۶ توصیه برای تری‌سام

1399/10/03



“اسب تک شاخ” اصطلاحی مشکل دار است که به نفر سومی که برای سکس سه نفره به زوجی ملحق می‌شود، گفته می‌شود. آنها انسان هستند؛ نه یک اسباب بازی جنسی یا عصای کمکی. اما این عنوان یک چیز را به درستی بیان می‌کند: درست مثل تک شاخ‌ها، مهمان‌های مشتاق برای ماجراجویی‌های زوجین، به سختی پیدا می‌شوند.(نمی‌خواهم قبول کنم که تک‌شاخ‌ها کلا وجود خارجی ندارند. احتمالا یک جایی در آلاسکا یا ایسلند مستقرند و اهالی آنجا به ما نمی‌گویند). پیدا کردن فردی که حاضر شود فانتزی‌های جنسی شما و شریکتان را تحقق بخشد و سپس بدون به جا گذاشتن ردی از خود، ناپدید شود، خب… بیشتر شبیه فانتزی است! تریسام‌های پرحرارت اتفاق می‌افتند. اما از قبل، آماده‌سازی و ارتباط لازم است و هر کسی آماده نیست تا به دنیای اسرارآمیز سکس گروهی، موفقیت‌آمیزانه قدم بگذارد. تمام کسانی که در رابطه هستند و تریسام فکرشان را مشغول کرده، این ۶ توصیه را قبل تصمیم نهایی بخوانند:

  • ۱.تری‌سام قرار نیست رابطه‌ی شما را “درست” کند
    اگر زندگی جنسی دونفره‌تان به خاک فنا رفته، می‌توانید یک مکالمه‌ی عاقلانه و بالغانه درباره‌ی عدم برآورده‌شدن نیازهایتان داشته باشید. می‌توانید پیش یک مشاور خانواده بروید. می‌توانید یک شب را فقط و فقط به ماراتن سکس دهانی اختصاص دهید.(اصلا اینکار را حتی اگر همه چیز خوب پیش می‌رود هم انجام دهید). کاری که نباید بکنید این است که توقع داشته باشید یک تجربه‌ی جنسی جدید، به طرز جادویی مشکلاتتان را حل کند. “دیوید ارتمان”، سایکوتراپیست و تراپیست جنسی می‌گوید:" زوجین اکثرا برای چسب زخم زدن روی مشکلات حل نشده‌ی نزدیکی‌شان، به تری‌سام رو می‌آورند. اگر بخاطر اینکه سکس برایتان کسل‌کننده شده انتخابتان تری‌سام است، باید قبل دعوت نفر سوم، اول ببینید چرا سکس کسل‌کننده شده. وقتی نفر سوم برود، مشکلاتتان هنوز پابرجا هستند.
  • ۲. گفت‌وگو قبل از تری‌سام با شریک‌هایتان باید خسته‌کننده باشد
    قبل از اینکه شما و شریکتان تری‌سام بزنید، باید انقدر درباره‌اش گفت‌وگو کرده باشید که خسته شده باشید. " زوجین باید از نظر جنسی و ارتباطی حرف‌هایشان یکی شود. نیاز است که بدانند می‌خواهند چه اتفاقی بیفتد و چرا"
    آیا با خوابیدن با کسی که آشنای هر دونفرتان است راحت‌ترید یا اینکه یک اکانت دونفره‌ بسازید و نفر سوم پیدا کنید؟ اگر زوجی دگرجنسگرا هستید و می‌خواهید نفر سوم زن پیدا کنید، آیا شریک مرد می‌تواند همه مدل سکسی با او بکند یا برای مثال فقط دستمالی و سکس دهانی؟ آیا نفر سوم شب را پیشتان می‌ماند؟ آیا نفر سوم می‌خواهد که شب را بماند؟ درباره‌ی اینکه دقیقا انتظاراتتان از سکس گروهی چیست، صحبت کرده‌اید؟ نقشه‌ی خروجتان چیست اگر یک نفر احساس معذب بودن بکند و کلمه‌ی امن را به کار برد؟ آیا کلمه‌ی امن دارید؟( باید داشته باشید). آیا از خواندن این سوال‌ها خسته شدید؟ مکالمه‌های با محوریت سکس و نزدیکی خسته‌کننده‌اند ولی پایه و اساس یک تجربه‌ی مثبت هستند.
    اگر شما، شریکتان و نفر سوم راجع به حدومرزها، توقعات و خواسته‌های همدیگر به توافق رسیده‌اید، که هیچ؛ وگرنه ممکن است یک سری چیزها طبق نقشه پیش نرود. در این حالت شما برای تریسام آمادگی ندارید‌. درباره‌ی اتفاقاتی که نمی‌خواهید بیفتد، اتفاقاتی که می‌خواهید بیفتد و هدفتان از این تجربه، با شریکتان صحبت کنید. سپس، وقتی که نفر سوم احتمالی را پیدا کردید، تمام اینها را با او هم در میان بگذارید‌. یک تریسام باید شبیه یک سفر برنامه ریزی‌شده به کشوری باشد که هیچ‌وقت ندیده‌اید: خودتان را به اطلاعات مجهز کنید ولی انتظار غیرمنتظره‌ها را نیز داشته باشید.
  • ۳.ممکن است آن وسط به یک نفر حس ترک‌شدگی دست دهد و اگر نمی‌توانید تحمل کنید که آن یک نفر شما باشید، ممکن است برای تری‌سام آمادگی نداشته باشید
    “اورتمان” رک و پوست کنده می‌گوید:" سه نفر، در حقیقت پیچیده‌ترین معادله‌ی ممکن را ایجاد می‌کنند. توجه به احساسات و نیازهای فیزیکی یک نفر در حین سکس(بعلاوه‌ی ابراز احساسات و نیاز‌های خودتان) به اندازه‌ی کافی دشوار است. اضافه کردن نفر سوم مساله را پیچیده‌تر می‌کند. اما در سکس های بیش از سه نفر یا گروهی، احتمال اینکه فردی دچار این احساسات شود کمتر است.
    این هشداریست برای کسانی که در رابطه هستند: خودتان را آماده کنید که معذب روی تخت بنشینید و از خود بپرسید هنگامی که شریکتان حریصانه و با اشتیاقی که ماه‌ها از او دیده نشده به میان پای نفر سوم حمله می‌کند، چه کار کنید. شاید در نهایت عقلتان به این قد بدهد که :" آها می‌تونم ممه‌هاشون رو بمالم" ولی در عین حال ممکن است با خود فکر کنید که:" صبر کن ببینم چرا هیچ کس به لای پای من حمله ور نمیشه؟"
    این لحظات اتفاق می‌افتند ولی یک راه برای اینکه کسی احساس غریبگی نکند این است که نفر سوم را در محیطی غیرجنسی ملاقات کنید. یکبار دوست پسرم قبلیم را قانع کردم تا با من و زنی دیگر، به منظور آسان‌تر کردن شرایط تری‌سام، ملاقات کند. ما در تیندر با یک خانم مچ شدیم که دعوت ما برای نوشیدنی را قبول کرد. من و شریکم از این خانم خوشمان آمد و با وجود اینکه به عنوان یک آدم از او خوشم آمد، ولی آن شور لازم را نداشت. احساس یک چرخ یدکی برای دوچرخه به من دست داده بود. این نشانه‌ی خوبی بود که بدانم در اتاق خواب هم قرار نبود این سکس، چنگی به دلم بزند.


  • ۴.احتیاط های سکس امن، واجب‌اند

توصیه‌های سکس ایمن‌تر، مانند کاندوم و کاندوم دهانی، برای تری‌سام الزامی‌ هستند. سوغاتی‌هایی که از این تجربه می‌آورید باید خاطرات سکسی باشند؛ نه بیماری های مقاربتی و باداری ناخواسته. کاندوم فقط برای کیر نیست. در هر تری‌سامی که اسباب بازی جنسی هم دخیل است، باید از کاندوم استفاده شود. شاید شما و شریکتان در رابطه‌ی تک‌همسری هستید و بدون جلوگیری سکس می‌کنید. یعنی مایعات بدنی با هم تبادل می‌کنید. ولی آن نفر سوم‌ احتمالا با کسان دیگری سکس دارد. گفت‌وگو درباره‌ی قوانین سکس ایمن‌تر قبل از اقدام به هر عملی، اهمیت دارد.
راجع به بحث‌های اخلاقی، وقتی حرف تری‌سام می‌شود، کاندوم را شبیه پیش‌غذا می‌بینم: اگر میزبان هستید، شما باید تهیه‌اش کنید. درباره‌ی دیگر آیتم‌هایی که می‌خواهید داشته باشید، گروهی حرف بزنید: آیا لوبریکانت تجربه را بهتر می‌کند؟ اسباب‌بازی چطور؟ پ.ن: حتی اگر سکس دخولی یا سکس دهانی ندارید، حواستان باشد که عفونت‌های مقاربتی مثل HPV و هرپس از طریق تماس پوست به پوست هم منتقل می‌شوند.

  • ۵.ممکن است نسبت به کسی احساس پیدا کنید

یکبار دوست پسرم که زیاد مسافرت می‌کرد، گفت که می‌توانم افراد دیگری را ملاقات کنم و پیش خودش امیدوار بود که در این ملاقات‌ها، نفر سوم برای سکسمان پیدا شود. ما با هم بهم زدیم و من با زنی که در تیندر ملاقات کرده بودم، به تنهایی سکس داشتم و در نهایت دوست صمیمی شدیم.(خب دوست پسرم خودش گفت که می‌توانم افراد دیگری را ملاقات کنم؛ من هم پذیرفتم). برگردیم به ارتباط، مهم است که درباره‌ی هدف جست‌وجویتان با شریکتان کاملا صادق باشید. اگر هر دو یک سکس هات از طریق تری‌سام را می‌خواهید که عالی است؛ ولی اگر یکی از شما پنهانی، دنبال یک ارتباط احساسی خارج از رابطه‌ است و دیگری همچین قصدی ندارد، اتفاقات بدی ممکن است بیفتد.
و حتی اگر شما و شریکتان هر دو فقط دنبال سکس هات باشید، باز هم مهم است که بدانید احساسات سه نفر در طی یک تری‌سام کاملا قابل پیش‌بینی نیست. شاید نفر سوم بعد از ترک محل بخواهد شما یا هردویتان را مجددا ببیند یا شاید شریکتان بیشتر بخواهد و مخ نفر سوم را به طور مجزا بزند. وقتی یک در جنسی را می‌گشایید، احساسات هم ممکن است مهمان ناخوانده شوند. اگر بخواهید از قبل این احتمال را با شریکتان در میان بگذارید، ممکن است یک مقدار معذب‌ شوید ولی در نهایت اینکار به نفعتان خواهد بود.

  • ۶.تری‌سام به احتمال زیاد، دینامیک شما را با پارتنرتان تغییر می‌دهد
    البته این الزاما چیز بدی نیست. اگر شما با هم ارتباط شفاف داشته‌اید و اهتمام لازم برای پیدا کردن شریکی که هر دو می‌پسندید ورزیده‌اید، ممکن است یک تری‌سام رضایت‌بخش را تجربه کنید که تا مدت های مدید الهام‌بخش سکس‌های پرحرارت بعدی بین شما دو نفر شود. بنا به تجربه‌ی خودم، چشم در چشم شدن با شریکتان، هنگامی که از پشت به دوستتان دخول می‌کند و دوستتان در همان حال لای پای شماست، سکسی‌ترین تجربه‌ی زمینی جهان است‌.

تری‌سام می‌تواند اغواگر و هیجان‌انگیز باشد و شما و شریکتان هر دو این‌ را بپسندید. شاید بخواهید به عنوان بخشی از روتین زندگی جنسی‌تان به آن نگاه کنید یا حتی به وارد کردن نفر سوم به عنوان شریک فکر کنید. آن روی سکه هم وجود دارد، ممکن است سکس مزخرف باشد، احساس غریبگی کنید، یا شریکتان برای مهمان برنامه نقشه بچیند. همه‌ی اینها محتمل است. اگر در رابطه‌ی سالمی به سر می‌برید که اساسش ارتباط قوی و خواسته‌های مشترک است, قاعدتا از خطرات احتمالی هم سلامت بیرون می‌آیید و اگر اینطور نیست، احتمالا باید قبل اینکه مهمانی به تخت‌خواب دعوت کنی، روی یک‌سری مسائل کار کنید.

منبع

23 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2020-12-23 03:27:01 +0330 +0330

مرسي از تاپيك خوبتون و اطلاع رساني تون
بوس

4 ❤️

2020-12-23 07:48:29 +0330 +0330

موافقم باهات در حد حرف باشه اوکیه ها
ولی من به شخصه تحمل تقسیم کردن عشقمو با کسی ندارم
نمیگیم غیرت میگیم احساس
و صد در صد میتونه زندکیو سرد کنه حرمت مرد و زن شکسته بشه که البته بسته به جنبه طرف هم داره
ولی در کل خوب نی
ولی موازی بهتر از همس هم هیجانش زیاده که سکست مخفی و تو اتاق در بسته نیست هم چشم دلیل اصلیه تحریک شدنه و تماشای صحنه سکس دو نفر کنارت میتونه تجربا جالبی از وحریک شدن بهت بده
ولی زنو شوهری که نتونن مشکل سکسیشونو خودشون حل کنن با نفر سوم بیشتر به بگا میرن چون اصل داستانو خودشون بلد نیستن

3 ❤️

2020-12-23 09:12:54 +0330 +0330

بقیه رو نمیدونم ولی من از همون بچگی هم دوس نداشتم اسباب بازیم تقسیم کنم تازه باید برا من تک و خاص میشد بماند ک شریک یا پارتنر یا هرچیزی ک میخوای اسمشو بزاری هیچ جوره دلم نمیخواد شریک شم شاید بخاطر این ک کودک درونم میترس هم بازی بهتری باش نفرسوم ولی خو ی سری تبصره و ماده هست مثلا یکی از فیتیشام سکس با زن شوهر همزمان اون بکن تو کنه زنش منم کون شوهر رو بگام ولی هیچ وقت خودم اهل تقسیم شراکت نیستم

4 ❤️

2020-12-23 12:11:53 +0330 +0330

اللهم صلی علی مجلق و آل مجلق…

2 ❤️

2020-12-23 15:16:28 +0330 +0330

اگر پارتنرم با تری سام اوکی نباشه اصلا سمتش نمیرم
ولی اگه اوکی باشه، نمیدونم سمتش میرم یا نه. از یه طرف فانتزی دابل پنتریشن دارم و از طرف دیگه این که کس دیگه همزمان با من با پارتنرم ور بره حس بدی بهم میده!

2 ❤️

2020-12-23 15:48:15 +0330 +0330

فقط تریسام

1 ❤️

2020-12-23 19:57:56 +0330 +0330

↩ aminabz1
همین که حس بد میگیری ینی سکس تری‌سام ب دردت نمی‌خوره. تامام تامام

3 ❤️

2020-12-23 19:58:50 +0330 +0330

↩ Master.devil
واسه موازیم باید مطلب بگذارم

1 ❤️

2020-12-23 20:12:12 +0330 +0330

↩ Itried
بزار فقط منو نقد نکن مثلا بگو به قول فلانی چیز خوبیه موازی برید ولی صرب نه

0 ❤️

2020-12-23 20:13:39 +0330 +0330

↩ Itried
الکهل ایز حارام حارام

2 ❤️

2020-12-23 21:27:13 +0330 +0330

↩ Master.devil
داداش من فقط ترجمه می‌کنم. دخل و تصرفی ندارم

2 ❤️







‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «