سانسور پنهان توسط گوگل، توییتر فیسبوک و...

1400/02/08

نمیدونم تابحال با این مورد مواجه شدید یا نه اما این شرکت های بزرگ فناوری با الگوریتم هاشون به شدت در حال سانسور و شکل دهی به افکار عمومی هستن. توجیه شون هم مبارزه با نژادپرستی و … اما در عمل کارشون مبارزه با آزادی اندیشه است. جالبه هیچ وقت هم واضح به این سانسورچی گری شون اعتراف نمی کنند.

مثلا کافیه شما کامنتی در مورد بی لیاقتی و فساد و پارتی بازی سیاهان برای حکومت کردن در یوتیوب بنویسید. می بینید که پست نمیشه یا ارور می گیرید. من دقیقا همین تجربه رو در مورد یه ویدیو داشتم که درباره فساد در آفریقای جنوبی بود که بعد دوران آپارتاید هرچه بیشتر شبیه بقیه کشورهای نکبت بار آفریقایی شده و هر چی آدم حسابی هست دارند کشور رو ترک می کنند. اما ظاهرا الگوریتم گوگل به هر چیز منفی که درباره black گفته بشه حساسیت داره و «خطای سرور» بهم داد.

یه اکانتی هم توی تویتر داشتم و درباره تقلب گسترده در ایالت های سیاهپوست نشین مثل میشیگان که باعث «انتخاب» بایدن شد چند تا توییت گذاشتم. فوری شدو بن شدم. یعنی پست هام دیگه توی تایملاین کسانی که دنبال می کردن نمی رفت. به عبارت دیگه بی سروصدا سعی کردن صدام رو خفه کنند. اونجا برام روشن شد که تویتر فعالانه هر گونه شواهد درباره این تقلب سازمانیافته رو داره سرکوب می کنه.
خلاصه محترمانه عذرم رو خواستن و منم دیگه هیچ وقت به تویتر بر نگشتم.

با این تجارب برام روشن شده که این به اصطلاح رسانه های آزاد فقط تا جایی آزاد هستن که د رچارچوب تعیین شده شون حرف بزنید و قدمی از Political Correctness بیرون نگذارید. انتقاد از سیاهان و جهودها خط قرمزشونه و شما رو بن یا بلاک می کنند. سانسور و مهندسی افکار عمومی در دنیای آزاد که بیشتر زیرساخت های رسانه ای دست چند تا شرکت عمده است اینجوری کار می کنه. ظریف و نامحسوس.

گفتم اینجا درد و دل کنم. ببینم شاید اینجا هم سانسور میشم یا نه؟

15 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2021-04-28 22:22:18 +0430 +0430

↩ Ado_Den_Haag
بله توی جریان انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا دیگه توییتر هر گونه رودربایستی و ریاکاری رو کنار گذاشت. آیت الله جک دورسی علنا شمشیر رو از رو بست و نشون داد که چه کثافتی پشت این ادعای آزادی بیانه.


4 ❤️

2021-04-28 22:32:01 +0430 +0430

↩ derogon
۱. من تو ایران ننشستم. قبل اظهار فضله دست کم پروفایلم رو نگاه کن.
۲. اخبار تقلب در انتخابات رو از طریق اکانت های خود آمریکایی ها دنبال می کردم که شواهد دست اول داشتند از انواع تقلب. از راه های مختلف مثل رای سازی. تولید انبوه آرای پستی باطله. شمارش آرای منقضی و دستکاری در آمار توسط ماشین هایی که توسط شرکت های متصل به دموکرات ها بودند. توی حوزه هایی مثل میشیگان و شهرهای پرجمعیتی مثل دیترویت که اکثریت سیاهه همه چی دست سیاه ها و همدست های دموکرات شون بود و همون قدر نظارت روی کارشون بود که روی انتخابات زیمباوه هست.
البته همه این تقلب کاری ها همگی با دقت کامل هماهنگی با مقامات دموکرات محلی انجام میشد تا کمترین شاهد دست مخالفان داده نشه.
۳. در ایالت های دموکرات قضات هم آبی بودند بنابراین هر گونه شکایت رو به بهانه نبود شواهد کافی سرکوب کردند.

۴. رسانه های مین استریم هم که همگی گلوبالیست و دست جهودها هستن و بی بی سی حرومزاده هم البته شریک این جرم بود. این بنگاه های مهندسی افکار عمومی همه تلاش شون رو کردند که شواهد تقلب رو سرکوب کنند و شکایت ها رو بی اهمیت جلوه بدهند. برای همین کسی که منبع اخبارش این هفت خواهران رسانه ای بوده باشه تبعا روایت دروغین اونا رو شنیده نه شواهد واقعی تقلب رو.
4 ❤️

2021-04-28 22:45:30 +0430 +0430

دوست عزیز در دوره اینترنت و تکنولوژی زندگی میکنیم،این یعنی اینکه برای هر عملی یک عکس العملی وجود داره،برای این مشکل هم میشه یه کارایی کرد،من این مشکلو البته به نحو دیگه ای با یوتیوب داشتم…شما هرجا به اون کلمه ای که میگی سانسور میشه رسیدی بزارش تو گیومه یا پرانتز و بعد حروفشو با یک فاصله تایپ کن و یا یک دش بینشون بزار،اگرم باز پست نشد حروفشو برعکس بنویس و در اتتهای متنت موضوعو توضیح بده!اما خب درسته و دردناکه که حتی این رسانه های با ادعای آزادی هم کاملا آزاد نیستن!

1 ❤️

2021-04-28 22:46:33 +0430 +0430

↩ داریوشم
عجب. شما شاهد چه جور سانسوری بودید؟

0 ❤️

2021-04-28 23:33:32 +0430 +0430

دقیقا همینه ، بد ذات ترین نژاد هم سیاهپوست هان ، صد ساله دارن با مظلوم نمایی و اینکه همه دارن مارو تحقیر میکنن کلی خلاف و جنایت میکنن ، نود درصد جنایتکارای آمریکا سیاهن ، ولی تا پلیس میگیرشون سریع انجمن های حمایت از سیاه پوستا میان و کمپین راه میندازن ،

0 ❤️

2021-04-29 00:12:58 +0430 +0430

ایطو که پداس روزگاری زنا، سیاهپوستا، گرایشای LGBT و… کف هرم قدرت بودن، حالا یواش‌یواش دارن میان اون بالا و جای مظلوم و ظالم عوض میشود با سیاستِ زور معکوس. ینی هموجور که خودشون بخاطر هویتشون مورد سرکوب واقع شده بودن حالا بقیه رو سرکوب میکنن و خودشونم یجورایی صرفاً بخاطر هویتشون این دفه دارای امتیاز هم میشن و پاک و معصوم و مبرا از هرگونه انتقادی نیز واقع خواهن شد و زیر یه چتر مقدس هم قرار میگیرن چنان که دیگه هر کی سر هر جریانی بهشون گف بالا چِشِت ابروست زارتی میشود راسیست، زن‌ستیز، هموفوب و…

نمونه‌ش این پست عجیب غریب از پیج گاردین:
https://www.instagram.com/p/CONYbu_NuSf/

ناگفته نماند که خودم به هیچ وج طرفدار این کونبچه نیسم ولی اینچنین که گاردین گارد گرفته نسبت به مدل موهاش چیزی جز قدیس‌سازی از سیاهپوستا نیس! امروز پشمام ریخ وختی همچین پستی رو دیدم…

3 ❤️

2021-04-29 10:12:48 +0430 +0430

↩ اسکلت حشری
بله دقیقا حق باشماست. این کمیسرهای فرهنگی به بهانه مبارزه با راسیسم و فمنیسم و ... دیگه هیچ جایی برای آزادی بیان و سبک زندگی باقی نذاشتن. شهروند ایده آل از نظر اینا یه کونی وگن جهود چندرگه بی هنره که لام تا کام حرف خلاف ادب دیپلماتیک نمی زنه و شلوار خودش رو نمی تونه بالا بکشه.... پس دیگه مو بافتن هم نشونه اهانت فرهنگی محسوب میشه! پلیس های پلیتیکال کارکتنس واقعا شورش رو در آوردن.

2 ❤️

2021-04-29 10:14:32 +0430 +0430

↩ کوروشی ام
اینستاگرام مال مارک زوکربرگ جهوده و این جهودها در یک چیز وجه مشترک دارند: ضدیت با ملی گرایی
این بی وطن ها یه دنیای بی مرز و بی هویت میخوان که بتونن توش براحتی استثمار کنند و پول جابجا کنند.

2 ❤️

2021-10-21 06:52:30 +0330 +0330

↩ baaz
به نظرم شما هم مانند سایر هموطنان “ایرانی” حالا هر کجای دنیا که هستید ، دچار توهم شدید توطئه شدید. چون من الان یکی از دوستانم ساکن آمریکاست از سال 80 تا الان بیست ساله ، 50 سالشم هست ، جمهوری خواه به قول خودش کانسرویتو هم هست از اون تندرو ها ، میگه هرکی میگه نمیدونم تقلب شده و فلان شده ، واسه خودش گوه زیادی میخوره ! اتفاقا طرفدار ترامپ هم بود هرچند نقد هاییم داشت که منطقی بود. تو آمریکا و تو اروپا همه جای دنیا این جماعت گیر افتاده در دام توطئه هست منتها ما ایرانی ها خیلی بد رد دادیم…

0 ❤️







‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «