11 دلیل که پسر موردنظرتان با شما سکس نمی‌کند

1402/02/30

شاید پسری به‌خاطر یکی از این 11 دلیل دوست نداشته باشد با شما بخوابد؛ راه‌حل چیست؟



فرضیۀ رایج این است که مردان هروقت که امکانش فراهم باشد، مشتاق و آمادۀ سکس هستند. اما این فرضیه درست نیست. از عدم علاقه بگیرید تا بی‌میلی به خود سکس به‌طور کلی، دلایل زیادی باعث می‌شود که مردی دوست نداشته باشد با شما سکس داشته باشد. در این پست به بررسی مسائلی می‌پردازیم که باعث می‌شود کراش یا دوست‌پسرتان دوست نداشته باشد با شما بخوابد و کارهایی را که باید در مواجهه با این مسائل انجام بدهید به شما می‌گوییم.


1. حوصلۀ سکس ندارد


گاهی اوقات پسرها حوصلۀ سکس و روابط جنسی ندارند و این بی‌علاقگی آن‌ها چندان معنای عمیق و نگران‌کننده‌ای ندارد. شاید در مجموع به‌نظر او قرار ملاقاتی که در آن شب خاص باهم داشته اید بیش از این‌که ربط به سکس و شهوت داشته باشد، فضای دوستانه و بامزه‌ای داشته و برای همین چندان حواسش به امکان رابطۀ جنسی نبوده است. لزوماً این مسئله به این معنی نیست که از شما خوشش نمی‌آید یا در هیچ موقعیت دیگری دوست ندارد با شما سکس داشته باشد.


2. از شما خوشش نمی‌آید


شاید شما شروع‌کنندۀ سکس بودید و تقریباً به‌عمد سعی کردید که با قراردادن خودتان و دوست‌پسرتان در شرایطی زمینه‌های سکس را فراهم کنید. اگر به شما رو نداد یا مستقیماً ردتان کرد، ممکن است کلاً از شما خوشش نیامده باشد. به عبارت دیگر، شما را برای روابط جنسی و عاطفی نمی‌خواهد و از نظر جنسی جذبتان نمی‌شود و به همین دلیل تمایلی به سکس نشان نمی‌دهد.
بنابراین، بی‌علاقگی جنسی لزوماً به معنی این نیست که پسری نمی‌خواهد با شما قرار بگذارد. بعضی از افراد ترجیح می‌دهند وقت بیشتری به روابطشان بدهند و قبل از سکس تا جدی‌شدن رابطه‌شان صبر کنند و بعضی از افراد هم در مقایسه با اهمیتی که به جنبه‌های دیگر پارتنر جدیدشان و شناختشان از او در این زمینه‌ها می‌دهند اصلاً از خودشان علاقۀ چندانی به بُعد جنسی رابطه نشان نمی‌دهند‌. اگر نمی‌توانید دقیقاً تشخیص بدهید که پسر موردعلاقۀ شما دلیلش برای سکس نداشتن با شما کدام‌یک از این حالت‌ها است، در شرایطی که اصلاً حال و هوای جنسی نداشته باشد، علت این عدم تمایلش به رابطه را از او بپرسید.


3. ترجیح می‌دهد تا جدی‌ترشدن ارتباطش با شما صبر کند


بعضی از آدم‌ها، که شامل پسرها هم در این مورد می‌شود، تا زمانی که رابطه به‌قدر کافی جدی نشده باشد، تمایلی به سکس ندارند. مثلاً، بعضی‌ها فقط وقتی سکس می‌کنند که رابطه‌شان به‌اصطلاح «رسمی» و علنی شده باشد و برخی دیگر فقط در چارچوب ازدواج به روابط جنسی علاقه‌مند هستند. در مواردی نیز مسئله برسر شدت و جدی‌بودن رابطه یا برچسب‌ها و اسم‌هایش نیست و بیشتر به عمق پیوند عاطفی و احساسی بین افراد بستگی دارد. به عبارت دیگر، شاید فقط وقتی این افراد به سکس با شخص دیگر تمایل پیدا کنند که از نظر احساسی با او پیوند عمیقی داشته باشند یا عاشقش شده باشند.
«کریستین اُوراستریت» (Kristie Overstreet)، دکترا، نویسندۀ سایت و سکس‌درمان‌گر بالینی، معتقد است که «صمیمیت در رابطه مفهوم کلی و گسترده‌ای است و برای هرکسی معنای متفاوتی دارد. هرکسی لزوماً تمایلی به گنجاندن احساساتش در قالب سکس ندارد، ولی برای برخی از افراد، شدت صمیمیت و پیوند عاطفیشان با دیگری، به بهترشدن صمیمیت جنسیشان کمک می‌کند».


4. منتظر زمان مناسبی برای اولین سکس است


برخی از افراد، شیوۀ خاصی را برای شروع و روال روابط جنسیشان می‌پسندند، به‌خصوص در مواردی که می‌خواهند برای اولین بار با پارتنر جدیدشان سکس داشته باشند. ممکن است پارتنر شما به سکس تمایل داشته باشد و فقط مسئله این است که منتظر لحظه‌ای کاملاً شهوانی، رمانتیک و پرشور برای شروع سکس با شما است. اگر بادقت به جنبه‌های دیگر رفتارش با شما احساس می‌کنید که بین شما کشش کافی وجود دارد، به‌زودی احتمال شروع سکس بین شما وجود دارد.


5. متوجه نمی‌شود که به سکس تمایل دارید


هرکسی در تشخیص نشانه‌هایی که ثابت می‌کند شما به رابطۀ جنسی با او تمایل دارید ماهر و وارد نیست. اگر پسری مطمئن نباشد که پارتنرش به سکس با او علاقه دارد، شاید از شروع و پیشنهادکردنش صرف‌نظر کند؛ چون دوست ندارد که فضای ناراحت‌کننده‌ای را برای پارتنرش به‌وجود بیاورد. از سوی دیگر، شاید به این دلیل به سکس تمایلی نشان نمی‌دهد چون از این‌که شما به دید جنسی به او نگاه می‌کنید بی‌خبر است و شاید اگر از این بابت مطمئن باشد، او هم به سکس با شما علاقه‌مند باشد.


6. از نظر جنسی چندان آدم گرمی نیست


بعضی‌ها، که پسرها هم شامل این مثال می‌شوند، کلاً به سکس علاقه‌ای ندارند. امکان دارد پارتنر شما آسکشوال (بی‌جنس‌گرا) باشد، یا به‌دلیل سردی به سادگی تحریک نمی‌شود یا مدام به سکس فکر نمی‌کند. «کریس شِین» (Kryss Shane)، دارای گواهی مددکاری اجتماعی می‌گوید: «هیچ اشکالی ندارد که کسی آسکشوال باشد. بعضی از افراد هرگز برای بیش‌ترشدن تمایلشان به سکس و نزدیکی جنسی احساس نیاز نمی‌کنند».
اگر دلیل پارتنرتان برای سکس‌نداشتن با شما این است، ارزشش را دارد که در این مورد گفت‌وگو کنید و برایش توضیح بدهید که سکس چه معنایی برای شما دارد و چه‌نوع حدی از صمیمیت جنسی را بین خودتان متصور می‌شوید، تا در صورت امکان، هردو در زمینه‌های جنسی هم‌عقیده و هم‌نظر شوید.


7. در زندگی شخصی با مسائل استرس‌زای زیادی دست‌و‌پنجه نرم می‌کند


استرس قاتل میل جنسی افراد است. اگر کسی به شدت در محیط کار درگیری و نگرانی دارد یا در زندگی شخصی دچار معضل بسیار بزرگی شده که به‌شدت برایش استرس‌زا است، به‌ندرت انگیزه‌ای برای سکس پیدا می‌کند.
«جسا زیمرمن» (Jessa Zimmerman)، روان‌درمان متخصص در حوزۀ ناهنجاری‌ها جنسی، معتقد است که «مردان درست مثل زنان ممکن است گاهی چنان دچار افکار و نگرانی‌های متعددی ‌شوند که کنارگذاشتنشان عملاً غیرممکن باشد و دیگر فرصتی برای فکر‌کردن به مسائل جنسی پیدا نکنند. برای بسیاری از افراد استرس و نگرانی حتی می‌تواند سازوکاری را که تولید‌کنندۀ تمایل جنسی است کاملاً از کار بیندازد».
ممکن است دوست‌پسرتان مشکلات و دغدغه‌های زیادی در حال حاضر داشته باشد و به‌همین دلیل قادر به تمرکز به لذت‌بردن از بودن با شما و تحریک‌شدن نیست. درواقع، شاید ترجیح می‌دهد که کارهای بی‌دغدغه‌تر و معمولی‌تری مثل تماشای فیلم، شام‌خوردن یا گفت‌وگو‌های جالبی را در کنار شما داشته باشد که به او کمک می‌کنند آرامشش را به‌دست بیاورد و بعداً بهتر از پس موقعیت‌های استرس‌زای زندگیش بربیاید.


8. افسرده است


افسردگی و بی‌میلی جنسی همیشه با هم ارتباط مستقیمی دارند و متاسفانه داروهای ضدافسردگی نیز در این میان تأثیر مشابهی بر میل جنسی دارند. اگر با کسی ملاقات می‌کنید که دچار افسردگی است، ممکن است مشکلات روحی او به تمایلش به سکس تأثیر گذاشته باشد.


9. مشکلاتی برای سلامتیش به‌وجود آمده که بر تمایلش به سکس اثر دارد


گاهی کم‌شدن میل جنسی افراد، ریشه در عارضه‌هایی در سلامت عمومی آن‌ها دارد؛ از مشکلات قلبی و دیابت تا به‌هم‌ریختگی سطح هورمون‌ها، همه می‌توانند به میل جنسی فرد اثر داشته باشند. بنا به‌گفتۀ «ویل کول» (Will Cole)، متخصص ارشد داروسازی عملکردی، مصرف برخی از داروها نیز می‌تواند میزان میل جنسی را تغییر بدهد: معمول‌ترین داروهایی که چنین تأثیراتی را بر میل جنسی دارند، داروهای ضدافسردگی، داروهای کاهندۀ فشارخون، ضددردها و داروهای ضدحساسیتی مثل آنتی‌هیستامین هستند که در مواردی منجر به کاهش و اختلال و حتی ازبین‌رفتن کامل میل جنسی در افراد می‌شوند.


10. مضطرب است


شاید پسر موردعلاقۀ شما به سکس علاقه دارد ولی کمی مضطرب است. ممکن است نگرانیش این باشد که شما دست رد به سینه‌اش بزنید یا اعتمادبه‌نفس کافی ندارد و فکر می‌کند به‌قدر کافی کارش را در رخت‌خواب بلد نیست (باور کنید نگرانی از خراب‌کردن چنین کاری خیلی وحشتناک است!) یا شاید در کل با فکرکردن به سکس استرس می‌گیرند.
اگر احتمال می‌دهید که دلیل سکس‌نداشتن شما استرس‌‌های دوست‌پسرتان است، برای کمک به کاهش این اضطراب‌ها، غیر مستقیم به او نشان بدهید که برای شما جذابیت کافی را دارد و سکس با او را دوست دارید و نیازی نیست نگران استانداردهای خاصی در رخت‌خواب باشد. کمکش کنید که آرامشش را به‌دست بیاورد و از کنار هم بودن لذت ببرید.


11. از چیزی در روابط شما با خودش ناراحت شده است


اگر شما قبلاً سکس داشته‌اید ولی ناگهان روابط جنسی شما تغییر کرده، ممکن است یکی از دلایلی که گفتیم باعث بی‌میلی او به مسائل جنسی شده باشد. اما از طرف دیگر، ممکن است چیز دیگری در رابطۀ شما تغییر کرده باشد؛ مثلا دعوا یا کشمکش خاصی که حل‌نشده باقی مانده یا چیزی که باعث نگرانی و ناراحتیش شده و هنوز آن را حل نکرده‌اید.
همان‌طور که «زیمرمن» می‌گوید، «برخی از افراد، صرف‌نظر از تمام مشکلاتی که در روابطشان با آن رو‌به‌رو می‌شوند، کماکان به سکس با یکدیگر تمایل دارند. درحالی که عده‌ای دیگر، صرف‌نظر از جنسیتشان، ممکن است با بروز مشکلات در رابطه، از سکس خودداری کنند. گاهی اوقات نیز از سر خشم یا ناراحتی و کاملاً آگاهانه این‌کار را انجام می‌دهند».


وقتی دوست‌پسرتان میلی به سکس با شما ندارد، چه‌کار باید کرد؟



درموردش با او صحبت کنید
در نهایت هیچ‌کسی به‌اندازۀ خود دوست‌پسر شما به‌خاطر نداشتن سکس، خودش را مورد مؤاخذه قرار نمی‌دهد؛ پس چه بهتر که با او درموردش صحبت کنید!
مهم نیست که در چه مرحله‌ای از رابطه با یکدیگر قرار دارید. چه نسبت بهم متعهد باشید یا فقط چندباری است که همدیگر را ملاقات کرده‌اید و از طریق برنامه‌های دوست‌یابی با هم آشنا شده‌اید، بهترین شیوۀ حل مسائل و مشکلات جنسی، داشتن گفت‌وگویی مستقیم و صریح دربارۀ این موضوعات است. حتی اگر باهم تعارف دارید و هنوز فکر می‌کنید که برای سکس و موضوعات جنسی خیلی زود است، داشتن گفت‌وگو دربارۀ مسائل جنسی به بیشتر شدن اشتراکات شما در این زمینه‌ها کمک می‌کند. حتماً دفعۀ بعدی که به دیدنش می‌روید موضوع سکس را پیش بکشید و نظرش را در این باره جویا شوید. حتی بسته به این‌که گفت‌وگوی شما چه‌طور پیش برود ممکن است ماجرا جالب و شهوانی‌تر هم بشود. کافی است به واکنش‌ها و زبان بدنش دقت کنید تا متوجه نشانه‌هایش بشوید.
اگر مدت‌ها است که بهم متعهدید و رابطۀ علنی و جدی باهم دارید، در زمانی مناسب دربارۀ احساسش به سکس نظرش را بخواهید تا به نقاط اشتراکی که در زمینه‌های جنسی ممکن است داشته باشید پی ببرید. ببینید آیا دلیل خاصی وجود دارد که به سکس بی‌علاقه است یا کاری هست که بتوانید برای حل مشکل و کمک به‌او انجامش بدهید؟

به حد و مرزهایش احترام بگذارید
اگر پسری صراحتاً بگوید که تمایلی به سکس با شما ندارد، بیشتر اصرار نکنید و همین جواب را بپذیرید. هرگز کسی را که تمایلی به مسائل جنسی ندارد وادار به این‌کار نکنید. هم‌چنین، اگر با رفتارتان تلاش کردید که آغازکنندۀ سکس باشید و او شما را پس زد، از ادامه دست بکشید و به حدومرزی که برای خودش قائل می‌شود احترام بگذارید. اگر به دیدار با این شخص علاقه دارید یا مدت‌هاست با او رابطه دارید، زمانی را برای صحبت درمورد این موضوع اختصاص بدهید و این کار را در فضایی کاملاً غیرجنسی انجام بدهید که حس امن و آرامش کافی را به او بدهد و برای صحبت‌کردن به شما اعتماد کافی پیدا کند.

لوندی کنید و شروع‌کنندۀ سکس باشید
اگر هیچ‌کدامتان در هیچ‌یک از قرارهایی که تاکنون داشته‌اید شروع‌کنندۀ سکس نبوده‌اید، شاید وقتش رسیده خودتان شروع‌کننده باشید! ممکن است دوست‌پسر شما منتظر دیدن علامت کاملاً روشنی از جانب شما است که نشان بدهد از نظر جنسی به او علاقه‌مندید. با لاس‌زدن شروعش کنید و یا خیلی جدی و عمیق معاشقه را آغاز کنید و بگذارید همه چیز همان‌طور که باید پیش برود. اگر برفرض خودش را مشتاق این‌کار نشان نداد یکی از دو نکته‌ای که قبل‌تر گفته شد را مدنظر داشته باشید و ادامه ندهید.

صبر کنید
گاهی افراد برای اشتیاق، احساس راحتی یا شناخت بیشتر قبل از شروع سکس نیاز به زمان بیشتری دارند. اگر دوست‌پسر شما با استرس یا معضل‌های دیگری که روی میل جنسیش اثر می‌گذارد درگیر است، به او زمان بدهید و از او در این برهه حمایت عاطفی کنید. اگر بخواهید می‌توانید به او بگویید که به سکس با او فکر می‌کنید تا در عین حال که به او زمان می‌دهید و با مهربانی در کنارش هستید، در جریان باشد که رابطۀ شما با او تا چه‌حد جدی است.

اگر برسر خواسته‌ها و نیازهای مشترک تفاهمی ندارید، قطع رابطه کنید
اگر دونفر بر سر خواسته‌هایشان از یک رابطه اشتراکی ندارند، همیشه بهترین کار ترک رابطه است. اگر پسری که به او علاقه‌دارید به شما حسی ندارد یا در مورد مسائل جنسی باهم تفاهمی ندارید، شاید بهتر است بپذیرید که از نظر جنسی به‌قدرکافی سازگار نیستید و بهتر است او را ترک کنید.


منبع

برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2023-05-22 19:42:16 +0330 +0330

یکی از دلایل اصلیش اینه که پسر فکر میکنه دختر میلی به این کار نداره واگه پسر پا پیش بزاره اونو آزار میده

3 ❤️

2023-05-26 01:28:19 +0330 +0330

من که بنظرم هیچ موقع این اتفاق رخ نمیده
یک پسر همیشه آماده کردن هست
یعنی چی این لوس بازیا😐
تفاهم مشترک!!!؟؟؟؟😕
اگر پسر باشد و کیر داشته باشد قطعا میکند. تامام🌹

3 ❤️

2023-05-26 14:57:32 +0330 +0330

↩ drywood71
پسر هستم و کیر دارم اما نمی‌کنم.

7 ❤️

2023-05-26 18:20:34 +0330 +0330

گزینه 7 و 8 بیشترین دلیل در ایران

2 ❤️

2023-05-27 02:46:05 +0330 +0330

دمت کرم

1 ❤️

2023-06-02 09:14:41 +0330 +0330

این حرفها برای خارجی هاست . اقا پسرهای ایرانی همیشه اماده عملیات هستند

2 ❤️

2023-06-02 13:13:15 +0330 +0330

همین که شما کص باشید کافیه تا پسر مورد نظرتون مث سگ دنبال کردنتون باشه

0 ❤️

2023-06-02 13:13:57 +0330 +0330

همین که شما کص باشید کافیه تا پسر مورد نظرتون مث سگ دنبال کردنتون باشه
بقیش کصشره پسری که نمیکنه قطعا کونیه.

1 ❤️

2023-06-02 13:14:31 +0330 +0330

همین که شما کص باشید کافیه تا پسر مورد نظرتون مث سگ دنبال کردنتون باشه
بقیش کصشره پسری که نمیکنه قطعا کونیه.

0 ❤️

2023-06-04 10:05:07 +0330 +0330

دلیل دوازده پسر مثل من کونیه

1 ❤️

2023-06-04 19:33:15 +0330 +0330

به عنوان یک پسر در تمام شرایط اعلام آمادگی میکنم

1 ❤️

2023-06-04 20:24:13 +0330 +0330

دوست عزیز میشه دررابطه با اولین نزیکی فرد چه مرد چه زن چکار باید بکنن و عمدتا رفتار های طرف مقابل چگونه هست

تاپیک بزارید ممنون میشم
1 ❤️

2023-06-07 04:24:14 +0330 +0330

↩ سیاه دندان
درود. در تاپیک‌های قبلیم هست. از پروفایلم ببینید. در بخش سکسولوژی هستن ولی پیداکردنشون از انجمن سخته.

1 ❤️

2023-06-07 09:09:08 +0330 +0330
1 ❤️

2023-06-15 17:53:49 +0330 +0330

یکی از مهمترینشو نگفتی کثیف بودن دختر یا همون خانم که بشدت واسه بعضی اقایون آزار دهنده هست من سر همین مشکل دوست دختریو که عاشق بدنش بودم و باب میلم بود رد کردم لامصب میدونست به نظافت حساسم ولی لا پاش بو گوه میداد لاشی جرات نداشتم دستمو یا کیرمو بکنم لاش 🤢🤢🤢

2 ❤️

2023-06-20 05:20:37 +0330 +0330

حقیقتا ۲۵ سالمه تا الان سکس نداشتم حتی یه لب ساده نگرفتم. 🚶🏻‍♂️

1 ❤️







‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «