28 حرکت سکسی برای سورپرایزکردن مردتان در تخت‌خواب

1401/06/21

28 حرکت سکسی برای غافل‌گیرکردن دوست‌پسر در تخت‌خواب و خوشحال و حشری‌کردنش

اگر می‌خواهید بدانید که چطور دوست‌پسرتان را روی تخت غافل‌گیر کنید، نکاتی هست که باید بدانید. نکته‌های سکسی لازم برای تحریک‌کردن اساسی دوست‌پسر را این‌جا آورده‌ایم.
باید قبول کنیم که هرچقدر پارتنرتان را دوست داشته باشید، گاهی سکس کمی عادی می‌شود. هردوی شما پوزیشن‌هایی را بلدید که می‌دانید کارتان را راه می‌اندازند و نیازتان را رفع می‌کنند، پس تغییرشان نمی‌دهید. اما انجام مداوم روند و روال تکراری، تازگی را از سکس می‌گیرد. قطعاً کسی راضی به این اتفاق نیست، به همین دلیل باید حرکت‌هایی سکسی یاد بگیرید تا دوست‌پسرتان را در سکس سورپرایز کنید.
لازمۀ این‌کار، خلاقیت و تلاش است. البته که فکر کردید شیمی و رابطۀ بین شما به کارش ادامه می‌دهد و تا ابد ادامه دارد. تا حدودی تصور درستیست. اما در همین حال باید روی پویایی صمیمیت بین خودتان نیز کار کنید. این‌ها حرف‌هایی هستند که وقتی در رابطه هستید، کسی به شما نمی‌گوید.
بهترین حرکت‌های سکسی برای غافل‌گیرکردن دوست‌پسر در تخت‌خواب
واضح است که عاشق پارتنرتان هستید و می‌خواهید با چیزی ویژه شگفت‌زده‌اش کنید. چنین سورپرایزی عالیست و جداً تنها نوع سورپرایزی است که هیچ‌کس نخواهد گفت «راستش من سورپرایز‌شدنو دوست ندارم».
غافل‌گیر‌کردن مرد با غذای موردعلاقه‌‌اش یا آلبوم موسیقی جدید همیشه خوب است اما این نوعش به هردوی شما احساس رضایت می‌دهد.
پس در ادامه حرکت‌هایی سکسی را بیان می‌کنیم که می‌توانید دفعۀ بعد با دوست‌پسرتان امتحانش کنید. اگر مردتان روز کاری خوبی نداشت یا تولدش بود، این حرکت‌ها اثر خوبی خواهد گذاشت. همه عاشق سورپرایزهای سکسی‌اند.


1. آهسته پیش بروید
ممکن است سرعت سکستان زیاد باشد اما این‌بار باید آهسته‌تر پیش بروید. با کاهش سرعت، سکس خودبه‌خود شدیدتر و احساسی‌تر می‌شود. سکس‌های سریع (Quickies) جالبند اما بهتر است گاهی تغییرشان دهید.


2. با خودتان خوراکی روی تخت ببرید
اگر دنبال حرکتی هستید که دوست‌پسرتان را شگفت‌زده کنید و با کثیف‌شدن تخت مشکلی ندارید، با خودتان خوراکی روی تخت ببرید.
مثلاً خامۀ زده‌شده را روی سینه یا واژن بریزید یا اجازه دهید شکلات مایع را از روی نافتان لیس بزند. این‌کار جذاب، لزج و سکسی است. چنین کاری را هرروز انجام نمی‌دهید اما وقتی انجام بدهید، شگفت‌اگیز است.


3. نقش‌بازی کنید
شاید بزرگ‌ترین فانتزی مردتان، سکس با پرستار یا معلم باشد. اما خب برای پوشیدن لباس پرستاری نیاز به مدرک ندارید.
به لباس‌فروشی بروید و چند لباس سکسی بخرید. وقتی به خانه آمد، با لباس معلم به استقبالش بروید و بگویید که پسر بدی بوده است.


4. در اتاق‌خواب آینه نصب کنید
بسیاری از مردم در اتاق‌خوابشان آینۀ بزرگ ندارند، اما چرا که نه. سکس جلوی آینه بسیار تحریک‌کننده است و باعث می‌شود مردتان از زاویۀ بهتری تماشایتان کند. چشمان مرد با آینه جایی را نگاه می‌کند که در حالت عادی نمی‌توانست.


5. بگذارید حین خودارضایی تماشایتان کند
این‌که پارتنرمان موقع خودارضایی تماشایمان کند، بسیاری از ما را مضطرب می‌کند اما خیلی جذاب است. می‌توانید با منع‌کردن مرد از لمس شما یا خودش، هیجان را بیشتر کنید. مرد مجبور می‌شود گوشه‌ای بنشیند و شما را تماشا کند که با لذت ناله می‌کنید.


6. اگر سلطه‌پذیر (submissive) هستید، جای خود را عوض کنید
اگر معمولاً در سکس مطیع یا سلطه‌پذیر هستید، رابطۀ قدرت را معکوس کنید. به‌جای این‌که مرد سکس را کنترل کند، به او دستور دهید که چکار کند. نیازی نیست که کاملاً تبدیل به میسترس یا زن سلطه‌گر (dominatrix) شوید. جمله‌هایی ساده مثل «بشین، بیا، این‌جامو لمس کن، دراز بکش» کاملاً مناسبند.


7. مکان را تغییر دهید
سکس همیشه عالیست و اگر به‌دنبال حرکتی سکسی هستید که دوست‌پسرتان را سورپرایز کند، گاهی فقط تغییر مکان می‌تواند کافی باشد.
می توانید در جنگل، ماشین، بالکن یا دست‌شویی کلوپ‌ها و سالن‌ها سکس کنید. تغییر مکان با افزایش حس خطر، به هیجان سکس اضافه می‌کند.


8. به بیضه‌هایش عشق بورزید
بیضه‌ها همیشه نادیده گرفته می‌شوند اما آن‌ها هم نیازمند عشق و توجهند. اگر معمولاً از بیضه‌هایش می‌گذرید، با توجه‌کردن به آن‌ها غافل‌گیرش کنید. به‌آرامی با دست با بیضه‌هایش بازی کنید یا حین سکس دهانی آن‌ها را لیس بزنید و بمکید. اگر کار درست انجام شود، لذت زیادی دارد.


9. بازی‌های مقعدی
برخی مردان به دست‌کاری مقعدشان علاقه ندارند که اغلب به‌خاطر بدنامی‌ است که به آن ربط داده می‌شود. اما بازی‌های مقعدی احساسی عالی برای مردان دارد چون نقطۀ جی مردان همان‌جاست.
البته که اول باید رضایت مرد را جلب کنید. سپس با زبان یا انگشت دور سوراخ مقعد او را لمس کنید تا شُل و باز شود. سپس انگشت، زبان یا اسباب‌بازی جنسی را داخل مقعدش فرو کنید.


10. روی صورتش بنشینید
درست است، روی صورتش بنشینید. معمولاً در سکس دهانی، مرد پایین می‌رود و اصطلاح سکس دهانی روی زن در انگلیسی (go down on the woman) به همین معناست.
اما این‌بار روی او سوار شوید و روی صورتش بنشینید. برای او نیز ساده‌تر است چون کس دقیقاً بالای صورتش قرار می‌گیرد. دوست‌پسرتان قطعاً با این‌کار غافل‌گیر می‌شود.


11. کاندوم را خودتان بگذارید
احتمالاً مانند بسیاری از زنان کاندوم را به پارتنرتان می‌دهید تا بقیۀ کار را خودش انجام دهد. کار بدی نیست اما جذاب و تحریک‌آمیز هم نیست.
این‌بار در عوض کاندوم را خودتان با دهان روی آلت پارتنرتان بکشید. بهتر است از قبل روی موز یا دیلدو تمرین کنید یا حرفه‌ای شوید. وقتی انجامش بدهید، عاشق این حرکت می‌شود.


12. به مردتان بگویید چه دوست دارید
هر چندوقت به او می‌گویید که می‌خواهید با شما چه کند؟ احتمالاً زیاد نه. معمولاً زن‌ها منتظر می‌مانند تا مرد بفهمد چه دوست دارند. اما گاهی مردان می‌خواهند که به آن‌ها گفته شود چکار کنند. شاید حالا وقتش رسیده که این‌کار را بکنید.


13. باهم دوش بگیرید
اگر حمامتان کوچک است، از این نکته صرف‌نظر کنید چون ممکن است آسیب ببینید. اما اگر اندازۀ حمامتان مناسب است، این‌کا را حتماً بکنید. اول صبح به حمام بروید و تا مردتان بیدار شد، به حمام دعوتش کنید. سکس صبح‌گاهی در حمام هرگز بد نیست. باعث می‌شود روز را پرانرژی با سکس شروع کنید.


14. بانداژ (bondage) ساده را امتحان کنید
اصلاً نیازی نیست با دست‌بند خود را به تخت ببندید، بستنِ ساده با استفاده از روسری کارتان را راه می‌اندازد. با این کار می‌توانید رابطۀ قدرت در سکس را تجربه کنید و بگذارید مرد کنترل را به‌دست بگیرد.


15. آغازگر باشید
بسیاری از زنان منتظر می‌مانند تا پارتنرشان شروع‌کننده باشد، اما چرا؟ اگر همیشه منتظر می‌مانید تا مردتان پیش‌قدم شود، این‌بار خودتان شروع کنید تا غافل‌گیر شود.
نیازی نیست روی بدنتان شکلات بریزید یا لباس‌زیر جدید بپوشید، کافیست آغازکنندۀ سکس باشید.


16. صندلی سکس (Liberator ramp)

اگر هردوی شما اهل ماجراجویی هستید، باید بدانید که صندلی‌هایی مخصوص سکس (به‌نام Liberator ramp) وجود دارند که به‌سادگی روی زمین یا تخت مستقر می‌شوند. با این وسیله می‌توانید در ارتفاعی متفاوت سکس داشته باشید و پوزیشن‌های جدیدی را تجربه کنید.
هم‌چنین به تحریک نقطۀ جی و تحریک پروستات نیز کمک می‌کند. شکل این وسیله باعث می‌شود بتوانید جلوی حرکت پارتنرتان را بگیرید که اگر به محدودسازی علاقه دارید، کاربردی است.


17. تاب سکسی (Sex swing)

با تابِ سکسی می‌توانید پوزیشن‌های جدید و متنوعی را با پارتنرتان تجربه کنید.
با استفاده از اسباب‌بازی‌های جنسی، چه ساده چه تخصصی، هرکسی با هر سطح مهارت و تجربه می‌تواند از تاب سکسی استفاده کند. سکس با این تاب‌های خاص بسیار جذاب‌تر می‌شود.


18. مهارکننده‌های حرکت فیزیکی (Restraints)

اگر دوست دارید کمی طعم BDSM را بچشید، می‌توانید از مهارهای مختلف استفاده کنید. مهارها انواع مختلفی دارند: نوعی که زیر تخت بسته می‌شود، بستن چهاردست‌وپا (hogtie)، انواع ست مچ‌بند و افسارهای فانتزی شبیه ابزار سوارکاری.


19. دست‌بند (Handcuff)

دست‌بندها نیز بسیار رایج و محبوبند که می‌توانند لاستیکی، فلزی یا از جنس پارچۀ چسبی باشند. این وسایل برای تجربۀ بانداژ سکسی ساده مناسبند.
دست‌بندها را می‌توان روی مچ دست یا پا بست. براساس عمل سکسی که انجام می‌دهید، می‌توانید با این وسیله خود را همراه با دوست‌پسرتان به میلۀ تخت یا سینک آشپزخانه ببندید. این‌کار برای تجربه‌های اول بازی بانداژ مناسب است. بسیاری از این وسایل ایمن هستند تا بتوانید اگر اوضاع خوب پیش نرفت، خود را آزاد کنید.


20. بات‌پلاگ (Butt plug)

بات‌پلاگ یک اسباب‌بازی جنسی مقعدیست که برای لذت وارد مقعد می‌شود. شکل این وسیله اشکی‌شکل است و انتهای عریضی دارد که کاملاً وارد مقعد نشود.
مقعد پر از پایانه‌های عصبی حساس است و تحریک آن حس خوشایندی دارد. هم‌چنین راهی عالی برای دسترسی به پروستات یا نقطۀ جی مردان است.


21. حلقهٔ کیر (cockring)

حلقۀ کیر وسیله‌ای است که دور آلت مردان بسته می‌شود و جریان خون را محدود می‌کند. با این‌کار، آلت بیشتر راست می‌ماند، سفت‌تر می‌شود، مدت طولانی‌تری می‌تواند سکس کند و بزرگ‌تر دیده می‌شود.
حلقۀ کیر پایین و دورِ آن بسته می‌شود و بیضه‌ها نیز می‌توانند به حلقه وارد شوند. جنس این وسیله اغلب سیلیکون، لاستیک، چرم، فلز، استیل ضدزنگ، پلاستیک یا طناب است.


22. توپک مقعدی (Anal beads)

توپک مقعدی شبیه چند گوی است که با طنابی به‌هم وصل شده‌اند که از یک‌طرف دستگیره دارد. این توپک‌ها وارد مقعد می‌شوند و با دستۀ انتهایی به‌سادگی قابل خارج‌شدن هستند.
ورود و خروج توپک‌ها، عصب‌های حساس ورودی مقعد را تحریک می‌کند و لذت جنسی را افزایش می‌دهد. براساس راحتی، توپک مقعدی از سایز کوچک تا بزرگ موجود است.


23. گیره‌های نوک سینه (Nipple clamps)

این وسیله برای همه نیست اما برخی افراد خیلی دوستش دارند. کارِ گیرۀ نیپل مشخص است، نوک سینه را می‌گیرد و فشار می‌دهد.
کاربردش برای ایجاد درد در نوک سینه‌هاست و در بعضی فعالیت‌های بی‌دی‌اس‌ام رایج است. برای ایجاد تحریک شهوانی در بازی با نوک سینه نیز کاربرد دارد.


24. پوزیشن مارپیچی (corkscrew)

این پوزیشن برای دخول پرتحریک و عمیق است. زن باید به پهلو، روی باسن و دست در لبۀ تخت دراز بکشد و مرد از پشت دخول را انجام دهد.
می‌توانید برای تنگ‌ترشدن فضا برای کیر، ران‌های خود را به‌هم فشار دهید. اما اگر پاها را باز کنید، کلیتوریس برای مالش در دسترس قرار می‌گیرد.


25. کنار هم یا از بغل (Side by side or sideways)

تماس چشمی عمیق و احساس نزدیکی فراوان با این پوزیشن فراهم است. هردو باید به پهلو و رو به هم دراز بکشید. پای بالایی را بلند کنید تا بتواند دخول را انجام دهد.
سپس پای خود را دور کمر یا روی پای او بپیچید. این پوزیشن برای سکس صبح‌گاهی که هنوز خواب‌آلود هستید عالی است.


26. ‌پوزیشن اُتو (Flat-iron) یا سگِ تنبل (lazy dog)

این دو پوزیشن برای تنگی حین دخول و تحریک شدید کاربرد دارند. کافیست به شکم روی تخت دراز بکشید، پاهای خود را صاف نگه دارید و کمی باسن را بلند کنید.
گذاشتن بالش زیر باسن کمک می‌کند. حالا دوست‌پسرتان باید از پشت دخول را انجام دهد. وقتی به‌شکم دراز می‌کشید، پاها به‌هم نزدیک‌تر می‌شود که راه ورودی کیر دوست‌پسرتان را تنگ‌تر می کند.


27. پوزیشن غوطه‌وری (Pretzel dip)

اگر خواهان دخول عمیق با قابلیت تحریک نقطۀ جی هستید، حتماً این پوزیشن را امتحان کنید. باید به‌راست بخوابید و دوست‌پسرتان پای راستتان را باز کند.
سپس باید پای چپتان را به سمت چپش بکشد و دخول را انجام دهد. این پوزیشن صمیمیت حین دخول را به‌علاوۀ حفظ ارتباط چشمی فراهم می‌کند.


28. «روش آمیزش هم‌ترازی» یا (CAT (coital alignment technique

اگر می خواهید تحریک کلیتوریس زیادی را تجربه کنید، این پوزیشن را امتحان کنید. این پوزیشن به پوزیشن کلاسیکِ مِشِنِری (missionary) شبیه است، با این تفاوت عمده که دوست‌پسرتان باید پایین کیرش را فشار بدهد تا با کلیتوریس در یک راستا قرار بگیرد و این دو عضو با هم تماس پیدا کنند.
هم‌چنین به‌جای ضربه‌زدن، به عقب‌وجلو حرکت کنید. با این‌کار دوست‌پسرتان می تواند مدت طولانی‌تری سکس را ادامه دهد و احتمال ارگاسم شما با تحریک مداوم بالاتر می‌رود.
همه از سورپرایز خوششان نمی‌آید، اما با استفاده از این حرکت‌های سکسی می‌توانید دفعۀ بعد دوست‌پسرتان را غافل‌گیر کنید تا اتفاقاتی که در تخت‌خواب می‌افتد هیجان‌انگیزتر شوند.


منبع

برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2022-09-12 15:11:17 +0430 +0430

اقا نکنید تو شماره ۹ عملا داره میگه انگشت کن خب قشنگ دارید کونی میکنین مرادرو از فردا هر خانوم با یه دیلدو در راه خونست

3 ❤️

2022-09-13 01:52:05 +0430 +0430

↩ Kiankion98
بسوزه پدرِ تجربه

3 ❤️

2022-09-13 11:44:12 +0430 +0430

↩ LucyTheMorningStar
شما پستشو زدی بعد من تجربش کردم؟؟؟

3 ❤️

2022-09-13 18:29:48 +0430 +0430

اینهمه کار نمیخاد . تحریک اقایون ساده است . فقط اون زیر نوک کلاهک کیرشون رو قدری زبون و میک بزنید دیگه دیوونه میشند

4 ❤️

2022-09-14 01:24:37 +0430 +0430

↩ Kiankion98
من مترجمم و البته با افتخار انگشت می‌شم.

3 ❤️

2022-09-15 09:16:30 +0430 +0430

↩ Kiankion98
همه خانما دوست دارن مردا رو بکنن

1 ❤️

2022-09-15 23:40:28 +0430 +0430

↩ shagholoom
واقعا چ ا اخه

1 ❤️

2022-09-16 10:27:00 +0430 +0430

↩ Kiankion98
تو ژه چه دلیل دوست داری خانما رو بکنی؟ اونا هم به همون دلیل

1 ❤️

2022-09-16 14:13:31 +0430 +0430

دخترای ایرانی فقط یه تیکه گوشت هستن که رو تخت افتادن
باید مثل همبرگر این ور اونور شون کرد

1 ❤️

2022-09-24 14:05:20 +0330 +0330

ممنون خوب بود

1 ❤️

2022-09-25 06:31:59 +0330 +0330

↩ Erfanf14
ولی زنپوشاش نه
ما قدر کیرو میدونیم و بدستش میاریم
برا دخترا انتسابیه برا ما اکتسابی
کاربلد تر و خوشگل تر باشی کیرای بهتریو تو خودت تجربه میکنی 🤤😂

2 ❤️

2022-09-25 12:34:31 +0330 +0330

↩ Erfanf14
لطفاً برای مثال‌های ایرانی از معادل‌های بومی استفاده کنید. کُتلِت بهتر از همبرگره.

1 ❤️

2022-09-25 12:35:46 +0330 +0330

↩ Soulakh
«برا دخترا انتسابیه برا ما اکتسابی»
این جمله اسکار داره 👌

1 ❤️

2022-09-27 05:01:35 +0330 +0330

مرسی از اطلاعات خوبت

امید وارم تو سکس بدون محدودیت پزیشنی این تفکر قضاوت کردن و برچسب زدن به پارتنر بزاریم کنار و لذت مبسوط ببریم بدون ترس از گفتن نیازا

1 ❤️

2022-10-01 18:02:15 +0330 +0330

مرسی خیلی مفید بود 🤍

1 ❤️

2022-10-06 23:36:28 +0330 +0330

↩ zibajoon2020
نخیرم عزیزم اتفاقا مردها تنوع طلبند این کارها رو نکنید میریم سراغ یکی دیگه که این کارها رو برامون بکنه تعارف هم نداریم اینی هم که میبینین مردها دنبال سکس با دیگرانند وخیانت بخاطر همین طرز فکرشماهاست ِ

0 ❤️

2023-02-11 11:26:37 +0330 +0330

غافلگیری عالیه 😍 😎

1 ❤️







‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «