10 واقعیت غافل گیر کننده ی سکسی

1396/03/01

سکس چیزی عجیبیه. چقد عجیب؟ خب اگر این سوال رو از هر اون کسی بپرسید که تا به امروز سری به بخش ادبیات اروتیک آمازون زده، تنها یک جواب رو خواهید شنید؛ بسیار عجیب!
علیرغم حرفه ای شدن انسان ها در این زمینه طی حدود دو میلیون سال، هنوز هم ممکنه به چیزهای جدید و عجیبی در رابطه با امیال ذاتیمون بر بخوریم. پس اگر فکر می کنید که همه چیز رو درباره ی سکس می دونید، شدیدا لازمه که در طرز فکرتون تجدید نظر کنید.



**10. افراد ثروتمند عملکرد بهتری در سکس دارند.
**درست بعد از آلوده شدن دامان “خانم چترلی” به سکس با باغبانش در رمان کلاسیک نوشته ی “دی اچ لورنس” بود که برتری فقرا در سکس مقبولیت عمومی پیدا کرد. البته شاید مردای باکلاس از پول زیاد، ماشین های خوب و پناهگاه هایی امن برای فرار مالیتی برخوردار باشن اما زمانی که بحث امیال حیوانی به میون میاد، همه ی این ها اهمیتشون رو از دست میدن و تنها چیزی که باقی می مونه، توانایی افراد در روشن کردن موتور خانوماست.
چنین باوری دستکم به عنوان یک کلیشه ی رایج شناخته می شود. ولی دانشمندان قاطعانه ردش می کنند. در سال 2009، تحقیقاتی در دانشگاه نیوکسل انگلستان انجام شد که رضایت جنسی بانوان و درآمد پارتنرشون رو مورد بررسی قرار می داد. آنها به این نتیجه رسیدند که زنانی با پارتنرهای پولدارتر، تجربه ی ارگاسم های بیشتری دارند نسبت به زن هایی که پارتنرهاشون از وضعیت مالی مناسبی برخوردار نیست. در نهایت نیز با کنار هم قرار دادن بررسی ها به نتیجه ای رسیدند که از رضایت جنسی بیشتر زنانی با پارتنرهای پولدارتر حکایت داشت.
بر طبق اذعان دانشمندان، چنین چیزی میتونه نشات گرفته از پیش داوری و تبعیض جنسی زنان نسبت به هم خواب هایی با شرایط متفاوت باشه. بدین ترتیب با انتخاب مورد مناسب تر یا بعبارتی پولدارتر، زن ها ارگاسم های بهتری رو تجربه می کنند. البته لازم به ذکره که محققان دانشگاه های بریتانیا، دستمزدی بیش از دو برابر میانگین دریافت می کنند و ممکنه که چنین مسئله ای بی طرفی اونها رو خدشه دار کنه. الله اعلم.



**9. اسپرم حاوی حجم عظیمی از داده ها است
**یک از باورهای قدیمی رایج در بین عموم، حاکی از خشم گرفتن خداوند بر کسانی است که اسپرمشون رو روی زمین می ریزند و همین نیز سبب شده است تا عده ای اون رو گواهی بر عدم خشنودی خداوند از خودارضایی و روش های پیشگیری از بارداری تلقی کنند. اما تعبیر دیگری نیز وجود میشه که از خشم خداوند نسبت به اتلاف این حجم از داده ها حکایت داره.
هر سلول اسپرم، در برگیرنده ی چیزی حدود 37.5 مگابایت داده ی ارزشمند در DNA خودشه. این حجم از اطلاعاتی که داخل ذره ای میکروسکوپی ذخیره شده، به اندازه حجم هارد دیسک های بزرگ رایج در دهه 1990 میلادی هستش. بنابرین تنها با احتساب تعداد اسپرم های شناور در بیضه های مردان میشه نتیجه گرفت که هر کدوم از ما به نوبه ی خود، ابر کامپیوتری جاندار هستیم!
امروزه دانشمندان با تکیه بر محاسبات پیچیده ی ریاضی خبر از انتقال بیش از 1500 ترابایت اطلاعات در هر بار ارضای مردان میدن که به مانند فوران کردن هزار کامپیوتر خانگی از مجرای ادراری، در هر بار نزدیکی با دوست دخترتونه!




**8. آلات جنسی مردانه، قابل خم شدن به همه طرف هستند
**هلندی ها با آزادی های جنسی خاص خود شناخته میشن. روسپی گری نیز در این کشور قانونیه و امستردام، یکی از پایتخت های سکس دنیا به شمار میاد. ظاهرا دانشمندانشون هم از این قافله جا نمودن و این اوضاع احوال در وجود اونها هم رخنه کرده؛ چراکه چهار محقق هلندی پس از بدست آوردن یک اسکنر MRI، بلافاصله تصمیم به مشاهده ی اتفاقاتی گرفتند که حین سکس زوجین در داخل و به طور ناپیدا به وقوع می پیونده و نتایجی رو به دست آوردن که خوندنش به هیچ مردی توصیه نمیشه!
عکس هایی که تهیه شده بودن، از خم شدن دیوانه وار آلت جنسی مردانه در داخل واژن خبر می داد و مخلص کلام اینکه از خم شدن 90 درجه ای آلت جنسی اقایون در داخل واژن پاتنرشون حکایت داشت. بدین ترتیب آلت موقع ورود به واژن گاهی به شکل L در میاد که حتی تصور کردنش هم برای هم مردی دردناکه! ولی خوشبختانه این خم شدگی کاملا طبیعیه و ظاهر هیچگونه دردی رو هم به دنبال نداره و تنها قسمت دشوار ماجرا، فکر نکردن به این موضوع تو سکس بعدیتونه.



**7. جنین ها هم می توانند شق کنند
**بدون شک بارداری یکی از عجیب ترین دوران هاست؛ چراکه بدنتون شروع به ورم کردن از هر نقطه ی غیرقابل تصوری میکنه و در نهایت نیز به بیرون جهیدن انسانی از بدن شما ختم میشه. انسانی ضعیف که محتاج توجه شماست. هرچند که ماحصلی به غایت زیبا داره؛ جادوی آفرینش، معجزه ی زندگی و خیلی چیزهای دیگه.
شاید تا به امروز فکر می کردین که همه چیز در همین ها خلاصه میشه. ولی سخت در اشتباه هستین؛ چراکه اخبار به نسبت ناخوشایندی براتون داریم و باید به عرضتون برسونیم که اگه در حال حاضر پسری رو حامله هستین، احتمالا شق بودن آلت جنسیش در همین لحظه هم وجود داره!
این واقعیت عجیب در سال 1990 میلادی و به دنبال مشاهدات دقیق دانشمندان از اسکن های MRI جنین های پسر به دست اومده و از شروع شق شدن آلت جنسی جنین ها از 16 هفتگی حکایت داره و به این معنیه که شما مجبور به حمل یک بچه ی زاده نشده ی حشری به مدت 24 هفته توی شکمتون هستین! ولی این تنها خبر شوکه کننده ما نبود؛ چراکه بر طبق تحقیقات گروهی از دانشمندان فرانسوی، درصد کمی از خانم ها به هنگام زایمان ارضا هم میشن!



**6. مردان چاق دیر انزال ترند
**اگه از هر زنی در مورد معیارهای پارتنر سکسی مطلوبش سوال کنید، معمولا با جواب هایی از قبیل سبزه بودن و داشتن قد بلند، سیکس پک و قلب رئوف مواجه میشید و به ندرت پیش میاد که تمایل به یک گنده بک چاق رو از زبون کسی بشنوید. در حالیکه همین افراد از مزیت فوق العاده ای نسبت به سایر همجنس های سکسی خود برخوردارن و به گفته ی محققان دیر تر به ارگاسم میرسن.
در سال 2010 محققان تورک، مطالعه ی میدانی یکساله رو بر روی عملکرد جنسی 100 مرد انجام دادن و پی بردند که ارگاسم مردای لاغر، به طور میانگین، 108 ثانیه به طول می انجامه. در حالیکه همین زمان برای افراد چاق چیزی حدود 7 دقیقه است!
دلیل اون در هورمون های زنانه نهفته است؛ چراکه بدن مردان دارای اضافه وزن، استعداد بیشتری برای ترشح هورمون های زنانه دارد که همین هم روند به ارگاسم رسیدن اونها رو کند میکنه. این تاخیر هم به نوبه ی خود باعث میشه که فرصت بیشتری برای لذت بردن پاتنرشون وجود داشته باشه. بررسی های محققان نیز از چاقی بیش از دو سوم مردان امریکایی حکایت داره که گواهی بر مدعای عاشق پیشه تر بودن مردان امریکایی است!



**5. یک مرد میتواند جهان را در عرض 2 هفته آبستن کند
**بسیاری از آقایون دوست دارند که خود را دارای قوی ترین خصایص مردانه (از بابت توان جنسی و بارور کردن) تصور کنند. این کار از روش هایی است که عاملی جبرانی برای کچلی در نظر گرفته میشه؛ چراکه ممکنه شما هیچ مویی نداشته باشید ولی بتونید هر زنی رو بهتر از رقبای پشمالوی خودتون ارضا کنید. اما در حقیقت فقط کچل ها نیستین که میتونن چنین شاهکاری خلق کنند؛ یکایک مردای روی کره ی خاکی، توانایی باردار کردن همه زنان بارور رو در زمانی کمتر از دو هفته دارند.
هرچند چنین چیزی در عمل ممکن نیست؛ چراکه حتی گاینده ی منفوری چون چنگیز خان مغول، که هر یک نفر از 200 نفر انسان روی کره ی زمین از نسل اونه، هم نتونست کل جهانیان رو آبستن کنه. پس بهتره که به جای فکر در مورد سکس با همه زنهای دنیا، تنها به قابلیت هر مرد در تولید چندین و چندباره ی میلیاردها اسپرم توجه کنید تا به صحت حرف ما پی ببرید؛ یعنی در شرایطی که بتونیم تک تک اسپرم های هر مردی رو جدا کنیم و در رحم میلیاردها زن قرار بدیم و از لقاحش با تخمک مطمئن بشیم، میتونیم بگیم که هر مرد سالمی توان باردار کردن تمامی زنان روی کره ی زمین رو در مدتی کمتر از 2 هفته داره.




**4. 10 درصد زنان پارتنرهایشان را کمتر از شخصیت های غیرواقعی دوست دارند
**قصد داریم که در اینجا سوالی از مردان دگرجنسگرا و زنان همجنسگرا بپرسیم. آیا مطمئنید که شما عشق غایی زندگی پاتنرتون هستین؟ یه حسی بهم میگه که تقریبا همه ی شما نسبت به این مسئله اطمینان کافی دارین. البته اکثریتتونم حق دارین؛ چراکه علم ثابت کرده که تنها 10 درصد از شما اشتباه می کنید. البته نه به این معنی که پاتنرهای 10 درصد شماها با پستچی رو هم ریخته! بلکه تحقیقات ثابت کرده اند که 10 درصد خانم ها، شخصیت های افسانه ای و غیر واقعی رو بیشتر از پاتنرهاشون دوست دارند.
این تحقیقات توسط موسسه ای آماری، مستقر در بریتانیا، صورت گرفته است که هدف اصلی اش را پیدا کردن محبوب ترین کاراکتر های غیرحقیقی بین خانم ها قرار داده بود. نتیجه ی حاصله هم چندان دور از انتظار به نظر نمی رسید و جیمز باند، بروس وین و تونی استارک در صدر لیست قرار داشتند. اما در ادامه و بعنوان متممی بر مطالعاتشون، از اعتراف برخی زن ها به علاقه ی بیش از حدشون به بعضی کاراکتر ها پرده برداشتند. علاقه ای که حتی بر میزان عشقشون به شریک زندگیشون هم می چربید. علاوه بر این ها نتایج جالب دیگری نیز وجود داشت و خبر از حسادت 10 درصد از مردان نسبت به کاراکتر محبوب همسرشان میداد.




**3. خوابیدن با روسپیان با حمایت دولت
**چنین چیزی بیشتر شبیه به یک کابوس وحشتناک مالیاتیه؛ یعنی دنیایی که از محل دلار های مالیات دهندگان، برای نزدیکی با روسپیان کمک میکنه. ولی باید گفت که چنین چیزی وجود داره و در برخی کشورها مثل هلند، دولت مبلغی رو برای استفاده از خدمات جنسی در اختیار معلولان قرار میده.
دلیل این کار هم برای افرادی که سرشون رو مثل کبک توی برف فرو نبرده باشن کاملا روشنه؛ چراکه بسیاری از افراد معلول شانسی برای تجربه ی سکسی عادی رو ندارن. بطوری که برای بعضی ها، بیرون اومدن از تخت و برگشتن به اون با کمک پرستار، تنها تماس فیزیکی اون ها با یک شخص دیگه است. با این وجود هنوز هم بسیاری شون از نظر جنسی کاملا فعال هستند و فانتزی های سکسی زیادی رو توی ذهنشون می پرورونن. زمانیکه نیویورک تایمز تصمیم گرفت مقاله ای در این رابطه منتشر کنه، اونها با زنی فرانسوی مصاحبه کردند که تنها قادر به حرکت دادن شست سمت چپ و عضلات صورتش بود. زنی کاملا ناتوان که در رویای های شبونه، خودش رو مثل زن بلوند و قدرتمندی به تصویر می کشید که همه ی مردا رو تحت سلطه ی خودش داره.
برخی دولت های اروپا، بودجه ای رو به جهت همدردی با معلولین در نظر می گیرن که به فعالیت های جنسی اونها اختصاص پیدا میکنه. این قانون امکانی رو برای اون دسته از جسم های دربند چهاردیواری فراهم میکنه تا بتونن امیالشون رو، هرچند مختصر، ارضا کنند. طبیعتا چنین سیاستی نمیتونه شما رو به نمایندگی جهموری خواهان برسونه، ولی دستکم اسباب دلگرمی بسیاری رو فراهم میکنه.

**2 . جی-اسپات اصلی
**این فوت کوزه گری برای معاشقه است؛ یعن شما باید برای دستیابی به پاداش بالاترین امتیاز سکسی، ترکیباتی درست و دقیق رو به کار بگیرید. اسم این ترکیب در عالم سکس جی-اسپاته و یکی از مسائلیه که تونسته مرد ها (و بعضی زن ها) رو برای سالیان متمادی درگیر خودش بکنه. مسئله ی مبهمی که کشفش مرهون زحمات “دکتر اِرنست گرَفِنبِرگ” هستش و به افتخار اون هم نامگذاری شده؛ بزرگمردی که در سال 1950، مقاله ارزشمندی رو در رابطه با برون ریزی زن ها منتشر کرد. ولی در اون موقع اجماعی بر سر نامگذاریش وجود نداشت تا اینکه در برهه ای دانشمندان تصمیم گرفتند که اون رو Whipple Tickle (غلغلک ویپل) صدا کنند.
ولی این تنها یک اسم مضحک، من درآوردی و به یکباره انتخاب شده نیست؛ چراکه در سال 1980 میلادی، زنی به اسم “بورلی ویپل” تحقیقات بسیاری رو در زمینه ی جی-اسپات انجام داد و اولین کسی بود که وجود جی-اسپات رو کشف کرد و کتابی رو هم در این رابطه به چاپ رسوند. دقیقا هم بعد از این کشف بود که راه برای ماجرای های “سکس اند سیتی” باز شد! به عنوان یک کاشف، انتظار می رفت که ویپل این پایانه ی عصبی مختص لذت رو متاثر از اسم خودش نامگذاری بکنه ولی خوشبختانه با وجود اصرار بسیاری از همکارانش مبنی بر نامگذاری اون تحت عنوان ویپل تیکل، تصمیم نهاییش در دقیقه ی نود عوض شد و این نقطه رو به افتخار دکتر گرفنبرگ نامگذاری کرد. تصمیمی که به شخصه از اتخاذش خدا رو شاکرم؛ چون تصورشم سخته که مثلا از دوست دخترم میخواستم که اجازه بده ویپل تیکلش رو فشار بدم!




**1. بسیاری از اسباب بازی های جنسی قدیمی تر از آنی هستند که می پندارید
**اصطلاح اسباب بازی های جنسی ناخودآگاه هر کسی رو به سمت فرهنگ دهه ی 90 میلادی و از فروشگاه های سکسی “آن سامرز” تا تبلیغ ویبراتورهای خرگوشی در فیلم سکس اند سیتی میبره. در حالیکه انجام خودارضایی بدین طریق به دهه ها قبل تر از اونچه که فکرش رو می کنید بر میگرده.
به عنوان مثال ویبراتور از زمان عصر ویکتوریا و به منظور ماساژ لگن خاصره بیماران زن کاربرد داشته. دیلدوهای معمولی حتی پا رو از این هم فراتر گذاشتن و طبق آخرین اکتشافات، تاریخچشون به 26000 سال قبل از میلاد مسیح برمیگرده! البته مطمئناً اگر بدونید که چنین چیزی در آلمان کشف شده، به هیچ عنوان تعجب نمی کنید!
با این وجود، این قدیمی ترین نمونه ی عصر حجری کشف شده نیست؛ چراکه باستان شناسان در سال 2009 موفق به کشف مجسمه ی باستانی یک زن با سینه های بزرگ و اندام های جنسی دقیق شدند که نشان دهنده ی نوع قدیمی پورنوگرافی مورد استفاده ی اجداد غارنشین ما است. این مجسمه نیز دارای قدمت بسیاری بود و به 33000 سال قبل از میلاد مسیح تعلق داشت و لازم به گفتن نیست که این هم در آلمان کشف شد!
بدین ترتیب سکس بسیار قدیمی تر و عجیب تر از اون چیزیه که بتونیم حتی تصورشم بکنیم. در پایان هم برای همتون آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم که از الان به فکر سکس بعدیتون و سرحال آوردن پاتنرتون نباشین.
پایان

6091 👀
1 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2019-05-22 16:18:51 +0430 +0430

فقط مورد ۵ ?

0 ❤️

2019-05-22 16:47:59 +0430 +0430

۸ واقعیه؟

0 ❤️

2019-05-23 03:02:07 +0430 +0430

کی بدش میاد که به بروس وین بچه پولدار گاتهام سیتی پسر توماس وین و مارتا وین نوه ی پاتریک وین بتمن بزرگ منجی گاتهام صاحب آرکهام ? بده؟ کاش کت وومن بودم هر شب قمبل میکردم جلوش ?

0 ❤️







‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «