راهنمای مقدماتی برای تخلیه مقعدی

1400/03/20

راهنمای مقدماتی برای تخلیه مقعدی {۱}

هر کسی که تا به حال ایده‌ی تجربه کردن سکس مقعدی را داشته احتمالا نگران موضوع مدفوع و مدفوع کردن هم بوده است. در حالی که بسیاری از افراد سکس مقعدی زیر دوش را انتخاب می‌کنند [و بدین ترتیب سعی در حل مشکل کثیف‌کاری دارند،] بعضی دیگر تخلیه مقعدی را ترجیح می‌دهند.
به طور ساده، عملیات تخلیه مقعدی به معنی خالی کردن محتویات مقعد به وسیله‌ی آب است.

این کار چه فایده‌ای دارد؟
برای اکثر افراد خالی کردن مقعد به‌منظور آرامش خاطر و برطرف کردن احتمالات کثیف‌کاری انجام می‌شود.
همه می‌دانند که مقعد خارج‌کننده مدفوع است. برای افراد سخت‌گیر نسبت به مدفوع یا افراد نگران ایجاد صحنه‌های حال بهم زن که باعث رنجش پارتنرشان می‌شود، خالی کردن مقعد باعث یک پاکسازی عمیق می‌شود.

آیا این‌کار بی‌خطر است؟
احتمالا، اما چیزهایی که استفاده می‌کنید و تعدد بارهای تکرار این کار اهمیت دارد.
در گذشته این نگرانی وجود داشت که تخلیه مقعد خطر ابتلا به HIV یا دیگر بیماری‌های مقاربتی (STI) را افزایش می‌دهد که اکثر این نگرانی‌ها ناشی از وسایل و چیزهایی بود که برای این‌کار استفاده می‌شد.
اکثر مردان که با مردان دیگر رابطه‌ی جنسی دارند، از مواد و راه‌هایی دست‌ساز و توصیه‌نشده استفاده می کنند. بسیاری از این‌ راه‌ها و مواد می‌تواند باعث آسیب به بافت مقعدی شود و همچنین احتمال رخ دادن عفونت را بالا می‌برد.

آیا این‌کار واقعا ضرورت دارد؟
خیر، ضرورت ندارد. بافت مقعدی شما یک بافت حیرت‌آور است که بدین شکل طراحی شده است که مدفوع را بالا نگه دارد تا زمانی که زمان دفع کردن آن فرا برسد.
یک شست و شوی خوب در زیر دوش در حمام، جلوی هرگونه دردسر و کثیف‌کاری‌ای را خواهد گرفت.
گفته شده که نگرانی از ظاهر شدن مدفوع در هنگام سکس می‌تواند لذت حاصل از سکس را کاملا خراب کند. خالی کردن مقعد ضروری نیست، اما اگر با انجام دادن آن احساس بهتری پیدا می‌کنید و راحت‌ترید، انجامش دهید!


از چه چیزی می‌توانید استفاده کنید؟
سوال خوبی است. تحقیقات زیادی در مورد مواد و اجزا ایده‌آل برای استفاده در هنگام خالی کردن مقعد به هدف دخول، انجام نشده است.
می‌دانیم که بدن دارای یک توازن الکترولیتی حساس است که به عمل‌کرد و کارایی مناسب بدن کمک می‌کند. این بدین معنی است که نکته اصلی در خالی کردن مقعد استفاده از موادی است که دارای کمترین احتمال از بین بردن این تعادل و توازن می‌باشند.
آب گزینه‌ی مناسبی برای استفاده‌ی گاه و بی‌گاه است. همچنین انجام تخلیه با محلول نمکی نیز قابل تحمل و مناسب است. در ادامه با چند وسیله مختلف که باعث تمیزی عمیق‌تر کون شما می‌شوند، آشنا می‌شویم.

  • شلنگ‌های تنقیه
    شلنگ‌های تنقیه (تنقیه‌ی دوشی) شامل یک شلنگ متصل‌شونده است که آن را در هنگام دوش گرفتن [به شیر آب] متصل می‌کنید. استفاده از شلنگ با وجود سهولت استفاده توصیف نمی‌شود، چرا که دما و فشار آب می‌تواند غیر قابل پیش‌بینی باشد و با این روش سوزاندن درون مقعد کاملا محتمل است.
    اگر قصد استفاده از شلنگ‌های تنقیه را دارید، سر شلنگ را درون مقعد خود قرار ندهید. نگه داشتن سر شلنگ بر روی سوراخ مقعد نیز یک تمیزی مناسب را حاصل می شود.
    لینک محصولات تنقیه‌ دوشی

  • محفظه‌های حبابی تنقیه
    محفظه‌های لامپ مانند و حبابی تخلیه، محفظه‌های پلاستیکی با قابلیت چندبار استفاده هستند که به آن‌ها یک لوله متصل شده است که وارد مقعد می‌شود. می‌توانید این محفظه‌ها را با آب یا هر محلول ایمن دیگری مانند محلول‌های نمکی پر کنید.
    اکثر فروشگاه‌های لوازم جنسی [داروخانه‌ها] حباب‌های تنقیه را می‌فروشند. دقت کنید که لوله‌ها معمولا از پلاستیک سخت درست شده‌اند که می‌تواند ناخوش‌آیند باشد. یک لوله با سر انعطاف‌پذیر‌تر و نرم‌تر می‌تواند راحت‌تر و خوش‌آیند‌تر باشد.
    لینک محصولات تنقیه‌ی حبابی

  • تنقیه‌های سریع (Fleet enemas)
    این محلول تنقیه یکی از ایمن‌ترین گزینه‌ها برای تخلیه‌ی مقعدی است. شما می توانید محلول‌ها تخلیه سریع به همراه دستگاه تنقیه را از داروخانه‌ها تهیه کنید. انواع مختلفی از این نوع محلول تنقیه وجود دارد، در نتیجه مطمئن شوید که محصولی را که دارای محلول نمکی معمولی [بدون اجزا اضافه] است را انتخاب می‌کنید.
    استفاده از این دستگاه‌های حاوی این محلول تنقیه راحت است و دهانه‌ی لوله‌ از قبل روان شده است که باعث کاهش خطر آسیب‌دیدن مقعد می‌شود. تا وقتی که دستورات آماده‌سازی روی جعبه را دنبال کنید، یک تخلیه ایمن را تجربه خواهید کرد.
    لینک محصولات تنقیه سریع

  • کیسه‌های تنقیه
    کیسه‌های تنقیه مانند کیسه‌های آب گرمی هستند که برای گرم شدن از آن‌ها استفاده می‌کنید. کیسه‌ها معمولا به عنوان بخشی از کیت تنقیه به همراه لوله و دهانه‌ی لوله فروخته می‌شوند. بایستی کیسه را با محلول مورد نظر خود پر کنید و با فشار دادن کیسه محلول را در مقعد خود بریزید. بعضی از اقسام این نوع تنقیه حاوی یک گیره هستند که به کمک آن و با آویزان کردن کیسه می‌توانید عمل تخلیه را بر عهده‌ی جاذبه بگذارید.
    این نوع از تنقیه ایراداتی دارد، به طور مثال کیسه معمولا مقدار بیشتری مایع از مقدار مایع مورد نیاز برای انجام یک تخلیه ایمن را دارا است. همچنین کنترل مقدار آب وارد شده در هر بار تخلیه کردن از کیسه به مقعد نیز می‌تواند دشوار باشد.
    شما می‌توانید کیت‌های تنقیه را از داروخانه‌ها تهیه کنید. اگر این محصول را به صورت آنلاین سفارش می‌دهید، حتما دستورالعمل و توضیحات را به خوبی مطالعه کنید.
    بعضی از کیسه‌های تنقیه به صورت از پیش پر شده با محلول‌های تمیز کننده‌ی نامناسب، مانند قهوه (!)، فروخته می‌شوند که استفاده از این محصولات می‌تواند آسیب زننده باشد.
    لینک کیت‌های تنقیه


چگونه تخلیه را انجام دهید؟
اگر قصد تخلیه مقعدی را دارید، نحوه انجام آن بسیار مهم است. اجرا مناسب می‌تواند به پیش‌گیری از درد و خطرات احتمالی کمک کند.

آمادگی
باسن خود و تخلیه را با مراحل زیر آماده کنید.
۱. با یک دهانه‌ی لوله {۲} تمیز و پاکیزه به‌منظور جلوگیری از شیوع باکتری و میکروب، عمل تخلیه را انجام دهید.
۲. از آبی که اندکی سردتر از ولرم است به‌منظور جلوگیری از سوزاندن پوشش پوستی درونی مقعد {۳}، استفاده کنید.
۳. اگر از یک محلول تنقیه، مانند تنقیه سریع استفاده می‌کنید، دستورالعمل ترکیب کردن مواد و درست کردن محلول را از روی جعبه‌ی آن دنبال کنید.
۴. نوک تخلیه‌ساز را روان کنید که وارد شدن آن به مقعد آسان‌تر شود.

پروسه
پروسه تخلیه بسته به نوع تنقیه‌ای که انجام می‌دهید، می‌تواند اندکی متفاوت باشد. ایده کلی که همان وارد کردن دهانه‌ی لوله تخلیه‌ساز {۲} داخل مقعد و سپس خارج کردن محلول مایع درون مقعد است برای هر روش تنقیه‌ای یکسان است.
نحوه انجام تخلیه‌ی مقعدی یا استفاده از تنقیه:
۱. در زیر دوش این‌کار را انجام دهید، چرا که محتویات مقعد شما باید جایی برای خارج شدن داشته باشند. شما همچنین می‌توانید این کار را در دست‌شویی نیز انجام دهید.
۲. برای راحتی کار یک پای خود را بالا نگه دارید، مثلا پا خود را روی لبه‌ی دست‌شویی فرنگی، یا دیواره‌ی جانبی وان یا یک صندلی دوش قرار دهید. {۴}
۳. سوراخ خود را برای ورود دهانه‌ی لوله {۲} از پیش آماده کنید. برای این‌کار می‌توانید از انگشت چرب‌کرده و تمیز برای آماده کردن و باز کردن سوراخ خود برای ورود لوله، استفاده کنید.
۴. با ملایمت دهانه‌ی لوله {۲} را بر روی سوراخ مقعد خود قرار دهید، یک نفس عمیق بکشید و به آرامی و با ملایمت دهانه‌ی لوله را در حالی که بازدم می‌کنید، وارد مقعد خود کنید.
۵. حباب، بطری یا کیسه تنقیه را حتما به آرامی فشار دهید. اگر از یک تنقیه‌ی دوشی استفاده می‌کنید، با فشار آب کم شروع کنید که جلوی وارد شدن آب زیاد به مقعد خود را بگیرید.
۶. مایع و محلول تنقیه را چند ثانیه درون مقعد خود نگه دارید و سپس آن را بیرون بریزید.
۷. مراحل بالا را تا زمانی که آبی که از شما خارج می‌شود تمیز باشد یا محتویات بطری یا حباب تنقیه تمام شود، تکرار کنید.

مراقبت‌های بعدی و تمیزکاری
برای این‌که خودتان را تمیز کنید، دوش بگیرید. بعضی افراد ترجیح می‌دهند یک یا دو ساعت بعد از تخلیه برای انجام سکس مقعدی صبر کنند که مطمئن شوند همه‌ی مایع [از بدن‌شان] خارج شده باشد. این موضوع کاملا انتخاب شماست.
اگر می‌خوهید صبر کنید که مایع به‌طور کامل تخلیه شود، این زمان صبر کردن، زمان خوبی برای تمیز کردن توالت یا حمام است و همچنین می‌توانید مطمئن شوید چیزهایی که برای یک سکس مقعدی سالم و لذت‌بخش، مانند کاندوم و لوبریکانت، نیاز دارید را تهیه کرده‌اید.


هر چند وقت یک‌بار می‌توانید این کار را انجام دهید؟
یک قانون سفت و سخت برای تعدد دفعات انجام ایمن تخلیه مقعدی وجود ندارد. در حالت ایده‌آل شما باید این کار را به دو یا سه‌ بار در هفته محدود کنید و مطمئناً و قطعا نباید تخلیه را بیشتر از یک‌بار در روز انجام دهید.

اگر در تخلیه کردن زیاده‌روی کنید، چه اتفاقی می‌افتد؟
شما با انجام بیش از حد و زیاده‌روی در تخلیه حتی اگر تمام مراحل مورد نیاز را انجام دهید و به خوبی عمل تخلیه را انجام دهید، به مقعد خود و پوشش روده‌ای آسیب می‌زنید.
همچنین شما با انجام زیاد عملیات تخلیه‌سازی خطر عدم توازن الکترولیتی بدن‌تان را افزایش می دهید و ریتم طبیعی مدفوع کردن و عمل خارج‌سازی مدفوع در بدن‌تان را مختل می‌کنید و بر هم می‌زنید.

آیا خطرهای قابل توجه دیگری نیز وجود دارد؟
اگر هِمورویید یا شکاف مقعدی دارید، تخلیه مقعدی فکر خوبی نیست. وارد کردن دهانه‌ی لوله {۲} به مقعد خود در صورت ابتلا به هر کدام از بیماری‌های گفته شده، به احتمال زیادی باعث آسیب دیدن مقعد یا درد آن می‌شود.
همچنین استفاده از ضدیبوست‌ها (روان‌سازهای مدفوع) توصیه نمی‌شود. بعضی از محلول‌های تنقیه‌ای که از مغازه‌ها تهیه می‌شود، حاوی ضدیبوست‌های محرک، مانند بیساکودیل، هستند که این مواد باعث انقباض‌های غیرضروری برای دفع سریع‌تر مدفوع از روده‌ی شما می‌شوند. ضدیبوست‌ها می‌تواند باعث عوارض جانبی ناخوشایند و غیرسکسی‌ای مانند، خارج شدن گاز یا تنگ شدن و گرفتگی و اسهال شود و همچنین باعث از دست دادن آب زیادی از بدن و خشک شدن بدن {۵} می‌شود.

آیا می‌توانید کارهایی برای کاهش احساس سوزش و رنجش حاصل از این عمل انجام دهید؟
در ابتدا از روان‌کننده‌ی خیلی زیاد استفاده کنید. زمانی که قصد وارد کردن هر چیزی را به مقعد خود دارید، روان‌کردن مناسب یک باید است. عدم استفاده از مقدار مناسب روان‌کننده به مقدار قابل‌توجهی احتمال آسیب و رنجش و سوزش را بالا می‌برد.
همچنین شما باید مرحله‌ی وارد کردن دهانه‌ی لوله {۲} به مقعد خود را به آرامی هر چه تمام‌تر انجام دهید و هر زمانی که احساس درد کردید یا متوجه هرگونه خون‌ریزی شدید، این کار را متوقف کنید.
به خاطر داشته باشید که تخلیه مقعدی واجب و ضرروی نیست. یک رژیم مناسب با فیبر کافی می‌تواند به‌طور طبیعی باعث تخلیه‌ی بسیار راحت و کامل مدفوع از بدن‌تان شود و در نتیجه دیگر نیازی نیست [پس از مدفوع کردن] نگران باقی ماندن مدفوع درون روده‌ی خود باشید.

حرف نهایی
مدفوع و مدفوع کردن برای همه اتفاق می‌افتد و کاملا طبیعی است. شما نیازی به انجام تخلیه یا استفاده از تنقیه برای لذت بردن از سکس مقعدی ندارید. اما اگر تخلیه کردن باعث می‌شود که احساس راحتی کنید و در نتیجه می‌توانید در هنگام سکس بر روی لذت بردن خودتان متمرکزتر باشید، عمل تخلیه را انجام دهید و سپس خوش بگذرانید!

منبع



توضیحات مترجم

۱: خالی کردن مقعد ترجمه‌ی Anal douching است که به معنی خالی کردن و تمیز کردن با آب است. دقت کنید واژه‌ی douch هم برای مقعد و هم واژن استفاده می‌شود.

۲: عبارت دهانه‌ی لوله در واقع ترجمه‌ی nozzle است که در واقع به سر لوله‌های تنقیه، سر شلنگ و سر و دهانه‌ی هر چیز مشابه دیگری گفته می‌شود.

۳: عبارت پوشش پوستی درونی مقعد در واقع ترجمه mucosal lining است که mucosal در واقع به معنی ناحیه حساس پوستی درونی یک اندام بدن است و anal canal mucosa در واقع همان ناحیه‌ی پوستی حساس ابتدای مقعد است. lining هم به معنی مخاطی یا محافظتی است که به پوشش ترجمه شده است و منظور از کل عبارت mucosal lining پوشش حساس پوستی ابتدای مقعد است.

۴: در دست‌شویی ایرانی انجام این مرحله ضروری نیست. در واقع در مدل دست‌شویی ایرانی این حالت خود به خود اتفاق می‌افتد و شما راحت‌ترین دسترسی را برای تخلیه دارید.

۵: منظور از خشک شدن آب بدن همان dehydration است. در واقع واژه‌ی hydration به معنی آب‌رسانی به بدن است و dehydration مخالف این واژه است و در واقع به هر عملی که باعث خشک‌ شدن سریع آب بدن و خشکی پوست و کم شدن آب در بدن می‌شود، گفته می‌شود.


آیا شما تا به‌حال تخلیه مقعدی انجام داده‌اید؟
آیا تا به حال از تنقیه‌های معرفی شده استفاده کرده‌اید؟
نظر شما در مورد مطالب و روش گفته شده برای تخلیه مقعدی چیست؟

برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2021-06-10 11:14:59 +0430 +0430

↩ هاینریش
🌹 🌹 🌹

1 ❤️

2021-06-10 11:17:05 +0430 +0430

↩ ramin.booty
خیلی هم عالی.
البته در مورد ریسک‌های استفاده از شلنگ در متن گفته شد دیگه اما هر طور صلاحه. :)

فقط یک نکته‌ی بسیار مهم که باید بهش توجه داشته باشید در مورد زیاده‌روی و استفاده از مقدار آب زیاده. ویژگی بسیار مهم تنقیه‌ها مقدار آب کنترل شده‌ای است که وارد بدن‌تون میشه ولی با شلنگ این آب کنترل شده نیست و بسیار بسیار مضره!

1 ❤️

2021-06-10 11:17:22 +0430 +0430

↩ araz2021
🌹 🌹 🌹

0 ❤️

2021-06-10 11:26:50 +0430 +0430

عالی و کاربردی. 🎈
چقدر دردسر داره لامصب 😬🤦‍♀️

4 ❤️

2021-06-10 12:42:22 +0430 +0430

↩ ramin.booty
عرض شود که همون‌طور که در متن گفته شد، آب زیاد باعث بهم خوردن تعادل الکترولیتی بدن میشه. در کنار این intestinal flora در روده بزرگ تولید میشه و باعث تولید ویتامین‌های B7, B12, K میشه که نبود این ویتامین‌ها می‌تونه باعث کلی مشکل مثل ریزش مو و مشکلات پوستی و غیره بشه، استفاده‌ی بیش‌ از حد از آب برای تخلیه باعث از بین رفتن این باکتری‌ها میشه و واضحا کلی مضره.
همچنین این کار باعث میشه آب بیشتری در روده‌ی شما باقی می‌مونه و همه‌ی آب استفاده شده تخلیه نشه که بعدا حتی در هنگام سکس مقعدی ممکنه خارج شه.

در کنار این دمای آب خیلی اهمیت داره، آب با دمای بالا بسیار به دیواره‌ی مقعد آسیب‌زننده است و آب شیر ممکنه دماش ناخواسته تغییر کنه.

هر جوری نگاه کنیم استفاده از شیر با وجود راحتی و سادگی خیلی خطر داره!

2 ❤️

2021-06-10 12:43:02 +0430 +0430

↩ sepideh58
🌹 🌹 🌹
آره! :))
خیلی دردسر داره، تازه کلی هم ریسک داره! :)

2 ❤️

2021-06-10 12:47:09 +0430 +0430

↩ eliiz
به پست‌های بالایی مراجعه کنید که در مورد خطرات استفاده از شلنگ گفتم.
همچنین تو متن هم خطرات استفاده از شلنگ اومده.
کلا استفاده از شلنگ به علت عدم کنترل روی مقدار آب وارد شده به بدن و همچنین امکان تغییر دما و فشار ناگهانی آب توصیه نمیشه.

تا کجا که بستگی به حجم و فشار آب ورودی داره. معمولا آب تا روده‌ی بزرگ میره و اون‌جا ممکنه حتی مقدار آب بمونه که مدتی بعد از انجام تخلیه، خارج بشه.
دقیقا همین نکته‌ای که فرمودید، من راه مناسبی که می‌تونم توصیه کنم استفاده از رژیم غذایی مناسب و مصرف فیبر به مقدار کافیه.
می‌تونید از چندین روز قبل از انجام رابطه‌ی مقعدی مقدار مناسبی فیبر مصرف کنید که نحوه خروج مدفوع مناسب بشه و نیاز به تخلیه‌ی شدید و زیاد نباشه.

2 ❤️

2021-06-10 14:11:59 +0430 +0430

↩ Vers
حالا این که بستگی به شخص داره.
کلا میشه به‌جای تخلیه مقعدی کل پروسه سکس رو تو حموم انجام داد که اگر کثیف‌کاری هم پیش اومد نگران‌کننده نباشه و خیلی‌ها این‌کار رو انجام میدن.
تخلیه مقعد خطرات زیادی داره که احتمالا به ریسکش برای انجام رابطه‌ی مقعدی نمی‌ارزه.

1 ❤️

2021-06-10 19:24:01 +0430 +0430

↩ Mester.Finch
🌹 🌹 🌹

شما مگر از ید طولای بنده در پاک کردن تاپیک باخبرید؟ :)

1 ❤️

2021-06-11 05:38:13 +0430 +0430

↩ ramin.booty
من این کارو میکنم اما بازم موقع سکس احساس می‌کنم میخواد مدفوع بیاد

1 ❤️

2021-06-11 05:39:48 +0430 +0430

↩ Mime
این بهتره راست میگی . چی بخوریم؟

1 ❤️

2021-06-11 15:01:29 +0430 +0430

↩ Vers
حالا من به واسطه‌ی مطالب علمی‌ای که از خطراتش گفته شده بعضی خطرات رو بیان کردم دیگه.
خود دانید. 🤷

0 ❤️

2021-06-11 15:06:07 +0430 +0430

↩ Azadifekr1
چه سوال خوبی!

عرض شود که خب مفیدترین چیز برای این موضوع سبزیجات حاوی فیبر مثل کلم بروکلی و کنگر خیار و نخودفرنگی و ازین دست سبزیجاته. از میوه‌ها هم آواکادو، گلابی و کلا بری‌ها (تمشک، شاتوت، توت‌فرنگی و …) رو می‌تونید استفاده کنید.

البته حبوبات هم سرشار از فیبرن اما به علت این‌که ممکنه معده رو اذیت کنن معمولا برای این‌ منظور توصیه نمی‌شن. به لینک‌های پایین مراجعه کنید.

سبزیجات فیبردار
خوراکی‌های دیگر فیبردار

0 ❤️

2021-06-11 19:47:51 +0430 +0430

↩ سادومازوخیسم
معمولا داروخونه‌ها دارن، حداقل قبلا که داشتن.
برای خرید آنلاین به لینک زیر مراجعه کنید.

لینک خرید

1 ❤️

2021-06-11 22:50:02 +0430 +0430

من هربار بعد از دستشویی خودمو تخلیه میکردم چون فکر میکردم باعث میشه کمتر بخواد برم دستشویی ولی با توجه به این توضیحات دیگه این کار رو انجام نمیدم

1 ❤️

2021-06-12 01:48:57 +0430 +0430

بهترین روش نخوردن غذا حداقل دو وعده و بهتره ب جاش فقط مایعات پر کالری مصرف بشه و شستشو البته ی قرص بیزاکودیل هم میتونه کمک کنه

1 ❤️

2021-06-13 01:01:21 +0430 +0430

↩ eliiz
قبل از اینکه شلنگو بذاری دم مقعدت به اندازه شیر سماور باز کن ببین بعد بذار دم مقعدت من چون یبوست دارم مجبورم هر دو هفته ای یه بار اینکارو بکنم

0 ❤️

2021-06-14 07:03:40 +0430 +0430

مرسی از مقاله تون…

1 ❤️

2021-06-14 15:04:28 +0430 +0430

همراه با تصویر نمیشه توضیح بدی

1 ❤️

2021-06-17 00:19:39 +0430 +0430

مرسیییی عالی بود هرچند که من بلد بودم ولی دونستنش حتی برای تاپا هم ضروریه، حداقل بدونن چقدر یه بات باید زحمت بکشه برای سکس 😂

3 ❤️

2021-06-17 20:47:00 +0430 +0430

↩ Boooooyyyyy
اسکولی بده من واقعی بکنمت

0 ❤️

2021-06-18 02:59:27 +0430 +0430

سلام محمد هستم از قم. به دنبال یه فاعل خوشتیپ هستم . فقط واتساپ 09019749514

0 ❤️

2021-06-19 14:46:08 +0430 +0430

خامم همیشه ازشلنگ استفاده میکنه خیلی تمیز میشه داک استال بزاری کس کون همزمان بخوریآخ

1 ❤️

2021-06-23 12:31:11 +0430 +0430

مدفوع کردن بعد از سکس مقعدی باعث کم شدن درد مقعد میشه
بخاطر همین توصیه میکنم قبل از سکس تنقیه انجام ندین تا بعدش بتونید مدفوع کنید

1 ❤️

2021-06-25 01:16:12 +0430 +0430

من همیشه اول دوس دخترمو ارضا میکنم و بعدش اون واسم میخوره و کوتمو انگشت میکنه. هردومون دوس داریم اینکارو. ولی همیشه نگرانی اینو دارم که داخل بدنم تمیز نباشه. واسه همین همیشه قبل سکس خودمو حسابی تمیز میکنم. به تمام مردا هم توصیه میکنم حتما اینکارو با پارتنرهای زنشون انجام بدن. خدایی خیلی لذتبخشه

1 ❤️

2021-06-27 22:29:17 +0430 +0430

بهترین روش و بدون دردسر اینه که اگه چِندِش تون نمیشه اینه که تو دسشویی شلنگ آب رو نزدیک سوراخ مقعدتون کنین انگشت رو فرو کنین داخل بعد که راحت دوتا انگشت داخل رفت با انگشتتون مدفوع دربیارین هم آب داخل رو تمیز میکنه و هم خالی خالی میشه
ولی اینکار ارزش انجام دادنش رو داره راحت تا یه روز خالی هستین😁

0 ❤️

2021-06-28 21:20:38 +0430 +0430

آفرین بر دخترهای خوب و مهربان و زنهای خوشگل و نانازی که قبل کون دادن خودشان را تخلیه کرده و از خجالت بعد از دادنشان جلوگیری می‌کنند.
منو بردین به شیش سال پیش یاد دوست دخترم افتادم اومد بهم کون بده وضع فجیعی شد. نسیم هرجا هستی خدا یار و یاورت باشه کون خوب و سینه های سفت روسیت و کمر باریکت برای شوهر یا دوست پسر یا شوگر ددیت برکا داشته باشه. خدا یار و یاورتون باشه. همیشه بدهید اما تمیز بدهید

0 ❤️

2021-06-30 10:24:54 +0430 +0430

سلام.لطفا میشه منو راهنمایی کنید.
با اخر که انجام دادم و از دیلدو استفاده کردم سه چهار ماهی میگذره ولی بعد از اون حالت یبوست پیدا کردم و مثل قبلا مدفوع نمیکنم خیلی کم شده.همش احساس میکنم هر چیزی میخورم رو دلم مونده
ممنونم اگه یه راه حل بهم بگین

0 ❤️

2021-07-09 14:46:52 +0430 +0430

کسی مقعدی بخواد و تحمل کنه من خودم با زبون تمیزش میکنم

0 ❤️

2021-07-10 20:40:43 +0430 +0430

سپاس از مطلب مفیدتون
من متأسفانه بخاطر وسواسی که دارم بین 30 الی 45 دقیقه داخل مقعدم رو شستشو میدم دوساعت قبل از سکس هم چیزی جز نوشیدنی نمی‌خورم سخت ترین قسمت آماده شدنم برا سکس همین شستشوی مقعدی هست

0 ❤️

2021-07-14 13:19:27 +0430 +0430

بنظرم بهترین روش همون شلنگ دستشویی هستش
من خودم همیشه اینجوری مقعدم رو تمیز میکنم ، هم هزینه نداره ، هم خیلی راحت و آسون هستش

0 ❤️










‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «