چگونه فتیشم را عوض کنم؟

1400/01/11

فرآیند تغییر فتیش شما شامل این مراحل است:
۱-بفهمید که چگونه شکل گرفته است.
۲-به علت ریشه‌ای برسید.
۳-بدترش نکنید.
۴-علت ریشه‌ای را تغییر دهید.

قدم اول:چگونگی شکل‌گیری‌اش را بفهمید


اگر می‌خواهید بدانید که چطور فتیش خود را تغییر دهید، اول باید بفهمید که چگونه شکل گرفته است. معمولا به ترکیبی از سه مکانیزیم (همه یا برخی‌شان) می‌رسید.
۱-شرطی شدن: وقتی که پیوندی در مغز بین چیزی و سکس به خاطر تجربیات تکرارشونده شکل می‌گیرد. فتیش‌های مربوط به اشیا و لباس معمولا اینگونه‌اند. برای مغز شما چیزی تداعی‌گر لذت می‌شود.
۲-حک شدن: پیوندی در مغز بین چیزی و سکس به خاطر تجربه‌ای که معمولا در کودکی اتفاق می‌افتد، شکل می‌گیرد.
۳-سپر عاطفی: فتیش‌های مفهومی یا سناریویی از این مکانیزم نشات می‌گیرند. یعنی وقتی احساسی ریشه‌ای به لذت جنسی تبدیل می‌شود. ما از شرایطی که احساسات خاصی را برمی‌انگیزند، تاییدی لذتبخش دریافت می‌کنیم.
تقریبا همیشه ترکیبی از این سه تا را شاهد هستیم. همه‌ی ما پیوند‌هایی در مغزمان شکل می‌دهیم؛ همه تجربه‌های کودکی داریم و همه‌ی ما احساسات و ترس‌های عمیقی داریم.

چگونه فتیش را تغییر دهیم:شرطی شدن

معمولا برای همه‌ی فتیش‌هاست. مخصوصا برای تقویت فتیش. ولی به طور خاص برای فتیش‌هایی که مربوط به اعضای بدن، لباس زیر یا اشیا جنسی هستند.
وقتی مکررا چیزی را به همراه سکس/لذت/عاطفه/عشق/ تحریک و … ببینیم، فتیشی برای آن چیز ایجاد می‌شود. چون پیوندی در مغزمان به وجود می‌آید.
محققان در دهه‌ی شصت میلادی به گروهی از مردان عکس زنان لخت را در کنار تصاویر غیرجنسی چکمه نشان دادند. محققان فکر کردند که بعد تکرار این عمل، مغز این مردها شروع به ایجاد پیوندی بین چکمه و تحریک می‌کند. همین طور هم شد؛ بعد از نشان دادن چند باره‌ی چکمه در پس زمینه‌ی جنسی، توانستند فتیش چکمه را در این مردان به وجود آورند. فقط با ایجاد پیوندی در مغزشان بین چکمه و تحریک شدن (و سپس این فتیش را از کل شرکت‌کنندگان پاک کردند).
اگر مرتبا در حین تحریک جنسی با چیزی مواجه شوید، برای مغز شما، آن چیز تداعی‌گر سکس و لذت می‌شود و این یک راه ایجاد فتیش است.
معمولا احتمال این اتفاق در دوران بلوغ زیاد است. در این زمان ما طبیعت جنسی خود را کشف می‌کنیم و بیشترین اطلاعات را درباره‌ی سکس می‌آموزیم‌. ولی در هر زمانی ممکن است اتفاق بیفتد.
شرطی شدن در همه‌ی فتیش‌ها نقش دارد. هر چه بیشتر چیزی را به تحریک جنسی ربط دهید، پیوندش قوی‌تر خواهد شد.
در واقع، شرطی شدن در هر میل جنسی‌ای نقش دارد. دلیل اینکه برخی بلوندها را بیشتر از سبزه‌ها دوست دارند یا باسن را بیشتر از پستان، بیشتر به خاطر همین تداعی‌هاست.

چگونه فتیش را تغییر دهیم:حک شدن

فتیش‌های عجیب و غریب نسبت به اشیای غیر جنسی مثل فوت فتیش.
اساسا وقتی است که ما پیوندی بین فتیش و تحریک جنسی/عشق/عاطفه/ پذیرفته شدن ایجاد می‌کنیم. فرقش با شرطی شدن این است که این پیوند ممکن است تنها با یک بار تجربه ایجاد شود؛ مخصوصا اگر تجربه در کودکی رخ داده باشد.
کودکی زمانی است که ما بیش تر از هر موقع دیگر از زندگیمان تحت تاثیر هستیم؛ چون داریم همه چیز را درباره‌ی بودن در این دنیا می‌آموزیم. اگر در طی این مدت، بین یک چیز و عشق/لذت/محبت رابطه ایجاد کنیم، تا ابد در ذهنمان حک می‌شود. یک تحقیق مهم درباره‌ی منشا فوت فتیش بیان می‌کند: کودکی که چهار دست و پا روی زمین می‌رود، مدام پاهای مادرش را می‌بیند و پای مادر برایش تداعی‌گر عشق/محبت/ پذیرفتن است. اینطوری، رابطه‌ی بین پا و عشق در ذهنش حک می‌شود.
راجع به مردی شنیدم که فتیش بادکنک داشت. او ادعا می‌کرد که به خاطر تجربه‌ای در اوایل زندگی‌اش دچار فتیش شده؛ چون بادکنک برایش شگفت‌انگیز بود و این شی برایش تداعی‌گر لذت شد.
فتیش چرم و لاتکس می‌تواند به خاطر تجربه‌های اولی که پیوندی بین آن مواد با لذت ایجاد کردند، شکل گرفته باشد.
ولی فقط لذت نیست. پیوند با عشق یا محبت هم می‌تواند ایجاد فتیش کند.
پس برای اینکه بفهمیم چگونه فتیشمان را تغییر دهیم، باید اول به مواجهه‌های اولیه با آن فتیش فکر کنیم. آیا خاطره‌ای از بچگی خود دارید که آن چیز را به صورت غیرجنسی دوست داشته باشید؟ آیا آن چیز برایتان تداعی‌گر لذت/عشق/ محبت است؟

چگونه فتیش را تغییر دهیم: سپر عاطفی

این هم احتمالا در تمام فتیش‌ها ایفای نقش می‌کند ولی معمولا برای سناریوها و مفاهیم رایج است تا اشیا. مثلا بانداژ (اسارت)، سلطه‌گری/سلطه‌پذیری، سادیسم/مازوخیسم، سکس ملاعام، تحقیر، محارم، تجاوز، کاکولدی، اسناف( پورن قتل) و …
این فتیش‌ها درد عاطفی را به لذت جنسی تبدیل می‌کنند. همه‌ی ما درد عاطفی عمیق داریم. ترس از تنها ماندن، نیاز به کنترل کردن، ترس از عاجز ماندن یا احساس ناکافی بودن. این چیزها در اوایل کودکی به وجود می‌آید و می‌تواند روی باقی عمرمان تاثیرگذار باشد.
مغز ما از شرایطی که این درد را بازسازی می‌کند لذت می‌برد؛ برای اینکه بتواند از ما در مقابل احساسات دردناکی که برانگیخته می‌شوند، حفاظت کند. با تسلیم شدن در مقابل درد یا انتقالش به شخص دیگر، می‌توانیم تاییدی لذت بخش از مواجهه با این ترس‌های عمیق و احساسات دردناک بگیریم.
پس در فردی که ترس از ناتوانی دارد ممکن است فتیش اسارت و عاجز ماندن شکل گیرد. عمیق‌ترین ترسشان به بزرگ‌ترین لذتشان تبدیل می‌شود. راهی برای حفاظت از خودشان.
به طور مشابه، فردی که ترس از ناتوانی دارد، ممکن است فتیش به اسارت کشیدن کس دیگر را داشته باشد؛ چون با بازی در نقش مهاجم خود را از درد جدا می‌کند. کسی که ترس از افشا شدن، آسیب پذیری یا بی آبرویی داشته باشد ممکن است از سکس در ملا عام لذت ببرد. کسی که ترس از ناکافی بودن دارد ممکن است از شرایطی که ناکافی بودن را تشدید می‌کنند مثل تحقیر لذت برد. این شرایط دردناک خواهند بود پس مغز آنها را طبق مکانیزم‌های بقا به لذت تبدیل می‌کند تا از ما در مقابل احساساتی که عمیقا آزاردهنده هستند حفاظت کند.
رایج است که با تابو ها هم تحریک شویم. بچه‌های کوچک به خاطر شیطنت کردن تنبیه می‌شوند و می‌فهمند که شیطنت رفتار بدی است. این مساله می‌تواند در ذهن ما احساسی ابدی را پیرامون هر آنچه شیطنت محسوب می‌شود حک کند. برای همین است که چیزهای تابو لذبتخش هستند. مغز از شیطنت لذت می‌برد تا همان احساسات دردناکی که در کودکی تجربه کردیم دوباره به سراغمان نیاید.
تذکر مهم: فتیش‌ها ممکن است به خاطر احتیاجات برطرف نشده به وجود آیند. مثلا آیا از نظر اجتماعی احساس رضایت می‌کنید؟ آیا احساس تعلق دارید؟ آیا نیازتان به عشق، احترام و پذیرفته شدن به همانگونه که هستید برآورده می‌شود؟ یا سعی دارید کس دیگری باشید؟

چگونه فتیش را تغییر دهیم قدم دوم: به علت ریشه‌ای برسید


شرطی شدن و حک شدن

در شرطی شدن و حک شدن علت ریشه‌ای، پیوند بین فتیش و تحریک است. مغز شما لینکی بین شی و تحریک ایجاد کرده است. به جای اینکه ان چیز را به صورت طبیعی ببینید، بهش نگاه جنسی دارید چون برایتان تداعی‌گر سکس است. به همین سادگی.
سپس اگر می‌توانید، سعی کنید بفهمید که فتیش چگونه شکل گرفته است. به اولین خاطره‌های مربوط به آن موضوع فکر کنید. شاید با چرم تجربه‌ی اولیه‌ای داشتید که منجر به فتیش چرم شده است. شاید اولین بارهایی که خودارضایی کردید با کاتالوگ‌های ویکتوریا سیکرت( برند لباس زیر) بوده است و منجر به فتیش جوراب شلواری، جوراب لانه زنبوری و جوراب بنددار شده است. شاید با گذشت زمان این فتیش شدیدتر و خاص تر شده. یا شاید بعد از دیدن زنی که در تخت خواب پاشنه بلند پوشیده، پاشنه بلند برایتان تداعی سکس می‌کند. بفهمید که از کجا شروع شده است. برخی چیزها خیلی زود شکل می‌گیرند. مثلا قبل سه سالگی. پس اگر نتوانستید به خاطر بیاورید نگران نباشید. چیزی که مهم است دانستن این است که شما یک تداعی ذهنی بین آن چیز و لذت برقرار کردید.

سپر دفاعی

اینجا خود احساسات علت ریشه‌ای هستند. مثلا عجز، دست رد به سینه خوردن، ناکافی بودن، بیچاره بودن، عذاب وجدان، طرد شدن، تنهایی، آسیب‌پذیری، شرم، تشویش و خیلی چیزهای دیگر. تعیین کنید که فتیشتان دقیقا حول چه احساسی می‌چرخد.
برای فتیش‌هایی که “مطیعانه” هستند می‌توانید از خود بپرسید:" یک انسان نرمال در این شرایط چه احساسی بهش دست می‌داد؟" فتیش‌های تحقیر حس ناکافی بودن ایجاد می‌کنند. یک حس عمیق شرم و پست بودن. اسارت ایجاد احساس عجز و آسیب‌پذیری می‌کند.
برای فتیش‌هایی که "سلطه‌گرانه"هستند هم به همین منوال است ولی برعکس. به جای اینکه نقش قربانی را بازی کنید، نقش مهاجم را بازی می‌کنید. شرایط همچنان احساسات ناخودآگاه را به لذت تبدیل می‌کند. مثلا دست و پای کسی را بستن تلاشی است برای بهبود حس عجز و آسیب‌پذیری خودتان ولی این بار در نقش فاعل. کسی را تحقیر کردن مربوط به احساس ناکافی بودن در خودتان است. تجاوز مربوط به بیچارگی است و …
فتیش ادرار حس شرم/گناه/ناتوانی را شهوانی می‌کند. Asphyxiation (جلوگیری از تنفس)= بیچارگی. ABDL اطلاعات بیشتر کلیک کنید =ناکافی بودن،بیچارگی، تهی بودن. محارم=احساس گناه و شرم، طردشدگی و ناکافی بودن. اعضای بدن= ضعف، بی حسی، تهی بودن، آسیب‌پذیری. اشیا/لباس= ترس از صدمه زدن به دیگران، جداافتادگی. این لیست تماما طبق نظر یک نویسنده/روانشناس است. در آخر این خودتان هستید که بسته به احساساتان، این موارد را شناسایی می‌کنید.
به خاطر داشته باشید که معمولا در تجربه‌های جنسی به دنبال مهر تایید می‌گردیم. فتیش شما چگونه این تایید را فراهم می‌کند؟ یک بار به مردی که فتیش BBW داشت کمک کردم. او زنان چاق را دوست داشت. او متوجه شد که این باعث می‌شد احساس امنیت داشته باشد و ترس از رد شدن را تسهیل می‌کرد. چون فکر می‌کرد زنان چاق هیچ وقت دست رد به سینه‌ی او نمی‌زنند؛ چون خودشان خیلی عیب و نقص داشتند. او نگاهی بالا به پایین به انسان‌های چاق داشت؛ پس چاقی برایش به تور نجاتی تبدیل شد که توهم عشق واقعی و پذیرفته شدن را به او می‌داد. چون مغزش زنان چاق را مساوی با احتمال صفر رد شدن در نظر می‌گرفت. برای همین زنان چاق از نظر شهوانی به او اعتبار می‌بخشیدند.
علت ریشه‌ای این مرد: عزت نفس پایین و احساس ناامنی به همراه تداعی های اشتباه نسبت به چاقی و زنان چاق.
به احساسات پس پرده‌ی فتیش نگاه بیندازید. دنبال درد بگردید. این درد راهنمای شماست در جست‌وجوی آنچه در درونتان است. همان، دلیل ریشه‌ای است.

4000 👀
9 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2021-03-31 01:03:32 +0430 +0430

چگونه فتیشم را تغییر دهم قدم سوم: بدترش نکنید

این قدم حیاتی است ولی اکثرا از آن‌ چشم‌پوشی می‌شود.

شرطی شدن و حک شدن

هر دفعه که از فتیشتان لذت جنسی دریافت کنید، تداعی در مغزتان تقویت خواهد شد. این با خواسته‌ی شما در تضاد کامل است! پس بس کنید! تمام قدرت اراده‌ی خود را به کار ببندید تا تداعی های جنسی خود را قوی تر نکنید! چون هر دفعه که توسط فتیش خود تحریک شوید، پیوند ذهنی بین فتیش و تحریک قوی‌تر می‌شود. پس وقتی شروع به تغییر فتیش می‌کنید، باید از بدتر کردنش بپرهیزید.

سپر عاطفی

در این مورد کار کمی سخت تر است. احساسات عمیق قدرت تعیین کل سرنوشتتان را دارند. می‌توانند روی هر تصمیمی که می‌گیرید تاثیر بگذارند. شاید همین الان هم طوری زندگی کنید که در حال تقویت این احساسات باشید.
مثلا کسی که احساس ناکافی بودن دارد، شاید نتواند باور کند که به اندازه‌ی کافی خوب است. او برخی مواقع اسیر زندگی‌ای می‌شود که هیچ دستاورد برجسته‌ای ندارد؛ هیچ وقت محدوده‌ی راحتی خود را ترک نمی‌کند؛ هیچ وقت قدم بزرگی با ایمان به خود بر نمی‌دارد چون به خودش باور ندارد. در عوض زندگیش بیشتر و بیشتر ناقص می‌شود‌. برای غلبه بر این شرایط، شاید با غرق کردن خودش در ویدیوگیم یا سریال و فیلم و کتاب و اینترنت فرار کند که باز هم زندگیش را بهتر نمی‌کند. شاید به الکل، مواد یا پرخوری و رفتارهای اعتیادی دیگر پناه ببرد که بدیهی است احساس ناکافی بودن را تشدید می‌کند. او در سراشیبی سقوط به سمت ناکافی بودنی که روز به روز بیشتر می‌شود حرکت می‌کند (فتیش هم باعث می‌شود احساس ناکافی بودن بیشتری داشته باشد).

در موارد دیگر، این ناکافی بودن ریشه‌ای باعث می‌شود تا دستاوردهای بیش از حد کسب کنند. آنها به این فکر می‌کنند که باهوش‌تر شدن، موفق‌تر شدن، مهربانتر شدن، عضلانی‌تر شدن، پولدارتر شدن و… در نهایت منجر به احساس رضایتمندی می‌شود. قطعا این چیزها تغییری در احساسات عمیق به وجود نمی‌آورند. پس این افراد در جاده‌ی بی انتهای بهتر کردن خود به پیش می‌روند و هیچ وقت احساس کافی بودن نمی‌کنند. بدتر اینکه حس ناکافی بودن تقویت می‌شود. کافیست یک احساس درون شما جا خوش کند و کل رفتارهایتان را به دست بگیرد. پس بدترش نکنید. از این دور باطل خارج شوید.
یک مثال دیگر: کسی که احساس بیچارگی دارد، شاید حس کند که نمی‌تواند از خودش مراقبت کند و تا بزرگسالی با والدینش زندگی کند؛ هیچ کدام از مهارت‌های با ارزش مستقل بودن را کسب نکند و حتی بی دست و پاتر از چیزی که هست بشود. یا شاید وارد رابطه‌هایی شود که بیش از حد بر فرد دیگر تکیه کند. چون خودش عاجز است و این وابستگی رهایی از رابطه را خیلی سخت می‌کند (حتی اگر شریکش از او سواستفاده کند) یعنی به معنای واقعی کلمه عاجز می‌شود و هی خود را بدبخت‌تر می‌کند. یا شاید راه دیگری را طی کند و سعی کند بر هر چیز کوچکی کنترل داشته باشد. همچنان احساسات رسوب کرده را تغییر نمی‌دهد و هرچقدر هم که سعی بر کنترل کردن داشته باشد، باز هم از احساس عجز خلاصی نخواهد یافت (چون این احساس در حیطه‌ی ناخودآگاه است). بعد از یک عالمه کنترل جویی و درک اینکه همچنان کافی نیست، احساس عجز عظیم‌تری بر او مستولی خواهد شد.
کسی که عزت نفس پایینی دارد، زیاد در موقعیت‌های اجتماعی حرف نمی‌زند، افراد جدید را ملاقات نمی‌کند یا خودش را در معرض تماس با بقیه قرار نمی‌دهد. تاثیرش را حدس بزنید! او بیش از پیش ایزوله شده و بدتر می‌شود.

احساسات رسوخ کرده در جان ما می‌توانند خودشان را تقویت کنند. بدترش نکنید. از ترس‌ها و باورهای ریشه‌ای خود جلو بزنید. وقتی که آنها را شناسایی کردید، نگاهی طولانی و دقیق به زندگی خود بیندازید و تعیین کنید که افسار چه وجوهی از زندگی به دست این احساسات عمقی است و چه وجوهی این احساسات را تقویت می‌کند و سپس دیگر بدترش نکنید.

چگونه فتیش را تغییر دهم: علت ریشه‌ای را تغییر دهید


شرطی شدن و حک شدن

باید تداعی‌های خود را تغییر دهید. چند راه برای این کار وجود دارد.
اولیش این است که مکررا خود را با فتیش به گونه‌ای غیرجنسی مواجه کنید. به این ترتیب، چیزها را در نقش عادی خود می‌بینید و نه در نقش جنسی. یعنی فتیش را بعد از رسیدن به اوج جنسی (موقعی که دیگر تحریک نمی‌شوید)، در پس زمینه‌ای غیرجنسی ببینید. به شی در زمینه‌ی عادی خودش نگاه کنید.
محققان چند تا از این متدها را موفقت‌آمیز دانسته‌اند. یکیش این است که بعد از اورگاسم (اگر مذکر هستید) همچنان به جق زدن ادامه دهید. دیگر نمی‌توانید تحریک شوید. آلتتان شل شده و سعی دارید خودارضایی کنید و به فتیش خود زل زدید که دیگر تحریک‌کننده نیست. معذب می‌شوید و یک جورهایی احمقانه به نظر می‌رسد. با اینکار تداعی‌های خود را عوض می‌کنید. یا فانتزی‌های خود را به صورت شفاهی و با صدای بلند توضیح دهید. مثلا با میکروفون یا دستگاه ضبط و با جزییات زیاد به گونه‌ای که کسل کننده شود. لحن سکسی‌ای در کار نیست بلکه انگار دارید دیکته می‌خوانید و از بیرون آنرا وصف می‌کنید. این کار باعث می‌شود از فتیش بدتان بیاید.
متد دوم شدیدتر است. به این صورت که شما شروع به ایجاد ارتباط بین فتیش و چیزهای منفی می‌کنید. یک چیز حال بهم زن را که فتیش شما را شامل می‌شود تصور کنید. یا یک چیز وحشتناک. هر چه بیشتر اینکار را بکنید، تداعی‌های منفی بیشتری در ذهنتان شکل می‌گیرد.
حواستان باشد اگر فتیش را به چیزهای ممنوعه ربط دهید، ممکن است سهوا آنرا تابو ببینید که خود تحریک کننده است.

سپر عاطفی

در اینجا عوض کردن دلیل ریشه‌ای یعنی غلبه بر خود احساسات. بعد اینکه احساسات را درست شناسایی کردید و فهمیدید که چگونه به طور مداوم بدتر می‌شوند، باید روی درمان این احساسات از مرکزشان کار کنید. این متد برای هر احساسی متفاوت عمل می‌کند.
در این وبسایت به شما می‌گویم که چطور فتیشی را تغییر دهید که برای خیلیها درد روانی بزرگی بر جای می‌گذارد. آن فتیش کاکولد است. کاکولد حس ناکافی بودن را شهوانی می‌کند. این فتیش از نوع سپر عاطفی است. برای اطلاعات بیشتر تاپیک روانشناسی کاکولد را ببینید.
به دلایلی مردم فکر می‌کنند کار به سادگی “باور به خود” یا “تلاش برای تغییر دیدگاه نسبت به خود” است. ولی تغییر یک بخش ریشه‌ای در ذهن به این سادگی‌ها نیست و یک شبه صورت نمی‌گیرد! در واقع فرآیند غلبه بر ناکافی بودن جزییات زیادی دارد. اشتباهات زیادی ممکن است رخ دهد که اغلب مردم نمی‌بینند‌؛ مخصوصا وقتی صحبت از یک‌ تغییر اساسی و دائمی به میان می‌آید.

نتیجه‌گیری

  • ۱.تداعی‌های خود را ارزیابی کنید. آیا فتیش ادرار از این نشات می‌گیرد که ادرار را خجالت‌آور و تحقیر آمیز می‌دانید؟
  • ۲.احساسات را ارزیابی کنید. آیا فتیش شما یعنی قربانی یک سری ترس ها و احساسات آزاردهنده شدن؟ آیا نوعی اعتباربخشی است؟ به شما احساس بهتری نسبت به خودتان می‌دهد؟
  • ۳. منشا را جست‌وجو کنید. چه چیزی باعث شد که تداعی‌های اولیه ساخته شوند؟ اولین تجربه‌هایتان با آن چیزها چه بوده است؟ از چه زمانی آن ترس‌ها و احساسات شکل گرفتند؟ در بچگی با شما چگونه رفتار می‌شده است؟
  • ۴. احساسات و تداعی‌ها را تقویت نکنید. زندگی خود را سروسامان دهید. دوست پیدا کنید. از منابع اجتماعی اعتبار کسب کنید. برای ارضای نیازهای خود (من جمله نیاز جنسی) اقدام کنید.
  • ۵.تداعی‌های خود را عوض کنید.
  • ۶. ترسها و احساسات عمیق خود را درمان کنید.

گفتن همیشه راحت تر از عمل کردن است ولی چاره‌ای نیست. این موضوع باید کتاب باشد و نه یک تاپیک چون فرآیندش طولانی و پیچیده است. ولی فتیش شما هر چه که باشد، میخواهم بدانید که جای امیدواری است.
برخی بحث می‌کنند که فتیش‌ها نباید تغییر کنند. حسن نیت و مقداری حقیقت پشت این حرفشان هست. واقعا فتیش داشتن به خودی خود مشکلی ندارد. فتیش‌ها نرمال هستند و می‌توانند یک لایه‌ی جدید به زندگی جنسی شما اضافه کنند. ولی اگر فتیش باعث می‌شود احساس شرمساری یا ناراحتی داشته باشید یا در زندگی جنسی طبیعی شما اختلال ایجاد می‌کند، دیگر باید کاری انجام دهید. یک راه این است که آن را بپذیرید. اگر واقعا آن را بپذیرید، شرمساری و ناراحتی از بین می‌رود. ولی برخی مواقع پذیرش سخت است. برای برخی غیرممکن است. تغییر، می‌تواند راه آسان‌تری باشد؛ حتی اگر سالها طول بکشد تا فرد به نتیجه برسد.

منبع

13 ❤️

2021-03-31 01:05:54 +0430 +0430

دوستان
این متون کمی جنبه‌ی تبلیغاتی برای کورس‌های آنلاین سایت منبع دارند که من اکثرا در ترجمه حذفشون کردم. خودم حس کردم که اصل داستان رو تو مشتش نگه داشته و فقط تیزر ارائه داده ولی همینم خوبه!
باشد که مفید واقع شود.

8 ❤️

2021-03-31 08:18:59 +0430 +0430

↩ Itried
من فتیش خاصی ندارم واسه همین خلاصه وار خوندمش.
حرکت قشنگ و به جایی بود👌🌹

3 ❤️

2021-03-31 08:50:48 +0430 +0430

↩ Itried
دو راه حل وجود داره بایا کن یا برو وارد ستینگ شو و از اونجا عوض کن

3 ❤️

2021-03-31 10:18:33 +0430 +0430

↩ Itried
مرسی بابت تاپیکت 🌹
من تا حدودی فتیش پاشنه بلند دارم. جوراب ساق بلند هم جذابه برام.
فقط اگر سعی کنی یه مقدار ترجمه روان‌تری داشته باشی بهتر میشه.

3 ❤️

2021-03-31 10:31:59 +0430 +0430

↩ IamSheida
ترجمه جاهایی بد میشه که مترجم خودش نفهمه منظور متن رو. این متنم به غایت نامفهوم بود جوری که یه قسمتاییشو حذف کردم‌. 🤦🏻‍♀️ولی هر جاییش رو بخوای میتونم سعی کنم بیشتر بشکافم.

3 ❤️

2021-03-31 10:33:57 +0430 +0430

↩ Cuntkiller4
بله همینم نوشته شده که با نشون دادن زنای سکسی در کنار عکسای چکمه و انجام چندین باره‌ی این کار، تونستن فتیششو ایجاد کنن.
آره زن چاق رو که قدیمیا واسه همین دوس دارن اصن
قحطی اینا بوده، اونی که چاق بوده دستش میرسیده دیگه😂

2 ❤️

2021-03-31 10:39:51 +0430 +0430

↩ Itried
نه ترجمه بدی نیست. فقط یکم باید با دقت بیشتری بخونیش و جمع‌بندیش کنی.

2 ❤️

2021-03-31 18:21:52 +0430 +0430

علایق شدید جنسی تعوبض ناپذیر میباشد . آن از زمان کودکی با ما میباشد . من نزد روانشناس و روانپزشک نیز رفته ام ولی فایده ای نداشت . حتی دارو نیز مصرف کردم . 😢

2 ❤️

2021-04-11 14:48:07 +0430 +0430

↩ Katelpilar
در ایجادش نه ولی در تقویتش بله

0 ❤️







‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «