فتیش ناف (Navel fetish)

1399/03/30

فتیش ناف
(Navel fetishism)

from Wikipedia
the free encyclopedia

فتیش ناف یا الوینوفیلی (Alvinophilia) فتیشی‌ست که در آن ناف برای فرد جذابیت جنسی دارد.

طبق بررسی‌ها این نوع فتیش نسبتاً رایج می‌باشد و در سال 2012 دومین فتیش پرجستجو در گوگل بوده است.

نمای نزدیک از ناف یک زن

محرکه
———
فردی که فتیش ناف دارد، می‌تواند با محرک‌های مختلفی مانند افکار و کلمات خاص، تماس فیزیکی با ناف و… از نظر جنسی تحریک شود.


فعالیت فیزیکی
———
برای خیلی از افرادی که فتیش ناف دارند بازی کردن و تماس فیزیکی با ناف مانند لیس زدن یا مالیدن روان‌کننده روی آن، بسیار تحریک‌کننده است.


تحریک زبان با ناف بین دو زن لزبین (همجنسگرا)

خیلی‌ها هم از ریختن شامپاین، عسل، شکلات و… روی ناف و خوردن آن لذت می‌برند. خوردن و لیسیدن ناف زیر آب یا گذاشتن یخ روی آن هم می‌تواند هیجان انگیر باشد.


لیسیدن ناف یکی از اصلی‌ترین راه‌های تحریک شدن است

ناف در مقایسه با خیلی از نواحی دیگر بدن حساسیت بیشتری دارد. خود ناف و نواحی پایین آن هنگام نوازش شدن باعث تحریک جنسی فرد می‌شود. اکثر افراد با انگشت کردن، قلقلک دادن، لیسیدن، بازی کردن با پَر یا حتی فوت کردن داخل ناف به تحریک جنسی می‌رسند.


یخ روی ناف باعث ایجاد حس اروتیک می‌شود

اخیرا یکی از روسپی‌ها در ترکیه در مصاحبه‌ای گفته بود که خیلی از مردها دوست دارند داخل نافش دخول داشته باشند!

معمولاً فتیش افراد نسبت به ناف دیگران است ولی افرادی هم هستند که نسبت به ناف خودشان فتیش دارند.


خیال پردازی و تصویرسازی
———
خیلی از مردانی که فتیش ناف دارند تنها با دیدن ناف زنان هم تحریک می‌شوند و زنانی که بیکینی می‌پوشند برای این مردان جذابیت خاصی دارند. همچنین ناف زنانی که تاپ کوتاه می‌پوشند نیز برای اکثر افراد جذاب است.


[دختری با پوشش کابویی (cowgirl) و ناف هویدا زیر گره‌ی لباس🤤]

‘باچی کارکاریا’ (Bachi Karkaria) که یک روزنامه‌نگار هندی است، اخیراً در یکی از مقالاتش نوشته بود:

«ناف یکی از نواحی سکسی بدن است و به همین دلیل است که در طراحی‌های لباس نیز به این موضوع توجه می‌شود و قرن‌هاست که از این تکنیک برای جذب و تحریک مردان استفاده شده است.»
رقصنده‌های شکم اکثراً برای جلب توجه بیشتر به نافشان جواهرات یا حلقه/نگین (Piercing) می‌اندازند. نه فقط رقصنده‌ها بلکه خیلی از زن‌ها هم امروزه برای جذابیت بیشتر همین کار را انجام می‌دهند. این نوع تزئین ناف قطعاً جذابیت ناف را بیشتر می‌کند.


یک رقصنده‌ی شکم (Belly dancer) با تزئین ناف


[جلوه‌ی ناف یک دختر با Piercing، در این راستا همچنین میتوانید بنگرید به تاپیک زیرخاکی ✪نگین]

ویدئوهایی که لزوماً پورن نیستند و فقط در آنها با ناف بازی می‌شود بسیار محبوب هستند و بازدیدهای میلیونی دارند و محبوبیت آنها با فیلم‌های پورن برابری می‌کند.
‘واندرهاسی’ (Wonderhussy) که یک مدل معروف در صنعت فتیش است می‌گوید: «در خیلی از ویدئوهای فتیش نافم فقط دراز می‌کشم و با انگشتانم با نافم بازی می‌کنم، این ویدئوها معمولاً میلیون‌ها بازدیدکننده دارند.»
“Elan kane” و “Indica” از دیگر مدل‌های معروف در فتیش هستند.


[صحنه‌هایی برگرفته از یک ویدئوی فتیش ناف (Bella & Lela Belly Worship) که پورنوگرافی نیست و دو زن در آن فقط از طریق ناف یکدیگر را تحریک می‌کنند]

گاهی اوقات حتی فکر کردن در مورد ناف نیز می‌تواند باعث تحریک جنسی شود. بسیاری از کسانی که فتیش ناف دارند، اکثراً فانتزی های جنسی‌ای در مورد بازی با ناف دارند.
قبیله‌ی “ساموان” (Samoans) ناف را منظر لذت جنسی می‌دانند که این موضوع از نحوه‌ی لباس پوشیدن‌شان هم مشخص است.


ادبیات
———
برخی از آثار ادبی که تمرکزشان درمورد ناف و سمبل‌سازی آن است هم می‌تواند باعث تحریک جنسی افرادی که فتیش ناف دارند بشود.
یکی از این آثار مطرح کتاب «Navel Revue» نوشته‌ی “Jay Hahn-Lonne” است که درمورد زندگی مردی‌ که عاشق ناف است نوشته شده.
در یکی از کتاب‌های مقدس یهودیان به نام “Song Of Songs” هم درمورد آنچه اروتیک است و در طبیعت وجود دارد اشاراتی شده است. در بخشی از کتاب که درمورد ستایش سلیمان – از عشقش (سلیمی) است – در وصف ناف آمده است که:

«ناف تو همچون جام شرابی‌ست که برای مست شدن نیازی به هیج شرابی در آن نیست، شکم تو مانند توده‌ی خرمن است که عطر گل سوسن دارد.»
شاعر آمریکایی “May Swenson” در یکی از اشعارش به نام «صورت کوچک شیر» اینگونه می‌نویسد:
«اکنون جرأتش را پیدا کرده‌ام که گردنت را لمس کنم و لب‌های همچون گلبرگت را ببوسم و گرده‌های طلایی گل‌ها را روی نافت بریزم. نافت مانند دریایی از هاله‌های نورانی‌ست به آرامی بدنت را می‌پوشاند.»
‘میلان کوندرا’ (Milan Kundera) در رمانش به نام “The Festival of Insignificance” از مشاهداتش درمورد اروتیک و سکسی بودنِ نافِ زنان می‌نویسد. در بخشی از کتاب “Alain” که شخصیت اصلی کتاب است با دوستانش درمورد این که چگونه اکثر زنان جوان در پاریس لباس‌های کوتاه می‌پوشند تا ناف‌شان را به نمایش بگذارند حرف می‌زند. امروزه ناف به عنوان نمادی از جذابیت زنان است.
“Robert W. Service” هم در شعر کوتاهش به نام “ناف” می‌گوید:
«مردها هم ناف دارند ولی ناف زنان حلقه‌ی مروارید است، پس خانم‌ها بدانید که چشمانم ناف‌تان را می‌بیند و دوست دارم آن را مزه کنم، ناف سرخ رنگ شما بهترین مزه را برای بوسیدن دارد.»
در ادبیات هند هم نویسنده‌هایی مانند ‘آدی شانکارا’ (Adi Shankara)، ‘کلیدسا’ (Kālidāsa) و… در آثاری که زیبایی خدایان هند را وصف می‌کنند، اشارات زیادی به ناف می‌کنند و آن را به نوعی نمادی از زیبایی می‌بینند.


آثار اروتیک
———
در سال 1970 مجله‌ای به نام “ناف” تنها در دو نسخه به چاپ رسید که اخیراً توسط موسسه‌ی “kinsey” ترمیم شدند و در اختیار یکسری از نویسنده‌ها قرار گرفتند. در این مجله توضیحاتی درمورد نحوه‌ی دخول در ناف به همراه یکسری عکس که کارهای سکسی‌ای که می‌توان با ناف کرد را نشان می‌داد وجود داشت.
در سال 2011 انتشارات MTJ که تخصصش کتاب‌های کمیک برای بزرگسالان است، سری جدیدی داستان به نام: «Navel Maneuvers 1: Belly-Tickling Erotica» (ماجرای اروتیک ناف: قلقلک دادن) را منتشر کرد.
در سال 2014 هم کتابی الکتریکی‌ای به نام «فتیش ناف: داستان‌های اروتیک و سکسی برای عاشقان ناف» در سایت “amazon” منتشر شد. در همان سال انتشارات MTJ سری دوم “Navel Maneuvers” را منتشر کرد.


فیلم
———
فیلم “Super Heroine Witch Hunter SAYAKA” با بازی “Hikari Gonoi” که در سال 2006 منتشر شد دارای یک صحنه‌ی مشهور است که در آن ناف “Gonoi” به طور خشنی برای سه دقیقه انگشت می‌شود، در یک صحنه‌ی دیگر یکی از شخصیت‌ها به زور یک گل سرخ خاردار سمی وارد ناف Gonoi می‌کند.


ارتباط با فانتزی‌های دیگر
———
فتیش ناف معمولاً با فتیش شکم (Alvinolagnia) همراه است. فتیش ناف ممکن است با فتیش سادیمی هم همراه باشند چون بسیاری از کسانی که فتیش ناف دارند از انجام یا دریافت شکنجه‌ی ناف لذت می‌برند. از آنجایی که کسانی که فتیش ناف دارند از دخول فیزیکی در ناف هم لذت می‌برند فتیش‌هایی مانند فتیش شکم و فتیش‌هایی چون “BBW” و “feederism” که مربوط به افراد چاق هستند هم بین افرادی که فتیش ناف دارند رایج هستند.


رواج آن در اینترنت
———
در اواخر دهه‌ی نود میلادی یکسری از سایت‌های آنلاین گروهی درمورد فتیش ناف وجود داشتند. این سایت‌ها معمولاً توسط اشخاص اداره می‌شدند و معمولاً زیرمجموعه‌ای از یک سایت و فروم بودند مثل “ProBoards” و “InsideTheWeb”. هر سایت دسته‌بندی خاص خودش را داشت ولی همه‌ی آنها معمولاً بخشی برای عکس‌های سلبریتی‌ها و اروتیک و داستان‌های شخصی داشتند.
بعد از این که این فروم‌ها جای خودشان را به شبکه‌های اجتماعی و سایت‌های پورن بزرگ دادند، این سایت‌ها و فروم‌ها به مرور بسته شدند، همین مسأله محبوبیت سایتی مثل “(The Original Belly Forum (OBF” را بالا برد ولی بعد از مدتی این سایت هم بسته شد، البته بعد از مدتی با نام جدید “BellyLove” بازگشایی شد ولی باز هم بعد از چند ماه بسته شد.


سلبریتی‌ها
———
سلبریتی‌هایی که نسبت به ناف علاقه نشان داده‌اند:

  • مدونا (Madonna)

    خواننده‌ی مشهور “مدونا” در یکی از مصاحبه‌هایش با مجله ی “Spin” در سال 1985 گفته بود:
    «من عاشق ناف هستم و به نظرم ناف فوق‌العاده‌ای دارم چون هم خوش فرم است و گوشت اضافه‌ای داخلش نیست. وقتی انگشتم را وارد نافم می‌کنم حس می‌کنم رشته‌های عصبی ستون فقراتم تحریک میشوند. اگر ۱۰۰ ناف را کنار هم بگذارید می‌توانم ناف خودم را فقط از روی شکل آن تشخیص بدهم.»
    نمایش دادن ناف مدونا در اجراهای زنده‌اش به بخشی از شهرت او تبدیل شد.
  • سال مینو (Sal Mineo)

    ظاهراً بازیگر آمریکایی “Sal Mineo” هم فتیش ناف دارد. پارتنر او “Courtney burr” در یکی از مصاحبه‌هایش به فتیش ناف او اشاره کرد. همچنین در کتاب بیوگرافی او نوشته‌ی “Micheal Gregg” آمده است که او میل جنسی سیر نشدنی‌ای داشت.
    پارتنرش می‌گوید: «با این که با هم از نظر فیزیکی کاملاً متفاوت بودیم ولی هر دو میل جنسی زیادی داشتیم، گاهی اوقات سکس‌مان آنقدر طولانی می‌شد که بیست دقیقه استراحت می‌کردیم و بعد دوباره ادامه می‌دادیم. اگر موقعیتش پیش می‌آمد گاهی برای نصف روز سکس داشتیم. بعد از مدتی فهمیدم که او فتیش ناف دارد و متوجه علاقه‌ی شدیدش به نافم شدم. یکی از رویاهایی که هر چند وقت یک بار در خواب می‌دید این بود که غریبه‌ای تعقیبش می‌کند و در آخر چاقویش را در نافش فرو می‌کند!»
  • بیلی پیپر (Billie Piper)

    بازیگر انگلیسی “Billie Piper” در یکی از از مصاحبه‌هایش با مجله ی “Maxim” در سال 2000 گفته بود: «نافم یکی از نواحی‌ست که به شدت تحریکم می‌کند و خیلی حساس و قلقلکی است و تحریک کردنش به شدت برایم لذت‌بخش است.»
  • ربکا رمیجین (Rebecca Romijn)

    بازیگر آمریکایی “Rebecca Romijn” در مصاحبه‌اش در برنامه ی “The Tonight Show with Jay Leno” در سال 1999 گفته بود: «فقط همین را به شما بگویم که نافم و نواحی اطرافش خیلی قلقلکی‌ است!»
  • کیِرا نایتلی (Keira Knightley)

    “کیرا نایتلی” (Keira Knightley) در یک مصاحبه گفته بود حلقه‌ی نافش باعث شد که در فیلم “Love Actually” بازی کند چون کارگردان فیلم “Richard Curtis” عاشق حلقه‌ی نافش شده بود. در مصاحبه‌ی دیگری گفته بود: «مامانم می‌خواست که حلقه‌ی نافم مخفی بماند و کسی از آن باخبر نشود ولی الان خیلی‌ها مرا با حلقه‌ی نافم می‌شناسند. ظاهراً “Richard Curtis” وقتی نافم را در فیلم “BEND IT LIKE BECKHAM” دید عاشق آن شد، همین باعث شد که در فیلم Love Actually به من بازی دهد. وقتی که شخصیتم در فیلم قرار بود ازدواج کند، لباس عروسی طوری طراحی شده بود که نافم معلوم باشد.»
  • گری بدل (Gary Beadle)

    دوست دختر Gary Beadle (بازیگر Geordie Shore) در یکی از مصاحبه‌هایش گفته بود: «gary خیلی مهربان و صبور است و ناف فوق العاده‌ای دارد که من عاشقش هستم!»
  • لیزا دونا (Lisa Donahue)

    “Lisa Donahue” بازیگر “(Big Brother 3 (U.S”. در یکی از قسمت‌های این برنامه گفته بود:
    «من می‌توانم فقط با تحریک نافم به ارگاسم برسم، البته اگر درست انجام شود.
    البته بعداً در یکی از مصاحبه‌هایش گفت: «خیلی‌ها از من می‌پرسن که آیا فقط با تحریک نافم ارگاسم می‌شوم یا نه؟ راستش را بخواهید؛ نه اینطور نیست ولی تحریک نافم برایم خیلی لذت‌بخش است.»
  • نویسنده‌ی اهل شیلی “Isabel Allende” در یکی از کتابهایش اینگونه نوشته است: «دوست دارم یک تخم مرغ خام با پیاز خرد شده و نمک و فلفل داخل ناف پارتنرم سرو بشود و من از خوردنش لذت ببرم.»
  • Rati Agnihotri

    بازیگر بالیوود “Rati Agnihotri” در یکی از مصاحبه‌هایش گفته بود: «فیلمبرداری صحنه‌ی چرخیدن فرفره روی نافم در فیلم “Ek Duuje Ke Liye” یکی از خاطره‌انگیزترین تجربه‌هایم بوده است. سنگ‌های داغ، شکم خوش فرمم و صحنه‌ای که “کمال” فرفره را روی نافم می‌چرخاند را به خوبی به یاد دارم. این کار آنقدر نافم را قلقلک می‌داد که مجبور شدیم چندین بار این صحنه را فیلمبرداری کنیم.»
  • Raghavendra Rao

    “Raghavendra Rao” کارگردان فیلم “Telugu” عاشق ناف است و در همه‌ی فیلم‌هایش توجه‌ی خاصی به ناف زنان می‌کند، تا حدی که در همه‌ی صحنه‌های مربوط به نقش اول زن سعی می‌کند که ناف او هم داخل فریم فیلم‌برداری بی‌افتد. در خیلی از فیلم‌هایش صحنه‌هایی از قرار دادن گل، یخ و میوه در ناف زنان وجود دارد.

    دستیار او “Dasari Narayana Rao” در یکی از مصاحبه‌هایش گفته بود: «وقتی می‌بینی که نقش اول زن در صحنه‌ای به آرامی لباسش را کنار می‌زند تا بدنش را نشان دهد، شما احساس شرم و خجالت نمی‌کنید زیرا Rati با تکنیک فیلم‌برداری‌اش جنبه‌ی هنری خاصی به این صحنه‌ها می‌دهد، ناف زنان در فیلم‌هایش جزو زیباترین ناف‌هایی هستند که در زندگی‌تان دیده‌اید.»
  • تانیا زئتا (Tania Zaetta)

    بازیگر استرالیایی “Tania Zaetta” در مصاحبه‌اش با مجله‌ی “FHM Magazine” در سال 1999 گفته بود: «نمیفهم چرا همه اینقدر به نافم توجه می‌کنند، برای چندسال در خیابان همه به نافم زل می‌زدند!»

جنجال
———
بازیگر آمریکایی “Maria Menounos” در مصاحبه‌اش در برنامه‌ی “The Howard Stern Show” در سال 2012 گفته بود که موقع چندین معاینه‌ی پزشکی توسط پزشکان مورد اذیت جنسی قرار گرفته بود، به خصوص یک بار که دکتر زنان و زایمانش نافش را نوازش کرد و گفت که Piercing نافش خیلی سکسی‌ست. ولی از او شکایتی نکرد تا اوضاع از همین که هست بدتر نشود.


ناف Maria Menounos با Piercing


منبع:

en.wikipedia.org/wiki/Navel_fetishism

11202 👀
3 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2021-04-25 19:17:41 +0430 +0430

جالب بود آقا حسام

0 ❤️







‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «