۲۱ تکنیک کون‌خواری (Rimming)

1400/02/31

۲۱ تکنیک کون‌لیسی که هر کسی باید بدونه!

در این تاپیک به این موضوع از منظر کلی پرداخته شده و یک سری اصول و نکات کلی گفته شدند. حال در این تاپیک به تشریح تکنیک‌ها برای لذت بخش کردن این عمل می‌پردازیم.



کون‌خواری، کون‌لیسی، ریمینگ، هر چیزی که آن را می‌نامید، یکی از لذت‌بخش‌ترین کارهایی است که در حین سکس انجام می‌شود. همه‌ی آدم‌ها کون دارند. این بدین معنی است که هر شخصی مستقل از جنسیتش می‌تواند از یک کون‌خواری عالی لذت ببرد. ریمینگ یک عشق‌بازی و پیش‌نوازی (foreplay) عالی برای سکس مقعدی محسوب می‌شود.

اگر می‌خواهید پارتنر خود را با یک ریمینگ عالی هیجان‌زده کنید، این ۲۱ راهکار کمک‌کننده شما خواهند بود:

۱. عاشق کون باشید!
شما باید عاشق کون باشید یا به طور دقیق‌تر عاشق کون شخصی که می‌خواهید کون او را بلیسید. باید فکر کنید کون او،‌ جذاب‌ترین و سکسی‌ترین کونی است که تا به حال دیدید و باعث شید اون لذت فراوانی از کون‌خواری شما ببره.

۲. بهتر است فردی که کونش خورده می‌شود، داخل مقعدش را تمیز کند (douching)
شستن و تمیز کردن اطراف باسن در جریان کون‌خواری امری ضروری است. اما حتی اگر شما و پارتنرتان عقیده دارید که نباید داخل مقعد را خالی و تمیز کرد که تجربه طبیعی‌تری داشته باشید، شستن ناحیه اطراف باسن باعث می‌شود تجربه‌ی بهتری را داشته باشید. اگر پارتنر شما بوی طبیعی بدن شما را دوست دارد می‌توانید برای شستن باسن از صابون‌های بدون بو استفاده کنید.

۳. در حین تمیز کردن مقعدتان صبوری به خرج دهید
با توجه به این‌که ریمینگ ریسک بعضی بیماری‌های مقاربتی رو بالا می‌برد، پس بهداشتی و ایمن‌تره که قبل سکس کون-به-دهان، عملیات خالی کردن مقعد انجام بشه. اکثر افراد این کار رو انجام می‌دهند.
در حین تمیز کردن مقعد عجله نکنید در غیر این صورت مجبورید دوباره این‌کار را انجام دهید و همچنین احتمالا به هیچ عنوان دوست ندارید وقتی در هنگام اجرای ریمینگ، خودتان را شل کرده و دارید لذت می‌برید، آب مانده تمیز یا غیر تمیز از مقعدتان بیرون بریزد. پس عجول نباشید.
تمیز کردن برای یک ریمینگ طولانی و لذت‌بخش که مقدمه‌ای عالی برای دیگر سکس‌های مقعدی است، اکیدا توصیه شده است. یک ریمینگ طولانی نیازمند یک تمیز کردن طولانی قبل از آن است.
تمیز کردن مقعد به صورت نگه داشتن آب در مقعد به مدت زمان استاندارد ۶ تا ۱۵ ثانیه انجام می‌شود البته بعضی افراد آب را زمان بیشتری در مقعدشان نگه می‌دارند. شما می‌توانید تمیز کردن مقعد را با استفاده از دستگاه تنقیه، یا شیر آب(توصیه شده) انجام دهید.

۴. در تمیز کردن مقعد وسواس به خرج ندهید
وسواس می‌تواند به معنی زیاد بودن دفعات شست و شوی مقعد باشد (این کار را هر روز تکرار نکنید) یا شدت زیادی در حین تمیز کردن به کار نبرید یا مقدار آب خیلی زیادی را درون مقعد خود نگه ندارید. وسواس بیش از حد در تمیز کردن مقعد می‌تواند باعث بر هم خوردن محیط و باکتری‌های درون مقعد و روده‌ی بزرگ شود که برای سالم دفع کردن مدفوع لازمند.
توصیه‌ی حرفه‌ای: هیچ‌وقت بیشتر از یک ساعت به آماده شدن برای سکس، زمان اختصاص ندهید. بین تمیز کردن استراحت کنید و ناحیه شکم و زیرشکم را با دست آرام ماساژ دهید که مطمئن شوید همه‌ی آب را خارج می‌کنید. اگر دیدید خارج کردن آب خیلی طول کشیده و هنوز هم احساس می‌کنید آب در شکم شما وجود دارد بیخیال ریمینگ شوید، یا در حمام ریمینگ را انجام دهید.

۵. ریمینگ را بلافاصله پس از تمیز کردن مقعد انجام ندهید
منطقی است که بعد از تمیز کردن مقعد صبر کنید. آب ممکن است در مقعد شما حبس شده باشد و وقتی به پشت یا روی شکم دراز می‌کشید، بیرون بریزد. به همین خاطر بعضی از افراد دراز می‌کشند تا آب مانده در مقعد تخلیه شود. شما هیچ‌قت دوست ندارید که وقتی زبان پارتنران روی مقعد شماست، آب مانده در مقعدتان تخلیه شود.

۶. رژیم غذایی بسیار مهم است
اکثر وسایل شست و شوی مقعدی مثل دستگاه تنقیه، آب زیادی را وارد مقعد می‌کنند و آب مانده می‌تواند پوست را خشک کند و باعث مشکلاتی شود. بعضی‌ها می‌گویند یک انگشت برای چک کردن تمیزی مقعد کافی است و بعضی دیگر می‌گویند آب بسیار کمی برای تمیز کردن مقعد نیاز است.
اما همه بر سر این موضوع که رژیم غذایی بسیار مهم است توافق دارند. گوشت کم‌چربی (جز گوشت قرمز)، سبزیجات، میوه‌های شیرین و خوراکی‌هایی که باعث تولید گاز (کلم، پیاز و بروکلی) نمی‌شوند باعث خواهند شد سوراخ شما مزه و بوی بهتری داشته باشد و همچنین غذاهای فیبردار عملیات شست و شوی مقعد را تسریع می‌بخشند.
استفاده از توالت راه طبیعی و مناسب برای تمیز کردن مقعد است، فیبر باعث می‌شود مدفوع شما فشرده شده و شما آن را راحت‌تر دفع کنید. حتی خوردن مقدار کافی فیبر به صورت روزانه عملیات تمیز کردن مقعد را به صورت طبیعی انجام می‌دهد (شماره ۱۰ را ببینید).

۷. بله، ژل‌های ریمینگ موجود است
ژل‌های ریمینگ وجود دارند. این ژل‌ها، ژل‌هایی محلول در آب هستند چرا که هیچ‌کس دوست ندارد ژل سیلیکونی محلول در چربی را لیس بزند که در آب دهان هم حل نمی‌شود.
اگر یک ژل جذاب مزه‌دار چشم شما را گرفته است، می‌توانید به شرطی که آن ژل محلول در آب باشد از آن استفاده کنید.
ژل‌های محلول در آب معمولا فاقد گلیسیرین هستند یا با استفاده از گلیسیرین مصنوعی تولید شده‌اند. گلیسیرین مصنوعی مزه‌ی شیرین‌تری دارد اما گزارش‌هایی از عفونت در زنان به علت استفاده از ژل‌های حاوی گلیسیرین مصنوعی وجود دارد و احتمالا برای مصرف کاملا بی‌خطر نیست. در نتیجه توصیه می‌شود از ژل‌های بدون گلیسیرین محلول در آب استفاده شود.

۸. همه کون تمیز و شسته شده را دوست ندارند! مشکلی ندارد که سوال کنید
خیلی از افراد مزه و بوی طبیعی کون را به کون شسته و تخلیه شده و معطر ترجیح می‌دهند و ممکن است ترجیح دهند شما را درست بعد از آمدن از باشگاه یا پیاده‌روی در حالی که عرق کرده‌اید لیس بزنند. اگر پارتنر شما باسن تمیز نشده را ترجیح می‌دهد و از آن لذت می‌برد، شما دیگر لازم نیست نگران تمیز کردن و خالی کردن مقعد خود باشید.

۹. ریمینگ بیشتر وابسته به زبان است
کون‌لیس‌های افراطی و خشن مستقیم سراغ سوراخ مقعد می‌روند و فقط سوراخ مقعد رو با یک سرعت ثابت می‌لیسند و می‌لیسند و به تدریج زبان‌شان را داخل مقعد می‌کنند. در حالی که این کار می‌تواند لذت‌بخش باشد، همچنین می‌تواند بعد مدتی خسته‌کننده شود و باعث بسته شدن و انقباض مقعد شود. بزاق پوست شما را خشک می‌کند و شما نمی‌خواهید سوراخ مقعدتان خشک شود علی‌الخصوص اگر ریمینگ به عنوان یک پیش‌نوازی برای سکس انجام شود.
زبان خود را بین سوراخ و نواحی حساس آن درگیر کنید. الگوها و طرح‌های لیسیدن را امتحان کنید (مثل ستاره، زیگ‌زاگی، مارپیچی، حلقه‌های تو در تو، لیسیدن عمودی و افقی، گذاشتن نقطه‌های سریع، لیسیدن‌های طولانی و غیره) سوراخ مقعد را با نوک زبان قلقلک دهید، سپس زبان‌تان را تا جایی که می‌شود در مقعد فرو کنید. از کل زبان‌تان یعنی هم قسمت پهن‌تر و صاف‌تر و هم قسمت نازک‌تر استفاده کنید.

۱۰. مصرف روزانه‌ی مکمل‌های فیبر کمک‌کننده است!
اگر شما به مقدار کافی فیبر مصرف نمی‌کنید، می‌توانید از مکمل‌های فیبر مثل Metamucil استفاده کنید.
فیبر برای هضم سالم بسیار مفید و ضروری است. داشتن مقعدی تمیز کاملا بسته به هضم شما دارد. اگر شما معده‌ی حساسی و شلی دارید و در دفع مدفوع مشکل دارید احتمالا به این خاطر است که روزانه مقدار فیبر کافی مصرف نمی‌کنید. اکثر مردان چنین مشکلی را دارند.

۱۱. نفس‌هایتان به اندازه‌ی زبان‌تان موثر است
تاثیر نفس بر پوست را دست کم نگیرید. اگر شما تا به حال از پشت توسط کسی بغل شده‌اید(spooned) می‌دانید که خوردن نفس‌ها به گردن‌تان چه احساسی دارد. بسته به میزان حساسیت پوست شما نفس‌هایی که به پوست شما برخورد می‌کنند، می‌تواند باعث قلقلک یا آرامش باشد و باعث تحریک شدن یا اذیت شدن باشد.
تنفس کردن برای یک کون‌خواری خوب حیاتی است. غنچه کردن و فوت کردن به آرامی بر روی سوراخ پارتنرتان می‌تواند باعث آه و ناله‌های لذت او شود. این نفس‌ها معمولا نفس‌های سرد‌تر است اما نفس گرم نیز باعث باز شدن و مرطوب شدن سوراخ می شود و احتمالا احساس قلقلک لذت بخشی را ایجاد می‌کند.

۱۲. taint را دریابید
اگر یک مرد را ریم می‌کنید، ناحیه‌ی اطراف مقعد را فراموش نکنید، مخصوصا taint (ناحیه بین مقعد تا بیضه‌ها). این ناحیه بسیار حساس است و احساس فوق‌العاده‌ای با لیسیدنش ایجاد می‌شود.

۱۳. از بقیه چیزها غافل نشوید
کون‌خواری فراتر از لیسیدن سوراخ است. در پایین‌تنه نواحی بسیار حساسی در آناتومی هر شخصی وجود دارند. اگر آن‌ها با این‌که شما نواحی بیشتری را بخورید راحت هستند، با خوردن نواحی اطراف باسن به او استراحت‌های ریمینگ بدهید.

۱۴. شیو کنید!
شیو کردن باعث می‌شود موهای باسن بین دندان‌های شما گیر نکند (بله، این اتفاق واقعا می‌افتد!). یک کون بدون مو ممکن است برای افرادی بسیار سکسی و جذاب باشد. اگر شما قصد دارید ریمینگ را در سکس معمول‌تان بگنجانید، توصیه می‌شود که برای بهداشت بیشتر شیو کنید.

۱۵. خطرات مربوطه را بشناسید
اگر کون شما خورده می‌شود، شما به احتمال بالایی به بیماری مقاربتی‌ای از این طریق دچار نخواهید شد. اما برعکس اگر یک کون‌خوار هستید، خطر بیماری‌های مقاربتی برای شما وجود دارد، بیماری‌هایی مانند سوزاک، هپاتیت A، تبخال، سیفلیس و آبله و غیره.
حتی کون‌های آماده و تمیز هم می‌توانند حامل این بیماری‌ها باشند و ریمینگ باعث بیماری‌های مقاربتی شود. اکثر کنش‌های جنسی پتانسیل انتقال عفونت‌ها و بیماری‌های جنسی را دارند. متخصصان پیشنهاد می‌کنند که از محافظ دندانی که از برخورد مستقیم دهان با باسن جلوگیری می‌کند، استفاده کنید. احتمال ریسک بیماری را بپذیرید. مرد‌هایی که با هم‌جنس خود سکس می‌کنند باید به طور مینیمم هر سه ماه، تست‌های HIV و دیگر بیماری‌های مقاربتی دهند.

۱۶. به ندرت از دندان استفاده کنید
بعضی از کون‌خوارهای حرفه‌ای می‌دانند که چطور از دندان استفاده کنند. استفاده از دندان یک حرکت حرفه‌ای ریمینگ محسوب می‌شود. در مقایسه با لب‌ها و زبان، دندان می‌تواند احساس لذت‌بخش متفاوتی را در حین ریمینگ بر روی ناحیه حساس و نرم باسن ایجاد کند. اما از گاز‌های شدید و دردناک پرهیز کنید!

۱۷. اگر ته‌ریش دارید، استفاده کنید
بعضی افراد عاشق حس برخورد ته‌ریش با باسن و سوراخ‌شان هستند اما بعضی نه. این یک ترجیح شخصی است و بهترین راه برای فهمیدن آن، پرسیدن است. ریش و ته‌ریش می‌تواند باعث قلقلک لذت بخشی در ناحیه باسن شود اما می‌تواند باعث سوزش نیز بشود. همه چیز به پوست و ترجیح پارتنر شما بستگی دارد.

۱۸. بالاخره از کون‌خواری دست بکشید
هر چقدر مدت ریمینگ طولانی‌تر باشد، بهتر است اما برای این مدت یک حد وجود دارد.
مستقل از این‌که چقدر در کون‌خواری مهارت دارید، بزاق دهان باعث خشک شدن پوست می‌شود و ریمینگ بعد از مدتی دیگر لذتش را از دست می‌دهد. معمولا افراد از ریمینگ به عنوان یک معاشقه و پیش‌نوازی برای گرم‌تر شدن برای سکس‌های مقعدی استقبال می کنند اما نه برای همیشه! زبان بدن آن‌ها را بخوانید و یاد بگیرید کی باید متوقف شوید.

۱۹. گاز نگیرید
بعضی افراد دوست دارند کپل‌های باسن را گاز بگیرند، اما از آن‌جا که معمولا افراد این‌کار را به شدت انجام می‌دهند، معمولا آزار دهنده است. گاز‌های کوچک و آرام بر روی کپل‌ها خوب است اما گاز گرفتن ناحیه‌ی سوراخ؟ نه! دندان‌تان را غلاف کنید! مقعد پوست بسیار حساسی دارد که به راحتی زخمی می‌شود. به همین علت شما هیچ‌وقت نباید پوست آن ناحیه را گاز بگیرید.

۲۰. بله، با زبان‌تان چیزهایی بنویسید
نوشتن کلمات با زبان یک تکنیک کلاسیک و بسیار جذاب است. حتما امتحانش کنید! این تکنیک باعث می‌شود زبان‌تان برخلاف حالت تکراری لیسیدن در جهت‌های مختلف حرکت کند و ریمینگ را جذاب‌تر می‌کند.

۲۱. پر سر و صدا باشید.
ریمینگ از معدود کارهای جنسی در هنگام سکس است که نیاز به تایید زبانی یا بدنی لذت‌بخش بودن آن وجود دارد. آه کشیدن یا لرزاندن باسن پارتنر شما را متوجه لذتی که می‌برید می‌کند. خودتان را رها کنید و پر سر و صدا شوید، این دعوت و تشویق پارتنرتان به ادامه دادن است.

منبع


تجربه‌ی شما از ریمینگ چطور بوده؟

برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2021-05-21 10:12:49 +0430 +0430

نایس🌹👌

مرسی از تاپیک❤🙏

1 ❤️

2021-05-21 10:42:56 +0430 +0430

درود بر صاحب تاپیک، بسیار آموزنده است.

2 ❤️

2021-05-22 00:21:13 +0430 +0430

من می خواستم رو زنا بخونم مردونش کردی چرا

1 ❤️

2021-05-22 05:05:21 +0430 +0430

↩ shahinas1376
متن اصلی این شکلی بود دوست عزیز. :))

0 ❤️

2021-05-22 17:11:24 +0430 +0430

ممنونم استاد 🙏🏻🌹
سعی می‌کنم از نکاتی که فرمودین ،
در لیسیدن کون پارتنرم استفاده کنم،
و کون خوشگلش رو با کیفیت بالاتری بلیسم 😍😋😍🍑😍😋😍👌🏻😍

1 ❤️

2021-05-22 21:47:17 +0430 +0430

من عاشق این کارم
حتی اگه خسته نشم ده ها ساعت سوراخ کون خانمم رو میخورم و زبان داخلش میکنم
ولی خوب زنم زیاد دوس نداره و نهایتا نیم ساعت انجام میدم واسش
بی نظیره
طعم و مزه سوراخ کون
مخصوصا وقتی تمیز نکرده خودشو

2 ❤️

2021-05-23 03:27:53 +0430 +0430

↩ amirdiba14000
ممنون از نظرتون دوست عزیز. 🌹
به مورد ۱۸ دقت کنید. :دی

0 ❤️

2021-05-23 07:09:21 +0430 +0430

↩ Mime
دست خودم نیست
باور کن بعضی وقتا وقتی خانمم از بیرون میاد و عرق کرده و …سریع شلوار شو میکشم پایین و صورتم رو لای کونش میکنم و سوراخ شو لیس میزنم و میخورم و حتی ارضا هم شدم یهو بس که تحریک میشم

4 ❤️

2021-05-23 10:07:06 +0430 +0430

خوردن کون خیلی حال میده

1 ❤️

2021-05-25 10:58:49 +0430 +0430

↩ (Reza(konkon1234
😂 😂 😂 👍

1 ❤️

2021-05-26 00:56:05 +0430 +0430

عالی بود و وکاربردی خسته نباشید

1 ❤️

2021-05-26 20:41:37 +0430 +0430

↩ Gayhornyx
ممنون از نظرتون. 🌹
بله موضوع چندین تاش یکسان بود اما نکات متفاوتی رو بیان کرده بودند.

1 ❤️

2021-05-31 13:38:25 +0430 +0430

میشه در مورد تمیز کردن مقعد بیشتر توضیح بدید.

1 ❤️

2021-06-01 20:47:58 +0430 +0430

↩ yas999
چشم توضیح خواهم داد. 🌹

1 ❤️

2021-06-03 21:23:37 +0430 +0430

خیلی خوب بود مرسی

1 ❤️

2021-06-05 18:54:14 +0430 +0430

خیلی تاپیک خوبی بود . مرسی از راهنمایی

1 ❤️

2021-06-10 10:51:25 +0430 +0430

↩ yas999
تاپیک زیر را برای سوال شما درج کردم. برای مطالعه به لینک زیر مراجعه کنید.

راهنمای مقدماتی برای تخلیه مقعدی

1 ❤️

2021-06-12 13:07:45 +0430 +0430

↩ Mime
ممنون ازشما.

1 ❤️

2021-07-07 10:16:41 +0430 +0430

↩ Sanaz_ss
🌹 🌹 🌹

1 ❤️

2021-09-05 17:15:46 +0430 +0430

عالی بود. من زیاد استفاده میکنم.دوس دارم لذت بخشه. دو طرفه اش که عالیه

0 ❤️







‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «