۵ راه حشری کردن زنان از زبان خودشان

1399/09/15

۵ راه آسان برای تحریک حس و حال سکس در زنان
پژوهشی جدید از آنچه میل جنسی زنان را برانگیخته می‌کند پرده‌برداری کرده است

از: Alisa Hrustic
در: Sep 22, 2017

به عنوان یک مرد احتمالاً آغازکننده‌ی سکس هستید زمانی که آن را می‌خواهید. این تقصیر شما نیست، پژوهش‌ها نشان می‌دهند که مردان دارای محرکهای جنسی قوی‌تری نسبت به زنان هستند.
اما از سوی دیگر معنایش این نیست که زنان به طور کلی نسبت به این موضوع بی‌علاقه‌اند، بلکه بدین معنی‌ست که شاید می‌بایست اندکی زمان بیشتری را برای برانگیختنشان صرف کنید.
حالا چگونه؟ می‌تواند ساده‌تر از آنچه فکرش را می‌کنید باشد که بر طبق بررسی‌ای که اخیراً توسط Eden Fantasys وبسایتی که فروشنده‌ی محصولات جنسی برای تمامی زوجهاست، انجام گرفته است.
در طی نظرسنجی، پژوهشگران بازار از ۱۰۰۰ مرد و زن پرسیده‌اند شریک جنسی‌شان چگونه می‌تواند حس رمانتیک آنها، زمانی که در ابتدا چنین حالتی نداشته‌اند را برانگیزد.
مواردی که زنان گفته‌اند به شرح زیر است:

  1. به اصول اولیه رجوع کنید

    قدرت یک شروع جذاب را نادیده نگیرید: ۷۵٪ زنان گفته‌اند بوسیدن به بیداری حس رمانتیک آنها کمک می‌کند در حالی که ۶۱٪ با این مساله موافق بودند که حتی در آغوش گرفتن می‌تواند به این قضیه کمک کند. این مساله به این خاطر است که بوسه صرفاً یک برانگیختگی فیزیکی نیست، بلکه علاوه بر آن، احساسی‌ست که موجب صمیمیت می‌شود. نباید تنها متوجه لبهای زن باشید، سعی کنید هفت نقطه‌ی حساس بدنش را ببوسید اگر واقعاً می‌خواهید احساس جنسی‌اش را برانگیزید.

  2. او را با یک قرار شام رمانتیک سورپرایز کنید

    نزدیک به نیمی از زنان تصدیق کردند که یک شام یا قرار رمانتیک به برانگیختگن آنها کمک می‌کند.
    چرا؟ زیرا برگزاری یک قرار ملاقات شادمانه می‌تواند تمامی احساسات خوشایند آنها را برانگیزد. بردن زن به یک مسابقه‌ی بیس‌بال یا قدم زدن در پارک، گفتگوی بینتان را ساده‌تر می‌کند. همچنین پختن شام برایش به جای این که برای غذاخوردن به بیرون بروید، نشان می‌دهد که شما میل دارید برای انجام کاری دوست‌داشتنی برای او وقت بگذارید (حتی اگر در این زمینه خیلی وارد نباشید). انجام کاری که اندکی آسایش شخصی‌تان را به هم بزند، اجازه می‌دهد که هر دوی شما بیشتر راجع به یکدیگر بیاموزید، به عنوان نمونه امتحان یک سرگرمی جدید به همراه هم به صورتی کاملاً متفاوت منجر به صمیمیت می‌شود.
    به طرز اساسی، شما مشغول ایجاد این حس در او هستید که از راههای کاملاً درست مورد توجه قرار گرفته است قبل از این که حتی نزدیک اتاق خواب شوید که بنابراین از اینجا به بعد وضعیت بهتر هم خواهد شد.

  3. **سکسی حرف زدن (رکیک) ولی به بهترین نوع ممکن را آغاز کنید **

    بسیار خب، اینجاست که می‌روید سراغ اصل مطلب. مطمئن باشید اگر بااحتیاط قدم برندارید، بی‌ادبانه صحبت کردن می‌تواند خیلی سریع به چرندیات تبدیل شود. اما گفتن موارد صحیح می‌تواند کار را به میل شما پیش ببرد که این نتیجه براساس نظر ۳۲٪ زنان مورد بررسی قرار گرفته شده است. فقط به یاد داشته باشید که بی‌ادبی صحبت کردن باید متفاوت از آنچه باشد که در فیلم‌های پورن می‌بینید (در واقع گفتن این جمله به زن که «می‌خواهم آنطور که لیاقت دختر خرابی مثل توست جرت بدهم» در صورتی که توقع چنین چیزی را نداشته باشد، کلاً حس برانگیختگی‌اش را از بین ببرد).

  4. از اسباب‌بازیهای جنسی استفاده کنید

    اگر قصد دارید از اسباب‌بازی جنسی استفاده کنید، در صورتی شانسش را دارید که قبلاً حس جنسی زن را بیدار کرده باشید. با این وجود،
    ۲۷٪ از زنان اینگونه گفته‌اند که اسباب‌بازی جنسی مناسب می‌تواند مفید واقع شود. این مورد را همانند یک سلاح سری در اسلحه‌خانه‌ی پیش‌نوازیتان درنظر داشته باشید.
    به سراغ چیزی بروید که به سادگی نقاط حساس زن را نشانه رود، مثل ویبراتورهای فشنگی.

  5. کاری کنید احساس سکسی بودن بکند


    نزدیک به یک چهارم زنان گفته‌اند لباس زیر یا آرایش سکسی می‌تواند به بیدار شدن حس جنسی‌شان کمک کند. به نظر درست می‌آید از آنجایی که تلفیق چیزها با یکدیگر (همانند به کار بردن لباس زیر در رابطه) یکی از رازهای زوجهایی‌ست که مدت زیادی است که از رابطه‌شان میگذرد و هنوز باهم سکس دارند.
    بنابراین نکات مهم را می‌دانید اما چگونه او را تشویق می‌کنید آنچه کمی سکسی‌تر است را بر تن کند؟ به عنوان یک نکته؛ نگذارید به خاطر لباس زیر راحتی‌ای که بر تن دارد احساس خجالت کند (هرچند لعنتی‌ها خیلی در تن راحت هستند!) به جای آن، در لحظاتی که تصمیم می‌گیرد چیز سکسی‌تری را تن کند، به او بگویید چقدر جذابتر به نظر می‌رسد تا بداند چقدر این مساله مورد علاقه‌ی شماست.


منبع: menshealth

برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2020-12-05 17:23:02 +0330 +0330

باز هم مثل همیشه عالی و کاربردی بود مرسی که وقت گذاشته و مطالب خوب و کاربردی رو به اشتراک می‌گذارید . سپاس و لایک

3 ❤️

2020-12-09 14:44:36 +0330 +0330

در بیار بکنم سریع 😁

0 ❤️

2020-12-13 01:02:48 +0330 +0330

1

0 ❤️

2022-12-12 21:23:27 +0330 +0330

فوق العاده مفید بود. ممنون❤️

0 ❤️

2023-04-08 09:39:26 +0330 +0330

زیادم نباید. حشریشون کرد من ی دوست دختر دارم موقع سکس دیونه میشه انگار سگ بهم حمله کرده

0 ❤️







‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «