رژيم غذايي (از ديدگاه علمي)

1392/03/05

سلام دوستان. اين تاپيک را در جواب اون دوست عزيزي که درباره ي خوردن حشرات بحث کرده بود، ساختم تا به مقوله ي تغذيه ديدگاه بهتري داشته باشيم.
.
در هر غذا مقداري مواد غير مغذي وجود دارد که از بدن انسان دفع ميشود. مواد مغذي انسان عبارتند از: کربوهيدراتها ، چربي ، پروتئين ، ويتامين و … . در قرن بيستم دانشمندان بر اين باور بودند که اگر اين مواد را به طور خالص به خورد انسان بدهيم، ميتوانيم او را سير کنيم. اما بررسي هاي تجربي و آزمايشها اين ادعا را رد کرد . نتيجه اي که از آن حاصل شد اين بود که بدن به غذا درکي معنوي و حسي دارد و عمل هضم غذا بيشتر به حسي که فرد نسبت به آن غذا دارد بستگي دارد. پس اگر گرسنه مانديد، خوردن حشرات فقط باعث بيماري هاي گوارشي و نزديک شدن مرگ ميگردد.
.
همچنين قابل ذکر است که در حشرات در ميان بافت هاي پروتئيني مواد سمي غير قابل جداسازي اي وجود دارد که تأثيرات مخرب و شديدي رو مغز دارد. اين مواد به هيچ وجه با استريل، پاستوريزيشن و حرارت قابل تجزيه نيستند و در تمامي حالات، در بدن حشرات خوردني وجود دارند. بسياري معتقدند اثرات آنرا ميتوان در کشورهايي که حشره خوار هستند ديد.
از کاربران خواهشمندم اطلاعاتي که در اين زمينه دارند را در اين تاپيک به اشتراک بگذارند. با تشکر…

704 👀
0 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .







‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «