سلطه گری احساسی

1400/01/20

راهنمای کامل و قدم به قدم

سلطه‌گری برای شما به چه معناست؟ احتمالا مثل سایرین شما هم به شدیدترین و افراطی‌ترین کارها فکر می‌کنید. ولی سلطه‌گری اصلا لازم نیست شدت و حدت داشته باشد. در حقیقت می‌توان بدون تحمیل درد از سلطه‌گری احساسی لذت برد و خیلیها این کار را انجام می‌دهند.
شاید موقع شنیدن این کلمه به یاد غل و زنجیر و شلاق و تنبیه بیفتید ولی سلطه‌گری فقط در این قالب انجام نمی‌شود. تبادل قدرت لزوما هاردکور و بی‌رحمانه نیست. چنین چیزی برای برخی اصلا تحریک کننده نیست. به سلطه‌گری احساسی خوش آمدید.

سلطه گری احساسی sensual domination چیست؟


سلطه‌گری احساسی نوعی سلطه‌گری است که یا بر احساسات و لذت/پاداش به جای درد و تنبیه تمرکز می‌کند یا اصلا هیچ درد/تنبیهی ندارد.‌ شاید متناقض به نظر برسد ولی اینطور نیست. خیلی‌ها از سلطه‌گری احساسی لذت می‌برند به سه دلیل: مدل ترجیحی BDSM آنهاست، مقدمه‌ای برای این سبک زندگی محسوب می‌شود و برای یکنواخت نشدن جلسات شدید و افراطی.
بعید است که شما از طریق سلطه‌گری احساسی به شریک خود صدمه بزنید یا صدمه ببینید. پس یک جور پا در آب زدن برای سنجش دماست تا ببینید از تبادل قدرت اصلا خوشتان می‌آید و اینکه تمایل دارید به BDSM در آینده جدی‌تر فکر کنید یا نه.
سلطه‌گری احساسی برای هر کسی که سابقه‌ی تجاوز جنسی یا روابط سواستفاده گرایانه دارند گزینه‌ی خوبیست. شاید از BDSM خوشتان بیاید ولی به چیزی نیاز دارید که آرام آرام شما را وارد مهلکه کند.

احساسی=تمرکز بر حواس


سلطه‌گری احساسی بر حواس تمرکز می‌کند. مثلا یک تکه خز یا پر را روی پوست شریک بکشید. بدنش را با ابریشم یا حریر نوازش کنید. در حقیقت برای خلق صحنه‌ی سلطه‌گری احساسی‌ای مورد نظرتان، دستتان کاملا باز است.

  • چشم بند: یک شال یا تی شرت لوله شده یا کراوات را استفاده کنید.
  • ابزار بانداژ سبک: دستبند و طناب‌هایی که به زیر تخت بسته می‌شوند برای سلطه‌گری احساسی خوب جواب می‌دهند. به آسانی می‌توان از آنها خارج شد ولی همچنان صحنه‌ی بی نقصی تحویل می‌دهند.
  • یخ: با یک تکه یخ روی پوستش اذیتش کنید. نوک ممه و ناحیه ی تناسلی خیلی حساسند. یا می‌توانید موقعی که بین پاهایش می‌روید تکه یخ را بین لب‌هایتان بگذارید.
  • پر و خز: اینها ایجاد یک حس نرم و سبک مثل نسیم می‌کنند.
  • شمع‌های ماساژ: شمع‌هایی که از روغن نارگیل یا مواد مشابه ساخته شدند، در دمایی پایین ذوب می‌شوند. حتی دمای بدن هم می‌تواند منجر به ذوبشان شود. آن‌ را روی بدن شریک بریرید و پوستش را بمالید تا ماساژی ریلکس کننده محسوب شود.
  • لباس خواب و کاستوم: جوری لباس بپوشید که از نظر بصری مرد را تحریک کنید یا در نقش فرو روید.

قطعا یک عالم ابزار دیگر وجود دارد که می‌توان برای سلطه‌گری احساسی به کار برد. چطور می‌توانید تمام حواس از جمله شنوایی بویایی و چشایی را به کار بگیرید؟
برای صحنه برنامه‌ریزی کنید و آیتم‌های مورد نیاز را آماده کنید. اگر می‌خواهید بانداژ کنید باید کلید یدک یا تیغی دم دست باشد که در مواقع اورژانسی سریعا از بانداژ خارج شوند.
خیلی از سلطه‌گران احساسی روی لذت دادن به مطیع تمرکز می‌کنند. پس خواسته‌ها و احتیاجات مطیع را دریابید و تامین کنید. متوجه خواهید شد که در دست گرفتن لذت شخص دیگر بدون هیچ فکر خودخواهانه‌ای، چه حس قدرتمندی دارد. البته سلطه‌گری احساسی می‌تواند خیلی برای فاعل تحریک‌کننده باشد.
سلطه‌گران معمولا اشاره می‌کنند که سلطه‌گری احساسی صرفا جسمانی نیست. بلکه شما دارید روح و ذهن یک نفر دیگر را هم به دست می‌گیرید. برای برخی سلطه‌گری احساسی رمانتیک‌تر و عاطفی‌تر از سایر انواع BDSM است. ممکن است فقط برای یک جلسه انجام شود یا بین شرکایی که رابطه‌ی عاشقانه با هم ندارند. معمولا بین زوج‌های متاهلی که پیوند‌ قوی‌ای با هم دارند، این نوع سلطه‌گری رایج است.
شاید حتی متوجه شوید که سلطه‌گری احساسی و بانداژ سبک رابطه‌ی شما را تقویت می‌کند؛ چون باید نسبت به تمایلات خود صادق باشید،به نیازهای شریک توجه کنید و خواسته‌های خود را از هر موقعی واضح‌تر بیان کنید.
به این شکل سلطه‌گری احساسی شاید نسبت به سایر مدل‌های BDSM کمتر کینکی باشد و شاید برای برخی زیادی ملایم باشد.

پاداش، نه تنبیه


اگر ایده‌ی سلطه‌گری احساسی را می‌پسندید، شاید به خاطر این است که از درد و تنبیه خوشتان نمی‌آید. خوشبختانه سلطه‌گری احساسی چیدمان عالی برای پاداش را دارد. وقتی مطیع فرمانبری می‌کند، پاداش داده می‌شود‌. وقتی شما مطیع هستید، مرد می‌تواند از طریق تحریک دستی یا دهانی، اسباب‌بازی یا حتی سکس به شما لذت دهد.
برای کسانی که تحقیر و بی‌رحمی صحنه‌های BDSM را دوست ندارند، سلطه‌گری احساسی پیشنهاد دیگری دارد: تمجید. به مردتان می‌گویید که چه پسر خوبی است و او را با شیرینی نوازش می‌کنید. او عشق و صمیمیت شما را به دست آورده و شما با کمال میل آن را ابراز می‌کنید.
سلطه‌گری احساسی با برخی نقش‌های رول پلی خوب جفت می‌شود. هر نقشی را که در آن سلطه‌گر انسانی مهربان و خیرخواه و مطیع فردی وفادار است، تصور کنید. مثلا مامی/پسر و ددی/دختر.
نباید به دنبال روشی برای پاسخ به ناامیدی بگردید. به جاش، باید به او کمک کنید موفق شود؛ تا به او نشان دهید چقدر خوب بوده است. از طرف دیگر، اطاعت از فرد و تلاش برای تامین لذتش که با پاداش همراه است حسی فوق‌العاده دارد.

جفت کردن لذت و درد

خیلی از کسانی که از سلطه‌گری احساسی لذت می‌برند می‌گویند که درد و لذت دو روی متضاد سکه است؛ سکه‌ی تحریک. هر چه بیشتر لذت دهید، شریک درد بیشتری را می‌تواند تحمل کند. از این نکته به نفع خود بهره برید تا آستانه تحمل شریک یا خودتان را بالا برید یا حتی خود را شرطی کنید تا از آن لذت ببرید.
یک متد این است که شریک را طوری تحریک کنید که به اورگاسم نزدیک شود. مثلا با هندجاب یا بلوجاب. وقتی به اورگاسم نزدیک شد، می‌توانید او را نیشگون بگیرید یا خراش دهید.
در زمان اورگاسم تحمل خیلی بالاتر می‌رود. می‌توانید اسپنک بزنید، نوک ممه را نیشگون بگیرید یا گاز بگیرید. وقتی که دیگر از پل رد شده بود و نمی‌توانست برگردد، این تحریکات شدت اثر را بیشتر می‌کنند. اگر این کار را درست انجام دهید می‌توانید تنها با با این کارها او را به اورگاسم برسانید.
از طرف دیگر می‌توانید از درد یا سایر تکنیک‌ها برای خراب کردن اورگاسمش استفاده کنید.
همچنان می‌توانید اسپنک، flogging یا سایر فعالیت‌های Bdsm موردعلاقه‌ی خود را اضافه کنید. فقط از ابزارهای سبک‌تر استفاده کنید و جلسات را طولانی نکنید که طاقت شریک تمام نشود. مثلا یک flogger کوچک یا یک کفگیر که با خز پوشانده شده بهتر از ترکه هستند.
لازم نیست که حتما درد و لذت را برای سلطه‌گری احساسی با هم ‌ترکیب کنید. این فقط یک آپشن برای شماست.

مراقبت‌های بعدی را فراموش نکنید


صرفا چون سلطه‌گری احساسی نسبت به بقیه‌ی سلطه‌گری‌ها شدت کمتری دارد، به این معنا نیست که شما را خسته نخواهد کرد. مطمئن شوید که بعد از صحنه با شریک‌ حرف می‌زنید تا هر دو به تعادل برسید. شاید دچار فرسودگی جسمی و عاطفی نشده باشید ولی کمی در آغوش گرفتن و یک لیوان آب خوردن کسی را نکشته!
بحث امنیت شد، عاقلانه است که همیشه کلمه‌ی ایمن مشخص کنید حتی اگر فکر می‌کنید به آن نیاز پیدا نخواهید کرد. کلمه‌ی ایمن اجازه می‌دهد که از حال مطیع باخبر شوید و می‌گذارد که او هر موقع احساس کرد توانش تمام شده، به شما اطلاع دهد.
یک سیستم محبوب، چراغ راهنمایی است. قرمز زرد سبز. درست مثل چراغ، این رنگ‌ها به شما می‌گویند آزادانه ادامه دهید،با احتیاط بروید یا کلا متوقف شوید. اگر مطیع پوزبند زده، متد جایگزینی برای وی در نظر بگیرید. مثلا ضربه زدن به تاج تخت یا انداختن توپ.
شاید هیچ وقت به کلمه‌ی امن احتیاج پیدا نکنید ولی داشتنش که ضرر ندارد.
البته که می‌تواند مستقیما حالش را بپرسید و ببینید از اتفاقاتی که می‌افتد راضی است یا نه.

جاها را عوض کنید

در این تاپیک هم گفتیم چطوری بر مرد سلطه‌گری احساسی داشته باشید و هم مزایای مطیع بودن در این شرایط را برشمردیم. شاید به طور طبیعی به یک طرف این طیف کشیده شوید ولی برخی قابلیت نقش پذیری در هر دو جایگاه را دارند که بهشان سوییچ (switch) گفته می‌شود. شما و مردتان می‌توانید نوبتی به یکدیگر سلطه داشته باشید. دیدن اینکه او چه نقشه‌هایی برای سلطه‌گری‌اش در سر دارد و یا سورپرایزش هنگام مواجهه با صحنه‌ای که شما چیدید، بسیار جالب خواهد بود.
چه تازه به بحث دام/ساب رسیدید و چه دوست داریم چیزی ملایم را تجربه کنید، سلطه‌گری احساسی به شما اجازه‌ی امتحان تبادل قدرت را بدون وسط کشیدن عناصر خشونت‌آمیز Bdsm)که ممکن است دلهره‌آور و ترسناک باشند) می‌دهد.

منبع

17 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2021-04-09 18:19:04 +0430 +0430

↩ om1d00
سپاس از خوانش

2 ❤️

2021-04-09 19:27:36 +0430 +0430

حالا متوجه شدم جریان اون شمع ها رو! انگار نمی سوزونه پس!

مرسی🌷

2 ❤️

2021-04-09 20:03:48 +0430 +0430

↩ negar93
نه اونا میسوزونه!هدفش در سوزانندگیشه(البته ن ب اندازه‌ی شمع معمولی)
اینا شمع ماساژه که فرق داره

2 ❤️

2021-04-09 21:46:45 +0430 +0430

↩ Itried
چه جالب باشد 🔥

1 ❤️

2021-04-22 15:19:51 +0430 +0430

بصورت احساسی رو دوست دارم بعضی وقتا امتحان کنم و هرچی خانوم گفت بگم چشم ولی ملایم و احساسی .
و اینک محدود له همون لحظه و سکس باشه و زن این درک رو داشته باشه و تاثیرش روی کل زندگی نباشه .

1 ❤️

2021-04-29 10:32:33 +0430 +0430

مرسی ارزوی من تجربه همین حس زیر نظر یه حرفه ای است 🥰
کلا استفاده ابزاری از بدتم رو دوست دارم

0 ❤️

2021-05-15 00:05:18 +0430 +0430

خوب بود

0 ❤️







‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «