شیشه و تاثیرش بر سکس

1396/10/28



**مت آمفتامین (شیشه) چیست؟

**مت آمفتامین که بیشتر به اسم های شیشه ، کریستال ، گچ و یخ شناخته میشه ، یه نوع مواده که اغلب به صورت غیرقانونی فروخته میشه. این ماده میتونه به صورت قرص ، دود کردن با پیپ یا تزریق با سرنگ استفاده بشه. این پودر سفید رنگ و بی بو یه نوع ماده ی شیمیایی هستش که به صورت طبیعی در بدن درست نمیشه و مصرف اون با دوز پایین تاثیر زیادی روی بدنتون میزاره. مواد مخدر معمولا شبیه سازی از ماده های شیمیایی بدنه و تاثیر طبیعی مواد شیمیایی بدن رو شدید تر یا ضعیف ترش میکنه. مواد مخدر تزریقی از طریق رگ سریعترین تاثیر رو دارن . دلیلشم اینه که ماده مخدر مستقیما با جریان خون به مغر میره ، با اینحال این مواد باید ویژگی هایی مثل انداره کوچیک داشته باشن تا به درستی به مغز برسن و حالت طبیعی بدنو تغییر بدن.
مت آمفتامین اعتیاد آوره چون احساس خوش و رضایت سریعی که به وجود میاره فقط برای مدت زمان کمی دووم داره. این باعث میشه تا مصرف کننده برای اینکه اون حالت خوشو حفط کنه چندین بار دیگه از مواد مصرف کنه و هر دفعه که مواد میزنن مصرف کننده باید دوز بالاتری مصرف کنه تا بتونه همون تاثیر قبل رو حس کنه. به این پدیده “تحمل” میگن ، به این معنی که وقتی ماده مخدر مرتبا مصرف بشه ،به مرور تاثیرش روی بدن ومغز کاهش پیدا میکنه.

**تاثیرات بر مغز
**مت آمفتامین باعث میشه مقدار دوپامین در مغز به شدت افزایش پیدا کنه. دوپامین یه ماده شیمیایی هستش که به صورت طبیعی در مغز تولید میشه. دوپامین معمولا روی لذت، تحرک ، توجه کردن و یادگیری تاثیر میذاره. این ماده همچنین تاثیر و دفعات مصرف مواد مخدر مثل شیشه رو افزایش میده. این افزایش مصرف شیشه و دیگر مواد مخدر به دلیل پدیده “تحمل” هستش. مصرف کنندگان وقتی احساس خوبی بهشون دست میده که شیشه به مغزشون میرسه و چون مت آمفتامین مقدار دوپامین موجود در قسمتی از مغز که مربوط به پاداش هست رو افزایش میده ، احساس رضایتی که به وجود میاره خیلی موثره. مت آمفتامین مقدار دوپامین در مغر رو بین 4 تا 8 برابر سطح طبیعی اون افزایش میده و باعث میشه مراکز لذت مغز به شدت تحریک بشن. این کار از طریع جلوگیری عملی به نام “بازجذب” انجام میشه ، به این معنی که به طور معمول دوپامین بعد از تاثیری که میذاره دوباره جذب بدن میشه ولی مت آمفتامین جلوی این کارو میگیره و باعث میشه مقدار زیادی دوپامین در سیستم بدن باقی بمونه. این تغییرات زیاد در سطح طبیعی مواد شیمیایی مغز باعث عوارض جانبی میشه وعلاوه بر تاثیرات روانی که ماده مخدر داره باعث تاثیرات ناخواسته ای هم در بدن میشه. مصرف مکرر مت آمفتامین شیمی مغز شخص مصرف کننده رو تغییر میده و باعث میشه تا مغر شخص نتونه به طور طبیعی دوپامین تولید کنه و مجبوره برای اینکار ماده مخدر مصرف کنه. این تاثیرات به همراه کاهش تدریجی حساسیت فرد به خود ماده مخدر اغلب باعث میشه تا فرد ماده مخدر رو در دفعات بیشتر و با دوز بالاتر مصرف کنه.

**تاثیرات بر بدن
**مت آمفتامین به غیر از احساس رضایتی که به مصرف کننده میده میتونه عوارض جانبی شدیدی هم بر روی فیزیولوژی بدن و مغر داشته باشه. مصرف کنندگان ممکنه دچار اضطراب ، گیجی ، بیخوابی و خلق و خوی ناسازگار بشن. میتونه تاثیرات دیگه ای هم مثل بیداری ، افزایش تحرک ، تنفس سریع ، ضربان قلب بالا و فشار خون بالا ، کاهش وزن ، مشکلات مربوط به دندان و جراحت به دلیل خارش پوست داشته باشه.

**مت آمفتامین و سکس
**مت آمفتامین تاثیر زیادی روی شیمی مغز میذاره و باعث تغییر در جنبه های شخصیتی و شناختی مثل قضاوت ، کنترل کردن و ادراک میشه. به دلیل این تغییرات فرد ممکنه سکس مراقبت نشده انجام بده چون ممکنه قضاوتشون دچار اختلال بشه و یادشون بره از کاندوم استفاده کنن یا در مورد بیماری های مقاربتی فردی که میخوان باهاش سکس داشته باشن سوال کنن. استفاده مشترک از سرنگ برای مواد مخدر تزریقی خطر ابتلا به بیماری های مسری مثل HIV یا هپاتیت B و C رو افزایش میده. به علاوه معتادان ممکنه برای بدست اوردن مواد مخدر بیشتر کارهایی مثل خودفروشی در عوض مواد یا پول انجام بده.
مت آمفتامین قضاوت مصرف کننده رو تغییر میده و خطر انجام رفتار جنسی مراقبت نشده توسط اون فرد رو افزایش میده. این رفتار های جنسی مراقبت نشده شامل سکس مقعدی بدون کاندوم یا داشتن سکس با کسی که به ایدز مبتلاست میشه. این رفتار ها ممکنه به دلیل بدست اوردن مواد، اهمیت ندادن به سلامت خود یا عدم اگاهی نسبت به خطر انتقال HIV باشه. مت آمفتامین همچنین ممکنه تمایل سکس افراد رو افزایش بده و موجب بشه تا رفتار جنسی خطرناکی انجام بدن ، یکی از این رفتارها به اسم “ماراتون سکس” شناخته میشه و فرد از افزایش میل جنسی و تاخیر در انزالی که از نتیجه مصرف مت آمفتامین بدست میاد سوءاستفاده میکنه ، همینطور مت آمفتامین ممکنه ترشحات بدنو تحت تاثیر قرار بده و باعث بشه تا پوست آلت تناسلی فرد خشک بشه که باعث میشه موقع دخول دچار آسیب بشه. HIV از طریق انتقال مایعات مربوط به بدن ( مثل منی ، ترشحات واژن ، خون و شیرمادر) انتقال پیدا میکنه ، حتی ترشحاتی کمی که در بین بافت های پوست مقعد و آلت تناسلی وجود داره میتونه خطر انتقال ترشحات آلوده رو افزایش بده. از مت آمفتامین برای افزایش زمان دخول به خصوص در کلوب های سکس استفاده میشه. نعوظ طولانی مدت همراه با به تاخیر انداختن انزال باعث شده که از مت آمفتامین در مشاغل مربوط به سکس استفاده بشه. همچنین چون مصرف مت آمفتامین باعث میشه تا مصرف کننده به نعوظ کامل نرسه ، این افراد که به اصطلاح بهشون “آلت کریستالی” میگن معمولا در سکس مقعودی مفعول هستن. چون در موقعیت های سکس مقعدی کسی که نمیتونه به نعوظ برسه معمولا مفعول سکس مقعدی هستش. این ماده مخدر همجنین غشاء مخاطی این افراد رو تحت تاثیر قرار میده که خطر وارد شدن اسپرم های آلوده به بدنشونو افزایش میده. درماندگی و بیچارگی برای به دست آوردن ماده مخدر یا بی توجهی به خطر تبادل سرنگ ، خطر ابتلا به HIV در مصرف کنندگان مت آمفتامین به خصوص برای مصرف کنندگان مرد همجنسگرا و دوجنسگرا رو بسیار افزایش میده.

**مت آمفتامین و بارداری
**عوارضی که مصرف مت آمفتامین به دنبال داره میتونه برای زنان حامله خطر داشته باشه ، مثلا رفتار جنسی ریسکی دیده شده در مصرف کنندگان مت آمفتامین میتونه باعث انتقال بیماری های مقاربتی به جنین بشه. استفاده مواد قبل تولد هم میتونه روی رشد مغز کودک تاثیر داشته باشه ، این کودکان ممکنه قبل از رشد کامل به دنیا بیان ، وزن کمی داشته باشن و یا مشکلات قلبی داشته باشن ، همچنین این کودکان در معرض مشکلات دیگه ای هم هستن. این تاثیرات روی کودکان افرادی که حتی یک بار شیشه مصرف کردن هم دیده شده. این ماده مخدر سمیه و آسیبی که مت آمفتامین به جنین وارد میکنه از الکل بیشتره. ناحیه ای از مغز که بهش “هسته دم دار” میگن و مربوط به فعالیت های شناختی اساسی مثل یادگیری ، حافظه، حرکت و انگیزش هست به شدت تحت تاثیر مت آمفتامین قرار میگیره. مناطق مغزی کودکانی که قبل از تولد در معرض مت آمفتامین بودن از کودکان سالم و حتی کودکانی که قبل تولد در معرض الکل بودن کوچیکتره. عوارض جانبی حاملگی مثل فشار خون بالا میتونه با مصرف مت آمفتامین شدید تر بشه. همچنین سزارین در مادرانی که مت آمفتامین مصرف میکنن رایج تره. این عوارض ممکنه به دلیل عدم توجه مصرف کنندگان مت آمفتامین به سلامت خودشون و به دنبال اون عدم رعایت موارد احتیاطی قبل از تولد هم به وجود بیاد.

**جمع بندی
**مت آمفتامین ماده مخدریه که اثرات اعتیاد آور شدیدی مثل افزایش شهوت و تحریک مراکز لذت مغز رو همراه داره ، بنابراین مصرف کنندگان به دنبال مصرف بیشتر مت آمفتامین میرن و خودشونو در معرض خطر خشونت ، رفتار های جنسی خطرناک و عوارض جانبی مت آمفتامین قرار میدن. این رفتارهای خطرناک موجب خطر شیوع HIV میشه. به علاوه مصرف تزریقی مت آمفتامین افراد زیادی رو در معرض بیماری هایی که از طریق خون منتقل میشن قرار میده. طبق آمار مراکز بهداشتی ، ابتلا به HIV به دلیل مصرف مواد مخدر داره به یک مشکل جدی برای زنان باردار تبدیل میشه. مت آمفتامین ماده مخدر قوی ای هستش و نه تنها تاثیرات مخربی برای مصرف کننده داره بلکه روی جنین در حال رشد هم تاثیر میذاره . به اضافه اینکه محبوبیت مت آمفتامین به عنوان “ماده مخدر سکس” داره روز به روز افزایش پیدا میکنه.

منبع

6997 👀
4 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2018-01-18 21:52:12 +0330 +0330

سلام مصرف شیشه زود انزالی میاره گاهی در صورت مصرف بیش از حد در یک وعده باعث عدم نعوظ الت مرد ودر زنان باعث میشه خودبخود انزال بشن حتی با حرف زدن البته این مربوط به خانوماس برای اقایون هم باعث احساس درد شدید. در بیضه ها و ترشح بیش از حد از التشون و اگر کسی بعد از مصرف شیشه مخصوصا اقایون خودارضایی کنه بشدت در خودارضایی حریص میشن گاهی به چهاربار یا بیشتر به این عمل اقدام میکنن مصرف شیشه باعث ازبین رفتن سلول های خاکستری مغز میشه که غیر قابل باز سازی میباشد بهمین خاطر به الزایمر زودرس دچار میشن مصرف شیشه باعث اب شدن غضروفهای بین استخوانها و ازبین رفتن غدد لنفاوی کلیه ها میشه درکل تمام مواد معدنی و ویتامین های بدن بخصوص کلسیم بدن رو از طریق ادرار دفع میکنه و تاثیر بسیار زیادی بر روی اسپرم مرد میزاره که بشدت از غلظت اسپرم مرد کاسته میشه و منی مردبسیا رقیق و شل میشه

0 ❤️

2018-01-22 08:26:32 +0330 +0330

سلام.مصرف کننده شیشه فقط و فقط و تاکید میکنم فقط در اولین سکسی که همزمان و همراه اگه بوده باشه با اولین مصرف شیشه در فرد هستش که میشه گفت که بله بهترین. بینظیرترین. عالی ترین و خلاصه دقیقا همون سکس فانتزی یا رویایی رو به فرد مصرف کننده القا میکنه .آره عزیزم فقط القا میکنه نه که بهش اون حس رو بده، چون واقعی نیست کاضب هستش .و بعد از اون سکس امکان نداره به هیچ وجه امکان نداره برای فرد لذت بده چون دقیقا به گفته دوست عزیزمون با هر بار مصرف دوز میره بالا و دقیقا با اولین مصرف برای بار دوم باید دوز بالا بزنی که همبنجاست که دیگه اون لذت رو نخواهد داد و دلیلش بالا رفتن تپش قلب و به اصطلاح هول شدن و بزور خود و مغز خود رو در کنترل گرفتن که مثلا با آرامش میخوام سکس کنم و یا مثلا طرف لحظه به لحظه به این فکر میکنه ای کاش مث اون دفعه (منظورم دفعه اول ) آبم دیر بیاد و ای کاشهای زیادی که تمرکز رو میگیره و این فکرها به هیچ وجه دست خود طرف نیست که کنترل کنه و اجازه نده که بهش فشار بیارن. نه اصلا این تفکرات در چند ثانیه خدا شاهده در چند ثانیه اول وارد میشن و هیچ راهی برای خروجش نیست نیست نیست مگر ترک و قطع مصرف .

در نهایت مصرف شیشه =
از شاه بودن با یه سرعت مافوق صوت و نور به یه آفتابه پر کن شاه هم بعید میدونم برسی.

تجربه های یه مصرف کننده 14 ساله که با توکل به خدای عاشق و کمک اطرافیان و خوب صرف کردن فعل خواستن از طرف خودم
شکر خدا
امروز 10 ماه 2 روزه پاکم.
دوستون دارم
براتون بهترین کوص ها و کیر ها رو
با تنی سالم آرزو میکنم.

اگه امکان داشت به منم دعا کنید ?

2 ❤️

2018-04-02 12:05:25 +0430 +0430

مطالب بسیار عالی و آموزنده و قابل توجهی بود تو این سایت اگر چنین مباحث و مطالبی که هم علمی است و هم آموزشی از سوی هر کاربری نوشته بشه هم جای تقدیر و تشکر داره و هم به صرف وقت برای خوندن و چیز بیشتر فهمیدن میارزه .

0 ❤️

2018-04-05 15:12:10 +0430 +0430

سلام اغااا من یبار با یکی سکس کردم چنتا دود شیشه قبله سکس بهم داد.وای یادم نمیره…خیلی حال داد دوس دارم تجربه کنم بازم

2 ❤️

2018-04-07 09:52:14 +0430 +0430

متاسفانه بعد از چند ماه مصرف مداوم دیگه تو سکس هیچ لذتی نمی ده. دیدم که میگم.

1 ❤️

2018-04-07 12:55:32 +0430 +0430

تو جنگ ویئتنام سربازها برای بیشتر بیدار موندن و کمتر گرسنه شدن از شیشه استفاده میکردن تا بتونن با عده ی کم جلوی دشمن ایستادگی کنن . اما ، استفاده از شیشه برای مسائل جنسی حالا گذشته از اینکه بسیار ویرانگره ولی لذت سکس رو ضربدر هزار میکنه . که غیر قابل توصیفه و دنیایی داره

1 ❤️

2018-04-07 16:33:46 +0430 +0430

دوست عزيز ممنون از اطلاعاتي كه دراختيارمون گذاشتين و آگاهي دادين گرچه اكثراازعواقب اعتياد باخبرن ولي بازهم ميرن دنبالش

0 ❤️

2018-04-08 11:11:13 +0430 +0430
نقل از: Hamedfarani سلام اغااا من یبار با یکی سکس کردم چنتا دود شیشه قبله سکس بهم داد.وای یادم نمیره..خیلی حال داد دوس دارم تجربه کنم بازم

دوست عزیز ممکنه که تو اون روز خیلی حال کرده باشی اما در صورت تکرار و اعتیاد چنان ضد حالی برات درست میشه که هزار برابر اون خوشی و لذت را از حلقوم آدم بیرون میکشه و میشه یک بلای جان دایمی . پس بایستی از خیر بعضی لذت ها بخاطر تاوان های بسیار سنگین بعدیش صرف نظر کرد. این فرضیه نیست یک واقعیته اونم از نوع تلخ و هشدار دهنده اش.

2 ❤️

2018-04-09 23:55:31 +0430 +0430

سلام به همه من بعده ٢٢سال ورزش برا همين دوسه دود وحالش جوري رفت توباجم هركاريم ميكنم درنمياد دوستان حواستون باشه نميارزه لذتش به قيمتش خيلي بهاش زياده خيلي ☠️☹️???..

3 ❤️

2022-02-13 04:35:30 +0330 +0330

واسه سکس تاثیر ۱۰۰٪ داره

1 ❤️

2022-09-19 18:24:40 +0430 +0430

منم تجربه داشتم و هیچ وقت یادم نمیره

0 ❤️







‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «