مصاحبه با ٣ زن درمورد انزال زنان

1397/12/27

٣ زن درمورد انزال حین سکس گفتگو می‌کنند

«من تازه وقتی ملحفه‌های زیرم خیس شده بود فهمیدم چه اتفاقی افتاده.»

by: Carina Hsieh & Rachel Hills Oct 26, 2018

به راستی کیست که درمورد “انزال (Squirting) زنان” کنجکاو نباشد؟!
درمورد این موضوع بسیار بحث شده و برخی پژوهشگران باور دارند مایعی که هنگام برون‌پاشی خارج می‌شود چیزی جز ادرار نیست ولی خیلی‌ها با این باور موافق نیستند. در هر صورت اگر با پارتنری هستید که حین سکس برون‌پاشی می‌کند شاید کنجکاو شده باشید که این کار چه حسی به آنها می‌دهد و این که چطور می‌توانید کاری کنید تا دوباره آن را تجربه کنند.

در این مقاله با ٣ زن در مورد این که انزال و برون‌پاشی موقع سکس چه حسی دارد گفتگو شده است:

چند سال‌تان است؟
زن A : بیست و هفت
زن B : بیست و دو
زن C : بیست و هشت

اولین بار چگونه فهمیدید توانایی انزال دارید؟
زن A : من خیلی در مورد این موضوع تحقیق کرده بودم و نتیجه‌ای که گرفتم این بود که خودم را ریلکس کنم و اجازه بدم بدنم هر کاری که نیاز دارد موقع ارگاسم انجام دهد و من هم تصمیم گرفتم همین کار را انجام دهم. اولین بار حس ادرار کردن بهم دست داد برای همین سعی کردم جلوی خودم را بگیرم ولی دفعات بعد خودم را ریلکس کردم و فهمیدم که می‌توانم برون پاشی کنم.
زن B : چند ماه پیش این اتفاق برایم افتاد. وقتی پارتنرم داشت همزمان با خوردن کصم انگشتم می‌کرد یک دفعه دیدم ملحفه خیس شده، این اتفاق کاملاً ناگهانی بود. از قبل در مورد انزال زنان اطلاعاتی داشتم ولی اصلاً قصد انجامش را نداشتم.
زن C : اول متوجه شدم که ارگاسم‌های شدیدتری دارم و بیشتر از قبل کصم خیس می‌شود ولی آن موقع اصلاً چیزی درمورد برون‌پاشی نمی‌دانستم. دفعه‌ی بعد موقع ارگاسم حس کردم ادرار کرده‌ام اگرچه اصلاً حس ادرار کردن بهم دست نداد، بعد از این اتفاق پارتنرم گفت شاید برون پاشی می‌کنم و در مورد آن برایم توضیح داد چون فکر می‌کردم برون پاشی فقط در پورن اتفاق می‌افتد. بعدش هم خودم درمورد این مسئله تحقیق کردم و فهمیدم چیزی که در مقاله‌ها نوشته شده درست همان چیزی‌ست که برای من اتفاق افتاده و بالاخره فهمیدم همه‌ی این مدت در حال “اسکورتینگ” بوده‌ام.

از نظر فیزیکی و جسمی چه حسی داشت؟
زن A : فوق‌العاده! وقتی برون پاشی کردم یک حس گرم و هیجان‌انگیز به من دست داد و باعث شد تا کمرم را قوس بدهم و همه‌ی عضلات بدنم را جمع کنم.
زن B : من تازه وقتی که ملحفه‌ها خیس شدند فهمیدم برون‌پاشی کرده‌ام چون همیشه فکر می‌کردم برون‌پاشی همزمان با ارگاسم اتفاق می‌افتد ولی من بدون ارگاسم هم برون پاشی می‌کنم. این اتفاق صددرصد برایم لذت‌بخش بود ولی لذت خیلی فوق‌العاده و غیرعادی‌ای نبود.
زن C : درست قبل از برون‌پاشی حس کردم دمای بدنم از وسط پاهایم شروع به زیاد شدن کرد و کل شکم و پاهایم گرم‌تر شد. همچنین یک حس لرزش و رعشه بین ران‌هایم بهم دست داد و بعدش حس کردم مثانه‌ام پر شده و باید ادرار کنم. وقتی ارگاسم شدم اول پاهایم کمی لرزید و یک مایع گرم (زمخت‌تر از ادرار) ازم خارج شد.

بعد از برون پاشی چه حسی داشتید؟
زن A : وقتی جوان‌تر بودم و هنوز در حال شناخت خودم و بدنم بودم همیشه بعد از برون‌پاشی حس بدی داشتم چون درمورد آن هیچی نمی‌دانستم. وقتی بزرگ‌تر شدم یاد گرفتم که برون پاشی کاملاً طبیعی‌ست و دیگر حس بدی نداشتم و حتی خوشحال بودم. بعد از برون پاشی ترشح اندورفین را در بدنم حس می‌کنم، انگار که روی ابرها هستم!
زن B : دفعه‌ی اول خیلی خجالت کشیدم چون فکر می‌کردم ادرار کرده‌ام ولی پارتنرم بهم گفت برون پاشی کرده‌ام و وقتی ملحفه را بو کردم و فهمیدم که بوی ادرار نمی‌دهد حس خوب و هیجان‌انگیزی بهم دست داد چون فهمیدم می‌توانم برون‌پاشی کنم.
زن C : هنوز هم اولین حسی که بعد از برون‌پاشی بهم دست می‌دهد خجالت و شرم است چون فکر می‌کنم ادرار کرده‌ام و این خیسی بیش از اندازه حس خوبی بهم نمی‌دهد و دلم می‌خواهد سریع بلند شود و ملحفه‌ها را تمیز کنم. من فقط موقع سکس با همسرم برون‌پاشی کرده‌ام و از آنجایی که او می‌داند از این کار خجالت‌زده می‌شوم همیشه بهم یادآوردی می‌کند که برون‌پاشی کاملاً نرمال و سکسی‌ست.

آیا هر موقع سکس دارید برون‌پاشی می‌کنید یا این که فقط بعضی اوقات این اتفاق می‌افتد؟
زن A : راستش را بخواهید من هیچ‌وقت هنگام دخول برون‌پاشی نکرده‌ام و فقط موقع خودارضایی و سکس دهانی آن را تجربه کرده‌ام. دلم می‌خواهد موقع دخول هم برون‌پاشی کنم ولی معمولاً این اتفاق نمی‌افتد ولی با این حال سعی‌ام را می‌کنم.
زن B : فقط چند بار برون‌پاشی را تجربه کرده‌ام و معمولاً وقتی اتفاق می‌افتد که در یک روز چند بار سکس داشته باشم.
زن C : من همیشه برون‌پاشی نمی‌کنم و نمی‌دانم از نظر فیزیکی و جسمی باید چه کار کنم تا برون‌پاشی کنم ولی به نظر خودم وقتی همزمان با دخول خودارضایی هم می‌کنم احتمال برون‌پاشی‌ام بیشتر می‌شود. همچنین اگر برای چند روز سکس نداشته باشم و بیشتر حشری شده باشم احتمال این که برون‌پاشی کنم بیشتر است. من نمی‌توانم برون‌پاشی‌ام را کنترل یا پیش‌بینی کنم و معمولاً هم موقع ارگاسم برون پاشی نمی‌کنم.

آیا پوزیشن خاصی هست که احتمال برون‌پاشی‌تان را بیشتر کند؟
زن A : با این که تا حالا موقع دخول برون‌پاشی نکرده ام ولی یکی از پوزیشن‌هایی که احتمال برون‌پاشی‌ام را افزایش می‌دهد پوزیشن “دختر گاوچران (cowgirl)” است چون باعث می‌شود کنترل بیشتری روی سکس داشته باشم. پوزیشن دیگری که به نظرم برای برون پاشی خوب است “spooning” است چون بدن‌های من و پارتنرم به خوبی به هم نزدیک است. [در راستای شناخ از پوزیشن دختر گاوچران میتوانید بنگرید به تاپیک چگونه از کیر سواری بگیرید]
زن B : من فقط موقعی که پارتنرم کصم را می‌خورد و همزمان انگشتم می‌کند برون‌پاشی میکنم.
زن C : من معمولاً در پوزیشن‌هایی که من روی او هستم و چوچوله‌ام هم همزمان تحریک می‌شود برون‌پاشی میکنم. “میشنری” هم پوزیشن خوبی‌ست ولی باید با زاویه‌ی خاصی انجام شود تا چوچوله‌ام به خوبی تحریک شود، به نظرم تحریک همزمان چوچوله برای برون‌پاشی لازم است. [در راستای شناخ از پوزیشن میشنری نیز میتوانید بنگرید به تاپیک ۱۰ بدی پوزیشن سکس روبرو]

چه تفاوت‌هایی با ادرار کردن دارد؟
زن A : همان طوری که از اسمش معلوم است موقع برون‌پاشی مایعی به بیرون می‌پاشد و از جایی خارج می‌شود که ادرار می‌کنیم ولی بر خلاف باور عمومی هیچ ارتباطی به ادرار ندارد. به علاوه واژن موقع ارگاسم می‌لرزد و ارتعاش می‌کند و هر برون‌پاشی با انقباض و انبساط آن هماهنگ می‌شود، حداقل برای من که اینطور است.
زن B : بوی ادرار نمی‌دهد. به علاوه قبل از آن حس نکردم که قرار است برون‌پاشی کنم در صورتی قبل از ادرار کردن می‌دانم که قرار است ادرار کنم.
زن C : معمولاً مقدار مایعی که موقع برون‌پاشی خارج می‌شود از ادرار کمتر است، همچنین کمی هم زمخت‌تر است. ادرار کردن هیچ جنبه‌ی جنسی‌ای برایم ندارد ولی برون‌پاشی من همزمان با ارگاسم اتفاق می‌افتد و جنبه‌ی جنسی دارد، همچنین موقع برون‌پاشی بالا رفتن دمای بدنم را هم حس می‌کنم.

پارتنرتان چه حسی درمورد این مسئله دارد؟
زن A : من در حال حاضر مجردم ولی پارتنرهای قبلی‌ام عاشق این بودند که موقع برون‌پاشی خیس شوند چون این کار بیشتر حشری‌شان می‌کرد و باعث می‌شد تا سکس لذت‌بخش‌تری داشته باشیم.
زن B : پارتنرم هیچ مشکلی با این موضوع ندارد و نهایتاً باید کمی با حوله خودش را تمیز کند.
زن C : به نظر پارتنرم برون‌پاشی خیلی سکسی‌ست و حس فیلم پورن بهش دست می‌دهد و حتی گاهی بیشتر از من از آن لذت می‌برد!

به نظرتان جامعه چه حسی نسبت به برون‌پاشی دارد؟
زن A : به نظرم برون‌پاشی هنوز یک تابو محسوب می‌شود و خیلی از مردم درک درستی از آن ندارند و متاسفانه به خوبی بدنشان را نمی‌شناسند. به علاوه خیلی‌ها فکر می‌کنند برون‌پاشی وجود خارجی ندارد و عده‌ای هم فکر می‌کنند برون‌پاشی نوعی ادرار کردن است که صددرصد باور غلطی‌ست. اگر مردم با خودشان صادق باشند و بدنشان را آزاد بگذارند متوجه می‌شوند که برون‌پاشی چه تجربه‌ی لذت بخشی است.
زن B : قبل از این که برون‌پاشی را برای اولین بار تجربه کنم فکر می‌کردم مایعی که موقع برون‌پاشی از بدن خارج می‌شود همان ادرار است. همچنین فکر می‌کردم برون‌پاشی فقط موقعی که به ارگاسم رسیده باشم اتفاق می‌افتد ولی الان چندین بار بدون ارگاسم هم برون‌پاشی را تجربه کرده‌ام و می‌دانم که هیچ کدام از باور‌های قبلی‌ام درست نبوده است.
زن C : به نظرم مردم درمورد این موضوع اطلاعات کافی ندارند و متاسفانه موضوعی نیست که مردم در زندگی روزمره‌شان درمورد آن صحبت کنند و چون باورهای غلطی درمورد این موضوع در جامعه رواج دارد و خیلی‌ها فکر می‌کنند که برون‌پاشی واقعی نیست یا با ادرار یکی است که باعث می‌شود تا حرف زدن درمورد این مسئله سخت‌تر شود.


منبع:

menshealth.com/sex-women/a24232451/sex-talk-realness-squirting


همچنین میتوانید بنگرید به:
ترفند برای انزال زنان
مصاحبه با ٣ زن درمورد فوت‌فتیشیسم

12 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2019-03-18 15:02:47 +0330 +0330

دمت گرم حسام جان ?

1 ❤️

2019-03-18 17:25:05 +0330 +0330
نقل از: pepperoni یعنی squirting برای همه خانم‌ها امکان پذیره؟

عالی خسته نباشی ?


تا جایی که اطلا دارمو خوندم درموردش، گویا اینچنین است.


نقل از: Sousha جالب بود دمت گرم حسام
نقل از: erny19qwerty لایک داری مترجم :-*
نقل از: Different man دمت گرم حسام جان ?

1 ❤️

2019-03-19 09:25:59 +0330 +0330

این یک باور غلط هست که فقط عده کمی از خانوما میتونن این حس بی نظیر رو تجربه کنن، معمولن هنگام این حالت خانوم ها فکر میکنن جیش دارن برای همین خودشون رو سفت میکنن و مانع خروج میشن. دوتا نکته رو رعایت کنید احتمال اینکه شما هم بتونید تجربه ش کنید خیلی زیاد میشه: یک اینکه خیلی خیلی تحریک بشید . دو اینکه خودتون رو رها کنید و اجازه تخلیه بدید (با خودارضایی شروع کنید که خجالت نکشید و ترستون بریزه )
موفق باشید ? ?

3 ❤️

2019-03-19 20:20:46 +0330 +0330

من با خانمای زیادی صحبت میکنم.و هیچکدوم ابشون بیرون نمیپاشه…ولی یادم تو ی فیلمی این اتفاق افتاد ک از حقه های سینمایی پشت صحنه استفاده کرده بودن.

0 ❤️

2019-03-25 21:33:38 +0430 +0430
نقل از: Mania-les این یک باور غلط هست که فقط عده کمی از خانوما میتونن این حس بی نظیر رو تجربه کنن، معمولن هنگام این حالت خانوم ها فکر میکنن جیش دارن برای همین خودشون رو سفت میکنن و مانع خروج میشن. دوتا نکته رو رعایت کنید احتمال اینکه شما هم بتونید تجربه ش کنید خیلی زیاد میشه: یک اینکه خیلی خیلی تحریک بشید . دو اینکه خودتون رو رها کنید و اجازه تخلیه بدید (با خودارضایی شروع کنید که خجالت نکشید و ترستون بریزه ) موفق باشید ? ?

سپاس، باشد که بانوان غیور ایران‌ زمین کوششی عاریایی‌پسندانه‌ برا شفافسازی در این راستا به خرج دهند تا امتی از سردرگمی خلاص شود.


نقل از: نیکون واقعا دستتون درد نکنه . بهترین و ب دردر بخورترین موضوعی که تا حالا دستگرم شده از این جور سایتها . موفق باشی

نظر لطف شماس و سپاس.


نقل از: rastin2769 من با خانمای زیادی صحبت میکنم.و هیچکدوم ابشون بیرون نمیپاشه..ولی یادم تو ی فیلمی این اتفاق افتاد ک از حقه های سینمایی پشت صحنه استفاده کرده بودن.

این موضو هنو در ابهام مانده. بسیاری از حشرمندان صاحب‌نظر گویند صحنه‌سازی عوامل پشت پرده‌س.


نقل از: Aziiii عالی خیلی دوس دارم تجربه کنم

خعلی هم خوب. هر وخ تجربه کردی درموردش به مام توضی بده.
(هم اکنون لشکری عظیم از شومبول به سران راهی خصوصیت خواهن شد.)

0 ❤️

2021-10-16 03:07:51 +0330 +0330

دقیقا منم همیینطوورم . خیییلی حس خوبیه

0 ❤️



تاپیک‌های داغ





‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «