همه‌چیز دربارۀ «پوزیشن پروانه»

1401/12/18

نحوۀ انجام پوزیشن پروانه (Butterfly) و دلیل توصیۀ مکرر متخصصین به انجام آن



از انجام پوزیشن تکراری میشنری (missionary) همیشگی خسته شده‌اید و به دنبال راهی برای ایجاد تحول در سکس‌هایتان هستید؟ شاید پوزیشن پروانه (butterfly) راه‌حل ایده‌آل این مشکل باشد. اتفاقاً شباهت‌های زیادی به پوزیشن میشنری دارد و اگر از آن دسته افرادی هستید که از پوزیشن‌های سخت و انجام حرکت‌های ژیمناستیک حین سکس بیزارند، این روش از آن‌هایی نیست که باید از امتحان‌کردنش صرف‌نظر کنید. در این پست تمام چیزهایی که برای انجامش نیاز دارید را توضیح می‌دهیم.


پوزیشن پروانه


برای انجام پوزیشن پروانه شخصی که دخول را انجام می‌دهد، روبه‌روی پارتنرش در حالت ایستاده قرار می‌گیرد و شخص دیگر در محلی مثل میز یا تخت که کاملاً مسطح باشد به پشت دراز می‌کشد و پاهایش را روی شانه‌های شخص دخول‌کننده قرار می‌دهد. دلیل انتخاب اسم پروانه برای این پوزیشن حالت نسبتاً پروانه شکلی است که بدن‌ها حین دخول در کنار هم به‌وجود می‌آورند.


نحوۀ انجام این پوزیشن


اتفاقاً خیلی راحت می‌توانید انجامش دهید. «نیکی دِویس فِینبلوم» (Niki Davis-Fainbloom) نحوۀ انجام این پوزیشن را به این شکل شرح می‌دهد: «شخصی که قرار است دخول به او انجام شود به پشت دراز می‌کشد و شخص دیگر بالای سرش می‌ایستد و دخول را انجام می‌دهد. برای انجام این پوزیشن باید سطحی را انتخاب کنید که ارتفاعش هماهنگ با قد شخص دخول‌کننده باشد تا کیر یا آلت مصنوعی هم‌تراز با لگن شخصی باشد که قرار است دخول به او انجام شود».
باید در حالتی قرار بگیرید که شخص دخول‌کننده مجبور نباشد روی نوک پنجه‌هایش بایستد تا دخول را انجام دهد و کاملاً راحت باشد. در همین حین شخص دیگر باید پاهایش را از هم باز کند و مچ پاها را روی شانه‌های پارتنرش بگذارد.


چرا انجامش را به شما توصیه می‌کنیم؟



زحمت زیادی ندارد
شخصی که دخول به او انجام می‌شود، کم‌ترین حرکت ممکن را دارد. کمرش در موقعیت کاملاً راحتی قرار می‌گیرد و پاهایش را هم تکیه داده است. دکتر «کایل زرِینچیک» (Kyle Zrenchik)، دارای گواهی درمان‌گری خانواده و ازدواج، عضو انجمن شیمی‌دانان آمریکا، سکس درمان‌گر و سرپرست بخش در کلینیک «ALL IN Therapy» مینیاپولیس (Minneapolis) مینسوتای آمریکا انجام این پوزیشن را به‌خصوص به کسانی که کمی خسته‌اند یا کمردرد دارند، به عنوان حالت ایده‌آل سکس توصیه می‌کند.


دقیقاً جایی را که باید تحریک می‌کند
«دِویس فِینبلوم»، در این باره توضیح می‌دهد: «پوزیشن پروانه یکی از بهترین حالت‌‌ها برای تحریک کلیتوریس است؛ چرا که در این پوزیشن، کلیتوریس کاملاً در معرض تحریک‌شدن قرار می‌گیرد». به بیان ساده‌تر چون کلیتوریس در این پوزیشن کاملاً در دسترس شخص دخول‌کننده قرار می‌گیرد، برگ برنده‌ای در دخول و تحریک کلیتوریس به‌حساب می‌آید. پس وقتش رسیده به ارگاسم چند‌گانه سلام کنید.


این پوزیشن نقاط دیگری را نیز تحریک می‌کند!
همان‌طور که «زرینچیک» (Zrenchik) می‌گوید: «اگر کیر یا دیلدویی که از آن برای دخول در این پوزیشن استفاده می‌کنید کمی رو به بالا مایل است، می‌توانید لذت زیادی به پارتنرتان بدهید چون این حالت برای تحریک پروستات و نقطۀ G بسیار ایده‌آل است». بنابراین پوزیشن پروانه می‌تواند مورد علاقۀ افرادی باشد که به دخول عمیق در سکس علاقه دارند.


حالت صمیمی به‌وجود می‌آورد
پوزیشن پروانه باعث می‌شود حین سکس باهم تماس چشمی داشته باشید و در مقایسه با حالت‌هایی مثل دختر گاوچران برعکس (reverse cowgirl) یا سگی (doggy) که اصلاً نمی‌توانید صورت پارتنرتان را در آن‌ها ببینید، خیلی حس صمیمی‌تری را ایجاد می‌کند. در نتیجه، به زوج‌هایی که واقعاً به دنبال حالتی هستند که با هم پیوند عمیق‌تری پیدا کنند و از لحظه‌به‌لحظۀ سکس لذت ببرند نیز توصیه می‌شود.


نوعی ورزش حرفه‌ای هم به‌حساب می‌آید
شخصی که در این پوزیشن باید دخول را انجام دهد، نیاز به صرف انرژی و حرکت زیادی دارد (عقب‌جلوکردن). در نتیجه، افزودن این پوزیشن به روال همیشگی سکس‌هایتان می‌تواند ضربان قلب را بالا ببرد و حجم عضلاتتان را زیاد کند. چیزی بهتر از این هم می‌تواند وجود داشته‌ باشد؟ پس هرچه بیشتر این پوزیشن را انجام دهید قوای بدنیتان بیشتر می‌شود.


ترفند‌ها و نکاتی که می‌تواند این پوزیشن را برایتان لذت‌بخش‌تر کند:



1. با قراردادن بالشی زیر کمرتان کمی خودتان را بالاتر ببرید
«گودی هُوارد» (Goody Howard)، کارشناسی ارشد مددکاری اجتماعی و بهداشت عمومی می‌گوید: «باسن شخصی را که قرار است به او دخول کنید با بالش یا تکیه‌گاه‌های مخصوص سکس بالاتر ببرید». این روش خوبی برای راحتی و کنترل بیشتر به دخول است؛ به‌خصوص در مواردی که احساس می‌کنید تفاوت قد شما انجام این پوزیشن را دشوارتر می‌کند، این ترفند می‌تواند به شما کمک کند.

2. دخول مقعدی را نیز در این پوزیشن امتحان کنید
کاربرد پوزیشن پروانه‌ای فقط برای دخول به واژن نیست. برای تنوع در همین پوزیشن می‌توانید سکس مقعدی انجام دهید. البته تفاوت کوچکی بین حالت بدن در سکس مقعدی و واژینال هنگام انجام پوزیشن پروانه وجود دارد که «داویس فِینبلوم» آن را به این صورت توضیح می‌دهد: «اگر تصمیم داشتید در این پوزیشن سکس مقعدی انجام بدهید، باید شخصی که قرار است به او دخول انجام شود زانوهایش را به سینه و پاها را کمی به بدنش نزدیک‌تر کند». این تغییر می‌تواند به رفع انقباض در عضلات مقعد و بازترشدنش برای دخول کمک کند. استفاده از لوبریکانت و روان‌سازهای فراوان را فراموش نکنید و قبل از شروع با انگشت مقعد را باز کنید تا دخول راحت‌تری داشته باشید.

3. بی‌دی‌اس‌ام را با این پوزیشن ترکیب کنید
از آن‌جایی که انجام پوزیشن این امکان را به شما می‌دهد صورت هم‌دیگر را حین سکس ببینید، می‌توانید از این فرصت استفاده کنید و (اگر پارتنرتان مشکلی ندارد) حین دخول گلویش را فشار بدهید یا کشیده‌های ملایمی به صورتش بزنید. می‌توانید به این ترکیب صحبت‌های سکسی را هم اضافه کنید یا از انگیزه‌های ارباب و برده‌ای درونتان برای هیجان بیشتر الهام بگیرید. فقط حتماً قبل از سکس با پارتنرتان درمورد تمایلتان به خشونت در سکس صحبت کنید و مطمئن شوید که او هم به این کار علاقه‌ دارد.

4. از اسباب‌بازی‌ها هم می‌توانید استفاده کنید
به قول «دِویس فِینبلوم»، «اگر می‌خواهید در این پوزیشن عقل از سرتان بپرد، می‌توانید حین دخول از ویبراتور هم استفاده کنید. بعد از امتحان‌کردنش، حتماً فرق بین «خیلی‌خوب» و «یا ابوالفضل» را می‌فهمید». هر دو نفر حین انجام این پوزیشن می‌توانند از بات‌پلاگ استفاده کنند. اگر قصد عروج به طبقات جدیدی از بهشت را داشتید، از بات‌پلاگ‌های لرزشی استفاده کنید.

5. عمق دخول را تنظیم کنید
«پرِم» (Prem) توضیح می‌دهد: «اگر اهل دخول عمیق نیستید، باید کسی که قرار است دخول برایش انجام شود، پاها را به جای شانه‌ها روی سینۀ شما قرار دهد. با این شیوه مفعول در سکس می‌تواند کنترل بهتری به شدت و میزان دخول داشته باشد. اگر واژن پارتنرتان عمق کمی دارد یا اگر طول کیرتان زیاد است، این روش خیلی می‌تواند به شما کمک کند. پس عمق و شدت ایده‌آلتان را در پوزیشن پروانه‌ای پیدا کنید».

6. ضربدری
حالت دیگری از انجام این پوزیشن که می‌تواند به کنترل بر شدت دخول و به‌وجود آوردن حس متفاوتی در سکس کمک کند، انجام حالت ضربدری است. برای این کار پارتنرتان حین دخول پای چپش را روی شانۀ راست و پای راست را روی شانۀ چپ شما قرار می‌دهد. خوبی دیگرش این است که در حالت ضربدری دهانۀ واژن یا مقعد تنگ‌تر می‌شود.


سخن آخر


اگر حتی همیشه به انجام پوزیشن خاصی در سکس وفادار بوده‌اید، امتحان‌کردن پوزیشن‌های جدیدی مثل پروانه می‌تواند به کشف لذت‌های جدید جنسی به شما کمک کند. اگر مدتی از رابطۀ شما و پارتنرتان می‌گذرد، سکس با روشی جدید می‌تواند تنوع خوبی در روابط جنسیتان به‌وجود بیاید. کشف تجربیات جدید درکنار یکدیگر به مستحکم‌ترشدن پیوندتان کمک می‌کند و از تکراری‌شدن و یک‌نواختی رابطه جلوگیری می‌کند و می‌تواند سکستان را لذت‌بخش‌تر کند.


منبع

برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2023-03-09 22:27:25 +0330 +0330

👌 😎

1 ❤️

2023-03-09 22:32:11 +0330 +0330


من این حالتی یه بار سکس داشتم خیلی باحال بود نمیدونم حالا پروانه ای میشه اینم! یا نه …ولی دختره عن پاهاش کثیف بود اورد سمتم زدم رو پاش بیشعورو…به نظرم نظافت خیلی مهمه

2 ❤️

2023-03-12 19:45:11 +0330 +0330

امتحان کردیم و عالی بوده 👌😅

5 ❤️

2023-03-14 14:28:24 +0330 +0330

منم دوست دارم 09372882447

0 ❤️

2023-03-15 16:13:30 +0330 +0330

↩ Miiissa
منم میخوام

1 ❤️

2023-03-15 17:25:30 +0330 +0330

↩ Hamad_8595
امیدوارم بهش برسی و تجربه اش کنی جانم 💙

1 ❤️

2023-03-16 10:40:08 +0330 +0330

↩ Miiissa
فداتم عزیزدل

1 ❤️

2023-04-15 12:29:06 +0330 +0330

من عاشق این پوزیشنم چون دقیقا کلیتوریس تحریک میشه و دختر ارگاسم چندگانه رو تجربه میکنه باهاش
فقط بدیش اینه که کیر گنده میخواد چون دخول عمقی توش تقریبا خیلی سخته
البته اینم باز برای من خوبه چون کیرم گندس و تو پوزیشن های دیگه میخوره به دهانه رحم دختره که معمولا براشون دردناکه

1 ❤️







‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «