نظرتون درباره اینترنت ملی چیه؟

1390/11/01

Ba meli shodam internet melli dastyabi be sithaye khareji namomken khahad shod harki etelaat dare bege

888 👀
0 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2012-01-22 07:10:35 +0330 +0330

[quote=powerman]Ba meli shodam internet melli dastyabi be sithaye khareji namomken khahad shod harki etelaat dare bege[/quote]
اولا: فاز اول اجرای اینترنت ملی حداقل 6 ماه دیگر راه اندازی خواهد شد؛زیرا در حال حاضر از بین 30 استان تنها 24 استان تحت پوشش قرار گرفته اند.
دوما:بنابر اعلام وزیر اینترنت ملی از اینترنت جهانی تمییز داده میشود نه آنکه اینترنت آزاد و بین المللی حذف شود.
سوما:هنوز از جزییات و تصویبات نهایی چگونگی اجرا شدن اینترنت ملی اخباری اعلام نشده است.
چهارما:طبق اطلاعی که من از طرح این مساله در کمیسیون فناوری اطلاعات و ارتباطات مجلس دارم گفته شده مخالفت هایی با ممنوعیت احتمالی در اینترنت جهانی در قالب اینترنت ملی از سوی اعضای کمیسیون شده است(منبع سایت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و نیز به پیوست روزنامه های کیهان،اطلاعات،جام جم و جمهوری اسلامی)

0 ❤️

2012-01-22 07:20:23 +0330 +0330

Merc ostad

0 ❤️

2012-01-22 11:24:57 +0330 +0330

قبلأ هم توی فیس بوک شهوانی همینو گذاشته بودم
این همون مصاحبه ی تقلبی و جنجالیه اقای تقی پور توی سایت ایتناست که مصلأ گفته بوده اینترنت ملی جایگزین اینترنت جهانی می‌شه(خیلی خلاصه می گذارم اینم ادرس متن کاملش:http://itna.ir/vdcdfk0f.yt05z6a22y.html)
وی افزاود تاکنون به کاربران خانگی اینترنت ملی ارائه نمی‌شد و شاید به این دلیل برای مردم ملموس نبوده است اما از ابتدای شهریور امسال اینترنت ملی جایگزین شبکه اینترنت جهانی خواهد شد.
وزیر ارتباطات در ادامه تأکید کرد: از شهریور سال جاری نیز شرکت‌های ارائه دهند سرویس‌های اینترنت تنها می‌توانند اینترنت ملی یا همان اینترانت کشوری را ارائه دهند.

از اینجا بود که همه گفتن اینترنت جهانی قطع می شه در حالی که اصلأ اینجور نیست

اینم جوابیه ی وزیر ارتباطات توی همون ایتنا در مورد این متن بالایی که گفته شایعه است(خلاصه گذاشتم اینم ادرس متن کاملش:http://itna.ir/vdcammn6.49n0e15kk4.html)
مسئول محترم سایت ایتنا
با سلام
احتراماً، عطف به مطلب مندرج در آْن سایت با عنوان «از ابتدای شهریور؛ اینترنت ملی جایگزین اینترنت جهانی می‌شود»، جوابیه ذیل جهت تنویر افکار عمومی ارائه می شود. لذا مقتضی است، از آن جا که این مطلب به هیچ عنوان از سوی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات مورد تایید نمی باشد، هر چه سریع‌تر نسبت به انتشار جوابیه ذیل در سایت اقدام نمایند. ناگفته پیداست که این وزارتخانه، با توجه به انتشار این مطلب تخیلی و غیرواقعی در آن سایت موافق نبوده
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعاتارها تأکید کرده است با وجود شبکه ملی اطلاعات، پهنای باند مورد نیاز داخل از پهنای باند دسترسی به شبکه جهانی اینترنت تفکیک شده و محدودیت سرعت دسترسی به اینترنت برداشته می‌شود و در عین حال می‌توان اطلاعات را با امنیت بیشتر و در راستای تحقق هرچه سریع‌تر دولت الکترونیکی انتقال داد

0 ❤️







‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «