11 پوزیشن برای زوج‌های فوق حشری

1402/02/26

11 پوزیشن موردتایید متخصصین، برای زوج‌هایی که میل جنسی زیادی دارند



هیچ دونفری در این دنیا پیدا نمی‌شوند که میل جنسی یکسانی داشته باشند؛ با این‌حال اگر شما و پارتنرتان هردو میل جنسی زیادی دارید، احتمالاً همیشه به دنبال پیداکردن چیزهایی هستید که سکس را برایتان هیجان‌انگیزتر می‌کنند.
خوشبختانه باید گفت که پوزیشن‌های جدید هرگز تمامی ندارند. در این پست، مجموعه‌ای از پوزیشن‌های رضایت‌بخش برای زوج‌های حشری را طبق نظر متخصصین جمع‌آوری کردیم.


پوزیشن مناسب افرادی با میل جنسی زیاد باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟


براساس گفتۀ «مگان فلمینگ» (Megan Fleming)، دکترا و دارندۀ گواهی درمان‌گری جنسی، «افرادی که میل جنسی زیادی دارند، به‌دنبال ویژگی‌های متفاوتی در پوزیشن‌های سکس هستند؛ برخی دوست دارند پوزیشن‌هایی را انتخاب کنند که امکان دخول عمیق‌تر را به آن‌ها بدهد و بعضی دیگر دوست دارند سکس طولانی‌تری داشته باشند و پوزیشن‌هایی را انتخاب می‌کنند که از این نظر به آن‌ها کمک کند».
در حالت ایده‌آل معمولاً باید به‌دنبال ترکیبی از هردو ویژگی باشید تا هرازگاهی برای رفع خستگی حالت سکس را از پوزیشن‌های تندتر و خشن‌تر به شیوه‌های آرام‌تر و ملایم‌تر تغییر بدهید.
وقتی مجموعه‌ای از پوزیشن‌های سکس را بلد باشید، براساس نیاز و موقعیت‌تان بهترین حالت را در لحظه انتخاب می‌کنید.
در نتیجه مثلاً اگر بخواهید کمی آرام‌تر به سکس ادامه بدهید، گزینه‌هایی برای سکس ملایم‌تر در ذهن‌تان دارید و هر زمان لازم باشد پوزیشن‌هایی سخت‌تر و شدیدتر را انجام می‌دهید.
در ادامه، به 11 پوزیشنی اشاره می‌کنیم که از ابتدا تا انتهای سکس به شما کمک می‌کند.


پوزیشن‌هایی که باید امتحانشان کنید

1. روش سگی


روش سگی یکی از شیوه‌های رایج سکس به‌حساب می‌آید. برای انجام این پوزیشن، دریافت کننده روی دست‌های و زانو‌های قرار می‌گیرد و پارتنرش از پشت به واژن یا مقعدش دخول می‌کند. حالت سگی برای کسانی که میل جنسی شدیدی دارند، بسیار مناسب است؛ چون به‌نظر «فلمینگ»، در این حالت دخول عمیق‌تری را تجربه می‌کنید. خوبی دیگرش این است که تنوع زیادی برای انجامش وجود دارد؛ هردو می‌توانید زانو بزنید، یکی از شما می‌تواند بایستد و خودش را روی تخت خم کند یا هردوی شما در حالت ایستاده پوزیشن سگی را انجام بدهید.


2. حالت فرغونی


تقریباً به حالت سگی شبیه است؛ فقط با این تفاوت که شخص دریافت‌کننده در این حالت پاهایش را دور کمر پارتنرش حلقه می‌کند. این پوزیشن، حین انجام پوزیشن سگی هم قابل انجام است؛ در حالت سگی سکس را شروع کنید و سپس فردی که دخول را انجام می‌دهد پاهای فرد دیگر را بلند کرده و آن‌ها را دور کمر خودش حلقه می‌کند. این پوزیشن دخول عمیق را کاملاً تضمین می‌کند و البته نوعی تمرین ورزشی هم برای هردوی شما به‌حساب می‌آید.


3. مشنری خیزشی


با قراردادن چیزی شبیه بالش یا هرنوع تکیه‌گاه دیگر زیر کمر پارتنرتان در حالت میشنری، لگن فرد دریافت‌کننده بالاتر از حد معمول قرار می‌گیرد. به‌قول «فلمینگ»، «سکس‌های خوب در زاویه‌های خوب اتفاق می‌افتند». با بالاتربردن لگن، آن را در زاویه‌ای قرار می‌دهید که فشار و تماس را حین دخول بیشتر خواهد کرد.


4. یاب-یوم (Yab-yum)


اگر گاهی هوس کردید کمی آرام‌تر به سکس ادامه بدهید، با تغییر حالت و قرارگرفتن در پوزیشن نیلوفرآبی (lotus) یا همان یاب-یوم (yab-yum)، این کار قابل انجام است. انتخاب نام یاب-یوم برای این پوزیشن برگرفته از نام یکی از مجسمه‌های مقدس دین بودا در نپال است که خداوندگار مذکری را به‌تصویر می‌کشد که همسرش را در این حالت شهوانی در آغوش گرفته است. برای سکس در پوزیشن یاب-یوم یکی از شما چهارزانو می‌نشیند و فرد دیگر پاهایش را باز می‌کند و در آغوش پارتنرش قرار می‌گیرید؛ طوری که بتواند پاهایش را دور کمر دیگری حلقه کند. «فلمینگ» توضیح می‌دهد که این پوزیشن برای صمیمیت بیشتر زوج‌ها خیلی خوب است: «حین سکس در حالت یاب-یوم به چشم‌های یک‌دیگر خیره می‌شوید و حتی می‌توانید ریتم نفس‌کشیدنتان را با هم هماهنگ کنید». به‌علاوه، پوزیشن ملایمی است که بیشتر از ضربه‌زدن به مالیدن بدن‌هایتان نیاز دارد و انرژی زیادی را هدر نمی‌دهد.


5. خود ارضایی دونفره


چندان پوزیشن به‌حساب نمی‌آید ولی برای کسانی که میل جنسی زیادی دارند، روش بسیار خوبی است. «گیگی اِنگِل»، پزشک متخصص ناهنجاری‌های جنسی بالینی و مشاور و متخصص جنسی برند (Zumio) توضیح می‌دهد که «خودارضایی دونفره، به انرژی و توان بدنی زیادی نیاز ندارد و در عین‌حال صمیمیت و نزدیکی شما با پارترنتان را زیاد می‌کند. اگر به پشت بخوابید، پارتنرتان شما را در بهترین حالت ممکن حین خودارضایی تماشا خواهد کرد و تجربۀ زیبایی را برایش رقم می‌زند».
هردو باهم خودارضایی کنید یا اگر شما کسی هستید که به‌شدت حشری شده و پارتنرتان چندان میلی به ارضاشدن ندارد، می‌تواند از تماشای شما حین خودارضایی لذت ببرد و اگر دوست داشت هرازگاهی کمکی هم به شما بکند؛ «مثلاً نوک سینه‌هایتان را بمکد، بین ران‌هایتان را نوازش کند، یا درحالی که از اسباب‌بازی‌های مخصوص تحریک کلیتوریس استفاده می‌کنید، با دیلدوی دیگری نقطۀ G شما را برایتان تحریک کند».


6. 69


واقعاً پوزیشن 69 روشی است که امتحانش را پس داده و محبوبیتش بی‌دلیل نیست. مزیت بزرگش این است که هم‌زمان وقتی پارتنرتان شما را تحریک می‌کند، شما هم به او لذت می‌دهید. «فلمینگ» درمورد این پوزیشن می‌گوید: «گاهی تمرکز هم‌زمان روی لذت‌بردن و لذت‌دادن کمی دشوار است ولی اگر به‌دنبال روشی هستید که سکس طولانی‌تری را تجربه کنید، کمی حواس‌پرتی، عامل منفی به‌نظر نمی‌رسد. 69 روشی است که می‌توانید برای مدتی طولانی ادامه‌اش بدهید و یکی از شیوه‌های مناسب برای ابراز شیطنت و شوخی‌های جنسی بین زوج‌ها است».


7. حالت 69 به‌پهلو


پوزیشن 69 برای کسانی که توان بدنی خوبی داشته باشند، روش خوبی به‌حساب می‌آید، اما «فلمینگ» به این نکته نیز اشاره می‌کند که اگر نگران گردن‌درد بعدش هستید، نباید برای مدتی طولانی در حالت 69 باقی بمانید. برای کسانی که تاکنون امتحانش نکرده‌اند، انجام حالت 69 به‌پهلو، راه حلی برای رفع این مشکل است. اگر به‌جای قرارگرفتن روی یک‌دیگر، هردو به پهلو دراز بکشید، دیگر نیازی نیست که نگران گردن‌دردهای احتمالی بعدش باشید. در کل این نکته را به‌خاطر داشته باشید که گرفتگی عضلات گردن اصلاً دردی سکسی به‌حساب نمی‌آید. و باز هم در حالت 69 به پهلو می‌توانید برای مدت زیادی به سکس ادامه بدهید.


8. دختر گاوچران


برای انجام پوزیشن دختر گاوچران، فردی که کیر دارد یا آلت کمری استفاده می‌کند به پشت دراز می‌کشد و فردی که در سکس به‌اصطلاح دریافت‌کننده به‌حساب می‌آید، پاهایش را باز می‌کند و روی آلت تناسلی پارتنرش قرار می‌گیرد و با حرکت دادن لگنش در حالتی شبیه سوارکارها، سکس انجام می‌شود. جز این‌که این پوزیشن اغلب به ارگاسم زنان ختم می‌شود، همان‌طور که «فلمینگ» اشاره می‌کند، «با انجام دختر‌گاوچران چندان انرژی زیادی هدر نمی‌دهید و بیشتر از این‌که بخواهید با عقب و جلو‌کردن خودتان دخول را انجام بدهید، باید لگن‌هایتان را روی هم بمالید و بکشید. بنابراین چون نیازی به دخول و فشار زیاد به عضلات کمر و لگن نیست، برای مدتی طولانی قابل انجام است».


9. دختر گاوچران برعکس


اسم این پوزیشن خودش گویای روش انجام آن است. در همان حالتی قرار می‌گیرید که برای انجام پوزیشن دختر گاوچران قرار می‌گرفتید، فقط با این تفاوت که فردی که در بالا قرار می‌گیرد، برعکس می‌نشیند. این پوزیشن هم یکی از روش‌های ایده‌آل خانم‌هایی است که از حس سلطه‌گری و مسلط‌بودن در سکس خوششان می‌آید و برای کسی که در پایین قرار می‌گیرد نیز تجربۀ جالبی می‌تواند باشد؛ چون حین سکس از تماشای نمای جدیدی از پارتنرش لذت می‌برد. با سکس در این پوزیشن امکان تحریک کلیتوریس هم‌زمان با دخول نیز وجود دارد و به‌همین خاطر احتمال ارگاسم را برای زنان قوی‌تر می‌شود. (حتی ممکن است در این پوزیشن ارگاسم چندگانه را نیز تجربه کنید؛ مثلاً هم‌زمان با ارگاسم حاصل از تحریک کلیتوریس، ارگاسم واژینال نیز داشته باشید).


10. پوزیشن قاشقی


یکی دیگر از روش‌های مناسب برای موقعیت‌هایی که می‌خواهید کمی آهسته‌تر به سکس ادامه بدهید اما مجبور نباشید برای استراحت‌کردن سکس را متوقف کنید، انجام پوزیشن قاشقی (Spooning) است. هروقت وسط سکس احساس خستگی کردید یا نزدیک ارضاشدن هستید و می‌خواهید در حالتی به سکس ادامه بدهید که چندان به انرژی زیادی نیاز نداشته باشد، پوزیشن قاشقی را به‌خاطر داشته باشید. «فلمینگ» توضیح می‌دهد که در پوزیشن قاشقی، هم‌زمان امکان سکس واژینال و مقعدی فراهم است و یکی از حالت‌های ایده‌آل برای تحریک نقطۀ G در زنان به‌حساب می‌آید. با قرارگرفتن در این حالت، برای مدت طولانی‌تری به سکس ادامه می‌دهید و از صمیمیت و درآغوش‌کشیدن پارتنرتان نیز لذت می‌برید.


11. بایستید و یکی از پاهایتان را بالا نگه دارید


سکس ایستاده یکی از حالت‌های جالب برای انجام رابطۀ جنسی است چون دیگر نیازی به رخت‌خواب و تخت ندارد و این خودش تنوع جالبی در روابط جنسی به‌حساب می‌آید. به‌قول «فلمینگ» نوعی ورزش هم به‌حساب می‌آید. روش‌های مختلفی برای سکس ایستاده وجود دارد ولی وقتی فرد دریافت‌کننده یکی از پاهایش را بالا نگه می‌دارد امکان دخول عمیق‌تر و تحریک بیشتر را برای هردوی شما فراهم می‌کند. یادتان باشد که می‌توانید هر کجا دلتان بخواهد سکس ایستاده را انجام بدهید. (پس حتماً موقعیت‌های مکانی مختلف را برای هیجان بیشتر امتحان کنید!)


سایر نکات و ترفند‌های لازم برای افرادی که میل جنسی بالایی دارند

1. کارها و چیزهای جدید را امتحان کنید


«فلمینگ» معتقد است که به‌غیر از امتحان‌کردن پوزیشن‌های جدید، بد نیست پذیرای انجام کارهای جدید دیگری نیز باشید؛ مثلا‍ اسباب‌بازی‌های جنسی مختلف را امتحان کنید، سکس مقعدی داشته باشید، پورن تماشا کنید، و اگر طرفدار چنین چیزهایی هستید، کینک‌های مختلف را امتحان کنید. مثلاً استفاده از چشم‌بند یا کمی محدودیت در سکس برای شروع تنوع جذابی به‌حساب می‌آید. «فلمینگ» در این مورد می‌گوید: «وقتی یکی از حواس پنچگانه را از کار می‌اندازید، حواس دیگرتان تقویت می‌شوند».

2. در سکس در بالا قرار بگیرید


«اِنگِل» توصیه می‌کند که «اگر نسبت به پارتنرتان میل جنسی بیشتری دارید، بهتر است گاهی در بالابودن را امتحان کنید. اگر شما همیشه داغ‌تر و شهوتی‌تر هستید، شاید پارتنرتان چندان رغبتی به تسلط در سکس نداشته باشد. وقتی از پارتنرتان که خسته است و چندان میلی به سکس هم ندارد توقع داشته باشید که همۀ زحمت کار را در رخت‌خواب بکشد، احتمالاً دفعات بعدی در کار نخواهد بود».

3. اگر لازم‌شد از پارتنرتان سکس دهانی بخواهید


به‌عنوان مورد آخر، «اِنگِل» اشاره می‌کند که سکس دهانی یکی از گزینه‌های مناسب برای مواقعی است که یکی از شما برانگیخته باشد و دیگری تمایلی به سکس ندارد اما هم‌چنان دوست دارد شما را ارضا کند. البته یادتان باشد که اگر پارتنرتان تمایلی به انجام سکس دهانی نداشت، نباید بیش از حد اصرار کنید و به این کار مجبورش کنید. در هر صورت سکس دهانی مناسب مواقعی است که کسی بخواهد به دیگری لذت بدهد بدون این‌که انتظار داشته باشد که متقابلاً چیزی در سکس دریافت کند. اما همان‌طور که «اِنگِل» توضیح می‌دهد، «این شامل همه نمی‌شود و گاهی اوقات کسی که تمایلی به سکس ندارد، تمایل به هیچ شکلی از رابطۀ جنسی ندارد. ولی برعکس برای برخی از افراد سکس دهانی و سکس، دو مقولۀ مجزا هستند».
در نهایت تعریف سکس رضایت‌بخش ممکن است در افراد مختلف یکسان نباشد و به‌خصوص درمورد زوج‌هایی که میل جنسی زیادی دارند، نیاز به تجربه و امتحان‌کردن شیوه‌ها و کارهای مختلف است تا مشخص شود که لذت‌بخش‌ترین و مؤثرترین روش‌ها برای آن‌ها چه چیزهایی است. نمی‌توانید درمورد تأثیر شیوۀ به‌خصوصی مطمئن باشید، مگر این‌که حداقل یک‌بار امتحانش بکنید. پس پذیرای تجربیات جدید باشید و از صمیمیت و نزدیکی با پارتنرتان لذت ببرید.


منبع

برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2023-05-16 16:11:52 +0330 +0330

یاب یاوم خیلی عالیه

1 ❤️

2023-05-17 00:24:11 +0330 +0330

خوب بودا اما تکراری بود خیلی

1 ❤️

2023-05-17 05:31:06 +0330 +0330

thanksssssssssss ❤️

1 ❤️

2023-05-17 10:14:06 +0330 +0330

👍 👌

1 ❤️

2023-05-17 10:43:28 +0330 +0330

داگ استایل،69

1 ❤️

2023-05-17 12:56:08 +0330 +0330

👏 😎

1 ❤️

2023-05-19 23:37:14 +0330 +0330

من که هرشب برا زنم فرقونی میکنم

1 ❤️

2023-05-23 09:41:35 +0330 +0330

↩ kimiyam
در کجا تکرار شده بود استاد؟

0 ❤️

2023-05-23 22:37:21 +0330 +0330

↩ LucyTheMorningStar
چیز جدیدی نبود خب

1 ❤️

2023-05-26 14:58:17 +0330 +0330

↩ kimiyam
عجب

0 ❤️

2023-05-27 06:18:15 +0330 +0330

↩ surna80
جدی

0 ❤️

2023-05-31 03:24:52 +0330 +0330

↩ Mis.azi0075
خوبه واقعا

0 ❤️

2023-06-01 10:57:51 +0330 +0330

عالی
از نیلوفر آبی خوشم اومد 👍

2 ❤️

2023-06-01 11:36:08 +0330 +0330

والا ما ک نداریم پوزیشن گرگی میریم
میشینیم تنها زوزه میکشیم همش😅😅

1 ❤️







‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «