چرا مردان با من لاس نمیزنند؟ (سفارش‌هایی ویژه بانوان)

1401/04/03

چرا پسرها سعی نمیکنند مخم را بزنند؟! 21 راز برای آنکه بیشتر مورد دسترسی مردان قرار بگیرید!

مقاله ای از VIN SERAI


آیا اغلب از خود میپرسید “چرا پسرها با من لاس نمیزنند”؟ دلیلش میتواند امری بسیار ساده باشد؛ تنها کافیست یاد بگیرید که چطور در برابر مردان، به‌طرز صمیمانه‌ای، دست‌یافتنی بنظر بیایید.
برخلاف آنچه ممکن است تصور کنید، اینکه مورد دلبری قرار بگیرید و نسبت به مردان، قابل دسترسی باشید، واقعاً ربطی به شانس ندارد. برخلاف آنچه اغلب زنان تصور میکنند، نیاز نیست عملی بی‌پروا یا تحریک‌آمیز انجام دهید تا کاری کنید پسری به شما نخ بدهد، به سویتان قدم بردارد و یا سلام کند! به‌سادگی همین کافیست که یاد بگیرید چگونه برای مردان، قابل نزدیک شدن باشید و بقیه‌اش آسان خواهد بود.
حقیقت این است که اگر ذهن یک مرد و آنچه را که پیش از نزدیک شدن به یک دختر در آن میگذرد درک کنید، میتوانید هر مردی را که خواستید ترغیب کنید تا در عرض پنج دقیقه، مکالمه‌ای را با شما آغاز کند! وقتی این مسئله را دریابید، پاسخ سؤال “چرا مردان با من لاس نمیزنند؟” را نیز پیدا میکنید.

چرا پسرها برای زدن مخ من تلاش نمیکنند؟
بیایید این سناریو را در نظر بگیریم:
گاه و بی‌گاه، شما در وقت استراحت نهارتان، به پیتزافروشی نزدیک محل مراجعه میکنید. در آنجا کالزونِ (نوعی پیراشکی ایتالیایی) خوبی درست میکنند. و در این میان، گذرتان به پسری بانمک و جذاب میخورد که از قرار معلوم در علاقه‌ی شما نسبت به این خمیر پرملات، شریک است. (همیشه همان چیزی را میخورد که شما سفارش میدهید)
این اقبال حتماً نقشه‌ای بی‌نقص از سرنوشت است، مگر نه؟
بطور مکرر به همان محل مراجعه میکنید، با این امید که به دفعات کافی با آن شخص موردنظر برخورد کنید. امیدوار هستید که با آشنایی مضاعف، او سرانجام توجهش به شما جلب شود.
و اگر اخترِ شانس و بختتان با شما به سخاوت رفتار کنند، ممکن است او به شما نزدیک شود و بپرسد که صندلی کنارتان خالی است یا خیر. آخ که فقط کاش میشد کاری کنید بیاید سمتتان و با شما صحبت کند!
اما این اتفاق نمی‌افتد…
و تنها او هم نیست. همین مورد با آن مرد خوشتیپ که هفته‌ی پیش در بار ملاقات کردید نیز اتفاق افتاد! و به‌نظر می‌آید که در مورد مردان بیشمار و نامحدود دیگری نیز همین شرایط رخ داده است.
کم‌کم شروع به پرسش این سؤال میکنید که: “چرا مردها برای نزدیک‌شدن به من اقدام نمیکنند؟”
نگران نباشید. شما هیچ مشکلی ندارید. تنها کافیست یادبگیرید چطور دربرابر مردان اطرافتان، صمیمانه‌تر و بیشتر قابل دسترسی باشید.

چطور قابل‌دسترسی باشید و در عین حال خود را سبک نکنید
آیا تاکنون احساس کرده‌اید که دریافت کمی توجه بیشتر از سوی مردان اطرافتان میتواند برایتان مطلوب باشد؟ بخصوص وقتی به مکان‌های جدید پا میگذارید یا به پاتوق‌های همیشگی مراجعه میکنید و پسری بانمک را ملاقات میکنید که قطعاً ارزش امتحان کردنش را دارد؟ آیا اغلب از خود میپرسید “چرا این مردان برای زدن مخم اقدام نمیکنند”؟
در ذیل، مواردی ذکر شده‌اند که باید در ذهن داشته باشید تا بتوانید نسبت به دختران دیگر، برتری کسب کنید و سرانجام نظر مردی را به خود جلب نمایید.

1. به ظاهر خود برسید!
هرچقدر هم که این مورد سطحی‌نگرانه به نظر آید، از این ساده‌تر نمیتواند باشد. برای یک مرد، نزدیک شدن به دختری تماماً درمورد جلوه‌ی اولیه‌ی اوست. وقتی مردی به داخل سالنی قدم میگذارد، کمتر از چند نگاه کوتاه برایش کافیست که تصمیم بگیرد قصد نزدیک شدن به دختری را دارد یا خیر.
اگر خوب به لباس و ظاهر خود برسید، این کار همه چیز را برایتان آسان‌تر میکند و همچنین کمکتان خواهد کرد که بفهمید چطور میتوانید بیشتر مورد دسترسی قرار بگیرید.

2. مشغول به‌نظر نیایید
نباید بیش از حد سرتان گرم گوشی، کتاب یا چیز دیگری باشد. ممکن است حوصله‌ی شما سررفته باشد و بخواهید خودتان را به گونه‌ای مشغول کنید. اما این احتمال وجود دارد که با این کار، اگر پسری قصد نزدیک شدن به شما را داشت، عقب‌نشینی کند. ممکن است فکر کند بیش از حد مشغول کارتان هستید که به داشتن مکالمه‌ای با او علاقه‌مند باشید.

3. زیادی سخت تلاش نکنید
اکنون، این مورد ممکن است برخلاف مورد اول باشد که میگفت باید زیبنده به‌نظر برسید، اما اینکه زیادی برای آن شخص به ظاهر خود برسید نیز ممکن است مشکلاتی به ارمغان آورد. اگر یک دختر جذاب باشید که فوق‌العاده زیبا و دلربا به چشم می‌آید، ممکن است تمام مردان اطرافتان تشنه‌ی شما گردند و تمام مدت به شما نیم‌نگاه‌هایی روانه سازند، اما اغلب افراد نیز بدین ترتیب آنچنان خجالت‌زده میشوند که حتی رویشان نمی‌آید به شما نزدیک شوند!
اگر یک چیز باشد که مردان زمان نزدیک شدن به زنی، بیشتر از هرچیز دیگری از آن وحشت دارند، ترس از مردودشدگی و یا بدتر از آن، تحقیرشدگی است.
اغلب مردان ممکن است تصور کنند شما در دسته‌ای فراتر از سطح آنان قرار دارید و به همین دلیل خود را لایق توجهتان نمیدانند.
در یک کلام، اگر بیش از حد جذاب به نظر برسید، اکثر مردان را فراری خواهید داد!
و البته باز هم، از سویی دیگر، تنها افرادی که ممکن است اعتمادبه‌نفس کافی برای نزدیک شدن به شما را داشته باشند، افرادی خواهند بود که تصور میکنند لایقتان هستند.
چنین افرادی، مذکرهای “آلفا” تلقی میشوند، همان افراد فاتح و البته، بازی‌دهنده! شما دلتان نمیخواهد مورد دسترسی چنین افرادی قرار بگیرید!
اگر واقعا میخواهید نظر مردی خجالتی را جلب کنید که به نظر خوش‌اخلاق می‌آید، اما بیش از حد برای نزدیک شدن به شما وحشت دارد، سعی کنید با افراد اطرافتان به گرمی و صمیمیت رفتار کنید. این کار همیشه کمک میکند!

4. بیش از حد تحریک‌آمیز لباس نپوشید
جوری لباس نپوشید که گویا چیزی برای پنهان کردن ندارید! بسیار خب، با این کار توجه همگان را به خود جلب میکنید، درست! اما در این صورت تنها افرادی که به شما نزدیک خواهند شد، کسانی‌اند که تنها به دنبال رابطه‌ی جنسی یک‌شبه هستند.
البته، پوشیدن لباس تحریک‌آمیز قطعاً در جلب نگاه یک مرد خوش‌طینت نیز کمک میکند، اما تنها در صورتی که ظاهرتان زیبنده باشد؛ نه به‌طرز بی‌شرمانه‌ای سکسی.
یادتان باشد که برای جلب نظر یک مرد، نیاز نیست هرآنچه دارید به رخ بکشید. اگر خوشگل و دلپسند باشید، به هر صورت چشم آن شخص را خواهید گرفت!

5. تماس چشمی
اگر همیشه برایتان سؤال است که “چرا مردان برای ربودن دلم اقدام نمیکنند؟”، ممکن است بدلیل عدم تماس چشمی باشد. گاه و بی‌گاه به او نگاه بیاندازید و هرازگاهی تماس چشمی برقرار کنید. اما درعین حال، بیش از حد بی‌پروا نشوید و سعی نکنید مدام چشمانش را بگیرید. ممکن است در این صورت تصور کند بیش از حد به آسانی دست‌یافتنی هستید و بدین ترتیب اهمیتی ندهد.

6. نگاه انداختن‌های سریع و آرام
جهت ابراز توجهتان به مردی، دو راه برای نگاه کردن به او وجود دارد. و بنا بر آنچه برایتان حس راحت‌تری دارد، از جفت این راه‌ها میتوانید استفاده کنید.
این کار همچنین به شما کمک میکند یاد بگیرید که چطور نسبت به مردان، بیشتر قابل دسترس باشید.

الف) نگاه آرام
وقتی به آن سوی سالن چشم می‌اندازید، بطور تصادفی به او نگاه کنید و برای چند ثانیه، همراه لبخندی، رابطه‌ی چشمی خود را با او حفظ کنید.
و سپس خیلی آرام سر خود را برگردانید و به چیزی دیگر بنگرید. این راهی جسورانه‌تر و با اعتمادبنفس بیشتر است برای آنکه به مردی بفهمانید نظرتان جلب شده.

ب) نگاه سریع
برای برخوردی سریع و پرکرشمه، میتوانید کاملاً ناگهانی وقتی خودش به شما زل زده به او نگاه کنید. چشمش را بگیرید، و سپس فوراً به‌طرزی مشخص، به دوست خود یا به سمت پایین نگاه کنید.
اینکه در آن لحظه با خود لبخند نیز بزنید، تنها باعث میشود در چشمان او بانمک‌تر و جذاب‌تر جلوه کنید!

7. کار را برایش آسان کنید
نزدیک شدن به دختری که همراه گروه بزرگی از دوستانش است میتواند برای یک مرد به شدت دلهره‌‌آور باشد. اگر ایده‌ی شما این است که با مردی ملاقات کنید و مورد برخورد او قرار بگیرید، سعی کنید زمانتان را به تنهایی یا در کنار حداکثر یک دوست دیگر سپری کنید.

8. در مکان‌های مناسب وقت بگذرانید
تمام مکان‌ها سناریوی ایده‌آل برای داشتن مکالمات عادی و خودبه‌خودی را فراهم نمیکنند. اگر میخواهید مردی به شما نزدیک شود، مکانی را انتخاب کنید که برای مکالمات تصادفی مناسب است و باعث نمیشود که با کوچک‌ترین صحبتی سر همگان به سوی شما برگردد تا ببینند چه خبر شده!
کافی‌شاپ‌ها، کلوپ‌ها و یا کتاب‌فروشی‌ها مکان‌هایی ایده‌آل با فرصت‌هایی بی‌انتها هستند جهت آنکه مردی مکالمه‌ای را با شما شروع کند.

9. تعدادی سرنخ به او بدهید
حتی اگر در میان گروهی هستید و فردی را میبینید که مورد پسندتان است، به‌دفعاتی با او ارتباط چشمی برقرار کنید. و سپس وقتی احساس کردید آماده‌ی صحبت با شماست، برای چند دقیقه به سمت دیگری بروید تا مناظر اطراف را برانداز کنید، یا به تنهایی نوشیدنی جدیدی سفارش دهید.
اگر به او فرصتش را ندهید، حق ندارید از خود بپرسید “چرا مردان مخ مرا نمیزنند”!

10. لبخند بزنید
گرم و صمیمی جلوه کنید و بدین ترتیب شانس شما برای اینکه مردی به سمتتان بیاید چندین برابر خواهد شد. اینکه در نگاه اول موردپسند باشید، میتواند برای هر دختری که در سبب جلب نظر مردان است، مزیت بسزایی باشد.

11. بی‌حوصله جلوه نکنید
بدون اهمیت بدان که کجا هستید، خوش بگذرانید و مثبت باشید. مثبت‌نگری دربرآورنده‌ی اتفاقات مثبت است و دختری شاداب، مردانی شاد و خوشحال را نیز به سمت خود میکشاند که به زندگیشان عشق میورزند.
اگر بدخلق، سرسخت یا بی‌حوصله باشید، حتی مردی که واقعا به شما علاقه دارد نیز ممکن است برای نزدیک شدن دچار تردید شود زیرا خسته‌کننده و بی‌حال به نظر میرسید.

12. گستاخ نباشید
اگر با هرکسی گستاخانه رفتار کنید، چه یک پیشخدمت باشد چه دوستان خودتان، به احتمال زیاد باعث میشوید که اگر هم مردی قصد نزدیک شدن به شما را داشت فوراً عقب نشینی کند. هیچکس از افراد بدخلق و گستاخ خوشش نمی‌آید و هیچ مردی نیز دلش نمیخواهد مکالمه‌ای را با دختری آغاز کند که ممکن است هر لحظه بخاطر نزدیک شدنش به او بپرد یا مورد توهین قرارش دهد!

13. با پسران بیرون نروید
این یک مورد مهم است که باید همیشه به خاطر بسپارید. هرگز اگر میخواهید مردی به شما نزدیک شود، با دوستان مذکر خود بیرون نروید. اصلاً به هیچ وجه شدنی نیست!

14. به او نشان دهید که مایلید
بگذارید بداند که مایل هستید او را بیشتر بشناسید. حتی اگر در حال صحبت با دوستتان هستید و او در میز کناری نشسته.
حتی اگر درحال پاسخ به دوستتان هستید، وقتی به شما نگاه میکند، شما نیز به او بنگرید.

15. جنبه‌ی ناز و دخترانه‌ی خود را بروز دهید
گاه و بی‌گاه به او نگاه کنید و وقتی چشمانش شما را گرفت، موی خود را به پشت گوشتان ببرید، به زمین بنگرید و با خود لبخند بزنید. ممکن است از نظر شما تنها ژست و ادای کوچکی باشد اما برای یک مرد، همچون زدن به هدف است!

16. برایش ناز کنید
از کنارش عبور کنید و در حال گذر کردن، تماس چشمی برقرار نمایید. برایش ناز کنید و بدین ترتیب او عاشق چنین توجهات ظریفی خواهد شد! برای حل سؤال “چرا مردها سعی نمیکنند مخ من را بزنند؟”، لازم است ناز و کرشمه‌ی خود را به کار ببرید!

17. پافشاری نکنید
اگر بیش از حد پافشاری کنید تنها خودتان را خجالت‌زده میکنید. مردان احمق نیستند، و اگر تنها دفعاتی با لبخند به سویشان نگاهی اندازید، خواهند فهمید که برای نزدیک شدن آماده‌اید.
برخی از مردان تنها جرئت انجام حرکت را ندارند، درحالیکه برخی دیگر ممکن است به هر دلیلی علاقه‌ای به روبرو شدن با شما نداشته باشند (به دلیل ازدواج، بودن در رابطه، عدم گرایش به جنس مخالف و یا حتی بزدلی!)

18. لوازم الکترونیکی خود را کنار بگذارید
موارد کمی به اندازه‌ی استفاده‌ی مداوم از تلفن همراه، فریاد “نزدیکم نشو!” را سر میدهند. مهم نیست در حال صحبت، دادن پیامک و یا گشت و گذار در اینترنت باشد. استفاده‌ی مداوم از تلفن همچون نگه داشتن تابلویی با عنوان “مزاحم نشو” در بالای پیشانی‌تان است. این قضیه برای لپتاپ و یا هر وسیله‌ی دیگری که شما را کاملاً در خود ببلعد نیز صدق میکند.
تنها استثنائی که به اندازه‌‎ای قابل قبول است، این است که در حال خواندن کتابی مجازی یا مقاله‌ای باشید که به معنای واقعی لایق توجهِ تمام و کمال شماست.
باورتان بشود یا نه، چنین چیزی از چهره‌ی شما و حالت بدنتان نمایان میشود، بر برداشت کلی افراد از شما تأثیر میگذارد و به شما وجهه‌ای هوشمند و اندیشمندانه میدهد.

19. به گونه‌ای رفتار نکنید که گویا برای حضور در آنجا زیادی خوب هستید!
برای اینکه یادبگیرید چطور بیشتر قابل‎‌دسترسی باشید، باید غرور کاذب خود را کنار بگذارید. مرز بسیار باریکی میان اعتمادبه‌نفس مساعد و خودشیفتگی منزجرکننده وجود دارد. و با اینکه مطمئنیم خودتان میدانید در کدام سمت آن مرز قرار دارید، همچنان ممکن است که از نظر دیگران به همان شکل نمود پیدا نکنید.
آن اخم و حرف‌های نیمه ادا شده که بوسیله‌ی آنان همه چیز و هرکس در اطرافتان را ازسربیرون میکنید، میتوانند به آسانی همچون رفتار یک خودشیفته‌ی به تمام معنا تعبیر شوند. به‌عبارت دیگر، چنین شخصیتی، دختری نیست که مردان برایش صف بکشند!
ما قصد نداریم توصیه کنیم که استانداردهای خود را کاهش دهید یا به آنچه کمتر از لیاقتتان است اکتفا کنید. با این‌حال، میتوانید کمی بر روی شکیبایی خود کار کنید. به طور مثال، پیش از آنکه به محض ورود به هرجایی خود را بهترین شخص حاضر در آن بدانید، 5 دقیقه به خود زمان دهید!

20. آسان بنظر نیایید
هیچ مشکلی در مورد بیرون رفتن و به خوشی سپری کردن اوقاتتان وجود ندارد. باز هم تکرار میکنیم، اینکه بخواهید خوش بگذارنید، هیچ موردی ندارد! منتهی تا زمانی که تفاوت میان یک دلربای بانشاط و اغوا شونده‌ی آسان را درک کنید!
قصد نداریم همچون ننه‌بزرگ‌ها پند و اندرز بدهیم و درباره‌ی عدم احترام مردان نسبت به کسی که آسان بدستش می‌آورند، نصیحتتان کنیم.
اما حقیقت این است، که اگر خودتان را در هر مکانی و به سمت هر مردی بیاندازید، با این کار تنها محتاج و درمانده به نظر خواهید آمد. و دخترانی که فرومانده و بی‌زحمت بنظر میرسند، آن شخصی را که واقعاً مورد نظرشان است بدست نخواهند آورد.
مردان محشری که آب از دهانتان جاری میکنند و شما را به گزیدن لبانتان وا میدارند، اغلب دوست‌دارِ چالش و ماجراجویی‌اند. حالا نه تا آن حد که لازم باشد برای زدن بوسه بر لبان شه‌دخت اسیر شده با اژدهایی گلاویز شوند! اما حداقل لازم است چیزی هرچند جزئی، آن نفسِ مردانه‌ی‌ آنان را به تحریک درآورد و کاری کند واقعا حس کنند با کنار زدن باقی رقبا، دست‌آوردی بزرگ را کسب نموده‌اند.

21. برای او فرصتی مهیا سازید که تنها گیرتان بیاورد
فرض کنید با گروهی از دوستانتان بیرون رفته‌اید، به قصد قتل لباس به تن کردید، میخندید، میرقصید و حسابی کیف میکنید. برای مضاعف نمودن تمام آن هیجانات، پسری بانمک و جذاب نیز در آنجا حضور دارد که فکر میکنید چشمانش به شماست.
آخ که عجب شبی شده!
ولی پس چرا این پسر به سمت شما نمی‌آید؟
تا الان مطمئن هستید که توجهش را جلب کرده‌اید و به روشنی روز واضح است که او نیز به شما علاقه‌مند است. پس دیگر چه مرگش است؟
آیا شنیده‌اید که میگویند در جمع و تعداد، امنیت وجود دارد؟ وقتی بحث به لاس‌زدن میرسد، تنها امنیتی که از جدانشدن از جمع گروهتان بدست خواهید آورد، یک دیوار آتشین بی‌نقص میان خودتان و هر مردیست که قصد صحبت با شما را دارد!
به آن مرد بیچاره فرصتی برای تنها بودن بدهید. به سمت پیش‌خان بروید و یک نوشیدنی‌ بگیرید، کمی به بیرون قدم بگذارید و هوایی تازه کنید یا با جور کردن بهانه‌ای دیگر، برای دقایقی از جمع دوستانتان جدا شوید.

اگر خودش به شما نزدیک نمیشود، زمان آن است که خودتان افسار را به دست بگیرید
و این هم از این! راهنمای مرجع شما برای پاسخ به سؤال اعصاب‌خردکنِ: “چرا پسرها سعی نمیکنند مخ مرا بزنند؟!”
با پیروی از این نکات، شما همچنین یاد خواهید گرفت که چطور برای مردان، بیشتر قابل دسترسی باشید.
و اکنون که بازی را از بر شدید، بانوان گرامی، این نکته‌ی ریز و کوچک را نیز به خاطر بسپارید:
هیچکس هرگز نگفته که خودتان نمیتوانید مستقیماً به سراغ آن مرد بروید و ثابت کنید که تمام سوءبرداشت‌هایش درباره‌ی شما، نادرست بوده!

اگر تاکنون این سؤال برایتان پیش آمده که: “چرا مردان به من نزدیک نمیشوند؟”، از این نکات و ترفندها بهره ببرید تا بیشتر برای مردان قابل‌دسترسی باشید. و بدین طریق، قطعاً خواهید توانست بدون زحمت، افسون خود را به کار گیرید؛ بدون آنکه بعنوان دختری دیده شوید که بدست آوردنش آسان است!

منبع

6830 👀
12 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2022-06-24 17:53:33 +0430 +0430

↩ هاینریش
اتفاقاً به همین مورد نیز مختصراً اشاره شد 😁 👌

2 ❤️

2022-06-24 17:53:38 +0430 +0430

به جای این همه کار لباس یقه باز تر بپوشید!! خلاص!! 😀 👿 😁

3 ❤️

2022-06-24 18:52:02 +0430 +0430

قابل توجه خانم های عزیز
مطالب کاملا درست و کاربردی❤❤❤💋

1 ❤️

2022-06-25 00:16:03 +0430 +0430

↩ mahcivil71
ضمن تشکر از درج نظر و همچنین اظهار تأسف نسبت به تجربیاتی که فرمودید،
همانطور که در متن نیز اشاره شده، چنین افرادی از دسته‌ کسانی هستند که نه تنها نباید اجازه‌‌ی نزدیک شدن به آنان داد، بلکه باید دوری و اجتناب به عمل آید.
لیکن هدف مقاله‌ی فوق، و “مردان” موردنظر آن، افرادی خوش‌طینت و پاک‌خصلت هستند که صرفاً از روی خجالت و یا ملاحظه به شما نزدیک نمیشوند و این راهکارها برای جذب چنین افراد مطلوبی هست.
پیروز باشید

1 ❤️

2022-06-25 00:22:03 +0430 +0430

↩ not any more
با سپاس از نظر لطف شما
پیرو کامنت قبلی، مایلم اشاره کنم که افراد مدنظر این مقاله، کسانی هستند که برخلاف بسیاری از مردان خودشیفته، از روی ملاحظه و یا شرم، ممکن است از برداشتن قدم نخست اجتناب کنند و هدف جذب چنین افرادی است.
سپاسگزارم از اظهار لطفتان و خرسندم که از ترجمه راضی بودید 🙏

2 ❤️

2022-06-25 00:24:32 +0430 +0430

↩ Delta-X
بی‌اندازه خوشحالم که مطلب فوق رو روان، مفید و در حد و اندازه‌های خاله‌ی گرامی، جذاب ارزیابی کردید😂
زنده باشید

1 ❤️

2022-06-25 01:02:17 +0430 +0430

↩ ماه تابانم
😂 🙏 🌹

1 ❤️

2022-06-25 02:13:50 +0430 +0430

مرسی از ترجمه‌ی خوبتون🌹
نکات خوبی بود

1 ❤️

2022-06-26 13:36:21 +0430 +0430

↩ mahcivil71
خخخخخخ

0 ❤️

2022-07-05 00:54:28 +0430 +0430

مورد هایی ک گفتین کاملن درسته… مخصوصن…
اگه خودتون و کلافه و بی کار نشون بدید یعنی یه جور واضح نشون بدید که حوصله تون سر رفته. مثلن یکی دوبار به ساعت نگاه کنین یا دستاتونو گره کنین و پاهاتونو تکون بدید…اما جوری وانمود نکنین که انگار نمیفهمین دورو برتون خبری نیس. یه چند ثانیه نگاه پشت سر هم چاشنیش باشه خوبه…من خودم در این موارد سریع تر اقدام میکنم. چون حدس میزنم هر حرفی بزنم دنبالششو خودش میگیره.
یه حرفی ام بزنین که نشه زود جمع اش کرد یا نشه سریع ختم ش کرد. …ارعه یهو وسطاشم چنتا چیز غریبم بگین بد نیس. پسر دخترای خنگ و بیشتر دوسدارن. …بپرس پشه ها
که شب نمیخوابن . صبح ام که دیده نمیشن پس روزا کجا میتونن بخوابن…البته این برا من و محققان هم همچنان در هاله ای از ابهام است.

1 ❤️







‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «