پلیس فتا و خفقان اینترنتی

1395/10/30

نخست عرض شود که غرض از ایجاد این تاپیک؛ ایجاد رعب و وحشت نیس، بلکه هدف آنس که حواستون جعم باشه نکات ایمنی و امنیت کاربری رو جدی بگیرید و سیستم ردیابی و جاسوسی سایبری جمهوری اسلامی رو دس کم نگیرید که بهرحال یه وخ برا سهل‌انگاری، پشیمونی حاصل نشه.
«توصیه‌های شهوانی برا حفظ امنیت رو اینترنت»

اقدامات پلیس فتا و سایبری در جهت بسن کانالا و پیجای اینترنتی ضدحکومتی و دسگیری عواملشون اینجا ذکر خواهن شد.

1892 👀
5 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2017-01-19 14:43:35 +0330 +0330

ها؟؟!

0 ❤️

2017-01-19 14:44:26 +0330 +0330

انسداد ۱۶۰ هزار «کانال الحادی و فساد» اینترنتی در یک سال گذشته




وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از بسته شدن بیش از ۱۶۰ هزار «کانال فساد» در فضای مجازی خبر داد و سپاه استان آذربایجان غربی هم اعلام کرد با ۶۸ مدیر «شبکه مدلینگ» برخورد کرده است.

به گزارش خبرگزاری فارس٬ رضا صالحی‌ امیری، وزیر فرهنگ، شامگاه چهارشنبه، ۲۹ دی، در سومین همایش انجمن علمی ارتباطات و تبلیغ حوزه علمیه قم گفت که این کانال‌های «الحادی» و «فاسد» در یک سال اخیر بسته شده‌اند.

وی افزود که «۲۷ میلیون جوان تنها در یک شبکه اجتماعی در کشور تبادل اطلاعات می‌کنند» و کانال‌‌های مذکور با هدف جلوگیری از «بمباران فرهنگی» جوانان بسته شده‌اند.

شبکه اجتماعی تلفن همراه «تلگرام» یکی از پرکاربرد‌ترین شبکه‌ها در ایران است و به گفته مقام‌های مسئول میلیون‌ها نفر در کشور از آن استفاده می‌کنند.

مقام‌های قضایی و امنیتی در سال‌های اخیر تلاش‌های بسیاری برای مسدود کردن «تلگرام» داشتند٬ اما با مخالفت دولت موفق به تحقق هدف خود نشدند.

وزیر ارشاد دولت حسن روحانی هم در این زمینه گفت که «دولت اعتقادی به انسداد شبکه‌های اجتماعی ندارد، اما به دنبال پالایش آنها است.»

یکی از طرح‌های دولت یازدهم برای محدود شدن دسترسی کاربران ایرانی به برخی شبکه‌های اجتماعی٬ «فیلترینگ هوشمند» است که برخی کارشناسان کارآمدی آن را زیر سوال برده‌اند.

قوه قضائیه و سپاه پاسداران نیز با وجود فیلتر برخی از این شبکه‌ها٬ در سال‌های اخیر اقدام به بازداشت ده‌ها کاربر فعال آنها کرده‌اند.

در تازه‌ترین این بازداشت‌ها آن‌طور که «باشگاه خبرنگاران جوان» گزارش کرده٬ سپاه استان آذربایجان غربی اقدام به برخورد با ۶۸ نفر از مدیران « شبکه‌های اجتماعی مدلینگ و مبتذل» کرده است.

این وب‌سایت وابسته به صداوسیما روز پنج‌شنبه گزارش کرد که اطلاعات سپاه آذربایجان غربی ۶۸ نفر را که «در دام عناصر بیگانه و پروژه نفوذ فرهنگی گرفتار شده بودند» شناسایی و با آنها برخورد کرده است.

شبکه اجتماعی محل فعالیت این افراد٬ «اینستاگرام» و «تلگرام» و حوزه فعالیت آنها هم «مدلینگ، آرایشگاه زنانه، آتلیه و خالکوبی» اعلام شده است.

بر‌ اساس این گزارش «از این تعداد٬ ۱۵ نفر به دستگاه قضایی معرفی و۵۰ هزار نفر از فالوور آنها نیز قطع ارتباط» شده است.

برخورد‌ها و بازداشت‌ها از میان فعالان شبکه‌های اجتماعی در شرایطی ادامه دارد که بر اساس اعلام برخی مقام‌های مسئول٬ حجم فعالیت‌ها و «جرایم سایبری» در ایران رو به افزایش است.

محمود میرفیضی٬ فرمانده انتظامی مازندران از جمله این مقا‌م‌هاست که روز پنج‌شنبه از افزایش ۳۰ تا ۳۵ درصدی «جرایم سایبری» در این استان خبر داد.

آقای میرفیضی افزود: «بسیاری از جرائمی که در گذشته در بستر خیابان‌ها صورت می‌گرفت هم‌اکنون در فضای مجازی صورت می‌گیرد.»

روز گذشته نیز صادق اکبری٬ رئیس کل دادگستری استان هرمزگان از دستگیری «۳۲ نفر از مدیران و اعضای کانال‌های تلگرام» در این استان خبر داده بود. (لینک)

به گفته رئیس کل دادگستری استان هرمزگان، این افراد اداره‌‌کننده ۷۸ صفحه، کانال، و گروه اجتماعی بوده‌اند.

محبوبیت و فراگیری شبکه‌های اجتماعی و به‌ویژه شبکه تلگرام، فشار نهادهای حکومتی و محافظه‌کاران را برای فیلتر کردن آنها افزایش داده و از سوی دیگر دستگیری‌های پرشماری نیز در حوزه فضای مجازی در سال ۱۳۹۵ اتفاق افتاده است.

به گفته حسین ساجدی‌نیا، رئیس پلیس تهران بزرگ، تنها در هشت ‌ماه اول سال ۹۵، هزار و ۲۰۰ نفر در این ارتباط در تهران دستگیر شده‌اند.


(رادیو فردا)

1 ❤️

2017-01-19 14:45:22 +0330 +0330
نقل از: دخترمهربون **یعنی چی؟؟** ?


دو دیقه دندون رو کیرتون میذاشتین داشتم تایپ میکردم اشتباهی دسم خورد تاپیک نصفه نیمه ارسال شد.

1 ❤️

2017-01-19 14:49:30 +0330 +0330

#چندین کانال پرطرفدار تلگرام در ایران از سوی پلیس فتا از دسترس خارج شد


کمپین بین‌المللی حقوق بشر در ایران اعلام کرده است که در دو هفته گذشته، پلیس فتا مدیران چندین کانال تلگرامی را احضار و پس از آن این کانال‌ها را «هک» و از دسترس خارج کرده است.

بر این اساس، این کانال‌ها بین ۳۰۰ هزار تا ۵۰۰ هزار عضو داشته و بیشتر محتوای آنها «تفریحی و غیرسیاسی» بوده است.

موضوع فعالیت شبکه‌های اجتماعی در سال‌های گذشته بارها موضوع بحث دولت حسن روحانی و نهادهای زیر نظر رهبر جمهوری اسلامی بوده است.

آیت‌الله ‌خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی، فضای مجازی را «میدان واقعی جنگ» خوانده و توصیه کرده روحانیون و طلاب مسلح و آماده این عرصه شوند.

(رادیو فردا)

3 ❤️

2017-01-19 14:54:08 +0330 +0330

من بی گناهم

0 ❤️

2017-01-19 15:07:46 +0330 +0330
نقل از: مهرسانام من بی گناهم


گناهکار از این لحاظ بیشتر کاربرایی هسن که اینجا فعالیت ضدحکومتی و ضددینی دارن.
وگرنه اون دسه از عزیزان حشری که میان اینجا چار تا داستان بخونن چن تا عکس ببینن که فقط یه دسی بکشن یه جقی بزنن، واضحه تهدید خاصی برا رژیم محسوب نمیشن. بدون تردید پلیس فتا هم به یه ور تحتانی نیم‌کره‌ی راست تخم چپشم نمیگیره که بخواد اقدامی علیهشون بکنه. لذا شما خیالت راحت باشه...

0 ❤️

2017-01-19 15:20:55 +0330 +0330
نقل از: alone1998
نقل از: اسکلت حشری
نقل از: مهرسانام من بی گناهم


گناهکار از این لحاظ بیشتر کاربرایی هسن که اینجا فعالیت ضدحکومتی و ضددینی دارن.
وگرنه اون دسه از عزیزان حشری که میان اینجا چار تا داستان بخونن چن تا عکس ببینن که فقط یه دسی بکشن یه جقی بزنن، واضحه تهدید خاصی برا رژیم محسوب نمیشن. بدون تردید پلیس فتا هم به یه ور تحتانی نیم‌کره‌ی راست تخم چپشم نمیگیره که بخواد اقدامی علیهشون بکنه. لذا شما خیالت راحت باشه...

تاره جغی ها براش حاشیه امن هستند والا

تو رو اخرش میگیرن مثل کاربر باید رید به اسلام (dash)


کاربر "باید رید به اسلام" رو خود ادمین سیفونو کشید روش.

0 ❤️

2017-01-19 21:18:22 +0330 +0330

پلیس فتا دنبال خلافکارای واقعی نیست. این رو من به تجربه شخصی فهمیدم.

یه بی پدر و مادری بود که عکس بچه می فروخت (پدوفیلی). دیگه جرم از این بدتر؟‌ من از طریق سایتی که پولهاش رو دریافت می کرد شناساییش کردم که یه ولدزنایی توی مشهده.

نه یه با نه دو بار بلکه سه بار ظرف چند ماه گزارشش رو دادم به پلیس فتا (از طریق فرم سایت پلیس فتای خراسان رضوی و پلیس فتای تهران). اما انگار نه انگار. اون حرومزاده هنوز مشغول فروش عکس بچه های بیگناه مردمه.

عوض کافیه یه نفر یه پیج مخالف رژیم درست کنه یا درمورد چیزهای بی ضرری مثل مدلینگ و تتو. می بینیم که پلیس فتا ظرف سه سوت پیجش رو بسته و اگر بدشانس باشه دستگیرش کرده.

1 ❤️

2017-01-19 22:08:07 +0330 +0330
alone1998: یعنی اخراج شد یا ریپورتش کردند بچه های بالا

اخراج شده

esghgesorat: پلیس فتا دنبال خلافکارای واقعی نیست. این رو من به تجربه شخصی فهمیدم.
یه بی پدر و مادری بود که عکس بچه می فروخت (پدوفیلی). دیگه جرم از این بدتر؟‌ من از طریق سایتی که پولهاش رو دریافت می کرد شناساییش کردم که یه ولدزنایی توی مشهده.
نه یه با نه دو بار بلکه سه بار ظرف چند ماه گزارشش رو دادم به پلیس فتا (از طریق فرم سایت پلیس فتای خراسان رضوی و پلیس فتای تهران). اما انگار نه انگار. اون حرومزاده هنوز مشغول فروش عکس بچه های بیگناه مردمه.
عوض کافیه یه نفر یه پیج مخالف رژیم درست کنه یا درمورد چیزهای بی ضرری مثل مدلینگ و تتو. می بینیم که پلیس فتا ظرف سه سوت پیجش رو بسته و اگر بدشانس باشه دستگیرش کرده.

جرم پدوفیلی تو ایران چندان جدی گرفته نمیشه. اونم وختی تو شهرستانا فت و فراوون دختر‌بچه‌ها رو میفرسن خونه بخت!
از طرفی هم رژیم تو کونشم عروسی میگیره که سر ملت به بهونه این چیزا همیشه تو خشتکشون گرم باشه و دیگه هوس اعتراض و مخالفت نکنن.

0 ❤️

2017-02-10 08:05:13 +0330 +0330

معاون دادستان کشور از راه اندازی بسیج در فضای مجازی خبر داد

عبدالصمد خرم آبادی ، معاون دادستان کل کشور در امور فضای مجازی از راه اندازی بسیج در فضای مجازی خبرداد. آقای خرم آبادی گفته است حدود ۱۸ هزار نفر بطور داوطلبانه فضای مجازی را رصد کرده و به دادستانی گزارش می دهند. به گفته او این افراد موارد تخلف از طرف سایتها و شبکه های اجتماعی را رصد می کنند.

کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه در سال ۱۳۸۸ و پس از تصویبقانون جرایم رایانه‌ای در مجلس تشکیل شد. این نهاد نظارتی یکی از سازمانهای تصمیم گیرنده در مورد فیلترینگ سایتها و یاشبکه های اجتماعی است.

برخی ازشبکه های اجتماعی و سایتها در ایران فیلتر شده اند و تا کنون دهها نفر از مسئولین سایتها و شبکه های اجتماعی مختلف دستگیر و عده ای از آنها به حبس محکوم شده اند.

http://www.radiofarda.com/a/28298099.html

1 ❤️

2017-02-10 08:05:43 +0330 +0330
نقل از: hayede2 Tapicae khobi dari...

تاپیکای خودتم خوبه ?
0 ❤️

2017-02-10 08:07:23 +0330 +0330

راه‌اندازی «بسیج فضای مجازی» با همکاری «۱۸ هزار نفر»

عبدالصمد خرم‌آبادی، معاون دادستان کل کشور

معاون دادستان کل کشور در امور فضای مجازی از «همکای داوطلبانه» حدود ۱۸ هزار نفر با دادستانی برای شناسایی «تخلف» در فضای مجازی خبر داد.

به گزارش روز چهارشنبه (۲۰ بهمن) وب‌سایت رسمی دادستانی کل کشور، عبدالصمد خرم‌آبادی گفته این افراد با راه‌اندازی «بسیج در فضای سایبر» به همکاری «داوطلبانه» با دادستانی کل کشور می‌پردازند.

به گفته وی این رصدگران «مواردی که شاهد ارتکاب تخلف از سوی سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی باشند را به دادستانی کل کشور گزارش» می‌کنند.

این مقام مسئول «یکی از منابع اصلی برخورد کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه با سایت‌های متخلف» را گزارش‌های این افراد اعلام کرده است.

معاون دادستان کل کشور در امور فضای مجازی به جزئیات این همکاری و سازمان‌ها و ارگان‌های همکار در ارتباط با سازماندهی این ۱۸ هزار نفر اشاره‌ای نکرده است.

پس از وقایع سال ۱۳۸۸ فرماندهان سپاه پاسداران و سازمان بسیج بارها از قصد خود برای تشکیل قرارگاه‌های مجازی برای مقابله با آنچه «جنگ نرم دشمن» می‌نامند، سخن گفته‌اند.

در سال‌های اخیر سپاه و سازمان بسیج شبکه‌های اجتماعی، وب‌سایت‌ها و مراکز آموزشی قابل توجهی به منظور آموزش و تشویق نیروهای بسیج و حزب‌الله با هدف فعالیت در فضای مجازی راه‌اندازی کرده‌اند.

تاکنون گزارشی از همکاری نیروهای فعال بسیج در فضای مجازی با نهادهای قضایی و امنیتی منتشر نشده، اما معاون دادستان کل کشور در امور فضای مجازی گفته رصد وب‌سایت‌های «متخلف» در قالب «بسیج فضای سایبری» صورت می‌گیرد.

قوه قضائیه ایران در سال‌های اخیر تعداد زیادی وب‌سایت را فیلتر کرده و ده‌ها روزنامه‌نگار و فعال شبکه‌های اجتماعی را به اتهام‌های مختلف احضار و بازداشت کرده است.

آذر ماه امسال نیز محمدجعفر منتظری، دادستان کل کشور گفته بود هر هفته ۱۳ تا ۱۴ هزار شبکه به علت «ارتکاب جرم» در ایران فیلتر می‌شود.

آقای منتظری افزوده بود که «متأسفانه این فضا توسط بسیاری از جریانات خارج از کشور مسیری برای ضربه به نظام شده است.»

۳۰ دی ماه امسال هم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از بسته شدن بیش از ۱۶۰ هزار «کانال فساد» در فضای مجازی خبر داده است.

رضا صالحی امیری گفته که «۲۷ میلیون جوان تنها در یک شبکه اجتماعی در کشور تبادل اطلاعات می‌کنند» و کانال‌های مذکور با هدف جلوگیری از «بمباران فرهنگی» جوانان بسته شده‌اند.

شبکه اجتماعی تلفن همراه «تلگرام» یکی از پرکاربردترین شبکه‌ها در ایران است و به گفته مقام‌های مسئول میلیون‌ها نفر در کشور از آن استفاده می‌کنند.

مقام‌های قضایی و امنیتی در سال‌های اخیر تلاش‌های بسیاری برای مسدود کردن «تلگرام» داشتند، اما با مخالفت دولت موفق به این کار نشدند.

یکی از طرح‌های دولت یازدهم برای محدود شدن دسترسی کاربران ایرانی به برخی شبکه‌های اجتماعی، «فیلترینگ هوشمند» است که برخی کارشناسان، کارآمدی آن را زیر سؤال برده‌اند.

قوه قضائیه و سپاه پاسداران نیز با وجود فیلتر برخی از این شبکه‌ها، در سال‌های اخیر اقدام به بازداشت ده‌ها کاربر فعال آنها کرده‌اند.


(رادیوفردا)

0 ❤️







‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «