سکس خشن و دلیل گرایش ما به آن

1400/12/20

سکس خشن و دلیل گرایش ما به آن

سکس یکی از بهترین راه های ایجاد صمیمیت و ارتباط با پارتنرتان است. وقتی هر دو لخت هستید ، بدن تان با هم تماس دارد و به چشم های هم خیره میشوید و با هم غلت می خورید ، فضای خیلی رمانتیک و لذت بخشی ایجاد میشود.

ولی گاهی اوقات دوست ندارید اینکار را ملایم و آرام انجام دهید. گاهی وقت ها فقط دلتان میخواهد که روی تخت پرت بشید و طوری سکس داشته باشید که اسم خودتان و شهری که در آن زندگی میکنید را فراموش کنید!
اینجاست که سکس خشن وارد ماجرا میشود.
با اینکه سکس خشن به عنوان یک رفتار جنسی کینکی و غیر عادی شناخته میشود ولی با اینحال روز به روز افراد بیشتری به آن روی می آورند. طبق آخرین تحقیقات انجام شده حدود 80 درصد مردم سکس خشن را با پارتنر جنسی و رمانتیک کنونی شان تجربه کرده اند.
روز به روز افراد بیشتری هستند که از روی کنجکاوی به بیرون از دایره تجربیات جنسی همیشگی شان پا میگذارند و ایده سکس خشن و چیزهایی که برای ارائه دارد را کشف میکنند.
خب ، حالا سکس خشن اصلا چی هست و چرا به آن تمایل داریم؟

سکس خشن چیست؟

از آنجایی که تعریف کلمه “خشن” برای هر فرد متفاوت است قاعدتا توصیف سکس خشن هم کار ساده ای نیست. ولی به طور کلی به هر عمل جنسی دردناک و پرخاشگرانه ای سکس خشن گفته میشود.
این نوع سکس میتواند به صورت بوسیدن ، عشق بازی یا تلمبه زدن شدید و یا هر فعالیتی که BDSM و رابطه ارباب/ برده محسوب میشود ظهور پیدا کند. طیف این نوع فعالیت ها خیلی وسیع است و تعریف اینکه چه رفتاری پرخاشگرانه محسوب میشود برای هر فرد متفاوت است.
با وجود اینکه اکثر مردم باور دارند که سکس خشن باید مقدار حداقلی از درد را شامل باشد تا خشن محسوب شود ولی این مسئله لزوما درست نیست. اگر درد لذتی برای شما ندارد مجبور نیستید خودتان را درگیر فعالیت های جنسی “سادومازوخیستی” (لذت از آزار دهی و آزار خواهی) کنید.
حتی صحبت کلامی خشن تر و مطالبانه تر هم میتواند به عنوان بخشی از سکس خشن محسوب شود.
مثل وقتی که پارتنرتان موقع “درتی تاک” (سکسی حرف زدن) ، سکس چت یا هنگام یک فعالیت BDSM به شما دستور میدهد. همه ی این کارها جزوی از سکس خشن محسوب میشوند.

چه چیزی سکس خشن محسوب نمی شوند

سکس خشن فعالیت جنسی ای است که بین دو نفر اتفاق می افتد که هر دو نسبت به آن رضایت دارند و به یک اندازه از آن لذت میبرند.
اگر پارتنرهای شرکت کننده در سکس خشن هر دو نسبت به اینکار رضایت ندارند و با اشتیاق از آن لذت نمیبرند و یا از طرف هر کدام از آنها ارتباط و صحبت کافی در خصوص این فعالیت ها وجود ندارد ، آن وقت است که نه تنها نمی توان اسم اینکار را سکس خشن گذاشت بلکه اینکار آزار و تجاوز جنسی محسوب میشود و جرم جدی ای است.
اگر تمایل دارید سکس خشن را امتحان کنید اول مطمئن بشید که به طور واضح با پارتنرتان در این خصوص صحبت میکنید و هر دو دوست دارید که چیزی غیر از سکس وانیلی (سکس سنتی و معمولی) را امتحان کنید.

چرا از سکس خشن لذت می بریم؟

شاید بعضی ها ادعا کنند که تمایل افراد به سکس خشن به عادات تماشای پورن ما و چیزی که روی صفحه نمایش مان می بینیم مربوط میشود. طبق آمار سایت pornhub سکس خشن جزو دسته بندی های نسبتا محبوب این سایت در طی هفت سال گذشته بوده است.
جالب تر اینکه طبق این آمار احتمال تماشای این دسته از پورن توسط زنان حدود 63 درصد بیشتر از مردان است.
با اینکه پورن بدون شک روی رفتار جنسی ما تاثیر گذار است و تنها منبع آموزش جنسی خیلی از نوجوانان و جوانان است ولی با اینحال این آمار و ارقام لزوما به این معنی نیستند که پورن باعث گرایش ما نسبت به سکس خشن شده است.
این موضوع در اصل این واقعیت را به ما نشان میدهد که مردم زیادی هستند که به سکس خشن تمایل دارند و به جای اینکه به این نوع سکس برچسب افراطی یا کینکی بزنیم باید به آن به دید یک نوع سکس نرمال نگاه کنیم.
روانشناس اجتماعی دکتر “لیمر” در ادامه با ما در مورد تحقیق اخیری که در مجله “علوم روانشناسی تکاملی” در مورد اینکه چرا مردم به سکس خشن تمایل دارند و از طریق آن بیشتر برانگیخته می شوند صحبت کرد.
او میگوید : “طبق نظرسنجی های ما سکس خشن باعث میشود که هم زنان و هم مردان برانگیختگی و ارگاسم های شدیدتری را تجربه کنند.” همین ارگاسم های شدید تر به تنهایی میتواند توجیه قابل قبولی برای تمایل ما به سکس خشن باشد.
در طول سکس خشن مردها معمولا شدیدتر تلمبه میزنند و سریع تر و شدید تر حرکت میکنند و جابجا میشوند ، این موارد تاثیر زیادی روی تجربه افراد از سکس ، به خصوص در زنان دارد.
دکتر “لیمر” میگوید : “زنان در سکس خشن سریع تر به ارگاسم میرسند و همین مسئله میتواند دلیل علاقه زنان به این نوع سکس باشد.”
“شکاف لذت” در سکس بین زنان و مردان قطعا وجود دارد و زنان از لذت سکس معمولا از مردان کم نصیب تر هستند. اگر سکس خشن تجربه ی جنسی زنان را بهبود میبخشد و زنان را سریع تر به ارگاسم میرساند پس تمایل آنها به سکس خشن کاملا منطقی است.

ارتباط بین درد و لذت

گاهی اوقات سکس خشن شامل درکونی زدن ، خفه کردن و در بعضی موارد خشونت های فیزیکی مثل مشت زدن (که البته با رضایت دو طرف انجام میشود) است که همگی با درد همراه اند.
درد معمولا حسی است که ما به عنوان انسان ها سعی میکنیم از آن دوری کنیم چون این سیگنال را به ما میدهد که کاری که میکنیم خطرناک است و میتواند به مرگ ما منجر شود. به همین دلیل است که خیلی زود در کودکی یاد میگیریم که از کارهایی مثل دست زدن به اجاق داغ و بازی کردن با چاقو دوری کنیم.
با اینحال رابطه بین درد و لذت خیلی پیچیده تر از این است که به درد فقط به عنوان نشانه ای از خطر نگاه کنیم. تحقیقی که اخیرا در مجله ی “Nature Reviews Neuroscience” به چاپ رسیده است نشان میدهد که حس درد و لذت هر دو یک قسمت از مغز را فعال میکنند.
زمانی که درد یا لذت را تجربه میکنیم بخشی از مغز که به سیستم پاداش و تنظیم رفتارهای انگیزه محور ما مربوط است فعال میشود.
پس وقتی که شما فعالیت های جنسی خشن انجام می دهید و از آن لذت میبرید مغزتان هورمون های “شادی” (مثل دوپامین) ترشح میکند که باعث میشود در آینده تمایل تان برای انجام چنین فعالیت هایی بیشتر شود.
البته این نکته هم مهم است که حس ما از درد در محیط و شرایط منفی و مثبت با هم متفاوت است.
تحقیقات نشان میدهد که حس دردی که در یک محیط مثبت تجربه میشود کمتر است. مثل زمانی که با پارتنرتان سکس دارید.
پس دردی که هنگام سکس خشن تجربه میکنیم با دردی که وقتی کسی در خیابان به ما حمله میکند حس متفاوتی دارد.

سکس خشن به فرار از روزمرگی کمک میکند

یکی دیگر از دلایل تمایل مردم به سکس خشن تلاش آنها برای هیجان انگیز تر کردن زندگی جنسی شان است. به گفته ی دکتر “لیمر” : “یکی از رایج ترین انگیزه ی افراد برای امتحان کردن سکس خشن نیاز آنها به تازگی جنسی بود(به زبان ساده یعنی تمایل برای امتحان یک چیز جدید و متفاوت).”
درد و امتحان کردن فعالیت های جنسی BDSM به مردم کمک میکند تا برای مدتی کوتاهی هم که شده خودشان را از زندگی روزمره و مشکلات شان رها کنند. تحقیقی که در سال 2015 انجام شد نشان میدهد افراد برای کاهش استرس و فرار از مشکلات روزمره شان در فعالیت های جنسی BDSM شرکت میکنند.
“نقش بازی کردن” و یا حتی تغییر نقش پارتنری که در زندگی عادی شخصیت “مطیع” با پارتنری که شخصیت “غالب و سلطه گر” دارد معمولا بخش رایجی از سکس خشن و BDSM است که میتواند خیلی برای افراد رهایی بخش باشد.

مقابله با آسیب های روحی از طریق سکس خشن

برای مدت ها این باور غلط وجود داشت که افراد کینکی و کسانی که از تجربیات جنسی خارج از سکس وانیلی (سنتی و معمولی) لذت میبرند به اصطلاح “آسیب دیده” و یا دچار بیماری های روانی هستند.
متخصصان سکس و روان شناسان چندین سال است به نادرستی این باور تاکید میکنند. برای لذت بردن از سکس کینکی و غیر سنتی لازم نیست حتما بیماری روانی داشته باشید!
دکتر “هیوگ” محقق روان شناسی دانشگاه “سانتاکروز” کالیفرنیا در مورد تمایلات کینکی افراد و نحوه شکل گیری آنها و تاثیری که روی زندگی آنها دارد تحقیق میکند.
او در طول تحقیقاتش متوجه شد بعضی از افرادی که از سکس کینکی لذت می بردند در زندگی شان آسیب های روحی و مشکلات زیادی را تجربه کرده اند ، البته این افراد جزو اقلیت بودند.
او به این نتیجه رسید که بعضی از افرادی که چنین آسیب ها و تجربیات تلخی را در زندگی تحمل کرده اند با کمک سکس خشن و تمایلات کینکی شان خودشان را از مشکلات و آسیب های روحی شان رها میکنند ، چون این نوع سکس این حس را به آنها میدهد که روی آسیب هایشان کنترل دارند و میتوانند آنها را التیام ببخشند.
به گفته ی دکتر “هیوگ” : “برای مثال یک قربانی تجاوز جنسی شاید در ابتدا و هنگام تجاوز حس ترس و ضعیف و ناتوان بودن داشته باشد.” شبیه سازی حادثه تجاوز از طریق نقش بازی کردن رضایت مندانه با یک پارتنر مطمئن میتواند به شخص کمک کند تا حس قدرتمند بودن (چون با رضایت خودش با اینکار موافقت کرده و هر موقع که خواست میتواند از کلمه ی امنی که تعیین کرده برای توقف کار استفاده کند) ، قوی بودن (چون حس میکند میتواند از پس هر درد فیزیکی و سختی که سر راهش می آید بر بیاد) و شجاع بودن (به خاطر اینکه با بخش تاریکی از گذشته اش رو در رو شده) داشته باشد.
پس بعضی افراد ممکن است به این خاطر از سکس خشن لذت ببرند که به آنها کمک میکند تا روی اتفاقی که در گذشته تجربه کرده اند کنترل داشته باشند و مسیر رهایی و التیام از آسیب ها و مشکلات شان را پیدا کنند.

چطور فعالیت های جنسی خشن را به طور ایمن و بی خطر امتحان کنیم

سکس BDSM قوانین واضحی دارد که افراد معمولا موقع برنامه ریزی برای سکس BDSM آنها را مشخص میکنند. بعضی افراد حتی برای مشخص کردن حد و مرزهایشان قرارداد تنطیم میکنند!
بعضی از فعالیت های BDSM در سکس خشن هم شامل میشوند ، از طرفی بعضی فعالیت جنسی سکس خشن به طور BDSM محسوب نمی شوند و جنبه نرمال و عادی تری دارند. همین مسئله فضا را برای عدم ارتباط درست و ایجاد تجربیات منفی باز میکند.
به همین دلیل اگر به تجربه کردن سکس خشن با پارتنرتان علاقه مند هستید باید با هم کاملا صادق و روراست باشید ، الکی با خودتان فرض نکنید که پارتنرتان با سکس خشن موافق است و بی هوا و بدون برنامه اینکار را انجام ندهید.
رضایت داشتن برای هر نوع فعالیت جنسی ای مسئله ی بسیار مهمی است و از آنجایی که سکس خشن ممکن است برای بعضی افراد آسیب زننده و بیش از حد خشونت آمیز باشد رضایت آنها در خصوص سکس خشن باید کاملا شفاف و واضح باشد.

بیان واضح خواسته ها و نیازها

اگر دوست دارید که سکس خشن را با پارتنرتان امتحان کنید اولین کاری باید انجام دهید حرف زدن در مورد خواسته ها و نیاز هایتان است.
شاید پریدن روی پارتنرتان وسط سکس و خفه کردنش بهترین روش برای نشان دادن تمایل تان به سکس خشن نباشد! شما نمیدانید که چه کارهایی ممکن است از نظر روانی برای آنها آسیب زننده باشد و چه حسی نسبت به آنها پیدا خواهند کرد ، حتی اگر نیت شما از اینکار هیجان انگیز تر کردن سکس تان باشد.
لازم نیست شما هم مثل بعضی افرادی که سکس BDSM انجام میدهند با پارتنرتان قرارداد دقیق کتبی بنویسید ولی با اینحال حرف زدن صادقانه در مورد چیزهایی که شما را تحریک میکنند و دوست دارید آنها را امتحان کنید و اینکه آیا پارتنرتان با انجام آنها موافق است یا نه مسئله ی مهم و حیاتی ای است.

مشخص کردن خطوط قرمز

مشخص کردن حد و مرز و حتی “کلمه ی امن” (کلمه ای که با گفتن آن سکس متوقف میشود) لازمه ی یک سکس خشن سالم و بی خطر هستند.
وقتی در مورد خواسته ها و نیازهایتان با پارتنرتان صحبت میکنید مهم است که حد و مرزتان و کارهایی که با انجام آنها راحت نیستید را هم مشخص کنید.
اگر چیزی که پارتنرتان را برانگیخته میکند برای شما تحریک کننده نیست خودتان را برای انجام کاری که با آن راحت نیستید تحت فشار قرار ندهید.
همچنین برای اطمینان بیشتر بهتر است قبل از هر نوع سکس خشن و BDSM که شامل نقش بازی کردن است یک کلمه امن انتخاب کنید. با اینکار شما همزمان با لذت بردن از سکس و یا نقش بازی کردن این اطمینان خاطر را دارید که هر وقت شرایط برایتان ناخوشایند شد میتوانید با گفتن کلمه ی امن سکس را متوقف کنید.

مراقبت بعد از سکس را فراموش نکنید

مراقبت و توجه بعد از سکس بخش مهمی از سکس BDSM است که در آن پارتنر غالب و سلطه گر بعد از تمام شدن سکس نیاز های احساسی پارتنر مطیع را برآورده میکند.
حتی اگر از شکنجه شدن ، درد و تحقیر شدن در طول سکس لذت میبرید ممکن است بعد از سکس کمی از نظر حسی در سطح پایینی باشید و اینجاست که مراقبت و توجه بعد از سکس حتی در حد یک بغل کردن ساده میتواند شما را آرام کند.
شاید سکس خشن بسته به تمایلات شما و پارتنرتان به اندازه ی فعالیت های BDSM شدید نباشد ولی کنار گذاشتن پنج یا ده دقیقه از وقت تان بعد از سکس برای بغل کردن ، بوسیدن یا حتی دراز کشیدن کنار هم میتواند تاثیر زیادی روی تجربه کلی شما و پارتنرتان از سکس داشته باشد.
خلاصه اینکه حواستان به اهمیت مراقبت و توجه بعد از سکس باشد و مطمئن بشید که شما و پارتنرتان بعد از سکس خشنی که داشتید حس توجه و دوست داشته شدن را تجربه میکنید.



منبع

برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2022-03-11 22:41:11 +0330 +0330

ولی در هر صورت ، نمیدانم

تشکر

0 ❤️

2022-03-12 05:45:45 +0330 +0330

عالی بود 👌 😎

0 ❤️

2022-03-15 19:47:59 +0330 +0330

رابطه BDSM جدیدا خیلی بین پارتنرا جا افتاده و از لحاظ سلامت روانیم اگه طبق اصول انجام بشه مفیدتر از سکس معمولیه

1 ❤️

2022-03-17 10:48:40 +0330 +0330

من نخوندم خیلی زیاد بود

1 ❤️

2022-03-20 13:45:52 +0330 +0330

ددی و مستر هستم.از شیراز لیتل و برده هایی که حامی میخان بیان دایرکت
۳۰ سالمه
@Sohil777

0 ❤️

2022-03-22 19:04:47 +0430 +0430

بحث ارضا جسم جدا…تو سکس خشن روح آدم ارضا میشه… وقتی صدای جیغ طرفتو زیر کیرت میشنوی از شدت درد

1 ❤️

2022-03-26 15:59:01 +0430 +0430

من که دوس دارم خشن گاییده بشم

0 ❤️

2022-03-26 19:57:50 +0430 +0430

خواهر زنم علشق این نوع سکس

1 ❤️

2022-03-27 11:30:00 +0430 +0430

↩ Mms120
همه چی دست ب دست هم میده گرایشات این سبک زیاد بشه

0 ❤️

2022-03-29 12:27:55 +0430 +0430

و خب حتما هم میدونید درDSM5 سادو مازو جزو اختلالات روانی دسته بندی شده

0 ❤️

2022-04-02 21:09:14 +0430 +0430

↩ arminkooni88
سلام بچه کجایی؟

0 ❤️

2022-04-03 20:04:32 +0430 +0430

اینو هستم

0 ❤️

2022-04-08 12:59:13 +0430 +0430

حوصله ندارم بخونم طولانیه ولی سکس خشن منو به آرامش میرسونه
دوسش دارم

4 ❤️

2022-04-08 22:00:26 +0430 +0430

↩ .Azi.
👍

1 ❤️

2022-04-11 17:08:30 +0430 +0430

↩ rrahmog
مستر ساسان هستم…ماده سگ حشری بیاد برای آشنایی id skype: sasan.891

0 ❤️

2022-04-12 17:06:55 +0430 +0430

دمت گرم با این اطلاعات خوب و کاملت. متاسفانه ما در جامعه ای زندگی میکنیم که ارایه این اطلاعات که میبایست از همان ابتدای سن بلوغ در اختیارمان قرار میگرفت ازمون دریغ شده و درصد خیلی کمی از هر دو جنس زن و مرد، خود شخصا بدنبال دریافتن اگاهی و اطلاعات در این خصوص رفته اند. در کل سکس خشن تا جایی که موجب صدمه به طرفین نشه مورد تایید و پر طرفداره مخصوصا در بین زنان، از اکثریتی حدود 90درصد بزخورداره

0 ❤️

2022-04-20 09:43:52 +0430 +0430

↩ Lili48
خیلی خوبه همیشه از کامنت های معقولانه شما لذت میبرم … من فکر میکردم سکس نداشتی تا حالا

0 ❤️

2022-04-20 17:48:19 +0430 +0430

من یه بار با یه پسره سکس داشتم آخراش هی خشن شد من اول دردم گرفت و حتی باهاش دعوام شد.ولی بعدش حس کردم دوس دارم دوباره خشن داشته باشم ، به دوس پسرم گفتم ولی اون خوشش نمیومد خلاصه بعد از اون هی دنبال سکس خشن تر بودم

1 ❤️

2022-04-22 00:25:49 +0430 +0430

😍😈

0 ❤️

2022-04-22 23:22:41 +0430 +0430

سکس یه جور اعمال قدرته
هم از طرف مرد هم از طرف زن که تعیین میکنه اینطوری کن اون طوری کن، اگه اینجوری کنی باهات نمیخوابم، …
واسه همین سکس خشن هم چون اعمال قدرت زیادی توش داره میچسبه

0 ❤️

2022-05-02 17:30:03 +0430 +0430

اینا غریزیه دنبال دلیلو تحلیل نباشید انقدر ، فقط پیشنهادم اینه یه برا برای همیشه حدو مرز ممنوعات رو بگید و بقیه مسیر رو لذت ببرید

1 ❤️







‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «