11 ارگاسمی که همه باید تجربه کنند

1400/06/13

11 ارگاسمی که همه باید تجربه کنند

آیا تابحال چیزی در مورد کورگاسم (coregasm) شنیده اید؟



رسیدن به ارگاسم همیشه کار آسانی نیست ولی با توجه به ماهیت شخصی و منحصر به فرد لذت انسان ، روش های زیادی برای تجربه ی اوج لذت جنسی وجود دارد. و به نظرم همه موافقیم که تلاش برای رسیدن به آن قطعا ارزشش را دارد! حالا هر نوع ارگاسمی که میخواهد باشد. با اینکه طبق آمار میزان ارگاسم مردان بیشتر است (بووووو) ، بافت نعوظ شونده زنان به نوعی در کل ناحیه ی واژن شان پخش شده است ، پس یعنی نواحی تحریک پذیر بیشتری برای لذت بردن و روش های بیشتری برای رسیدن به ارگاسم برای زنان وجود دارد. پس دلیلی ندارد که با کمی تلاش ، ارتباط درست و بیشتر با پارتنرتان و درک درست از بدن تان نتوانیم این شکاف بین میزان ارگاسم زنان و مردان را ببندیم!

خب اول برای اینکه سوءتفاهمی نشود این را مشخص کنم که منظور از “ارگاسم های متفاوت” لزوما انواع مختلف ارگاسم نیست بلکه بیشتر به معنی روش های مختلفی است که میتوان این حس را تجربه کرد. دکتر “مارین” متخصص درمان جنسی و خالق کلاس انلاین ارگاسم زنان به اسم “Finishing School” میگوید :“اکثر محققان باور دارند که در واقع فقط یک نوع ارگاسم وجود دارد که میتوان با تحریک نقاط مختلفی از بدن آن را تجریه کرد.”

دکتر “لونزو” متخصص زنان و زایمان و عضو انجمن زنان و زایمان آمریکا هم قبول دارد که دسته بندی های واضح و مشخصی از ارگاسم وجود ندارد. او میگوید‌: “بهتر است به جای مفهوم “انواع ارگاسم” روش های مختلفی که میتوان از طریق آنها به ارگاسم رسید را در نظر بگیریم.” بعضی اوقات میتوان فقط با تحریک نقاط مشخصی از بدن به ارگاسم رسید و گاهی هم فاکتور های دیگری در رسیدن به ارگاسم تاثیر میگذارند. دکتر “لونزو” میگوید :‌"ارگاسم میتواند چوچوله ای ، واژنی ، سینه ای، داخل ران ، ساک زدن انگشت پا ، دهانی ، ماساژ اروتیک ، ذهنی و خیلی موارد دیگر باشد."

این یعنی روش های هیجان انگیز زیادی در اختیار دارید تا به زندگی جنسی تان یک جان تازه دهید. پس بهتره وقت را تلف نکنیم و با 11 روش مختلفی که میتوان به ارگاسم رسید آشنا شوید.


1.ارگاسم چوچوله ای

چوچوله یک بافت کوچک و پر از رشته های عصبی است که در بالای ورودی واژن قرار دارد و هیچ عملکردی جز ایجاد لذت جنسی ندارد. دکتر “مارین” میگوید : "اگر تابحال ارگاسم را تجربه نکرده اید پیشنهاد میکنم اول با ارگاسم چوچوله ای شروع کنید.“
چطور ارگاسم چوچوله ای را تجربه کنیم : اول از همه باید بفهمید که تحریک مستقیم را ترجیح میدهید یا غیر مستقیم ، یعنی لمس کردن خود چوچوله را میپسندید یا ترجیح میدهید آن را از روی لب های واژن و کلاهک چوچوله تحریک کنید. دکتر “مارین” پیشنهاد میکند که برای شروع با انگشت هایتان (نه توسط اسباب بازی جنسی) و به صورت حرکات دایره ای و مارپیچی چوچوله تان را تحریک کنید.
او میگوید : “اول با فاصله از چوچوله شروع به نوازش کنید و به مرور با حرکات دایره ای به آن نزدیک تر شوید تا در نهایت به خود چوچوله برسید ، سپس دوباره به آرامی از آن دور شوید.” به واکنش بدن تان توجه کنید و با تکنیک های مختلف نوازش کردن آزمون و خطا کنید تا تکنیکی که مناسب تان است را پیدا کنید.”

2.ارگاسم نقطه G

دکتر “لونزو” میگوید : " نقطه ی G یک ناحیه ی فرضی بسیار تحریک پذیر است که روی بافت اسفنجی مجاری ادراری در دیواره ی جلویی واژن قرار دارد که میتوان موقع فعالیت جنسی آن را تحریک کرد. این ناحیه از نظر لذت بخش بودن به نوعی پروستات زنان محسوب میشود"
چطور ارگاسم نقطه G را تجربه کنیم : “امی لوان” مربی سکس و موسس Ignite Your Pleasure میگوید : " اول از همه مثانه تان را خالی کنید تا مانع ارگاسم تان نشوید چون تحریک نقطه G میتواند باعث ایجاد حس ادرار و برون پاشی (squirting) در شما شود. انگشت میانی تان را در جهت ناف تان وارد واژن تان کنید. باید دنبال ناحیه ای بگردید که بافتی چین خورده و راه راه دارد. وقتی پیدایش کردید همانجا دست نگه دارید و با حرکت قلاب شکل توسط دست و یا با مالیدن یا ویبره اسباب بازی جنسی آن ناحیه را تحریک کنید.
اگر هم میخواهید موقع دخول اینکار را انجام دهید پوزیشن هایی که نقطه ی G را تحریک میکنند (پوزیشن هایی که دخول از عقب انجام میشود انتخاب خوبی هستند مثل Reverse Cowgirl ) را امتحان کنید و تا زمان رسیدن به ارگاسم به تلمبه زدن و تحریک نقطه G ادامه دهید.

3.ارگاسم ترکیبی

دکتر “مارین” میگوید : “این ارگاسم در واقع ترکیب ارگاسم چوچوله ای با تحریک ناحیه ی دیگری از بدن است ، این کار روش فوق العاده ای (البته بعد از اینکه در ارگاسم چوچوله ای حرفه ای شدید) برای این است که بفهمید تحریک نواحی دیگر بدن تان چه حسی به شما میدهد.” پس از نظر تئوری شما میتوانید مثلا با تحریک همزمان نوک سینه و نقطه ی G به ارگاسم ترکیبی برسید ، ولی معمولا تحریک چوچوله و نقطه ی G رایج ترین ترکیب برای اینکار است.
چطور ارگاسم ترکیبی را تجربه کنیم : اگر تحریک نقطه ی G و چوچوله را خوب یاد گرفته باشید همه ی راه را رفته اید، فقط کافیه همزمان با تحریک چوچوله نقطه ی G را هم تحریک کنید. اگر هم پیچاندن نوک سینه ، گاز گرفتن لاله گوش یا تحریک مقعد برای شما لذت بخش است میتوانید آنها را هم امتحان کنید. ولی سعی کنید چوچوله هم جزو اینکار باشد چون در اکثر زنان تحریک چوچوله شانس رسیدن به ارگاسم ترکیبی را افزایش میدهد.

4.ارگاسم مقعدی

دکتر “لونزو” میگوید :" رشته های عصبی ای وجود دارد که بین دیواره ی جلویی مقعد و واژن مشترک هستند ، پس امکان برانگیختگی جنسی از طریق تحریک مقعد برای زنان وجود دارد." به علاوه اینکه پایه های بافت داخلی چوچوله تا مقعد کشیده شده اند ، پس تحریک مقعد میتواند به نوعی چوچوله را هم تحریک کند.

چطور ارگاسم مقعدی را تجربه کنیم : “آلیسا سینکلر” مربی سکس و رئیس شرکت b-vibe پیشنهاد میکند هر تکنیک و حرکتی که برای ارگاسم از طریق واژن تان جواب میدهد را روی مقعدتان هم امتحان کنید. او همچنین پیشنهاد میکند برای شروع کار اول با وارد کردن یک انگشت با مقعدتان بازی کنید ، خودتان هم میتوانید به تنهایی اینکار را انجام دهید و به نوعی هم دهنده و هم گیرنده ی اینکار باشید. حتما هم از روان کننده ی زیادی استفاده کنید و آرام آرام جلو برید.
او میگوید : “وقتی چیزی را وارد مجرای مقعدتان میکنید درست مثل واژن آن را به سمت ناف تان حرکت دهید ، با اینکار شما شانس تحریک همان سیستم عصبی مرکزی بدن تان را که موقع دخول در واژن تحریک میشوند را دارید.”

5.ارگاسم نقطه C

منظور از نقطه C همان دهانه رحم (cervix) است. این ناحیه شامل پایانه های عصبی ای است که در دهانه رحم و اطراف رحم واقع شده اند. تفاوت های آناتومی افراد و سابقه جراحی (مثل “هیسترکتومی” که شامل بیرون آوردن دهانه رحم است) و همچنین سایز کیر پارتنرتان (اگر پارتنرتان مرد باشد) روی توانایی شما در رسیدن به ارگاسم دهانه رحم تاثیر میگذارد. دخول شدید به خصوص با پارتنری که کیر بزرگی دارد میتواند دردناک باشد ، پس قبلش با پارتنرتان در مورد حسی که نسبت به تحریک دهانه ی رحم تان دارید حرف بزنید.
چطور ارگاسم دهانه رحم را تجربه کنیم : دکتر “اورایلی” متخصص سکس مرکز ASTROGLIDE و نویسنده ی کتاب The New Sex Bible میگوید : “عشق بازی و گرم کردن کلید رسیدن به ارگاسم دهانه ی رحم است.” اگر شما به خوبی تحریک شده باشید احتمال اینکه ارگاسم دهانه رحم بهتر و لذت بخش تر و بدون دردی را تجریه کنید بیشتر میشود. پس دخول عمیق را آخر کار و وقتی که به اوج لذت جنسی نزدیک شدید انجام دهید و از پارتنرتان بخواهید با تلمبه زدن عمیق (یا با اسباب بازی جنسی یا انگشت) دهانه ی رحم تان را تحریک کند.

6.ارگاسم نوک سینه

همه میدانند نوک سینه چیه و کجاست ولی شاید خیلی ها ندانند که بعضی افراد فقط با تحریک نوک سینه شان میتوانند به ارگاسم برسند. طبق گزارشی که در مجله ی Men’s Health چاپ شد در تحقیقی که 213 زن در آن شرکت کرده بودند حدود 29 درصدشان حداقل یکبار در زندگی شان از طریق تحریک سینه شان به ارگاسم رسیده بودند.
دکتر “نورساپ” متخصص زنان و زایمان و نویسنده ی کتاب Women’s Bodies Women’s Wisdom میگوید : "وقتی نوک سینه ها تحریک میشوند “اکسی توسین” در بدن ترشح میشود که دقیقا همان انقباض واژنی و رحمی ای که در ارگاسم اتفاق می افتد را ایجاد میکند. این مسئله باعث افزایش جربان خون به سمت آلت تناسلی میشود و میتواند باعث ارگاسم شود."
چطور ارگاسم نوک سینه ای را تجربه کنیم : دکتر “اورایلی” میگوید : "وقتی در مورد لذت سینه و نوک سینه حرف میزنیم نباید خیلی روی رسیدن به ارگاسم حساس شویم ، شما فقط روی لذت اینکار تمرکز کنید و ببینید کار به کجا میکشد.“
دکتر “اورایلی” پیشنهاد میکند اول ناحیه ی بالای “هاله پستان” (areola) را تحریک کنید چون این ناحیه برای خیلی از مردم بیشترین حساسیت را نسبت به لمس کردن دارد. اول با پشت انگشت هایتان لبه های بیرونی هاله پستان را تحریک کنید و با حرکات دایره ای شکل به آرامی به نوک سینه نزدیک تر شوید.” شما همچنین میتوانید نوک سینه را بین انگشت شست و اشاره تان بپیچانید.
بعضی از مردم از دمیدن ، لیسیدن ، مکیدن یا نیشگون گرفتن نوک سینه شان خیلی لذت میبرند. همه ی اینها به علایق هر شخص بستگی دارد ، پس چیزی که اهمیت دارد امتحان کردن و آزمون و خطاست تا بفهمید چه چیزی برای شما لذت بخش تر است. نوازش ملایم میتواند شروع خوبی برای اینکار باشد. بهتر است به جای چنگ انداختن و گرفتن کل سینه ، همزمان با تحریک نوک سینه با زبان یا ویبراتور با ملایمت قسمتی از سینه را فشار دهید.

7.کورگاسم (Coregasm)

به گفته ی دکتر “مارین” منظور از کورگاسم وقتی است که با ورزش کردن و فعالیت بدنی به ارگاسم برسید.
چطور کورگاسم را تجربه کنیم : متاسفانه اینکار چیزی نیست که با تمرین دادن بدن تان بتوانید آن را انجام دهید. دکتر “مارین” میگوید : “به نظر میرسد توانایی این نوع از ارگاسم ذاتا در بعضی افراد وجود دارد و خیلی اوقات تجربه ی خوشایندی هم نیست.” اینکه موقع ورزش کردن در یک باشگاه شلوغ نتوانید جلوی ارگاسم شدن تان را بگیرید بیشتر از اینکه لذت بخش باشد معذب کننده است.
دکتر “مارین” میگوید : “به دو روش میتوان کورگاسم را تجربه کرد ، یکی از آنها دویدن است چون موقع اینکار ران هایتان به هم سابیده میشود و به طور غیر مستقیم چوچوله تان تحریک میشود. ولی رایج ترین روش رسیدن به کورگاسم تمرینات عضلات مرکزی بدن و شکمی است. بعضی افراد فقط با یک دراز و نشست ساده به ارگاسم میرسند. بعضی ها با کمک حرکات یوگا یا پوزیشن هایی که عضلات مرکزی بدن را درگیر میکند (مثل پوزیشن پل) کورگاسم را تجربه میکنند.” پس شاید بهتر باشه این حرکات را در خانه امتحان کنید!

8.ارگاسم پوستی

به ارگاسم پوستی اصطلاحا “رعشه” هم میگویند ، درست مثل وقتی که شنیدن آهنگی باعث میشود حسی شبیه سوزش در بدن تان پخش شود. حالا ممکن است مور مور شوید ، موی هایتان سیخ شود یا بلرزید.
چطور ارگاسم پوستی را تجربه کنیم : تحقیقات نشان میدهند که معمولا موزیک باعث این نوع ارگاسم میشود ولی صحنه های احساسی فیلم ها ، آثار هنری تاثیر گذار یا حتی افرادی که ارتباط ویژه ای با آنها دارید میتواند باعث ایجاد حس رعشه در بدنتان شود. به طور کلی این ارگاسم بسیار غیر قابل پیش بینی است.

9.ارگاسم تنفسی

دکتر “اورایلی” میگوید : “سکس معمولا فقط به یک عمل فیزیکی ای که شامل آلت جنسی افراد است محدود میشود ولی واقعیت این است که هات ترین و اروتیک ترین سکس در مغزمان اتفاق می افتد و طرز استفاده از شش ها و نحوه تنفس مان روی آن تاثیر میگذارد. نحوه نفس کشیدن شما روی تفسیر و برداشت حسی شما از اطراف تان تاثیر میگذارد و کمک میکند تا مغزتان را برای تجربه کردن لذت آماده کنید. در واقع شما میتوانید با تنفس و خالی کردن مغزتان از افکاری که مانع لذت تان میشوند خودتان را به ارگاسم برسانید.”

چطور ارگاسم تنفسی را تجربه کنیم : دکتر “اورایلی” پیشنهاد میکند اول از همه یک مکان ساکت و آرام برای دراز کشیدن پیدا کنید. دست تان را روی شکم تان بگذارید و از طریق بینی نفس عمیق بکشید ، به طوری که بالا و پایین شدن دست تان را حس کنید و سپس با دهان عمل بازدم انجام دهید. در ذهن تان به آرامی تمام بدن از سر تا نوک انگشت پایتان را اسکن کنید و با گذشتن از هر عضو از بدن آن را ریلکس کنید.
دکتر “اورایلی” میگوید : "نحوه ی تنفس شما تاثیر زیادی روی واکنش های جنسی و ارگاسمی شما دارد و با وجود اینکه هر کس بدن منحصر به فردی دارد ولی تجربه ی خیلی از افراد نشان میدهد که تنفس عمیق و آرام ارگاسم شان را تشدید میکند و حتی به آنها کمک میکند تا چندین ارگاسم را پشت سر هم تجربه کنند."
ولی درست همانطور که هر کس با روش مختلفی به ارگاسم میرسد (چه از طریق تمرین تنفس یا تماس فیزیکی ) هیچ دستور العمل ثابتی برای ارگاسم تنفسی وجود ندارد برای همین به گفته ی دکتر “اورایلی” شما باید تکنیک های تنفسی مختلفی را امتحان کنید تا ببینید کدام شان روی شما جواب میدهد. تنفس چه سطحی و سریع باشد و چه عمیق و و آرام از طریق بینی یا هر روش دیگری ، مهم این است که تکنیک تنفسی ای که موقع تصور کردن یک سناریو اروتیک به شما حس خوبی میدهد را انتخاب کنید.

10.ارگاسم تصوری و فانتزی

دکتر “اورایلی” میگوید : “ذهن آنقدر روی مسائل جنسی و لذت ما قدرت و تسلط دارد که بعضی افراد میتوانند فقط با تصور و فکر کردن خودشان را به ارگاسم برساند.” این روش ارگاسم نیاز به توضیح خاصی ندارد ، در این روش فرد فقط با تصور کردن و فانتزی و بدون لمس کردن بدنش به ارگاسم میرسد. فقط کافی است آنقدر عضلات ذهن تان را گرم کنید تا به اوج لذت جنسی برسید. اکثر اوقات فانتزی و تنفس با هم همراه هستند و معمولا تصور کردن سناریوهای اروتیک و واکنش بدن تان در آن موقعیت ها ، در صورت همراه شدن با تمرینات تنفسی بهترین بازدهی را دارد.

چطور ارگاسم فانتزی را تجربه کنیم : دکتر “اورایلی” میگوید : "با اینکه افراد کمی میتوانند فقط با تصور و فانتزی به ارگاسم برسند ولی امتحان کردن قدرت ذهن تان ضرری ندارد. اینکه به ذهن تان اجازه دهید تا در قلمرو های ناشناخته پرسه بزند به شما کمک میکند تا فانتزی های واقعی و تمایلات دست نخورده تان را بشناسید و از آنها بهره ببرید."
خودتان را به هیچ فانتزی ای محدود نکنید و اجازه دهید ذهن تان در هر جایی که میخواهد سرک بکشد. روی سکسی ترین سناریو های ممکن تمرکز کنید و همزمان تکنیک تنفسی که برایتان لذت بخش است را انجام دهید و خودتان را در فانتزی تان غرق کنید و فضای تخیل تان و لمس شدن بدن تان را تصور کنید. خودتان را وارد سناریو کنید و آنقدر به تخیل ادامه دهید تا خودتان و شخصیت دنیای فانتزی تان به ارگاسم برسید.

11.ارگاسم در خواب

دکتر “مارین” میگوید : "هر کسی با هر جنسیتی میتواند موقع خواب به ارگاسم برسد چون ارگاسم در مغز اتفاق می افتد و مغز در طول خواب نسبتا فعال باقی میماند."
چطور در خواب به ارگاسم برسیم : دکتر “مارین” میگوید : “متاسفانه دستور العمل خاصی برای اینکه خودتان را در خواب به ارگاسم برسانید وجود ندارد. تجربه ی این نوع ارگاسم قطعا لذت بخش است ولی روشی برای خلق کردنش وجود ندارد.”


انزال زن (Female Ejaculation)

میدانستید که انزال زنان یا همان برون پاشی (squirting) پروسه اش کاملا با ارگاسم فرق دارد؟ دکتر “مارین” میگوید : “شما میتوانید بدون ارگاسم شدن برون پاشی کنید و برعکس.” شیفتگی ای که خیلی ها نسبت به برون پاشی دارند ناسالم است چون دیدگاه اکثر افراد نسبت به آن از پورن (که اکثر اوقات ساختگی است) ناشی میشود.
اگر کنجکاو هستید که روزی آن را تجربه کنید خیلی هم عالی ، برید و تنهایی یا با پارتنرتان امتحانش کنید. ولی اگر پارتنرتان فانتزی اینکار را دارد و اصرار دارد که حتما باید برون پاشی کنید اول مطمئن بشید که دلیل علمی پشت برون پاشی را میدانند ( همین جاهاست که اهمیت آموزش های جنسی مشخص میشود).
چطور برون پاشی (squirting) کنیم : “تیلور اسپارک” مربی اروتیک و موسس OrganicLoven میگوید : “یادتان باشد که برای اکثر زنان سکس اول از مغزشان شروع میشود.برای همین از اول روز شروع به وسوسه کردن و تحریک ذهن شان کنید. وقتی سکس را شروع کنید اول روی چوچوله و بعد روی نقطه G تمرکز کنید. به مرور وقتی برانگیختگی تان بیشتر شد حس ادرار کردن خواهید داشت، آن وقت است که باید از عضلات کف لگن تان استفاده کنید. آنها را منقبض نکنید ولی زور بزنید ، انگار که میخواهید ادرار تان را به بیرون هل بدهید. اینکار نیاز به تمرین دارد ولی شدنی است.(یادتان باشد که موقع برون پاشی شما ادرار نمی کنید). کلام آخر هم اینکه اگر اتفاق نیفتاد مهم نیست ، خودتان را اذیت نکنید.”

میتوانم چند ارگاسم مختلف را پشت سر هم تجربه کنم؟

زن ها میتوانند مثل آتش فشان چندین بار پشت سر هم به ارگاسم برسند ، واقعا خوش شانس اند!
دکتر “مارین” میگوید : "مردها به ریکاوری نیاز دارند ، یعنی بدن آنها برای برانگیختگی و ارگاسم دوباره به کمی زمان نیاز دارد تا آماده شود. ولی زنان اینطور نیستند و میتوانند پست سر هم به ارگاسم برسند."
پس دل را بزنید به دریا و چندتا از موارد بالا را امتحان کنید. یادتان باشد موقع انجام دادن شان لذت ببرید و حال کنید ، حتی اگر تلاش تان بی نتیجه ماند و همه ی آنها به ارگاسم ختم نشدند.



منبع

برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2021-09-04 02:03:17 +0430 +0430

ممنون از زحمتت 🌹 جدید بود برام ی سری چیزاش

1 ❤️

2021-09-04 08:10:33 +0430 +0430

حاجی خسته شدیم چه خبره

1 ❤️

2021-09-04 11:28:28 +0430 +0430

عالی بود

1 ❤️

2021-09-05 12:29:05 +0430 +0430

ممنون👌🏼👌🏼🌹

2 ❤️

2021-09-05 13:34:54 +0430 +0430

↩ Samancudp1
خسته نباشید واقعا دمت گرم که این مطالب میزاری خیلی خوبه ای کاش میشد ای نا رو از بچه گی یاد میدادن که به خاطر دونستن اینها مورد سواستفاده قرار نگیریم

1 ❤️

2021-09-05 17:15:03 +0430 +0430

ایخدا ما مردا چقد بدبختیم این زنا 10نوع ارگاسم دارن عجبا😂😂

1 ❤️

2021-09-06 08:13:02 +0430 +0430

من با اینکه پسرم خیلی سریع به ارگاسم مقعدی میرسم 😁

1 ❤️

2021-09-26 11:30:31 +0330 +0330

خیلی عالی بود
میتونم رو دختر هاتی ک فعلا فقط اجازه داده دست بکنم تو شرتش و ارضاش کنم اجراشون کنم ک به معنای واقعی سکس پی ببره

1 ❤️

2023-01-29 09:52:39 +0330 +0330

عالی بود 👌 😎

0 ❤️







‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «