16 جایگزین عالی برای پورن!

1401/03/27

جایگزین‌هایی برای پورن: 16 راه برای آنکه بدون استفاده از پورن، خیس و پرحرارت شوید!

مقاله‌ای از BETHANY LOCKE


از خود میپرسید به جای پورن چه ببینید چون برایتان زیادی تکراری و خسته‌کننده شده؟ بهترین جایگزین‌های پورن در این مطلب ذکر شده‌‌اند که به واسطه‌ی آنان میتوانید خود را حشری و در نهایت ارضا کنید!
چه بخواهید ترکیبش کنید، چیزی نوین امتحان کنید و یا اینکه کلاً به تماشای پورن علاقه‌ای ندارید، گاهی همه‌ی ما به تعدادی جایگزین‌ برای پورن نیاز داریم تا تصوراتمان را به خارش در آورند!

پورن – برخی عاشقش و برخی دیگر از آن متنفرند
برای بسیاری، پورن راهی مطلوب جهت اضافه نمودن چاشنی به زندگی جنسیشان است. چیزیست که آنان را به حس و حال مطلوبشان میرساند و یا محتواییست که از تماشای آن به تنهایی لذت میبرند. برخی دیگر پورن را موردانتقاد، بیش از حد شدید و حتی خنثی‌کننده‌ی امیال جنسیشان تلقی میکنند.
ممکن است پورن را امتحان کرده باشید، اما مناسب شما نبوده باشد. یا اینکه کلاً ایده‌ی تماشای پورن برایتان جذابیت نداشته باشد. ممکن هم هست که احساس کنید آنقدر زیاد پورن دیدید و میبینید که اکنون بدان وابستگی سنگینی پیدا کردید.

چرا پورن خسته‌کننده میشود؟
اگر شما نیز از همان دسته افرادی هستید که اخیراً به افراط پورن تماشا کردند، بطرز اجتناب‌ناپذیری، بسیار زود برایتان خسته‌کننده خواهد شد.
از خود میپرسید چرا درحال مرور صفحه‌ی 150ام از وبسایت پورن موردعلاقه‌ی خود هستید درحالیکه هر صفحه‌ی پیشین، فانتزی‌های گوناگون، سینه‌های برجسته و آلات عظیم متعدد و متنوعی را به شما نشان میداد؟ آیا همان برایتان کافی نبود؟ یا اینکه همچنان حس میکنید مناطق ممنوعه‌ی بدنتان به خشکی سنباده و یا آویختگی شلنگی در صحرای بی آب و علف است؟
همه‌ی ما بدان نقطه رسیده‌ایم، و وقتی دیگر پورن جالبی گیرتان نمی‌آید یا کلاً نسبت به آن بی‌حس شدید، نوبت آن است که به گزینه‌های ثانویه‌ای روی بیاورید که میتوانند هیجان را به بدنتان بازگردانند!

بهترین جایگزین‌های پورن برای آنکه مجدداً هیجان را حس کنید!
هردلیلی که برای اجتناب از پرداختن به اندکی فیلم‌ مستهجن داشته باشید، اگر اکنون در حال خواندن این مطلب هستید، احتمالاً به همین دلیل است که به دنبال گزینه‌ی دیگری هستید. شما هنوز هم دنبال راهی برای بردن خودتان به همان حس و حالید، اما بدون روی آوردن به پورن، آن هم هردفعه.
پس اگر پورن به دردتان نمیخورد، این کارها را بکنید:

1. مشغول به رؤیاپردازی شوید
افکار شما در واقع بسیار ابزار قدرتمندی هستند! به جای آنکه بر محرّک‌های خارجی تکیه کنید، تنها بر روی تختتان، مبلتان و یا میز دفترتان (بنا به شرایط هرکس) بنشینید و بگذارید تخیلاتتان پا به قلمرویی وحشیانه گذارند.
ما اغلب تفکراتمان را سانسور میکنیم، اما اگر میخواهید واقعا شهوت‌زده شوید، به معنای واقعی خود را درگیر این تفکرات کنید. هرچه باشد تفکرات شما خصوصی میمانند. پس هرچقدر که میخواهید افکار کثیف و سکسی در سر بپرورانید!

2. با خواندن کتابی شهوانی خودتان را به حس و حال بیاورید
آثار خیالی اروتیک (Erotic Fiction) جایگزینی عالی برای پورن هستند. با اینکه برخی افراد نسبت به اثرگذاری آنان بدبین و دیرباورند، اما از آنکه چقدر به شما حال و هوایی شهوتناک میدهند به وجد خواهید آمد!
محتوای ادبی اروتیک زیادی وجود دارند. از کتاب‌های قدیمی بمانند آثار جیلی کوپر (Jilly Cooper)، تا نمونه‌های امروزی بمانند «پنجاه طیف رنگ خاکستری» (Fifty Shades of Grey).
اثر موردنظر را برگزینید، خودتان را راحت کنید و لذت ببرید!

3. فیلم هایی حاوی صحنه‌های مستهجن تماشا کنید
پورن گاه میتواند برای برخی از مردم به‌طور قابل درکی بیش از حد مشروح و باجزئیات باشد. اما این بدین معنی نیست که نتوانید از صحنه‌های سکس ملایم‌تر موجود در آثار سینمایی با کیفیت لذت ببرید. فیلم‌های زیادی با صحنه‌های سکسی برای انتخاب وجود دارند. برخی عاشقانه‌تر و برخی با تصویرگری آشکارتر. به این فکر کنید که چه چیز بیشتر از همه تحریکتان میکند و فیلمی انتخاب کنید که به علایقتان بخورد.

4. به کلوپ لختی (Strip Club) بروید (که این گزینه در ایران قابل استفاده نیست)
چرا تک و تنها در خانه بنشینید وقتی میتوانید به محیط خارج بروید و از مقداری برهنگی واقعی لذت ببرید؟
کلوپ‌های لختی برای جفت زنان و مردان میتوانند شیوه‌ای هیجان‌انگیز و نشاط‌آفرین برای شهوت‌رانی باشند.
کلوپ‌های رقص لختی (Burlesque Clubs) نیز میتوانند برای کسانی که ترجیح میدهند تجربه‌ی برهنه‌ی آنان با کمی آراستگی همراه باشد، مناسب باشند. این موارد نیز به خوبی عمل میکنند و میتوانند برای تحریک شما عالی ظاهر شوند!

5. به یک چت‌روم (اتاقک گفتگوی مجازی) بروید
ممکن است شما تعاملات واقعی بیشتر را به تماشای سکس مردم روی صفحه‌ی نمایشگرتان ترجیح بدهید. وبسایت‌های سکس‌چت گوناگونی وجود دارند که در آنان میتوانید به طور کاملاً تصادفی با فردی از آن سوی دنیا صحبت کنید و کمی لذت شیطنت‌آمیز را تجربه کنید، آن هم بدون خطر آنکه آنان را در زندگی واقعی ببینید!
گزینه‌های فراوانی وجود دارند، پس میتوانید چیزی پیدا کنید که به ترجیحات شما میخورد. همه‌اش سلیقه‎‌ی خودتان است.

6. تنها به تصاویر بنگرید
اینترنت حاوی تصاویریست که مطمئناً میتوانند شما را به تحریک وا دارند؛ حال هر آنچه که مورد پسندتان باشد. اگر نمیخواهید تصاویری متحرک در قالب فیلم تماشا کنید، اما دوست دارید به مقداری برهنگی ثابت بنگرید، این یکی از جایگزین‌های ایده‌آل برای پورن است، با آنکه مرزی بس نزدیک با آن دارد. کافیست در بخش تصاویر گوگل (Google Images) جستجو کنید و تمام!

7. از تجربیات دیگران بخوانید
وقتی به دنبال بهترین جایگزین‌های پورن هستید، خواندن و شنیدن تجربیات سکسی دیگران میتواند یک محرّک بزرگ باشد. این گزینه با آثار ادبی اروتیک (شهوانی) تفاوت دارند زیرا داستان‌های حقیقی و ماجراهای سکسی واقعی مردم دیگرند. بسیاری از وبسایت‌ها (نظیر وبسایت خودمان) به کاربران اجازه میدهند تجربیات و تخیلات جنسی خود را بعنوان پست درج کنند که گاه به مکتوباتی پس داغ و شهوتناک منجر میشود!

8. با شریک جنسی خود صحبتی حشرناک داشته باشید
سکس تلفنی داشته باشید، یا به یکدیگر بپیوندید. سر قراری بروید و یا در خانه بنشینید و مکالماتتان را کمی خاک‌بر‌سری کنید!
ممکن است در ابتدا کمی دلهره‌آور باشد اما داشتن صحبتی سکسی میتواند جفتتان را به حال و هوایی که میخواهید برساند. وقتی کمی حشری شدید، خودتان هم تعجب خواهید کرد که چقدر سریع مشغول میشوید!

9. خودتان را در آینه تماشا کنید
اینکه با بدن خود آشنا شوید و به معنای واقعی در آن کاوش کنید میتواند بسیار تحریک‌آمیز باشد.

10. شهوت‌انگیزترین تخیلات خود را یادداشت کنید
یادداشت تخیلات و تفکرات سکسی شما، میتواند راهی باشد برای کاوش در این مسئله که چه چیزی شما را تحریک میکند و در امتداد آن به شما حسی داغ و شهوانی القاء میکند. سعی کنید خودتان را محدود نکنید. تنها قلم را بر کاغذ بگذارید و اجازه دهید تصوراتتان هر کجا که دلتان میخواهد شما را ببرد!

11. برهنه شوید
فقط ایده‌ی اینکه برهنه بر تخت دراز بکشید میتواند برای تند کردن ضربانتان کافی باشد. از زمانتان استفاده کنید و به آرامی لباستان را درآورید. درحالیکه واقعاً بر احساسی که به شما میدهد متمرکز میشوید، هر تکه از لباس‌هایتان را ذره ذره از تنتان بیرون آورید.
به این تمرکز کنید که وقتی بدن برهنه‌ی شما مستقیماً توسط نسیم لمس میشود چه حسی به شما میدهد. بر تختتان دراز بکشید و خودتان را کانون توجه قرار دهید. وقتی به دنبال جایگزین‌های پورن میگردید، این گزینه به تنهایی میتواند خیلی هم سکسی و جذاب باشد!

12. یک حمام آرامش‌بخش
تحریک شدن گاه میتواند با تسکین یافتن، خالی کردن ذهن و سپری کردن وقت با خودتان و حالتان در تناسب باشد. دفعه‌ی بعد که حس میکنید میخواهید خودتان را به آن حال و هوا ببرید، مطمئن شوید که نخست، تمام فشار و اضطراب روز ریشه‌کن شده باشد.
یک وان مجلل برای خود آماده کنید، از کوکتل نمک های گران‌قیمت یا روغن های معطر حمام استفاده کنید، خودتان را در آب غوطه‌ور کرده و آرام شوید. اگر همانطور که آنجا هستید افکار سکسی به ذهنتان هجوم آورند، دیگر بهتر!

13. تعدادی لباس‌زیر جذاب و سکسی تهیه کنید
هیچ چیز مثل این نیست که احساس اعتمادبه‌نفس و جذابیت داشته باشیم تا ما را به حال و هوای تمایلات جنسی بکشاند.
تماشای پورن یک دوای سریع است، اما اگر بدنبال جایگزین برایش هستید و میخواهید احساسی عالی توام با آمادگی برای عشق‌ورزی داشته باشید، پس چرا یک دست لباس‌زیر جذاب و دلربا به تن نمیکنید تا به خودتان صفا دهید؟ تماشای خودتان در لباسی سکسی، به طور طبیعی سبب تحریکتان میشود. شرط میبندیم شریک جنسیتان نیز قدردانش خواهد بود!

14. سکس‌چت کنید
ارسال پیامک‌های سکسی راهی عالی برای رساندنتان به حال و هوای مطلوب است. با اینکه جلوه‌ی بصری ندارد، اما صحبت با طرف مقابل، توصیف آنچه با او انجام میدهید و شنیدن اینکه آنان با شما چه میکنند، معجزه میکند. اصلاً دیگر پورن میخواهید چه کار!

15. از موسیقی برای رساندن خود به حال مطلوب استفاده کنید
موسیقی به شدت در ارتقاء سطوح احساساتمان قدرتمند است. اگر واقعاً میخواهید تحریک شوید، کافیست یک فهرست پخش از ترانه‌های سکسی موردعلاقه‌ی خود تشکیل دهید، سپس عقب بنشینید و لذت ببرید!

16. اجراهای زنده‌ی سکسی
میخواهید پورنی ببینید که درگیرکننده و تعاملی است؟ به یکی از سایت‌های ارائه‌دهنده‌ی وبکم سکسی (پیشنهاد مترجم: وبسایت Chaturbate) سر بزنید و با افراد جذابی که مشغول اجرای نمایش هستند به تعامل بپردازید. هم پورن است، هم زنده و هم قابل مشارکت و تعامل؛ البته به همان اندازه‌ای که بدون نياز به بودن با آنان در یک اتاق، ممکن باشد.

و این هم از این! بهترین جایگزین‌های پورن که برای القاء حسی داغ و سنگین و رساندنتان به حال و هوایی شهوانی، آن هم با اقداماتی نامحسوس، ایده‌آلند!

منبع

برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2022-06-17 11:23:26 +0430 +0430

↩ ماه تابانم
این هم یک راهشه 😁

1 ❤️

2022-06-17 11:40:48 +0430 +0430

مورد هفدهم: برین بکنین

3 ❤️

2022-06-17 16:20:01 +0430 +0430

فکر کردم جایگزین برای ضد حشرناک شدن و نزدیک شدن به خود انسان و دور شدن از شهوات است :)

به به محتوایش خوب به به

1 ❤️

2022-06-17 22:09:29 +0430 +0430

↩ Delta-X
گل فرمودید!
خصوصاً با رسیدن به بخش supersonic آهنگ :)

1 ❤️

2022-06-18 00:17:38 +0430 +0430

سکس چت یه درس ۴ واحدی هستش که حداقل یه سال زمان میبره فقط تو این سایت جا بیفته …چه انتطاراتی داری برادر من

3 ❤️

2022-06-18 15:02:08 +0430 +0430

خب بعد خوندن همه گزینه ۴ بهترینه برای من
عه من تو ایرانم😅

1 ❤️

2022-06-20 16:23:58 +0430 +0430

جانشین پورن فقط کس و کونه و بس.البته کسی پورن نیگا نکنه کردن یاد نمگیره

1 ❤️

2022-06-23 07:41:01 +0430 +0430

دمت گرم رفیق عال بود🌹🌹🌹❤💋💋

1 ❤️

2022-07-02 06:29:52 +0430 +0430

مطالب خوبی بود.❤️ 🌹 🙏
الان برای ما تو ایران، کلوپهای سکسی بهترین و بِکرترین گزینست، باقی موارد استفاده شده هستن. 😁 😁 😁

0 ❤️

2022-07-04 20:05:15 +0430 +0430

خوب بود …🥰🥰🥰

0 ❤️







‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «