۹ افسانه‌ درباره‌ی سکس

1399/08/27

۹ افسانه درباره سکس که باید فراموششان کنید


اجازه بدید در مورد سکس صحبت کنیم. مشخصا در مورد باورهای اشتباهی که مردم وقتی از سکس میکنیم دارند، حرف بزنیم. علیرغم پیشرفت‌ها در فهم تمایلات جنسی و از بین بردن تابوهای جنسی، هنوز هزاران مطلب نادرست در موضوع‌های مختلفی از جمله لذت بردن، خواسته‌ها، درک و فهم، جلوگیری از بارداری و … وجود دارد. در کار من به عنوان یک آموزش دهنده مسائل جنسی و نویسنده، با باورهای اشتباه بسیار زیادی برخورد کرده‌ام که بطور همزمان دلم میخواست هم از آنها دور شوم و هم آنها را تصحیح کنم، و من دومی رو انتخاب کردم. در ادامه، ۹ تا عجیب‌ترین افسانه‌هایی که تا به حال با آن روبه‌رو شده‌ام رابررسی خواهیم کرد.

1. در سکس از واژینال اگر شما بالا باشید، باردار نمی‌شوید!
این فقط یک جک در فیلم «حامله شده» نیست (اگه زن در سکس بالا باشه، اون نمیتونه حامله بشه؛ خیلی ساده‌اس، بخاطر جاذبه!). خود من این باور رو به شکل جدی و محکم چندین بار شنیدم! راهنمایی: عجیب‌ترین حرکت ممکن چشم! شما کاملا میتوانید در پوزیشن دختر گاوچرون حامله بشوید – و صرفا جهت اطلاع در هر پوزیشن دیگری که کیر درون واژن قرار میگیرد حاملگی ممکن است. اسپرم‌ها شنا میکنند{۱}، چه شما پارتنرتان را میان دو پای خود قرار داده باشید، چه ایستاده باشید، چه در حال پشتک زدن باشید! اسپرم‌ها همچنین درون بدن حدود ۵ روز زنده می‌مانند. لطفا یک روش واقعی برای جلوگیری پیدا کنید!

2. روش بیرون کشیدن به تنهایی برای جلوگیری کافی‌ است!
روش بیرون کشیدن (یا صرف‌نظر کردن)، که توقف دخول هم نامیده میشود، به روشی گفته میشود که در آن پارتنر دارای کیر قبل از انزال کیر خود را از واژن خارج می‌کند. سازمان «پلند پرنتهود» [Planned Parenthood] گزارش میکند که ۲۷ زن از هر ۱۰۰ زنی که از این روش استفاده میکنند هر سال حامله می‌شوند، یعنی حدود ۷۳ درصد موفقیت در جلوگیری از بارداری در عمل و در دنیای واقعی. این به اندازه‌ی کاندوم موثر نیست، که حدود ۸۲ درصد احتمال موفقیت در عمل و در دنیای واقعی دارد؛ یا قرص‌های جلوگیری از باداری، با حدود ۹۱ درصد موفقیت در عمل. روش بیرون کشیدن را با یکی دیگر از دو روش گفته شده امتحان کنید. دوستان خطای انسانی رخ می‌دهد!

3. سکس مقعدی سکس نیست!
زمانی که دبیرستانی بودم یک دوستی داشتم که میگفت با دوست پسرش فقط سکس مقعدی‌ (آنال) دارد چون میخواست خود را برای ازدواج حفظ کند؛ اوم، جااان؟
انواع مختلفی از سکس وجود دارد - سکس واژینال، سکس آنال، سکس دهانی، سکس دستی – و رتبه‌بندی کردن آنها بر این اساس که هر یک چه مقدار شما را «ناخالص و ناپاک» میکند منجر به شکل گرفتن یک دیدگاه مضر و کاملا نادرست در مورد تمایلات جنسی می‌شود. هیچ اشکالی در داشتن سکس از هر نوع آن وجود ندارد، تا زمانی که با رضایت طرفین و بدون خطر و امن باشد. شاید اگر ما دست از تشویق به «خالص و کامل بودن» در زنان جوان برداریم، برای همیشه از دست حرف‌های بی‌محتوای این چنینی خلاص شویم.
هیچ اشکالی در داشتن سکس از هر نوع آن وجود ندارد، تا زمانی که با رضایت طرفین و بدون خطر و امن باشد

4. اگر زیاد سکس داشته باشید، واژن شما گشاد خواهد شد!
این جمله کاملا اشتباه است. یک مقاله از «روانشناسی امروز» به روش بسیار عالی‌ای آناتومی زنان را به شکل تصویری توصیف میکند که من طبق معمول آنها توضیح می‌دهم؛ فرض کنید یک حوله‌ی دست را با فشار درون یک جوراب ضخیم قرار می‌دهیم و آن جوراب خود نیز توسط دو دست با فشار نگه داشته می‌شود. در اینجا جوراب همان واژن، حوله همان بافت عضلانی تا شده‌ی دیواره‌ی واژن، و دست‌ها عضلات کف لگنی که واژن را احاطه کرده‌اند، هستند. بافت عضلانی واژن بسیار کشسان و قابل ارتجاع است، و هیچ کیری قرار نیست آن را «گشاد» کند! – آن طوری که برخی دوست‌دارند آن را صدا کنند.


5. شما نمیتوانید از سکس دهانی، بیماری‌های مقاربتی بگیرید!
ما درخواست استفاده از کاندوم را در زمان سکس تشویق می‌کنیم، اما یک موضوع حیاتی را فراموش میکنیم: بیماری‌های مقاربتی از طریق سکس دهانی هم منتقل می‌شوند، و نه فقط سکس واژینال یا مقعدی. شما میتوانید در زمان سکس دهانی بیماری‌هایی از جمله کلامیدیا، گانوریا، تریکوموناسیس، HPV، هرپس (تبخال‌های جنسی)، سفلیس و حتی ایدز را پخش کنید. برای جلوگیری از ابتلا از کاندوم یا سد دهانی [dental dam] {۲} استفاده کنید و در بازه‌های معین برای بیماری‌های مقاربتی آزمایش بدهید.

6. استفاده از کاندوم لذت سکس را برای مرد را از بین میبرد.
وقتی که من ۱۹ ساله بودم، از دوست پسرم پرسیدم: «برای شما افرادی که کیر دارید! سکس با کاندوم چه حسی داره؟» او کف دستش را روی انگشتان من گذاشت و نوک انگشتان خود را به مالید. او گفت: «چیزی احساس کردی؟ نه، سکس با کاندوم چنین حسی داره!»
در آن زمان، من متوجه عمق کسشری که او به من میگفت نشدم! اگر سکس با کاندوم هیچ حسی ندارد، چطوری یک سکس با کاندوم به ارگاسم منجر می‌شود؟ مردم هر کاری که بتوانند انجام میدهند تا در زمان سکس از کاندوم استفاده نکنند، حتی جرم؛ این یک بی‌مسئولیتی‌ست و سلامت افراد دیگر را هم به خطر می‌اندازد. اگر میخواهید که سکس بدون کاندوم داشته باشید، هم شما و هم پارتنرتان باید از نظر بیماری‌های جنسی تحت نظارت باشید و از یک روش دیگر برای جلوگیری از بارداری مثل قرص، برچسب یا ایمپلنت مخصوص استفاده کنید.

7. خودارضایی رسیدن به ارگاسم را مشکل می‌کند!
خودارضایی رسیدن به ارگاسم را راحت‌تر میکند، نه سخت‌تر؛ با کمک خودارضایی شما با بدن خود ارتباط برقرار میکنید، و متوجه می‌شوید که چه چیزهایی برای شما تحریک کننده است. اگر خود شما نمیدانید که چه چیزی باعث ارضا شدنتان میشود، چگونه از پارتنر خود توقع دارید که آن را متوجه شود؟
اگر خود شما نمیدانید که چه چیزی باعث ارضا شدنتان میشود، چگونه از پارتنر خود توقع دارید که آن را متوجه شود؟
اگر شما از یک ویبراتور روزی ۵ مرتبه در شدیدترین حالت آن استفاده میکنید، ممکن است در ناحیه تناسلی خود با بی‌حسی مواجه شوید. بی‌حسی ناشی از استفاده‌ی ویبراتور میتواند رسیدن به ارگاسم را در حین دخول به طور موقت سخت‌تر کند، ولی تحقیقات نشان داده است که این اتفاق نادر و موقتی است.

8. اگر در آب سکس کنید، باردار نمیشوید!
شما نمیتوانید که اسپرم‌ها را با شستن از واژن خارج کنید و انتظار داشته باشید که حامله نشوید! همانطور که قبلا گفتیم اسپرم سالم بعد از اینکه در واژن قرار گرفت، چه شما در یک دریاچه یا اقیانوس یا استخر یا حتی جکوزی باشید، آنها حرکت خود را به سمت دهانه‌ی رحم شروع میکنند.

9. داشتن سکس‌های زیاد خجالت‌آور است!
با الفاظی مثل فاحشه خجالت زده کردن مردم بخاطر داشتن پارتنرهای متعدد آسیب‌زا و نادرست است؛ و تنها کسی که در این بین بی ارزش میشود، خود گوینده این حرف است. هیچ چیز بدی در داشتن سکس زیاد وجود ندارد؛ سکس لذتبخش و مفرح بوده و بخشی طبیعی از تجربه انسان بودن است. مهم است که از یک روش مطمئن جلوگیری و کاندوم یا سد دهانی برای جلوگیری از انتقال بیماری‌های مقاربتی استفاده کنیم. ایمنی، رضایت و لذت را در اولویت قرار دهید و هر چقدر که دلتان میخواهد سکس داشته باشید!

منبع

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
توضیحات مترجم:
۱. چون اسپرم‌ها در مایع منی حرکت میکنند، به حرکت آنها اصطلاحا شنا کردن گفته می‌شود.
۲. نوع خاصی از کاندوم‌ها که برای سکس دهانی استفاده میشود.

12 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2020-11-17 13:09:55 +0330 +0330

دوستان با تشکر که تاپیک رو تا انتها مطالعه کردید، مثل همیشه اگر پیشنهادی یا سوالی هست خوشحال میشم بشنوم.
این دو تا لینک برای مطالعه‌ی بیشتر علاقه‌مندان:

https://en.wikipedia.org/wiki/Planned_Parenthood
https://en.wikipedia.org/wiki/Slut-shaming

که اولی یک سازمان بسیار مطرح و بزرگ در آمریکاس که روی مسائل جنسی (آموزش، پیشگیری و …) کار میکنه و دومی هم یه اصطلاح و جنبشه تا حدی که در متن بهشون اشاره کردم.

ارادتمند رد

0 ❤️

2020-11-18 12:06:20 +0330 +0330

بند 6 کاملا درسته البته نه اینکه کلا لذت سکس رو از بین ببره ولی خیلی کم میکنه. واسه من که اینطوریه وقتی کاندوم میذارم لذتش تقریبا یک سوم میشه. بدون کاندوم عالیه

2 ❤️

2020-11-18 23:10:53 +0330 +0330

↩ arash74arash
آرش جان خیلی بهتر میشه اگر این مطالب رو در تالار‌های مرتبط مثل دوستیابی قرار بدید و احتمالا نتیجه‌ی بهتری هم بگیرید و نوشتن چنین پیامی در اینجا مناسب نیست، و یه سوال هم داشتم صرفا جهت کنجکاوی موفرفری با طعم لیمو! یعنی چی من گیج شدم!!!؟؟

0 ❤️

2020-11-18 23:20:06 +0330 +0330

↩ Imaneshoon
درود ایمان جان
خوشحالم که مفید بود؛ در مورد موضوعی که گفتی دوستان به وفور قبلا تاپیک زدن مثل این تاپیک جامع اسکلت حشری که اگر علاقه دارید مفصل در مورد خود ارضایی حرف زده، مطالب جذاب و ناگفته‌ی زیادی وجود داره که احتمالا بیشتر روی اونها تمرکز کنم ولی اگر درخواست‌ها زیاد بود یا مورد جالب و جدیدی دیدم حتما اینجا به اشتراک میذارم که همه دوستان استفاده کنن؛ بازم مورد یا ابهامی بود در خدمتم.
ارادتمند رد

1 ❤️

2020-11-20 01:43:00 +0330 +0330

↩ Badboy300
دوست عزیز درود
اول جواب کوتاه بدم که شما سایز سالارت! کاملا نرمال و طبیعیه و اکثر مردان در همین حدود هستن و از این بابت ابدا مشکلی نداری و توانایی جنسی‌ شما در ارضا کردن روی کاغذ بدون اشکاله؛ مبنای صحبت من هم یک تحقیق کاملا علمیه که روی حدود ۱۶۰ هزار انجام شد و میانگین حدود ۱۳ ( ۱۲ و خرده‌ای ) دقیق خاطرم نیس بود؛ اگر اکثرا دوستان شما یا حتی دوستان در سایت بیشتر از این میگن غالبا به دلیل یکی از موارد زیره:
۱. شیوه‌ی درست اندازه‌گیری رو بلد نیستن.
۲. دوست دارن عدد رو بیشتر گزارش کنن چون مردونگی رو در کیر مبارک میدونن! و با گفتن مثلا ۲۰ سانت! فک میکنن بزرگ میشن از نظر شخصیتی و این بهشون حس خوب میده.
۳. مثل هر موضوع دیگه‌ای انسان کلا کلی بزرگنمایی رو دوس دارن و اینجا هم استثنا نیس.
کیر زیر ۹ سانت کوچیک تعریف میشه و اگر در این دسته قرار میگیرید احتمالا مشکلاتی خواهید داشت که باز هم بسته با سایز شما گاهی با استفاده از پوزیشن‌های خاصی این مشکل تا حدی برطرف میشه ولی خب گاهی هم بیش از حد کوتاهه که اون یه بحث دیگه‌اس و راه‌حل‌های خودش رو داره.
در مورد مشخص پرسش شما نه من بلکه هیچکس دیگه نمیتونه بطور خاص در مورد کسی نظر بده (ممکنه یه دختر خاص از یک مرد با قد فرضا ۱۵۰ سانتی خوشش بیاد و اصن عشق کنه!) ولی بطور کلی مهارت شما در سکس اصلی‌ترین موضوعه نه سایز اگرچه که در مورد سایز هم اگر درست و دقیق گفته باشی ابدا مشکلی نداری؛ از لحاظ اندازه واژن هم طول واژن خانوم‌ها نزدیک همون میانگین سایز آلت مردانه‌اس که منطقیه (مثل قفل و کلید هستن دیگه!) و کیر بلند برای برخی از زنان تجربه سکس واژینال رو دردناک میکنه بجای لذتبخش بودن.
جمع‌بندی: سایزت خوبه و مشکلی نداری، دخترا هم احتمالا با پسرایی تو سایز تو بودن و خواهند بود چون اکثرا مردا سایزشون همین حدوده! بحث ارضا کردن هم وابسته به مهارت‌های شما در سکس مثل توانایی‌های قبل از دخول (لب گرفتن، خوردن‌ها و …) و طرف مقابل شماس که بتونه لذت ببره (ارضا شدن در خانوم‌ها موضوع خیلی ساده و واضحی نیست و عوامل زیادی نقش دارن) فلذا بطور کلی در اینجای کار جای نگرانی نیس و با مطالعه و تجربه احتمالا میترکونی!
طولانی گفتم چون در گذشته تا حدی سوال تو رو خودم داشتم!
بازم موردی بود من در خدمتم.
ارادتمند رد

1 ❤️

2020-11-20 18:24:04 +0330 +0330

سلام و سپاس

بخاطر تاپیک خوب و مفیدی که زدین ممنون.

فقط ببخشید یه سوال نیمه شخصی کوچیک داشتم . ما عادت داشتیم داخل این تالار آموزش با تاپیک های اسکلت حشری مواجه بشیم ، گویا بعد از اتفاق اخیر ایشون غیبت خوردن که خیلی بعیده این غیبت ، سوالم اینه من بعد شما مترجم و فعال هستین توی این تالار ؟؟

یعنی با اسکلت حشری باید خداحافظی کنیم ؟؟

ممنون و سپاس .

1 ❤️

2020-11-20 19:23:39 +0330 +0330

↩ Pp.to.sh
درود
خوشحالم که تاپیک برای شما مفید بوده، تالار سکسولوژی اختصاص به کاربر خاصی نداره تا جایی که اطلاع دارم و در صورت رعایت قوانینش مربوطه همه کاربران میتونن در اون فعال باشن، من حقیقتش ارتباط خارج از سایت و نزدیک با هیچ کاربری از جمله اسکلت حشری ندارم و منم بی خبر! و راستش شخصا ناراحتم! چون بسیار از مطالبش استفاده کردم و همه یاد میگیریم و امیدوارم که فقط در مقطع فعلی سرش شلوغ باشه و بزودی برگرده مثل همیشه با انرژی و پرتوان.
در مورد خودم هم بله، بنده فعلا در خدمت شما در هستم و سعی میکنم مطالب مناسب رو بصورت هفتگی در این تالار بذارم (بسته به طول مقالات و تایم شخصی متغیره ولی سعی میکنم هفته‌ای دو تا مطلب رو حداقل بذارم)

امیدوارم اسکلت برگرده و بازم ازش بخونیم ولی من هم مثل شما بی اطلاع هستم.

ارادت رد

0 ❤️

2020-11-21 15:26:33 +0330 +0330

عالی بود

1 ❤️

2020-11-21 19:35:37 +0330 +0330

مرسی از اطلاعات مفیدتون ولی اسمش رو اگه میزاشتید آنچه درباره سکس نمیدانید بهتر بود بنظر من البته!

بله سکس اورال یا همون کص لیسی و کیرخوری خودمون هم میتونه باعث انتقال بیماری بشه چیزی که ۹۰ درصد مردم مراعات نمیکنن شما با یک پزشک زنان یا پزشک پوست مشورت کنید تا متوجه میزان شیوع hpv در بین ایرانی ها بشوید!
کاندوم تاثیر چندانی در کم کردن لذت طرفین نداره برای خانمها حتی استفاده از کاندومهای خاردار و شیار دار میتونه لذت رو افزایش بده، اقایون هم میتونن از مدلهای مختلف کاندوم اونی که باهاش راحت ترن رو انتخاب کنند ، اما چرا از کاندوم فراری هستند دو دلیل داره اول اینکه در ابتدای کار که میخان کاندوم رو بکشن آلتشون میخابه دوم اینکه اونایی که سایزشون کوچکتره کاندوم در حین کار از الت درمیاد

اما اون چیزی که از همه خنده دار تره اینه که یه عده فکر میکنن آلت زن مثل بوش یا بلبرینگ فلزیه که اگه زیاد ازش کار بکشی گشاد بشه ، اون قسمت بدن هم مثل بقیه قسمتهای بدنه اگه ازش استفاده نکنی ضعیف میشه ولی هرچه ازش بیشتر استفاده کنی قوی تر میشه اونم یه عضله است چطور تو باشگاه کار با دستگاه عضلاتت رو قوی تر میکنه اینم همونه
مانا باشید

1 ❤️

2020-11-21 20:52:05 +0330 +0330

↩ Smd20
درود سعید جان؛
ممنونم از نظرت، پیشنهاد خوبی دادی بابت اسم اگرچه مردم این موضوعات رو میدونن ولی به اشتباه! (خودمم خیلی با عنوان افسانه حال نمیکنم ولی ترجمه‌‌اس و باید رعایت بشه)
هدف از انتشار مقالات این‌چنینی شکستن این دست باور‌های رایج ولی اشتباهه که شما هم به درستی به غلط بودنشون اشاره کردید.
امیدوارم برای همه دوستان مفید باشه و خوشحالم که از نظر شما مفید بود.

اراتمند رد

0 ❤️

2020-11-22 01:05:38 +0330 +0330

عیول

1 ❤️







‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «