14 سوال جنسی که خانوما خجالت میکشن بپرسن

1396/07/21



1.بعضی اوقات هنگام سکس با شوهرم بعد از اینکه شروع به تحریک شدن میکنم یهویی سرد میشم و دیگه علاقه ای به ادامه سکس ندارم. با اینکه دوست دارم شوهرم ارضا شه و سکسو تموم کنم ولی با این حال دیگه سکسو ادامه نمیدم.چرا این اتفاق میفته و ایا این اتفاق طبیعیه؟
فقط به خاطر اینکه شما دیگه علاقه ای به ادامه سکس ندارید دلیل نمیشه که شما یه اختلال جنسی ناشناخته دارید. راه حل شما اینه که دفعات دیگه بفهمید چه چیزی باعث تحریک شما شده ، شاید همسرتون حرکات خاصی انجام میده که تحریکتون میکنه. شناخت بدن و ارتباط برقرار کردن در مورد خواسته ها ، نیازها و علایق یکی از مهمترین کار ها برای داشتن یه سکس رضایت بخشه.
ولی موقعی که وسط سکس علاقمونو از دست میدیم چکار کنیم؟ جوابش اینه که به همسرتون بگید چه حرکتایی رو دوست دارید و چییارو دوست ندارید . دفع بعدی که این اتفاق براتون افتاد به خودتون سخت نگیرید و میتونین سکسو ادامه ندین و بهش بگین میخواین از یه راه دیگه اونو ارضا کنید. به هرحال یه خورده تغییر باعث لذت بیشتر شما میشه و شما رو درگیر سکس میکنه.

**2. بعضی وقت ها بعد سکس احساساتی میشم و گریه میکنم ، ایا این طبیعیه؟
**بله ، کاملا طبیعیه. رفتار جنسی میتونه بر روی احساسات مختلف اثر بزاره ، از خوشحالی گرفته تا غم و خشونت.
هر زنی از دیدگاه و نظر خودش با اتفاقات جنسی رو به رو میشه و بهشون معنی میده. برای مثال شما ممکنه از خودتون بپرسین ایا عشقتون مثل روز اولش قویه؟ ایا بچه خواهم داشت؟ ایا واقعا از زندگی جنسیم و ازدواجم راضیم؟ همه این نگرانی ها میتونه باعث تجربیات شدید عاطفی بشه. به اضافه اینکه تجربیات فیزیولوژیکی ارگاسم مواد شیمیایی مانند اکسي توسين، دوپامين و نورافيفرين را در مغز زنان ازاد میکند که میتواند زمینه احساسات غیر منتظره و قوی را ایجاد کند. اگر سکس و فکر کردن به سکس باعث میشه احساساتی بشید یا احساساتی که بعد از سکس دچارش میشید عذاب آور و تضعیف کننده است با دکترتون در میون بزارید.

3. حس میکنم واژنم بوی خیلی بدی داره و با اینکه ترشحات واژنم تغییری نکرده هنوز حس میکنم عادی نیستش ، باید نگران باشم؟
اگر تغییری توی ترشحات واژنتون ندارید احتمالا نه. خیلی از زن ها نسبت به بوی واژنشون نگرانن و حتی بیشتر از زوجشون بهش توجه میکنن. در واقع خیلی از زنهایی که فکر میکنن واژنشون بوی بدی داره متعجب میشن که همسرشون حتی متوجه این موضوع نشده و حتی گاهی وقت ها فکر میکنه سکسیه.

جامعه و هنجار های فرهنگی باعث شده زن ها نسبت به بوی طبیعی واژنشون احساس شرم داشته باشن. تحقیقات نشون میده بوی واژن فاکتور اصلی برای تحریک هستش و از بین بردن این بو روی ارضا جنسی در دراز مدت اثر میزاره و اونو کاهش میده ، ولی اگر متوجه تغییر در بوی واژن یا ترشحات اون شدید به پزشک مراجعه کنید.

**4. بعضی وقت ها بعد سکس یکم خونریزی میکنم ، ایا این طبیعیه؟
**بهتره در مورد هرگونه خونریزی بعد سکس حتی اگر کم هم باشه به دکتر مراجعه کنید. خونریزی بعد از سکس میتونه نشونه یه چیزه غیرطبیعی اغلب مثل افونت رحم یا پلیپ رحم باشه اما بعضی وقت ها میتونه نشونه سرطان رحم هم باشه. اما خیلی از مواقع معمولا این خونریزی ها چیز خاصی نیست و طبیعی هستش. گاهی وقت ها زن ها مخصوصا نوجوون ها و زنان حامله بعد از سکس کمی خونریزی میکنند که بخاطر تغییرات در رحم اون ها هستش. به هر حال بهتره بعد هرگونه خونریزی به دکتر مراجعه کنید.

**5. طبیعیه که بعد دخول احساس گرفتگی در ناحیه شکم داشته باشم با اینکه موقع پریودم هم نیست؟
**درد و گرفتگی در ناحیه شکم و رحم میتونه عادی باشه به خصوص در ناحیه انتهای رحم که میتونه به دلیل برخورد الت مرد ، انگشت یا هر چیز دیگه ای با اون باشه. گاهی این گرفتگی میتونه به خاطر ناراحتی در مثانه یا دستگاه ادراری هم باشه. برای جلوگیری از این درد هنگام سکس و بعد ازسکس بهتره که مثانه رو قبل و بعد سکس تخلیه کنید. اما اگر گرفتگی شدید و مداومی رو تجربه میکنید بهتره به دکتر مراجعه کنید چون ممکنه دچار اندومتریوز، فیبروئید یا عفونت ادراری شده باشید.

**6. بعضی وقت ها موقع سکس باد معده ازم خارج میشه و خیلی خجالت زده میشم . برای چی این اتفاق میفته و ایا برای بقیه هم این اتفاق میفته؟
**این کاملا طبیعی و نرماله و برای خیلی ها اتفاق میفته. قسمت تناسلی زنان در نزدیکی روده بزرگ قرار داره و به همین دلیل هنگام سکس، حرکت هر کدوم از ارگان های درگیر میتونه حرکات روده بزرگ رو تحت تاثیر قرار بده که موتونه باعث خارج شدن باد معده بشه. بعضی وقت ها به دلیل ارامش و راحتی عضلات و شل شدن بدن قبل از رسیدن به ارگاسم باد معده از بدن خارج میشه. با اینکه این کار خجالت اوره ولی حداقل میدونیم برای خیلی از زنها اتفاق میفته.

**7. یکی از لب های واژنم بزرگتر از اون یکیه. نگرانیم اینه که شاید همسرم فکر کنه واژنم زشته. از کجا بفهمم واژنم نرماله؟
**واژن هر زنی با بقیه فرق داره و خیلی هاشون تقارن ندارن. چیزی به اسم واژن نرمال یا غیر معمول نداریم ، ولی اگه متوجه تغییر در واژنتون شدید مثل یه غده یا تغییر رنگ یکی از لب ها یا هر دو لب واژن بهتره به دکتر مراجعه کنید. اگر یه طرف واژنتون از موقع بلوغ بزرگتر از طرف دیگس این شکل نرمال واژن شماست و طبیعیه.

**8. نگران اینم که بیشتر وقت ها بعد از سکس و هنگام دخول درد دارم با اینکه خیلی شدید نیست ولی بازم ازارم میده ، میخواستم بدونم ایا بقیه زن ها هم مثل منن؟
**خبر خوب اینه که شما تنها نیستید. خیلی از زن ها موقع سکس درد میکشن ولی فقط توی پوزیشن های خاصی یا با مرد خاصی یا توی دوره خاصی از قاعدگی. اکثر این درد ها نرماله ولی اگه دردتون شدید و مداوم بود حتما باید بررسی بشه. اگر هنگام دخول درد دارید بخصوص وقتی با ترشحات واژن و گرفتگی های شدید قاعدگی و مشکل دفع ادرار همراه میشه، برای جلوگیری از مشکلاتی مثل عفونت دهانه رحم، اندومتریوز یا کیستیت بینابینی به دکتر مراجعه کنید.

**9. آیا واژنم بعد از زایمان شکلش عوض میشه و لذت سکسو برام کم میکنه؟
**دکتر راس استاد دانشگاه نیویورک میگه زایمان و به دنیا اوردن بچه همیشه با تغییرات واژن همراهه ولی همش عذاب و غم نیستش. کاملا طبیعیه که واژن شما هنگام به دنیا اوردن بچه بزرگتر بشه و کشیده بشه. بافت های واژن به خاطر داشتن خاصیت الاستیک راحت کش میان و ارتجاعی هستن ، البته عوامل زیادی در روند بهبود تاثیر داره، شامل اندازه بچه ، مدت زمانی که برای به دنیا اوردن بچه تحت فشار بودید و اینکه چقدر بافت های واژن بعد از پارگی بهبود پیدا کردند. برای بهبود، این روند نیاز به زمان داره البته میتونید ورزشهایی به نام “کیگل” هم انجام بدید تا به روند بهبودی کمک کنه. بعد از این ،رابطه جنسی شما میتونه حتی سالم تر و شادتر از قبل هم بشه.

**10. تا حالا موقع سکس و دخول ارگاسم نشدم ، ایا طبیعیه؟
**این فقط شما نیستید. طبق تحقیقات انجام شده فقط 29 درصد از زنان هنگام سکس به طور مرتب ارگاسم داشتن. 71 درصد بقیه یا هیچ وقت موقع سکس ارگاسم نداشتن یا اگر هم داشتن فقط چند بار بوده. بیشتر زنان برای ارگاسم هنگام دخول نیاز به تحریک بیشتر ومستقیم چوچوله دارن.
خیلی از زن ها نمیتونن با یه سکس ساده سنتی ارگاسم بشن و نباید هم احساس شرمندگی داشت. یه پیشنهاد و راهنمایی اینکه خیلی از زن ها میتونن موقع دخول به ارگاسم برسن به شرطی که قبلش از طریق چوچولشون به ارگاسم رسیده باشن.

**11. چیزی به اسم واژن زشت داریم؟
**شاید خیلی از سایت هایی رو دیده باشید که واژن زن ها رو به دودسته زشت و زیبا تقسیم میکنن. اینا همش چرته!
واژن هر زن خاص و مخصوص خودشه. لب های واژن معمولا باعث میشه زن ها نسبت به واژنشون حساس بشن و استرس بگیرن. لب های واژن میتونه متقارن یا نامتقارن ، صاف یا چروکیده ، بزرگ یا کوچیک یا صورتی یا قهوه ای باشه. اگر نسبت به شکل و اناتومی بدنتون حساسین و استرس میگیرین یه آیینه بر دارید و خوب به بدنتون نگاه کنید، لازمه چیزهایی که به شما داده شده رو دوست داشته باشید ، اگر اینطور نیست شما دارید به اعتماد به نفس جنسیتون و در پی اون زندگی جنسیتون اسیب میزنید.خوشحال باشید که اندام جنسی و واژنتون توانایی کسب لذت و تولد بچه رو داره. اونایی که میخوان با عمل جراحی ظاهر واژنشونو بهتر کنن باید بدونن که خود عمل جراحی ممکنه در نهایت اسیب بیشتری به واژنتون بزنه و موجب آسیب شدید به بافت واژن بشه و حساسیت واژنتونو کم کنه. به عنوان یه زن هر احساسی که نسبت به خودتون دارید تمایلات جنسیتونو مشخص میکنه.
با بدن خودتون راحت باشید. شما زیبا هستید!

**12. موقعی که دانشجو بودم یه بار سکس بدون کاندوم و محافظت نشده داشتم ، با اینکه هیچوقت علائم STD (بیماری مقاربت جنسی) نداشتم با این حال نگرانم. ایا لازمه که ازمایش HIV بدم؟
**زیاد نگران نباشید ولی بهتره تست STD رو انجام بدید ، چون نگرانی های شما در مورد سکس محافظت نشده کاملا به جاست ، حتی اگر یه بار اتفاق افتاده باشه. برای ارامش خاطرتون هم شده تست STD و HIV رو انجام بدید. ممکنه STD برای چندین سال بدون علائم باشه ،مثل “کلامیدیا” که یک نوع عفونته که از راه سکس انتقال پیدا میکنه و میتونه باعث ناباروری بشه. ویروس پاپیلومای انسانی (HPV) نیز بسیار رایج و مسری هستش که میتونه باعث ایجاد زیگیل در ناحیه تناسلی و افزایش ریسک ابتلا به سرطان رحم بشه. ختم کلام اینکه ازمایش بدید.

**13. ایا ممکنه هنگام سکس دهانی تبخال (هرپیز) به الت همسرم انتقال داده بشه؟
**بله امکانش هست شما تبخالو به الت همسرتون منتقل کنید.
ویروس هرپیز یا همون تبخال (HSV) میتونه از طریق بوسیدن ، سکس دهانی یا مقعدی یا واژنی انتقال داده بشه. قبلا این حقیقت قبول شده بود اینکه HSV نوع اول با تبخال دهانی در ارتباطه و HSV نوع دوم با تبخال الت تناسلی و الان ثاب شده هر دوع ویروس میتونه باعث تبخال دهانی یا تبخال روی الت تناسلی بشه و مناطق دهانی ، تناسلی و مقعدی رو تحت تاثیر قرار بده. HSV نوع اول بیشتر بین نوجوون ها رایجه چون اونا به جای سکس معمولی بیشتر سکس دهانی انجام میدن ،برای همین مهمه موقع سکس دهانی هم از کاندوم استفاده بشه.

**14. من زیاد از سکس دهانی خوشم نمیاد چه دادنش چه گرفتنش، ایا این طبیعیه؟ چطور میتونم باهاش راحت تر باشم؟
**تمایلات جنسی و خواستن ها و نخواستن ها محدودن. اینکه شما با یه موقعیت خاص مثل سکس دهانی راحت نیستید هیچ مشکلی نداره ولی بهتره به جای اینکه این نگرانی ها رو توی خودتون بریزید با همسرتون در میونشون بزارید و در موردش صحبت کنید. ولی اگر یه خورده فکر کنید دوست نداشتن سکس دهانی ممکنه ناشی از عقاید پذیرفته شدتون نسبت به سکس باشه. خیلی از زنان موقع بزرگ شدن فکر میکنن اندام جنسیشون کثیف و زشته، بنابراین خودشونو از یه لذت جنسی محروم میکنن. فقط اینو بدونید که لذت بردن از سکس دهانی چه برای مرد و چه برای زن کاملا طبیعیه.

منبع

12231 👀
5 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2018-06-06 00:43:41 +0430 +0430

البته واسه ی خانوم ها.
موفق باشید ?

2 ❤️

2019-05-18 16:34:59 +0430 +0430

مفید‌ بود

0 ❤️

2019-05-19 09:10:26 +0430 +0430

وقتی کسی که باهاش سکس میکنی رو ابزار ( صرفا ) سکس نبینی ، هیچکدوم ازین مسایل جای ناراحتی برای شخص مقابل ایجاد نمیکنه . دوست داشتن و عاشق بودن واقعی ، اگر بین دو نفر وجود داشته باشه ، سکس فقط یه بخش کوچیک از اون عشقه که توی رتبه بندی شاید در مرتبه 3 و 4 قرار میگیره . پس خجالت و ناراحتی توی رفاقت وجود نداره . به شرطی که طرف سکست ، واقعا رفیقت باشه . خاه دوست دخترت و خاه همسرت . که این مطلب که نوشتم بین یه زن و شوهری که واقعا عاشق هم باشن و واقعا همدیگر رو دوست داشته باشن بیشتر مصداق داره ( نظر شخصی )
در کل مطلب جالبی داشتی .

1 ❤️

2020-11-21 11:20:25 +0330 +0330

عالی

0 ❤️







‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «