راهنمایی در مورد فیلترشکن ها

1400/05/09

با سلام خدمت همه ی دوستان؛ اتفاقی داشتم تو سایت میچرخیدم دیدم یه دوستی راهنمایی در مورد فیلترشکن خواسته بود؛ با توجه به جریانات اخیر شاید سوال خیلیا باشه گفتم یه تاپیک بزنیم بلکه گره از کار چند نفر باز بشه (ما رو از دعاهای خیرتون بی نصبیت نکنید وقتی رفتید پورن هاب!) اگرچه طرح صیانت!! از جمهوری اسلامی! به احتمال بالایی اجرایی نخواهد شد و مثل تمام عرایض دیگه حرف مفتی بیش نباشه (مثل مدیریت عالی کرونا در ایران از دید دکترررررر نمکی!)
بگذریم بریم سر اصل مطلب
بسته به سطح مهارتتون و کاری که برای اون نیاز به فیلترشکن دارید این گزینه ها وجود داره:
رایگان ها:

  1. با اختلاف بهترین بین همه ی گزینه ها: مرورگر تور - Tor - که می تونید باهاش وبگردی کنید و از پروکسیش برای تلگرام و امثالهم استفاده کنید، از این لینک می تونید دانلود کنید و نیاز به هیچی (حتی ثبت نام) نداره.
  2. پروتون وی پی ان - Proton VPN: یکی از فیلترشکن های خوبی که نه تبلیغات داره و نه محدودیت حجم، فقط لازمه یک اکانت رایگان در سایتش بسازید و بعد با همون اکانت در اپش وارد بشید و تمام.
  3. Windscribe: اینم فیلتر شکن خوبیه که ثبتنام لازم داره و محدودیت حجم ماهانه 10 گیگ داشت قبلا (الان نمیدونم) و به صورت اکستنشن هم روی کروم و فایرفاکس وجود داره که برای افرادی که نمیخوان همزمان کل سیستم رو تونل کنن خیلی کاربردیه؛ مثلا دانشجویان عزیزی که وسط کلاس اساتید دوس دارن همزمان به سایت های فیلتری سر بزنن میتونن با استفاده از دو مرورگر مجزا روی کامپیوتر و این افزونه به این دستاورد مهم برسند!

پولی ها:

  1. سلطان نورد! Nord VPN: یکی از بهترین و امن ترین وی پی ان های دنیا که اگر خیلی حساس هستید و فاز امنیت دارید میتونید ازش استفاده کنید، از سایت اصلی خودش میتونید اکانت اورجینال با کمک ارزهای دیجیتال بخرید و همه جوره (سرعت بالا، امنیت عالی و سرور های بسیاااار متنوع) لذتش رو ببرید.
    Surfshark VPN .2
  2. Express VPN
  3. IP vanish: اینم جز خوب هاست و خودم مدت هاست ازش استفاده میکنم.

هر سه فیلتر شکنی که بالا نوشتم هم جز بهترین ها هستن که میتونید کرکی و یا اصلش رو از منابع مخلتف تهیه کنید

فیلترشکن ها متفرقه زیاد داریم تو مارکت ها که یا تبلیغ دارن و یا امنیت خوبی ندارند (اگر حساس هستید) یا دردسرهای دیگه دارند در نتیجه برای سلامت دستگاهتون و اعصاب خودتون از این لیست خارج نشید بهتره!

پی نوشت: وی پی ان های که نام بردم روی تقریبا تمام دستگاه ها موجود هستن و کار میکنن و اینکه چجوری و از کجا هم میتونید تهیه اشون کنید هم خودتون زحمت بکشید گوگل بفرمایید راهنمایی میکنن (توصیه شخصی به ترتیب: اول تور، دوم نورد، سوم پروتون)

فوت کوزگری! اگرچه این هایی که گفتم معمولا قطعی و مشکلات عجیب براشون پیش نمیاد و همیشه اوکی هستن اما محض اطمینان همیشه بیش از یک فیلترشکن داشته باشید.
باشد که مفید واقع شود.

ارادتمند همه رد

1500 👀
10 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2021-07-31 03:20:18 +0430 +0430

مرسی راهنمائی خوبی بود اما اجازه بدین یکی دو مورد اضافه کنم
در مورد Tor باید بگم خیلی سنگین هست با اینترنت های ضعیف که داریم گاهی اشک آدمو در میاره
Proton VPN با ثبت نام برای مدت یک هفته اینترنت رایگان خواهید داشت و در این مدت از همه انکانات برنامه نمیتوان استفاده کرد
سلطان نورد! Nord VPN فیلتر شکن خوبی هست کرک شدش بصورت یوزر نیم پسورد در سایتها پیدا میشه
Express VPN بسیار فیلتر شکن خوب و ایمنی هست بقدری امنیت داره که اگر بتونید کرک و یا یوزرنیم پسورد جعلی اش رو پیدا کنید فقط چند ساعتی کار میکنه و خیلی زود از کار خواهد افتاد
در مورد پروتون اضافه کنم با اینکه برنامه خوبی بنظر میرسه ولی پروسه نصب نرم افزار کمی طولانیه من کارشناس نیستم اما در مقایسه با دیگر نرم افزارها این یه کم غیر عادی هست
یک نرم افزار فیلتر شکن به اسم TomVPN-Pro هست که من ازش استفاده میکنم که دارای 30 سرور هست برنامه خوب و سبکی هست و مهمتر اینکه در کمتر از 20 ثانیه به سرورش متصل میشه شش ماهی هست ازش استفاده میکنم تا بحال مشکلی نداشتم دوستان اگر کسی مایل بود پیام بدن در اختیارشون قرار بدم

0 ❤️

2021-07-31 12:40:00 +0430 +0430

ممنون از توضیحات و معرفی فیلترشکنها…

اضافه کنم، یکی از فیلتر شکنهای خوب و با امنیت مناسبی که خودم حدود ۵ سال هست فقط از اون استفاده میکنم، فیلتر شکن vpnify هست، با سرعت مناسب و نامحدود…
بعضی وقتها که یادم میره فیلتر شکن رو غیر فعال کنم، تا ۲۴ ساعت هم فعال بوده…
همچنین کاربر میتونه، تمام دستگاه یا بعضی از برنامه ها رو به انتخاب خودش تحت این فیلتر شکن قرار بده …
در زیر تصویر صفحه این فیلترشکن رو برای تشخیص بهتر دوستان تقدیم میکنم:

2 ❤️

2021-08-01 17:32:41 +0430 +0430

↩ chibedamtobedimarzi
در مورد تور کلیت حرف شما درسته و بخاطر امنیت بالایی که از طریق شبکه ی چندلایه اش تولید میکنه ممکنه نسبت به برخی فیلترشکن سرعت تون پایین تر بیاد (بیشتر این تفاوت رو من در مقایسه ی تور و نورد حس کردم و نه جای دیگه - تجربه شخصی )

پروتون هم خیلی طولانی نیست و صرفا یک اکانت ساده باید بسازید و من تا حالا ندیده و نشنیده بودم که کسی ایراد جدی ای این مجموعه ی فوق العاده نسبت داده باشه (سرویس ایمیل و تقویم رایگان هم دارن که فوق العاده ان)

در مورد فیلترشکنی هم که معرفی کردید من اطلاعی ندارم

ممنونم از مشارکتتون

0 ❤️

2021-08-01 17:35:37 +0430 +0430

↩ Marlonbrando1961
این ترسناک و خطری بودن دقیقا یعنی چی میشه توضیح بدید؟

ضمنا اگر شما نسبت به تور، نورد و یا اکسپرس شک داری من ابدا حرفی ندارم! موفق باشید

0 ❤️

2021-08-02 18:46:13 +0430 +0430

↩ Marlonbrando1961
خوشحالم تاپیک از نظرتون مفید بوده؛ تمایل داشتم که بحث و نکاتی که اشاره کرده بودید رو پاسخ بدم اما از اونجایی که کامنت قبلی خودتون پاک رو کردید ارزشی در ادامه ی این گفتوگو نمیبینم.

موفق باشید

0 ❤️

2021-08-02 20:04:27 +0430 +0430

Tnx

1 ❤️







‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «