی و داخلی خود قرار دهید. حتی می‌توانید آن را بر روی شرمگاه خود (محل رشد موهای ناحیه تناسلی) قرار دهید.
    از امتحان چیزهای مختلف نترسید. پارتنر شما هیچ مسئولیتی در قبال ارگاسم شما ندارد. بنابراین آنچه را دوست دارید یاد بگیرید و درباره بدن خود اعتماد به نفس داشته باشید.

  3. از پارتنرتان بخواهید خود را برای سکسی مخصوص شما آماده کند
    کارهای جنسی را انجام دهید که در واقع به شما لذت می‌بخشد. نکته: سکس واژینال بسیار بسیار نادر است که منجر به ارگاسم برای افراد صاحب کلیتوریس شود. همانطور که پروفسور مسائل جنسی و دکترای روانشناسی لری مینتز در کتاب «Becoming Cliterate» اشاره کرد، اعصابی که نسبت به لمس حساس باشند داخل واژن بسیار اندک هستند. با سکس واژینال خالی (سکس از کس) احتمالا حتی یک ارگاسم هم در این روش نخواهید داشت چه برسه به ارگاسم‌های متعدد!
    اگر خودارضایی کرده باشید، می دانید چه چیزی برای شما لذت ایجاد می‌کند. پارتنر خود را برای انجام رابطه‌های جسنی کاملاً مختص لذت خود آماده کنید. از اسباب‌بازی‌های جنسی استفاده کنید، سکس دهانی داشته باشید، ارگاسم مخلوط (واژینال و کلیتوریس) را امتحان کنید و پوزیشن‌های سکسی را که تحریک کلیتوریس شما را آسان می‌کند، امتحان کنید.

4- به خودتان استراحت دهید.
به یاد داشته باشید، اگر بیش از حد تحریک شدید، کمی استراحت کنید. استراحتی چند دقیقه‌ای در حالی که بدن برای لذت بیشتری آماده میشود.
در نهایت، اگر ارگاسم متعدد را تجربه نکنید، باز هم مشکلی نیست. حداقل، شما در مورد آستانه‌ رسیدن به ارگاسم، چیزهای زیادی خواهید فهمید. در واقع رابطه جنسی همین است. ارگاسم عالی است، اما مهمترین چیز نیست. تا زمانی که لذت می‌برید، شهوت و لذت را تجربه می‌کنید و احساس خوبی در مورد خود داشته باشید، شما برنده هستید.

منبع

13 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2021-02-26 19:26:11 +0330 +0330

این که میگین کسایی که کلیتوریس دارن یعنی همه ندارن ایا؟ 😕

2 ❤️

2021-02-26 20:03:53 +0330 +0330

↩ nadia 21
انگار بعضی جاها دخترا رو ختنه میکنن که همین ناحیه رو میبرن و بقیه کص رو هم میدوزن ://

1 ❤️

2021-02-26 20:05:04 +0330 +0330

خیلیم عالی … ممنون برای ترجمه و زحمتی که کشیدی ❤️ تاپیک خوبی بود

2 ❤️

2021-02-26 21:20:17 +0330 +0330

معمولا تو هر 10 بار سکس 7 بارش تجربه چندین بار ارضا شدن رو دارم

2 ❤️

2021-02-27 00:45:00 +0330 +0330

↩ iamhot666
ببهتره توی هربار سکس ۷بار ارگاسم بشی
تاحالا ابت پاشیده؟

1 ❤️

2021-02-27 23:46:54 +0330 +0330

من تا زنم 3 یا 4 بار ارضا نشه دست از سرش برنمیدارم .یه کاری میکنم نای حرف زدن نداشته باشه .التماس میکنه که دیگه بسه

1 ❤️

2021-02-28 07:40:25 +0330 +0330

↩ wetfarnaz
من که هنوزز کاری نکردم خوب باشه😋

1 ❤️

2021-02-28 17:26:40 +0330 +0330

↩ blackhandnn
شتتتتتتتتت :////////

2 ❤️

2021-03-01 14:31:31 +0330 +0330

یک
چرا مردا نداشته باشن؟

دو

پارتنر شما هیچ مسئولیتی در قبال ارگاسم شما ندارد.
منظور اینو نفهمیدم!! ینی اگه حتی شریک زندگیمون هم باشه؟ 🤔

سه
چرا های دیگر!!😶😶😶

درونم : ولش کنین سکس نداره کز میگه!!😎😎

🙄🙄😒😒

1 ❤️

2021-03-01 21:46:47 +0330 +0330

↩ iamhot666
اووف خوش به حالت
حرف ت یعنی پارتنرت هم داغه
خوش به حال جفتتون
بدتربن حالت وقتی هست که یکی سرد باشه
وحشتناک میشه خصوصا اگه هم دیگر را دوست هم داشته باشند

2 ❤️

2021-03-03 06:22:33 +0330 +0330

عالی

0 ❤️

2021-03-04 11:54:43 +0330 +0330

↩ nadia 21
درود نادیا جان
نویسنده‌ی بسیاری از این مقالات برای اینکه علاوه بر خانوم‌ها و آقایون افراد ترنس و افرادی که هویت‌های جنسی دیگری دارن و … رو هم خطاب قرار بدن بجای زن یا کس از لفظ «کسانی که کلیتوریس دارن» و بجای مرد یا کیر از «افرادی که آلت تناسلی مردانه دارن» استفاده می‌کنن؛ گاهی برای روون‌تر شدن من همون واژه‌ی زن و یا مرد یا اسم عضو جنسی رو قرار میدم و گاهی هم همون لفظ دقیق خود نویسنده.
امیدوارم توضیحاتم کامل بوده باشه.
ارادت رد

0 ❤️

2021-03-04 11:57:50 +0330 +0330

↩ wrecked_erny
ارنی جان درود
آقایون نمی‌تونن بعد از ارضا شدن به سرعت مجدد مشغول بشن! دلایلش هم مربوطه به ساختار‌های بدن انسان به همین جهت یه وقفه‌ی چند ده دقیقه‌ای نیازه.

بخش دوم هم منظور نویسنده اینه که مسئول ارضای خودمون باشیم و برای تلاش کنیم و از پارتنرمون هم کمک بگیریم نه اینکه از خودمون سلب مسئولیت کنیم و هیچ کاری نکنیم و انتظار داشته باشیم که خب وظیفه طرفه که منو ارضا کنه!
بعله اینجوراس!!
همین
ارادت رد

1 ❤️

2021-03-04 20:58:04 +0330 +0330

↩ Call_me_ReD
همممم

خب در مورد بخش دوم ، مگه اين نيست كه ارضا كنيم همو؟ يا من اشتباه متوجه ميشم؟

البته فهميدم چيه !! ولي ارضا كردن هم مهم نيست؟ و رسيدن به ارامش نيازمون؟

0 ❤️

2021-03-06 20:00:52 +0330 +0330

↩ Call_me_ReD
آها ممنونم

1 ❤️

2021-03-06 20:05:45 +0330 +0330

↩ Call_me_ReD
ولی خدایی منم نمیتونم گاهی وقتا فکر میکنم نصف وجودم مرده 😀 😂

1 ❤️

2021-03-07 00:20:51 +0330 +0330

↩ iamhot666
😐😑😐

0 ❤️

2021-03-07 00:22:25 +0330 +0330

↩ Shiroy
کنجکاوی چقد
میخوای بری یبار از نزدیک ببینی خیالت راحت بشه🤣

0 ❤️

2021-03-23 00:39:17 +0430 +0430

من یه بار دوس دخترمو که تازه مطلقه شده بود
تو یه روز ۸بار ارگاسم کردم
یادش بخیر.زهرا

0 ❤️







‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «