راه و رسم شروع سکس چت! (45 نکته + 50 نمونه!)

1401/05/20

45 راه جذاب و سکسی برای شروع سکس چت | در کنار ۵۰ نمونه پیامک سکسی که هرکسی رو حشری میکنن!
خیلی وقته براتون سؤال بوده که چطور سکس چت کنین؟
الان بهترین زمان برای امتحان این کاره!

از نکات این مقاله، برای یادگرفتن ‌«روش‌های شروع سکس چت» استفاده کنید و به این ترتیب، دروازه‌ای به دنیایی از شور و شهوت به روی شما باز خواهد شد!


اگر میخواهید به زندگی جنسی خود نفسی تازه بدمید، یا آن دوره‌ی خوش اول رابطه (که به دوره‌ی ماه عسل معروف است) را تداوم بخشید، یاد گرفتن اینکه چطور «سکس‌چت» کنید میتواند ایده‌ی خوبی باشد. البته، مبتدی بودن در زمینه‌ی «سکس‌چت»، میتواند کمی ترسناک باشد. زیرا ممکن است بلد نباشید پیامک سکسی بدهید یا ندانید برای حفظ امنیتتان، رعایت چه ضوابطی ضروری است.
گاهی اوقات، حتی از همین هم مضطرب میشوید که نکند عکس بدی ارسال کرده باشید یا در جهت تلاش برای «سکسی» بنظر آمدن، حرف احمقانه و مسخره‌ای زده باشید!
اگر میخواهید یاد بگیرید که چطور با معشوقه‌ی خود شروع به سکس‌چت کنید، ابتدا لازم است نسبت به ایده‌ی کلی این عمل، احساس راحتی پیدا کنید.
بیایید صادق باشیم، این کار واقعا چیزی نیست که آدم نسبت به آن کاملاً راحت باشد. شما با این کار وجهه‌ای از خود را به نمایش میگذارید که بطور عادی، صرفاً برای لذت دادن به یک شخص، هرگز آن را بروز نمیدادید. اما گاهی اوقات، پاداش و نتیجه‌ای که بدست می‌آورید، به این از خودگذشتگی‌ها می‌ارزند، مگر نه؟

اصلاً «سکس چت» (سکستینگ/تکست سکسی/Sexting) در واقع چیست؟
مطمئنیم همه‌ی شما تاکنون اصطلاح «سکس‌چت» را شنیده‌اید. با اینحال، چنانچه به گوشتان نخورده، «سکس‌چت» عبارت است از: «عمل ارسال تصاویر یا متن‌های صریح سکسی از طریق سرویس‌های پیام‌رسانی». یعنی بط‌ور خلاصه، شما در «سکس‌چت»، چتِ سکسی میکنید، همین!
حال اینکه سکس‌چتتان را تا کجا پیش ببرید دیگر کاملاً به خودتان بستگی دارد. میتوانید تنها پیامک خالی بفرستید، وسطش چند تصویر نیمه برهنه هم ضمیمه کنید، یا اینکه کاملاً دل به دریا بزنید و به فرد محبوبتان مبتذل‌ترین عکس‌های برهنه‌ای که میتوانستید بگیرید را ارسال کنید! واقعاً همه‌اش به خودتان بستگی دارد!

سکس‌چت یک راه عالی برای نزدیک کردن شما به یکدیگر و چاشنی بخشیدن به زندگی جنسی‌تان است
روابط عاطفی ممکن است با گذر زمان یکنواخت شوند. وقتی برای مدت طولانی با کسی هستید، خود به خود وارد یک روال تکراری و همیشگی میشوید که میتواند برای رابطه‌تان مخرب باشد. بدین ترتیب، دیگر با شیوه‌های جدید به یکدیگر عشق نمی‌ورزید و در نهایت، این امر جلوی پیشرفت رابطه‌ی شما را میگیرد.
برای اینکه رابطه‌تان را نو، باطراوت و هیجان‌انگیز نگه دارید، تنها کافیست یاد بگیرید که چطور سکس‌چت کنید! وقتی بدین شکل روی خود را با شریک زندگی‌تان باز میکنید و به ‌او نشان میدهید که هنوز مایل به شیطنت و خوشگذرانی هستید، در وجود جفتتان احساسات جدیدی جرقه خواهند ز‌د. این امر، به افزایش صمیمیت و پیوند میان شما کمک خواهد کرد.
اصلاً از کجا معلوم، حتی ممکن است بهمین ترتیب با تفریحات شهوت‌انگیز‌ جدیدی آشنا شوید‌ که هرگز برای امتحانشان به قدر کافی جسور نبوده‌اید! وقتی این راه‌های ارتباطی جدید برقرار شوند، گویی سدی را به روی تفریحات مفرح سکسی باز نموده‌اید!

چطور بدون داشتن هیچ تجربه‌ای، شروع به سکس‌چت کنید
ما نخستین کسانی خواهیم بود که به شما میگوییم این کار، فرآیندی مستلزم یادگیری است. اگر تاکنون با کسی سکس‌چت نکرده‌اید، لازم است بدانید چطور به گونه‌ای این کار را انجام بدهید که هم سکسی باشد، هم زیرکانه. در اینجا در خواهید یافت که چگونه شروع به سکس چت کنید؛ آن هم وقتی هنوز در زمینه‌ی ارسال چنین متن‌های تحریک‌آمیزی تازه‌کار هستید!

1. کافیست آرام باشید
آنقدر هم مسئله‌ی بزرگی نیست. بله، سکس چت میتواند در صورت عدم احتیاط، کمی خطرناک باشد. اما اگر همه کار را به درستی انجام دهید، کاملا ساده خواهد بود. این شخص کسی است که شما دوستش دارید و به او اهمیت میدهید. او نیز برایتان احترام قائل است و با شما به خوبی رفتار میکند. بنابراین، این مسئله واقعاً نباید آنقدر مضطربتان کند. به این فکر کنید که طرف مقابلتان کیست ‌و به یاد داشته باشید که هم‌اکنون نیز با ایشان نزدیکی داشته‌اید. بدین ترتیب، فراگرفتن اینکه چطور شروع به سکس‌چت کنید میتواند بس راحت و ساده باشد.

2. به این فکر کنید که پارتنر‌تان بیشتر از چه چیزی خوشش می‌آید
یک راه عالی برای اینکه مطمئن شوید شریکتان از سکس‌چت با شما لذت میبرد همین است که بر آنچه خوششان می‌آید تمرکز کنید. شما همواره میدانید که ایشان چه مواردی را در بستر میپسندند، مگر نه؟
متن‌هایتان را براساس همین دانش پیشین آماده کنید.
بطور مثال، آیا از صحبت‌های شهوت‌انگیز خوششان می‌آید؟ چه عالی! این آسان‌ترین راه است برای آنکه سکس‌چتتان را شروع کنید و او را به وجد آورید.
کافیست یکی از عباراتی را که بیشتر دوست دارند بشنوند برایشان پیامک کنید و ببینید که چطور به تب و تاب می‌افتند!

3. ابتدا با کمی لاس زدن راه را هموار کنید
اگر بطور کلی از خود عمل سکس‌چت خجالت میکشید، بسیار راحت‌تر خواهد بود که کار را با کمی لاس و دلبری حسابی آغاز کنید. برایشان از آن شکلک‌های چشمک‌زن (😉) بفرستید و در کل کمی دلبرانه رفتار کنید. سپس، پیامک بعدی‌‌تان را نسبت به قبلی‌ها، با شیطنت بیشتری بنویسید.
همین کار کافیست تا در عین سادگی، ذهنشان را به سمت افکار مورد نظر هدایت کنید.

4. یک عکس تحریک‌آمیز ارسال کنید
اگر میخواهید بدانید که چطور سکس‌چت را شروع کنید، باید ابتدا بلد باشید که چطور یک عکس شهوت‌انگیزِ حسابی بفرستید! گاهی اوقات، تنها ارسال یک «اسنپ‌» سکسی برای ترغیب شریکتان به سکس‌چت کافی است. («اسنپ»‌ها عکس‌ها یا ویدیو‌های کوتاهی هستن که از طریق اپلیکیشن Snapchat ارسال میشن و اغلب محدودیت زمانی دارن). این کار کاملاً فشار را از روی دوش شما برمیدارد و بدین ترتیب میتوانید به‌ راحتی، ‌هرآنچه پیش می‌آید را دنبال کنید.
البته، در زمینه‌ی یادگیریِ «روش‌های شروع سکس‌چت»، قرار بر این نیست که حتما همیشه عکس بفرستید. چنانچه ترجیح بدهید، میتوانید به همان پیامک‌های سکسی بسنده کنید.

5. بگویید چقدر دلتان میخواست نزدتان باشند
اینکه بدانید در شروع یک مکالمه‌ی سکسی چه چیزی بگویید، اغلب سخت‌ترین بخش ماجراست. وقتی در سکس‌چت تازه‌کار هستید، اصلاً از کجا باید شروع کنید؟
بهترین کاری که میتوانید انجام دهید این است که به نیمه‌ی گمشده‌ی خود بگویید چقدر دلتان هوایشان را کرده.
شاید در ابتدا زیاد شهوت‌انگیز به نظر نیاید، اما میتوانید ارام ارام به ایشان بگویید که دقیقا به چه دلیل میخواهید کنارتان باشند! اگر درست و به آرامی پیش بروید، این کار حتی راحت‌تر هم خواهد شد.

6. درمورد فانتزی‌هایش با او صحبت کنید
مطمئنیم که تا الان حداقل یکی دو چیز که پارتنرتان درموردش خیالبافی میکند را بطور دقیق شناخته‌اید. چرا همین تخیلات را به بازی نمی‌گیرید؟ اگر هم‌اکنون میدانید که از این موارد خوششان می‌آید، این دانش، بخش زیادی از عدم اعتماد به‌ نفستان را در مسیر«یادگیری سکس چت»، برطرف خواهد کرد.
بطور مثال، آیا از فانتزی پرستارها خوشش می‌آید؟ پس یک ست لباس جذاب و بانمک پرستاری به تن کنید و فقط از قسمت زیرین دامن، یک عکس تحریک‌آمیز برایش بفرستید. همین برای جلب نظر و توجهش کافی خواهد بود و باعث میشود همچون یک سکس‌چت کننده‌ی حرفه‌ای جلوه کنید!

7. از فانتزی‌های خودتان صحبت کنید!
آنچه شما در تخیلاتتان می‌پرورانید چطور؟ آیا شریکتان از آنان خبر دارد؟ اگر اینطور است، فقط به او بگویید چقدر دلتان میخواهد همان کسی باشد که این تخیلات را واقعیت میبخشد.
تنها دانستن همین که از میان تمام افراد، ایشان را برای ارضای عمیق‌ترین تمایلات جنسی‌تان برگزیده‌اید، او را به شدت حشری خواهد کرد!

8. اعتماد به نفس داشته باشید!
اولاً، تا وقتی که حرف هایتان با اعتماد به نفس ادا شوند، هرچه هم که بگویید به شدت جذاب و تحریک‌آمیز خواهد بود. ثانیاً، اعتمادبه‌نفس، سکسی ترین خصلتی است که میتوانید داشته باشید. اگر واقعاً بر آنچه به زبان می‌آورید چیره باشید، هیچکس درمودتان شکی به دل راه نمیدهد و نسبت به شما فکر بدی نمیکند.
پس صحبتِ همراه با اعتمادبه‌نفس را تمرین کنید و سر خود را با غرور بالا بگیرید.

9. تنها زمانی پیام سکسی بفرستید که میدانید وقتشان آزاد است
اگر سرش شدیداً شلوغ باشد و نتواند جواب بدهد، واقعاً درست نیست که به او پیام بدهید. در این صورت، او نمیتواند به درستی و بطور کامل از موقعیت لذت ببرد و شما نیز درصورت عدم دریافت پاسخ، مأیوس خواهید شد.
ارسال پیام سکسی‌تان را بگذارید برای وقتی که میدانید او زمان کافی برای نشان دادن واکنش دارد. میتوانید وقتی که کارش تمام شده و در هتل استراحت میکند، یا زمانی که در خانه‌ی دوستش مشغول تماشای یک مسابقه‌ی ورزشی است، دست به کار شوید.

10. یادگرفتن نحوه‎‌ی سکس‌چت به معنای جسور بودن است!
خودداری نکنید. اگر واقعاً دو دل باشید، این احساس را به طرف مقابل نیز منتقل میکنید. باید واقعاً با تمام وجود مصمم باشید و پای حرف‌هایی که میزنید بمانید. اگر فکر میکنید بهترین راه برای جلب توجه معشوقتان ارسال عکسی تماماً برهنه است، پس همین کار را انجام دهید.
به قول معروف، گر جهنم میروی مردانه رو!

11. ابتدا ببینید ایشان هم مایل هستند یا خیر!
قرار نیست همه از سکس‌چت لذت ببرند. گاهی اوقات، مردم با این امر که شریکشان پای یک دستگاه قابل هک، مسائل شخصی را به اشتراک بگذارد راحت نیستند. شاید هم بخاطر این موضوع سرافکنده میشوند که دلشان میخواهد در آن حال و هوا، به جای پشت گوشی، همانجا در کنارتان باشند.
بهصورت، شما بلافاصله با توجه به واکنش شریکتان خواهید فهمید که آیا اهلش هستند یا نه. آیا تنها جوابهای تک‌کلمه‌ای میفرستند یا بدون درنگ به شما سوژه‌هایی برای ادامه‌ی کار میدهند؟ گمان میکنیم خودتان بتوانید تشخیص بدهید که کدامش به منزله‌ی اشتیاق مشترک آنان خواهد بود!

12. بیش از حد بهش فکر نکنید
به احتمال زیاد، اگر این محتوا را میخوانید، مضطرب هستید. نمیدانید چطور سکس‌چت کنید و این مسئله شما را از داشتن یک تجربه‌ی خارق‌العاده‌ی بالقوه در رابطه‌تان بازمی‌دارد.
بهترین کاری که میتوانید بکنید همین است که انقدر درموردش فکر نکنید! از این نکات پیروی کنید و به غرائزتان اجازه دهید شما را راهنمایی کنند. اگر هنگام ارسال پیام سکسی به معشوقه‌تان احساس کردید حشری شده‌اید، بدانید که در مسیر درست قرار دارید!

13. از لحنی استفاده کنید که با آن راحت هستید
برای اینکه سکس‌چتتان موفق ظاهر شود، لازم است که احساس راحتی کنید. اگر لحنی به کار ببرید که سبب چندش خودتان می‌شود، به هیچ وجه برایتان لذت‌بخش نخواهد بود و شریکتان نیز متوجه ناراحتی شما میشود. لازم است این جریان به طور طبیعی پیش برود و این یعنی از لغات و اصطلاحاتی استفاده کنید که باعث نمیشوند از شدت انزجار به خود بپیچید!
به هرچیزی که نسبت به آن راحت هستید فکر کنید و همان را به کار ببرید. بله، گفته بودیم که لازم است جسور باشید، اما تنها به گونه‌ای که احساس کنید برایتان مناسب است.

14. مکالمه‌ی سکسی‌تان را با پرسش ادامه دهید
سکس‌چت در واقع یک مکالمه است، با وجود مبتذل بودنش. برای اینکه یک «مکالمه»، به خوبی جریان پیدا کند، هر دو طرف باید در آن مشارکت داشته باشند و نسبت به آن اشتیاق نشان دهند. اگر همه‌ی حرف‌ها را شما میزنید، پس شروع به پرسیدن سؤال کنید تا شریکتان نیز کمی وادار به اختلاط شود.
ممکن است عدم مشارکتشان در صحبت، تنها به این دلیل باشد که نمیدانند چه بگویند. بدین ترتیب اگر سؤالاتی بپرسید، آنان را راهنمایی خواهید کرد. اینکار همچنین برای لحظه‌ای فشار را از روی شما برمیدارد.

15. کمی جلوی خود را بگیرید
سکس‌چت کردن در واقع شکلی از تحریک و وسوسه است. مقدمه‌ای است بر آنچه که بعداً، وقتی حضوراً یکدیگر را دیدید، قرار است اتفاق بیافتد. بنابراین، مطمئن شوید که از همان اول کار همه چیز را رو نمیکنید!
اندکی جلوی خود را بگیرید و با استفاده از حرف‌هایتان، شریکتان را به وسوسه بیاندازید. بدین ترتیب، کاری میکنید که عاجزانه دلشان بیشتر بخواهد و سپس وقتی سرانجام یکدیگر را ملاقات میکنید، سکس خارق‌العاده‌ای خواهید داشت!

16. اگر میخواهید عکس بفرستید، صورت خود را از دید مخفی کنید
اگر قرار است عکسی ارسال کنید، بهترین توصیه این است که چهره‌ی شما در تصویر مشخص نباشد. این به منزله‌ی عدم اعتماد به پارتنرتان یا چنین چیزهایی نیست، بلکه بدین دلیل است که فناوری‌های الکترونیکی و فضای مجازی کاملاً بی خطر نیستند. شما واقعاً دلتان نمیخواهد عکس‌های مستهجنتان به دست افراد اشتباهی بیافتد!
با بیرون نگه داشتن چهره‌‌تان از تصویر، از هویت خود تا حدودی محافظت خواهید کرد.

17. مطمئن شوید که با شخص صحیح سکس‌چت میکنید!
یک نکته‌ی بسیار مهم: به هیچ وجه هنگام سکس‌چت، چند مکالمه‌ی همزمان نداشته باشید! وقتی چندین چت بطور همزمان فعال هستند، خیلی آسان پیش می‌آید که بطور اتفاقی پیام اشتباهی را به آدم اشتباهی بفرستید!
شما که دلتان نمیخواهد خدای نکرده یک تصویر برهنه از خود برای مادرتان ارسال کنید، مگر نه؟ وقتی مشغول سکس‌چت هستید، تنها به همان مکالمه بپردازید و بس!

18. بدانید کی دست بکشید
شما میتوانید چپ و راست برای ساعت‌ها سکس‌چت کنید اما این کار بعد از مدتی تأثیر خود را از دست میدهد. بدانید چه زمانی وقت آن است که جلسه‌تان را خاتمه بدهید و منتظر ملاقات حضوری بمانید!
وقتی مکالمه کم کم رو به افول میرود و هیچ یک از شما حرفی برای گفتن به ذهنتان نمیرسد، زمان آن رسیده که گوشی را زمین بگذارید و در انتظار ملاقات بنشینید!

19. اگر مایل بودید، از پیغام صوتی استفاده کنید
اگر میخواهید به فعالیت‌های سکس‌چتی خود جذابیت مضاعفی بدهید، چرا از طریق پیغام صوتی (همون «وُیس» به زبان عامیانه خودمون) کمی برایشان آه و ناله ارسال نمیکنید؟
مجدداً، حواستان باشد که این پیغام را به شخص درست میفرستید. اما همواره، اینکار راهی عالیست برای آنکه به سکس‌چتتان، نسبت به حروف کتبی، احساس واقعیت بیشتری ببخشید.

20. بطور معمول اینکار را بکنید، اما معمولی‌اش نکنید!
در مسیر یاد گرفتن نحوه‌ی سکس‌چت، باید اعتماد بنفس داشته باشید و ممکن است در این راستا گمان کنید که لازم است این کار را تمام مدت انجام دهید تا شریکتان را مجذوب خود نگه دارید. اما، سکس‌چت هم مانند هرچیز دیگری در زندگیست؛ اگر زیادی انجام شود، خاص بودنش را از دست میدهد.
میتوانید اغلب از آن بهره ببرید، اما نه به افراط. تنها زمانی انجامش دهید که احساس میکنید مناسب است و به زور برایش تلاش نمیکنید!

21. حال و هوایش را مهیا کنید
شما که به محض رسیدن دم خانه‌ی پارتنرتان مشغول سکس نمیشوید، میشوید؟ خیر. ابتدا سلام و احوالپرسی میکنید، کمی لب میگیرید، لباس‌ها را میکنید، پیش‌نوازی میکنید و غیره.
سکس‌چت کردن هم تقریباً همینطور است. باید برای رفتن بر سر اصل مطلب، سلسله مراتبی را طی کنید.
با یک احوال‌پرسی مثل اوقات عادی شروع کنید؛ بپرسید روزشان چطور بوده. وقتی ایشان نیز همین سؤال را از شما پرسیدند، چیزی مانند این بگویید: «روز منم بد نیست، ولی اگه پیشم بودی بهتر میشد ;)»
حتماً در انتها آن چشمک را هم قرار دهید تا بدانند قصد دارید مکالمه را به چه سمتی ببرید.

22. به یکی از دفعاتی که سکس داشتید اشاره کنید
این مورد درواقع خیلی مهم‌تر از چیزیست که مردم تصور میکنند. با صحبت درباره‌ی یک تجربه‌ی جنسی که قبلاً داشتید، ذهنشان را دقیقا به جایی میبرید که میخواهید باشد. و اگر از اوقات با هم بودنتان عکس‌های سکسی هم گرفته باشید، میتوانید این تصاویر را نیز ضمیمه کنید.
یک اشاره‌ی ریز مثل «فلان کاری که دفعه‌ی پیش کردی از ذهنم نمیره ؛)» کافیست تا فکرشان را دقیقاً به آن نقطه‌ی مطلوب ببرد. این کار، بستر ذهنشان را برای یورش عظیم فانتزی‌های سکسی شما هموار میسازد!

23. از تلخیص، اختصار و مخفف‌سازی پرهیز کنید
هیچ چیز بدتر از این حس و حال طرف را خراب نمیکند که اصلاً متوجه نشود شما با کوتاه کردن کلمات و الفاظتان چه میخواهید بگویید! این کار فهم پیام‌های سکسی شما را دشوار میکند و باعث میشود وسط سکس‌چت بپرسند: «منظورت چیه؟»
اگر قصد خواباندن کیرشان را دارید، پس بفرمایید!
همچنین حواستان باشد که غلط املایی نداشته باشید! هرچه باشد قابلیت «تصحیح خودکار» (اتوکورکت - Autocorrect) گوشی به یک دلیلی وجود دارد دیگر، مگر نه؟

24. حرف‌هایتان را واقع‌گرایانه نگه دارید
شروع به توصیف فانتزی غیرقابل باوری نکنید که تصورش برای پارتنرتان زیادی سخت باشد. بهترین بخش سکس‌چت این است که بتوانند شما را درحال عملیاتی که توصیف میکنید تصور کنند. بنابراین، حواستان باشد که این توصیفات، برای باور او، به اندازه‌ی کافی واقع‌گرایانه باشند.
در غیر این صورت، حس و حال شهوانی آنان سریعاً از بین میرود. زیرا احتمالاً در واکنش به صحبت‌هایتان، پشت چشم نازک میکنند و با خود میگویند: «عه؟ نه بابا!» و سپس همه چیز را از یاد میبرند.

25. بپرسید مشغول چه کاری هستند
بطور مثال، اگر بپرسید «چیکار میکنی؟»، سپس میتوانید در واکنش به پاسخشان بگویید: «کاش منو بکنی».
و یا برعکس، اگر ایشان نیز در جواب بپرسند «چه میکنی؟»، میتوانید بگویید: «دلم میخواست تو رو بکنم». شاید رک ترین حالت ممکن نباشد، اما قطعاً از دیگر گزینه‌ها جسورانه‌تر است.
البته، گاهی دانستن «نحوه‌ی صحیح شروع سکس‌چت»، نیز همین است که بدانید هر از گاهی لازم است جسارت به خرج بدهید!

26. بگویید در اتاق خواب برایش سورپرایزی دارید
جمله‌ی ساده‌ایست، اما قطعا نظرش را جلب میکند. ذهنش فوراً به سمت سکس میرود و نمیتواند از فکر به اینکه «سورپرایز» موردنظر چیست، دست بردارد.

27. بگویید عملی وجود دارد که میخواهید در بستر بر رویتان پیاده کنند
حواستان باشد این حرف را به شکلی بزنید که احساس نکنند خودشان نمیدانند چطور به شما لذت بدهند! اگر قرار است این مورد را به زبان بیاورید، آن را به گونه‌ای بگویید که بدانند تنها قصد دارید چیز جدیدی را امتحان کنید. سپس با جزئیات کامل، آن را شرح دهید.

28. در همان حس و حالی که به شما میگوید «انجام این کار درست نیست» باقی بمانید
این مورد، در بهترین حالت، زمانی جواب میدهد که جفتتان بدلیل کار، جلسه، نوبت دکتر یا غیره، سرتان شلوغ است و این باعث میشود که سکس‌چتتان، بیش از پیش تحریک‌آمیز شود؛ زیرا جفتتان میدانید که باید مشغول کار دیگری باشید!
همچنین، با اینکه سکس‌چت به خودی خود هیچ مشکلی ندارد، اما سعی کنید در ذهنتان آن را عملی شیطنت آمیز و خلاف شرع بپندارید. این کار لذتش را دوچندان میکند!

ادامه‌ی مقاله در پست دوم 👇

59320 👀
14 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2022-08-11 20:01:14 +0430 +0430

29. زیاد از شکلک (اموجی) استفاده نکنید
شکلکی که اینجا و آنجا با مهارت و بمنظوری خاص استفاده شده باشد، اتفاقاً میتواند صفات خارق‌العاده‌ای به سکس‌چتتان ببخشد. با این‌حال، اگر زیادی از آنان استفاده کنید ممکن است سبب حواس‌پرتی شوند و کاری کنند که طرف مقابل مکالمه را جدی نگیرد.
از شکلک‌ها استفاده کنید، اما وقتی این کار را میکنید حواستان باشد که تأثیر مطلوب و مناسبی بگذارند.

30. از حرف‌های لوس و بچه‌گانه اجتناب کنید
از زدن حرف‌های خز و لوس پرهیز کنید. مگر آنکه قطعاً بدانید حرف بخصوصی برای شریکتان جذاب و سکسی است و باعث تحریکش میشود. در غیر اینصورت، چنین حرف‌هایی بیشتر ممکن است سبب تمسخر شوند تا شهوت!

31. آقایان محترم، عکس کیر معظمتان را تا درخواست نشده نفرستید!
هیچ زاویه، نور یا فیلتری نیست که باعث شود تصویر یک کیر به معنای واقعی «جذاب» و زیبا تلقی شود! پس به همه‌ی افرادی که با آنان رابطه دارید لطفی بکنید و بطور داوطلبانه تصویر آلت معظمتان را حواله نکنید، مگر اینکه شریکتان خودش تقاضا کند.

32. آرام آرام به عکس‌های خوبتان برسید
اگر قرار است عکس ارسال کنید، یک مجموعه آماده کنید اما عکس تماماً برهنه را از همان اول کار نفرستید! این کار کل هیجان سکس‌چت را بر هم میزند. باید به قول گفتنی، ابتدا صحنه را برای نمایش آماده کنید.
عکس‌ها را به گونه‌ای بفرستید که گویا در هر فریم ثابت، به آرامی مشغول درآوردن لباس‌هایتان هستید؛ درست همان چیزی که اگر در حضورشان ذره ذره لخت میشدید، مشاهده میکردند.
ابتدا یک عکس از چاک سینه و سپس تصویری با بالاتنه‌ی برهنه ارسال کنید و بهمین ترتیب ادامه دهید.

33. مزه‌ی تصاویر را حفظ کنید
بین یک عکس برهنه‌ی هوس‌انگیز و یک عکس برهنه‌ی مزخرف، تفاوتی وجود دارد. برای اینکه کلاس کار را حفظ کنید، همیشه یک عنصر غافلگیرکننده بر جای بگذارید. این بدین معناست که آنان را از دیدن «اصل مطلب» باز بدارید.
اینکار باعث میشود بیشتر مشتاق باشند که به خانه برسند و آنچه نشانشان ندادید را حضوراً ببینند. راه درست سکس‌چت کردن همین است!

34. همیشه به خاطر داشته باشید که سکس‌چت کردن قرار است مفرح باشد
زیاد در مورد سکس‌چت جدیّت به خرج ندهید. اگر چیزی گفتید که ممکن است کمی مضحک بوده باشد، فدای سرتان. زیرا نهایتاً، شما تنها برای تفریح، لذت و نزدیک شدن به شریکتان اینکار را انجام میدهید. پس زیاد به خود فشار نیاورید!

35. هرگز در حالت مستی سکس‌چت نکنید
خودتان را یک احمق جلوه میدهید و این صحنه‌ی جالبی نخواهد بود. نه تنها احتمالاً اکثر لغات را اشتباه مینویسید، بلکه بعید است بتوانید منظورتان را هم بطور واضح برسانید. این کار تنها به سوءتفاهم و سرخوردگی منجر میشود.

36. در حرص دادنش افراط نکنید!
با اینکه هرازگاهی لب چشمه بردن و تشنه برگرداندن کسی میتواند سرگرم‌کننده باشد (که سکس‌چت هم همینطور است)، اما حواستان باشد که آنچه میگویید را واقعاً عملی کنید.
بطور مثال، به پارتنرتان نگویید که لخت شده‌اید و در تخت‌خواب منتظرشان هستید، اما سپس وقتی با کلی شوق و عجله به خانه میرسند، پیژامه به تن مشغول تماشای تلویزیون و میل کردن بستنی باشید!
اینکه حرفتان با عملتان یکی نباشد میتواند شریک زندگی‌تان را آزرده کند. البته این بدین معنا نیست که نمیتوانید با به تأخیر انداختن پاداشش، او را کمی بیشتر تشنه‌ی خود کنید!

37. قبل از اقدام به سکس‌چت، با او نزدیکی کرده باشید
با کسی که تاکنون در واقعیت با او نزدیکی نکرده‌اید سکس‌چت نکنید. این امر میتواند به بالا رفتن انتظارات و سرانجام مأیوس شدن یکی از طرفین بیانجامد. بعلاوه، وقتی تاکنون با این شخص رابطه نداشته‌اید، پیدا کردن سوژه‌ای برای سکس‌چت بسیار دشوار خواهد بود.

38. مطمئن شوید که به شریک جنسی‌تان اعتماد کافی دارید
این باید واضح‌ترین امر در فراگرفتن «نحوه‌ی شروع سکس‌چت» باشد. اما غافلگیر میشوید که بدانید چه تعداد از افراد واقعا به شریکشان اعتماد ندارند و باز هم به آنان پیام‌های سکسی میفرستند!
حقیقت این است که وقتی شما به کسی پیام سکسی ارسال میکنید، به این شخص قدرت آن را میدهید که حریم شخصی‌تان را نقض کند و این پیامها را به افراد مختلف نشان دهد. پس باید مطمئن باشید که به نیمه‌ی گمشده‌تان اعتماد حقیقی دارید و قبل از ارسال پیام سکسی، از همان ابتدا میدانید که آن را به کسی نشان نخواهد داد.

39. از اسم رمز/مستعار استفاده کنید
یک نکته‌ی خوب برای یادگرفتن «راه صحیح شروع سکس چت»، این است که از اسامی مستعار استفاده کنید. هنگام سکس‌چت با شریک جنسی‌تان، از اسامی واقعی خود استفاده نکنید. در واقع، اصلاً بهتر است جهت افزایش امنیت سکس‌چت‌هایتان، ایشان را با اسمی کاملاً متفاوت در لیست مخاطبین خود ذخیره کنید.
نه تنها اینکار برای نقش‌آفرینی نیز جالب خواهد بود، بلکه در صورت لو رفتن اطلاعاتتان، تشخیص اینکه این شخص شما بودید برای دیگران سخت خواهد شد. تا جایی که این اسامی برگزیده کاملاً تصادفی باشند، قابل استفاده خواهند بود.

40. برای فعالیت‌هایتان هم از اسم رمز استفاده کنید
اگر واقعا میخواهید امنیتتان را حتی یک درجه بالاتر هم ببرید، میتوانید از اسامی رمزی، برای مواردی غیر از نام خودتان نیز استفاده کنید. بطور مثال، میتوانید برای هر عمل مستهجنی که درموردش ‌چت میکنید، از یک کلمه‌ی رمزی مخصوص استفاده کنید تا هیچکس نفهمد از چه حرف میزنید.
با این کار، به چشم یک غریبه اینطور بنظر می‌آید که یک مکالمه‌ی عادی در جریان است. درحالیکه برای خودتان، این مکالمه، به شکلی مخفیانه،‌ بس جذاب و مفرح خواهد بود.
این امر میتواند حتی هیجان کار را برایتان دوچندان کند زیرا هیچکس نمیفهمد که شما به یکدیگر چه میگویید!

41. تصاویر را پس از ارسال، پاک کنید
اگر سرانجام از خود عکس‌هایی گرفتید و آنان را به معشوق خود ارسال کردید، باید بعداً آنان را پاک کنید. بدین صورت، این تصاویر بر روی تلفن همراهتان نمیمانند و دیگر ممکن نیست که یک وقت، خدای نکرده، کسی بطور تصادفی آنان را ببیند یا هکرها آنان را سرقت کنند.
شما باید همیشه حواستان باشد که این عکس‌ها را از فضای ذخیره سازی ابری و یا هر دستگاه دیگری که این محتوا را در حافظه‌ی داخلی خود نگه داشته‌ است نیز پاک کنید. پاک کردن این تصاویر از تمام منابع ممکن، برای محافظت از امنیت مجازی و حریم خصوصیتان، امری حیاتی است. (توضیح مترجم: فضای ذخیره‌سازی ابری یا Cloud Storage بستری است در فضای مجازی که افراد میتوانند جهت پشتیبان‌گیری از فایل‌های شخصی‌شان از آنان استفاده کنند. برخی گوشی‌ها بطور خودکار عکس‌های گالری گوشی را در این فضا بارگزاری میکنند تا در صورت حذف شدن مجددا قابل دسترس باشند. معروف ترین نمونه‌ iCloud دستگاه‌های اپل است که در سال‌های اخیر نیز کار دست خیلی از سلبریتی ها داده!).

42. تنها از دستگاه‌های امن و شخصی خودتان استفاده کنید
البته این امر باعث نمیشود که منحرفها برای هک کردن دستگاهتان و دزدیدن تاریخچه‌ی سکس‌چت آن تلاش نکنند. اما استفاده از دستگاهی که امنیت ندارد، کار را بس برای یک سارق اطلاعات آسان میکند.
بهمین دلیل، باید تنها از وسایلی استفاده کنید که همیشه تحت مالکیت خودتان هستند. حتی به هیچ وجه از یک کامپیوتر یا تبلت خانوادگی که میدانید ممکن است دیگر اعضای خانواده با آن کار کنند، استفاده نکنید. تنها از گوشی خودتان، تبلت شخصی‌تان و یا لپتاپتان برای سکس‌چت آنلاین استفاده کنید.

43. پس‌زمینه را هم مخفی کنید
همانقدر که سعی میکنید چهره‌ی خود را در تصاویر سکس‌چتتان مخفی کنید، لازم است پس‌زمینه‌ی تصویر را نیز پنهان کنید. بنابراین، وقتی یک عکس سکسی ارسال میکنید، تمام تلاشتان را به کار گیرید که بیشتر قالب تصویر را همان چیزهای خوب و خواستنی فرابگیرند و فضای زمینه‌ی پشتتان تا جای ممکن معلوم نباشد.

44. به او بگویید دلتان میخواهد در چه مکانی سکس کنید
این هم به نوعی پیرو فانتزی‌هایتان است. همیشه میتوانید به شریک جنسی‌تان بگویید که دلتان میخواهد کجا با یکدیگر سکس داشته باشید.
به او بگویید که میخواهید بر روی یک بالکن بلند یا داخل یک جکوزی گرم ترتیبتان را بدهد. این توصیفات کمک میکنند که در ذهنش تصویری رسم کنید و مطمئن باشید او عاشق این ترسیم خواهد شد!

45. از تعریف‌ها و تمجید‌های سکسی استفاده کنید
این یکی خیلی آسان است. کافیست به معشوق خود تعریف و تمجیدهایی کوچک و جزئی بفرستید. به او بگویید که چقدر وقتی لخت میشوند جذاب هستند یا اینکه چقدر دلتان میخواهد لمس پوست محشرشان را بر روی پوستتان احساس کنید.
این تعریف‌ها باز هم سکس‌چت محسوب میشوند، اما برای آنکه رفته رفته به حرف‌های سکسی‌تر برسید، راه آسان‌تری محسوب میشوند.

مثال‌هایی پرحرارت برای شروع سکس چت
اکنون که ضوابط کلی پیرامون «نحوه‌ی شروع سکس چت» را شناخته اید، احتمالاً مثال‌هایی هم میخواهید تا کار را برایتان آسان‌تر کنند. در اینجا، بقدر کافی، پیشنهادهایی ارائه شده‌اند که میتوانید برای شروع، از آنان بهره ببرید:

  1. همین الان از حموم در اومدم!

  2. هیچ نمیدونی چقد اندامتو دوس دارم.

  3. اصلاً میدونی چقدر سکسی هستی؟

  4. اگه الان با هم تو یه اتاق بودیم دلت میخواست چیکارت کنم؟

  5. دارم تصور میکنم که اگه الان پیشم بودی چی میشد…

  6. پوزیشن سکسی موردعلاقت چیه؟

  7. دلم میخواد همین الان باهات لخت بشم…

  8. نمیتونم بخوابم. مدام به این فکر میکنم که اگه الان اینجا بودی چه کارایی با هم میکردیم…

  9. تا حالا درمورد من خواب سکسی دیدی؟

  10. فقط همینجام و دارم تصویر برهنه‌ی تو رو توی ذهنم تجسم میکنم… و خیلیم چیزی که میبینمو دوس دارم.

  11. داشتم به این فکر میکردم که {فلان عضو بدنت} چقد دیشب وقتی داشتی {فلان کار رو میکردی} جذاب شده بود.

  12. همین الان به یادت خودمو ارضا کردم.

  13. نمیتونم از ذهنم بیرونت کنم.

  14. دلم واسه درآوردن آبت تنگ شده!

  15. باورم نمیشه دو هفته از آخرین باری که کون محشرت رو صورتم بوده گذشته.

  16. دفعه بعدی که ببینمت میخوام باهات کلی کارای بد بکنم.

  17. خواب دیدم اربابم شده بودی و خیلی تصورش سکسی بود…

  18. فکر کردن به تو منو حسابی خیس/شق میکنه.

  19. وقتی میخوای به خودت حال بدی به چی فکر میکنی؟

  20. طعمی که تو دهنم به جا میذاری خیلی خوبه…

  21. خیلی حشری شدم… میخوای آبمو بیاری؟

  22. خوشم میاد خودارضاییتو تصور کنم

  23. نمیتونم از فکر کردن به دیشب دست بکشم

  24. یادته وقتی {فلان حرکت سکسی رو} امتحان کردیم؟ خیلی خوب بود…

  25. دیشب فیلم پنجاه طیف خاکستری (Fifty Shades of Grey) رو دیدم و اونجا که دختره رو با طناب بسته بود حسابی حشری شدم…

  26. همین الان یه چیزی دیدم که میشه گفت ویدیوی سکسی موردعلاقمه. میشه نشونت بدم؟

  27. میشه یه ویدیوی سکسی خوب بهم پیشنهاد کنی؟

  28. نمیتونم واسه اینکه امشب ترتیبتو بدم صبر کنم…

  29. دارم ساعت شماری میکنم تا بالاخره بکنم توت/ بکنی توم.

  30. فرداشب بیا پیشم، یه سورپرایز واست دارم.

  31. میشه امشب فقط دراز بکشی و بذاری خودم بهت حال بدم؟

  32. به محض اینکه پا تو آپارتمانم بذاری لختت میکنم

  33. همین الان بعد یه خواب سکسی با فکرت بیدار شدم…

  34. ایشالا روز خوبی داشته باشی سکسیِ من!

  35. چه بد که الان اینجا نیستی… کاش بودی و میتونستیم {فلان کارو بکنیم}

  36. میخوام امشب واسم التماس کنی.

  37. بهم بگو آخرین بار که با خودت ور رفتی به چی فکر میکردی.

  38. وقتی آبت داره میاد اسممو بگو!

  39. بگو دوس داری چیکارت کنم؟

  40. هرچی زودتر پاشو بیا پیشم!

  41. منو از پشت خم کن و کونمو اسپنک بزن…

  42. بگو چه دختر/پسر حشری‌ای هستم

  43. بذا برات بخورم/لیس بزنم

  44. انقد حرصم بده تا التماست کنم

  45. مث اینکه بعضیا امروز خیلی شنگولن… بگو ببینم چی تو سرت میگذره بلا؟

  46. حسابی شیطون شدیا… یعن لازمه ادبت کنم؟؟

  47. الان دلم هیچی نمیخواد جز اینکه تو فیس‌تایم (تماس تصویری) ببینم با خودت ور میری.

  48. اوف خیلی گرممه… ینی باید لباسامو بکنم؟

  49. سکسی‌ترین فانتزیت چیه؟

  50. اگه میتونستی هر عضوی از بدنمو ببوسی، کجا رو میبوسیدی؟

اینکه یاد بگیرید چطور شروع به سکس‌چت کنید، میتواند پنجره‌ی دنیایی نو و جدید را به روی شما و شریک زندگی‌تان باز کند.
داشتن یک زندگی جنسی مطلوب، تماماً حول امتحان کردن موارد جدید است. این بدین معناست که شاید دلتان بخواهد سکس‌چت را هم امتحان کنید و ببینید که آیا از آن لذت میبرید یا نه.
اگر هم برایتان جوابگو نبود، عیبی ندارد، لااقل تلاشتان را کرده‌اید. اما شاید هم تبدیل شود به کلیدی که درهای یک زندگی جنسی پرحرارت و نوین را برایتان باز میکند!
یادگرفتن نحوه‌ی شروع سکس‌چت، میتواند در ابتدا کمی ترسناک باشد؛ تنها به این خاطر که نسبت به کل این موضوع بی تجربه هستید. اما خوشبختانه، شما کسی را دارید که به خوبی او را میشناسید و عمیقاً به او اهمیت میدهید. پس راحت باشید و از این کار لذت ببرید!

منبع


2022-08-11 20:49:17 +0430 +0430

↩ ماه تابانم
صد البته😁

0 ❤️

2022-08-11 21:38:07 +0430 +0430

↩ Benjamin_az78
عااااالی بود

1 ❤️

2022-08-12 00:28:43 +0430 +0430

↩ pvzkpv2
بله حجم مقاله‌ی اصلی به شدت زیاد بود و حقیقتاً ترجمه و بازبینی اون نیز ساعت‌ها زمان برد.
لیکن خوشبختانه بنظرم مقاله‌ی مفید و در عین‌حال مفرحی بود و ارزشش رو داشت 👍

1 ❤️

2022-08-12 01:18:01 +0430 +0430

↩ Benjamin_az78
گاهی وقتا وقتی راحت شدی باهاش میتونی بهش بگی: جووون کلوچه داغ تنوری هم از راه رسید 😍 😂

2 ❤️

2022-08-14 01:45:37 +0430 +0430

↩ Benjamin_az78
بابا من خودم اینارو تدریس میکنم
مسئله اینه که سوژه پیدا نمیشه😂

1 ❤️

2022-08-17 19:43:18 +0430 +0430

↩ Benjamin_az78
منبعشو دیدیم، بابت زحمتی که برای ترجمه و البته کپی پیست انجام دادی ممنون 👍 تاپیک مفیدی بود ☺️❤️

0 ❤️

2022-08-21 14:48:27 +0430 +0430

↩ Benjamin_az78
خیلی عااالی بود

0 ❤️

2022-08-24 17:02:42 +0430 +0430

تنکث بخاطر اطلاعاتی که دادی بیب🙃💜🔥

0 ❤️

2022-08-29 22:31:51 +0430 +0430

هیچ وقت
هیچ وقت
اصلا خوشم نیومده و نمیاد

0 ❤️

2022-08-31 15:08:52 +0430 +0430

↩ Benjamin_az78
من کلی سکس چت کزدم که حتی هیچ کدمو از نزدیک ندیدمشون کلیم برام از کصو کونشون برام عکس دادن ولی واقعا نکانت خیلی جذابی بود

0 ❤️







‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «