چگونه اولین بار ببوسید

1399/08/20

↩️ بازیابی شده

چطور کسی را برای اولین بار ببوسید؟
آنچه می‌توانید بخاطر آماده شدن برای اولین بوسه‌تان انجام دهید.

by Olivia Harvey UpdatedMay 29, 2020

○ زمان خواندن این متن: ۵ دقیقه

اگر نگران کیفیت اولین بوسه‌تان هستید این مطلب می‌تواند کمک کند:

آه… اولین بوسه‌ی ما! آنچه همیشه شاهد اتفاق افتادن آن در فیلمها تلویزیون و کتاب‌هایی که برای جوانان نوشته شده است بوده‌ایم. این بوسه قدرت ایجاد یک جرقه از احساس بین دو نفر را دارد که می‌تواند تبدیل به شعله‌ای عظیم از عشق و هیجان شود. شاید هم بار اولتان معذب‌کننده باشد… بسیار معذب‌کننده باشد. اولین بوسه حتماً نباید خارق‌العاده و فراجهانی باشد، قرار هم نیست سرنوشت شما را با یک نفر دیگر برای همیشه به هم پیوند دهد. اما کاملاً قابل درک است که چرا درست انجام دادن اولین بوسه می‌تواند استرس برانگیز باشد.

در این جستار درباره‌ی اولین بوسه؛ توصیه‌ها و راهنمایی‌هایی در اختیارتان قرار می‌گیرد تا وقتی زمان انجام آن رسید از آنها استفاده کنید.


سن متوسط برای اولین بوسه کی است؟

آنگونه که بنیاد “One Love Foundation” می‌گوید سن متوسط برای اولین بوسه ۱۵سالگی‌ست. به یاد داشته باشید که این شماره فقط یک میانگین است و ملاک عادی بودن یا غیر عادی بودن نیست.

اینکه اولین بوسه شما زمانی باشد که برای آن آمادگی دارید کاملاً عادی است. این که اولین بوسه چه زمانی اتفاق بی‌افتد بستگی به عواملی مانند: محیطی که در آن رشد کرده‌اید ، پیش‌زمینه‌ی مذهبی شما، شکل ظاهری شما و چیزهای دیگر دارد. اولین بوسه‌ها می‌توانند در هر سنی و هر زمانی اتفاق بی‌افتند.


اولین بوسه چقدر باید طول بکشد؟

اولین بوسه باید دقیقاً همان قدر طول بکشد که شما و شریک جنسی‌تان می‌خواهید طول بکشد. هنگامی که سخن از بوسیدن است این نکته اهمیت دارد که همه چیز از جمله شرایطی که در آن هستید را بسنجید. اگر شریک جنسی شما به بوسیدن مایل است و شما نیز می‌خواهید، بوسه را ادامه دهید. ولی اگر بوسیدن به هر دلیل احساس بد یا عجیبی داشت می‌توانید صورتتان را عقب برده و بوسه را متوقف کنید. در هنگام بوسیدن بگذارید احساساتتان و شریک جنسی‌تان بوسه را هدایت کنند. در ضمن این که به سادگی از شریک جنسی‌تان بپرسید آیا مایل است بوسیدن را ادامه دهد هم ایده‌ی خوبی است.


آیا باید برای اولین بوسه‌تان آمادگی کامل داشته و بوسنده‌ی خوبی باشید؟

پاسخ کوتاه خیر است. پاسخ طولانی: این که بوسنده‌ی خوبی باشید برای هرکسی معنای متفاوتی دارد، بعضی‌ها از لب گرفتن‌های نرم لذت می‌برند، بعضی دیگر از گاز گرفتن‌های لطیف و عدم استفاده از زبان، بعضی دیگر از کمی گاز گرفتن در هنگام بوسه خوششان می‌آید و کمی هیجان نیز در هنگام بوسه‌هایشان می‌خواهند. اولین بوسه به طور خلاصه حالت آزمایشی دارد. زیرا اولین فرصت شما برای این است که بفهمید در بوسیدن از چه چیزی خوشتان می‌آید. پیش از اقدام به بوسیدن، دانستن این مطالب لازم بود. حال چند توصیه می‌شود که در هنگام اولین بوسه مفید خواهد بود.


چطور برای اولین بار کسی را ببوسید


  • به نرمی پیش بروید. حتماً تلاش کنید که لبهایتان به هیچ عنوان حس تنش و سفت بودن در خود نداشته باشند درضمن زبانتان را نیز کنترل کنید تا حرکاتش زیاد خشن نباشد.
  • زبانتان را به دقت کنترل کنید به این دلیل که بیشتر مردم از این که در زمان بوسیدن یکدیگر اندکی از زبانشان استفاده کنند لذت می‌برند ولی وقتی حشری می‌شوند استفاده از زبان در بوسیدن بیشتر می‌شود. (بعداً بیشتر در این باره توضیح خواهیم داد) اما استفاده‌ی بیش از حد از زبان می‌تواند باعث از بین بردن حشر و میل به بوسیدن شود مخصوصاً برای اولین بوسه. به زبانتان مانند ابزاری برای قلقلک دادن فکر کنید و از آن به اندازه مناسب استفاده کنید. آن را در مقابل دهان شریک جنسی‌تان نگه دارید. بازی کردن با زبان را به روی لبهای او منحصر کنید و سعی نکنید زبانتان را در حلق او فرو کنید. به یاد داشته باشید اگر شریک جنسی شما بتواند نفس بکشد بوسیدن او بسیار لذت‌بخش‌تر خواهد بود.
  • دندانها می‌توانند به عنوان ابزاری برای قلقلک دادن (شیطنت) شریک جنسی به کار روند ولی باز هم گفته می‌شود که نقش اول این نمایش باید لبها باشند. در حالی که دندان و زبان در نقش‌های دوم و سوم نمایش هنر نمائی می‌کنند. یک گاز گرفتن بسیار ملایم لبها می‌تواند شریک جنسی را بسیار حشری کند، اگر می‌خواهید گاز گرفتن بسیار آهسته و سکسی را به بوسیدنتان اضافه کنید حتماً این کار را انجام دهید. فقط به یاد داشته باشید که دارید تلاش می‌کنید او را حشری کنید نه این که خون راه بی‌اندازید!
  • تمرکزتان روی هدف اصلی { ادامه دادن بوسه} باشد. اگر احساس خوبی دارید و راحت هستید بگذارید شریک جنسی شما بوسه را هدایت کند. اگر طرف مقابلتان خواست شما را عمیق‌تر ببوسد و شما هم این را دوست دارید، پس بگذارید انجامش دهد و اگر واقعاً نگران هستید که نظر طرف مقابلتان نسبت به این تجربه چیست، می‌توانید در مکث‌های وسط بوسه با او حرف بزنید: «خوشت می‌آید؟» یا «می‌خواهی نرمتر یا خشن‌تر باشم؟» و…
  • یاد بگیرید که از دستانتان چطور استفاده کنید. در این مورد چند پیشنهاد وجود دارد: دستانتان را روی کمر شریک جنسی‌تان بگذارید یا آنها را دور گردن او حلقه کنید و بگذارید روی شانه‌های او استراحت کنند یا می‌توانید به آرامی و ملایمت دستانتان را روی صورت یا پشت سر او بگذارید.
  • اگر قرار باشد فقط یک چیز را به خاطر داشته باشید بگذارید این باشد: «ملایم و با ملاحظه باشید». تا زمانی که با کسی درمورد این که دوست دارد چگونه بوسیده شود حرف نزده‌اید و تا زمانی که درست نمی‌دانید در بوسیدن چه چیزهایی را دوست دارند آنها را به آرامی و به سادگی بوسید. اگر با لبهای نرم و رلکس و اندکی استفاده از زبان و گاز گرفتن بسیار آهسته کسی را ببوسید خرابکاری نکرده‌اید. وقتی بوسیدن پایه را یاد گرفتید می‌توانید روی مهارت‌های‌تان به عنوان یک بوسنده‌ی حرفه‌ای کار کنید.

اولین بوسه چه احساسی دارد

این بستگی به دو نفری دارد که دارند یکدیگر را می‌بوسند. همانطور که همه‌ی ما در تلویزیون و فیلم‌ها دیده‌ایم، اولین بوسه می‌تواند مثل یک آتش‌بازی باشد. اگر اولین بوسه‌تان را با کسی که واقعاً او را دوست دارید تجربه می‌کنید، اگر مدتی را صرف صمیمی شدن با یکدیگر کرده‌اید و بینتان کشش متقابل وجود دارد، اولین بوسه می‌تواند مانند یک آتش‌بازی باشکوه باشد.

در سایت Reddit کاربران اولین بوسه خود را با عباراتی از قبیل “فوق‌العاده”، «ذهنم از همه چیز پاک شد» ـ «آیا شنیده‌اید که مردم از بزرگ شدن اندازه‌ی قلبشان حرف می‌زنند، کاملا درست است! دقیقا همین حس را داشت» توصیف کرده‌اند. با این وجود یکی دیگر از کاربران ردیت در همان صفحه، اولین بوسه خود را طولانی و بسیار کثیف و شلخته توصیف کرده بود البته اینجا منظور آن بوسه‌های کثیف سکسی نیست!

وقتی شما اولین بوسه‌تان را تجربه کردید صرف نظر از این که آن بوسه چگونه باشد احتمالاً در بدن خود احساسی متفاوت را کشف خواهید کرد. احساس قلقلک، پرواز پروانه‌ها درون شکم (معده) شما و بالا رفتن سرعت ضربان قلب. اینها همه طبیعی و نرمال هستند و تمام این علامت‌ها نشانه از تحریک جنسی است. بنابر مقالات سایت: “پدر مادر بودن برنامه ریزی شده” (PlannedParenthood.org) تحریک جنسی یا حشری شدن می‌تواند باعث شق شدن کیر یا بالا رفتن حساسیت کیر/کلیتوریس شود. درضمن ممکن است اعضای تناسلی اندکی مایعات نیز از خود ترشح کنند و اگر در هنگام بوسیدن افکاری اروتیک و سکسی به سراغ‌تان آمد نیز کاملاً طبیعی است و باعث بیشتر شدن رغبت شما به یکدیگر و البته حشری‌تر شدن خواهد شد.

مهمترین چیزی که درمورد اولین بوسه‌ی خود باید به یاد داشته باشید این است که قرار است لذتبخش باشد.

اگر برای این که به یک حالت ذهنی مثبت برسید و به جای استرس آرامش داشته باشید دچار مشکل هستید، باید اعتماد به نفستان را بازسازی کنید و بدنتان را برای اولین بوسه‌تان آماده کنید تا زمانی که آن لحظه فرا برسد.

  • بوسیدن لذت‌بخش است. می‌توانید این را از هر کسی که تاکنون بوسه‌های رمانتیک داشته، بپرسید. حتی اگر چند بار بیشتر برایش اتفاق نیفتاده باشد. همه‌ی آنها دقیقاً همین را خواهند گفت. حتی اگر درمورد مهارت‌های بوسیدن خود اصلاً اعتماد به نفس نداشته باشند باز هم بوسیدن دیگران برایشان بسیار لذت بخش بوده است. اولین بوسه مانند چرخ و فلک است انتظار برای رسیدن به بالاترین نقطه و سپس یک سقوط با سرعت پایین می‌تواند اندکی ترسناک و فلج‌کننده باشد اما وقتی سواری تمام شد و از چرخ و فلک پیاده شدید احتمال دارد میزان آدرنالین بالای بدن شما باعث شود باز هم دلتان بخواهد سوار شوید!
  • شما واقعاً بوسیدنی هستید. اگر احساس می‌کنید هرگز قرار نیست اولین بوسه‌تان را تجربه کنید چون کسی حاضر نیست شما را ببوسد همین الان این افکار را متوقف کنید. همه انسانها توانایی و لیاقت یک اولین بوسه رویایی را دارند و اگر اعتماد به نفستان را بالا ببرید و خود را باور کنید (و در عین حال به حق انتخاب دیگران و رضایتشان احترام بگذارید) می‌توانید اولین بوسه‌ی فوق‌العاده‌ای داشته باشید.

اگر به هر دلیل بدنتان به شما میگوید که برای بوسیدن کسی پیشقدم نشوید.حتی اگر واقعاً دلتان می‌خواهد و سعی می‌کنید خود را وادار کنید، باز هم این کار را انجام ندهید. صبر کنید تمام احساسات ضد و نقیض بدن شما تبدیل به یک حس مثبت و اطمینان کامل نسبت به خود شوند و یقین کنید که برای شروع بوسیدن آماده هستید. مهم نیست که رسیدن به این درجه از اطمینان چقدر طول بکشد. بیش از حد لازم به آن فکر نکنید. قرار است همه چیز به خوبی پیش برود. به علاوه تنها راه این که در هر کاری به مهارت و تسلط برسید این است که آن را تمرین کنید . زمانش که برسد یاد خواهید گرفت چگونه بهتر ببوسید. پس تا آن موقع خوش بگذرانید و سعی کنید درمورد آنچه در بوسیدن دوست دارید، مطالبی یاد بگیرید تا از اولین بوسه‌ی خود لذت ببرید. به خودت اطمینان داشته باشید، از پس آن بر خواهید آمد…

اولیویا هاروی
اولیویا هاروی یک نویسنده آزاد است که بابت نوشتن فیلمنامه موفق به دریافت جایزه شده است. او در شهر بوستون ایالت ماساچوست زندگی میکند


منبع:

o.school/article/how-to-have-a-first-kiss

5760 👀
6 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2020-11-18 09:52:38 +0330 +0330

خندم میگیره هیشکی اینجا کامنت نذاشده
همه اولین بارشونو رد کردن 😂

1 ❤️

2020-11-23 04:45:10 +0330 +0330

↩ mistrs_l
شایدم رد نکردن، از کجا معلوم؟

0 ❤️







‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «