چگونه مطیع باشم؟

1399/12/15


وقتی یاد می‌گیرید که حین سکس مطیع باشید، دنیای جدیدی از سکس کینکی شگفت‌انگیز را تجربه خواهید کرد. اول از همه، در خاطر داشته باشید که مطیع بودن و تبادل قدرت یک جاده‌ی دو طرفه است، یعنی…
اگر به این موضوع علاقه دارید، باید با مردتان درباره‌اش صحبت کنید. بهتر است قبل عملیات گفت‌وگو داشته باشید و نه در وسط ماجرا. اگر در همان لحظه از سکس معمولی به BDSM بروید، دشوار و پر دست‌انداز جلوه می‌کند. گفت‌وگو قبل سکس همچنین به شما کمک می‌کند تا چیزهایی که برایتان راحتند یا معذبتان می‌کنند تعیین‌ کنید.
اگر مطمئن نیستید که شریکتان چگونه واکنش می‌دهد، رویکردتان برای بیان موضوع به گونه ای باشد که دقیقا توضیح دهید چه می‌خواهید بکنید بسته شدن، اسپنک، شلاق خوردن، چشم بند،کنترل اورگاسم، خدمترسانی یا انواع دیگر BDSM.
شاید مثلا صرفا بخواهید شما را روی زانوهای خود بگذارد ولی به کار بردن کلمهی"BDSM"تدائی‌گر اعمال افراطی بانداژ و دیسیپلین یا حتی افکار تجاوزی است که امن، عاقلانه و توافقی نیستند.
بهتر است این مکالمه را برای زمان و مکانی خنثی و معمولی (از نظر جنسی) نگه دارید. اینطوری زمان دارید تا فعالیت‌های ریسکی BDSM را مطالعه کنید.

اگر مرد سلطه‌گر نبود چه؟

در امیدوارانه‌ترین حالت شما شریکی را پیدا می‌کنید که علاقه‌ دارد تا در صحنه‌های شما نقش مکمل را بازی کند ولی همیشه اینطور نیست. با اینکه نمی‌توان علاقه‌‌ به سلطه‌گری را به فردی دیگر تحمیل کرد، می‌توان به او گفت که چقدر قرار است با انجام اینکارها همچون فرماندهان احساس قدرتمندی کند. اینطوری او راغب می‌شود تا در فعالیت‌های شهوانی شریک اجرای شما باشد.
شاید متوجه شوید که شریکتان به سلطه‌‌گری علاقه دارد ولی از آزار رساندن به شما می‌ترسد. خیلی از زوجین این دست انداز را تجربه می‌کنند.
انتخاب کلمه‌ی امن که بعدا درباره‌اش بیشتر می‌خوانید، می‌تواند جفتتان را آرام کند. اگر می‌دانید که درد یا مطیع بودن تحریکتان می‌کند، می‌توانید همین‌ احساسات را توضیح دهید. مثلا می‌توانید به او بگویید با اینکه دردتان می‌آید اما این درد را منفی تلقی نمی‌کنید بلکه باعث تحریک هر چه بیشتر شما می‌شود.
به هر حال اگر خیلی مشتاقید، دوست پسر یا شوهرتان ممکن است نیاز به تشویق داشته باشد. حتی اگر برای سلطه‌ بر شما مشتاق باشد، ممکن است همچنان نفهمد که شما در ایفای نقش مکمل چه عایدی دارید. اگر اینطور بود، به سادگی باید به او توضیحش بدهید.
اگر خدمترسانی برایتان عنصر بزرگی است، می‌توانید به او توضیح دهید که چطور لذت رساندن به او در نهایت موجب لذت خودتان می‌شود.

چطور مطیع خوبی باشیم؟


قبل اینکه به فعالیت‌های خاص مطیعانه بپردازیم، باید بفهمیم که چه چیزهایی از ما مطیع خوبی می‌سازد. این پی ریزی قرار است راهنمای کلمات،رفتار و حتی افکارتان به عنوان یک مطیع ‌شود. این راهنمایی ها فقط برای این نیست که به شریکتان خدمت برسانید بلکه به شما کمک می‌کند تا تعیین کنید که شریک خوبی دارید یا نه و در رشد فردی و فایده بردن از رابطه هم سودمند است.
اساس مطیع بودن فقط شامل ورود به رابطه یا بازی‌ای ‌است که کاملا با آن موافقید، با خود و شریکتان صادق هستید، ذهن بازی دارید و به سلامت جسمانی و روحی خود اهمیت می‌دهید.
مطیع خوب بودن نیاز به اعتماد زیادی دارد. در غیر اینصورت چرا و چگونه کنترل را می‌توان به دست یک نفر دیگر سپرد؟ در طی بازی فقط این نیست که گوش به فرمان باشید بلکه اگر به لیمیت خود نزدیک شدید، باید کلمه‌ی ایمن را هم استفاده کنید. همچنین باید درباره‌ی صحنه‌ها بازخورد بدهید.
ممکن است مطیع ها توقعات خاصی در صحنه‌ها و روابطشان داشته باشند و این چیزها که شامل تنبیهات هم هستند، مورد موافقت طرفین هستند. چون هر رابطه‌ای ویژگی‌های خاص خود را دارد، نمی‌توان نسخه‌ای برای مطیع بودن تجویز کرد. به همین دلیل است که شما مطیع خوبی برای یک شریک و در عین حال مطیع بدی برای شریک دیگر هستید. به جایش باید تعیین کنید که چجور مطیعی هستید یا میخواهید باشید و تعامل با شریکتان چگونه باشد و روی این پایه‌ها تکیه کنید تا رفتار خود را به عنوان یک مطیع خوب قالب ریزی کنید.

در آخر یادتان باشد که چیزی به اسم مطیع بی نقص وجود ندارد. اطاعت شما، مثل تمام ابعاد دیگر زندگی کامل نیست و کوشش برای دستیابی به بهترین نسخه، برای خودش پروژه‌ای مادام العمر است. فقط می‌توانید فردایی بهتر از دیروز داشته باشید. کلافگی در زندگی یا رابطه روی کیفیت اطاعت شما تاثیر می‌گذارد. یادتان باشد که تعریف شما از ‘مطیع خوب’ در طول زمان و با تغییر رابطه، دچار تغییر می‌شود. برخی صرفا مطیع‌تر می‌شوند ولی همه اینگونه نیستند.

پیش نیاز مطیع بودن

با اینکه این تاپیک به شما رفتارهای متعدد مطیع را نشان میدهد و مثالهای تبادل قدرت بین شما و شریکتان را بر میشمارد، وحی منزل نیست.
در عوض شما باید دنبال راه هایی باشید که اطاعت شما را آنگونه که راحتید به شریکتان نشان می‌دهد.
در کل، فرد مطیع است که اسیر می‌شود، پوزبند یا چشم بند میبندد یا هر سه. معمولا مطیع یک قلاده هم به گردن می‌اندازد. شخصیت مطیع شما شاید گیرنده‌ی سکس دخولی و اسپنک و کتک باشد. اگر سکس با BDSM دارید، شاید اورال سکس احساس مطیع بودن بیشتری به شما بدهد.
قدرتی که شخص هنگام دریافت سکس دهانی احساس می‌کند قطعا ریشه در همان تبادل قدرتی که دنبالش هستید دارد.
برای اینکه بیشتر غرق در نقش مطیع شوید، می‌توانید اعمالی که به طور معمول انجام می‌دهید، سوالی کنید مثلا اینکه می‌توانید ارضا شوید یا نه، می‌توانید به پوزیشن خاصی بروید یا نه. شاید جفتتان خوشتان بیاید اگر او را “آقا” خطاب کنید یا هر لقب دیگری که مقام پایین تر شما را یادآور می‌شود.
برخی روابط این چنینی به خارج از اتاق خواب کشیده می‌شوند‌ مثلا خدمات دهی به شریک در خانه یا حتی در ملا عام می‌تواند نشانه‌ی سلطه پذیری باشد‌. شاید روتین خاصی داشته باشید که شما را ملزم به زانو زدن یا سر به زیری هنگام روبرو شدن با شریکتان می‌کند. خیلی از این چیزها می‌تواند صرفا برای زمان بازی باشد و بالعکس.

زیاد مطیع نیستید؟

حالا اگر شریکتان بخواهد شما مطیعش باشید و زیاد خوشتان نیاید چه؟ حداکثری که از دستتان بر می‌آید این است که باتم Bottom باشید.
باتم چیست؟
باتم‌ها بانداژ و دیسیپلین مشابه مطیعان دریافت می‌کنند ولی نقش خود را موقت می‌بینند و لزوما مطیع نیستند.

ایده‌های نقش آفرینی برای سلطه‌گری و سلطه پذیری


برخی راحت تر وارد فضای دهنی سلطه پذیری میشوند اگر که نقش خاص مربوط به آن را اجرا کنند و شریکشان در مقام قدرت بازی کند. چند مثال:

  • دانشجو و استاد
  • رییس و کارمند/منشی
  • مربی و شاگرد
  • دکتر و بیمار(یا پرستار)
  • پلیس و بازداشتی/مجرم(صحنه‌ی بازجویی یا زندان)
  • گروگان گیر و قربانی
  • عضو ارتش( او دستور می‌دهد و شما مجبور به اطاعتید)
  • صاحب و حیوان خانگی
  • عکاس و مدل
  • خلبان و مهماندار

قطعا یک عالمه سناریوهای دیگر هستند که می‌توانید با شریکتان اجرا کنید و به راحتی نسخه‌های مطیع تر یا سلطه‌گرتر از خودتان به نمایش بگذارید‌. ولی این نقش ها به شما ایده‌ای راجع به دیالوگ و لحن حرف زدن و رفتار هر شخص می‌دهند.
این نقش ها معمولا با بانداژ (اسارت) همراهند. شاید فکر کنید که زیاده رویست ولی می‌تواند به سادگی بسته شدن مچ‌ها یا استفاده از دستبند باشد.

چگونه بدون تسلیم کامل کنترل مطیع باشیم؟

یادتان باشد که صرف مطیع یا باتم بودن به معنی فقدان کنترل نیست. اگر یک صحنه‌ی BDSM جدی را برنامه می‌ریزید باید با شریکتان آنچه قرار است اتفاق بیفتد قبل جلسه بحث کنید.
صحنه زمان بازی شماست. شاید برایش وقت قبلی تعیین کنید و فعالیت‌ها را برنامه ریزی کنید یا شاید فی البداهه انجام شود و برنامه‌ی خاصی برایش نداشته باشید. گاهی اوقات وقتی مردم از 'صحنه حرف می‌زنند منظورشان انجمن بی دی اس امی‌هاست.

اگر راجع به این قضیه دو دل هستید، کلمه‌ی ایمن در کم کردن اکراه شما نقش دارد. کلمه‌ی امن عبارت یا کلمه‌ایست که وقتی اتفاقات از آستانه‌ی تحمل شما فرا می‌رود بیان می‌کنید. یادسپاری این کلمه باید آسان باشد و حتی وقتی تحت فشار هستید هم به آسانی بر زبان جاری شود. یک سیستم محبوب، چراغ راهنمایی است که اینطوری به شریکتان سیگنال می‌دهید:
قرمز وقتی می‌خواهید متوقف شود.
زرد وقتی می‌خواهید آرام تر پیش رود.
سبز وقتی می‌خواهید ادامه دهد.

تسلیم کنترل می‌تواند هیجان انگیز باشد ولی در عین حال امنیت برخی به مخاطره می‌افتد چون نمی‌دانند که چگونه از راه سلامت مطیع باشند.
حتی اگر از مطیع بودن لذت می‌برید، ممکن است دچار احساسات شدیدی شوید یا صحنهها برایتان یادآور خاطرات تلخ گذشته باشند. هر دوی این اتفاقات طبیعی هستند و اگر رابطه ی سالمی‌داشته باشید، می‌توانید این موارد را حل کنید و واقعا از شهوانی بودن و رهاسازی بی دی اس ام لذت ببرید.

شرکای ناامن و پرچم‌های قرمز


حواستان به کسانی باشد که فکر می‌کنند تنها راه مطیع بودن اسارت کامل است. فقدان کلمات ایمن، بحث نکردن درباره ی اتفاقات پیش رو و احساساتان یا اینکه برای رفتن به سراغ صحنه های بی دی اس ام زیادی عجله داشته باشند، همه زنگ خطرهای هستند که این فرد را به یک متجاوز بالقوه تبدیل می‌کنند.
متجاوز بالقوه یا شریک ناامن شاید نگذارد که محدودیات و نیازهای خود را بیان کنید و شاید بحث کند که شما به اندازه ی کافی اطاعت پذیر نیستید. ولی این درست نیست. نادیده گرفتن کلمه ی امن یک زنگ خطر بزرگ است.
دیگر پرچم های قرمز یا زنگ خطر ها عبارتند از:

  • دور کردن شما از خانواده و دوستان
  • اجازه ی ارتباط با دیگران را ندادن
  • سعی در “شکستن” شما
  • تحقیر یا کوچک کردن شما خارج از صحنه
  • تغییرات خلقی ناگهانی
  • حسادت
  • ارتباط برقرار نکردن
  • شما را به هویت مطیع خود تقلیل دادن
  • عدم پذیرش خطاها و عذرخواهی پس از اشتباه
  • نادیده گرفتن خواستهی استفاده از کاندوم یا سکس ایمن تر
  • پا از حد فراتر گذاشتن
  • اجبار شما به انجام کارهایی که میتوانند آسیبرسان باشند و اجازه ی دستشویی ندادن
  • دروغ گفتن یا خیانت
  • سو مصرف دخانیات و الکل مخصوصا حین یک صحنه
  • رابطه های بد قبلی
  • عیب جو بودن
  • تلاش برای تحمیل اطاعت به شما

بی دی اس ام با تجاوز واقعی زمین تا آسمان فرق دارد چون هر دوی شما باید از آن فایده برید و هیچ کس نباید واقعا شما را مجبور به کاری کند که دوست ندارید انجام دهید. ارتباط با اعضای انجمن همچون حفظ ارتباط با حلقه ی حمایتی خودتان مهم است.

زین به پشت و پشت به زین

معمولا چیزی که می‌بینیم اربابان مرد و برده های زن است. ولی این تنها راه مطیع بودن نیست. مرد شما می‌تواند از شما به عنوان یک زن قدرتمند فرمان برد یا می‌توانید جاهایتان را عوض کنید. کسی که از هر دو نقش لذت می‌برد “سوییچ” خوانده میشود و سوییچ هر دو روی سکه را تجربه می‌کند.
ایفای نقش سلطه گری این مزیت را دارد که می‌توانید از مردتان برای لذت و کامجویی خود استفاده کنید. و راهی عالیست برای اینکه به او نشان دهید در سکس از چه خوشتان می‌آید و تمرینش بدهید تا آن کار ها را به فرمانتان انجام دهد! صرفا چون زن هستید دلیل نمی‌شود که مطیع هم باشید. چیزهای زیادی هست که با کاوش نقش سلطه گری می‌توانید درباره ی خودتان بیاموزید.
کاوش BDSM وقتی که درست انجام شود، به شعار “ایمن، عقلانی و توافقی” مبدل می‌شود. چه بخواهید سلطه گر باشید چه سلطه پذیر، هیچ دلیلی برای خجالت کشیدن و ترسیدن وجود ندارد. با ارتباط صادقانه و باز، با امنیت کامل می‌توانید این دو روی خود را کاوش کنید تا چیزهایی که تحریکتان می‌کند یا حتی شما را به مرد نزدیک تر می‌سازد کشف کنید.
یکی از مزایای BDSM این است که شما را به صداقت و ارتباط پربسامد درباره ی سکس تشویق می‌سازد. ولی جامعه معمولا ما را تشویق به گفت و گو راجع به سکس نمیکند. حتی با شریک هایمان.

برای عشاق BDSM

اگر عاشق BDSM و تبادل قدرت در رابطه هستید، شاید بخواهید بیست و چهار ساعته و هفت روز هفته انجامش دهید. به این “تبادل قدرت کامل” هم گفته می‌شود. برای برخی خیلی رضایت بخش است ولی همه خوششان نمی‌آید.
مهم نیست که چقدر تجربه دارید، توصیه می‌کنیم که تا می‌توانید آرام پیش بروید و بازی های تاثیر(impact play) را سبک انجام دهید (همان اسپنک زدن و …). باید مرتبا همدیگر را چک کنید تا مطمئن شوید همه چیز خوب پیش میرود.

علم چه می‌گوید؟


چند تحقیق دربارهی BDSM روشنگر بودند. مثلا یک تحقیق نشان داد که افرادی که پوزبند می‌زدند همدلی کمتری با کسانی که رنج می‌برند داشتند.
یک تحقیق دیگر نشان داد که مطیعان دچار افزایش سطح تستوسترون و کورتیزول در هنگام اجرای صحنه می‌شدند. تحقیقات دیگر نیز افزایش مشابه کورتیزول را نشان داد. ولی کورتیزول در طی فعالیت های BDSM ممکن است کاهش یابد.

17 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2021-03-05 23:11:36 +0330 +0330

سوالات متداول


سوال اول- چرا اصلا کسی دلش می‌خواهد که مطیع شود؟

این سوال را می‌توان از دو جهت نگاه کرد. در درجه‌ی اول پرسیده می‌شود که چرا کلا مردم به BDSM علاقه نشان می‌دهند؟

BDSM به خاطر ضربه‌ی روحی؟

برخی فکر می‌کنند که کسانی که به اطاعت یا BDSM علاقه دارند، در کل تجربه‌ی حادثه‌ی ناگوار دارند. با اینکه در برخی موارد چنین چیزی صادق است، تحقیقات سندی دال بر صدق این موضوع ندارند.

عدم تعادل روانی؟

برخی دیگر می‌گویند که کسانی که به BDSM علاقه دارند از لحاظ روانی ثبات ندارند یا نمی‌توانند با سکس معمولی ارضا شوند. ولی یک تحقیق چنین چیزی را رد کرد (اینکه انجام دهنده‌های BDSM مشکلات جنسی دارند یا نسبت به هم تراز های خود بیمارترند). یک تحقیق دیگر نشان داد که شیوع اختلالات بالینی در کسانی که BDSM انجام می‌دهند به همان اندازه‌ی افراد معمولی است. تحقیق دیگر روی جمعیتی هلندی نشان داد که کینکسترها (افرادی که به انجام کینک می‌پردازند) ممکن است حتی سازش‌پذیرتر و ارام تر است جمعیت کل باشند.
فرار
محقق سکس جاستین لمیر می‌گوید که فانتزی های BDSM ممکن است نوعی مکانیسم فرار باشند و شرکت در این فعالیت ها جزو مشتقاتش است. BDSM به شما توانایی نقش بازی کردن می‌دهد.

BDSM یعنی برای خود ارزش قائل نبودن؟

سوالات پیرامون مطیع بودن عمدتا ارزش شخص را مورد توجه قرار می‌دهند. مردم فکر می‌کنند اطاعت یعنی شما بی ارزش هستید. برخی فکر می‌کنند که این کار جنسیت زده است که زنی از مرد اطاعت کند ( هر چند که زنان می‌توانند سلطه گر باشند و زوجین همجنسگرا هم می‌توانند BDSM انجام دهند). جواب کوتاه خیر است. (و BDSM عزت نفس برخی زنان را افزایش می‌دهد)
BDSM می‌تواند انعکاسی مثبت و سالم باشد و همه چیز بسته به دید شما دارد. صرف اینکه دوست دارید مطیع باشید به این معنا نیست که برای خود ارزشی قائل نیستید یا شخصی که قرار است بر شما غالب شود ارزشی در شما نمی‌بیند. بلکه برعکس این امر صادق است و رابطه ی شما باید خارج از صحنه دارای برابری باشد.

روانشناسی اطاعت پذیر بودن

تحقیق کانادایی درباره ی سادومازوخیسم دریافت که مازوخیست ها نسبت به سایر گروه‌های جمعیتی از عدم تعادل روانی یا اختلالات درونی بیشتری رنج نمی‌برند. و کسی که مازوخیست است بیشتر به سمت مطیع شدن گرایش دارد تا فرمان دادن.
می‌توانید مطیع باشید و در عین حال فمینیست. می‌توانید زنی قوی باشید و از مطیع بودن لذت ببرید. در حقیقت یکی از دلایلی که مردم از اطاعت لذت میبرند این است که خارج از اتاق خواب مسئولیت زیادی را عهده دار هستند. وقتی که وارد اتاق خواب می‌شوید و نقش مطیع را ایفا میکنید، لازم نیست مسئولیت هیچ چیز را بر عهده بگیرید.
علاقه به BDSM یا اطاعت ممکن است برای برخی آنقدر عجیب باشد که در نظرشان ناهنجار جلوه کند ولی قطعا غیر اخلاقی نیست. در حقیقیت یک تیم تحقیقاتی با بررسی شرکت کنندگان این چنینی اینگونه بیان کرد:
“با تجزیه و تحلیل مصاحبه ها دریافتیم که شرکت کنندگان در BDSM سکشوآلیتی خود را معمول و طبیعی تعریف کردند.”
ممکن است آنقدر ها هم که تصور می‌کنید غیررایج نباشد.

سوال دوم- علاقه ی به BDSM یا اطاعت چقدر رایج است؟

فانتزی های BDSM

طبق تحقیقات “لمیر”، BDSM با اختلاف کمی ‌جایگاه دوم را بین فانتزی های رایج کسب کرد و فقط کمتر از ده درصد مردم هیچ وقت راجع به آن فانتزی نداشتند. یک تحقیق در سال 1999 دریافت که 72.2 درصد مردان و 58.8 درصد زنان نگاه مثبتی نسبت به اسیر شدن جنسی داشتند. تحقیقاتی از بلژیک دریافت که تقریبا هفتاد درصد جمعیت یا فانتزی BDSM را داشتند یا خودش را تجربه کردهاند.

شرکت در BDSM

در رابطه با فعالیت های BDSM، تحقیق بلژیکی دریافت که 46.8 درصد پاسخدهندگان این فعالیت ها را انجام داده اند. ولی این رقم کاهش چشم گیری به 12.5 درصد داشت هنگامی‌که پرسیدند آیا این فعالیت ها به صورت مستمر انجام می‌گرفت یا خیر.
یک تحقیق استرالیایی سال 2008 دریافت که بین یک تا دو درصد جمعیت در طی دوازده ماه اخیر BDSM داشته اند. یک تحقیق هلندی که پیشتر اشاره شد این آمار را بالاتر در نظر گرفته بود: سه درصد. یک تحقیق جدیدتر آشکار ساخت که 31.9 درصد شرکت کنندگان یا اسپنک شدند یا به کسی اسپنک زده اند. البته این اعداد برای اسارت و بسته شدن (21.1 درصد) و شلاق خوردن (15 درصد) کمتر بود.

هویت های BDSM

در چند مطالعه، هویت BDSM بررسی شده است. به عنوان مثال، یک مطالعه نشان داد که 6/75 درصد از زنان تمرین کننده BDSM مطیع هستند و 16.4 درصد دیگر سوئیچ هستند. در حالی که مردان معمولاً با نقشهای غالب شناخته می‌شدند ، 33.4٪ از مردان مطیع و 18.3٪ از مردان سوئیچ بودند. نظرسنجی دیگری نشان داد که 34٪ از افراد نقش مطیع را بازی می‌کنند.
اگرچه ممکن است افراد کمتری نسبت به کسانی که در مورد آن فانتزی دارند، BDSM را تمرین و تسلیم کنند ، قطعاً در صورت علاقه مندی تنها نیستید. به علاوه ، این اعداد ممکن است به لطف محبوبیت Fifty Shades of Grey افزایش یافته باشد.

سوال سوم- اگر شریکم بخواهد مطیع باشد و من نخواهم چه؟

ممکن است گذرتان به این تاپیک خورده باشد چون شریکتان به BDSM علاقه دارد و می‌خواهد شما مطیع باشید ولی شما زیاد خوشتان نمی‌آید.
برخی کلا علاقه ای ندارند. یا شاید بخواهید سلطه گر باشید. همچون هر فعالیت جنسی دیگری، زندگی جنسی شما با کاوشگری بهتر می‌شود. از طرف دیگر هیچ وقت پیشنهاد نمی‌کنیم که در فعالیتی شرکت کنید که به هیچ وجه علاقه ای ندارد. و شریکی که تحمیل می‌کند، زور می‌کند یا اصرار می‌کند شریک امنی نیست.
بدیهی است که اعتماد، کلید اصلی فعالیت های BDSM است ولی اطاعت باید دادنی باشد و نه گرفتنی. اگر شریکتان سعی بر اجبار شما به اطاعت دارد (مثل شخصیت کریستین که آنا را مجبور کرد)، دارد تجاوز میکند و از اعتمادتان سواستفاده میکند.

سوال چهارم-اگر بخواهم مطیع باشم ولی شریکم نخواهد سلطه گر باشد چه؟


.

روی دیگر سکه اینطور است که شما تمایل به اطاعت دارید ولی شریکتان برای ایفای نقش مرد سلطه گر اکراه دارد. باز هم توصیهی قبلی را می‌کنم. اگر شریکتان مطلقا علاقه ای به BDSM و سلطه گری بر شما ندارد، ممکن است نتوانید با آنها این نیاز را برطرف کنید. اگر BDSM خیلی برایتان مهم است باید به اتمام رابطه فکر کنید.
شاید هم بتوانید به توافق برسید که با شرکای دیگر وجه BDSM زندگی جنسی خود را کاوش کنید.

تشویق شریک بی میل به سلطه گری

ولی اگر شریکتان بیشتر از اینکه مخالفت کند، صرفا اکراه دارد، شاید بتواند به این نقش عادت کند. همانطور که بیشتر و بیشتر راجع به BDSM می‌آموزد متوجه می‌شود که واقعا تجاوزی در کار نیست. می‌تواند راجع به کلمات ایمن و سایر پروتکل های امنیتی بخواند که هر دوی شما را حفاظت می‌کند و مطمئن می‌شود که قرار نیست آسیبی به شما بزند. شاید خواندن داستانهایی از مطیعان راضی یا حتی صحبت با افراد انجمن به او کمک کند.
به علاوه، سلطه گری می‌تواند رابطه ی شما را تقویت کند. افراد متوجه می‌شوند که از طریق سلطه گری می‌توانند حس عشق و مراقبت خود را نشان دهند ولی همچین چیزی در وهله ی اول به چشم نمی‌آید. در حقیقت تیمار کردن یا مراقبت های بعدی بخش مهمی‌ از BDSM است و به شما اجازه می‌دهد مجددا با اربابتان بعد یک صحنه ارتباط برقرار کنید و تاثیرات روانی صحنه را هضم کنید.
حتی خود صحنه هم می‌تواند درمانگر باشد و باعث رشد فردی شود. محققان فهمیدند که BDSM به ابراز شخصی، رشد و حتی جنبه های درمانی کمک می‌کند. یک تحقیق نشان داد که شرکت کنندگان BDSM را به عنوان فرآیند برقراری ارتباط تجربه می‌کردند و نگاهی خلاقانه و توصیفی به آن داشتند. این تنها تحقیقی نبود که متوجه شد BDSM ارتباط بین فردی را بهتر می‌کند. تحقیقات دیگر هم گزارش می‌دهند که روابط عاطفی از آن بهره می‌برند.
برخی افراد حس رهاسازی و آزادی از این طریق به دست می‌آورند.

سوال پنجم-اگر مطیع باشم باید لاتکس بپوشم یا چکمه لیس بزنم؟

تصاویر زیادی به هنگام فکر کردن به اطاعت در نظر آدم می‌آیند. چیزهایی مثل چرم و لباس های مخصوص لاتکس یا فعالیت هایی مثل چهار دست و پا رفتن روی زمین. درست است که هر کدام از اینها می‌تواند جزئی از BDSM باشد ولی هیچ کدامشان ضرورت ندارند . صحنه‌ی BDSM شما یا رابطه ی تبادل قدرت فقط باید شامل چیزهایی باشد که شما می‌خواهید. همچنین می‌توانید با یک قرارداد نشان دهید که می‌خواهید این رابطه چطور باشد:
کلمه ای که برای چیزهایی که نمی‌خواهید انجام دهید به کار می‌رود “لیمیت” است. لیمیت سخت چیزی است که هرگز انجامش نخواهید داد ولی لیمیت نرم چیزی است که دوست دارید محتاطانه انجامش بدهید و نسبت به آن کنجکاوید. برخی دوست دارند لیمیت های نرم خود را کاوش کنند.
به هر روی، شریکتان باید به این لیمیت ها احترام بگذارد؛ حتی اگر چیزی به کوچکی طرز لباس پوشیدن باشد. اگر راحت نیستید، لازم نیست که از سر تا پا چرم مشکی یا لباس گربه ای لاتکس بپوشید. در حقیقت معذب بودن شما برای اجرای کارهای کلیشه ای نشان دهنده‌ی این است که در صحنه هم از آن لذت نخواهید برد. لازم است که عناصری را انتخاب و دستچین کنید که برای هردویتان جواب می‌دهد و باعث خنده چندش یا عذاب شما نیستند.
به طور مشابه، می‌توانید در ورژن های نرم‌تر BDSM در مقابل BDSMهاردکور شرکت کنید.

سوال ششم-چطور مطمئن باشم که مطیع شدن خطرناک نیست؟

هر فعالیت bdsm ریسک بالقوه‌ای دارد ولی برخی‌شان کمتر از سایر خطرناکند. مثلا اگر اسپنک بخورید ریسک خاصی نیست ولی خفه شدن می‌تواند خطرناک باشد. برای کاهش خطرات راه‌هایی وجود دارد.
** قبل انجام هر کار درباره‌اش تحقیق کنید. اینطوری از ریسک‌هایش آگاه شده و برایش برنامه ریزی می‌کنید.
** جعبه‌ی کمک‌های اولیه، قیچی و گوشی تلفن همراه نزدیک خود داشته باشید**. که اگر اتفاق بدی افتاد سریعا از بند خود آزاد شوید به زخم‌ها رسیدگی کنید و برای یاری گرفتن تماس بگیرید.
فقط با شرکای قابل اعتماد در BDSM شرکت کنید.شاید فلان کس خیلی سکسی و جذاب است اما فقط برای یک شب و آنهم برای سکس معمولی. و اگر نمی‌دانید که می‌توانید به او و میزان تجربه‌اش اعتماد کنید،ممکن است کار خطرناکی باشد.
یادتان باشد که شما ضعیف نیستید اطاعت شما یک هدیه است. هر موقع خواستید می‌توانید پسش بگیرید.
** کلمه‌ی امن داشته باشید و از استفاده کردنش نترسید**. وقتی که مطیع هستید، اگر از کلمه‌ی امن استفاده نکنید یا شریکتان به آن بی توجهی کند به درد نمی‌خورد‌. هر موقع که خواستید می‌توانید آن را بگویید حتی وقتی که فکر می‌کنید “نباید” به زبان بیاوریدش. حتی باید این کار را در صحنه تمرین هم بکنید‌ یک چیزی که به یادسپاری آسان داشته باشد را برگزینید و بگوییدش. یادتان باشد که ممکن است وقتی تصمیم به گفتنش می‌گیرید، در شرایط خوبی نباشید.

منبع


2021-03-05 23:48:23 +0330 +0330

↩ Cuntkiller4
چه جالب البته باید در نظر داشته باشیم که اطاعت برای هر کس معنای متفاوتی میده. من هم خودم رو مطیع میدونم اما با خیلی از کارها هیچ میانه ای ندارم

1 ❤️

2021-03-06 00:59:35 +0330 +0330

↩ Omid v Arezo
خوشحالم که مفیده

1 ❤️

2021-03-06 01:57:08 +0330 +0330

↩ Itried
مطیع بودن سلیقه ایه کلا اس ام یک حس فوق العاده پیچیده و سلیقه ای هستش که خیلی سخته کسی بتونه پارتنر مورد نظرشو پیدا کنه

1 ❤️

2021-03-06 20:27:25 +0330 +0330

↩ پسری که رهایش کردی
بسیار زیبا چکیده نمودی

1 ❤️

2021-03-11 11:36:06 +0330 +0330

↩ Itried
عالی بود . مخصوصا سوال و جوابها . فقط یک نکته اینکه متاسفانه تو کشور ما منبع درآمد شده و پول میگیرن و با احساسات اسلیو بازی میکنن و این خیلی بد هست

1 ❤️

2021-03-14 11:30:34 +0330 +0330

من خیلی دوست دارم رابطه بی دی اس ام رو تجربه کنم کاش پارتنرش بود حیف

1 ❤️

2021-03-15 01:43:37 +0330 +0330

↩ Itried
گفتین که روابط اس ام امن،عاقلانه و توافقی نیستند.
این کاملا اشتباه و برعکسه،ssc یکی از اصول بی دی اس ام هست ک دقیقا ب همین سه مورد اشاره کرده

0 ❤️

2021-03-15 01:46:34 +0330 +0330

↩ Mr sh6254
کجا نوشته؟ نقل کنید تا تصحیح کنم چون اشتباه شده

0 ❤️

2021-03-15 01:49:49 +0330 +0330

↩ Itried
پاراگراف سوم: شاید مثلا صرفا بخواهید…

0 ❤️

2021-03-15 01:56:06 +0330 +0330

↩ Mr sh6254
آها نه بد ترجمه کردم
منظورش اینه که همون کاری که میخواید انجام شه رو بگید و از کلمه‌ی بی دی اس ام استفاده نکنید چون خیلیا پیش زمینه.ی ذهنیسون از بی دی اس ام این اعمال افراطیه و زود جبهه میگیرن

0 ❤️

2021-03-15 02:02:53 +0330 +0330

↩ Itried
بله برای همین گفتم،اطلاعات جامعه راجبش به شدت کمه

1 ❤️

2021-03-18 03:27:04 +0330 +0330

↩ savajune
کسی دوست داره که ازش سواستفاده شه و گیر یک آدم متجاوز بیفته که به کلمه‌ی ایمنش توجه نکنه و کلا احترامی خارج از صحنه براش قائل نباشه؟ فکر نمیکنم. اگر هم باشه باید بره خودشو روانشناس نشون بده.

1 ❤️

2021-03-18 11:00:34 +0330 +0330

↩ savajune
چیزی که شما میگی روابط D/s هستش و متفاوت با چیزی که اینجا مطرح شده.
مرز شفافی بین توافق و تجاوز وجود داره.

1 ❤️

2021-03-25 21:23:14 +0430 +0430

↩ Itried
متاسفانه توی این سایت اسلیو خانم نیست و این خیلی بده

0 ❤️

2023-07-26 01:21:44 +0330 +0330

.

0 ❤️

2023-07-26 02:15:14 +0330 +0330

↩ Itried
من مرد سلطه گری هستم
اصل رابطه جنسی به صورت عمیق تر و صمیمی تر دیده بشع نشون دهنده سلطه و سلطه پذیر که مرد و به لذت مردانگی سلطه و دختر و به لذت مطیع بودن و زنانگی میرسون،
اما در واقعیت حتما باید دقیق بود وباعث ازار در زمانهای غیر سکسی نشه و احترام و عزیز بودن دختر بهش یاداور شد
من دختر و به حیون خانگی ام تبدیل میکنم با قلاده و خدمت کردن به من زمان سکس هر دفعه بیشتر متوجه اش میکنم واسم وسیله ارضام و لذت من زمان سکس که هر کاری من هوس کنم باهاش میکنم
که اینکارو کردم
ولی زمانی یه دختر با مردا سلطه گر همکاری میکنه و خودش مثل سوراخ نرم و گوشتی و کنیز در اختیار می زاره که زمان خارج از سکس بهش حس اعتماد و احترام و دوست داشته شدن و بدی
اون وقت خودش طبق خواسته ات لذت بخش میکنه
مثلا برده ماده ام بهش دوبار گفتم کص تپل کیرم بیشتر دوست داره فقط داره میخوره ،فهمید زیر بقل اش دوست داارم واسم زیر بقل اش تمیز میکنه و خوشبو قبل از سکس ام بهم میگه زیر بقل ام اماده کردم وکص ام تپلی کردم و کرم زدم تا کیرت جایی که اقاایی بهش میچسبه زور بزنه ارضا بشه تو توله اش

0 ❤️







‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «