نیاز زنان به سکس بیشتر از مردان

1399/08/15

↩️ بازیابی شده

۵ دلیل که نشان می‌دهد زنان بیش از مردان به سکس نیاز دارند
Mar 14, 2018

متاسفانه در برخی کشور‌ها (مانند هندوستان)، زنان در معرض تبعیض جنسیتی قرار می‌گیرند؛ این امر در جامعه، محل کار، خانواده و حتی سکس ریشه دوانده است. از گذشته تا به امروز، زنان نوعی شرم‌و‌حیا نسبت به واژه‌ی «سکس» داشته‌اند و همواره صحبت کردن بی‌پرده درباره‌ی تمایلات جنسی، برای زنان «ناپسند» تلقی می‌شده. این در‌حالی است که، پژوهش‌ها به شواهدی دست یافته‌اند که نشان می‌دهد زنان، برخلاف تصور جوامع، بیش از مردان به سکس نیاز دارند.
شاید مردان گرایش جنسی بیشتری به بدن زنان نشان بدهند، اما دلایل بسیار مهم دیگری وجود دارد که ثابت می‌کند زنان نسبت به مردان تمایل و نیاز بیشتری به سکس دارند.

۱. زنان قادرند در حین سکس چند بار به ارگاسم برسند:
بله، زنان برخلاف مردان می‌توانند در حین سکس چند بار به ارگاسم برسند. چند بار رسیدن به ارگاسم در یک جلسه سکس برای مردان بسیار مشکل است، بنابراین زنان در حین سکس می‌‌توانند بیشتر مجذوب پارتنتر خود شوند.

۲. زنان دید بازتری به سایر گرایش‌های جنسی دارند:
برخلاف مردان، دید زنان به گرایش‌های جنسی متفاوت باز‌تر است. در پژوهشی، پس از نشان دادن فیلم‌های مربوط به سکس مرد با مرد، مرد با زن، و زن با زن به مردان، مشاهده شد که فیلم‌های سکس مرد با زن و زن با زن بسیاری از مردان را تحریک می‌کند، اما تعداد بسیار اندکی از مردان به سکس مرد با مرد علاقه نشان دادند. در عین حال، زنان با دیدن همه‌ی این فیلم‌ها تحریک می‌شدند. بنابراین قابلیت تحریک‌پذیری جنسی در زنان فقط به یک گرایش جنسی خاص محدود نمی‌شود.

۳. لمس کردن، صحبت کردن و سپس سکس:
زنان پیش از سکس مایل به برقراری ارتباط هستند. در حالی که مردان اغلب دوست دارند پس از سکس با پارتنر خود ارتباط برقرار کنند. همچنین زنان ترجیح می‌دهند محتاطانه‌تر عمل کنند. دوست دارند با لمس کردن و صحبت کردن شروع کنند و بعد سراغ سکس بروند. همچنین، زنان معمولا پس از رسیدن به ارگاسم نیز می‌توانند دوباره تحریک شوند.

۴. تاثیرات میانسالی:
تمایل به داشتن سکس بیشتر، معمولا در زنان میانسال بیشتر از دختران بیست تا سی ساله دیده می‌شود. دلیل این امر، از نظر علمی، این است که زنان در این سن به یائسگی نزدیک می‌شوند و معمولا نگران این هستند که مبادا با گذشت زمان میل جنسی خود را از دست بدهند.

۵. میل جنسی بیشتر:
پس از انتخاب شریک جنسی (البته با حساسیت بسیار زیاد)، برقراری ارتباط برای زنان تنها به رابطه‌ی جنسی محدود نمی‌شود. پس از شروع روابط جنسی با پارتنر، احتمال این که زنان با همان مرد به همه‌ی تمایلات جنسی خود پاسخ دهند بیشتر است.


منبع:
https://timesofindia.indiatimes.com/life-style/health-fitness/photo-stories/5-reasons-why-women-need-more-sex-than-men/photostory/63233864.cms?picid=63233876

3550 👀
4 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2020-11-05 17:17:26 +0330 +0330

ممنون بابت زحمتی که کشیدی عالی بود

1 ❤️

2020-11-07 23:27:47 +0330 +0330

مرسی استفاده کردم

0 ❤️

2020-11-10 04:27:56 +0330 +0330

↩ mistrs_l
من موافقم باهات کاملا درست و بجا بود

0 ❤️







‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «