چرا اینقدر نگران اینترنت ملی هستید؟

1400/05/07

امروز همه بحث ها سر اینه که ارباب های عمامه به سرمون میخوان بهمون لطف کنن و اینترنت رو برامون «صیانت» کنند (معادل «به فاک عظما دادن» در قاموس نظام مقدس).
خب این که این همه ناراحتی نداره. ممکنه یه چیزهایی رو ازمون بگیرند اما در عوض بهترش رو بهمون میدن. پس بذارید ببینیم که اینترنت پاک و اسلامی با رایحه ی جانگوز اهل بیت چطور جایی خواهد بود؟

گوگل ندارید؟ خوب چه اشکالی داره عوض از موتور جستجوی سلام دات آی آر استفاده کنید که با بهترین قابلیت های هوش مصنوعی روی گوگل و بینگ رو کم کرده. کل دائره المعارف شیعه و سایت تبیان و فارس نیوز رو براتون ایندکس کرده و بقیه چیزها هم که به درد شما نمی خوره.

اینستاگرام ندارید؟ خب بهتر. دیگه بخاطر دیدن داف های آنچنانی به گناه نمی افتید. در عوض می تونید از معادل حلالش یعنی نزدیکا استفاده کنید که تحت نظارت یه تیم قوی از علمای حوزه علمیه هر گونه محتوای معصیت زا رو سریعا حذف و به فتا گزارش می کنه تا شما بتونید در محیطی پاک و بی معصیت از شبکه اجتماعی لذت ببرید.

تلگرام ندارید؟ خب عزیزم اپلیکیشن سروش چی از تلگرام کم داره؟ حسنش اینه که همه پیام های شما بطور کاملا نظارت و صیانت میشه تا خدای نکرده حتی یه ایموجی خلاف شرع در محیط زلال اینترنت ملی رد و بل نشه.

شهوانی ندارید؟ خب بهتر. بجاش از سایت فاکرون استفاده کنید که البته هنوز راه ا ندازی نشده. بجای داستان های منحط که اخلاق و کانون گرم خانواده شما رو مورد هدف قرار میده میتونید احادیث و روایات پیامبر اکرم و ائمه اطهار درباب زواج و جماع رو مطالعه کنید و برای فرزندآوری انگیزه بگیرید. بجای عکس های خاکتوسری در سایت فاکرون می تونید عکس های خصوصی حضرت امام خامنه ای با خجسته خانم و چهره نورانی و فرتوت سایر علما رو مشاهده و به غلظت ایمان خود بیافزایید. استریپ تیز فاطمه سلیمانی دختر سردار دلها و هنرنمایی سرکار خانم الهام چرخنده بر فراز آلات عظام هم برای کاربران VIP جزو منو خواهد بود.

موارد دیگه ای هم هست که در اینترنت ملی ازشون بهرمند می شوید. در کامنت ها ذکر کنید.

11 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2021-07-29 00:15:45 +0430 +0430

↩ Lusty_Boy
فیلترشکن و وی پی ان هم اول باید به آی‌پی های خارج از ایران وصل بشه تا بتونه کار کنه. پس اگه اینترنت رو محدود به آی پی های داخل کشور کنند دیگه هیچ کدوم از اینا کار نمی کنه. بستن اینترنت از نظر فنی کار سختی نیست. کافی یه White List از آی پی ها به آی اس پی ها بدن طوری که اینترنت عموم مردم فقط آی پی های اون لیست بتونن استفاده کنند.
برای خودشون هم البته اینترنت جداگونه میذارند که اجازه دسترسی به آی پی های خارج کشور رو داشته باشه.


مشکلش اصلی بستن اینترنت برای حکومت اینه که عملا بیشتر سرویس های اینترنت (از سروی های ایمیل گرفته تا پیام رسان ها و سایت های مهم) خارج کشور هستن و بستن رابطه با خارج عملا اینترنت رو فلج می کنه.
2 ❤️

2021-07-29 00:29:22 +0430 +0430

↩ Lusty_Boy
در هر صورت مردم برای خیلی کارها مثل دسترسی به سیستم بانکی یا پرتال های آموزشی یا و پیام رسانی به اینترنت نیاز دارند. اگه اینترنت واقعی نباشه مجبوریم با هر آشغالی که جاهاش بهمون میدن سر کنیم. البته سطح مصرف پهنای باند مسلما پایین میاد اما به صفر نمی رسه. به علاوه این رژیم تکیه اش به درآمد نفته و نشون داده که برای بقای خودش اگه لازم باشه هیچ ابایی نداره که ضررهای هنگفت اقتصادی رو هم تحمل کنه

3 ❤️

2021-07-29 00:59:43 +0430 +0430

↩ Lusty_Boy
اگر درآمد نفتی وجود نداشت این رژیم مدت ها قبل سرنگون شده بود چون در اون صورت نمیتونست پول مفتخورها و چماقدارهاش رو بده. توی همین شرایط بحران رژیم روزی چندین میلیون دلار درامد نفتی داره.

در مورد اینکه شاید این طرح قراره برای این باشه که از رئيسی یه قهرمان بسازه منم به این فکر افتادم اما به نظرم قضیه جدی تر از این حرفاست. این تلاش برای کنترل اینترنت از ترس عمیق رژیم از اعتراضات پیش رو ناشی میشه. و این ترس بخصوص بعد از اعتراضات اخیر خوزستان و شهرهای دیگه دوباره جدی شده. تبهکارهای حاکم ترجیح میدن یه اینترنت اخته ی تحت کنترل داشته باشند تا مجبور نباشند مثل سال ۹۸ اینترنت رو کاملا خاموش کنند.

اینترنت ماهواره ای هم برای ایران فقط یه رویاست. این اینترنت خرج داره و ایلان ماسک هم دلش به حال ما نسوخته که بیاد اینترنت ماهی ۲۰۰ دلار رو رایگان به ایرانی بدبخت بده.

2 ❤️

2021-07-29 01:25:20 +0430 +0430

آره
کلا هزینه اجرایی شدن طرح براشون مهم نیست چقدر باشه

گرچه با این کار مردم رو تحریک میکنن، ولی خب اینکه مردم هر روز از طریق فضای مجازی گند کاری هاشون رو متوجه شن بدتره

از اوون طرف هم مردم زود فراموش میکنن ، مخصوصاً اگه چند تا مشکل برای مردم درست کنن که دیگه ذهنشون وقت تمرکز نداشته باشه

1 ❤️

2021-07-29 02:17:15 +0430 +0430

حفظ نظام مهمتر از پول و هر چیز دیگه اییه دیدن یواش یواش به سقوط نزدیکن اینطوری وقت می خرن .

1 ❤️

2021-07-29 02:24:19 +0430 +0430

↩ Reza.cool
به نون دونی هر کی دس درازی کنی ازش دفاع میکنه
چند میلیون نفر تو همین فضای مجازی نون میخورن

1 ❤️







‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «