سن و سکس

1399/10/12

رابطه جنسی پس از 70 سالگی واقعا چگونه است، برگرفته از مستند جدید XConfession
افراد میانسال می‌خواهند که درباره‌ی سکس افراد مسن‌تر بیشتر بدانند و اریکا لاست می‌خواهد این را به آنها نشان بدهد‌.


اولین صحنه‌ی مستند جدید جنسی کارگردان مستقل پورن اریکا لاست، Soulsex، دو دست بسته شده را نشان می‌دهد. یکی کاملا کک و مکی است و دیگری نرم و لطیف به نظر می رسد. صحنه‌ی دوم یک زن جذاب و با صورتی شاداب را نشان می‌دهد که لبخندی آرام و موهای خاکستری دارد. او به آرامی ران پارتنرش را لمس میکند می‌گوید: او بهترین دوست من است. اگر می‌دانید که مستند‌های جنسی لاست چگونه کار می‌کند، پس حتما در جریان هستید که بعد از بخش مصاحبه، ما قرار است که سکس این زوج را ببینیم. کاملا درست شنیدید، حدود ۱۲ دقیقه که در آن آنی كمپبل ۷۱ ساله و جان کمپبل ۷۲ ساله، هر دو برهنه، دست‌ها و پاهایشان به دور هم پیچیده‌اند.

آنها در سال ۲۰۱۳ از طریق یک سایت دوست‌یابی آنلاین با همدیگر آشنا شدند. آنی، که در رشته‌ی علوم اعصاب در دانشگاه آکسفورد تحصیل کرده بود، در نهایت به دنبال علاقه واقعی خود یعنی مستندسازی رفت و در نهایت برنده جایزه آکادمی هنرهای فیلم و تلویزیون بریتانیا شد. جان نیز شش فرزند دارد و تاجر بازنشسته نفت و حمل‌ونقل دریایی است. آنها اکنون دوره‌هایی مانند هنر و علوم روابط عاشقانه را تدریس می‌کنند و هر روز با یکدیگر سکس دارند. آنی از طریق اسکایپ از خانه‌اش در جزایر قناری که با جان آن را خریده‌ است، به من گفت: اگر ما به ۱۰۰ سالگی هم برسیم، حتما در آن زمان هم سکس خواهیم داشت.

افراد در سن آنی و جان سکس زیادی دارند - یک مطالعه در اکتبر ۲۰۱۷ توسط موسسه‌ی نظرسنجی ملی دانشگاه میشیگان در مورد پیری سالم گزارش داد که بیش از نیمی (۵۴ درصد) بزرگسالان بین ۶۵ تا ۸۰ سال موافق بودند که سکس برای کیفیت کلی زندگی‌شان مهم است - اما شما آن را نمی‌دانستید.

صحنه های جنسی موجود در تلویزیونی تمرکزشان روی نوجوانان و افراد بین ۲۰ تا ۳۰ سال است - بجز یک مورد استثنا گریس و فرانکی‌ (Grace and Frankie)، سریالی که تمرکزش روی دو زن مجرد در دهه‌ی هفتم زندگی‌شان و زندگی جنسی آنهاست، خلاف جریان اصلی حرکت می‌کند - و پورنوگرافی نیز به طور مشابه روی جوانان متمرکز است. شیر تارنت، استاد و نویسنده‌ی «چه کسی درباره تمایلات و جنسیت می نویسد» می گوید: “MILF” سومین اصطلاح جستجو شده در Pornhub در سال گذشته بود، اما بازیگران زن در فیلم‌های دارای برچسب «MILF» می‌توانند حتی ۲۵ ساله باشند. به زبان ساده، افراد سالمند اغلب از مکالمه و فضای جنسی جا مانده و خارج شده‌اند.

بری میلز، مدیر گاما فیلم، که یکی از بزرگترین و فعال ترین شرکت های تولید پورن در لس آنجلس است، می گوید: هیچ سریالی وجود ندارد که واقعاً نشان دهد زمانی که شما از آن سن و تجربه برخوردار باشید، قدرت جنسی و احساسی فوق العاده‌ای به همراه آن در شما ایجاد شده است. در ۱۹ دسامبر، او اولین قسمت از مجموعه‌ای به نام سن و زیبایی (Age & Beauty) را منتشر کرد، که تمرکز آن روی زنان جاافتاده یعنی ۴۵ سال به بالاست.


به همین دلیل آنی و جان می‌خواستند با لاست کار کنند: آنها چند نکته می‌دانند و دوست داشتند که آنها را به اشتراک بگذارند. در دوره‌ای که جوانان سکس را از طریق پورن آنلاین رایگان یاد می‌گیرند، جایی که ارضا روی صورت، سکس مقعدی و سکس‌های یک شبه رایج است، آنها می‌توانند با کمی راهنمایی و تشویق، سکس آهسته و با احساسی را که آنی و جان آن را «سکس روح» می‌نامند، کشف کنند. همه ما می‌توانیم.

آنی که این تمرین را فقط چند سال پیش آغاز کرده است، می‌گوید: من قبلا ارگاسم و حتی ارگاسم‌های متعدد و پشت هم را در سکس معمولی تجربه کرده بودم، اما این بسیار متفاوت است. ارتباط عمیق نکته و هدف است، نه ارگاسم. وقتی شما واقعاً ذهن خود را روی احساسات خود متمرکز می‌کنید، خودتان را پرورش می دهید اما به بیان دیگر یعنی شما پارتنرتان را نیز رشد و پرورش می‌دهید.

«MILF» سومین اصطلاح پر جست‌وجو جستجوی *Pornhub* در سال گذشته بوده است، اما بازیگران زن در آنها می‌توانند حتی ۲۵ سال داشته باشند. به زبان ساده، افراد سالمند اغلب از مکالمه و فضای جنسی جا مانده و خارج شده‌اند.
فیلم *XConfession* آنها، **Soulsex**، در ۱۴ مارس آماده و در دسترس خواهد بود. اطلاعات بیشتر در مورد این پروژه را در مکالمه ما با لاست در ادامه بخوانید.

ALLURE: چه چیزی شما را به سمت آنی و جان سوق داد؟
اریکا لاست: به نظر من آنها دو فرد جالب هستند که حرف‌های زیادی برای گفتن دارند و ما از روابط آنها می‌توانیم چیزهای زیادی یادبگیریم. مردم باید کمی بیشتر درباره این کل مفهوم سکس آهسته، “سکس روح” - خودآگاهی در تجربیات جنسی خود، فکر کنند. من همچنین سالها بود که می‌خواستم درباره‌ی زوجی سالمند فیلم بسازم، اما افراد فعال و با انرژی که سن‌شان بیش از ۳۵ باشد، در پورنوگرافی زیاد نیستند. نینا هارتلی ‌های زیادی وجود ندارد {۱}.

ALLURE: فکر می‌کنید چرا اینطور است؟
اریکا لاست: بازار و تقاضا‌، حدس می‌زنم. اما احتمالاً به این دلیل است که بسیاری از افراد برای کسب درآمد وارد پورن شده و سپس از آن خارج می‌شوند. ما مثل همیشه در مورد پورن‌استار‌ها این پیش‌داوری را داریم: ما آنها را موجوداتی عجیب و غریب می‌دانیم که در سکس‌های گروهی (orgy) و مهمانی‌های جنسی هستند. اکثر آنها اصلاً اینگونه نیستند. بازیگرانی که من با آنها برخورد داشته‌ام برای آینده خود هدف و اشتیاق دارند و برنامه‌ریزی می‌کنند. آنها قصد دارند مبلغ مشخصی پول بدست آورند که در این کار شما خیلی سریع می توانید این کار را انجام دهید. یک آپارتمان بخرید، و مورد بعدی [خواسته/هدف بعدی] را پیدا کنید.

ALLURE: چرا در وهله اول می‌خواستید یک زوج جاافتاده را به نمایش بگذارید؟
اریکا لاست: من می‌خواستم نشان دهم که سکس حتی با اندام‌های مسن نیز می‌تواند کاملا زیبا و شگفت انگیز و جذاب باشد. ما هرگز چنین چیزی را نمی‌بینیم. این ممکن است در پورن یک جای خالی در بین دسته‌بندی‌ها باشد، اما بجای آن از عبارت زشت و زننده‌ و فتیش‌مانند «مادر/پدربزرگ‌ها (grannies)» استفاده می‌کنند.

ALLURE: این دسته فتیش شده است زیرا ایده‌ی سکس زنان مسن در این مورد بخصوص نوعی تابو است؟
اریکا لاست: دقیقا. این اصلا چیزی نیست که من می‌خواستم انجام دهم. من فقط می‌خواستم یک فیلم صادقانه بسازم که دو نفر و رابطه فوق‌العاده آنها را نشان می‌دهد. مفهوم جان و آنی در مورد “سکس روحی” پیامی قدرتمند است. در مورد زوج‌های در رابطه‌های دراز مدت و طولانی این موضوع بسیار اهمیت دارند که هر روز یکدیگر را لمس کنند و با هم تماس داشته باشند. وقتی این کار را متوقف می‌کنیم، برآورده کردن خواسته‌های یکدیگر را متوقف کرده‌ایم و این رابطه خاص را از بین خواهیم برد. این یک روش قدرتمند است، به خصوص در این جهانی که ما در آن زندگی می‌کنیم، جایی که همه چیز خیلی سریع و خشمگین است. چهار دقيقه! بووووم! بووووم! بووووم! برو! برو! برو! از دیدگاه دوربین‌های مهم و اصلی پورنوگرافی، سکس به چیزی بسیار پرخاشگرانه تبدیل شده است. موضوع فقط درباره‌ی دخول سخت و خشن است.

ALLURE: موانع دیگر کار با بازیگران جاافتاده چه چیز‌هایی بوده است؟
اریکا لاست: سختی پیدا کردن افراد مناسب، اما این موضوع [سختی انتخاب] همیشه در انتخاب بازیگران وجود دارد. برای من، پیداکردن افراد مناسب یک روند طولانی است. من باید اطمینان حاصل کنم که ما در یک تیم هستیم و ارزش‌ها و باور‌های یکسانی داریم. جان و آنی کاملا این شکلی هستند. بسیاری از ما این در مورد بدن خود مضطرب و نگرانیم؛ و فکر می‌کنم تماشای افرادی که از نظر جنسی و شخصیتی قوی هستند در فیلم‌ها می‌تواند به ما کمک کند اعتماد به نفس بیشتری پیدا کنیم.


ALLURE: ما بیشتر از هر زمان دیگری در تاریخ عمر می‌کنیم، بنابراین تماشای جان و آنی به من امید می‌دهد که زندگی جنسی من نیز طولانی باشد. همچنین، من عاشق این هستم که هر دوی آنها با وجود شرایط و اتفاقات هنوز با استفاده از روش‌های خاصی تحریک می‌شوند.
اریکا لاست: بله، حتی بعد از اینکه افرادی در نزدیکی آنها مردند. آنی دوتا از پارتنرهای خود را به علت سرطان از دست داد. او و جان پنج سال پیش با هم آشنا شدند، بنابراین به نوعی آنها هنوز در یک رابطه‌ی تازه و جدید هستن! وقتی افرادی در این سن را می‌بینید، شما معمولا تصور می‌کنید که آنها مدت طولانی در کنار هم بوده‌اند. اما نه - بعداً در ادامه‌ی زندگی هم می‌توانید تجربیات دیگری با افراد جدید داشته باشید و هم از نظر جنسی و هم از بعد انسانی تکامل پیدا کنید.

ALLURE: این فیلم بخشی از مجموعه‌ی مستند‌های جنسی شماست، اما آیا شما آن را پورن حساب می‌کنید؟
اریکا لاست: جان و آنی آن را پورن نمی‌دانند، اما تعریف پورن مشکل است. برخی آن را نوعی فیلم که سکس را به شکلی واضح سکس را نشان می‌دهد، تعریف می‌کنند. آیا این فیلم سکس را به شکلی واضح نشان می‌دهد؟ بله. اما، در جامعه ما، پورن دارای مفاهیم منفی و بد زیادی است. بیشتر ما، وقتی چشم هایمان را می‌بندیم و به پورن فکر می کنیم، فقط سینه و باسن در سایت‌های سکسی به ذهنمان می‌آید. این موضوع نه تنها اروتیک نیست بلکه زشت و زننده است، و این فیلم به وضوح با آن متفاوت است.

ALLURE: من به پورن به عنوان فیلمی فکر میکنم که سکس را به طور واضح نشان می‌دهد و قصد دارد بیننده را تحریک کند. بنابراین، به بیانی پورن بودن بستگی‌ به نگاه ببینده دارد، درست است؟ زیرا بیننده مشخص می‌کند چه عواملی او را تحریک می‌کند؟
اریکا لاست: من قطعاً این فیلم را به قصد تحریک کردن ساختم، زیرا این همان کار من است. این فقط یک نوع تحریک متفاوت نسبت به چیزی است که ما به آن عادت داریم. بیشتر داستان‌های XConfession تخیلی و ساختگی هستند‌، اما اخیراً من فیلم هایی می‌سازم که در آن با زوج‌های واقعی آشنا می‌شویم و چگونگی سکس آنها را در زندگی عادی آنها می‌بینیم. هدف این است که این مستندها ایده‌های مختلفی در مورد سکس به شما نشان بدهد، زیرا من فکر می‌کنم مردم - همه‌ی ما - سوالات زیادی درباره‌ی سکس داریم.


ALLURE: در 10 سال گذشته، رسانه‌های جریان اصلی سازنده‌ی پورنوگرافی زیبایی فیلم‌سازی و اروتیک بودن را از دست داده است. این فیلم‌ها صرفا نمایش اعضایی از بدن هستند. ما این هدف را که واقعاً رابطه جنسی را در مردم ببینیم از دست داده‌ایم، موافق‌اید؟
اریکا لاست: بله، و حتی تمایلات جنسی و انواع مختلف آن. منظور این نیست که پورن تنوع ندارند و به موضوعات محدودی می‌پردازد، بلکه منظور شیوه‌ی نمایش آن است. در این سایت‌های سکسی، هر نوع از تمایل و سلیقه‌ی جنسی ما تبدیل به فتیش می‌شود: اگر بدن پرتر را دوست داریم، در دسته‌ی “کون بزرگ (big ass)” قرار می‌گیریم. اگر ما بیش از 35 سال سن داشته باشیم‌، “MILF” هستیم. اگر ما سیاه پوست باشیم، پس “ebony” هستیم. این یکی از مشکلاتی است که باید درباره آن صحبت کنیم، زیرا در هیچکدام از جنبه‌های دیگر زندگی، اجازه نمی‌دهیم که چنین اتفاقی بیفتد.
پورن به شکلی این حق را بدست آورده است که در فضایی چنان آزاد باشد که به آن اجازه‌ی رفتار‌های نژادپرستانه و استفاده از زبانی زن‌ستیزانه را می‌دهد. اگر به Redtube یا Pornhub بروید و مواردی مانند “tiny teens getting destroyed”، “ناخنک زدن به خواهر منحرفم” و “لاتین‌تبار‌های جنده” را مشاهده خواهید کرد {۲}. ما باید در مورد آن دوباره فکر کینم، زیرا پورن به یک ژانر و جریان عظیم و تأثیرگذار تبدیل شده است. قبلاً اینگونه نبود: پورن به شکل رایگان در هر زمان و مکانی در اختیار همه نبود. این موضوع به شکلی اساسی از ۱۰- ۱۲ سال قبل با آمدن اینترنت تغییر کرد. بسیاری از مردم احساس می‌كنند كه نمایندگی و صدایی [در جامعه] ندارند. بینندگان مسن‌تر می‌خواهند که آنها هم در این فضا حساب شوند.

ALLURE: این انگیزه اصلی شما برای انجام کاری است که می‌کنید، درست است؟ بنابراین بسیاری از افراد با تماشای این چیزها در مورد رابطه جنسی یاد می‌گیرند.
اریکا لاست: آنها آن را [پورن متداول] می‌بینند و سپس سعی می‌کنند آنچه را دیده‌اند در دنیای واقعی تکرار کنند. ما باید کودکان را بهتر از اینها آموزش دهیم. من دلم ‌نمیخواهد دخترانم را بدون گفتگو با آنها در مورد الکل و مواد مخدر و خطر اینکه لیوان‌شان را بدون توجه در جایی بگذارند، به یک بار مشروب بفرستم؛ اما ما به کودکان بدون هیچ توضیحی در مورد چیزهایی ممکن است ببیند و درگیر آن شوند دسترسی کامل به اینترنت می‌دهیم.
در بعضی از ساعت‌ها، در برخی کشورها، ترافیک اینترنت به سمت سایت های پورنوگرافی، یک سوم استفاده از کل اینترنت را تشکیل می‌هد. این رقم عظیمی است. نشان دادن سکس واقعی و حقیقی، سکس اصیل مهم است. این چیزی نیست که فقط برای بدن‌های زیبا، جوان و سفید باشد. این برای همه است.

ALLURE: برگردیم به جان و آنی؛ شما می‌خواستید با یک زوج مسن فیلم بسازید چراکه احساس کردید که آنها اغلب فضای رابطه‌ی جنسی کنار گذاشته می‌شوند، اما این کار همچنین به دلیل درخواست مخاطبان شما بوده است، درست است؟
اریکا لاست: XConfession اجتماعی از مردم است و آنها برای من نامه و نظر می‌نویسند. آنها به من بازخورد انتقادی می‌دهند و به من می‌گویند که چه نوع فیلم‌هایی را دوست دارند که ببینند و یکی از درخواست‌هایی که من زیاد می‌گیرم درخواست برای فیلم‌های بیشتری از افراد و بدن‌های مسن است.

ALLURE: آیا آنها توضیح می‌دهند که چرا؟
لاست: بسیاری از مردم احساس می‌كنند كه نمایندگی و صدایی [در جامعه] ندارند. بینندگان مسن‌تر می‌خواهند که آنها هم در این فضا حساب شوند. همچنین از طرف ترنس‌ها و زنان آفریقایی-آمریکایی هم درخواست‌هایی دارم. مورد دوم برای من سخت است چراکه من در اروپا زندگی می‌کنم. ما اینجا در اروپا به اندازه شما در ایالات متحده بازیگر سیاه نداریم و اینکه فردی بخواهد برای ضبط یک فیلم با هواپیما به اینجا پرواز کند هم گران در‌ می‌آید.
من شروع به کار با کارگردانان مهمان {۳} کرده‌ام که فیلم نیز می‌سازند. افراد ترنس نیز می‌خواهند که [در جامعه] حساب و دیده شوند، اما من فکر می‌کنم آنها خودشان در ارائه آنچه می‌خواهند ببینند بهتر از من هستند. من می‌خواهم فیلم‌هایی برای مخاطبانم بسازم که دلشان بخواهد ‌آنها را ببینند. من می‌خواهم مخاطبانم را به چالش بکشم تا بفهمم چگونه افراد با یکدیگر از نظر جنسی ارتباط برقرار می‌کنند.

ALLURE: با این توضیحات پس امید دارید که مردم با تماشای جان و آنی چه چیزی را بفهمند؟
اریکا لاست: آنچه امیدوارم این است که آنها ببینند سکس چیزی است که احتمالاً تا انتها و در طول زندگی همراه‌شان خواهد بود و از وسواس زیاد که این کار [سکس] فقط برای جوانان است دست بردارند. فکر می‌کنم گاهی دیدن مساوی باورکردن است. ما می‌توانیم در مورد چگونگی سکس افراد مسن صحبت کنیم، اما در تماشای آن چیزی وجود دارد که باعث کلیک روی این فیلم می‌شود.

منبع

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
توضیحات مترجم:
1. نینا هارتلی از پورن‌استار‌های معروف که چند دهه‌اس در این زمینه فعال و مشغول و هم از نظر مدت حضور در این صنعت و تعداد فیلم‌هایی که بازی کرده و موارد مشابه جز رکورد داران محسوب میشه.
2. دو مثال از سایت‌های معروف پورن، که همینطوری که اشاره شده اگر یه چرخ ساده در این سایت‌ها بزنید بسیاری از مطالب اونها با ارزش‌های روز مثل برابری زن و مرد همخوانی نداره که البته این موضوع داره کم کم تغییر میکنه؛ و به عنوان مثال هم چند تا کلمه و تیتر توهین‌آمیز که به وفور در این فضا‌ها دیده میشه رو مثال زده.
3. کارگردان مهمان به حالتی گفته میشه که کارگردان اصلی کار از یه نفر دیگه که به نظرش در اون زمینه تخصص داره دعوت میکنه که در کارگردانی اثر کمکش کنه.

6930 👀
4 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2021-01-02 07:07:05 +0330 +0330

جالب بود

خدا به داد برسه انگار مردها تو هیچ سنی دست بردار نیستن

2 ❤️

2021-01-02 14:09:34 +0330 +0330

دیدنش حتما جالبه، من که دوس دارم ببینم.
فکر می کنم این کارگردان علاقه داره فیلم های پورن هنری بسازه و خب خیلی خوب و جذابه :)
خیلی هم موضع داره نسبت به پورن!! واقعا همه فیلماشون خشن و نژادپرستانه نیست و هر کسی طبق علاقه ش فیلم رو انتخاب می کنه دیگه ولی خب اگه کلمات و تیترهاشونو تلطیف و تا حدی خنثی کنن قطعا بهتره.

0 ❤️

2021-01-02 14:13:50 +0330 +0330

↩ moj7878
اینکه چیز بدی نیست، هست؟ واقعا چه اشکالی داره آدما (چه مرد چه زن) تا آخر عمرشون سرزنده باشن و لذت ببرن از زندگی؟

1 ❤️

2021-01-02 15:12:44 +0330 +0330

↩ negar93
اشکالی که نداره خیلی هم عالیه
فقط گفتم چرا این شامل اقاها فقط میشه چون معمولا خانمها اینطوری نیستن
و تو سنهای بالا دیگه تمایلی متاسفانه اکثرشون ندارند

1 ❤️

2021-01-02 16:17:15 +0330 +0330

مرسی خیلی جالب بود

1 ❤️

2021-01-02 17:53:46 +0330 +0330

↩ moj7878
سلام وقتتون بخیر باشه
من در این زمینه به طور خاص (میل جنسی زنان در سنین بالاتر) مطالعه‌ای نداشتم ولی شخصا فکر می‌کنم اگر این موضوع صحیح باشه ریشه‌های روانی داره چون اولا در زنان بعد روانی بسیار مهم‌تره و کلا سیستم پیچیده‌تر از مردانه، در مورد سالمندی من جسته‌و گریخته مطالبی خوندم و اطلاعاتی دارم یه نکته‌ی بسیار مهم در کیفیت و حال افراد سالمند داشتن احساس خوب و مفید بودن و حتی تحقیقاتی هم هستن که رابطه‌ای بین احساس مفید بودن و طول عمر سالمندان مطالعه کردن، در ژاپن گفته میشه (اثبات نشده تا جایی میدونم) یکی از دلایلی که سالمندانش بهتر و سرحال‌تر هستن و طول عمر بیشتری دارن احترام بیش از حدیه که بهشون میذارن و به طرق مختلف باعث میشن حالشون خوب و مفید بودن داشته باشه؛ اینکه کلمه‌ای مثل «پیری» نوعی توهین و فحش باشه باعث نفی وجود سالمند میشه و نه تنها برای لذت‌های خودش ارزشی قائل نیست بلکه حتی آرزوی مرگ و نابودی میکنه، چیزی که اگر برخورد داشته باشید با قشر سالمند میبینید که یه فرم واضحش آرزوی مرگ خودشون و افسردگی‌های شدیده در نتیجه میشه انتظار داشت این آدما به هیچ‌ چیزی من جمله سکس اهمیت ندن؛ و دوم مسئله‌ کنترل و سرکوب زن و میل جنسی در زنانه خصوصا وقتی فرزندآوری و باروری دیگه مفهومی نداشته باشه، زنانی که تعریف خودشون رو در مادری و سکس رو در زاد و ولد میبینن یکی از انگیزه‌ها و هدف‌های اصلی سکسش رو پس از یائسگی از دست داده به علاوه اینکه برخی هستن که پس از یائسگی در ناخودآگاه حسی منفی در سکس به خودشون پیدا می‌کنن چون یه بخشی از وجود و توانایی‌های جنسی‌شون رو بر باد رفته میبینن!! با توجه به این دو دلیل اصلی از نظر من منطقی به نظر میاد فرمایش شما ولی خوشحال میشم اگر نظر شخصی یا مطلبی در جهت موافق یا مخالف عرایض بنده دارید یا میشناسید بفرمایید که هم یاد بگیرم و هم از زوایای مختلف بتونیم به موضوع نگاه کنیم.

ببخشید طولانی شد؛
ارادت رد

2 ❤️

2021-01-02 17:59:33 +0330 +0330

↩ Call_me_ReD
مرسی و ماشااله به این همه حوصله بابت نوشتنتون—براساس حرفهایی که ازبزرگترها میشنوم و یا رفتارشون استنباطم اینطوری بود والبته ممکنه حلافش هم باشه–سخنان دکتر هلاکویی شنیدم که میگه درخانمها معمولا بعد از یائسگی چنین چیزی میشه و میل کمتری دارند وبه نظرهم منطقی میاد

1 ❤️

2021-01-02 18:04:19 +0330 +0330

↩ negar93
سلام نگار‌جان
من شخصا با شما هم نظر نیستم و حتی می‌گم خانوم لاست خیلی هم تخفیف داده به پورن، هنوز زوده و نه فضا رو مناسب میدونم و نه توانش رو دارم ولی حتما در آینده تو برنامه‌هام هست که در یک تاپیک مفصلی به نقد پورن متداول بپردازم نه بخاطر خشونت و یا نژادپرستی‌های درونش بلکه چرا از نظر مفهومی و ذاتی انتخاب مناسبی نیست، از دید من هم تصاویری که در پورن‌ها هست معمولا اشکال داره و هم مفاهیمی که مستقیم و غیرمستقیم منتقل میکنه. این جملات رو فعلا به عنوان نظر شخصی از من داشته باشید تا بعدا مفصل وارد این بحث بشیم و علی الحساب توصیه‌ای که می‌کنم و در موردش نوشتم چند تاپیک و بازم مینویسم اینه که پورن‌های مناسب زنان (women-friendly) رو جایگزین پورن عادی بکنید (چه آقایون و چه خانوم‌ها).

ارادت رد

1 ❤️

2021-01-02 18:34:57 +0330 +0330

↩ moj7878
ممنونم از پاسخ‌تون، در این فاصله من داشتم یه سرچی میکردم و عوامل جالب دیگه‌ای هم ذکر شده بود، بحث بسیار مفصلی میتونه باشه که خارج از حوصله‌اس و اینجا هم به نظر من جای مناسبی برای ادامه‌اش نیست؛ برای جمع بندی بله، قطعا شاهد کاهش میل و میزان فعالیت جنسی هستیم که عوامل متعدد فیزیکی و روانی داره ولی اولا شامل همه نمیشه و ثانیا میشه تا حدی جلوی این پروسه رو هم گرفت.
با تشکر از شما

پی نوشت: متاسفانه مخاطبی زیادی احتمالا تو این رده‌ی سنی در سایت نداریم وگرنه یه مطلب مفصل میطلبید! اگر کسی علاقه داشت چیزی بنویسم یا خودش بنویسه و کمک می‌خواد اطلاع بده لطفا.
فعلا تا اون روزا اکثر ماها فاصله داریم در نتیجه برای همه سکس‌های متعدد و لذتبخش آرزو می‌کنم 😁

ارادتمند رد

0 ❤️

2021-01-03 23:01:48 +0330 +0330

↩ شهوانیترین۱
بهترین کار جواب ندادن به بیشعورهایی مثل شماست
احمق لااقل وقتی چیزی را میخونی مثل ادم بخون

عذرمیخوام که مثل خودت بیشهورانه رفتار کردم

البته اونی که من نوشتم درباره مردها بود و لازم نبود نــــــــــرها بخونن

اینقدر ادمای مخترم اینجا هستن که وقتی امثال شما میبینیم کع فقط
باعث شرمندگی این سایت هستین بابت این مطالب شرمنده میشیم
امیدوارم روزی شما هم مرد بشید چون نـــــــر بودن…

از همه اقاهای باشخصیت عذرخواهی میکنم

1 ❤️

2021-01-15 10:27:31 +0330 +0330

↩ Call_me_ReD
میشه اسم این مستند یا فیلم رو بگید لطفن

0 ❤️

2021-01-15 11:08:10 +0330 +0330

↩ helia57
اسم این مستند در متن اشاره شده (soulsex)
یک لینک‌ از یوتیوب برای تریلرش و یکی لینکش در سایت اصلی رو میفرستم که پولیه؛ اگرچه احتمالا باید از طریق تورنت بتونید فایل اصلی و کامل این مستند رو رایگان دانلود کنید.
https://www.youtube.com/watch?v=3tbOoerkgY8

https://xconfessions.com/film/soulsex-with-john-annie

0 ❤️

2021-01-15 12:37:34 +0330 +0330

↩ Call_me_ReD
سپاس

1 ❤️







‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «