۱۶ تنبیه BDSM برای ادب کردن

1400/01/09


ادب کردن عنصری است که برخی زوجین در روابط Bdsm خود به کار می‌گیرند. تنبیه برای اصلاح رفتار نابه‌جاست و برخی سلطه‌گران عاشق یافتن تنبیه عالی هستند. ایده‌ها و توصیه‌های زیر به شما در‌ یافتن تنبیه عالی کمک می‌کنند.

تنبیهات BDSM چگونه کار‌می‌کند؟

یک عنصر مهم بسیاری از روابط D/s (ارباب برده) دیسیپلین است. نام دیگر دیسیپلین چیست؟تنبیه!
تنبیهات BDSM به ارباب در تربیت برده کمک می‌کنند. در ادامه‌ی این تاپیک جوری صحبت می‌کنیم که انگار شما سلطه‌گر هستید ولی اگر اربابتان می‌خواهد راه‌های غیرعادی بی رحمانه و جدید را برای تنبیه شما انتخاب کند، می‌توانید این صفحه را به او نشان دهید.
هر وقت که مطیع شما کار اشتباهی انجام داد، او را تنبیه می‌کنید تا عبرت بگیرد. از طرف دیگر، باید تشویق و پاداش برای کارهایی که درست انجام می‌دهد در نظر بگیرید. این بدین معناست که او قوانین و توقعات شما را متوجه می‌شود و توجه کافی به جزییات را برای انجام کارهایی که برعهده‌اش است، دارد.
این کارها و تنبیهات متعاقبش ممکن است در قرارداد BDSM شما ذکر شده باشد یا می‌توانند خودمانی تر باشند یعنی شما موقع احتیاج و طبق صلاحدید خودتان آنها را انجام می‌دهید. ولی اگر برده یا مطیعتان با این تنبیهات از قبل موافقت نکرده باشد دیگر نمی‌توانید ناگهان شروع به تنبیهش کنید.
صرف بودن در رابطه‌ی BDSM شما را ملزم به تنبیه نمی‌کند. شاید اصلا رابطه‌ی خدمت‌رسانی یا تربیت مطیع نداشته باشید و بیشتر روی سادومازوخیسم و اسارت مانور دهید تا دیسیپلین. یا شاید قصدتان این باشد که مطیع را با تکیه بر تشویق عادات مثبت تربیت کنید. (به جای استفاده از راه‌های منفی مثل تنبیه)

تنبیه باید متناسب با جرم باشد

البته جرمی به معنای واقعی وجود ندارد. منظور یک رفتار توهین آمیز یا شکستن قانون یا تخطی‌های دیگر است. ولی هرچیز که به منظور منضبط کردن به کار می‌رود، باید کم و بیش متناسب با خطا باشد. مثلا یک اشتباه جزئی باید محرومیتی کوتاه مدت را به همراه داشته باشد.
باید تنبیهات BDSM شدیدتر را برای کارهای بدتر یا کارهایی که تکرار می‌شوند کنار بگذارید‌؛ درست مثل والدین. این را در نظر بگیرید: تنبیهی که کمترین درد را دارد برای انتقال پیام استفاده کنید.
اگر نمی‌توانید تنبیه را متناسب با خطا انتخاب کنید، شاید دارید در حین عصبانیت مطیع را منضبط می‌کنید. باز هم شبیه بچه داری است. عصبانیت ممکن است منجر به تصمیمات اشتباه در خصوص تنبیهات BDSM شود. خوب است که نفس عمیق بکشید و مکث کنید تا بهترین تنبیه را انتخاب کنید و مطمئن شوید که بیش از حد لازم اجرایش نمی‌کنید.
هیچ وقت نباید وقتی عصبانی هستید او را تنبیه کنید چون به راحتی کنترل از دستتان خارج‌ می‌شود و به مطیعتان صدمه‌ می‌زنید. نباید از حد تحمل مطیع فراتر روید که ما را به قسمت بعدی بحث می‌رساند.

محدودیت‌های مطیع را بشناسید


تنبیهات BDSM باید کاربردی و تا انتهای خود قابل انجام باشند. باید کاری را به او بسپارید که می‌دانید توان انجامش را دارد. هدف تنبیهات BDSM شکست در انجامشان نیست.
نمی‌شود از کسی که ورم مفاصل یا زخمی دارد بخواهید که برای مدت طولانی خود را در یک جا ثابت نگه دارد. با اینکه چنین چیزی برای یک فرد سالم تنبیه خوبی است، یک سکندری یا سقوط می‌تواند منجر به آسیب بیشتر شود.
همچنین از تنبیهاتی که بالقوه خطرناکند بپرهیزید. مثلا تشنگی دادن یا قطع کردن جریان خون در ناحیه‌ای. اگر مطیع در پی راضی کردن شما باشد، شاید شما را در جریان چیزهایی که نمی‌تواند انجامشان دهد نگذارد. این مسئولیت شماست که بدانید او چه کاری را می‌تواند به طور ایمن انجام دهد.
به هر نشانه‌ای مبنی بر ناراحتی توجه کنید. توقف کنید و تنبیه را اصلاح کنید قبل از اینکه مشکل ساز شود.
به طور مشابه، تنبیهات نباید از هارد لیمیت‌ها انتخاب شوند. در بالا به cane (نوعی ابزار ترکه مانند) اشاره کردیم ولی اگر مطیع شما از این وسیله وحشت دارد، دیگر ابزار خوبی نیست؛ حتی به عنوان تنبیه BDSM. اگر هارد لیمیت را زیر پا بگذارید، اعتمادش را خدشه دار می‌کنید. یعنی دارید به کسی که باید مراقبش باشید صدمه می‌زنید.
همچنین مهم است که لیمیت‌های خود را نیز بدانید. برخی نمی‌توانند خود را مجاب به منضبط کردن کس دیگری بکنند چون احساس می‌کنند کار شتباهی است. اگر بخواهید، می‌توانید این مشکل را حل کنید. چون بالاخره دارید کاری که به نفع شریکتان است انجام می‌دهید.

تنبیه بی هوا نداریم

تا اینجا متوجه شدید که تنبیهات BDSM، با هدف و فکر شده هستند. تنبیهات ناگهانی هیچ جایی ندارند. چرا؟ چون ممکن است اصلا مطیع نداند که چه کار اشتباهی انجام داده است.
باید به او فرصت توضیح اشتباهش را بدهید. خود این عمل می‌تواند شکنجه‌ای دلچسب باشد که سعی می‌کند اشتباهش را دریابد. بعضی موقع‌ها متوجه خطایش می‌شود و سایر مواقع نه. وقتی که درست حدس بزند، می‌توانید به او دستور دهید که خودش تنبیه مناسبش را پیشنهاد دهد.
اگر نفهمد که اشتباهش کجاست، باید به او بگویید؛ که به شما فرصتی برای مرور انتظاراتتان می‌دهد. وقتی در حال منضبط کردن وی هستید، او دقیقا می‌داند که چرا دارد تنبیه می‌شود و تنبیهش را عادلانه و منصفانه می‌بیند.
تنبیهات ناگهانی گیج کننده و آزاردهنده هستند و اعتماد بینتان را خدشه‌دار می‌کند.
قطعا زمان بندی هم اهمیت دارد یعنی نباید برای تنبیه کردن زیادی دست دست کنید. وگرنه مطیع ممکن است فکر کند که از زیر تنبیه در رفته یا دیگر به اندازه‌ی کافی برایش عبرت آموز نباشد.
در آخر، وقتی تنبیه تکمیل شد، دیگر تمام شده. شما دو نفر تنبیه ایکس را برای اشتباه ایگرگ در نظر گرفتید. شما تنبیه را تکمیل می‌کنید و درسش را به او می‌دهید و بعد رد می‌شوید. نباید کهنه خرمن باد دهید یا یادآور گذشته شوید. التبه که این موضوع برای هر رابطه‌ی رمانتیکی صادق است و نه فقط روابط BDSM.

مراقبت‌های بعدی

قبلا در این باره صحبت کردیم. Aftercare شامل تمام فعالیت‌هایی می‌شود که کمک می‌کنند مطیع از نظر روحی، عاطفی و جسمی بعد از صحنه تحت مراقبت قرار گیرد. این فعالیت، بخش مهمی از BDSM است. اگر تنبیه شما جسمی است (کمی بعدتر می‌بینید که می‌تواند فیزیکی نباشد) ممکن است مطیعتان نیاز به مراقبت‌های بعدی داشته باشد.
مثلا بعد از اسپنک از روغن تسکین دهنده یا پماد استفاده شود. یک پتوی گرم، یک نوشیدنی خنک که الکترولیت دارد و در آغوش گرفتن.

ایده‌هایی برای تنبیه اثربخش


  • ۱- تنبیه فیزیکی شامل اسپنک زدن، با کفگیر زدن، با ترکه زدن یا سایر ابزارآلات است. اگر ابزاری ندارید، می‌توانید از دست برای اسپنک استفاده کنید یا به او چک بزنید. یک راه اثربخش برای منضبط کردن مطیعتان مجبور کردن وی به شمردن تعداد اسپنک‌هاست؛ که با افزایش شدت، سخت‌تر می‌شود.
  • ۲- اسارت (bondage) هم برای تنبیه خوب عمل می‌کند. مثلا موقع زانو زدن دست و پایش بسته باشد. یا کتابی روی سر نگه داشتن یا توپ پینگ پنگ را بین دیوار و دماغ نگه داشتن. (یا ده سکه را بین ده انگشت و دیوار نگه داشتن). قفس، بالاترین حد اسارت فیزیکی است.
  • ۳-اسارت روانی را امتحان کنید. مطیع باید برای مدت زمان مشخصی در یک جای خاص بماند. تکان خوردن تنبیه دیگری را در پی دارد (ولی باید پوزیشنی انتخاب شود که قادر به نگه داشتنش برای مدت طولانی باشد). زانو زدن یک فرم رایج تنبیه میان کینکسترهاست. به او بگویید جلوی پای شما یا در کنجی زانو بزند. کار اذیت‌کننده ایست ولی صدمه‌ی بلندمدت نمی‌زند. پس برای وقتی که مطیع از قانون سرپیچی کرد تنبیه خوبیست. زانو زدن روی برنج خام هم حالش را جا می‌آورد.
  • ۴- تنبیه محرومیت یعنی وقتی که چیزی را دوست دارند از آنها بگیریم. می‌تواند به سادگی ماندن در اتاق باشد؛ یا حق تلویزیون و موبایل را بگیریم یا نگذاریم غذای مورد علاقه‌شان را بخورند‌. نگذاریم پیش ما بخوابند، روی مبل بنشینند، به چشم‌های ما نگاه کنند یا ایستاده راه بروند و… . وقتی که نشانه‌های پشیمانی در مطیعتان نمایان شد می‌توانید حقوقش را پس بدهید.
  • ۵-کنترل ارگاسم (کمربند‌های چستیتی برای این منظور مناسب هستند) فرم خاصی از تنبیه محدودیت است. مطیع فقط وقتی شما اجازه بدهید می‌تواند خودش را لمس کند و ارضا شود. وقتی قوانین شکسته شوند شما می‌توانید این اجازه را ندهید. برعکسش این است که او را مجبور به اورگاسم کنید و بعد از ارضا شدن هم به کار خود ادامه دهید. یک نوع خاص از کنترل اورگاسم ‘خراب کردن اورگاسم’ است که یک تنبیه عالی به حساب می‌آید.
  • ۶- برخی سلطه‌گران از روش‌های مکتب‌خانه‌ای استفاده می‌کنند. مثلا به همراه تنبیه نطق می‌کنند. یا اصلا فقط همان نطق کافیست.
  • ۷-شاید هیچ تنبیهی بهتر از این نباشد که مطیع را مجبور کنید صد بار بنویسد “من فلان کار را انجام نخواهم داد” بارت سیمپسون را یادتان است که در شروع فیلم روی تخته می‌نوشت؟

یا او را مجبور کنید خود قانون را بنویسد تا ملکه‌ی ذهنش شود. یک راه دیگر این است که مجبورش کنید بنویسد چرا به طور مثال دیر کردن بد است.

  • ۸-مطیع از چه کار خانه‌ای بیشتر از همه بدش می‌آید؟ مثلا فرچه کشیدن توالت یا شستن ظرف‌ها؟ چه بهتر از این تنبیه؟ با بستن قسمتی از بدن کار را سخت‌تر کنید. انجام‌ کارهای بانکی و اداری هم خوب است و در حینی که این کارها را انجام می‌دهد آیتم خاصی پوشیده باشد. می‌توانید مرد را وادار کنید شورت زنانه زیر لباسش بپوشد یا بات پلاگ بگذارد.
  • ۹- یک کار بی فایده به او بسپارید مثلا دانه‌های برنج را از یک کپه به کپه‌ی دیگر بریزد یا حوله‌ها را مجددا تا بزند.
  • ۱۰- برای مطیعانی که قلاده می‌اندازند، اگر قلاده را برای مدتی ممنوع کنید، به شدت رویشان اثر می‌گدارد‌. چیزیکهگ معمولا به عنوان یادآور پیوند بینتان است و او می‌تواند هر موقع خواست لمسش کند، الان از او گرفته شده تا زمانی که شما صلاح ببینید.
  • ۱۱- در روابط BDSM ای که قوانین صحبت‌کردن خاصی دارند (مثلا مطیع سلطه‌گر را طور خاصی خطاب کند یا فقط وقتی صحبت می‌کند که از او چیزی پرسیده باشند)، می‌توان حق صحبت‌کردن را به عنوان تنبیه گرفت.
  • ۱۲-تنبیه در ملا عام مزیت تحقیر را هم دارد چون افراد دیگر هم بیننده هستند. مثلا مطیع در جمع عذرخواهی کند. یا به دست گرفتن تابلویی که بیانگر خطایی است که از وی سر زده تا حسابی تحقیر شود.
  • ۱۳- شکل‌های دیگری از تحقیر مثل ابراز حشری بودن، خودارضایی در ملا عام، نقش میز و صندلی و زیرپایی را بازی کردن، نوشتن فحش و تحقیر روی بدن، این ور و آن رفتن با آب منی داخل شورتشان، لباس جنس مخالف را پوشیدن، یا غذا خوردن از ظرف حیوانات روی زمین.
  • ۱۴-مطیع به یک سلطه‌گر محترم دیگر زنگ بزند تا پیشنهاد وی را بابت تنبیه بگیرد.
  • ۱۵-آهنگی که برده از آن متنفر است پخش کنید یا برنامه‌ی رادیویی که خوشش نمی‌آید را در پس زمینه‌ی تنبیهات دیگر پلی کنید.
  • ۱۶-اگر مشکل دیر کردن مطیع است، مجبورش کنید یک ساعت سنگین را با خودش حمل کند.

آیا بی‌محلی تنبیه خوبیست؟


برخی سلطه‌گران از تایم اوت به عنوان نوعی تنبیه BDSM استفاده می‌کنند. همین را می‌توان تعمیم داد و مطیع را نادیده گرفت که قطعا تنبیه محسوب می‌شود. ولی برای برخی چنین چیزی هارد لیمیت است. چون می‌تواند منجر به حس ناامنی و از بین رفتن اعتماد شود. اگر نابه‌جا به کسی بی ‌محلی شود به نوعی سواستفاده‌ی عاطفی به حساب می‌آید.

اگر مطیعم عاشق اسپنک خوردن بود چه؟

واضح است که خیلی از شرکت‌کنندگان BDSM از فعالیت‌هایی لذت می‌برند که سایرین ممکن است دوست نداشته باشند. خب نمی‌توان کسی را که عاشق اسپنک است با اسپنک زدن تنبیه کرد چون برای این فرد پاداش محسوب می‌شود. برخی توصیه می‌کنند که هیچ گونه impact play را نباید جزو تنبیهات BDSM آورد چون نفس شهوانی دارند. به هر حال این‌ هم نقطه نظری است.
ولی می‌توانید برای تنبیه به دنبال نوعی فعالیت باشید که آنها دوست ندارند. مثلا مطیع ممکن است اسپنک یا با کفگیر کتک خوردن را دوست داشته باشد ولی از ترکه متنفر باشد. پس ترکه تنبیه خوبی برایش است. و چون ترکه فرم افراطی تنبیه است، برای ادب کردنش خیلی لازم نیست زحمت بکشید!
درستش این است که مستقیم نروید سراغ شدیدترین کار برای تنبیه. چون درست است که تاثیرگذار است، ولی باید کیفر و خطا متناسب باشند (بالا را بخوانید) و ممکن است تاثیرات منفی داشته باشد. این کار سلطه‌گر است که بداند مطیعش به هنگام تنبیه چه چیزی را می‌تواند هندل کند.
با اینکه برخی تنبیهات برای برده‌ها خیلی خوب جواب می‌دهند، باز هم باید دستچین شده عمل کنید. مثلا کسی را که در حالت عادی عاشق خدمت رسانی است نمی‌توان وادار به خدمترسانی به عنوان تنبیه کرد. ولی می‌توان اجازه نداد که خدمتش را ارائه کند. اینگونه او شکنجه می‌شود.

بگذارید خودش تنبیهش را تعیین کند


لازم نیست حتما شما دست به کار شوید. خود مطیع می‌تواند لیست تنبیهات BDSMای را که به نظرش متناسب می‌آید ارائه دهد. حواستان باشد که یک مطیع پررو ممکن است تنبیهاتی را پیشنهاد کند که خیلی سخت نباشند. پس باید خودتان مداخله کنید.
یک گام فراتر روید. یعنی مطیع خودش خواستار تنبیه شود.

نقش شما در تنبیهات BDSM

خیلی از شکل‌های تنبیه BDSM نیازمند توجه شماست وگرنه از کجا واقعا می‌فهمید که مطیع پشیمان است و عبرت گرفته یا فقط دارد کاری که شما می‌خواهید را انجام می‌دهد؟ اگر ممکن است، در همان اتاقی که او هست بمانید. اگر تنبیه زمانبری در نظر گرفتید، باید از خودتان مایه بگذارید و تا آخرش را ببینید. پس موقع انتخاب تنبیهات این را در خاطر داشته باشید.
اگر دیدید که برده گند زد، او را تصحیح کنید. حتی می‌توانید مجبورش کنید که تنبیهش را از اول شروع کند.مخصوصا اگر به خاطر حواس پرتی و عدم توجه گند زده. یعنی او روی تنبیهش تمرکز نداشته و جدی‌اش نگرفته‌ پس شاید نیاز است او را به شکل دیگری تنبیه کنید.
البته ممکن است مشاهده کنید که مطیع قادر به انجام کار محول شده نیست پس باید تنبیه را برای وی تنظیم و سازگار کنید. فقط وقتی چنین چیزی را می‌فهمید که توجه کرده باشید. به تغییرات رنگ پوست یا ریتم تنفس توجه کنید. درست است که تنبیهش می‌کنید ولی این کار منافاتی با نقش شما به عنوان مراقب و حافظ مطیع ندارد‌.
در نهایت تنبیهات BDSM نشان می‌دهند که شما به مطیع اهمیت می‌دهید و به او کمک می‌کنید تا رشد کند و مسئولیت‌پذیر باشد‌. می‌توانید هر چه قدر دوست دارید خلاق یا مکار باشید. ولی ملاحظات ایمنی را فراموش نکنید.

منبع

برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2021-03-28 23:05:21 +0430 +0430

بیشتر به عکسا توجه کردم تا متن
حتما میخونم
خسته نباشی

2 ❤️

2021-03-28 23:06:17 +0430 +0430

↩ Carl’Johnson
آره عکساش کیری خفنه
قربانت

2 ❤️

2021-03-28 23:12:08 +0430 +0430

↩ Mester.Finch
داریم بازم براتان اوستاد

3 ❤️

2021-03-28 23:21:11 +0430 +0430

↩ Mester.Finch
بی سواد؟نفرمای!
زبونتو گاز بگیر😂 ادمین صد سال زنده باشد انشالله 🤲
ممنانم از شما بابت توجه.
میتانی لینک به بخش خاصی از متن بدی؟

3 ❤️

2021-03-28 23:24:50 +0430 +0430

↩ Mester.Finch
انشالله مش ادمین هرگز از حیز انتفاع ساقط نگردد

2 ❤️

2021-03-28 23:30:29 +0430 +0430

خیلی جذاب بود😍👌

3 ❤️

2021-03-28 23:40:27 +0430 +0430

این چند روزه که داستان های جشنواره رو خوندم و تاپیک های شمارو ، حس میکنم یه دردخواهم… قبلتر کبود شدن و خشن رفتار کردن رو دوست داشتم ولی الانا حس میکنم بیشتر از کبودشدن میخام.عااااقاااا ازکجا بفهمیم واقعا هستیم یا جوگیرشدیم فقط…

3 ❤️

2021-03-28 23:44:00 +0430 +0430

↩ mariiux
یه چیز ملایم رو انجام میدی با طرف، مثل اسپنک. معلوم میشه خوشت میاد یا نه.

اگه نیومد ک هیچ. اگ اومد بر شدتش می افزایید. مثلا منطقه رو میبری جای حساس تر. یا با ی چیز سنگین میزنی. ب این صورت
2 ❤️

2021-03-29 01:30:13 +0430 +0430

برده ها اکثرا دنبال نفس شهوانی تنبیه هستن غیر از این از روی اجبار انجام میدن و محرومیت از خواستشون شکنجه و لذت به نوعی دیگه محسوب نمیکنن و دوست ندارن و میخوان زود تموم بشه یا شاید برده من مانورش روی دیسیبلین بوده تا اس ام

1 ❤️

2021-03-29 01:36:33 +0430 +0430

↩ +A
خب تنبیه نباید دوست داشتنی و شهوانی باشه دیگه
نکته همینجاس
اگر دوست داشتنی باشه که میشه پاداش

0 ❤️

2021-03-29 07:53:47 +0430 +0430

سلام یه ارباب واقعی و دائمی ار تهران لطفا مشخصات و خواسته هام تو بیو هست ممنونم 🥰🙏

2 ❤️

2021-03-29 12:42:51 +0430 +0430

↩ Itried
برده همیشه دنبال لذته چ درغالب تنبیه
روابط بی دی اس ام هستن تا لذت بدن به دوطرف لیمیت ها رعایت بشه هیچ عمل ناراحت کننده ای نداره

1 ❤️

2021-03-29 13:41:24 +0430 +0430

سلام عزیزم
مطالب خیلی جالب وجذاب بودن
ادانه بده بسیار زیبا وآموزنده هستند

2 ❤️

2021-03-29 13:55:11 +0430 +0430

بنظرم جذابتریناشون ارگاسم کنترل و ارگاسم زوری و کلا مورد۱۳ و ۵ هستش

1 ❤️

2021-04-01 13:32:58 +0430 +0430

من وحید تهران قد 170 وزن 82 مفعول و برده من صاف و ساده و احساسی و قیافه معمولی بدن شیو شده دنبال آدم مطمین و رازدار بالای 40 سال هستم که اربابم باشه و برده بخواد و آشنایی با بردگی رو داشته باشه من دنبال آدم با شخصیت و تمیز و رازدار هستم که آبروی خودمو آبروی خودش بدونه من اگر مطمین بشم خودمو برده و سگش میکنم هر کاری دوست داره با من انجام بده به من قلاده ببنده من سگش بشم زنجیرم کنه و با دست و پای بسته و قلاده بسته کارهای خونشو انجام بدم نظافت کنم از حموم و سشتن دستشویی و سشتن ظرف و برده جنسی اربابم باشم و فقط آدم مطمین و رازدار میخوام که برای همیشه هر وقت منو خواست برم در خدمتش باشم. vk1398@

1 ❤️

2021-04-06 10:16:21 +0430 +0430

بسیار عالی و مفید بود.
برده از اصفهان پیام بده

1 ❤️







‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «