زنانی که ویبراتور را به مردان ترجیح میدهند

1399/04/04

۱۲ زن توضیح می‌دهند چرا به جای سکس با مردان ترجیح می‌دهند از ویبراتور استفاده کنند

by Hattie Gladwell Wednesday 27 Nov 2019 3:18 pm

برخی زنان استفاده از ویبراتور را به سکس با مردان ترجیح می‌دهند

ویبراتورها فوق‌العاده هستند، استفاده از آنها آسان است، تمیز کردنشان آسان است و برای زمانی که می‌خواهید در تنهایی و بدون کمک دیگران به ارضا برسید ایده‌آل هستند.

بیشتر مواقع مردم، هم از ویبراتور لذت می‌برند، هم از سکس. برخی دیگر ویبراتور را رسماً تبدیل به بخشی از سکس‌هایشان کرده‌اند تا به لذت سکس‌شان با شریک جنسی‌شان افزوده شود. اما برای دیگران در نبرد بین ویبراتور و سکس، سکس بدون تردید بازنده است!

در اینجا با چند خانم که ویبراتور را به سکس با مردان ترجیح می‌دهند مصاحبه شده است و اظهاراتشان اینچنین است:

  • می‌توانم هر تعداد دفعه که بخواهم به ارگاسم برسم
    روی تعداد ارگاسم‌ها و سرعت رسیدن به آنها کنترل کامل دارم و می‌توانم آن را دوباره و دوباره و دوباره انجام دهم بدون این که منتظر مرد باشم تا تجدید قوا کند!
  • گاهی اوقات عجله دارم
    با وجود این که همیشه از ویبراتور استفاده نمی‌کنم گاهی اوقات برای رسیدن به ارگاسم عجله دارم و می‌خواهم سریعاً به ارگاسم برسم. سکس فوق‌العاده است ولی وقتی که آن را با شریک جنسی‌تان انجام می‌دهید کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد و عوامل بسیاری در آن دخیل می‌باشد، گاهی اوقات حوصله‌ی مقدمه‌چینی‌ها و بازی‌های قبل از سکس ندارم.
  • می‌توانم هر وقت بخواهم بدون احساس گناه کار را متوقف کنم
    وقتی از ویبراتور استفاده می‌کنم می‌توانم هروقت دلم بخواهد کار را متوقف کنم بدون این که احساس گناه داشته باشم که چرا ارضا نمی‌شوم. گرفتن این تصمیم اگر شریک جنسی‌تان واقعاً درک بالایی نداشته باشد، اندکی دشوار است و در ضمن هروقت که بخواهم می‌توانم آب خودم را بیاورم، کاری که اکثر شریک‌های جنسی‌ام نتوانستند انجام دهند!


    وقتی خودارضائی میکنید فشار بر روی شما کمتر است
  • مجبور نیستم شام درست کنم
    من ویبراتور را ترجیح می‌دهم زیرا مجبور نیستم برای سکس با آن برایش شام درست کنم، برایش لباس زیبا بپوشم یا به این فکر کنم که چطور طرف مقابلم را به حال و هوای سکس برسانم.
    از نظر صرفه جویی در زمان استفاده از ویبراتور انتخاب بهتری است.
  • مردان نمیتوانند آب مرا بیاورند
    ویبراتور به آسانی این کار را می‌کند ولی مردان نمی‌توانند! ویبراتور همیشه مرا به ارگاسم می‌رساند اما وقتی قرار است با یک مرد سکس کنم هیچ تضمینی در این مورد وجود ندارد.
    ویبراتورها می‌توانند با شدت‌های مختلف لرزش برای مدت طولانی کار کنند اما اگر مردی که با او سکس دارم کُس مرا برایم بخورد گاهی اوقات سرعت خوردن او کمتر می‌شود و من نمی‌توانم او را سرزنش کنم، زیرا احتمالاً فک او درد گرفته است.
  • ویبراتور ها حرف نمی‌زنند!
    آنها حرف نمی‌زنند، آنها بیشتر از چهار ثانیه دوام می‌آورند و درست بعد از سکس می‌توانی از شرشان خلاص شوی!
  • عاشق این هستم که کنترل لذت بردنم دست خودم باشد
    با وجود این که ارتباط برقرار کردن با دیگران را دوست دارم ولی در واقع این که کنترل لذت بردنم دست خودم باشد را از رابطه برقرار کردن با دیگران بیشتر دوست دارم! گاهی اوقات دوست دارم خودخواه باشم، به ارگاسم برسم و بلافاصله بعد آن به خواب بروم. اصلاً هم دلم نمی‌خواهد نگران نیازهای شریک جنسی‌ام باشم.


    همه دلشان می‌خواهد گاهی اوقات تنها باشند
  • سکس ممکن است مرا ناامید کند
    ویبراتور همیشه مرا به ارگاسم می‌رساند، سکس بعضی وقت‌ها موجب ناامیدی من می‌شود، مخصوصاً که با فرد جدیدی باشد. زیرا هیچ تضمینی برای خوب بودن سکس با افراد جدید وجود ندارد. پس من شخصاً خودارضائی را ترجیح می‌دهم!
  • می‌توانم برای رسیدن به ارگاسم هرچقدر که دلم بخواهد معطل کنم
    ویبراتور را ترجیح می‌دهم زیرا برای رسیدن من به ارگاسم عجله‌ای ندارد، اما در هنگام سکس همیشه احساس گناه می‌کنم که چرا اینقدر طول کشید!
  • در استفاده از ویبراتور هیچ احساس فشاری (روانی) وجود ندارد
    اگر بخواهم سریع به ارگاسم برسم، ویبراتور برای من واقعاً لازم است. هرچقدر به سختی تلاش کنم. نمی‌توانم با سکس آبم را بیاورم، فکر می‌کنم دلیل آن این باشد که از نظر روانی به خودم فشار می‌آورم تا زودتر آبم بیاید که شریک جنسی‌ام از من راضی باشد و برای همین بدن من به این خواسته‌ام پاسخ نمی‌دهد اما با یک ویبراتور به کسی چیزی مدیون نیستم و به همین دلیل آبم به سرعت می‌آید، دلیل آن هم این است که دیگر فشار (روانی) روی من وجود ندارد.
  • مجبور نیستم نگران امنیتم باشم
    منظورم این است که با ویبراتور می‌توانم به آسانی به ارگاسم برسم و لازم نیست نگران امنیتم باشم. مردانی که روی نرم‌افزار دوست‌یابی تیندر پروفایل دارند دیوانه هستند. (به غریبه ها اعتمادی نیست)
  • اگر می‌خواهی کاری درست انجام شود، باید خودت آن را انجام دهی
    گاهی اوقات در میان سکس من احساس منتظر چیزی بودن را دارم، مثلاً احساس منتظر بودن برای این که اینقدر احساس راحتی کنم که از سکس لذت ببرم. ولی وقتی تنها هستم و با ویبراتور نیازهایم را برطرف می‌کنم هیچ نوع فشار (روانی) احساس نمی‌کنم. پس اگر می‌خواهید کاری درست برای شما انجام شود باید حتماً خودتان آن را انجام دهید!

منبع:

metro.co.uk/2019/11/27/12-women-explain-why-they-prefer-using-vibrators-instead-of-having-sex-with-men-11227725

5444 👀
0 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .







‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «