راهنمای dirty talk - سکسی حرف زدن

1400/03/08

راهنمایی مخصوص مبتدی‌ها برای صحبت سکسی کردن (dirty talk) - (بدون احساس بد و معذب بودن)


ارتباط و حرف زدن قلب هر نوع ارتباط جنسی است. از آنجا که هنوز باور‌های ضد و نقیضی در مورد بیان تمایلات و خواسته‌های جنسی، به ویژه برای زنان وجود دارد، بسیاری از ما با زبان و گفتار خود در مورد مسائل جنسی درگیر هستیم، چه وقتی که می‌خواهیم از خواسته‌های خود صحبت کنیم و یا وقتی که چیز بیشتر و خاصی که تابو باشد را می‌خواهیم یا حتی استفاده‌ از کلمات و عبارت‌های خاص.

پیدا کردن یک سبک [استایل] حرف سکسی زدن منحصر بفرد مثل هر استایل شخصی دیگر است، از انتخاب رژ لب تا سلیقه موسیقی گرفته: بعضی اوقات انتخاب‌های شما جسورانه است و گاهی هم عادی، اما همیشه نشان‌دهنده‌ی یک شمای خاص و زیبا هستند. من یک دهه است که به طور حرفه‌ای صبحت سکسی [درتی تاک] انجام می‌دهم - هم جلوی دوریبین و به شکل تصویری و هم نوشتاری. در اینجا ۱۱ نکته که خودم آنها را فهمیده‌ام و برای پیدا کردن استایل صحبت سکسی کردن لازم است را مرور خواهیم کرد.

۱. از خود بپرسید: چگونه دوست دارم بدن خودم را توصیف کنم؟
یکی از پایه‌های اصلی dirty talk این است که بفهمید چگونه دوست دارید بدنتان را برای خود و پارتنرتان توصیف کنید. زبان و کلمات [استفاده شده] می‌توانند تایید کننده‌ی این موضوع و یا حتی اروتیک باشند. زبان آناتومی بسیار جنسیت‌زده است، بنابراین امکان انتخاب کلماتی که برای توصیف بدن خود ترجیح می‌دهید و گفتن آنها به پارتنرتان که ترجیح شما استفاده از آن کلمه‌ است، می‌تواند راهی عالی برای ابراز آزادی و راحتی شما باشد.
مجددا سوال را به خودتان برگردانید: آیا من مثل کتاب‌های درسی کلماتی مانند والوا را برای توصیف واژن خود دوست دارم، یا آیا من از کلمات +۱۸ مانند کُس را ترجیح می‌دهم؟ به این فکر کنید که کلماتی که در ادامه گفته می‌شود از نظر حس ارویتک زنانه‌اند یا مردانه و یا حتی خنثی و بدون جنسیت: سینه، کیر، معامله، کون، مو، دهان. بدن شماست: طریقه‌ی توصیف آن را خودتان مشخص کنید.

۲. به این فکر کنید که کدام صفت شما را به هیجان می آورد (نکته: تعریف‌هایی موردعلاقه خود را به یاد بیاورید).
در سکس مانند بقیه زندگی، همه دوست دارند مورد تعریف و تملق واقع شوند. بنابراین به این فکر کنید که چه کلماتی باعث می شود در مورد بعد جنسی خود احساس خوبی داشته باشید. شاید دوست داشته باشید گاهی اوقات تند و زننده یا شیطنت‌آمیز باشید، یا شاید دوست داشته باشید به شما گفته شود شما نرم و دوست‌داشتنی هستید (هی، شما می‌توانید هر دو باشید!). به کلماتی فکر کنید که باعث می‌شود خودتان را بیشتر دوست‌داشته باشید - آبدار، داغ، تنگ، قوی، زیبا، صاف و نرم - و با شور و شوق در مورد طرز فکر پارتنرتان نیز سوال کنید.

۳. دوست دارید چه کاری انجام دهید، و بهترین فعل‌ها برای توصیف آنها چیست؟
سکس در مورد انجام دادن است و بهترین نوع حرف سکسی [درتی تاک] دعوت و تشویق به انجام دادن است. افعال سکسی مورد علاقه شما می‌تواند حرف زشتی تحریک‌کننده باشد (به عنوان مثال کلمه مورد علاقه من «کردن» است)، یا گفتن دقیق و با جزئیات چیزی که دوستش دارید مثل: «جِرَم بده!» نوع متفاوتی از درخواست نسبت به «دلم می‌خواد بغلت کنم». تعریف کردن با استفاده از افعال نیز خیلی خوب است: «عاشق مدلی‌ام که برام می‌خوری» یک انگیزه دهنده‌ی عالی برای این است که بگویید دقیقا چه مدل خوردنی را دوست دارید در حالی «هیچکس مثل تو باعث نمیشه اینقدر شدید بیام» یک روش تحریک‌کننده‌ی بی‌نقص برای نشان‌ دادن علاقه‌ی زیاد است.

۴. بعد از من تکرار کنید: اغوا و تحریک کردن، روایت کردن، مرور کردن.
شاگردان در کلاس‌های یادگیری درتی تاک من همیشه بزرگترین مشکلشان برای برقراری یک مکالمه‌ی اروتیک این است که در لحظات حساس هیچ کلمه‌ای به ذهنشان نمی‌آید. این یک نکته‌ی ساده است که می‌توانید به خاطر بسپارید: شما همیشه می‌توانید اغوا کنید (در مورد آینده صحبت کنید)، روایت کنید (در مورد آنچه در همان لحظه اتفاق می‌افتد صحبت کنید) یا مرور کنید (به چیزی که در گذشته اتفاق افتاده است برگردید). به ساده‌ترین شکل ممکن: من می‌خوام بکنمت/ دارم می‌کنمت / کرده بودمت [۱].

اغوا می‌تواند هفته ها قبل و با پیام‌های سکسی شروع شود، و منجر به یک معاشقه‌ی حسابی و داغ شود، که در آن نقشه‌هایتان را روی بدن پارتنرتان پیاده می‌کنید. روایت زمان حال یک روش ساده و شگفت آور قدرتمند برای تبدیل زبان و کلمات به نوعی ویبراتور برای مغزتان است، و باعث می‌شود هر کاری که در آن لحظه در حال انجامش هستید لذت‌بخش‌تر شود. و مرور کردن راهی است که می‌توانید با فرستادن یک جمله‌ی یادآوری کننده بعد از سکس لذت بیشتری از سکس فوق‌العاده‌تان ببرید، استفاده از ساده‌ترین جملات می‌تواند شما را به حال و هوای آن لحظات برگرداند.


۵. یک لهجه سکسی بسازید و آن را به بیرون اتاق خواب ببرید.
صحبت‌های سکسی و ارویتک: دیگر فقط برای داخل اتاق‌خواب نیست. سعی کنید در حین انجام یک کار معمولی و روتین از کلمات و زبان +۱۸ استفاده کنید مثل زمانی که در حال شستن لباس‌ها هستید، تا به همسرتان اطلاع دهید که نمی‌توانید در مورد سکس داغ شب قبل فکر نکنید… یا اینکه به محض تمام شدن کارتان چقدر برای دور دوم آماده هستید. این یک فرصت عالی برای کمی احمقانه بودن و استفاده از عبارت‌های دو پهلو است: زبان رمزی بین خود را با هم بسازید.

۶. استراتژی خوب «آره یعنی آره» را تمرین کنید.
یکی از نفرت انگیزترین انتقادات درباره فرهنگ ابراز رضایت این است که رضایت صریح هیجان انگیز بودن را از بین می‌برد. ضد انتقاد من: مشخص است که شما این کار را درست انجام نمی‌دهید! شخصی را تصور کنید که خیلی از او خوشتان می‌آید خم شده است در گوش شما زمزمه می‌کند: «من واقعا در کنارت داره بهم خوش می‌گذره و دلم می‌خواد امشب ببرمت خونه‌ام.» به این فکر کنید که چقدر فان و جذاب است که به شخصی بگویید دقیقا چگونه می‌خواهید برایتان بخورد. تمرین کنید که با اعتماد بنفس و قاطع باشید، سوال بپرسید و راهنمایی کنید تا در کنار پارتنرتان سکس‌های فوق العاده‌ رضایت‌بخش و خوب داشته باشید.

۷. بازی «اگر من/تو …» انجام دهید.
بازی‌ها. فرض کنید که شما و پارتنرتان دلتان یک سکس سه‌نفره می‌خواهد. قبل از اینکه به طور جدی و در عمل به دنبال انجامش بروید، چرا با همدیگر در حین روابط جنسی عادی‌ خود در موردش خیال‌پردازی نمی‌کنید؟ یکدیگر را وادار کنید تا در موقعیت‌های مختلف را بررسی کنید: اگر کسی را از بار به خانه بیاوریم، اول می‌خواهی چه کاری با او انجام دهی؟ می‌توانید مواردی را که در عمل اتفاق نمی‌افتند روایت کنید تا ببینید چطور پارتنرتان به محرک‌های مختلف کلامی واکنش نشان می‌دهد. این نوع بداهه‌سازی اروتیک روش بی‌نقص و کم استرسی است که خواسته‌های یکدیگر را انجام دهید: بنابراین وقتی در واقعیت زمان آوردن آن شخص می‌رسد، شما چیزهای زیادی می‌دانید که چگونه فانتزی‌های همه‌ی طرفین را به واقعیت تبدیل کنید.

۸. با رول پلی امتحان کنید.
رول پلی اروتیک فرصتی را برای برقراری ارتباط با جنبه‌های مختلف هویت جنسی شما فراهم می‌کند و شما برای انجام آن نیازی به لباس‌های گران قیمت ندارید. یک کلمه ساده می‌تواند شما را به شخصیتی که می‌خواهید نقشش را بازی کنید ببر‌د، خواه یک «شاهزاده خانم» که آماده‌ است با زیردستش رابطه داشته باشد، یا با خونسردی گفتن «توله سگ» که می‌خواهد خشن بازی کند. از تخیل خود برای استفاده از کلمات مختلف برای خود و پارتنرتان استفاده کنید: حتی چیزی به سادگی آقا، رئیس یا معشوقه می‌تواند به یک اتفاق قدرتمند جدید منجر شود.


۹. نگران نباشید و تکنولوژي را دوست داشته باشید.
برخورد و ارتباط بین درتی تاک و تلکنولوژی آنقدر موضوع گسترده‌ای است که من به معنای واقعی کلمه یک کتاب کامل در مورد آن نوشتم. یکی از بزرگترین موضوعاتی که می‌خواستم با آن پروژه تأکید کنم این بود که هر اختراع و نوآوری در تکنولوژي ابزاری برای تعلق خاطر است. ‌از روندهای فعلی ارسال پیام‌های سکسی و ویدئو کال گرفته تا ایده‌های نه چندان دور آینده مانند سکس با وی‌آر [۲] و دوست‌دختر‌‌های رباتی هوشمند، ما این قدرت را داریم که به جای بیگانه شدن و فرار کردن از این موضوع در ارتباط‌هایمان از آنها استفاده کنیم. تمام کاری که ما باید انجام دهیم این است که پای نیازهایی که ما را تبدیل انسان می کند، محکم بمانیم.

۱۰. از هر چیزی که دیدید الهام و الگو بگیرید.
من با تازگی مشغول تماشای مجموعه‌ی فیلم‌های پورن خودم بودم که متوجه شدم که چقدر دقیق و بجا پورن استار ساشا گری از درتی تاک استفاده می‌کند [در لحظات مناسب حرف‌های سکسی می‌زند]. او به بیان ساده اصلا در زمان سکس ساکت نمی‌شود و نتیجه آن یک جریان پشت سر هم از اتفاقات فوق‌العاده است. او از چند جمله‌ی ساده استفاده کرد - مثل: «تو خوش شانس نیستی که تونستی منو ارضا کنی؟» - که من بلافاصله برای استفاده با شخص مناسب آن را یادداشت کردم.

من همچنین از موسیقی‌ها (آخرین مورد علاقه من «Doves in the Wind» ساخته SZA و کندریک لامار است)، فیلم‌ها (من عاشق مدلی هستم که مارگوت رابی بر لئوناردو دیکاپریو در فیلم «گرگ وال‌استریت» سلطه داشت)، ادبیات (من هرگز دست از خواندن Anaïs Nin برنخواهم داشت)، و داستان‌های سکسی (من تمام داستان‌هایی گلچین شده‌ای که توسط Rachel Kramer Bussell ویرایش شده است را توصیه می‌کنم) الهام می‌گیرم.

۱۱. با دوستانتان درتی‌تاک انجام دهید.
من از «با دوستانت صحبت‌های سکسی داشته باش» منظورم این نیست که با دوستانت سکس داشته باش یا با افرادی که سکس داشته‌اید رابطه‌ی دوستانه خود را حفظ کنید (گرچه من این موضوع را تایید نمی‌کنم ). منظور من: راحت بودن برای صبحت کردن درباره‌ی سکس با دوستانتان است. با عزیزان افلاطونی [۳] خود مکالماتی صریح و احساسی داشته باشید: از او مشاوره بخواهید، انتقاد پذیر باشید، اطلاعات خود را به اشتراک بگذارید و تجربیات مختلف را بررسی کنید. جبران آموزش‌های نداشته‌ی جنسی خود را بکنید و با کمک تجربه‌های جمعی افکار و تخیلات اروتیک خود را گسترش دهید.

منبع

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
توضیحات مترجم:
۱. کلمه‌ی FUCK در زبان انگیسی یه فعل دو طرفه‌اس یعنی چه وقتی که یک مرد با یک زن می‌خواد سکس داشته باشه از اون استفاده می‌کنه و چه در حالت برعکس - یعنی خانوم‌ها هم می‌تونن بگن که من فلانی رو کردم به عنوان مثال: I fucked tom البته در این حالت معنی این رو میده که سکس داشتم و مشخصا به منظور دخول نیست.
۲. وی‌آر یا واقعیت مجازی نوعی تکنولوژي جدیده که در اون محیط مجازی جلوی چشم کاربر قرار می‌گیره و بر اساس حرکت سر و بدن، کاربر با آن محیط تعامل و ارتباط برقرار می‌کنه مثل حالتی که در بازی‌های اول شخص هست.
۳. دوستی افلاطونی به حالتی گفته میشه دو فرد بسیار به همدیگه نزدیک هستند اما هیچ سکسی بین طرفین اتفاق نمی‌افته.

برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2021-05-29 22:09:20 +0430 +0430

دست شما درد نکنه، مطلب مفیدی بود. خسته نباشید! 🌹

3 ❤️

2021-05-30 08:29:47 +0430 +0430

خیلی خوب

3 ❤️

2021-06-01 16:18:20 +0430 +0430

مطلب بسیار مفیدی بود. سپاس!
بنده برای اینکه بتونم داخل تل بفرستم یه تلگراف ازش ساختم (البته منبع و کردیت همگی ذکر شده و امیدوارم که شما این اجازه رو به بنده بدهید)
https://telegra.ph/How-to-dirty-talk-06-01

2 ❤️

2021-06-01 22:30:57 +0430 +0430

↩ amin00988
امین جان درود
بهترین کامنتی که در مدت حضورم در شهوانی خوندم همین کامنت شما بود.
از اونجایی که ضعف آموزش‌های جنسی همه جا بیداد میکنه و در ایران عملا صفره هدف و انگیزه اصلی من از ترجمه این دست مقالات افزایش دانش و آگاهی افراد در حوزه‌ی مسائل جنسیه.
در نتیجه هر کسی به هر شکلی که میتونه و دوس داره اگر باعث بشه حتی یک نفر بیشتر این مطالب رو بخونه و کیفیت زندگیش هر چند کم افزایش پیدا کنه بهترین نتیجه‌اس برای من.
استفاده از تمام مقالاتی که من ترجمه کردم و خواهم کرد با ذکر منبع و یا بدون ذکر اون و حتی انتشارش به نام خودتون مادامی که در ازای این آموزش به افراد هزینه‌ای دریافت نشه در هر بستری که باشه برای همه آزاده و من رو هم بسیار خوشحال میکنه.

ممنونم از کامنتت دوست گرامی؛
ارادتمند رد

2 ❤️

2021-06-02 09:17:42 +0430 +0430

بسیار عالی و مفید 🙏 🌹

1 ❤️

2021-06-03 09:49:58 +0430 +0430

بچه‌ها چجوری تاپیک بزارم؟؟؟

0 ❤️

2021-06-24 18:39:33 +0430 +0430

اینجا همه اینجورین که سلام میدی بکنیم 😂🤦🏽‍♂️

1 ❤️

2021-07-31 06:17:37 +0430 +0430

(داریوش جلو شوهرم جرم بده) هم dirty talk محسوب میشه

0 ❤️

2021-08-01 17:25:15 +0430 +0430

↩ Kırıkkale85
(پاسخگویی به سوال شما از حیطه ی دانش من خارجه!)

0 ❤️

2022-01-20 23:13:09 +0330 +0330

خب برای روایت کردن حین سکس مثلا دارم بهت کس میدم جمله تحریک کننده ایه برای طرف مقابل؟
من این احساس رو دارم که شاید مسخره به نظر بیاد یه حالتی که انگار داریم شرح حال میدیم

0 ❤️







‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «