فانتزی گنگ‌بنگ

1399/11/24

بله، فانتری سکس‌گروهی شما (Gang Bang) شما نرمال است
هر چه بیشتر، بهتر


آیا افرادی هستند که با پورن گنگ‌بنگ تحریک نشوند؟ وقتی که من از دوستم پرسیدم او چنین پاسخی داد من هم موافقم.
حتی علم نشان داده‌است که داشتن یک فانتزی گنگ‌بنگ امری نرمال است {۱}. مطالعه ای که در سال ۲۰۱۴ که توسط محققان دانشگاه مونترال انجام شد و در مجله پزشکی جنسی منتشر شد نشان داد که ۲۸.۳ درصد از زنان و ۱۳.۱ درصد از مردان فانتزی اینکه همزمان با بیش از یک مرد رابطه‌ی جنسی برقرار کنند را داشته و ۲۴.۷ درصد از زنان و ۷۵.۳ درصد از مردان نیز فانتزی اینکه همزمان با بیش از یک زن رابطه‌ی جنسی برقرار کنند را داشتند. (ضمنا یک گنگ‌بنگ ممکن است شامل تعداد زیادی مرد باشد اما لزوما همیشه این گونه نیست. من دوست دارم گنگ‌بنگ را به این صورت تعریف کنم که یک نفر با بیش از دو نفر وارد سکس شود، اما در مورد آن بیشتر در ادامه حرف خواهیم زد.)

احساس خجالت و وسو‌سه‌ی گنگ‌بنگ
علی رغم محبوبیت فانتزی گنگ‌بنگ، آنها هنوز هم نوعی لکه‌ی ننگ محسوب می‌شوند. حداقل، شما احتمالا احساس ترس و وحشت بیشتری برای پیشنهاد کردن پورن گنگ‌بنگ در مقایسه با مثلا پورن آنال، به پارتنرتان دارید. تماشای پورن یک روش ایمن برای فهمیدن و جست‌وجو کردن از راه دور است. ملیسا ویتال ساکن نیویورک می‌گوید: پورن گنگ‌بنگ چیزی است که فکر می‌کنم بسیاری از افراد، چه آن را درک کنند چه درک نکنند، توسط آن تحریک می‌شوند، چراکه فکر بازی گروهی یا چندین شریک جنسی به طور همزمان، به اندازه کافی تبدیل به جریان اصلی شده است تا افراد کنجکاو شوند، اما هنوز هم به اندازه‌ی کافی تابو مانده است که اروتیک و تحریک کننده باشد.

ویتال با افتخار و بدون خجالت از این ژانر لذت می برد، اگرچه از اصطلاح «گنگ‌بنگ» متنفر است و ترجیح می‌دهد آن را سکس گروهی بنامد. ویتال می‌گوید: من فکر می‌کنم این اصطلاح تصویری از یک زن در حالی ایجاد می‌کند که سه مرد کاملا او را تحت فشار می‌گذارند در حالی که او[زن] از این تجربه معمولاً لذت نمی‌برد، در حالی که در واقعیت معمولا زن فردی است که بیشترین کنترل را دارد و بیشترین لذت را می‌برد.
تماشای پورن لز به من کمک کرد غوطه ور شوم و از دوجنسگرایی خود استقبال کنم - گاهی اوقات پورن به ما کمک می‌کند چیزهایی درباره جنسیت خود کشف کنیم.

احساس خجالتی که فانتزی گنگ‌بنگ شما را احاطه کرده است حتی ممکن است همان دلیلی باشد که بیخیال آن شده‌اید. لیز پاول، روان‌درمانگر جنسی می‌گوید: شرم و سکسی‌بودن به شدت با هم گره خورده است. دلیل آن خیلی روشن نیست؛ بخشی از این امر این است که ما در فرهنگی زندگی می‌کنیم که به طور کلی تمایلات جنسی را باعث خجالت می‌داند. ما ممکن است احساس شرم و خجالت کنیم و فکر کنیم این به معنای سکسی بودن آن است، اما دلیل آن هرچه باشد، غیرمعمول نیست.

بنابراین، بیایید یک دایره‌ی بسته ایجاد کنیم (یعنی آنچه اینجا اتفاق می‌افتد در اینجا باقی می‌ماند) و درباره‌ی فانتزی‌های گنگ‌بنگی خود با افراد همفکر و برخی از بازیگران پورن مورد علاقه خود بحث کنیم.



به یاد داشته باشید: پورن با زندگی واقعی متفاوت است
پورن خارق العاده است. به شما امکان می‌دهد مخفی‌ترین و کثیف‌ترین فانتزی‌های خود را در خلوت تختخواب خود جستجو کنید. ما می‌توانیم از پورن‌ برای فهمیدن چیز‌هایی که ما را تحریک می‌کند استفاده کنیم. گاهی اوقات پورن به ما کمک می کند چیزهایی درباره‌ی تمایلات جنسی خود کشف کنیم. به عنوان مثال، تماشای پورن لز به من کمک کرد تا در این موضوع غرق شوم و دوجنسگرایی خودم را بپذیرم. در مواقعی دیگر، تماشای فیلم پورن ممکن است مانند رفتن به سینما و یک نوع سرگرمی باشد، اما شاید ما واقعا دلمان نمی‌خواهد که آنها در زندگی‌ واقعی‌مان اتفاق بی‌افتند.

صرف نظر از اینکه بخواهیم عادت‌های دیدن پورن خود را به تجربیاتی در دنیای واقعی تبدیل کنیم، مهم است که بدانیم مقایسه‌ی آن با سینما دقیق و درست است. به همان شکل و دلیلی که مردم مثل فیلم سریع‌وخشن (The Fast and the Furious) رانندگی نمی‌کنند، مردم به همان شیوه‌ای که در پورن دیده‌ می‌شود نیز سکس‌ نخواهند کرد. پاول می‌گوید گنگ‌بنگ‌هایی که در فیلم‌های پورن می‌بینید همه انواع آمادگی‌ها، مذاکره‌ها و دیگر چیز‌هایی که نمی‌بینید اما در خارج از صحنه‌ی فیلم اتفاق می‌افتد را دارد. Queefs‌ها ویرایش می‌شود و صحنه‌ها از قبل آماده شده‌اند{۲}.

پورن استار اینگرید موس، که در یک گنگ‌بنگ با تم Star Trek برای kink.com بازی کرده است، می‌گوید قبل از فیلم‌برداری به او پرسش‌نامه‌های چند بخشی‌ای داده شد تا او آنها را تکمیل کند {۳}. یک چک لیست از خطوط قرمز و محدودیت‌ها وجود داشت که از من در مورد چیز‌هایی که تمایلی به انجام آن داشتم و نداشتم می‌پرسید، علاوه بر اینکه گفته شد پنج مرد قرار است با من سکس داشته باشند (و چیزهایی مانند بسته‌شدن و اسارت، سیلی خوردن یا استفاده از ball gags). آنها همچنین از من پرسیدند که آیا من فانتزی خاصی دارم که بخواهم در جلوی دوربین فیلمبرداری کنم یا خیر. وقتی درخواست رزرو [فیلم‌برداری] را دریافت کردم، خشکم زده بود و قطعا هیجان زده شده بودم؛ در این مقطع، این منجر به نوشتن یک فن‌فیکشن (fan fiction) درباره‌ی مجموعه‌ی «Star Trek» شد. عنوان این مجموعه «Star Trek: The Next Penetration» بود {۴}.

حتی اگر پورن گنگ‌بنگ دوست دارید، همچنان یک فمنیست هستید
فمنیست بودن به معنای پذیرفتن چیز‌هایی است که شما را تحریک می‌کند. تجربه‌ی موس به همه‌‌ی افرادی که بدنبال پورن‌های مناسبی هستند اطمینان می‌دهد که در آنها با بازیگران رفتار مناسبی صورت می‌گیرد، اما همچنین نشان می‌دهد که کارهای زیادی در مورد پورن گنگ‌بنگ مورد علاقه شما انجام شده است تا به راحتی در جلوی دوربین اتفاق بی‌افتد. تجربه‌ی عملی یک گنگ‌بنگ به طور قطع با فانتزی آن کاملا متفاوت است. جیمز دارلینگ، فیلمساز و بازیگر تراجنسیتی می‌گوید: فیلم ویرایش می‌شود، و شروع‌ها و توقف‌های بسیار زیادی [در طول فیلم‌برداری] اتفاق می‌افتد. بنابراین هر چقدر که دوست دارید پورن گنگ‌بنگ تماشا کنید، فقط بدانید که پورن همان زندگی واقعی نیست.

و با توجه به این یادداشت، لطفاً هزینه پورن خود را از طریق یک بستر قابل اعتماد پرداخت کنید - به خصوص اینکه با وجود FOSTA-SESTA، حمایت از کارگران جنسی بیش از هر زمان دیگری اهمیت دارد{۵}. اگر مطمئن نیستید که کجا را جستجو کنید، در اینجا لیستی مفید از سایت های پورن وجود دارد که ارزش پرداخت‌کردن را دارند.

گنگ‌بنگ‌ها می‌تواند فمینیستی و کوئیر باشد
در صورت نیاز به یادآوری، هیچ دستورالعملی وقانونی برای فانتزی‌های جنسی وجود ندارد که شما را به یک فمینیست خوب یا یک فمینیسم بد تبدیل کند. فمنیست بودن به معنای پذیرفتن چیز‌هایی است که شما را تحریک می‌کند. حتی اگر پورن گنگ‌بنگ دوست دارید، قطعا همچنان یک فمنیست هستید. یک گنگ‌بنگ اغلب تصویری از یک زن که توسط چندین مرد به طور همزمان در حال گاییده شدن است را نشان می‌دهد. غالبا جنبه‌ای از تخریب و تحقیر وجود دارد و بله، اگر موضوع مورد نظر و علاقه‌ی شماست هیچ اشکالی ندارد. زنان سکس را دوست دارند. برخی از زنان سکس با چندین پارتنر را دوست دارند. سکس‌کردن هیچ اشکالی ندارد و داشتن فانتزی نیز هیچ مشکلی ندارد. موس می‌گوید: اگر فانتزی گنگ‌بنگ شما به طور خاص شامل تحقیر باشد، این برای خودش کاملا یک فتیش مجزاست که جنسیتی هم نیست [هم می‌تواند برای مرد باشد و هم زن] و می‌تواند در شرایط توافقی بسیار تحریک‌کننده باشد.


برای برخی از افرادی که از گنگ‌بنگ لذت میبرند، قدرتی در منفعل بودن هست. نویسنده و کمدین آماندا کری می‌گوید: در زمان بزرگ‌شدن به عنوان یک ترنس، من با بدنم مشکلاتی داشتم. برای من، پورن گنگ‌بنگ دارای عنصری قوی و مثبت در مورد بدن و جنسیت است. در اینجا شخصی که در مرکز گنگ‌بنگ وجود دارد در حال کنار زدن وحشیانه و دیوانه‌وار تابوهای اخلاقی و هر نوع شرم جنسی است، و فقط به خود اجازه می‌دهد با رابطه‌ی جنسی و سکس یکی شود. این مردان نیستند که از زنی که در مرکز گنگ‌بنگ قرار دارد استفاده می‌کنند، بلکه اوست. کری توضیح می‌دهد: که این بدن و تمایلات‌جنسی او است که در مرکز شهوت است و او کاملا آن را تحت کنترل خود دارد.

اگر شما واقعاً به یک گنگ‌بنگ علاقه‌مند هستید، نباید اجازه دهید وضع موجود مانع تجربه فانتزی شما شود
با این حال، لازم نیست به شما توهین شود، و چیز‌هایی که شما را می‌کنند نیز لازم نیست کیر‌های واقعی و زنده باشند. دیلدو‌های پوشیدنی (Strap-on dildos) به‌خوبی عمل می‌کنند و افراد با هر جنسیتی می‌توانند آنها را بپوشند. کری می‌گوید: فکر اینکه گروهی از مردان یا دیگر افراد ترنس که به سراغ من بیایند؟ اصلا گروهی از زنانی که دیلدو پوشیده‌اند؟ عالی است. حالا من در محل کار تحریک شده‌ام!

می‌خواهید بدانید که آیا شما شخصا به گنگ‌بنگ علاقه‌ دارید؟
فقط به این دلیل که شما یک فانتزی دارید، به این معنی نیست که می‌خواهید در زندگی واقعی آن را تجربه کنید. همراه با تماشای پورن، با استفاده از سکس‌چت/تل و اسباب بازی‌های جنسی مانند چند دیلدوی همزمان می‌تواند یک روش عالی برای درگیر شدن‌تان با فانتزی گنگ‌بنگ باشد، بدون اینکه در عمل آن را [گنگ‌بنگ] داشته باشد. با این حال، برای افرادی که این مقاله را می‌خوانند و کنجکاو هستند که آن را امتحان کنند (هیچ خجالتی وجود ندارد)، بیایید اصول اولیه‌ی گنگ‌بنگ خود را مرور کنیم.

پاول می‌گوید: برنامه‌ریزی برای گنگ‌بنگ سخت است زیرا شما کار‌های زیادی برای انجام دارید. ساده‌ترین راه برای انجام دادن این است که از قبل عضو یک انجمن بازی بوده‌باشید و یا چندین پارتنر داسته باشید. اگر در مهمانی‌های جنسی و یا برنامه‌های کینکی عضو همیشگی و دائمی نیستید، شبکه اجتماعی کینکی «FetLife» می‌تواند مکانی عالی برای ملاقات با افراد و کسب اطلاعات درباره مناسبت‌ها و مهمانی‌ها باشد. با این حال، قبل از اینکه با آنها گنگ‌بنگ کنید، با احتیاط خودتان تحقیق کنید و با آنها ملاقات داشته باشید.

اگر شما تا به حال سکس‌ سه‌نفره نداشته‌اید، توصیه می‌کنم که قبل از ‌گنگ‌بنگ با آن شروع کنید. از نظر فنی، هر چند نفری که دلتان بخواهد می‌تواند حضور داشته باشد. درباره آزمایش STI و وضعیت رابطه‌ی افراد گفت‌وگو کنید و مطمئن شوید که همه از کاندوم استفاده می‌کنند. بدانید که چیزی به نام رابطه جنسی بدون ریسک وجود ندارد: کاندوم پاره می‌شود، و بیماری‌های مقاربتی مانند تبخال و HPV حتی در صورت استفاده از موانع [کاندوم‌] نیز قابل انتقال هستند.

حتی اگر همه از نظر جسمی ایمن باشند، گنگ‌بنگ یک تجربه احساسی خواهد بود و همانطور که در مورد آن صحبت شد، کاملا متفاوت از آنچه در فیلم ها دیده‌اید، خواهد بود. یا ممکن است در نهایت یکی از بهترین‌ تجربه‌های جنسی شما باشد. من بشدت تحقیق و گفتگو با شخصی معتمد و باتجربه در مورد این کار را توصیه می‌کنم تا به شما آموزش‌ها و نکات لازم را بگویند که بتوانید تجربه‌ی خود را در عین داشتن رضایت طرفین، ایمنی و عاقلانه انجام داده و از این فانتزی خود لذت ببرید. ویتال می‌گوید: اگر شما واقعا به یک گنگ‌بنگ علاقه‌مند هستید، نباید اجازه دهید وضع موجود [فشار احتماعی و خارجی] مانع تجربه‌ی فانتزی شما شود.

منبع

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
توضیحات مترجم
1. گنگ‌بنگ نوعی از سکس‌گروهی عه که در اون یک نفر از یک جنس و چند نفر از جنس دیگه وجود دارن یعنی فرضا یک زن و ۵ مرد یا یه مرد و ۵ زن بخاطر همین برای انتقال بهتر مطلب در متن ‌گنگ‌بنگ استفاده شد.
2. Queef یه اتفاق طبیعیه که در طول سکس برای خیلی از افراد افتاده و می‌افته که به معنی خروج گاز از واژنه.
3. استار‌ترک یک سری فیلم‌ بسیار محبوب و مشهوره که تم فضایی داره.
4. فن‌فیکشن‌ها ادامه‌های داستان‌ها/فیلم‌های معروف هستن که طرفدار‌ها اون رو دلخواه خودشون نوشتن و ادامه دادن، عنوانی هم که برای داستانش گذاشته یه جور بازی با کلمات با عنوان اصلی یکی از قسمت‌های اصلی مجموعه‌ی استارترک.
5. fosta-sesta به مجموعه قوانینی اشاره داره که برای جلوگیری از تخلفات در زمینه‌ی موضوعات جنسی چه در فضای آنلاین و چه به عنوان نوعی قاچاق در آمریکا وجود داره.

12 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2021-02-12 23:59:46 +0330 +0330

اصن تصور گنگ بنگ تو ذهن تموم مردم دنیا آمیخته شده با اون تصویر از پورن معروف پایپر پری که 5 تا سیاه کیر کلفت بالا سرش وایسادن و خودش چارزانو …

اصن دنیا رو گرفت این عکس.

4 ❤️

2021-02-13 23:55:04 +0330 +0330

من چندبار مدلای مختلفشو انجام دادم،اینکه میگم نظر شخصیمه:
حس شهوت فوق العاده بالایی داره،اصلا با سکس دونفره قابل مقایسه نیست!
اما بعد روحی و عاطفیش زیره صفره،یعنی قشنگ بعدش میخوای سر به تنِ اون چند نفر نباشه و دیگه نبینیشون😂
در کل که ارزش امتحان کردن نداره چون یه حس زودگذره و اکثرا پشیمونی داره،حداقل هم اگه میخواین امتحانش کنید با همسرتون اینکارو نکنید،چون یک درصد اگه این حسی ک گفتم براتون پیش بیاد غیر قابل جبرانه دوستان🌺

7 ❤️

2021-02-14 13:20:16 +0330 +0330

عالیه

1 ❤️

2021-02-17 12:48:57 +0330 +0330

مطلب عالی و مفیدی بود

1 ❤️

2021-02-17 23:26:45 +0330 +0330

↩ The.BitchKing
در جواب شما می‌گم قدرت مدیا و تبلیغات! بیخود نیست که اکثر شرکت‌ها میلیاردی خرج می‌کنن واسه تبلیغ؛ دقیقا چون تو ذهن مخاطب بعد از تکرار بسیار زیاد حک میشه.
ارادت رد

1 ❤️

2021-02-17 23:28:58 +0330 +0330

↩ misswolf
دوست عزیز شخصا تجربه نداشتم و خیلی هم تمایلی به تجربه‌اش ندارم ولی ممنونم که مثل همیشه تجربیات‌تون رو با ما به اشتراک می‌ذارید و از دید شخصی با نظرتون موافقم که موضوعی پیچیده‌اس و میتونه یک رابطه‌ی موفق و محکم رو هم خراب کنه اگر افراد ظرفیت و آمادگی لازم رو نداشته باشن

ارادت رد

1 ❤️

2021-02-26 07:18:14 +0330 +0330

↩ ShadowGirl
جان عاشقه این مدلیم

1 ❤️

2021-02-27 02:41:47 +0330 +0330

همیشه فانتزیشو داشتم
به شدت تحریکم میکنه جای زنه باشم

1 ❤️

2021-03-19 15:18:24 +0330 +0330

وای عاشق این فانتزی ام 😈😈

0 ❤️

2022-01-15 13:20:41 +0330 +0330

خیلی وقته دنبال ۳ تا ادم درست حسابی برای انجامش هستیم ولی…

0 ❤️

2022-01-15 13:24:07 +0330 +0330

↩ فانتزی پرست
۴ نفری کی رو بکنید ؟

0 ❤️

2022-01-15 13:30:57 +0330 +0330

↩ Analdriller2
فانتزی همسرم هست ،ولی ۳ تا آقای خوش چهره، با اخلاق، مرتب و تمیز و غیر سیگاری .

0 ❤️

2022-01-15 13:32:44 +0330 +0330

↩ فانتزی پرست
کار راحتیه تا حالا mfm داشتید با خانوم

0 ❤️







‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «