پنج زبان عشق

1400/10/24

پنج زبان عشق ، پنج روش مختلف برای شادی و رضایت پارتنرتان

وقتی دکتر “گری چپمن” سی سال پیش کتاب “پنج زبان عشق” را نوشت احتمالا فکرش را نمیکرد که آنها روزی به بخش حیاتی ای از زندگی زوج ها تبدیل شوند.

یادگرفتن زبان عشق خودتان و پارتنرتان بدون شک بهترین روش برای هم سازگاری و ارتباط در مورد نیازهایتان در رابطه است.
دکتر “گری چپمن” این پنج زبان اصلی عشق را در کتابش معرفی کرد:
-کلمات تایید و تصدیق
-سرویس دادن
-وقت گذاشتن
-تماس و لمس فیزیکی
-کادو گرفتن
دانستن زبان عشق تان نه تنها روی رابطه و نحوه ارتباط شما بلکه روی زندگی جنسی تان هم تاثیر میگذارد. با اینکه سکس ذاتا به تنهایی یک زبان عشق محسوب نمیشود (بر خلاف باور خیلی ها که آن را زبان عشق میدانند) ولی نقش مهمی در زندگی افراد دارد.
خب ، اگر علاقه مند هستید که بفهمید چطور میتوانید بر اساس زبان عشق پارتنرتان رضایتش را بدست بیاورید به خواندن ادامه دهید.

کلمات تایید و تصدیق

کسانی که زبان عشق شان کلمات تایید و تصدیق است عاشق ابراز شفاهی عشق و محبت هستند. این افراد ممکن است از شما انتظار داشته باشند که همیشه از شما جملاتی مثل “عاشقتم” را بشنوند و از آنها تعریف کنید یا در تمام جنبه های زندگی مشوق آنها باشید.
فرض کنید زبان عشق پارتنرتان کلمات تایید و تصدیق باشد. در این حالت بهترین کار برای هیجان انگیز تر کردن زندگی جنسی و تحریک پارتنرتان این است که موقع سکس ساکت نباشید ، از گفتن نیازهای خودتان و پرسیدن خواسته های پارتنرتان نترسید و موقع سکس با تعریف و تمجید از پارتنرتان به او بفهمانید که چقدر فوق العاده است!
کسانی که زبان عشق شان کلمات تایید و تصدیق است ممکن است از سکسی حرف زدن موقع سکس هم لذت ببرند ، پس اگر تا بحال اینکار را انجام نداده اید بهتر است برای یکبار هم که شده امتحانش کنید چون اینکار روش خوبی برای تنوع بخشیدن به زندگی جنسی تان است.
جملات زیر میتوانند ایده خوبی برای شروع باشند:
-“خیلی خوش مزه ای ، هر چقدرم کیر/کصت بخورم سیر نمیشم”
-"تا حالا گفته بودم وقتی دراز کشیدی و کصم میخوری چقدر از لای پاهام سکسی به نظر میرسی "
-“هیچی لذت بخش تر از اینکه تو رو توی بدنم حس میکنم نیست/لذت بخش تر از وقتی کیرت کصم پر میکنه نیست”

از حرف زدن موقع سکس نترسید ، مطمئن باشید پارتنرتان از اینکار خوشش خواهد آمد.

سرویس دادن

اگر زبان عشق پارتنرتان سرویس دادن باشد آنها عاشق این هستند که برای راحت تر و بهتر کردن زندگی شان کمی بیشتر تلاش کنید ، مثل خرید کردن ، درست کردن قهوه یا خیلی کارهای کوچک دیگر.
یکی دیگر از راه هایی که میتوانید عشق تان را از طریق سرویس دادن به پارتنرتان به او ثابت کنید این است که هر از گاهی لذت جنسی او را در اولویت قرار دهید.
با اینکه سکس یعنی لذت دو طرفه ولی شاید بهتر باشد گاهی اوقات وسط روز و زمانی که اصلا انتظارش را ندارد با یک سکس دهانی پارتنرتان را سوپرایز کنید یا برای یک شب هم که شده با یک سکس ارباب/برده ملایم خودتان را وقف لذت جنسی او کنید.
خیلی از مردم اقرار میکنند که از سکس خشن و BDSM لذت میبرند چون وقتی خودتان را تسلیم پارتنرتان میکنید و اجازه میدهید آنها سکس را هدایت کنند شما فقط ریلکس میکنید و دراز میکشید و کاملا از سکس و بدن تان لذت میبرید.
پس اگر پارتنرتان از ماجراجویی جنسی لذت میبرد یک سکسBDSM ملایم میتواند بهترین روش برای نشان دادن عشق تان باشد ، فقط یادتان باشد که از قبل برای هم مشخص کنید که با انجام چه کارهایی اوکی هستید و چه خط قرمز هایی دارید.

وقت گذاشتن

کسانی که زبان عشق شان وقت گذاشتن است از توجه کامل و زمانی که پارتنرشان با آنها سپری می کند لذت میبرند و برایشان ارزشمند است. آنها شاید ترجیح دهند زمانی که حواستان به موبایل یا کامپیوتر تان پرت نیست با شما وقت بگذرانند و بدون هیچ مزاحمتی تمام توجه شما را برای خودشان داشته باشند.
اگر این زبان عشق پارتنرتان باشد شما میتوانید قبل از سکس کمی برای او وقت بگذارید ، برای مثال اگر هر دو سرتان شلوغ است و وقت آزادی برای هم ندارید سعی کنید از قبل یک قرار شبانه برای خودتان و پارتنرتان برنامه ریزی کنید.
برای چند ساعت هم که شده مسئولیت هایتان را کنار بگذارید و با پارتنرتان قدم بزنید ، با هم شام بخورید یا به سینما بروید تا بدون هیچ مزاحمتی و بدون اینکه به خریدن شیر یا بیرون بردن سگ تان فکر کنید با هم وقت بگذرانید.
گوشی تان را خاموش کنید یا حداقل روی حالت بی صدا قرار دهید و خودتان را غرق پارتنرتان کنید و با دقت به حرف هایش گوش کنید و احساساتتان را با هم در میان بگذارید.
اگر قبل از سکس کمی برای پارتنرتان وقت بگذارید مطمئن باشید تمایلش برای سکس بیشتر میشود ، موقع سکس هم به اینکار ادامه دهید و توجه و زمان را وقف او کنید تا صمیمیت و نزدیکی بیشتری بین خودتان و پارتنرتان ایجاد کنید.
زمان بیشتری را صرف عشق بازی کنید تا پارتنرتان و بدنش را بهتر بشناسید! همچنین میتوانید یک سکس آرام و با حوصله با هم داشته باشید تا بهتر بتوانید روی زمان حال و تمام حس هایی که در لحظه تجربه میکنید تمرکز کنید.

تماس فیزیکی

کسانی که زبان عشق شان تماس فیزیکی است تمایل دارند که عشق و محبت را از طریق تماس فیزیکی منتقل و دریافت کنند ، مثل بوسیدن ، گرفتن دست ، بغل کردن و کلا بودن در کنار پارتنرشان وقتی که با هم هستند.
اگر زبان اصلی عشق پارتنرتان تماس فیزیکی باشد احتمالا سکس روش مورد علاقه ی آنها برای دریافت عشق و محبت از شماست. در این حالت بهتر است روی کارهای مختلفی که میتوانید موقع سکس انجام دهید تمرکز کنید تا عشق و علاقه تان را به او نشان دهید.
در مورد پوزیشن های مختلفی که ممکن است پارتنرتان از آنها خوشش بیاید و انواع مختلف سکس (مثل سکس در هتل) تحقیق کنید و ببینید امتحان کردن کدام یک از آنها میتواند هم برای شما و هم پارتنرتان جذاب باشد.
البته همه چیز به سکس و تجربه چیزهای جدید ختم نمیشود ، کسایی که زبان عشق شان تماس فیزیکی است عاشق نوازش و لمس پارتنرشان هستند پس مهم است که تا جای ممکن این موارد را هم با سکس ترکیب کنید.
بغل کردن ، عشق بازی های طولانی و لب گرفتن گزینه های خوبی برای نمایش عشق و محبت تان به پارتنرتان از طریق روش مورد علاقه ی اوست.

کادو گرفتن

این زبان عشق رایج ترین روشی است که همه ما برای ابراز احساساتمان با آن آشنا هستیم چون به طور کلی هدیه دادن به عنوان یکی از رایج ترین روش های تقدیر و سوپرایز کردن است ، حالا به هر مناسبتی که میخواهد باشد.
کسانی که زبان عشق شان کادو گرفتن است دوست دارند عشق و محبت تان را با یک هدیه به آنها نشان دهید. ارزش هدیه هم اهمیتی ندارد چون چیزی که مهم است نیت شماست.
اگر زبان عشق پارتنرتان کادو گرفتن است میتوانید با دادن هدیه هایی که زندگی جنسی شان را بهتر میکند یا برای آنها لذت بخش است زندگی جنسی تان را هیجان انگیز تر کنید.
چند ایده برای هدیه های سکسی :
-اسباب بازی های جنسی ای که فکر میکنید میتواند برایش لذت بخش باشد
-لباس زیر هایی که شاید در حالت عادی هیچ وقت نخرد
-روغن ماساژ، روان کننده های طعم دار و چیز های دیگری که میتوانید موقع سکس از آنها استفاده کنید
-اگر پارتنرتان اهل مطالعه است میتوانید با یک کتاب اروتیک و سکسی سوپرایزش کنید
-بلیط یک رویداد مرتبط با سکس مثل نمایش بورلسک یا یک ورکشاپ سکس که بتوانید با هم شرکت کنید.

اینکار را به یک اتفاق منظم ماهانه یا چند هفته یکبار تبدیل کنید و با یک هدیه خاص پارتنرتان را سوپرایز کنید.
دوباره تاکید میکنم که قیمت هدیه برای کسانی که زبان عشق شان کادو گرفتن است اهمیتی ندارد. همینکه شما به فکرشان بودید و برای خرید هدیه و نشان دادن عشق تان به آنها وقت گذاشتید خیلی با ارزش است.
راه های مختلفی برای تنوع بخشیدن و هیجان انگیز تر کردن کادوهایی که برای پارتنرتان میخرید وجود دارد. واقعا کیه که هر ماه از گرفتن یک هدیه سکسی کوچیک از پارتنرش هیجان زده نشه؟!
کادو دادن روش مطمئنی برای زنده نگه داشتن شور و هیجان زندگی جنسی تان است.

ابراز عشق و احساسات را بیرون از رختخواب فراموش نکنید

دانستن زبان عشق خودتان و پارتنرتان فواید زیادی برای رابطه و زندگی جنسی تان دارد. با اینحال یادتان باشد که ابراز عشق و علاقه موقع سکس به تنهایی برای راضی نگه داشتن پارتنرتان کافی نیست.
شاید فکر کنید که اگر زبان عشق پارتنرتان تماس فیزیکی است نشان دادن عشق تان با سکس دهانی یا پیشنهاد فعالیت های جنسی روش خوبی برای تقویت رابطه تان است.
با اینکه سکس بخش مهمی از یک رابطه است ولی اینکار به تنهایی برای ابراز عشق و ارضا نیاز های زبان عشق پارتنرتان کافی نیست. ترکیب فعالیت های جنسی و غیر جنسی بهترین دستورالعمل برای داشتن یک رابطه شاد و سالم است.

منبع

4150 👀
9 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2022-01-15 00:06:35 +0330 +0330

مثل همیشه عالی 👌 😎

2 ❤️







‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «