هر آنچه لازمه در مورد فیتیش پا بدونین

1396/04/12



یکی از جذاب ترین و در عین حال نا امید کننده ترین شگفتی بدن انسان ها این هستش که هیچ دو نفری بطور دقیق عین هم نیستن. حتی دوقلو های همسان هم دارای خصوصیات اخلاقی متفاوتی هستن که اون هارو از این تشابه ظاهری دور میکنه. به همین دلیل هستش که وقتی پای پیدا کردن شریک جنسی یا تحریک جنسی به میون میاد، هیچ راه متداولی برای این کار وجود نداره. در عوض شما میتونین با کشف فیتیش های خودتون - مهم نیست که این فیتیش ها چقدر ساده یا عجیب و غریب باشن – از یک زندگی سالم، پر هیجان و مملو از سکس لذت ببرین.
یکی از همین فیتیش ها، فیتیش پا هستش که در موردش به وفور بحث میشه ولی به ندرت درک میشه. در چنین مواقعی وقتی با کسی قرار میزارین، نمیتونین چشاتون رو از روی مثلا انگشتای پاش یا قوزک پاش بردارین. در نظر داشته باشین که علاقه شما به پا به هیچ عنوان چیز بدی نیست. دقیقا همانطور که برخی مردان برای مثال باسن یه زن رو به سینه هاش ترجیه میدن، یا بعضی مردا عاشق پاهای بلند خانوما هستن، یا مثلا خانوم هایی با سر و صورت پریشون رو دوست دارن، شما هم عاشق پاهای خانوما هستین.
اگه فکر میکنین که شما هم از این نوع فانتزی دارین، اصلا نگران نباشین. هر چقدر که شما در مورد فیتیش خودتون بیشتر اطلاعات کسب کنین به همون اندازه هم قدرتمند تر باهاش برخورد میکنین. در اینجا میخواییم هر آنچه که لازمه شما در مورد فیتیش پا بدونین رو در اختیارتون قرار بدیم:

**1- فیتیش پا دقیقا چیست؟
**شاید به دلیل آنچه در برنامه های کمدی یا پورن های ضعیف دیده اید فکر کنید که فیتیش پا مخصوص فیلم های کمدی هستش، ولی باید بدونین که فیتیش پا پدیده ای شایع و بسیار ساده بحساب میاد. کولین سینگر (Coleen Singer) کارشناس مسائل سکس، اینجوری تعریفش میکنه: “فیتیش پا، که از آن گاهی با نام پودوفیلیا (podophilia) هم یاد میشه، علاقه شدید و خاص سکسی به پا یا پوشیدنی های پا هستش. این نوع فیتیش، متداول ترین نوع فیتیش های جنسی غیر مرتبط با آلات جنسی هستش و در مردان بیشتر از زنان وجود دارد.”
این نوع فیتیش نه تنها متداول ترین فیتیش به حساب میاید، بلکه برای انجام اون به سایر ابزار های جنسی هم نیازی نیست و از طرفی برای طرفین هیچ گونه آسیبی در پی نداره. در واقع میشه به رفتار های سکسی معمولی مثل مالیدن، سکس دهانی و دخول یک گزینه دیگه بنام پا رو هم اضافه کرد.

**2- زندگی جنسی همراه با فیتیش پا چطوره؟
**برای کسی که فیتیش پا دارد، دیدن پاهای برهنه یک زن میتونه بسیار جذاب تر و تحریک کننده تر از دیدن یه زن لخت باشه. این امر به این دلیل هستش که بخش خاصی از بدن اون زن همون قدرت و حسی رو ایجاد میکنه که شما با دیدن مثلا انحنای باسن زن بهتون دست میده. وقتی شما در یک رابطه با دوست دختر تون هستین و اون فیتیش پای شما رو قبول میکنه به این معنی هستش که هر دوی شما دوست دارین تا بازی با پا رو جزو برنامه های سکسی خودتون قرار بدین. جس اوریلی (Jess O’Reilly)، سکسولوژیست، این پدیده رو این طوری توضیح میده: " کسی که فیتیش پا داره ممکنه با لیسیدن، بوییدن، بغل کردن و یا مالیدن پا و انگشتان یا بوسیله تحریک کیر و تخم های خود بوسیله پاهای زن به تحریک جنسی دست پیدا کنه. حتی این پدیده میتونه شامل کفش، جوراب یا چیزهای دیگه مرتبط با پا هم بشه."

**3- چه چیزی موجب فیتیش پا میشه؟
**دقیقا شبیه چیز های دیگه ای که موجب تحریک شما میشه، فیتیش پا هم میتونه دلایل مختلفی داشته باشه که متخصصان سکس معتقدن که عوامل بسیاری میتونه موجب فیتیش پا بشه که در زیر به برخی از اونا اشاره میکنیم.

**تجربه تحریک جنسی در سنین پایین بوسیله پا
**متخصص، اوریلی (O’Reilly) اینطوری توضیح میده: " یه تئوری هست که میگه فیتیش ها در پاسخ به تحریک های جنسی به وجود میان، اگر شما تحریک جنسی رو در سنین پایین و بوسیله پا تجربه کنین، مغز و بدن شما بین پا و تحریک جنسی یک رابطه مستقیم ایجاد میکنه و ممکنه باعث شرطی شدن پاولوفی (Pavlovian response) بشه."

**تمایل به مطیع بودن
**دکتر داون میکائیل (Dawn Michael) سکسولوژیست اینطوری توضیح میده: “برای مردانی که فیتیش پا دارن، گاهی تنها چیزی که موجب تحریک اونا میشه، لمس پاهای طرف مقابل یا فانتزی در مورد اونا یا صحبت در مورد پا، هستش. بعضی مردا میگن دوست دارن که مطیع پاهای زنا باشن، اونا رو بغل کنن، روشون بخوابن، بمالن، بو کنن و حتی پا و انگشتای پا رو لیس بزنن.”

**نفرت از پا
**متخصص، اوریلی (O’Reilly) اینطوری توضیح میده: “یه تئوری دیگه هم هست که میگه فیتیش پا با انزجار شما از پا ارتباط داره. وقتی که شما تحریک میشن، کلیه حس های تنفر شما نسبت به هر چیزی کاهش پیدا میکنه، و این گاهی باعث میشه تا بتونین با چیزی مثل پا که در حالت عادی ازش خوشتون نمیاد، ارتباط جنسی برقرار کنین، برخی چیزا مثل پا این تفکر در موردشون وجود داره که کثیف و شرم آور هستن، ولی وقتی از لحاظ جنسی تحریک بشین، بین این احساس منزجز کننده و تحریک جنسی یک نوع تداخل بوجود میاد.”
حتی ممکنه هیچ دلیل خاصی وجود نداشته باشه
در آخر، همه متخصصان باور دارن که حتی ممکنه فیتیش پا بخشی از شخصیت شما باشه و نباید براش دنبال دلیل خاصی بگردین. اوریلی به یه نکته جالب اشاره میکنه و میگه یکی از محبوب ترین داستان های کودکان در مورد کفشی هستش که فقط به یک پای خیلی خاص اندازه میاد، داستان سیندرلا! اوریلی در ادامه میگه:“پا در زمینه احساسی و جنسی پیشینه تاریخی زیادی داره. داستان سیندرلا برمیگرده به پاهای خیلی خاص و ظریف دختری که یک کفش شیشه ای خاص، میتونه اندازشون باشه. در فرهنگ های مختلف داستان هایی وجود داره که میگن سایز پا میتونه نشانه ای از زنانگی، و جذابیتی برای مردان باشه.”

**4- برخی باور های غلط در مورد فیتیش پا
**درسته که فیتیش پا شایع ترین فیتیش بحساب میاد، ولی هنوز هم باور های غلط در مورد جذابیت های این قسمت از بدن وجود داره. ولی شکشستن این کلیشه ها، از آن جهت که باعث میشه افراد با قدرت بیشتری بتونن بگن که چه شخصیتی دارن یا در باره جذابیت های جنسی خود بتونن صحبت کنن، اهمیت داره. همونطور که خیلی از شما شاید صحه بگذارین، یک فرد با داشتن فیتیش پا، “منحرف” بشمار نمیره، بلکه مانند هر کس دیگه ای، علایق خاص خود را داره ولی این علاقه در بین سایر افراد کمتر دیده میشود.
دقیقا مثل سایر انواع فیتیش ها، این نوع فیتیش هم مثل ماشه ای برای تحریک جنسی عمل میکند، دقیقا مثل همان چیزی که شما در تحریک غیر فیتیشی تجربه میکنید، مثلا وقتی شریک جنسی شما شروع به خوردن آلت جنسی تون میکنه.

باور غلط دیگری که در جامعه وجود دارد این مسئله است که فیتیش جنسی نه یک چیز زودگذر است و نه با گذر زمان شدیدتر میشه. بلکه مثل سایر انواع فیتیش ها وقتی در ذهن شما جای خود را پیدا کند، موجب تحریک جنسی شما میشود. مطمئنا بسیاری از خوانندگان هم با ما موافق هستن که فیتیش های جنسی از سنین نوجوانی شروع شده و در طول زندگی تان با شما خواهند بود. دکتر میکائیل میگه: " افرادی که فیتش پا دارن، سنین نوجوانی خود را بیاد میاورند که در آن دوران هم به پا و متعلقات آن علاقه داشتن. در مورد فیتیش پا این مورد هم صادق هستش که اونا به یاد میارن که تماس با پا یا متعلقات اون باعث تحریک جنسی اونا میشده. البته توافق های بسیار اندکی هم بین پزشکان، روانشناسان و فیزیوتراپیست ها وجود داره که میگن برخی اختلالات ارتباطی در داخل مغز باعث این پدیده میشه. ولی در هر صورت فیتیش پا پدیده ای قدرتمند و ماندگار هستش."

**5- چگونه با شریک جنسی خود در مورد فیتیش پا صحبت کنیم؟
**اگه میخوایین با فردی وارد یک رابطه بلند مدت یا ازدواج بشین، بایستی در مورد ویژگی های اخلاقی، جسمانی، احساسی و حتی جنسی خودتون رو راست باشین. خیلی سخته که شما در مورد چیزی که دارین ولی تا حالا مخفی نگهش داشتین، با یه نفر که میخوایین یه عمر باهاش باشین صحبت کنین. ولی بهتره که شما جزئیات و ویژگی هاتون رو باهاش درمیان بزارین و تو این موارد باهاش صادق باشین. ولی به گفته کسانی که تجربه این کار رو داشتن به آرومی و در طول زمان این کار رو انجام بدین و خیلی ساده باهاش برخورد کنین.
مطمئنم خیلی از باتجربه ها چنین نصیحتی بهتون میکنن: “وقتی مردی میخواد که به شریک جنسی خودش بگه که عاشق پا هستش، بهتره که این کار رو به آرومی و یواش یواش انجام بده چرا که برای خیلی از زنا باور اینکه یه نفر دوست داره تا پاها و انگشتای پای اونارو بلیسه و بمکه بسیار دور از انتظار هستش. بهترین روش برای شروع این کار فیلم Kinky Boots محصول سال 2005 بریتانیا هستش که در اون در مورد پا و پوشیدنی های پا و علایق جنسی که در بین افراد به این نوع چیزا وجود داره، در حالتی کمدی و طنز آمیز صحبت میشه. بعد از اون شما میتونین با بوسیدن و لیدسیدن آرام پا و انگشتان شریک جنسی تان آرام آرام به او بفهمانید که شما هم از چنین کارهایی خوشتان میاد و منتظر پاسخ طرف مقابل بمانید.”
اوریلی میگه که تعریف کردن از پاهای شریک جنسی تون و شروع به حرکات ساده و آروم بهترین راه برای شروع فعالیت های جنسی مرتبط با پا هستش. و این طوری ادامه میده: " از پاهای طرف مقابل تعریف کنین، بهش پیشنهاد بدین که دوست دارین پاهاش رو ماساژ بدین، بزارین بفهمه که چه پاهای زیبا و تحریک کننده ای داره و لمس اونا باعث تحریک شما میشه و سپس بهش بگین که دقیقا میخوایین چیکار کنین. حتی اگه شریک جنسی تون با این کار شما راحت نباشه، یا از این کار شما خوشش نیاد، سعی کنین تو این مورد باهاش صحبت کنین و توضیح بدین که که چقدر این کار رو دوست دارین."

**6- چطوری فیتیش پا رو وارد زندگی جنسی بکنیم؟
**اولین مسئله در این مورد کنار اومدن با فیتیش پا تون هستش به این معنی که برای مثال خیلی راحت بتونین تو این مورد با پزشک یا مشاورتون یا حتی یه مرد دیگه که اونم به فیتیش پا علاقه داره، صحبت کنین و با فیتیش تون راحت باشین.اوریلی میگه: “اون رو مال خودتون بدونین و بخاطر فیتیش تون شرمنده نباشین و خجالت هم نکشین. بدونین که یک فرد نرمال هستین و نیازی نیست که بخاطر ذات و طبیعت و علاقتون معذرت خواهی کنین. تو اینترنت بگردین، گروه ها و سایت هایی در اینترنت هستن که مخصوص شما هستن. روشن فکرانه برخورد کنین و اجازه بدین که ذهنتون آزاد باشه.”
مرحله بعد؟ در مورد کسی که باهاش قرار میزارین وسواس به خرج بدین و انتخاب خوبی داشته باشین. اوریلی اینطوری توضیح میده: “سازگاری جنسی، رابطه بسیار مستقیمی با روشن فکری طرفین داره و به این معنی نیست که بایستی طرفین علایق یکسانی داشته باشن بلکه به این معنی هستش که باید به علایق همدیگه احترام بگذارن. اگر شریک جنسی تون در مورد شما قضاوت های بیجا میکنه، مشکل از ایشونه نه شما و نشون میده که شما با همدیگه سازگاری جنسی ندارین.”
شما بایستی در برابر پارتنر خود احساس مسئولیت بکنین و به حد و مرز های او احترام بگذارین و آرام آرام پیش بروین. این مطلب شباهت زیادی با پروسه آموزش داره بخصوص اگر طرف مقابلتون تا به حال سابقه رابطه با افراد دارای چنین فیتیشی را نداشته باشه. اگر او از پرستش پاهاش توسط شما لذت ببره پس کار تمامه، ولی اگر تمایلی به این کار نداشته باشه، پس شاید نیاز باشه که کار رو بصورت بلند مدت و آروم آروم پیش ببرین. در صورتی که شما دارای فیتیش شدید پا هستین بهتره در مراحل اولیه رابطه این مسئله را در میون بگذارین، چرا که شاید همین مورد مانع از ادامه رابطه تون بشه. شاید هم سر این مسئله به توافق برسید و از رابطه خود لذت ببرید.
یه راه حل دیگه که شاید برای شما هم لذت بخش باشه این هستش که شریک جنسیتون را هدیه باران کنین ولی نه با لباس های تنگ، سکسی ویا لباس خواب … بلکه با کفش. یا یه پدیکور خوب براش فراهم کنین. خیلی از باتجربه ها میگن: “خرید گاه به گاه کفش براش میتونه بهترین روش برای شروع شکل جدیدی از یه رابطه باشه! چرا که برای بسیاری از زنا یک کلکسیون کفش شبیه یه پورن بینهایت میمونه و مطمئن باشین که اونم از خجالت شما درمیاد.”
هدف از همه این کارا این هستش که نشون بدین فیتیش پا میتونه بخشی از زندگی سالم جنسی باشه، که سبب میشه شما تحریک بشین و از سکس هاتون لذت بیشتری ببرین در عین حال که به فکر لذت شریک جنسیتون هم هستین. ولی باید در نظر داشته باشین که رابطه جنسی شما نباید لذت یک طرفه باشه. دکتر میکائیل میگه: " شما باید فیتیش پا رو، به یه بازی سکسی تبدیل کنین نه چیزی که مانع سکس میشه. مثلا میتونین از قسمت های بالایی بدن شروع به بوسیدن طرف مقابل بکنین و در اخر این بوسه ها رو به پاها برسونین. همچنین میتونین پاهای شریک جنسی تون رو بوسیله روغن گرم ماساژ بدین که طرف مقابل هم از این کار لذت میبره. اگر میخوایین بازی های سکسی ارباب و برده رو در مورد پا به اجرا بگذارین باید کل اون روز مطیع زنتون باشین، روی پاهاش لم بدین، بهش پیشنهاد ماساژ بدین، پاهاشو بو کنین، ماساژ بدین و لمسشون کنین. و اگه اونم دلش بخواد اجازه بدین که هر از چند گاهی روی شما وایسه. البته من این کار رو فقط به زوج هایی پیشنهاد میکنم که شناخت کافی از هم دارن و مدت زیادی هستش که با هم آشنا هستن و به ظرفیت ها و حد و مرز های همدیگه آگاهی دارن."

منبع

9 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2017-07-12 19:12:57 +0430 +0430

واقعا عالی بود . من خودم فوت فتیش هستم و پاهای زنها بیشتر از باقی اندامشون برام جلب توجه میکنه

2 ❤️

2017-07-12 20:11:54 +0430 +0430

واقعا تاپیک جامع و کاملی بود و کلی از دوستانو روشن کرد،فقط ببخشید یه سوال دارم،به نظر شما بوس کردن پای تمیز (نه لیسیدنش) تو رابطه به نشانه ابراز علاقه به پارتنرت فتیش پا حساب میشه یا نه؟

0 ❤️

2017-10-10 09:11:14 +0330 +0330

عالی بود. مرسی

0 ❤️

2018-03-17 11:46:56 +0330 +0330

من عاشق پای مردا هستم
بخصوص پرمو باشه
میمیرم برای خوردن جورابی ک از صبح تا شب تو کفش بوده و پا توش عرق کرده
دلم خواست

0 ❤️

2018-03-17 14:12:46 +0330 +0330
نقل از: vahidmamooli من عاشق پای مردا هستم بخصوص پرمو باشه میمیرم برای خوردن جورابی ک از صبح تا شب تو کفش بوده و پا توش عرق کرده دلم خواست

پای پشمالو و بوگندوی مردا آخه خوردن داره؟ ? ? اونم عرق کرده!! چندشششششششششششششش حالم بد شد

1 ❤️

2018-03-17 14:48:16 +0330 +0330
نقل از: deba69
نقل از: vahidmamooli من عاشق پای مردا هستم بخصوص پرمو باشه میمیرم برای خوردن جورابی ک از صبح تا شب تو کفش بوده و پا توش عرق کرده دلم خواست

پای پشمالو و بوگندوی مردا آخه خوردن داره؟ ? ? اونم عرق کرده!! چندشششششششششششششش حالم بد شد

خب عزیزم هر کسی یسری علایق جنسی داره
ممکنه بعضی از فتیش های شما برای من ناخوشایند باشه :)
ولی من عاشق بوی پای مرد هستم و به این موضوع افتخار می کنم

0 ❤️

2018-03-17 19:12:46 +0330 +0330
نقل از: vahidmamooli
نقل از: deba69
نقل از: vahidmamooli من عاشق پای مردا هستم بخصوص پرمو باشه میمیرم برای خوردن جورابی ک از صبح تا شب تو کفش بوده و پا توش عرق کرده دلم خواست

پای پشمالو و بوگندوی مردا آخه خوردن داره؟ ? ? اونم عرق کرده!! چندشششششششششششششش حالم بد شد

خب عزیزم هر کسی یسری علایق جنسی داره
ممکنه بعضی از فتیش های شما برای من ناخوشایند باشه :)
ولی من عاشق بوی پای مرد هستم و به این موضوع افتخار می کنم

ببخشید یعنی شما مثلا وارد مسجد یا هیئتی جایی بشین از بوی پای متراکم مردان اونجا حشری میشید؟

1 ❤️

2018-03-17 21:15:20 +0330 +0330
نقل از: deba69
نقل از: vahidmamooli
نقل از: deba69
نقل از: vahidmamooli من عاشق پای مردا هستم بخصوص پرمو باشه میمیرم برای خوردن جورابی ک از صبح تا شب تو کفش بوده و پا توش عرق کرده دلم خواست

پای پشمالو و بوگندوی مردا آخه خوردن داره؟ ? ? اونم عرق کرده!! چندشششششششششششششش حالم بد شد

خب عزیزم هر کسی یسری علایق جنسی داره
ممکنه بعضی از فتیش های شما برای من ناخوشایند باشه :)
ولی من عاشق بوی پای مرد هستم و به این موضوع افتخار می کنم

ببخشید یعنی شما مثلا وارد مسجد یا هیئتی جایی بشین از بوی پای متراکم مردان اونجا حشری میشید؟

نه
پای کسی ک دوسش دارم و عاشقشم برام حشری کننده ست

0 ❤️

2018-03-18 21:03:47 +0330 +0330

اولشو خوندم
بقیه شو حالش نبود بخونم
ببخشید

0 ❤️

2018-03-19 21:08:33 +0330 +0330

خیلی مطلب خوبی بود خواستم تشکر کنم

0 ❤️

2018-03-23 18:43:06 +0430 +0430
نقل از: vahidmamooli
نقل از: deba69
نقل از: vahidmamooli
نقل از: deba69
نقل از: vahidmamooli من عاشق پای مردا هستم بخصوص پرمو باشه میمیرم برای خوردن جورابی ک از صبح تا شب تو کفش بوده و پا توش عرق کرده دلم خواست

پای پشمالو و بوگندوی مردا آخه خوردن داره؟ ? ? اونم عرق کرده!! چندشششششششششششششش حالم بد شد

خب عزیزم هر کسی یسری علایق جنسی داره
ممکنه بعضی از فتیش های شما برای من ناخوشایند باشه :)
ولی من عاشق بوی پای مرد هستم و به این موضوع افتخار می کنم

ببخشید یعنی شما مثلا وارد مسجد یا هیئتی جایی بشین از بوی پای متراکم مردان اونجا حشری میشید؟

نه
پای کسی ک دوسش دارم و عاشقشم برام حشری کننده ست

تمایلتون محترمه .فقط برام یکم عجیب بود همین

0 ❤️

2018-03-24 10:37:33 +0430 +0430

من هم پا دوس دارم.ولی متاسفانه کسی نیس که این لذت را تجربه کن باهاش.یه خانم ازاصفهان که چاق نباشه.پیام بده.

0 ❤️

2019-05-23 14:48:05 +0430 +0430

منم فوت فتیشم
ممنونم بابت پستتون

0 ❤️

2019-05-23 21:18:35 +0430 +0430

منم خیلی دوس دارم و لذت بردم وقتی کسی مطیعم باشه پاهام رو بلیسه، واقعا برام لذت بخشه، حس بی‌نظیری بهم میده.
متاسفانه برده مناسب پیدا نمیکنم.

0 ❤️







‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «