چگونه کس تنگی داشته باشم؟

1399/11/28

تمرینات و دوری از مطالب بی پایه

قرار است تمرینات دقیقی که برای تنگی واژن به کار می‌رود را یاد بگیرید تا مردتان در ثانیه انزال شود و حتی به دقیقه هم نکشد و جفتتان ارگاسم قوی‌تری داشته باشید. ولی اول باید چند حرف بی پایه درباره‌ی واژن تنگ و گشاد را دور بیندازیم!


حرف‌های مردم درباره‌ی واژن گشاد

خیلی‌ها درباره‌ی واژن “گشاد” یا “تنگ” یک خانم حرف می‌زنند. می‌گویند اگر گشاد است به خاطر این است که به افراد مختلفی داده یا برخی زنان می‌ترسند بعد زایمان گشاد شوند. با اینکه زایمان طبیعی به واژن و عضلات کف لگنی شما تا آخرین حد توانشان فشار می‌آورند، خیلی از برداشت‌های منفی درباره‌ی واژن “گشاد” بر اساس لذت شریک است.
زمانی هست که عضلات می‌توانند فرم خود را از دست بدهند و تمرینات و جراحی می‌تواند مفید باشند ولی خیلی سوتفاهم‌ها درباره‌ی گشادی واژن وجود دارد که باید به آنها بپردازیم.
پس بگذارید دو ایده را اینجا مطرح کنیم:

  • داشتن چندین شریک باعث می‌شود کس تنگ، گشاد شود.
  • بچه دار شدن باعث می‌شود کس تنگ شما گشاد شود.

** شرکای متعدد=کس گشاد؟** اولین افسانه می‌گوید که تجربه‌ی دخول توسط شرکای متعدد باعث گشادی واژن خانم می‌شود ولی کاری به کسانی که یک شریک دارند و هزاران بار دخول را تجربه می‌کنند ندارد. به خاطر تفاوت در کیر است. ولی هیچ تحقیقی همچین فرضی را پشتیبانی نمی‌کند! واژن به طور شگفت‌انگیزی خاصیت ارتجاعی دارد و بعد از سکس یا حتی بچه دار شدن به سایز و شکل نرمال خود برمی‌گردد.
این ایده‌ها ریشه در فرهنگ سرزنش فاحشگان دارد (slut shaming). یعنی زن به خاطر اشتیاق و فعالیت جنسی در خارج از چهارچوب عشق، مورد قضاوت قرار می‌گیرد. این فرهنگ بسته به فاکتور‌های متفاوت، می‌تواند متنوع باشد و معمولا وقتی زنی چندین شریک دارد یا حتی وقتی در انواع خاصی از سکس شرکت می‌کند، مورد انتقاد قرار می‌گیرد. این مساله با سکسیم (نگاه جنسیتی) و کنترل زنان مرتبط است. مشکلی که زنان روزانه با آن روبرو می‌شوند.

به علاوه، تنگی واژن از زنی به زن دیگر و حتی در طول عمر یک زن متفاوت است. اگر خوب تحریک شده باشید، بدنتان مایع روان کننده تولید می‌کند‌ و واژن باید در فرآیندی که به آن vaginal tenting می‌گوییم، منبسط شود تا فضایی برای دخول راحت ایجاد شود.

بچه دار شدن= کس گشاد؟ تحقیقات نشان داده که بعد زایمان که خیلی بیشتر از سکس واژن را منبسط می‌کند، زنان تجربه‌ی شل شدگی عضلات کف لگنی را خواهند داشت. این ماهیچه‌ها کف لگن هستند و رحم، روده‌ها و مثانه را حمایت می‌کنند. دکتر آرنولد کگل این موضوع را در سال ۱۹۴۰ هنگامی کشف کرد که دید برخی از بیمارانش از بی اختیاری ادرار رنج می‌برند.
یعنی موقع عطسه یا سرفه، کمی ادرار می‌کردند. یادداشت‌های او همچنین به “شکایاتی مبهم” در رابطه با مجرای تناسلی اشاره می‌کند که برداشت برخی از این شکایات، سکس دردناک یا مشکل در اورگاسم شدن بود.
دکتر کگل فکر کرد که تمرین می‌تواند به تقویت این ماهیچه‌ها همچون بقیه‌ی ماهیچه‌ها کمک کند. پس او تمرینات عضلات کف لگنی را طراحی کرد تا منجر به تنگی واژن شوند. او همچنین دستگاهی موسوم به پرینومتر را ابداع کرد که قدرت این عضلات را اندازه می‌گرفت. این دستگاه شامل یک حباب است که زن به داخل واژن وارد می‌کند و فشارش می‌دهد.

اینها همان تمریناتی هستند که کمی جلوتر می‌آموزید. روش اورجینال دکتر همانی است که اسکن‌های مدرن موثر یافته‌اند.

چه کسی نیاز دارد واژنش را تنگ کند؟


ولی اول بگوییم که چه کسی واقعا نیاز دارد که واژنش را تنگ کند. اگر با خود فکر کردید که “آیا کسم گشاد است؟” به هیچ وجه تنها نیستید. ولی بیشتر زنان اصلا واژن گشادی ندارند! در حقیقت اگر در حین سکس بتوانید واژن را تنگ کنید، کفایت می‌کند.

چنگال مرگ بعضی موقع‌ها مردان فکر می‌کنند که واژن گشاد است و از شریکشان می‌خواهند که تنگش کند چون عادت به خودارضایی با مشتی بسته و محکم به دور کیرشان دارند یا همان چنگال مرگ.
در این شرایط جواب این است که شما لازم نیست واژن را مجددا تنگ کنید. در عوض او باید خودارضایی را کم کند یا حتی برای مدتی تعطیلش کند تا بتواند از سکس لذت برد. نمی‌گویم که خودارضایی بد است ولی ممکن است به دستش چنان عادت کرده باشد که نفهمد واژن تنگ چجوری است.
اگر از ماهیچه‌هایتان برای تنگ کردن واژن حین سکس استفاده کنید و او هم کیر بدبختش را موقع جق آنقدر سفت نگیرد، ممکن است کلا مشکلتان حل شود.

بعد از زایمان ولی زمانهایی وجود دارد که می‌توانید از آموزش‌های تنگ کردن واژن بهره برید. ما اشاره کردیم که زایمان ممکن است روی این ماهیچه‌ها تاثیر داشته باشد که به واژن گشاد منجر می‌شود‌. ولی اینطور نیست که هر کسی بعد زایمان طبیعی نیاز داشته باشد تا واژنش را تنگ کند.
اگر از بی اختیاری یا تکرر ادرار رنج می‌برید باید تنگ کردن واژن را در نظر بگیرید. به طور مشابه، بی‌اختیاری مدفوع هم ممکن است اتفاق بیفتد یعنی نشتی مواد دفعی از مقعد و اورگاسم های سخت یا ضعیف هم می‌توانند دلیل خوبی برای تمرینات تقویتی باشند که معمولا تحت عنوان “تمرینات کگل” از آنها یاد می‌شود.

افتادگی در آخر، زنانی که تجربه‌ی افتادگی لگنی دارند می‌توانند این تمرینات را انجام دهند.
وقتی عضلات کف لگنی بیش از حد ضعیف شوند، شرایط افتادگی رحمی پیش می‌آید؛ اندام‌هایی مثل مثانه و رحم پایین و به داخل واژن می‌افتند. خود واژن هم ممکن است تحت تاثیر قرار گیرد. افتادگی رحم ممکن است همانی باشد که مردم “واژن شل و ول” گویند.
هر زنی که زایمان می‌کند قرار نیست چنین علائمی را داشته باشد و کسانی هم که تجربه‌اش می‌کنند، ممکن است فقط علائم خفیف موقتی داشته باشند. به علاوه، زنان بیشتری را شاهد هستیم که بدون تجربه‌ی هیچ مشکلی سعی در تنگ و محکم نگه داشتن آن پایین‌ها دارند!

مشکلات دیگر که کف لگن را تضعیف می‌کنند

از طرف دیگر، حتی اگر زایمان هم نکرده باشید، ممکن است عضلات کف لگنی ضعیف داشته باشید‌. یبوست مزمن، جابجایی سنگین مداوم، تمرینات ورزشی با شدت اثر بالا، چاقی مفرط، سیگار کشیدن و حتی یائسگی می‌تواند به تضعیف عضلات کف لگنی کمک کند. این عضلات ممکن است در طول زمان َضعیف شوند. از جراحت گرفته یا حتی به خاطر جراحی.
اگر می‌خواهید بدانید عضلاتتان ضعیف هستند یا نه، با یک متخصص پزشکی مثل دکتر، پرستار با حتی فیزیوتراپ عضلات لگنی صحبت کنید آنها معاینه‌ی بالینی را بلدند (داخل کردن یک انگشت هنگامی که خودتان را منقبض می‌کنید). دستگاه‌های مدرن هم می‌توانند قدرت عضلانی شما را به طور دقیق‌تر اندازه گیری کنند ولی معمولا لزومی ندارند.
یک فیزیوتراپ مطمئن می‌شود که شما تمرینات را صحیح انجام می‌دهید. این مهم است چون یک تحقیق نشان داد ۷۰ درصد زنان بدون راهنمایی قادر به انجام صحیح تمرینات نیستند. همچنین آنها اطمینان حاصل می‌کنند که مشکلاتی همچون آسیب بافتی یا عصبی، موجب اثرگذاری کمتر تمرینات نشوند.
برای برخی از زنان، درمان فیزیکی اضافه بر سازمان، برای توانبخشی عضلاتشان ضروری است. سازمان‌هایی همچون کالج زنان و زایمان فرانسه و پزشکان متخصص، این تمرینات را به زنانی که بی اختیاری ادرار ندارند توصیه نمی‌کنند. بهترین کار این است که با دکترتان در رابطه با نیاز به تمرینات کگل، درمان بالینی، هر دو یا هیچ کدام صحبت کنید.

چه زمانی باید تمرینات مربوط به تنگ‌سازی واژن را انجام دهید؟


مجددا باید با دکترتان صحبت کنید چون احتیاجات مخصوص به خود را دارید‌. بیمارستان‌های دانشگاه آکسفورد می‌گویند که برخی تمرینات به فاصله‌ی چند روز بعد از زایمان قابل اتجام هستند ولی متخصص زنان و زایمان، جن گانتر توصیه می‌کند که تا دو ماه پس از زایمان نباید فیزیوتراپی شوید.

ممکن است تنگی واژن بیش از حد باشد؟

ویزیت دکتر قبل انجام تمرینات کگل هوشمندانه‌ است چرا که ممکن است بیش از حد عضلات کف لگنی را تمرین دهید. تا جاییکه به جای تنگی، دچار هایپرتونیک (انقباض بیش از حد عضلات) شوید که خود علائمی مشابه با ماهیچه‌های شل دارد؛ نشت ادرار، احساس نیاز به ادرار و درد.
ماهیچه‌های فرامنقبض شده پدیده‌ی نادری نیستند. حدود ۱۶ درصد زنان عضلات کف لگنی هایپرتونیک دارند. یعنی از هر شش زن یک نفر!
ممکن است با انجام بی لزوم تمرینات کگل، بیش از حد انجام دادنشان یا کامل ریلکس نشدن حین انجامشان، واژنتان بیش از حد تنگ شود. اگر به طور نرمال منقبض باشید هم ممکن است اتفاق بیفتد یا بخاطر بیماری‌هایی همچون اندومتریوزیس رحم(پوشش داخل رحمی در سایر بخش های بدن رشد می‌کند و موجب التهاب می‌شود). بیماری‌هایی مثل سیستیت بینابینی(التهاب دیواره مثانه)،پودندال نورالژی(درد کوبنده در ناحیه‌ی لگنی به خاطر عصب پودندال) یا ولودینیا (درد ناحیه ولوا) هم با عضلات کف لگنی منقبض ارتباط دارند.
اگر به این شرایط دچارید مثلا آلت مرد زیادی محکم در بر گرفته می‌شود یا سکس دردناک است، فیزیوتراپی و ابزارهایی موسوم به متسع‌کننده‌‌ی واژن که ماهیچه‌ها را می‌کشد ممکن است مفید باشند.

چگونه با تمرینات کگل واژن تنگ داشته باشیم؟

با مکان یابی آنها شروع کنید

اگر کاندیدای خوبی برای این تمرینات هستید، اول باید ماهیچه‌های کف لگنی خود را مکان یابی کنید. اگر با فیزیوتراپ صحبت کردید، احتمالا می‌دانید. اگر که نه، با متوقف ساختن جریان ادرار هنگام ادرار کردن می‌توانید این ماهیچه‌ها را شناسایی کنید. البته بیشتر از یکبار جریان ادرار را قطع نکنید.

همچنین هنگام سکس با فشردن کیرش هم می‌توانید این ماهیچه‌ها را پیدا کنید!
بین زنان رایج است که وقتی بارهای اول تمرینات کگل را انجام می‌دهند، ماهیچه‌های مقعد و ران را هم منقبض کنند ولی فقط عضلات کف لگن باید منقبض شوند‌. وقتی که موقعیت ماهیچه‌ها را دریافتید، می‌توانید تمرینات پایه‌ای کگل را انجام دهید.

ابزاری نیاز ندارید

هیچ ابزار گرانی نیاز نیست. یکی از مزایای کگل، به غیر از تنگ کردن واژن، این است که در هر مکان و هر زمانی می‌توانید انجامشان دهید. روی صندلی اداره، روی مبل راحتی در خانه، موقع شام پختن، تا کردن لباس ها یا حتی وقتی در صف نانوایی ایستادید.

تمرین کگل

تمرین پایه‌ای شامل این‌ می‌شود که قبل ریلکس کردن، ماهیچه‌ها را بفشرید(منقبض کنید). جزییاتش متنوع است ولی شما می‌توانید این را امتحان کنید: سه ثانیه منقبض کردن واژن و سه ثانیه رهاسازی. این طوری یک راند تکمیل می‌شود. دکتر گانتر توصیه می‌کند پنج ثانیه منقبض کنید و ده ثانیه ریلکس. ریلکس کردن درست به اندازه‌ی انقباض مهم است.
می‌توانید در ست‌های ده تایی، سه بار در روز انجامشان دهید. اگر مقدارش برایتان زیاد است،برای هر بار تمرین در حد توان انجام دهید. هر روز یک دانه اضافه کنید تا به زمانی که به ده تا در روز برسید.
به جای انقباض های طولانی می‌توانید روش سریع و کوتاه را امتحان کنید. یعنی با سرعت منقبض و منبسط کنید. در یک سیکل پنج تایی سریع انجامش دهید. ده ثانیه بین هر سیکل صبر کنید و چهار بار دیگر سیکل را تکرار کنید تا بشود یک ست. این ست ها را سه بار در روز تکرار کنید تا واژن تنگی داشته باشید.

12 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2021-02-16 19:11:01 +0330 +0330

آیا اسباب‌بازی های جنسی می‌تواند واژنتان را تنگ کند؟


برای برخی زنان داشتن بازخورد در کمک به انجام تمریناتشان کمک می‌کند. این بازخورد می‌تواند به سادگی گذاشتن چیزی در کانال واژنی باشد که بتوانید ماهیچه‌ها را اطرافش منقبض کنید. در این شرایط دیلدو جواب می‌دهد. هرچند، می‌توانید دیلدوهای وزنه‌‌دار مخصوص انجام این تمرینات خریداری کنید.

مخروط‌ها و توپ‌های وزنه‌ای

مخروط‌های وزنه‌ای برای پزشکی کاربرد دارند
نتایج نشان‌ نمی‌دهند که این مخروط‌ها بهتر از تمرینات بدون ابزار یا تحریک الکتریکی جواب می‌دهند.
یک مطالعه نشان داد که تمرینات بدون ابزار بهتر از مخروط جواب می‌دهد. علاوه بر این، تحقیقاتی که در دهه‌ی هشتاد روی توپ‌های وزنه‌ای انجام گرفت، حاکی از برتری‌شان نسبت به تمرینات خالی نبود؛ مخصوصا اگر از تکنیک‌های صحیح استفاده نمی‌شد.

توپک‌های واژنی و توپک‌های بن وا


ابزارهایی هستند که می‌توانید برای کمک به انجام تمرینات خود خریداری کنید. آنها مثل وزنه‌های واژن نیستند و می‌توانند بخاطر جذاب‌تر کردن و حتی لذتبخش کردن تمرینات کمک کننده باشند. یک اسباب بازی جنسی رایج که به تنگی واژن و تقویت کف لگن کمک می‌کند را در نظر بگیرید: توپک مهبلی و گوی ها
اینها شامل توپکهای بن وا نیز می‌شوند که دو گوی فلزی جدا هستند. البته گوی‌های بزرگتر متصل به هم، با نخ بیرون کشیدن نیز وجود دارند. مثل luna beads by lelo و سیستم تمرینی jejoue’s ami که تنوع و راحتی بیشتر هنگام استفاده را به دنبال دارند. حتی توپ‌های لرزشی هم وجود دارند.
به سادگی می‌توانید این گوی‌ها را در خود فرو کنید و تمرینات خود را از سر بگیرید. برخی تولیدکنندگان ادعا دارند که حتی لازم نیست تمرینات را انجام دهید چرا که خود این توپک‌ها باعث پاسخ انعکاسی ماهیچه‌های کف لگنی می‌شوند. ولی ضرر ندارد که ست‌های خود را ادامه دهید.

اپلیکیشن‌ها

اگر تکنولوژی پسند هستید، تمرین‌دهنده‌های واژنی زیادی وجود دارد که از طریق بلوتوث به موبایل متصل می‌شوند. این دستگاه‌ها قدرت انقباض شما را اندازه می‌گیرند. اپلیکیشن‌ متصل مربوط به هر دستگاه، این دیتا را پیگیری می‌کند و حتی بازی‌ها و فعالیت‌هایی برای کمک به انجام تمرینات پیشنهاد می‌دهد. در ادامه لیست کوتاهی از دستگاه‌های هوشمند قابل استفاده آورده‌ایم:

  • Elvie
  • pericoah
  • Minna kGoal
  • Perifit
  • G-Vibe Gballs 2
  • OhMiBod Lovelife Krush

حواستان باشد که اینها انقدر دستگاه‌های مدل بالایی هستند که معمولا قیمتشان بالای ۱۰۰ دلار است و کارآمدیشان هم به طور گسترده مورد بررسی قرار نگرفته است. اگر گزینه‌ی مقرون به صرفه‌تر می‌خواهید از اپلیکیشن‌هایی مثل Kegel Trainer و Kegel Trainer Proاستفاده کنید که هر دو به ترتیب جزو پرمخاطب‌ترین اپ های رایگان و پولی این دسته شناخته شده‌اند. هر چند که در بین ده‌ها اپلیکیشنی که امتیازدهی شده‌اند، کیفیت اپ ها به طور برجسته‌ای (چه پولی و چه غیرپولی) تفاوت دارد. اپ‌های پولی پشتیبانی فنی، حریم خصوصی دارند و ارجاعاتشان به رفرنس‌های معتبر است.

چقدر طول می‌کشد تا واژن تنگ شود؟

یادتان باشد که تمرینات کگل همچنان تمرین هستند. ماهیچه‌های شما در گذر زمان محکم می‌شوند ولی نتایج آنی ملاحظه نخواهید کرد‌. بیشتر افراد بعد از چهار تا شش هفته تفاوت را متوجه می‌شوند ولی ممکن است تا سه ماه طول بکشد تا متوجه تغییر شوید.

راه های دیگر برای تنگ کردن واژن

محتمل است که تمریناتی به جز تمرینات کگل هم بتواند کف لگن را تقویت و واژن را تنگ کند. چون کف لگن شما بخشی از عضلات مرکزی هستند که به تثبیت نخاع کمک می‌کنند، ورزش‌هایی که محور بدن را تمرین می‌دهند هم موثر هستند. ورزش‌های رایج مثل پلانک، اسکوات و لانج.


پیلاتس و یوگا نیز می‌توانند کمک کننده باشند. می‌توانید هنگام انجام این ورزش‌ها تمرینات کگل را هم انجام دهید.
امتیازش این است که تقویت بنیه با این ورزشها استقامت شما را در سکس زیاد کند مخصوصا وقتی تاپ هستید.
مرتبط: چگونه با اعتماد به نفس کیر سواری کنیم

حواستان باشد که افراط ورزی در انجام این تمرینات مثل اسکوآت، می‌تواند مشکل را بدتر کند.

روش‌های پزشکی

روش‌های زیادی برای تنگ‌تر شدن یا حداقلش احساس تنگی برای شریکتان وجود دارد. پرینئوپلاستی جراحی پرینئوم (پوست بین واژن و مقعد)است که موجب بازاتصالی ماهیچه‌ها می‌شود‌. این جراحی هنگام پارگی (بخاطر زایمان یا افتادگی) انجام می‌شود. ممکن است بعد از برش جراحی در همان منطقه به نام اپیسیوتومی نیز انجام گیرد.

کوک شوهر

متد خاصی از پرینئوپلاستی نقل محافل شده! ممکن است راجع به “بخیه‌ی شوهر” چیزی شنیده باشید. یعنی یک بخیه‌ی اضافه به دهانه‌ی واژن بعد زایمان می‌زنند تا همه چیز تنگ‌تر حس شود. گویا شوهران از دکترها درخواست این کار را داشته‌اند. شاید برخی دکترها بدون مشورت با هریک از زوجین این کار را کرده باشند! ولی به نظر نمی‌رسد که علی رغم معروفیتش عملی رایج باشد.

لیزر

درمان لیزری، هم برای ارتجاع واژنی و هم تنگی، از طریق تحریک جریان خون و رشد بافتی انجام می‌گیرد.

البته مدارک منسجمی مبنی بر مفید بودن درمان لیزری به طور کلی، در دست نیست. حتی اگر برخی مطالعات بگویند که درمان لیزری می‌تواند به تنگی و کاهش زمان اورگاسم کمک کند، همچنان احتمال دارد که این متدها به بافت واژنی آسیب برسانند و زخم ایجاد کنند بدون اینکه بهبودی حاصل شود.

تحریک الکتریکی

این درمان برای ایجاد انقباض در ماهیچه‌های کف لگنی به کار می‌رود که به درمان بی اختیاری ادرار کمک می‌کند. در حقیقت مثل انجام تمرینات کگل است ولی تحریک باعث انقباضات خودکار می‌شود. اگر نمی‌توانید کگل را درست انجام دهید توصیه می‌شود.

قرص و کرم برای تنگی واژن؟

به جز مداخلات پزشکی و تمرینات ورزشی، محصولات متعددی در بازار بدین منظور وجود دارند که شامل قرص و کرم و … می‌شوند. بازار پول سازی است چرا که زنان می‌آموزند تا از بدنشان خجالت بکشند و همه در پی نتایج فوری هستند. محصولاتی که قول یک شبه خوب شدن را می‌کنند توجیه علمی ندارند.
دکتر گانتر نسبت به مصرف قرص برای تنگی واژن، در کتابش “انجیل مهبل” هشدار می‌دهد:
“محصولات تنگ‌کننده ریسک بالاتری در کشتن باکتری‌های مفید واژن و آسیب لایه‌ی مخاطی ایجاد می‌کنند. آنها بافت واژن را تحریک می‌کنند که میکروتراما (آسیب‌های ریز سطحی) ایجاد می‌کند.”
گانتر توضیح می‌دهد که درمان‌های باستانی به اندازه‌ی محصولات داروخانه‌ای آسیب‌زا هستند. او مخصوصا به استیک‌های تنگ‌کننده‌ی ژاپنی اشاره می‌کند که نوعی داروی قابض هستند. دقیقا دلیل اینکه واژن بعد از مصرف این محصولات تنگ‌تر احساس می‌شود همین آسیب‌هاییست که به مخاط واژنی وارد می‌شود!
یادتان هست که پارگی‌های میکروسکوپی و آسیب به بافت حساس می‌تواند باعث عفونت‌هایی مثل واژینوزیس باکتریایی یا بیماری‌های مقاربتی شود.
برخی محصولات بعدا می‌توانند باعث خشکی یا خارش ناحیه شوند حتی اگر نخست باعث تنگی شوند.

قرص‌ها چطور؟
با یک سرچ سریع گوگل، کلی نتیجه در این باره پیدا می‌کنید. با اینکه خیلی از آنها " توصیه‌ی اکید" هستند، ما به شما هشدار می‌دهیم.

ادعای خیلی از آنها این است که شامل ترکیباتی از دل طبیعت هستند. ممکن است از این وعده‌ خوشتان بیاید‌. شاید حتی بگویند با افزایش استروژن این کار را می‌کنند. برخی دیگر با استحکام دیواره‌ی واژن و حتی ماهیچه‌ها.
ولی دکترها موافقند که هیچ توجیهی جز اثر placebo (قدرت تلقین) برای نتیجه دادن این محصولات وجود ندارد و آنها هیچ استروژنی هم ندارند. در حقیقت وقتی به زنان یائسه استروژن تجویز می‌شود، برای ارتجاع واژن و روان‌کنندگی است که هر دو اصکاک را کم می‌کنند!

نتیجه‌ی بحث

خب پس تمرینات کف لگنی، فیزیوتراپی و در برخی موارد جراحی را به عنوان ایمن‌ترین و موثرترین راه‌های تنگی واژن ذکر کردیم.

برای تنگی واژن افراط نکنید

مجددا تاکید می‌کنم که دقیقا باید از افراط هنگام انجام تمرین بپرهیزید.
تمرین بیش از حد، به سفتی عضله یا هایپرتون منجر می‌شود که عواقب جدی در پی دارد. از سکس دردناک گرفته تا یبوست.
پس مطمئن شوید که به طور کامل ماهیچه‌ها را ریلکس می‌کنید‌ و از لحاظ راند و ست به یک روتین منظم بچسبید. یادتان باشد، همیشه می‌توانید نظر یک متخصص را بخواهید تا مطمئن شوید که تمرینات درست و مناسب خود را انجام می‌دهید. این دقیقا دلیل مراجعه به فیزیوتراپ برای سایر ورزش‌هاست.
محصولات و روش‌های متنوعی برای تنگی واژن تبلیغ می‌شوند ولی درست مثل افسانه‌های کس گشاد، خیلی‌شان دروغ هستند. حال که راجع به روش کار ماهیچه‌های کف لگنی بیشتر می‌دانید، می‌توانید مهبل خود را کوچکتر کنید و از سایر فواید تمرینات لذت ببرید!

منبع

14 ❤️

2021-02-16 19:18:11 +0330 +0330

↩ Pesar.shirazi.70
متن هم همین رو نوشته

3 ❤️

2021-02-16 19:22:19 +0330 +0330

↩ Pesar.shirazi.70
Reflexive response
پاسخ خودکار ماهیچه

2 ❤️

2021-02-16 19:36:25 +0330 +0330

ایولا!
هی میگم ورزش کنید، بیا، ورزش برا کُص هم خوبه!
حتی ورزش کُص هم داریم!

3 ❤️

2021-02-16 19:46:55 +0330 +0330

↩ رامتینℛ
کگل برای آقایان هم هستش البته

4 ❤️

2021-02-16 19:51:33 +0330 +0330

↩ Itried
ها، قبلا جایی خونده بودم میگفت برا زود انزالی آقایان این ورزشا خوبه انگار

2 ❤️

2021-02-16 20:08:59 +0330 +0330

↩ آرش آرش آرش
نه شما مردها مهم نیستید
پول مهمه.

1 ❤️

2021-02-16 20:34:21 +0330 +0330

↩ آرش آرش آرش
زیاد فشار نیار
برای مارکت پول سازه
عیب بذار روش و محصول بفروش بهش

3 ❤️

2021-02-16 20:58:17 +0330 +0330

↩ آرش آرش آرش
نمی‌دونم چه ربطی داشت ولی باشه

0 ❤️

2021-02-16 23:54:31 +0330 +0330

↩ Cuntkiller4
لابد تاثیر به سزایی نداره ک نگفته

2 ❤️

2021-02-17 01:31:27 +0330 +0330

↩ Itried
مرسي از تاپيكاي خوبت ❤️

1 ❤️

2021-02-17 02:11:18 +0330 +0330

↩ Itried
بعله بعله
یادتون نره که از مطالب بی پایه دوری کنید حتما 😀

2 ❤️

2021-02-19 00:17:48 +0330 +0330

حالابرای خودت تنگه

0 ❤️

2021-02-19 11:56:11 +0330 +0330

↩ Amirdada9
من کیر دارم
کیرمم کلفته

2 ❤️

2021-02-19 11:56:31 +0330 +0330

↩ TapTopKir
مرسی از نظر کاملا علمیتون

0 ❤️

2021-02-20 01:24:17 +0330 +0330

↩ Itried
به هسته خرما نگو کیر بگو دودول

0 ❤️

2021-02-20 01:48:51 +0330 +0330

↩ Itried
یعنی از عنوان تاپیک میشە فهمید نویسندەش تویی 😂😂 … ممنون بابت مطالب خوبت … بە درد ما آقایون کە نمیخورە ولی خب باعث افزایش کیفیت زنان این سرزمینم میشە 😁😁

0 ❤️

2021-02-20 01:52:15 +0330 +0330

↩ Hosm1315
باید کنندە کنندە باشە … طوری کە درد رو بە لذت تبدیل کنە … زنی کە از سکس فقط درد بکشە یعنی در شرایطی سکس کردە کە اصلا آمادە نبودە و عملا بە این دلیل کە پارتنرش خواستە همراهی کردە … و پارتنر هم درک درستی از واژن و تنگی و این بحث ها نداشتە و صرف اینکە تنگ باشە و لذت ببرە کافیە براش

1 ❤️

2021-02-21 17:55:22 +0330 +0330

درود
بسیار عالی بود
سپاسگذارم
از تایپیک زیبایت

1 ❤️







‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «