پاسخ به دو پرسش درباره‌ی سکس دهانی و ویبراتور

1399/10/17

از سکس تراپیست بپرسید: چگونه می توانم از پارتنرم سکس دهانی بخواهم؟


در این نسخه از وضوح جنسی (Sexual Resolution)، سکس تراپیست ونسا مارین، به سوالات خوانندگان در مورد سکس دهانی و ویبراتورها پاسخ می‌دهد.

مطالب این هفته تماما در مورد لذت شماست. سوال اول، ما سوالی در مورد یک پارتنر داریم که به نظر نمی‌رسد خیلی علاقه‌مند به انجام سکس دهانی باشد. من می‌خواهم نکاتی را در مورد برای طریقه‌ی درخواست کردن از پارتنرتان برای سکس دهانی بگویم. بسیاری از زنان و افرادی که از هویت‌های جنسی متعارف پیروی ‌نمیکنند، فراموش می‌کنند که بله، ما نیز لایق لذت‌بردن هستیم. ناامیدکننده است که به نظر می‌رسد وقتی که یک پارتنر فوراً چنین چیزی را درک نمی‌کند، اما مهم است که شما خودتان طرفدار و مدافع خودتان باشید. (بعلاوه، صرفا جهت اطلاع که علتی که بسیاری از مردان نسبت به کس‌لیسی بی‌توجه‌اند.) سپس یک سوال از طرف خانومی پرسیده می‌شود که دوست دارد با دستانش خودارضایی کند، و به همان اندازه عاشق انجام این‌کار را با ویبراتور نیز هست.

پرسش: من با شخصی در رابطه هستم که به تازگی و برای اولین بار کس من را خورد، با وجود اینکه تقریبا هر دفعه‌ای تا الان سکس داشته‌ایم من برای او خورده بودم. کاملاً واضح بود که یا او در اینکار بی‌تجربه و کم‌رو بود و یا اصلا علاقه‌ای به آن نداشت. چگونه می‌توانم سکس‌دهانی بخواهم و بدون آنکه اوضاع را عجیب‌وغریب کنم؟ آیا من فقط باید با افرادی عاشق خوردن برای من هستند، سکس داشته باشم؟ - خمار و خشک! ۲۹ ساله

ونسا: این احتمال وجود دارد که این پسر صرفاً یک عوضی خودخواه باشد، اما اگر چندین بار است که رضایت با او سکس داشته‌اید، بیشتر به نظر می‌رسد که او در مورد روش انجام کارش نگران است و یا اینکه نمی‌داند که آیا اصلا شما دلتان سکس دهانی می‌خواهد یا خیر.

در نهایت، تعیین خواسته‌ها و خط قرمز‌های ما در زمینه‌ی مسائل جنسی بر عهده‌ی خود ماست. اگر معلوم شود که این پسر در انجام اورال احساس راحتی نمی کند، این حق وی است - و به یاد داشته باشید، احترام یه موضوع دوطرفه است. این همچنین حق شماست که بگویید سکس دهانی قسمت مهمی از زندگی جنسی شما است و شما می‌خواهید رابطه خود را با پارتنری که متقابلاً تمایلی به انجام آن ندارد، پایان دهید.

در مورد کس‌لیسی داستان از این قرار است: بسیاری از زنان در مورد دریافت سکس اورال برای خودشان نگران هستند چراکه به ما یاد داده‌اند [از نظر و سمت جامعه] تا از شکل، بو و طعم واژن خود خجالت بکشیم. (صرفا جهت اطلاع شما، جامعه مزخزف می‌گوید، واژن شما از نظر ظاهری، بو و مزه فوق‌العاده است.) انجام دادن کس‌لیسی به معنای اجازه دادن به شخصی است که به اندام خصوصی و جنسی شما نزدیک شود، بنابراین بسیاری از زنان به خود اجازه نمی‌دهند که این کار را درخواست کنند و حتی برخی از زنان به پارتنرشان می‌گویند که این کار را نکنند. در واقع، بسیاری از مراجع‌کننده‌های مرد من، به من می‌گویند که آنها دیگر حتی برای کس‌لیسی تلاشی نمی‌کنند چراکه آنها عادت کرده‌اند که درخواست‌شان رد شوند.

این وضعیت در رابطه‌های جدید و کوتاه مدت متداول‌تر نیز هست، در واقع در هر جایی که ارتباط و مکالمه‌ی زیادی در مورد اینکه از نظر جنسی چه چیز‌هایی را دوست داریم و یا نداریم کم باشد، وضعیت به این شکل است. با این حال، فکر می‌کنم ارزشش را داشته باشد که به این پسر یک شانس مجدد بدهید. دفعه بعدی که هر دو با هم هستید، چیزی شبیه این را بگویید: دفعه‌ی قبلی که من برایت خوردم را خیلی دوست داشتم. حالا من برای نوبت خودم آماده‌ام.

هنگامی که او بین پاهای شما قرار گرفت، این مهم است که درباره آنچه دوست دارید به او اطلاع بدهید. وقتی حرف از اورال می‌شود هر کدام از ما از چیز‌های متفاوتی خوشمان می‌آید، و این وظیفه شماست که به پارتنرتان کمک کنید تا بفهمد که شما چه چیزی را دوست دارید. همه ما در مورد کارهایی که در زمان سکس انجام می‌دهیم نگرانیم، بنابراین سعی کنید بازخوردتان را تا آنجا که می‌توانید مثبت بیان کنید. می توانید جملاتی از این قبیل را بگویید احساس خیلی خوبی دارد. می‌توانی کمی محکم‌ترش کنی؟ یا من خیلی خوشم می‌آید و وقتی آن‌ها را با هم ترکیب می‌کنی. آیا می‌توانی چیز متفاوتی را امتحان کنی؟


پرسش: من کمی نگران هستم چون ویبراتور خود را خیلی دوست دارم. اساساً، خودارضایی با آن عالی است و خودارضایی بدون آن ارزش دردسرش را ندارد. من بخاطر استفاده از اسباب‌بازی‌های جنسی خجالت نمی‌کشم، اما اگر بخاطر استفاده از انگشتانم نیز هیجان زده شوم بسیار خوب می‌شود. آیا پیشنهادی در این زمینه دارید؟ - ملکه قدرت، ۲۷ ساله

ونسا: مردم گاهی فراموش می‌کنند که ویبراتورها پیشرفت‌های باورنکردنی تکنولوژی هستند. کارهایی که این روزها ویبراتورها می‌توانند انجام دهند واقعا شگفت انگیز است: سرعت‌های مختلف، الگوهای ضربان چندگانه‌، ویبراتورهای مکنده، ویبراتورهای شبیه‌ساز سکس دهانی، لرزاننده‌های دو شاخه. مطمئناً قرار نیست احساس دست شما به خوبی ماشین‌های کوچک معجزه آسا باشد.

من در اولین مطلبم در این ستون هفتگی، در مورد اینکه «چگونه باید از روش‌ها و کار‌هایی که می‌توانیم در زندگی جنسی خودمان وارد کنیم، اطلاع داشته باشیم» صحبت کرده‌ام. اگر همیشه در زمان خود ارضایی از ویبراتور خود استفاده می‌کنید، استفاده از دستتان به نظر ایده‌ی بدی خواهد بود. اگر ویبراتور خود را دوست دارید و از اینکه یک قسمت اساسی از سکس‌های تک‌نفره‌ و یا با پارتنرتان باشد، راضی هستید، پس به استفاده از آن ادامه دهید. اما مسئله در اینجا این است که شما می‌گویید دلتان می‌خواهد که هنگام استفاده از انگشتان خود نیز هیجان زده شوید - در این صورت، توصیه من به شما این است که مدتی ویبراتورتان را کنار بگذارید و یادبگیرید که چگونه با انگشتانتان می‌توانید این کار را انجام دهید.

برای انجام این کار دو روش ممکن است: شما می‌توانید ناگهانی و بشدت و یا ذره ذره آن را کنار بگذارید. اگر ناگهانی استفاده از آن را قطع می‌کنید، آن ویبراتور را دور کرده و دیگر از آن استفاده نکنید تا زمانی که یاد بگیرید چگونه با انگشتانتان به خودتان لذت بدهید. در این مورد من به شما یه راهنمایی می‌کنم، یک دوره زمانی موقت وجود دارد که در آن انگشتان شما بشدت خسته‌کننده و حوصله سربر خواهند بود. ممکن است شما به سختی چیزی احساس کنید. این طبیعی است و با گذشت زمان درست می‌شود.

اگر نمی‌خواهید آن مرحله خشن را پشت سر بگذارید‌، تقسیم ۵۰-۵۰ را امتحان کنید. اگر از ویبراتورتان در یک خودارضایی استفاده کردید، دفعه‌ی بعد بدون آن کارتان را انجام دهید. این یک تغییر ناخوشایند شدید نخواهد بود، اما یادگیری اینکه چگونه با دست خود لذت ببرید بیشتر طول می‌کشد.
نکته دیگر در مورد ویبراتورها این است که آنها خودارضایی بسیار ساده می‌کنند. بسیاری از افراد فقط ویبراتور را روشن می کنند، آن را به سمت کلیتوریس خود نگه می‌برند و منتظر می‌مانند تا ویبراتور کار خود را انجام دهد. این یک روند جذاب و درگیرکننده نیست، بنابراین وقتی شما یاد گرفتید که چگونه با دست خودارضایی کنید، من بشدت توصیه می‌کنم که خلاقانه‌تر و با احساس بیشتری این کار را انجام دهید.

ببینید آیا می‌توانید محیط اطراف خود را طوری تنظیم کنید که واقعاً سکسی باشد. فکر کنید که چگونه می‌توانید خودارضایی‌تان را مثل یک تجربه‌ی فوق‌العاده لذتبخش کنید. شمع روشن کنید. آهنگ‌های آرام و سکسی پلی لیست‌تان را پخش کنید. وقتی شروع به لمس کردن خود کردید، آن فضا و ذهنیت را ادامه دهید. برای اغوا و تحریک‌کردن خود وقت بگذارید و تمام بدن‌تان را لمس کنید. روش‌ها و ضربه‌های مختلف را امتحان کنید. تا جایی که می توانید از روند کار لذت ببرید. احتمالا چندین بار تلاش و اشتباه کنید، اما شما یاد خواهید گرفت که آن را دوست داشته باشید.

منبع


توضیحات مترجم
ویبراتور یه نوع اسباب‌بازی جنسی که با لرزش خود باعث لذت‌جنسی و تحریک فرد میشه و اکثرا هم برای استفاده‌ی زنان طراحی شدن اگرچه ویبراتور‌هایی هم هستن برای استفاده‌‌ی مردان طراحی شده باشن و در بازار‌ها بیشتر از قبل پیدا میشن.

2640 👀
3 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .







‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «