۳ زن از ساک ته‌گلویی (DeepThroat) میگویند

1399/08/15

↩️ بازیابی شده

نظر صادقانه‌ی ۳ زن درمورد ساک زدن ته‌گلویی (Deep-Throating)
یاد موقعی که میخواهید یک قرص بزرگ را بخورید بیفتید و سعی کنید گلویتان را همانطور باز کنید.

از: Carina Hsieh & Rachel Hills
در: Oct 3, 2019

وقتی پای تکنیک‌های ساک زدن و بلوجاب (blowjob) وسط می‌آید، ساک‌زدن ته‌گلویی (deepthroat) به عنوان یک از شدیدترین ترفندهایی است که می‌توانید از آستین‌تان دربیاورید! به جز نام مستعار یکی از جاسوس‌های Watergate، منظور از ساک‌زدن ته گلویی وقتی است که کسی تمام کیر را وارد دهانش می‌کند، تا جایی که کیر به گلو هم می‌رسد. شاید با این توصیف ساده این کار خیلی سخت به نظر نیاید ولی وقتی فاکتوری مثل عق زدن (واکنش طبیعی بدن موقع خفه شدن!) را در نظر بگیریم قضیه پیچیده‌تر می‌شود در این مقاله سه زن تجربه‌شان از ساک زدن ته‌گلویی را صادقانه با ما در میان می‌گذارند و درمورد این که چه چیزی باعث شد امتحانش کنند و از چه چیز این کار خوششان می‌آید حرف می‌زنند. البته نصیحت‌های عالی هم برای شمایی که دوست دارید امتحانش کنید دارند!


تجربه‌ی اولین ساک‌زدن ته‌گلویی‌تان چطور بود؟

  • زن A: احتمالاً همان دفعه‌ی اولی که ساک‌زدن را امتحان کردم انجامش دادم، راستش کسی چیزی بهم یاد نداده بود و طبق آنچه در پورن دیده بودم فکر می‌کردم موقع ساک زدن باید تمام کیر را وارد دهانم کنم. البته پارتنر آن زمانم کیر بزرگی نداشت و مشکل خاصی با این کار نداشتم ولی این کار بسته به سایزهای مختلف کیری که تا حالا ساک زدم همیشه آسان نبوده!
  • زن B: آن زمان چند ماه بود که با دوست پسرم بودم و به مرور سعی داشتیم حرکات جنسی متفاوت‌تری را امتحان کنیم. یک روز موقع ساک‌زدن تصمیم گرفتم کیرش را تا جایی که می‌توانم وارد دهانم کنم تا حدی که شروع کردم به عق زدن، او هم آه و ناله‌ی بلندی کرد و وقتی فهمیدم این کار چقدر برایش لذت‌بخش است سعی کردم هر چند وقت یک بار این کار را برایش انجام دهم. سعی کردم با خواندن مقاله در این کار بهتر بشوم و به مرور یاد گرفتم که خودم هم می‌توانم از این کار لذت ببرم.
  • زن C: اولین باری که ته‌گلویی ساک زدم شروع کردم به عق زدن، از چشم هایم اشک آمد و از این که چرا با این که دارم خفه می‌شوم حشری شده‌ام تعجب کرده بودم! من با خیلی از مردهایی که کیر بزرگی داشتند رابطه داشتم و کیرهایشان را ساک زدم ولی اولین باری که کیر شوهرم را ساک زدم تصمیم گرفتم ته‌گلویی انجامش بدهم چون کیرش خیلی بزرگ بود و کنجکاو بودم امتحانش کنم، جالب این که از این کار خیلی هم لذت بردم. حس این که او در کنترل من بود و لذت‌بخش بودن این کار برای او باعث شد خودم هم از ساک‌زدن ته گلویی بیشتر لذت ببرم.

چه چیزی باعث شد که بخواهید امتحانش کنید؟

  • زن A: ساک زدن همیشه برای من اسرارآمیز بوده و با وجود این که با مردهای زیادی در رابطه بوده‌ام هنوز هم نمی‌دانم چه چیزی از روش ساک زدنم برایشان لذت‌بخش است. همیشه دوست داشتم کارهای جدیدی را امتحان کنم تا پارتنرم تجربه‌ی لذت‌بخشی داشته باشد، به خصوص زمانی که جوان‌تر بودم و کم‌تجربه‌تر بودم همیشه دوست داشتم کارهای جدید را امتحان کنم.
  • زن B: موقع ساک زدن کیر دوست پسرم به طور اتفاقی انجامش دادم، خیلی هم تمایل نداشتم امتحانش کنم ولی کنجکاو بودم که ببینم کیرش را تا چقدر می‌توانم وارد دهانم کنم.
  • زن C: راستش را بخواهید همیشه می‌دانستم که پارتنرم چقدر از ساک زدن لذت می‌برد و حشری‌اش می‌کند، برای همین تصمیم گرفتم با ساک‌زدن ته‌گلویی سوپرایزش کنم و لذتی که او از این کار می‌برد باعث شد به این کار ادامه بدم.

فکر می‌کنید دلیل علاقه‌ی مردان و بعضی از زنان به ساک زدن ته‌گلویی چیست؟

  • زن A: برای مردها چند عامل مختلف باعث علاقه‌ی آنها به این کار می‌شود. به نظرم تحریک شدن کل کیرشان خیلی برایشان لذت‌بخش است و از طرفی وقتی مردی می‌بیند که پارتنرش چقدر برای لذت او از نظر فیزیکی به خودش فشار می‌آورد خیلی برایش هات و اروتیک است. شخصاً می‌دانم که پارتنرم با دیدن چالش فیزیکی این کار خیلی تحریک می‌شود. به نظرم خیلی از زنان هم از این که تا این حد برای لذت پارتنرشان تلاش می‌کنند لذت می‌برند و از این که کاری برای مردشان انجام می‌دهند که به ندرت تجربه‌اش می‌کند حس قدرت می‌کنند. شخصاً این که پارتنرم کیرش را تا جایی که می‌خواهد در دهانم فرو می‌کند و تحت سلطه‌ی او هستم خیلی برایم سکسی است. او از صدای عق زدن و کمی هم گریه کردنم لذت می‌برد که راستش را بخواهید به نظر خود من هم سکسی‌ست! البته اینها علایق من و پارتنرم هستند و چون رابطه‌ی نزدیکی با هم داریم مطمئن هستم که اگر وسط کار فشار زیادی بهم وارد بشود می‌توانم ساک زدن را متوقف کنم.
  • زن B: به نظرم آنچه باعث می‌شود این کار را انجام بدهم، لذت بردن پارتنرم است، از طرفی وقتی یک کیر کامل را وارد دهانم می‌کنم حس پیروزی بهم دست می‌دهد! این کار یک نوع ارتباط خیلی صمیمی بین من و پارتنرم هم ایجاد می‌کند و به خودم به خاطر این که کیرش را خوب ساک می‌زنم افتخار می‌کنم. خیلی از پارتنرهایی که برایشان ته‌گلویی ساک زدم می‌گویند چیزی که این کار را برایشان لذت‌بخش‌تر می‌کند اشتیاق پارتنرشان برای گذاشتن کیر تا تهِ دهان‌شان است! حس تنگی گلو هم یکی از جنبه‌های لذت‌بخش این کار است. از طرفی این کار خیلی کثیف‌کاری دارد و بعضی از مردها از آن لذت می‌برند.
  • زن C: به نظرم دلیل علاقه‌ی مردها به این کار حس سلطه‌گری آن است. ساک زدن ته‌گلویی جنبه‌ی سکس بردگی و سلطه‌گرانه دارد با این که هیج دست‌بند و طنابی در کار نیست. با ساک‌زدن ته‌گلویی در واقع دارم به پارتنرم اجازه می‌دهم که اختیار کل دهانم را بدست بگیرد. از طرفی برای زنان لذت‌بخش بودن این کار برای پارتنرشان آنها را حشری‌تر می‌کند، حداقل من که اینطور هستم. کاملاً حس می‌کنم که هر چقدر کیرش بیشتر وارد دهانم می‌شود کیرش بیشتر راست می‌شود که واقعاً برای من سکسی است، به خصوص زمانی که او هم با کُس‌ام بازی می‌کند که باعث می‌شود لذت دو برابری را تجربه کنم.

آیا مردها خیلی از شما درخواست می‌کنند که این کار را برایشان انجام دهید؟

  • زن A: تجربه‌ی شخصی من اینطور نبوده یا حداقل چیزی نیست که شفاهاً ازم خواسته باشند ولی از طرفی اکثر مردان با حرف زدن درمورد نیازهای جنسی‌شان خیلی راحت نیستند. البته اتفاق افتاده که وسط ساک‌زدن سرم را توی کیرشان فشار دادند ولی من از اینطور حرکات متنفر هستم! ساک‌زدن ته‌گلویی کار راحتی نیست، برای همین ترجیح می‌دهم خودم تحت کنترلش باشم و تصمیم انجام دادن یا ندادنش دست خودم باشد. ای کاش مردها راحت‌تر می‌توانستند درمورد نیازهایشان حرف بزند تا پارتنرشان بتواند بدون اجبار و بدون این که بهش بربخورد راهی برای ارضای آن نیازها پیدا کند.
  • زن B: تا حالا بعضی از کسانی که با آنها بودم ازم خواستند تا کیرشان را ساک بزنم ولی تابحال هیچ کدامشان مستقیماً ازم نخواسته کیرش را ته‌گلویی ساک بزنم. بعضی وقت‌ها موقع ساک‌زدن اگر حال و حوصله‌اش را داشته باشم کیرشان را ته داخل دهان و گلویم می‌کنم. اکثراً بعد از این که متوجه این مهارتم می‌شوند خیلی بیشتر از قبل ازم می‌خواهند کیرشان را ساک بزنم.
  • زن C: تجربه‌ی من اینطور نشان نداده است، ساک زدن ته‌گلویی کاری است که خودم تصمیم به انجامش می‌گیرم مگراین‌که در حال سکس خشن یا کینکی‌ای باشیم و از قبل درمورد آن حرف زده باشیم.

ساک زدن ته گلویی چقدر در خوب بودن یک بلوجاب اهمیت دارد؟

  • زن A: قطعاً انجام دادنش خوب است ولی واجب نیست. من گلوی خیلی حساسی دارم و سریع حالت تهوع بهم دست میدهد برای همین به ندرت انجامش می‌دهم. به علاوه این که این کار از نظر فیزیکی واقعاً سخت است. چند وقت پیش آنقدر شدید کیر پارتنرم را ته گلویی ساک زدم که ته گلویم کبود شد! تا چند روز حس می‌کردم گلویم عفونت کرده است و تا سه روز غذا خوردن برایم عذاب‌آور بود. البته هر دو از این که توانسته بودم اینطور کیرش را ساک بزنم خیلی حشری شده بودیم ولی مجبور بودم چند وقت بیخیال ساک زدن ته‌گلویی بشوم و در این مدت متوجه شدم او از ساک‌زدن‌های معمولی هم به اندازه‌ی ته گلویی لذت می‌برد.
  • زن B: اصلاً اهمیتی ندارد. قطعاً این کار لذت‌بخش و متفاوت است ولی لازمه‌ی یک بلوجاب خوب نیست. آنچه مهم است لذت بردن از تجربه‌ی ساک زدن است.
  • زن C: راستش را بخواهید به نظرم این کار لازمه‌ی یک بلوجاب خوب نیست و مجبور نیستید برای ارضای پارتنرتان این کار را انجام بدید. ولی از طرفی تجربه‌ی خودم نشان داده که انجام این کار سطح مهارت ساک زدن‌تان را یک مرحله بالاتر می‌برد…، به خصوص اگر پارتنرتان انتظارش را نداشته باشد.

چه نصیحتی برای کسانی که می‌خواهند امتحانش کنند دارید؟

  • زن A: من خواننده‌ام و من ساک زدن را با حرکت دادن عضلات “نرم کام” که در واقع همان بالا بردن و بازکردن عضلات پشت گلوست یاد گرفتم. عضلات گلویتان را درست مثل وقتی که می‌خواهید یک قرص بزرگ را بخورید حرکت دهید و باز کنید. همچنین پوزیشن‌های مختلفی را امتحان کنید تا پوزیشنی که با آن راحت‌تر هستید پیدا کنید. نفس بکشید و با سرعتی که خودتان دوست دارید این کار را انجام دهید و از پارتنرتان بخواهید موقع این کار صبور باشد، شخصاً این مورد آخر خیلی برایم مهم است. اگر حس و حال این کار را نداشته باشم خودم را بخاطر لذت کس دیگری عذاب نمی‌دهم، به خصوص این که راه‌های زیادی به غیر از این کار برای ارگاسم شدن آنها وجود دارد.
  • زن B: تمرین کنید! اگر کیر در دست و بالتان هست، بیشتر ساکش بزنید. در هر بار ساک زدن گلوتان را کمی بیشتر باز کنید و به مرور کیر را بیشتر وارد دهان‌تان کنید. همان دفعه‌ی اول کیر را تا آخر حلق‌تان فرو نکنید چون چیزی جز عق زدن و حالت تهوع نصیب‌تان نمی‌شود. همچنین پارتنرتان موقع ساک زدن ته‌گلویی باید بداند که کنترل سرعت و شدت این کار با شماست نه او. پس ریلکس باشید و از این کار لذت ببرید!
  • زن C: خیلی فکر نکنید و فقط انجامش دهید و هر موقع که دوست داشتید ساک زدن را متوقف کنید، در کل به نظرم این کار خیلی هم خاص و جادویی نیست ولی شخصاً به نظرم ارزش امتحان کردنش را دارد.

چگونه از عق‌زدن‌تان جلوگیری می‌کنید؟

  • زن A: رفلکس تهوع من وحشتناک است، تقریبا هر روز صبح که زبانم را مسواک می‌زنم استفراغ می‌کنم. خیلی‌ها می‌گویند که نگاه کردن به بالا و فشار دادن انگشت شست موقع حالت تهوع کمک می‌کند ولی هیچ کدام از اینها برای من جواب نمی‌دهد. اصلاً از حس عق زدن خوشم نمی‌آید، ولی برعکس دوست پسرم عاشق وقتی‌ست که عق می‌زنم. راستش را بخواهید هفته‌ی قبل موقع ساک زدن کیرش آنقدر عق زدم تا حدی که کمی هم استفراغ کردم ولی برای پارتنرم اصلاً مهم نبود. شاید اگر هرکس دیگری بود از این کار بدش می‌آمد ولی به نظرم این موضوع بستگی به این دارد که چقدر با پارتنرتان راحت هستید. اگر از عق زدن متنفر هستید کافی‌ست کمی آرام‌تر ساک بزنید و با دماغ‌تان نفس بکشید. هر موقع هم خواستید ساک‌زدن را متوقف کنید ، مطمئن باشید زمین به آسمان نمی‌آید!
  • زن B: چه بخواهید چه نخواهید عق زدن بخشی از ساک زدن ته‌گلویی است و هیچوقت نمی‌توانید به طور کامل از دستش خلاض شوید پس بهتر است باهاش راه بیایید. خیلی از مردان عاشق صدای عق زدن پارتنرشان هستند، برای همین خیلی وقت‌ها سعی می‌کنم یکم پیاز داغش را زیاد کنم. مثلاً کیرش را با دستم می‌گیرم، کیرش را از دهانم در میاورم و نفس بلندی می‌کشم و موقعی که روی کیرش تف می‌کنم مستقیم در چشم‌هایش خیره می‌شوم و بعدش شروع می‌کنم به خوردن کیرش. با این کارها حس پورن‌استار بودن بهم دست میدهد، البته هم من و هم پارتنرهایم خیلی از این کارها لذت می‌بریم.
  • زن C: ریلکس باشید و خیلی بهش فکر نکنید. یادتان باشد لازم نیست یک ساعت کیرش را ته‌گلویی ساک بزنید تا این کار برایش لذت‌بخش باشد، در حد چند دقیقه کفایت می‌کند!

فرض کنید زنی دوست ندارد ته‌گلویی ساک بزند. راه جایگزینی هست که او با انجامش حس مشابهی را برای پارتنرش ایجاد کند؟

  • زن A: وقتی حال و حوصله‌ی ساک زدن ته‌گلویی ندارم، معمولاً همزمان با خوردن کیرش با دست‌هایم با کیرش بازی می‌کنم. معمولاً با حرکات چرخشی دستم را روی کیرش عقب و جلو می‌کنم و همیشه کمی هم از روان‌کننده استفاده می‌کنم. به نظر خودم برای ارگاسم پارتنرم این تکنیک بیشتر از ساک زدن ته‌گلویی جواب می‌دهد و از طرفی هم از نظر فیزیکی فشار کمتری بهم وارد می‌شود.
  • زن B: بله معلوم است که راه‌های دیگری هم هست! با تف کیرش را خوب خیس کنید و با دست ابتدای کیرش را بگیرید و بعد تا هرچقدر که دوست دارید کیرش را وارد دهان‌تان کنید. سپس با دست و دهان‌تان شروع کنید به تحریک کیرش و کمی صدای عق زدن از خودتان دربیاورید. صدای عق زدن باعث منقبض شدن گلو و دهان‌تان می‌شود و باعث ایجاد حس “مکش مانند” روی بدنه‌ی کیرش می‌شود، این کار هم برای پارتنرتان لذت‌بخش است و هم صدای عق‌ زدن، ساک‌ زدن ته‌گلویی را برای او شبیه سازی می‌کنید.
  • زن C: می‌توانید بیضه‌هایش را ساک بزنید و با آنها بازی کنید. این کار شبیه ساک زدن ته گلویی نیست ولی قطعاً کار متفاوتی در مقایسه با یک ساک زدن معمولی‌ست.

به نظر شما بزرگترین باورهای غلط درمورد ساک زدن ته‌گلویی چیست؟

  • زن A: اگر خیلی زن‌ها اوایل مثل من بودند شاید با خودشان فکر می‌کردند که تنها راه برای یک بلوجاب خوب این است که کیر پارتنرشان را ته‌گلویی ساک بزنند که کاملاً باور اشتباهی است. من از ساک زدن ته‌گلویی خوشم می‌آید ولی نه همیشه! یکی از باورهای غلطی هم که خیلی از مردها دارند این است که فکر می‌کنند این کار آسان است. اکثر مردهای دگرجنس‌گرا اصلاً هیچ تصوری از این که کل کیر را برای چند دقیقه ته‌گلویی ساک بزنند ندارند، البته مردهایی هم هستند که این مسئله را درک می‌کنند و قدردان تلاش اضافه‌ای هستند که پارتنرشان برای آنها انجام می‌دهد.
  • زن B: شاید خیلی‌ها فکر کنند خود کسی که ته‌گلویی ساک می‌زند از این کار لذت نمی‌برد و این کار را فقط به عنوان یک نوع وظیفه و حتی اجبار انجام می‌دهد. من عاشق ساک زدن هستم، به خصوص از نوع ته‌گلویی‌اش! ارضا کردن پارتنرم با دهانم به شدت مرا حشری می‌کند، به علاوه این که ساک‌زدن پوزیشن عالی‌ای برای بازی با چوچوله‌ام یا استفاده از ویبراتور هم هست و همزمان با ارضا کردن پارتنرم خودم هم ارضا می‌شوم، یک برد-برد واقعی!
  • زن C: شاید خیلی‌ها فکر کنند این کار تحقیرانه است ولی به نظرم اینطور نیست، خیلی از دوستانم هم همین حرف را می‌زنند ولی من همیشه سعی می‌کنم توضیح دهم که این کار چقدر مرا حشری می‌کند و به هیچ عنوان هم تحقیرانه نیست، مگراین‌که خودتان به این چشم به این کار نگاه کنید. شخصاً این کار برای من و پارتنرم لذت‌بخش است و هر دوی‌مان با آن ارضا می‌شویم.

منبع

4160 👀
6 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .







‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «