روش‌های سکس در حمام

1401/02/25

5 حالت مقاربت که شما را به داشتن سکس زیر دوش علاقمند میکنند
بازسازی نمودن جذاب‌ترین سکانس های سکس که در فیلم‌ها شاهدشان بودید بدان دشواری که تصور میکنید نیست!

مقاله ای از Maressa Brown
مورخ 10 نوامبر 2021


قطعاً دلایل بسیاری برای آمیزش در رخت‌خواب وجود دارد. هم راحت است، هم مناسب‌ترین راه است جهت آنکه بلافاصله پس از هیاهویتان، با کمال آرامش، در آغوش یکدیگر به خواب بروید. اما چسبیدن به همان روال همیشگی برای طولانی مدت میتواند کسل‌کننده شود. خوشبختانه، انتقال جریان به خارج از اتاق خواب میتواند لذت رابطه را دوچندان کند –و در این مورد، بدان بخار و حرارت ببخشد!
به گفته‌ی دکتر ژانا ورانگالووا (Zhana Vrangalova)، متخصص روابط جنسی و پروفسور گرایشات جنسی انسانی از دانشگاه نیویورک: “سکس حمامی، میتواند بسیار شهوتناک و پرحرارت باشد، حتی گاهی فیلم‌گونه. این نوع رابطه، نشان‌دهنده‌ی تمایلات خالصانه‌ی دو شریک جنسی نسبت به یکدیگر است و با فراهم نمودن فراغتی از روال تکراری برگزیدن اتاق‌خواب بعنوان مکان منتخب سکس، سطوحی از تازگی به رابطه میبخشد. برانداز کردن یکدیگر در برهنگی کامل و نمناکیِ فضای حمام میتواند بسیار تحریک‌آمیز باشد. در عین حال، آب گرم نیز احساس آرامش و تسکین به شما القاء میکند.”
دکتر جس اُرایلی (Jess O’Reily)، سکسولوژیست مقیم آستروگلاید (Astroglide) نیز بنا بر این گفته ها، با بیانیات پیشین موافق است: “هرگونه تغییر در موقعیت مکانی میتواند آگاهی و حساسیّت را بالا ببرد. ساختار و دمای آب با درگیر نمودن رشته های عصبی در سراسر بدن، میتواند احساسات لذت تمام‌تنه را ارتقاء دهد.”
باوجود جذابیت های اشاره شده، همچنان طبیعیست که نسبت به راحتی انجام سکس زیر دوش احساس نگرانی و ترس داشته باشید. تعدادی نکات تأیید شده‌ توسط متخصص، در کنار حالات متنوع آمیزش جنسی در سکس حمامی که میتوانید درحال صابون‌کشی هایتان مدنظر قرار دهید، به شرح زیرند:

نخست، چندی از مهمترین فعالیت ها پیرامون سکس حمامی
یکی از بزرگترین نگرانی‌هایتان پیرامون آمیزش جنسی زیر دوش میتواند از دست دادن تعادل، سُر خردن و سرانجام افتادن باشد. اتفاقی که برای هوشیارترین هایمان هم رخ میدهد -حتی هنگامی که مشغول بازیگوشی در یک فضای تنگ و مرطوب نمیباشیم!
به گفته‌ی ورانگالووا: “اینکار همیشه به همان راحتی که در فیلم ها میبینیم نیست و قطعاً چالش های مخصوص به خود را دارد. مردم سُر میخورند و به زمین می‌افتند، تعداد حالات انجام سکس به مراتب محدود تر است، آب بعنوان روان‌ساز عمل نمیکند و بهمین سبب دخول میتواند کمی ناراحت‌کننده و دردناک شود، کف صابون ممکن است وارد دهانتان شود و بسیاری موارد دیگر. با این وجود، در صورت آمادگی و مراقبت مناسب، تمامی معضلات احتمالی، قابل کاهش و حتی پیشگیری خواهند بود. پس قطعاً به امتحانش می‌ارزد!”
برای اینکه موانع مسیر را به کمترین حد ممکن برسانید، اُرایلی (O’Reily) بهمراه ایمی بالدوین (Amy Baldwin)، تعلیم دهنده‌ی مسائل جنسی و مجری دوم برنامه رادیویی “سکس بی‌شرم” (Shameless Sex)، و کریستین دی‌آنجلو (Kristine D’Angelo)، سکسولوژیست بالینی و مربی تأیید شده‌ی روابط جنسی، تعدادی از بایدها و نبایدها را برایمان مطرح میکنند:

نباید های سکس حمامی:
• نگه داشتن آویز حوله و یا شیر و شلنگ ها؛ زیرا وزن بدن شما و حرکاتتان میتواند این لوازم نصب شده را مستقیماً از کاشی های دیوار بیرون آورد.
• به جای موارد قبلی، از کناره های وان برای نگه داشتن خود استفاده کنید یا برای تعادل مضاعف، بالاتنه‌ی خود را به دیوار تکیه دهید.
• از همراه‌آوردن اسباب‌بازی های جنسی ضدآب برای بالا بردن تنوع آمیزش، امتناع نورزید.
• در استفاده از چرب‌کننده احتیاط بخرج دهید. به گفته‌ی بالدوین: "درحالیکه حمام مکانی عالی برای مقاربتی نو و هیجان‌انگیز است، اما جریان آب میتواند روان‌سازی محل دخول را کاهش دهد. من استفاده از چرب‌کننده های سیلیکونی مانند اوبرلوب (Uberlube) را پیشنهاد میکنم که با دوام، ضد آب و بسیار بر روی پوست ملایم هستند.

باید های سکس حمامی:
• با هر سرعت یا آرامشی که مدنظر دارید کار را دنبال کنید. دی‌آنجلو میگوید: "استفاده از زمانتان برای مالش کف برروی بدن فرد مقابل، میتواند احساس انتظار پربخاری درونشان ایجاد کند (جناس عمدی از بخار) که به انرژی جنسی میان شما و ایشان خواهد افزود.
• از زیراندازهای ضدلغزش استفاده کنید. کلید نجات یافتن از سُر خوردن حین سکس زیر دوش، همین است و بس.
• در نظر داشته باشید که یکی از افراد ثابت بماند و دیگری انجام حرکات را برعهده بگیرد. میتوانید نیمکت یا نشیمن‌گاهی تعبیه کنید که امکان نشستن یکی از دونفر را میدهد.

حالات منتخب پرحرارت و مهیج سکس حمامی:
1. دهانیِ ایستاده
این گزینه ایست که برای افراد تازه‌وارد به شیطنت های حمامی، مناسب است؛ زیرا عوض کردن موقعیت در هر لحظه‌ی ممکن و یافتن موقعیت بدنیِ مناسب‌تر، بسیار آسان است.
به پیشنهاد اُرایلی: “اگر درحال ارائۀ آمیزش دهانی به یک فرد مذکر هستید، ایشان را از پشت به دیوار تکیه دهید و سپس جلویشان زانو زده و مشغول شوید. اگر زیر جریان آب قرار دارید مطمئن شوید فضای کافی برای نفس گرفتن در اختیار شما باشد.”
همچنین میتوانید بر لبه‌ی وان حمام روبروی شریک جنسیتان بنشینید. به گفته‌ی دی‌آنجلو: “این عمل به شما ارتفاعی ایده‌آل برای ارائه‌ی لذت دهانی میدهد.”
اُرایلی اضافه میکند: “و اگر درحال دریافت آمیزش دهانی بعنوان یک شخص مؤنث هستید، بصورت عمودی بنشینید و یکی از پاهایتان را بر کناره‌ی وان یا چهارپایه‌ی حمام قرار دهید، بطوریکه شریکتان زیر شما قرارگیرد یا زانو بزند.”

2. یکی بر روی دیگری
اگر حمام شما دارای وان است میتوانید از این مزیّت استفاده کنید؛ بدین گونه که فرد دخول‌گر درون وان دراز میکشد و دریافت‌کننده بر روی او مینشیند. به نقل از دی‌آنجلو: “درحالیکه قطرات آب به سمت پایین سرازیر میشوند، میتوانید صورت خود را مستقیماً به فرد مقابل یا سوی دیگر بازگردانید.”
به گفته‌ی آلیا مور (Aaliyah Moore) دارنده‌ی دکترا و روان‌درمانگر جنسی تأیید شده‌ از وبسایت SexualAlpha: " اگر نشیمن‌گاه یا نیمکتی در حمام دارید اینکار برایتان راحت‌تر نیز خواهد بود. درحالیکه حین تلمبه زدن به بالا و پایین درحال جهش و واجهش هستید، با کلیتوریس یا نوک سینه هایتان بازی کنید. یا برای لذت مضاعف، دست شریکتان را به سمت نقاط حساس تحریک‌شونده هدایت کنید."

3. خودارضایی مشترک
این یک حرکت “خارق العاده” است که میتواند بخصوص برای تازه‌کار ها جذابیت داشته باشد. به اظهار دی‌آنجلو: “این کار را میتوانید درحالیکه مقابل یکدیگر نشسته اید انجام دهید؛ و یا به حالتی که یکی از شما بنشیند و دیگری در مقابلش سرپا بماند. یقیناً تماشای شریکتان درحالیکه خود را لمس میکند بسیار جذاب و لذتبخش خواهد بود.”
و اگر بخواهید یک اسباب‌بازی از غلاف بیرون آورید، مور، لرزانگر Gigi 2 G-Spot از برند للو (LELO) را پیشنهاد میکند. به گفته‌ی او: "نوک صاف این دستگاه به خوبی نقطه‌ی گرافنبرگ (G-Spot) را لمس میکند و وقتی برعکس نگهش دارید، بعنوان ماساژدهنده‌ی کلیتوریس نیز قابل استفاده است."‌

4. شیوۀ سگی (Doggy style) ایستاده
ورانگالووا میگوید این رایج ترین حالت آمیزش در حمام و یکی از علاقمندی‌های شخصی اوست. شخص دریافت کننده رو به دیوار حمام قرار میگیرد و با دست بر آن فشار میدهد درحالیکه شخص دیگر از پشت با آلت، اسباب‌بازی و یا انگشت خود مسئولیت دخول را برعهده میگیرد.
او همچنین اضافه میکند که این حالت برای آمیزش مقعدی نیز مناسب است که بسیاری از افراد بنا به نگرانی های بهداشتی از انجام آن در مکان های دیگر اجتناب میکنند اما احتمالاً در این فضا بیشتر مایل به انجامش خواهند بود.

5. آمیزش رو در روی (Missionary) ایستاده
حالت آمیزش قبلی را برعکس کنید و آنگاه این گزینه حاصل میشود که درواقع همان حالت “قرارگیری مردرو” یا “رو در رو” (Missionary)، اما به صورت ایستاده، است. ورانگالووا پیشنهاد میکند که شخص دریافت کننده یکی از پاهایش را بلند کند یا بر روی چارپایه، صندلی یا نیمکت قرار دهد، تا دیگری درحالیکه روبرویش قرار دارد دخول را انجام دهد.
هرچند ممکن است ساده و معمولی خطاب شود، اما بنا به گفته‌ی ورانگالووا، دومین حالت سکس رایج زیر دوش حمام، همین شیوه است. که تعجبی هم ندارد، زیرا رو در رو قرار گرفتن با فرد مقابل، احساس انس و نزدیکی میان دو نفر را فزونی میبخشد و شرایطی مساعد برای بوسه و لامسه‌ی بیشتر مهیا میکند.

منبع

برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2022-05-15 19:50:09 +0430 +0430

من این فانتزی رو تجربه نکردم . دوست دارم تجربه کنم . مطمئنا ، بسیار دلچسب و خاطره انگیز میشه واسم .

1 ❤️

2022-05-15 20:13:42 +0430 +0430

سکس تو حموم بسیار بسیار لذت بخشه . امیدوارم همتون تجربش کنید

3 ❤️

2022-05-15 20:16:47 +0430 +0430

عالی، دوست داشتنی، شهوتناک،،،،، ارگاسم عمیق 😁😁😁😁

2 ❤️

2022-05-15 23:11:16 +0430 +0430

اصن روایت داریم
النکاح فی الوان افضل من الف دخول فی الحجره النوم .
ترجمه گایش در وان برتر است از 1000 سکس در اتاق خواب 😎

3 ❤️

2022-05-15 23:26:29 +0430 +0430

از اینا فقط جق زدنش رو امتحان کردم ، اون هم تنها بودم 😄😄😄

1 ❤️

2022-05-16 01:10:10 +0430 +0430

خیلی حال میده ، قبلنا با یکی چندبار انجام دادم

1 ❤️

2022-05-16 23:24:11 +0430 +0430

↩ zaddy
بنده بعنوان مترجم مطالب سکسولوژی استخدام شدم و بهمین ترتیب نشان VIP بهم اهدا شد که بتونم بدون دردسر مطالب رو درج کنم
متأسفانه یا خوشبختانه ربطی به تعداد لایک و میزان فعالیتم نداشت 😁

2 ❤️

2022-05-17 08:22:35 +0430 +0430

سکس در حمام رو چندین بار تجربه کردم . عالیه

2 ❤️

2022-05-17 20:12:41 +0430 +0430

من همه روشها رو انجام دادم و همه اشون لذت بخشه و حال کردم

1 ❤️

2022-05-18 00:03:16 +0430 +0430

واقعا حموم بهترین مکانه واس سکس مخصوصا برای سکس عاشقونه و داغ

1 ❤️

2022-05-22 11:57:54 +0430 +0430

↩ ماه تابانم
اگه منظورت يوزرنيمه، شكل انگليسى اسم خودمه😅

0 ❤️

2022-05-22 12:05:23 +0430 +0430

↩ ماه تابانم
چون والدين گرامى لطف كردن اين اسمو روم گذاشتن گمونم😂

1 ❤️

2022-05-27 17:14:42 +0430 +0430

خوب بود

مرسی از زحمتی که کشیدی

1 ❤️

2022-05-29 09:29:57 +0430 +0430

بهترین حالت برای سکس در حمام داگی ایستاده هستش . عالیه 😍 ❤️

0 ❤️

2022-06-23 20:26:03 +0430 +0430

بسیار آموزنده ومفید بود تشکر فراوان رفیق گلم❤❤❤
من هم انجام دادم البته یه روش که من و پارتنرم دوست داریم اینجوریه که یه چهارپایه مقاوم و کوتاه خریدم روش میشینم اونم از روبرو میشینه روی کیرم اینجوری کیرم تا ته میره توی کسش اینقد لباش و سینه هاش رو میخورم که دیوونه میشه بعد وحشتناک اب جفتمون میاد امتحان کنید خیلی عالیه

0 ❤️







‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «