روابط بی غیرتی (Cuckold)

1396/07/11



“شوهرم ازم میخواد تا با مردای دیگه هم سکس کنم”

به عنوان یک درمانگر جنسی، من این جمله رو خیلی بیشتر از چیزی که فکر کنین، شنیدم. جمعیت کوچیکی از زوج ها وجود دارن که که وارد روابط “بی غیرتی” میشن.

این اصطلاح اولین بار در سال 1562 در ادبیات انگلیسی ظاهر شد. بی غیرتی (cuckold) در واقع به بی غیرت بودن مردی اشاره میکنه که آخر از همه متوجه خیانت های زن خودش میشه.

این اصطلاح همچنین به یک سنت قدیمی در روستاهای اروپا اشاره میکنه که در آن مردم جمع میشدند تا مردی را که زنش فرزندان کس دیگری را به دنیا آورده، تحقیر کنند و جنبه تحقیرآمیز بودن بی غیرتی از همینجا نشات میگیرد. طبق افسانه ها، در این مواقع شوهر بیچاره را مجبور میکردن تا بر سر خود شاخ گوزن قرار دهد که نشانه ای از خیانت همسرش بوده و او را دوره میچرخاندند.

اصطلاح بی غیرتی در دوران مدرن به فیتیش های جنسی یا برای برخی از زوجین به نوعی سبک زندگی تبدیل شده است. به عنوان یک سکسولوژیست بالینی و مشاور مسائل جنسی که با مورد های بسیاری از بی غیرتی روبه رو شدم، به این نتیجه رسیده ام که در عصر حاضر بی غیرتی مثل گذشته مایه تحقیر نیست و بیشتر یک میل مردانه هستش.

در زوج هایی که من باهاشون مشاوره کردم، شوهر از دیدن سکس زن خود با سایر مردان لذت میبرد و در اغلب موارد شوهر نفش قربانی رو بازی میکرد. در فانتزی های بی غیرتی، زن معمولا ارباب میشود و مرد نقش برده را بازی میکند و فقط زمانی که زن اجازه دهد میتواند وارد اعمال سکسی با زن یا عشاق زن بشود، گاهی اوقات هم تا انتها، بدون زوج باقی میماند. یکی از ارکان اصلی در ازدواج های بی غیرتی تحقیر و انزوای جنسی مرد است که توسط زن انجام میگیرد و تا زمانی که زن اجازه ندهد مرد نمیتواند وارد سکس شود.

بخشی از ماجرا هم مربوط میشود به مقایسه سایز کیر ها؛ که زن شوهرش رو به خاطر کیر کوچیکش که موجب میشه اون نتونه همه لذت ورود کیر رو حس کنه، تحقیر میکنه. به همین خاطر اغلب مردانی که از چنین فانتزی هایی لذت میبرن، معمولا مرد مقابل رو سیاه پوستی با کیر کلفت تجسم میکنن.

برخی افراد هم بی غیرتی رو با ضربدری یا چند همسری اشتباه میگیرن، در حالی که بی غیرتی با اینا فرق داره. برای بیشتر مردانی که میخوان همسرشون وارد روابط بی غیرتی بشه، این کار نوعی کاهش استرس برای انجام روابط جنسی به حساب میاد. اکثر مردانی که خواهان روابط بی غیرتی هستن، نوعی اختلالات جنسی هم دارن. اونا فکر میکنن که این توانایی رو ندارن که همسرشون رو از لحاظ جنسی خوشحال کنن، به همین دلیل از مردای دیگه میخوان که این کار رو براشون انجام بدن. همچنین اونا از سایز کیر خودشون در مقایسه با کیر مردای دیگه رضایت ندارن. فارغ از اینکه اونا درست فکر میکنن یا نه، چنین احساسی دارن که سایز کیرشون برای شاد کردن همسرشون کوچیک هستش.

و به دلیل عدم اطمینان اونا نسبت به عملکرد جنسی و سایز کیر خودشون، وارد فانتزی بی غیرتی میشن. برخی از مردان هم اینطوری اعلام میکنن که در رابطه قبلی شون، وقتی همسرشون بهشون خیانت کرد، به جای اینکه ناراحت و عصبانی بشن، در عوض متوجه شدن که این کار موجب تحریک اونا میشه. برخی از متخصصان معتقد هستن که دلیل این اتفاق این هستش که احساس ناراحتی های عمیق تبدیل به فییتیش های جنسی میشن. طبق این تئوری مرد اینطوری فکر میکنه که ناتوانی های جنسی اون یا سایز کوچک کیرش موجب خیانت همسرش شده. برخی مردان هم اعتراف میکنن که خودشون این ایده را تو سر زن هاشون پرورانده و رشد دادن تا زنشون بره و به اونها خیانت کنه. ظاهرا ماجرای مرغ و تخم و مرغ هستش، مگه نه؟ ماجرا کمی پیچیده هستش و شاید هم به این دلیل تبدیل به فیتیش شده.

یکی از جنبه های دیگه این فیتیش، ارباب بودن زن و تنبیه مرد توسط زن است. گاهی وقتا زن تصمیم میگیره مرد رو به جایی ببنده، بهش در کونی بزنه و اون رو بخاطر اینکه نتونسته خوب بکنتش تحقیر و تنبیه کنه. این اتفاق میتونه یک نقش بازی کردن ساده در طول سکس باشه یا به سبک زندگی زوجین تبدیل بشه، و همه این مسائل بستگی به این مطلب داره که تا چه حدی زوجین دوست دارن و تونستن وارد روابط بی غیرتی بشن.

برای مردانی که قبلا ازدواج کردن و الان تمایل دارن که همسرشون اونا رو در روابط بی غیرتی همراهی کنه، معمولا ماجرا ختم به خیر نمیشه. بیشتر زنا نمیتونن درک کنن که چرا همسرشون از اونا میخواد که با یه نفر دیگه سکس کنن و این مسئله موجب میشه تا ارتباطات و صمیمیت بین اونا خدشه دار بشه. گاهی اوقات هم همسرشون برای اینکه میخواد شوهر خودش رو خوشحال کنه یا ذهنی باز داره و میخواد وارد ماجراجویی های جنسی بشه، با انجام روابط بی غیرتی موافقت میکنه. اگر چه، آخر سر این احتمال وجود داره که زن عاشق یکی از همین مردا بشه یا متوجه بشه که از چنین فانتزی هایی لذتی نمیبره و حس میکنه بخاطر حماقت های شوهرش وارد چنین ماجرا هایی شده. معدود روابط موفقی هم که از ازدواج های بیغیرتی به چشم میخورد مربوط به زوج هایی است که قبل از ازدواج وارد چنین روابطی شده بودند و با قبول اون با همدیگه ازدواج کردن و مرز های مشخصی برای لذت بردن همدیگه تعیین کردن.

منبع

6428 👀
3 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .







‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «